بهترین اتوبوس مشهد تهران کدام است؟

0

بهترین اتوبوس مشهد تهران را باید با دقت بیشتری انتخاب کنید. دلیل این اصرار را می‌توان در فاصله نسبتاً زیاد مشهد و تهران دانست. اگر با وسواس بیشتری اتوبوس مشهد تهران را انتخاب کنید، متوجه رنج سفر نمی‌شوید و مسافرتی راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد. هما‌‌ن‌گونه که می‌دانید، مفهوم بهترین در نزد مسافران با هم تفاوت دارد. بعضی‌ها امکانات رفاهی را ملاکی برای خرید بلیط اتوبوس می‌دانند و بعضی دیگر هزینه کمتر بلیط اتوبوس مشهد تهران برای آن‌ها به ملاکی برای انتخاب بهترین اتوبوس به حساب می‌آید. به همین دلیل در ادامه سعی می‌کنیم به جنبه‌های مختلف انتخاب بهترین اتوبوس در مسیر مشهد تهران پردازیم. امیدواریم با معرفی ویژگی‌های انواع اتوبوس‌‌های مشهد تهران، خرید بلیط اتوبوس مشهد را با قیمتی مناسب انجام دهید و با خیال راحت روانه سفر شوید.

بهترین اتوبوس مشهد تهران از لحاظ شرکت‌های مسافربری

بهترین اتوبوس مشهد تهران از لحاظ شرکت‌های مسافربری

بهترین اتوبوس مشهد تهران را باید از شرکت‌های مسافربری معتبر انتخاب کنید. مشهد از آن دسته شهرهای پرگردشگر ایران است که سالانه میلیون‌ها مسافر دارد. جالب است بدانید بر اساس جدیدترین آمار، فقط در عید نوروز چیزی بیشتر از ۱۰میلیون مسافر راهی می‌شودجالب‌تر اینکه بسیاری از این مسافران تهرانی هستند یا از مبدأ تهران به مقصد مشهد راهی می‌شوند. تعداد بی‌شماری از مسافران، اتوبوس را برای رسیدن به این دیار انتخاب می‌کنند. به همین‌ دلیل شرکت‌های مسافربری معتبر، اتوبوس‌های بسیار زیادی در خط مشهد تهران فعال کرده‌اند. اکنون که صحبت از سفر با اتوبوس‌ بین‌شهری مطرح شد، خالی از لطف نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که استفاده از اتوبوس برای سفر تاریخچه‌ای دیرینه دارد.

اولین اتوبوس‌های مسافربری در ۱۸۲۰ اختراع شدند. در آن زمان این اتوبوس‌ها با اسب حرکت می‌کردند. سال‌ها پیش،‌ تاجری توانگر از دیار رشت، نخستین اتوبوس مسافربری را خریداری کرد و به این شهر آورد. شمالی‌ها از این اتوبوس استقبال چندانی نکردند؛ در نتیجه اتوبوسی که از آن صحبت می‌کنیم به تاجری تهرانی فروخته شد. این اتوبوس در مسیر تهران و ری فعالیت کرد. پس از مدتی نیز شرکت‌های اتوبوسرانی به راه‌ افتادند و بازار مسافرت بین‌شهری با اتوبوس بین شهرهای مشهد و تهران رونق پیدا کرد. این روزها شرکت‌های مسافربری بسیار معتبری در مسیرهای بین‌ شهرهای ایران فعال هستند.

با این حال بعید می‌دانیم در بین تمامی این شرکت‌ها، مسیری به اندازه مشهد تهران، اتوبوس بین‌شهری داشته باشد؛ برای همین هم شرکت‌های مسافربری تلاش زیادی برای فراهم‌کردن اتوبوس‌های سریع، راحت و باکیفیت در مسیر مشهد تهران به‌خرج می‌دهند. آشنایی با این شرکت‌ها نقش مهمی در انتخاب بهترین اتوبوس مسافربری بین‌شهری فراهم می‌کند. به همین منظور در ادامه به شرکت‌های اتوبوس‌رانی بین‌شهری اشاره می‌کنیم که بهترین اتوبوس مشهد تهران را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

