راهنمای کامل پارک ارم تهران | گشت‌وگذار در بزرگترین پارک تفریحی تهران

56

شهر تهران مکان‌های تفریحی متنوعی را در خود جای داده و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، پارک ارم تهران است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی پارک ارم بپردازیم و توضیح دهیم چرا این مکان یک سر و گردن از دیگر جاهای دیدنی تهران بالاتر است. بخش‌های مختلف پارک ارم را به شما معرفی می‌کنیم و از دستگاه‌های بازی شهربازی ارم می‌گوییم که با شور و هیجان خود میزبان گردشگران می‌شوند. در کنار این‌ها به باغ وحش، استخر روباز، دریاچه و… نیز می‌پردازیم. با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

پارک ارم تهران کجاست؟

پارک ارم در غرب تهران و کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج قرار دارد. برای رسیدن به این پارک باید بزرگراه شهید باکری را تا انتها رفت و به اتوبان تهران کرج رسید.

معرفی پارک ارم تهران

عکس معرفی پارک ارم تهران

پارک ارم تهران یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های شهر به حساب می‌آید و در آخر هفته‌ها پاتوق بسیاری از تهرانی‌ها می‌شود. از این گذشته، پارک ارم میان گردشگران هم از نام و آوازه خوبی برخوردار است و هرکسی در حین سفرش به پایتخت حتماً به این پارک می‌آید تا سیاحتش را کامل کند. این پارک شناخته‌شده اولین‌بار در سال 1353 به وسیله علی خرم تأسیس شد و با نام پارک خرم شناخته می‌شد؛ بعد از انقلاب نام اینجا را به ارم تغییر دادند.

در پارک ارم چه می بینید؟

پارک ارم حدود 72 هکتار دارد و با این حساب، از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی ایران است. این پارک تفریحات و دیدنی‌های جالب توجهی را در این مساحت جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دریاچه 8هکتاری با قابلیت قایق‌سواری در آن، 3 شهربازی وسیع با بیش از 75 دستگاه بازی مهیج، یک شهربازی سرپوشیده، باغ وحشی با 800 جاندار و فضاهای سبز، استخر روباز، رستوران‌ها و… اشاره کرد.

وسایل بازی پارک ارم تهران

شهربازی پارک ارم در 3 محوطه جدا از یکدیگر آماده است تا یک روز هیجان‌انگیز و مفرح را به میهمانان خود هدیه کند. شهربازی‌های پارک ارم را معمولاً با نام لونای 1، 2 و 3 معرفی می‌کنند؛ پس اگر به این مکان رفتید و با تابلوهای لونا مواجه شدید تعجب نکنید. در ادامه مطلب می‌خواهیم وسایلی که در هرکدام از این لوناها وجود دارند را برایتان نام ببریم تا با کمک این اطلاعات بتوانید خودتان را سریعتر به هر بخش از شهربازی رسانده و از دستگاه‌های بازی محبوب خود استفاده کنید.

لونای یک

لونای یک قدیمی‌ترین بخش از شهربازی ارم است و می‌توان آن را در ضلع شمال غربی پارک پیدا کرد. اگر به لونای یک بروید بیشتر با دستگاه‌های بازی مواجه می‌شوید که نوستالژیک هستند و در بیشتر شهربازی‌های دیگر کشورمان نیز وجود دارند؛ از جمله آبشار و کشتی صبا. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که اگر کودکی همراهتان هست، حتماً به لونای یک سر بزنید و از بازی‌های مخصوص کودکان در این بخش لذت ببرید. وسایل این قسمت از پارک از این قرارند:

آکروجتبوسترپاراتاورتاپ اسپینتاب پرندهترن چرخشییوروبانجی
ترن جنگلیترن هوایی کودکتشک بادیتونل وحشتجامپینگجایر سوئینگکریزی ماوس
دیسکو کاستررالی آسفالتعینک 3 بعدیرالی کودکاناستخر قواستخر توپ
اسکیت یو
اسب گرداناسکیت هواییآفتاب و مهتابراپل هوایی (زیپ لاین)رالی کودکانسینما 7 بعدیآبشار
کشتی امیر و کشتی کودکغول تابفیریزبی کودکانفلیپرکلایمکسماشین پرنده
ترن هوایی خانواده
ماشین برقی بزرگسالانماشین برقی کودکانمنوریلموتور پرشی کودکموتور کودکانموتور کوبندهرالی بنزینی
یوروبانجیکاترپیلارقطار شادی کودکسورتمهسقوط آزادسفینهسالتو

