بهترین رستوران های سلف سرویس تهران | چشیدن چندین طعم مختلف

30

چند سالی است که واژه جدید سلف سرویس به سبک رستوران‌داری دنیا اضافه شده است. قطعاً همه شما تعریف سلف سرویس را می‌دانید. در رستورانی که به سبک سلف سرویس خدمات ارائه دهد، شما فقط مبلغی را بابت ورودی می‌پردازید و هر آنچه می‌خواهید، میل می‌کنید. این سبک از سرو غذا ابتدا در هتل‌های لوکس پنج ستاره دنیا مطرح شد؛ اما به‌تدریج با محبوبیت زیاد این نوع سرو، رستوران‌ها نیز به سبک سلف سرویس یا همان بوفه آزاد، روی آوردند. زمانی که به یک رستوران عالی مراجعه می‌کنید، شاید سخت‌ترین کار، انتخاب بین ده‌ها غذای خوشمزه در منو باشد؛ اما در رستوران سلف سرویس می‌توانید از هر غذایی که دلتان می‌خواهد، مقداری بچشید. امروز قصد داریم تا در کنار هم بهترین رستوران های سلف سرویس تهران را مرور کنیم.

رستوران اردک آبی

تصویری از نمای داخلی رستوران اردک ابی

اگر نمی‌دانید دلتان هوس چه غذایی کرده است یا اینکه مهمان دارید و سلیقه او را نمی‌دانید، بهترین گزینه برای شما رستوران اردک آبی خواهد بود. رستوران اردک آبی یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران است که سابقه فراوان نیز در این سبک سرو غذا دارد. این رستوران در منطقه تجریش و داخل پاساژ تندیس واقع شده است و رستورانی بسیار شیک و لوکس محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید بنشینید و از مناظر کوهستانی منطقه دربند لذت ببرید و صدها طعم مختلف را زیر دندان خود بچشید. بوفه رستوران اردک آبی بسیار متنوع است و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، تصور می‌کنید که وارد هتلی پنج ستاره و بسیار لوکس شده‌اید.

رستوران اردک آبی در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما عزیزان خواهد بود. منوی صبحانه اردک آبی را حتی می‌توان متنوع‌تر از منوی شام و نهار آن دانست. فضای داخلی رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و مناسب مراسم مهم و رسمی شما خواهد بود. علاوه بر سالن اصلی، رستوران اردک آبی دارای یک سالن VIP با ظرفیت 65 نفر است و می‌توانید با خیال آسوده انواع مراسم خود را در آن برگزار کنید.

تنوع غذاهای وعده نهار و شام این رستوران شامل بیش از 50 نوع غذای مختلف ایرانی و فرنگی است. زمانی که سری به بار سالاد بزنید، با انواع سالادهایی روبه‌رو خواهید شد که حتی نام آن‌ها به گوشتان نخورده است. رستوران اردک آبی حتی برای دسر نیز میزی جداگانه تعبیه کرده و خوشمزه‌ترین دسرهایی که تصور می‌کنید را در آن قرار داده است. پس از ورود به رستوران اردک آبی هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. هر چقدر که بخواهید می‌توانید داخل رستوران بمانید و از هر غذایی بچشید؛ پس خودتان را آماده چند کیلو اضافه وزن کنید!

ساعات کاریاز ۹:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
شماره تماس02122730049
آدرستهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول
اینستاگرامresturant_blue_duck@

رستوران شهربانو

رستوران شهربانو یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده غرب واقع شده است. همان طور که از نام شهربانو می‌توانید حدس بزنید، این رستوران دارای فضایی کاملاً سنتی است. شهربانو سالنی نسبتاً بزرگ دارد و فضای کافی در کنار میزهای بار آن تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند بدون ازدحام از غذای مدنظر خود بردارند. منوی رستوران شهربانو بسیار متنوع است و با وجود آنکه فضایی کاملاً سنتی دارد، منوی خود را محدود به غذاهای ایرانی نکرده است.