شرکت اتوبوسرانی بین‌شهری گیتی‌ پیما

شرکت اتوبوسرانی بین‌شهری گیتی‌ پیما

گیتی پیما، در گروه شرکت‌های اتوبوسرانی بین‌شهری قدیمی و معتبر قرار دارد. پایگاه اصلی این شرکت در ترمینال غرب تهران است. از آنجایی که با شرکتی باتجربه در حوزه حمل‌و‌نقل بین‌شهری روبه‌رو هستیم، با خیال راحت می‌‌توانید روی خدمات رفاهی و امکانات شایسته اتوبوس‌های این شرکت حساب باز کنید. جالب است بدانید خدمات گیتی‌ پیما فقط به حمل‌‌ونقل مسافران خلاصه نمی‌شود و این شرکت ارسال جداگانه بار را نیز انجام می‌دهد. جالب‌تر اینکه گیتی پیما اتوبوس دربستی نیز در اختیار مسافرانِ گروهی قرار می‌دهد. به لطف این شرایط شرکت گیتی پیما گزینه‌ای مناسب برای اردوهای بین‌شهری و مسافرت‌های زیارتی شناخته می‌شود.

شرکت اتوبوسرانی بین‌شهری گیتی پیما تلاش ویژه‌ای برای جذب مسافران با روش‌های غیرحضوری دارد. به همین منظور پایگاه خرید و رزرو بلیطِ اتوبوس‌های این شرکت در بستر اینترنت برقرار است. از طرف دیگر با توجه به استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام کارهای سفر در بین مسافران، گیتی پیما، اپلیکیشن مخصوص خرید بلیط اتوبوس‌های این شرکت را نیز منتشر کرده است. در هر کجای ایران که باشید، کافی است گوشی همراه خود را بردارید و با چند ضرب انگشت، بلیط اتوبوس بین‌شهری دل‌خواه را بخرید.

اگر هم به هر دلیلی پس از خرید بلیط، به فکر استرداد آن افتادید، غم به دل خود راه ندهید. خوشبختانه گیتی پیما شرایط منصفانه‌ای برای استرداد بلیط اتوبوس مشهد تهران فراهم کرده است. گیتی پیما پس از خرید بلیط تا یک ساعت قبل از حرکت فقط ۱۰ درصد جریمه در نظر گرفته است. از یک ساعت قبل از از حرکت نیز تا پس از حرکت ۵۰ درصد جریمه به بلیط اتوبوس‌های گیتی پیما تعلق می‌گیرد. گیتی پیما در کنار اتوبوس‌های مشهد تهران، اتوبوس‌های راحت و مجهزی در بیشتر شهرهای بزرگ ایران مانند شیراز، تبریز، کازرون، کرج، بندرعباس، اصفهان، بندر عباس و یزد فراهم کرده است.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

برای تعریف از شرکت اتوبوسرانی رویال سفر، کافی است به این نکته اشاره کنیم که اتوبوس‌های این شرکت از ۱۳۸۵ تاکنون در مسیر شهرهای کوچک و بزرگ ایران به حمل‌و‌نقل مسافران مشغول هستند. رویال سفر توانسته به لطف تجربه‌ای چندین ساله، طیف گسترده‌ای از مسافران مشهد تهران و دیگر شهرهای ایران را جذب کند. انصافاً باید گفت محبوبیت اتوبوس‌های رویال سفر در بین مسافران بی‌دلیل نیست. این شرکت اتوبوسرانی اصرار ویژه‌‌ای برای فراهم‌کردن امکانات رفاهی شایسته برای مسافران به‌خرج می‌دهد؛ در نتیجه بیشترِ اتوبوس‌های رویال سفر از نوع وی آی پی (VIP) هستند.

همان‌گونه که حتماً می‌دانید، امکانات رفاهی اتوبوس‌های وی آی پی یک سروگردن بالاتر از اتوبوس‌های معمولی قرار دارد. با توجه به مسافت نسبتاً زیاد مشهد تهران، امکانات رفاهی اتوبوس‌های VIP، رنج سفرِ مسافران را کاهش می‌دهد. این اتوبوس‌ها برای اشخاصی که فردی کهنسال یا کودک همسفر آن‌هاست نیز مناسب‌تر به نظر می‌رسد. اهمیت امکانات رفاهی این اتوبوس‌ها به‌اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. به همین دلیل در انتهای این مطلب درباره انواع اتوبوس های مشهد تهران بیشتر صحبت می‌کنیم.