در منوی رستوران شهربانو بیش از 50 مدل غذای سرد و گرم مختلف ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. این غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و کاملاً تازه هستند. میز غذاهای این رستوران هر چند دقیقه یک بار شارژ می‌شود و اگر از کارکنان رستوران بخواهید تا یک میز را شارژ کند، سریعاً این کار را برای شما انجام می‌دهند. رفتار پرسنل رستوران شهربانو کاملاً مؤدبانه است و اگر نگران برخورد پرسنل با مهمانان خود هستید، بهتر است این رستوران را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.

فضای داخلی رستوران شهربانو به‌خوبی طراحی شده است و در عین طراحی سنتی، حس لوکس‌بودن را به شما منتقل می‌کند. در شهربانو علاوه بر تخت‌های سنتی ایرانی، میز و صندلی‌های راحت نیز در میان رستوران قرار داده شده‌اند تا مشتریان هر جا که مایل هستند، غذای خود را میل کنند. علاوه بر فضایی عالی، رفتاری مؤدبانه و غذایی خوشمزه، در رستوران شهربانو گروه موسیقی زنده نیز هر شب اجرا دارد. این اجرا معمولاً از ساعت ۷ شب آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد. در طول این برنامه چندین و چند گروه از هنرمندان مختلف اجرا می‌کنند و شبی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند.

ساعت کاریناهار از ساعت ۱:۰۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
شام از ۸:۳۰ شب تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02188385838
آدرستهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران موبی دیک

آیا به این فکر افتاده‌اید که به جز بهترین رستوران سلف سرویس تهران، قدیمی‌ترین رستوران سلف سرویس پایتخت کدام رستوران است؟ خب قطعاً با طرح این سؤال متوجه شده‌اید که رستوران موبی دیک، قدیمی‌ترین رستوران سلف سرویس تهران محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران و محدوده طرح ترافیک واقع شده است. جالب است بدانید با وجود قرارگیری رستوران در طرح ترافیک و نبود جای پارک مناسب در خیابان‌های اطراف رستوران، موبی دیک همواره شلوغ است و پیش از مراجعه به این رستوران باید خودتان را برای ایستادن در صفی طولانی آماده کنید.

نکته جالب توجه درباره این رستوران، ساعت کاری آن است. چنین رستورانی با این حجم از محبوبیت، فقط از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعدازطهر فعالیت می‌کند و حتی در روزهای تعطیل بسته است. البته اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که مشتریان این رستوران اکثر ادارات مرکز شهر هستند و به همین خاطر ساعت کاری رستوران نیز با ساعت کاری ادارات تنظیم شده است.

رستوران موبی دیک یک ساختمان ۲ طبقه است و در هر ۲ طبقه فضایی کافی برای نشستن وجود دارد؛ اما معمولاً باید حدود 30 دقیقه در صف منتظر بمانید تا بتوانید وارد سالن شوید و یک میز خالی برای نشستن پیدا کنید. آشپزخانه و نانوایی مجموعه در طبقه اول واقع شده است. با حضور در این طبقه می‌توانید بر کار آشپزها نظارت داشته باشید؛ اما طبقه اول معمولاً بسیار شلوغ است و آرامش شما را بر هم می‌زند.

سبک سرو غذا در رستوران موبی دیک با تمامی رستوران‌های سلف سرویس دیگر تفاوت دارد. در این رستوران منویی بزرگ روی دیوار نصب شده است و پس از انتخاب‌کردن غذای مدنظر، به مسئولان رستوران اعلام می‌کنید تا همان غذا را برای شما سرو کنند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود. البته باید خاطرنشان کنیم که غذاهای دریایی این رستوران شهره خاص و عام است و توصیه می‌کنیم که حتماً طعم آن‌ها را بچشید.

ساعات کاریاز ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
شماره تماس02188905041
آدرسکریمخان، خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، کنار بانک ملی، پلاک 198

رستوران دیس

رستوران دیس یکی از رستوران‌های جدید در حوزه رستوران‌های سلف سرویس محسوب می‌شود که در محدوده غرب تهران قرار دارد. این رستوران دارای طراحی داخلی بسیار ساده‌ای است و هیچ نشانه‌ای از تجملات در آن وجود ندارد. انگار که مدیریت مجموعه تلاش کرده تا راحتی مشتریان را بیش از تجملات در نظر بگیرد. این رستوران سالن بسیار بزرگی دارد و روش سرو غذای سلف سرویس در آن کمی متفاوت است.