جالب است بدانید رویال سفر چیزی حدود ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای بین‌ شهری ایران دارد. تمامی این اتوبوس‌ها به امکاناتی مانند صندلی‌های راحت و دستگاه‌های گرمایش و سرمایش مجهز هستند. پذیرایی میان‌وعده نیز از دیگر خدمات اتوبوس‌های رویال سفر به حساب می‌آید. به مسافرانی که دنبال انتخاب بهترین اتوبوس مشهد تهران هستند، پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب اتوبوس‌های رویال سفر شک نکنند. بلیط این اتوبوس‌ها در پایگاه آنلاین این شرکت‌ اتوبوسرانی و درگاه‌های آنلاین و آفلاین شرکت‌های گردشگری فروخته می‌شود.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

سیر و سفر از آن دسته شرکت‌های اتوبوسرانی همه‌چیز تمامِ ایرانی است که یدطولایی در عرضه بلیط اتوبوس تهران دارد. دیرینگی سیر و سفر به بیشتر از نیم‌ سده پیش باز می‌گردد. این شرکت به‌رغم سابقه قدیمی، اتوبوس‌های پیشرفته و جدیدی دارد. بسیاری از این اتوبوس‌ها در گروه اتوبوس‌های وی آی‌ پی قرار می‌گیرند. اتوبوس‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم، امکانات مجهزی دارند. در زمینه می‌توان به تهویه مطبوع، پذیرایی با خوراکی و آبمیوه، پخش فیلم و صندلی‌های راحتِ اتوبوس‌های سیر و سفر اشاره کرد. مدیران شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر، توجه ویژه‌ای به امنیت مسافران در حین سفر اختصاص داده‌اند. به همین منظور در کنار اتوبوس‌هایی مجهز به تمهیدات ایمنی، راننده‌های خبره‌ای در این شرکت اتوبوسرانی بین‌شهری فعالیت می‌کنند.

سیر و سفر نیز برای اینکه از دیگر رقبا در حوزه فروش بلیط اینترنتی اتوبوس،‌ عقب نباشد، راه‌های متنوعی برای خرید بلیط فراهم کرده است؛ بنابراین نیازی به مراجعه حضوری به گیشه‌های پایانه‌‌های اتوبوسرانی بین‌شهری وجود ندارد. کافی است هر زمان که آهنگ سفر کردید، سری به پایگاه‌ اینترنتی سیر و سفر بزنید و بلیط بهترین اتوبوس مشهد را در بازه زمانی دلخواه انتخاب کنید. رزرو بلیط اتوبوس‌های سیر و سفر از پایگاه‌ اینترنتی شرکت‌های گردشگری نیز روشی مناسب برای خرید بلیط اتوبوس مشهد تهران به حساب می‌آید. به روش‌هایی که گفتیم، خرید بلیط اتوبوس‌های سیروسفر را از اپلیکیشن همراه این شرکت نیز اضافه کنید.

جالب است بدانید در کنار خرید آنلاین، می‌توانید فرایند استرداد بلیط را نیز به صورت کاملاً آنلاین و غیرحضوری انجام دهید. خرید بلیط سیروسفر با روش یو.‌اِس‌.‌اِس‌.دی (USSD) نیز یکی دیگر از روش‌های خلاقانه‌ای است که شرکت اتوبوسرانی سیروسفر برای مسافران فراهم کرده.

شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر

پس از اینکه به چندین شرکت برتر اتوبوسرانی در مسیر مشهد تهران اشاره کردیم، خالی از لطف نیست اگر به شرکتی اشاره کنیم که ممکن است سابقه‌ای کمتر نسبت به دیگر شرکت‌های اتوبوسرانی این فهرست داشته باشد؛ اما به لحاظ امکانات چیزی از سلاطین اتوبوسرانی ایران کم نمی‌آورد. نخستین دستگاه اتوبوس شرکت همسفر در ۱۳۷۸ آغاز به کار کرد. اتوبوس‌های همسفر یکی پس از دیگری مسافران را با سرعت و راحتی چشمگیری به مقصد رساندند. در آن زمان، همسفر فقط ۱۰۰ دستگاه اتوبوس داشت. با این حال رضایت مسافران شرایطی برای گسترش ناوگان اتوبوسرانی این شرکت فراهم کرد. شرکت اتوبوسرانی همسفر ، اکنون بیشتر از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در مسیرهای مختلف ایران دارد.

بسیاری از مسافران، همسفر را یکی از شرکت‌های مسافربری می‌دانند که بهترین اتوبوس مشهد تهران را فراهم می‌کند. برای شما از محبوبیت اتوبوس‌های همسفر در بین مسافران گفتیم. بسیاری از گردشگران، همسفر را به این دلیل صندلی‌های راحت آن برای بهترین اتوبوس مشهد تهران انتخاب می‌کنند. این راحتی به اندازه‌ای است که گفته می‌شود کیفیت صندلی‌های اتوبوس‌های شرکت همسفر به قطارهای درجه یک پهلو می‌زند. بلیط شرکت مسافربری همسفر در پایگاه اینترنتی این شرکت فروخته می‌شود. برای خرید بلیط این اتوبوس‌ها می‌توانید سراغ آژانس‌های گردشگری معتبر را نیز بگیرید. شرکت مسافربری همسفر مدیران خوش‌انصافی دارد. همین دلیل هر از گاهی شرایط ویژه‌ای برای قیمت بلیط اتوبوس‌های مشهد تهران لحاظ می‌شود.

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

بعید می‌دانید جایی صحبت از خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد مطرح شود و نامی از شرکت اتوبوسرانی ایران پیما به میان نیاید. نخستین اتوبوس‌های ایران پیما در ۱۳۵۸ راهی شهرهای مختلف ایران شدند. این اتوبوس‌ها مسافران را صحیح و سالم به مقصد رساندند تا ایران پیما به یکی از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی بین‌ شهری ایران تبدیل شود. شهر بزرگی را سراغ نداریم که ایران پیما در مسیر آن اتوبوس نداشته باشد. اتوبوس‌های ایران پیما به لحاظ امکانات نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. با این حال اگر به دنبال سفری راحت هستید، اتوبوس‌های وی آی پی ایران پیما را پیشنهاد می‌کنیم.

این اتوبوس‌ها به امکانات رفاهی شایسته‌ای مجهز هستند. تهویه مناسب در اتوبوس‌های وی‌ آی پی ایران پیما همیشه برقرار است. در این اتوبوس‌ها با میان‌وعده‌های خوشمزه و خوراکی‌های گوارا از مسافران پذیرایی می‌شود. شرایط سرگرمی و پخش فیلم نیز در اتوبوس‌های ایران پیما مهیاست. بلیط اتوبوس‌های ایران پیما در درگاه اینترنتی این شرکت به‌راحتی فروخته می‌شود. شرکت‌های مسافربری معتبر نیز بلیط اتوبوس ایران پیمای مشهد تهران و دیگر شهرهای ایران را در اختیار مسافران قرار می‌‌دهند.

بهترین اتوبوس مشهد تهران به لحاظ قیمت

بهترین اتوبوس مشهد تهران به لحاظ قیمت

همان‌گونه که حتماً می‌دانید دو نوع اتوبوس در مسیر شهرهای مهمِ ایران مانند مشهد و تهران فعالیت دارند. نوع اولِ این اتوبوس‌ها، معمولی است و امکانات نسبی دارد. نوع دیگر این اتوبوس‌ها نیز با نام وی آی پی شناخته می‌شود. اتوبوس‌های VIP امکانات بیشتر و صندلی‌های راحت‌تری دارند. برای انتخاب بهترین اتوبوس مشهد تهران، باید با ویژگی‌های انواع این اتوبوس‌ها آشنا شوید. به همین دلیل در ادامه به قیمت و ویژگی‌های اتوبوس‌های معمولی و وی.‌آی‌.‌پی مشهد تهران می‌اندازیم.