در بسیاری از رستوران‌های سلف سرویس، شما خودتان می‌توانید کفگیر را بردارید و هر غذایی که می‌خواهید را در بشقابتان بکشید؛ اما در رستوران دیس این‌طور نیست. در قسمتی از رستوران دیس، انواع غذاهای سنتی و فرنگی روی میزی بلند و داخل ظروف استیل چیده‌ شده‌اند. مسئولان رستوران پشت این میز قرار گرفته‌اند و شما نیز طرف دیگر میز با رعایت نوبت حرکت می‌کنید و هر غذایی که تصور می‌کنید خوشمزه‌تر است را سفارش می‌دهید. مسئولین رستوران نیز میزان معینی از همان غذا را برای شما داخل بشقاب سرو می‌کنند. در انتهای این مسیر، بر اساس غذایی که انتخاب کردید، مبلغ آن را حساب می‌کنید و روی میز مدنظرتان می‌نشینید.

در حال حاضر به دلایل بهداشتی، بسیاری از مشتریان این روش را برای سرو غذا در رستوران‌های سلف سرویس ترجیح می‌دهند؛ زیرا با این کار نظم بیشتری در رستوران حاکم است و لازم نیست که نگران بهداشت فردی افرادی باشید که همراه شما از یک ظرف غذا سرو می‌کنند. مسئولان رستوران برخوردی بسیار مؤدبانه دارند و با خلق خوش پاسخگوی مشتریان هستند. در منوی این رستوران ده‌ها غذای مختلف وجود دارد. بار سالاد رستوران دیس نیز بسیار متنوع است و هر آنچه برای دورچین غذا نیاز داشته باشید می‌توانید از آن میز انتخاب کنید. کیفیت غذاهای رستوران دیس بسیار مطلوب و سرآشپز مجموعه، یکی از بنام‌ترین سرآشپزهای کل استان تهران است.

ساعات کاریاز ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02144623036
آدرسمیدان پونک، ابتدای بلوار میرزابابایی، پلاک ۱۴

رستوران پرشین پلازا

رستوران پرشین پلازا

رستوران پرشین پلازا داخل هتلی با همین نام در محدوده خیابان سهروردی قرار دارد. هتل پرشین پلازا به‌تازگی افتتاح شده است و ساختمانی نوساز با معماری شیک و دیدنی دارد. همه ما می‌دانیم که رستوران‌های هتل، رستوران‌های بسیار باکیفیتی هستند و خدماتی درخور را ارائه می‌دهند. پرشین پلازا که یک هتل جوان و تازه‌کار است، برای جلب مشتریان خود، منوی سلف سرویس و بسیار متنوعی را در رستوران پرشین پلازا سرو می‌کند.

در این منو حدود 50 نوع غذای مختلف ایرانی، سنتی و فرنگی وجود دارد که همگی از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. رفتار پرسنل این رستوران بسیار مؤدبانه است و بر سر هر میز سلف سرویس، یکی از پرسنل ایستاده است تا در صورت تمام‌شدن ظرف غذا، به‌سرعت آن را شارژ کند. هیچ محدودیتی در سرو غذاهای دل‌خواه شما وجود ندارد و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای داخل منو بچشید. رستوران پرشین پلازا در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما عزیزان خواهد بود. منوی صبحانه این رستوران نیز بسیار متنوع است و می‌توانید چندین طعم مختلف را در یک وعده بچشید.

فضای داخلی رستوران به‌دقت طراحی شده است و ظاهری بسیار لوکس و امروزی دارد. اگر به دنبال محلی مناسب برای جلسات کاری، مراسم خانوادگی یا دورهمی دوستانه هستید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. فضای داخلی رستوران پرشین پلازا، دارای دو بخش سنتی و مدرن است. البته بخش سنتی رستوران نیز تفاوت بسیار زیادی با سایر رستوران های سنتی تهران دارد و تلفیقی از المان‌های سنتی ایرانی را با میز و صندلی‌های مدرن شاهد خواهید بود. علاوه بر تمامی این‌ها، یک گروه موسیقی همه شب، به جز ایام سوگواری، در این رستوران برنامه زنده اجرا می‌کند. به همین دلیل، رستوران پرشین پلازا در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار گرفته است.

ساعات کاریصبحانه از 7:00 تا 11:00 صبح
نهار از 12:00 ظهر تا 4:00 بعدازظهر
شام از 7:00 شب تا 12:00 شب
شماره تماس02186125583
آدرسسهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

رستوران ایرانی ملی

رستوران ایرانی ملی شاید جزء رستوران‌هایی نباشد که نام آن را به کرات شنیده باشید؛ اما با وجود این کیفیت بسیار مطلوبی دارد و یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود. این رستوران در محدوده شرق تهران و خیابان پیروزی واقع شده است؛ اما موقعیت قرارگیری رستوران ایرانی ملی نباید شما را درباره کیفیت خدمات و غذاهای آن دچار تردید کند. در رستوران ایرانی ملی خبری از تجملات بی‌دلیل نیست. البته که در رستوران‌های لوکس، هزینه این تجملات را باید شما پرداخت کنید! به همین خاطر در رستوران ایرانی ملی، بی‌شک هزینه کمتری را نسبت به رستوران‌های سلف سرویس بسیار لوکس پرداخت خواهید کرد.

سالن این رستوران، سالنی مستطیلی و بزرگ است. در کنار یکی از طول‌های این مستطیل، میزی بلند قرار داده شده است و غذاها را روی همان میز سرو می‌کنند. فضای داخلی رستوران بسیار ساده طراحی شده است و البته که در اکثر روزهای هفته جمعیت فراوانی در آن حضور دارند. در منوی سلف سرویس رستوران ایرانی ملی، انواع غذاهای ایرانی، سنتی و حتی فرنگی سرو می‌شود. بار سالاد و دسر این رستوران نیز همانند غذای اصلی بسیار متنوع و البته باکیفیت است.

پرسنل این رستوران رفتاری بسیار محترمانه دارند و با خوش‌رویی پاسخ درخواست شما را می‌دهند. در صورت تمام‌شدن هر غذا، پرسنل به‌صورت خودکار آن را سریعاً شارژ می‌کنند. اگر هم متوجه این مسئله نشدند، شما می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید تا به‌سرعت غذای مدنظر شما شارژ شود. بر اساس نظرات مشتریان، جوجه ماستی این رستوران بسیار معرکه است و حتماً باید آن را امتحان کنید. رستوران فضایی کاملاً خانوادگی دارد و بسیاری از مشتریان این رستوران، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی خود را در سالن VIP رستوران ایرانی ملی برگزار می‌کنند.

ساعات کاریناهار از ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر
شام از ۷:۳۰ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02133333147
آدرسخیابان پیروزی، روبه‌روی ستاد نیرو هوایی، پلاک ۵۵۴

رستوران هانی قیام

قطعاً همه ساکنان پایتخت، حداقل یک بار نام رستوران هانی را شنیده‌اند. این رستوران یکی از اولین رستوران‌های معروف تهران محسوب می‌شود که توانست غذاهای بسته‌بندی‌شده و نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران صادر کند. همین مسئله کیفیت عالی غذاهای هانی را ثابت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن مراجعه کنید. رستوران هانی دارای شعب متعددی در تهران است؛ اما شعبه اصلی و اول آن در میدان قیام و جنوب تهران قرار دارد. شاید به دلیل موقعیت قرارگیری رستوران هانی، تا به حال آن را انتخاب نکرده باشید؛ اما باید بدانید که منوی این رستوران یکی از بهترین‌ها در تمام تهران است. جالب است بدانید با وجود آنکه این رستوران در جنوب تهران قرار دارد؛ اما قیمت و کیفیت منوی آن قابل رقابت با لوکس‌ترین رستوران‌های پایتخت است. تنوع منوی رستوران هانی بسیار زیاد است و فقط غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند.

سلف سرویس در رستوران هانی قیام

البته فقط رستوران هانی قیام و همچنین هانی خیابان عباس‌آباد تهران دارای منوی سلف سرویس هستند. در این رستوران انواع غذاها به‌صورت تازه داخل ظروف استیل روی میز چیده شده‌اند و شما می‌توانید غذای دل‌خواهتان را از روی عطر و ظاهر انتخاب کنید و سفارش دهید تا در لحظه برای شما سرو شود. به این طریق با وجود آنکه باید مدتی طولانی برای ورود به رستوران در صف بایستید؛ اما سرو غذای شما به‌سرعت انجام می‌شود. البته بار سالاد رستوران هانی به‌صورت کاملاً سلف سرویس است و هر آنچه نیاز داشته باشید می‌توانید در بشقاب خودتان سرو کنید.