با این واقعیت باید روبه‌رو شد که قیمت،‌ حرف اول را در سفری اشرافی یا صرفه‌جویانه می‌زند. اتوبوس، از دیرباز تاکنون به‌عنوان خوش‌قیمت‌ترین روش مسافرت در تمامی دنیا شناخته می‌شود. تجربه ثابت کرده هر چقدر فاصله میان مبدأ و مقصد افزایش داشته باشد، به همان اندازه قیمت بلیط اتوبوس بیشتر یا کمتر می‌شود. ناگفته نماند شرکت‌های اتوبوسرانی مجوزی برای افزایش قیمت ندارند و بلیط اتوبوس مشهد تهران را با قیمتی مصوب به فروش می‌رسانند. به این ترتیب می‌توان گفت بهترین اتوبوس مشهد تهران به لحاظ قیمت نیز در گروه‌های معمولی و وی.‌آی.‌پی قرار می‌گیرد.

اتوبوس معمولی مشهد تهران

اتوبوس معمولی مشهد تهران

احتمالاً تاکنون در عمر خود سوار اتوبوس‌های معمولی شده‌اید. صندلی این اتوبوس‌ها آن‌چنان که باید و شاید راحت نیست. با این حال به اندازه‌ای مسافران را آزار نمی‌دهد که سفری ناخوشایند را تجربه کنند. به زبان ساده می‌توان گفت صندلی اتوبوس معمولی مشهد تهران برای نشستن مناسب است. در اتوبوس‌های معمولی حدود ۴۰ تا نهایتاً ۵۰ صندلی تعبیه شده است. این صندلی‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. در نتیجه پاهای خود را به‌راحتی نمی‌توانید دراز کنید و در طول سفر، باید در حالت نشسته قرار بگیرید. بسته به نوع شرکت اتوبوسرانی بین‌ شهری که انتخاب کرده‌اید، خوراکی‌های مختلفی در اتوبوس‌های معمولی توزیع می‌شوند. تجربه ثابت کرده این خوراکی‌ها عموماً، کیک و آبمیوه هستند.

یک یا دو تلویزیون در جلو و وسط اتوبوس‌های معمولی قرار می‌گیرد. در این تلویزیون‌ها فیلم‌هایی پخش می‌شود که راننده آن‌ها را انتخاب کرده است. این فیلم‌ها عموماً بامزه و خنده‌دار هستند و بساط سرگرمی مسافران را در طول مسیر مشهد تهران فراهم می‌کنند. این گونه می‌توان گفت که اگر جوان هستید و با نشستن‌های طولانی مشکلی ندارید، اتوبوس مشهد تهران با امکانات معمولی برای شما مناسب به نظر می‌رسد.

اتوبوس VIP مشهد تهران

اتوبوس VIP مشهد تهران

اگر به دنبال بهترین اتوبوس مشهد تهران هستید، در انتخاب اتوبوس وی آی پی شک نکنید. جالب است بدانید اتوبوس‌های VIP به دو گروه اصلیِ تخت‌شو و نیمه‌تخت‌شو تقسیم می‌شوند. وقتی از اتوبوس‌های تخت‌شو صحبت می‌کنیم، منظور اتوبوس‌هایی است که نهایتاً ۲۲ تا ۲۵ صندلی بیشتر ندارند. این صندلی‌ها از صندلی‌ اتوبوس‌های معمولی بزرگ‌تر هستند. از طرف دیگر تا زاویه‌ای حدود ۱۴۵ درجه به عقب خم می‌شوند و حالتی تخت‌خواب مانند پیدا می‌کنند. در یک ردیف اتوبوس وی.‌آی.‌پی، صندلی‌های تک نفره بزرگ چیده‌شده و در ردیف دیگر، صندلی‌های جفت تعبیه شده‌اند.