ساعات کاریناهار از ۱۲:۰۰ ظهر تا ۴:۰۰ بعدازظهر
شام از ۷:۰۰ شب تا ۱۱:۰۰ شب
شماره تماس02133553734
آدرسخیابان ری، میدان قیام، پلاک 1

رستوران VIP کاظمی

 رستوران vip کاظمی

رستوران VIP کاظمی نامی تازه در بین بهترین رستوران های سلف سرویس تهران است که شاید تا به امروز نشنیده باشید. این رستوران در نزدیکیدریاچه چیتگر قرار گرفته است و فضایی بسیار زیبا دارد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، باید از آن انتظار خدماتی مخصوص و VIP را داشته باشید. میز و صندلی‌ها و دکوراسیون داخلی رستوران کاظمی، کاملاً شیک و سلطنتی هستند.

بر خلاف بسیاری از رستوران‌های سلف سرویس که غذاها داخل ظروف استیل آشپزخانه سرو می‌شوند، تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را داخل ظروف چینی شیک روی میز سلف سرویس مجلل رستوران کاظمی شاهد خواهید بود. این رستوران دارای بخش بار یا همان کافه مجزا است و می‌توانید انواع دمنوش و نوشیدنی سرد یا گرم را نیز سفارش دهید.

کارکنان رستوران کاظمی به‌خوبی آموزش دیده‌اند و رفتاری محترمانه با مشتریان دارند. در کنار میز بوفه، کارکنان ایستاده‌اند و در صورت اتمام یک نوع غذا، به‌سرعت آن را شارژ می‌کنند. روی میز بوفه بیش از 50 نوع غذای مختلف سرد، گرم، ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی در کنار انواع سالاد و البته دسرهای خوشمزه به چشم می‌خورد. فضای داخلی رستوران VIP کاظمی با صدای موسیقی زنده دلنوازتر می‌شود و گزینه مناسبی برای برگزاری انواع مراسم، جلسات کاری، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی به حساب می‌آید. این رستوران در دو وعده نهار و شام میزبان شما خواهد بود و برای سرو غذا فقط کافی است هزینه ثابت ورودی را بپردازید.

ساعات کاریاز 11:00 صبح تا بعدازظهر و از ۷:۰۰ عصر تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02188563962
آدرساتوبان تهران -کرج، خروجی پارک چیتگر، خیابان نسیم ششم، روبه‌روی ایستگاه چیتگر

رستوران ترمه

رستوران ترمه یکی دیگر از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران است که البته در محدوده جنوب پایتخت و میدان امام خمینی قرار دارد. شاید در ابتدا تصور کنید که رستوران‌های جنوب تهران کیفیت مطلوبی ندارند؛ اما رستوران ترمه بی‌شک یکی از بهترین‌هاست و مشتریان ثابت خود را دارد. رستوران ترمه در مجموعه هتل فردوسی قرار دارد و معمولاً آنقدر شلوغ می‌شود که در ایام آخر هفته به‌سختی می‌توانید میز خالی در آن رزرو کنید.

همان طور که از نام ترمه حدس می‌زنید، این رستوران به سبک کاملاً سنتی طراحی شده است. دیوارهای آجری، کاشی‌های لاجوردی و دکوری‌های عتیقه، همه و همه شما را به یاد دوران خوش گذشته می‌اندازند. همان طور که اشاره کردیم، معمولاً این رستوران بسیار شلوغ است؛ از این رو مدیریت به اجبار فاصله بین میزهای رستوران را کاهش داده و شاید تردد در بین میز‌ها کمی دشوار باشد. به همین خاطر بهتر است در انتخاب جای خود دقت بیشتری داشته باشید.

غذا در این رستوران به‌صورت کاملاً سلف سرویس سرو می‌شود و با پرداخت مبلغ ورودی، از هر غذایی که می‌خواهید، می‌توانید بچشید و هیچ محدودیتی شامل حالتان نمی‌شود. تنوع غذاهای رستوران ترمه بی‌نظیر است و انواع غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود. در طبخ غذاهای این رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود و البته که سرآشپز حرفه‌ای مجموعه، عطر و طعمی بی‌نظیر به این غذاها هدیه می‌دهد.

علاوه بر کیفیت غذای بی‌نظیر و فضایی عالی، این رستوران برای سرگرمی شما عزیزان، برنامه‌ موسیقی زنده بسیار مفرح و شادی را در نظر گرفته است. همه شب از ساعت ۷ تا ۱۲، به جز ایام سوگواری، چندین و چند گروه مختلف موسیقی در این رستوران برنامه اجرا می‌کنند. این رستوران محیطی کاملاً خانوادگی دارد و می‌توانید آن را برای برگزاری مراسم و دورهمی‌های خانوادگی خود انتخاب کنید.

ساعت کاریاز ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
از ۷ تا ۱۱ شب
شماره تماس02166727026
آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران گردان برج میلاد

بی‌شک یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران، رستوران گردان برج میلاد تهران است. رستوران گردان برج میلاد، با اختلاف زیاد یکی از لوکس ترین رستوران های تهران به شمار می‌آید که در محدوده غرب تهران قرار دارد. این رستوران علاوه بر یک رستوران ساده، نوعی جاذبه گردشگری نیز به حساب می‌آید و بسیاری از گردشگران تلاش می‌کنند تا در سفر به تهران، حتماً از این رستوران دیدن کنند. این رستوران در بالای برج میلاد و ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار دارد. معماری رستوران گردان برج میلاد بی‌نظیر است و با مکانیزمی بسیار حرفه‌ای، به‌صورت 360 درجه چرخش دارد. در محیط رستوران شیشه‌های قدی نصب شده‌اند تا بتوانید حین میل‌کردن غذای خود، از منظره بی‌نظیر پایتخت لذت ببرید.

این رستوران علاوه بر فضای دیدنی و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای که به شما هدیه می‌دهد، یکی از متنوع‌ترین و بهترین منوهای سلف سرویس را دارد. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی را پوشش می‌دهد و هر آنچه که از ذهنتان می‌گذرد را می‌توانید در این رستوران بیابید. منوی رستوران گردان برج میلاد فقط محدود به غذای اصلی نیست و انواع نوشیدنی، دسر و سالاد در منوی آن به چشم می‌خورد.

رفتار پرسنل رستوران بسیار مؤدبانه و محترمانه است و با روی خوش پاسخ درخواست شما را می‌دهند. در همه ساعات، نوازنده حرفه‌ای پیانو، شما را با هنرنمایی خودش به وجد می‌آورد. رستوران برج میلاد با وجود آنکه یکی از رستوران‌های گران تهران به حساب می‌آید؛ اما برای برگزاری مراسم، دورهمی دوستانه و مهمانی خانوادگی بهترین گزینه محسوب می‌شود. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ البته باید در نظر داشته باشید که هزینه رستوران در وعده شام، گران‌تر از وعده‌های دیگر است.

ساعت کار

صبحانه: از 7:30 تا 10
نهار: از 12:30 تا ۳:30
شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02188620358
آدرستهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد
اینستاگرامmilad_revolving_restaurant@

به پایان مقاله رسیدیم و حالا فهرستی بلندبالا از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران را در اختیار داریم. کافی است که در تهران باشید و نیت کنید خود را مهمان یک وعده غذایی مفصل کنید. با این حساب اگر تهرانی هستید که هیچ؛ اما اگر مسافر تهران هستید، بهتر است متناسب با محل اسکانتان، یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید تا درگیر ترافیک و شلوغی‌های پایتخت نشوید. راستی، برای رسیدن به این کلان‌شهر، از وسیله نقلیه شخصی خود استفاده کردید؟ یا اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران یا بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران کردید؟

خب دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین رستوران های سلف سرویس تهران چیست؟ شما کدام نوع از سرو غذای سلف سرویس را ترجیح می‌دهید؟ اینکه مسئولان رستوران برای شما غذا را سرو کنند یا اینکه خودتان این کار را انجام دهید؟ به نظر شما جای کدام رستوران در این لیست خالی است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید.