به لطف این طراحی، مسافرانی که تنها راهی سفر هستند، روی تک‌صندلی‌ها جانمایی می‌شوند و مسافرانی که همراه خانواده راه سفر را در پیش گرفته‌اند در صندلی‌های جفت کنار هم می‌نشینند. در زیر تمامی صندلی‌های اتوبوس‌های وی آی پی زیرپاییِ راحتی قرار دارد. به لطف این زیرپایی، مسافران شرایط مناسبی برای قرارگیری پاهای خود دارند. ناگفته پیداست لم‌دادن روی این صندلی‌ها بسیار راحت‌تر از صندلی‌ اتوبوس‌های معمولی است.

از طرف دیگر با اتوبوس‌های VIP نیمه‌تخت‌شو روبه‌رو هستیم. همان‌گونه که از نام این اتوبوس‌ها پیداست، صندلی‌ِ آن‌ها به حالت نیمه‌تخت قرار می‌گیرد. اتوبوس‌های وی آی پی با صندلی‌های نیمه‌تخت‌شو، ۲۶ تا نهایتاً ۳۶ صندلی دارند. به لحاظ سرگرمی نیز اتوبوس‌های وی.‌آی.‌پی یک سروگردن بالاتر از اتوبوس‌های معمولی قرار دارند. در صندلی این اتوبوس‌ها، صفحه‌نمایشی تعبیه شده است. بسته به نوع اتوبوس VIP که انتخاب کرده‌اید، برنامه‌های سرگرم‌کننده و امکانات جذابی در این صفحه‌نمایش‌ها برقرار است.

شارژر گوشی، وای.‌فای و یخچال از دیگر امکاناتی است که مسافران اتوبوس‌های VIP به آن دسترسی دارند. به ویژگی‌هایی که گفتیم، تغذیه‌ای مناسب و خوشمزه، پریز برق ۲۲۰ ولت، آفتاب‌گیر برقی، صندلی‌ با روکش قابل شست‌وشو، کف‌پوش‌ پی.‌وی‌.‌سی (PVC)، کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و پتو و ملحفه را نیز اضافه کنید. شرکت‌های اتوبوسرانی بین شهری، خوراکی‌های متنوعی برای مسافران اتوبوس‌های وی.‌آی‌.‌پی فراهم می‌کنند.

کدام اتوبوس مسیر مشهد به تهران بهتر است؟

کدام اتوبوس مسیر مشهد به تهران بهتر است؟

بهترین اتوبوس مشهد تهران، بدون شک اتوبوس‌های وی‌.آی.‌پی است. با این حال با توجه به توضیحاتی که دادیم، حتماً‌ متوجه شده‌اید که شرکت‌های اتوبوسرانی بین‌ شهری نیز نقش مهمی در کیفیت سفر دارند. از طرف دیگر انصافاً باید گفت امکانات اتوبوس‌های معمولی آن‌چنان کم نیست که سفری دشوار و پردردسر را پیش روی مسافران قرار دهد. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که فراهم کردیم، بهترین اتوبوس مشهد تهران را با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید، به‌راحتی انتخاب کنید و سفری خاطره‌ساز را پیش رو داشته باشید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر مشهد تهران با اتوبوس دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ایران پیما، گیتی پیما، سیروسفر و رویال به‌عنوان بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی بین شهری شناخته می‌شوند که در مسیر مشهد تهران اتوبوس دارند.

اتوبوس‌های وی.‌آی‌.‌پی، شرایط بسیار راحتی دارند و امکانات رفاهی چشمگیری برای مشتریان فراهم می‌کنند.

صندلی‌های تخت‌خواب‌شو،‌ زیرپایی، خوراکی‌های خوشمزه، صفحه‌نمایش به ازای هر صندلی، دسترسی به یخچال و شارژ گوشی همراه از ویژگی‌های اصلی اتوبوس‌های وی‌.‌آی.‌پی مشهد تهران به حساب می‌آیند.

اتوبوس‌های معمولی، امکانات مناسب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای سفر مشهد تهران دارند.

میان‌وعده کیک و آبمیوه، تهویه مطبوع و پخش فیلم در تلویزیون‌های جلو و وسط اتوبوس را می‌توان از امکانات اتوبوس‌های معمولی مشهد تهران نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.