30 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    ما اومدیم رستوران کاظمی واقعا بی کیفیته پول رو دور ریختنه

    1. بانو تقیان می گوید

      علیرضا عزیز، ممنونیم که نظرتون رو با ما در میان گذاشتین. اگه بیشتر توضیح بدین که اشکال رستوران چیه، ما از شما ممنون می‌شیم. همین نقد و نظرها به کاربرها کمک می‌کنه که انتخاب بهتری داشته باشند.

  2. بامشاد می گوید

    یک اشکال بزرگ در مقاله این رستوران ها بود که نویسنده همش در اول توضیحات گفته این رستوران یکی از بهترین فلان بهمان ووو سلف سرویس هاست
    خیلی غلو گویی ایهام در مقاله است

    1. بانو تقیان می گوید

      دوست عزیز، ممنونم که نظرتون رو به ما منتقل کردید. حتماً می‌دونید که در تهران بزرگ ممکنه صدها رستوران سلف‌سرویس وجود داشته باشه و این تعدادی که در مقاله درباره‌شون نوشته شده، از بین اون‌ها گلچین شدند. معیار انتخاب این رستوران‌ها هم نظرات مراجعه‌کنندگان و میزان محبوبیتش بین مردمه. بی‌شک اگه شما هم مثلاً بین ۳۰۰ گزینه، فقط بخواین ۲۰تاش رو جدا کنید، حتماً صفت بهترین و خاص‌ترین رو بهش اضافه می‌کنین.

  3. فاطمه می گوید

    رستوران اردک آبی رو تماس گرفتم و گفتن جم شده و تعطیل شده و یک رستوران که سلف هم نیست به جای اردک آبی اومده .

    1. بانو تقیان می گوید

      فاطمه عزیز، بابت اطلاعی که دادین ممنونم.

  4. نرگس می گوید

    رستوران سلف سرویس پونک واقعا افتضاحه . موقع سرو غذا یکی از کارکنان مقابل چشم من مو رو از گوجه جدا کرد . کیفیت غذاشون هم اصلا خوب نبود. دریغ از یه پره گوجه روی سالادها . بهداشت ، قیمت ، کیفیت و حجم غذا واقعا نامناسب بود.

    1. بانو تقیان می گوید

      نرگس عزیز، از اینکه تجربه تلخی در این رستوران داشتین، واقعاً متأسفم. این لیست از بین صدها رستوران شهر، «با نظر مردم و مخاطبان» گلچین شدند. امیدواریم که این اتفاق ناخوب، برای مشتری دیگه‌شون تکرار نشه.

  5. جمال می گوید

    رستوران موبی دیک برای همیشه بسته شده است.

    1. بانو تقیان می گوید

      ممنونم از اطلاع‌رسانی‌تون.

  6. شاهی می گوید

    سلام من دنبال یک رستوان سلف در محدوده عباس آباد پاساژ فردوسی هستم که شاه میگو جزو منوی غذایش باشد کسی اسمش می‌داند

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام نجمه عزیز، برای غذاهای دریایی، سری به این مقاله بزنید. اینجا آدرس و منوی برتر هر رستورانی رو گذاشتیم که می‌تونین بر حسب فاصله مکانی‌تون، بهترین گزینه رو انتخاب کنید.
      https://blog.rahbal.com/tehran-seafood-restaurants/

  7. مژگان فراهانی می گوید

    سلام رستوران ترمه توی دانشگاه الزهرا هست و سمت ونک!! آدرس دادین: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام مژگان عزیز، ممنونیم که مطالب رو با دقت می‌خونین و نظر می‌ذارین.
      رستوران ترمه دو تا شعبه داره. یکیش سمت ونکه و یکی هم توی هتل فردوسی. ما توی این مقاله، شعبه هتل فردوسی رو براتون توضیح دادیم.

  8. ناوا می گوید

    رستوران وی آی پی کاظمی واقعا افتضاحه اول اینکه بهداشت اصلا رعایت نمیشه و پر از مگس. تمام ظرفها خالی و کلا دو مدل خورشت و دو مدل کباب بقیه ظرف ها رو با چبپس و سیب زمینی خلالی پر کردن! یه سری غذا رو هم باید همون جا سفارش بدی تا درست کنن که این دیگه معنی سلف سرویس نداره. فضاش هم خیلی بزرگ نیست از نظر جای پارک هم به شدت مشکل برمیخورید.

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، ممنونیم که تجربه‌تون رو با ما به‌اشتراک گذاشتین.

  9. محمد می گوید

    سلف سرویس پرشین پلازا اصلا جمع شدهو جایگزین آن رستورانی است که فقط صبح ها بصورت سلف صبحانه ارایه میدهد

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام محمد عزیز
      ممنونیم از اطلاعاتی که به ما دادید.

  10. میثم می گوید

    سلام
    من عاشق مقاله های رستوران گردی رهبال هستم؛ اما با این حجم از نارضایتی کاربرها توی کامنت‌ ها نمی دونم میشه به این معرفی‌ها اعتماد کرد یا نه.
    ممنون میشم اگه این سبک از مقاله‌ها رو به روز رسانی کنید ?

    1. بانو تقیان می گوید

      میثم عزیز، شما اگه به بخش نظرات دیجی کالا یا اسنپ‌فود هم مراجعه کنید با طیف گسترده‌ای از نظرات مثبت و منفی مواجه می‌شید. اینکه هر فرد سلیقه غذایی متفاوتی داره، در این موضوع بسیار تأثیرگذاره.
      برای مثال من به‌شخصه غذاهای کم‌روغن می‌پسندم و این برای دوستم که میزان چربی غذا رو دلیل بر خوشمزگیش می‌دونه، اصلاً خوشایند نیست.
      باز هم به روی چشم. با تحقیقات بیشتر، در اولین فرصت، مقاله رو به‌روزرسانی می‌کنیم.

  11. مجید می گوید

    به به! عجب مقاصد جذاب و خوشمزه‌ای? ممنون از شما بابت این مطلب جامع و جذاب.

    1. بانو تقیان می گوید

      مجید عزیز، ممنونیم از شما به‌خاطر توجهتون و انرژی مثبتی که به ما منتقل کردید.

  12. علی یادگاری می گوید

    بهترین از این رستوران‌هایی که نوشتید همون رستوران ترمه داخل هتل فردوسی هستش !
    همه چیزش عالی بود.
    سالگرد ازدواجم اونجا بودم خیلی خوش گذشت !?

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام جناب یادگاری عزیز، خیلی خوشحالیم که بهتون خوش گذشته. برای شما و همسرتون آرزوی خوشبختی می‌کنیم. امیدواریم همیشه در کنار هم شاد باشید.

  13. علیرضا می گوید

    سلام
    اخرین به روز رسانی خرداد ماه هستش ولی رستوران های تعطیل شده رو حذف نکردید

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، حتماً در اولین‌فرصت انجام می‌شه.

  14. مهدی می گوید

    سلام وقت بخیر ممنون از شما که زحمت کشیدید و جمع آوری خوبی از رستوران های بوفه دار را قرار دادید
    من از این لیست از دوتا رستوران ها استفاده کردم اولی و بی نظیر ترین انها هما رستوران اردک آبی بود که فکر کنم سال 89یا 90 رفتم خیل ی خوب و عالی بود و دومی از لیست کاظمی بود اونم تو این زمانه خوب بود در هر حال الان با بیشتر این رستوران ها تماس داشتم متاسفانه دیگه بوفه ندارند و یا حتی مثل اردک آبی جمع شدن
    بازهم ممنون از شما

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام مهدی عزیز. ممنونیم بابت انتقال تجربه‌تون و بابت انرژی خوبی که به ما دادید.

  15. ملکه می گوید

    سلام اردک آبی شد زنبق آبی والانم تعطیل شده مملکت به فنا رفته از گرونی

  16. علیرضا حاجی اشرفی می گوید

    با درود. در حقیقت. خوراک سلیقه ای و ذائقه افراد بستگی دارد… مثلاً ته چین دماوند . مثل ته‌چین غلیفک پلو کیلانی با ته چین خود شهر دماوند کمی
    فرق. دارد. ته چین کیلانی برند شده در حالیکه دماوند‌نه..‌‌ویا ته چین گرمساری بسیار چرب و‌کم‌ طرفدار هست..‌‌البته ما یک تیم‌اشپز داریم‌که‌مایل هستیم در تهران این نوع خوراک را تهیه نماییم.
    اشرفی..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.