لونای 2

برای رفتن به لونای 2 باید ضلع جنوبی پارک رفته و آن را در نزدیکی دریاچه بزرگ پیدا کنید. در لونای 2 همه چیز هیجان‌انگیزتر است و بازی‌های ویژه بزرگسالان بیشتر هستند. در این بخش از پارک می‌توانید از دستگاه‌های زیر استفاده کنید:

آکروجتبوسترپاراتاورتاپ اسپینتاب پرندهترن چرخشیترن جنگلی
ترن هوایی کودکتشک بادیتونل وحشتجامپینگجایر سوئینگدیسکو کاسترغول تاب
رالی آسفالتعینک 3 بعدیرالی کودکاناستخر قواستخر توپاسب گردانفیریزبی کودکان
اسکیت هواییآفتاب و مهتابراپل هوایی (زیپ لاین)رالی کودکانسینما 7 بعدیسینما 4 بعدیفلیپر
کلایمکسماشین پرندهماشین برقی بزرگسالانماشین برقی کودکانمنوریلموتور پرشی کودکموتور کودکان
موتور کوبندهیوروبانجیکریزی ماوساسکیت یوآبشارترن هوایی خانوادهرالی بنزینی
سالتوسفینهسقوط آزاد
سورتمهقطار شادی کودککاترپیلاریوروبانجی

شهربازی شماره 3

لازم به توضیح است که لونای شماره 3 از دو لونای دیگر کوچک‌تر است و تابلو و علامتی هم مسیر رسیدن به آن را مشخص نمی‌کند. این لونا درست در کنار لونا 2 قرار گرفته و خیلی از آن قابل تفکیک نیست. در این قسمت می‌توانید از وسایل تفریحی زیر لذت ببرید:

  • اسکیت یو
  • ماشین بنزینی (کارتینگ)
  • آبشار
  • کریزی موس
  • تاب پرنده
  • ترن هوایی خانواده
  • سینما ۳ بعدی

بخش سرپوشیده پارک ارم

این بخش از پارک ارم که با عنوان قلعه سحرآمیز شناخته می‌شود در سال 1385 بهره‌برداری شد. طراحی بیرونی اینجا مانند قلعه‌ای است و با نورپردازی و رنگ‌آمیزی چشمگیرش توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. درون قلعه سحرآمیز بیش از 120 وسیله بازی متنوع و جذاب دیده می‌شود که از میانشان می‌توانیم چرخ و فلک، تیراندازی لیزری، انواع ویدیو گیم، صندلی پرنده و دیگر دستگاه‌های مکانیکی، چرخشی، هدف‌گیری و… را نام ببریم. در این بخش از پارک یک سینما 4 بعدی، رستوران، کافی شاپ و اتاق تولد هم وجود دارد. خوب است این را نیز بگوییم که اولین صخره‌نوردی متحرک ایران در همین قلعه سحرآمیز شهربازی پارک ارم قرار دارد.

ساعت کاری18 الی 24
شماره تماس02144113078
آدرستهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو)

ستاره گردان پارک ارم

ستاره گردان پارک ارم تهران از سال 1395 در این پارک راه‌اندازی شد. این وسیله بازی که جزو هیجان‌انگیزترین بازی‌های پارک ارم است برای افراد بزرگتر از 12 سال کاربرد دارد. ستاره گردان پارک ارم با ظرفیت 30 نفر حدود 30 متر ارتفاع دارد. این دستگاه با قابلیت چرخش عمودی و 360 درجه صندلی‌ها، هیجان و شور عجیبی در میان شرکت‌کنندگان راه می‌اندازد.

ترن هوایی پارک ارم

بسیاری از هواداران پارک ارم تهران، این پارک را به خاطر ترن هوایی خطرناک و مهیج آن دوست دارند. صف‌های طولانی مردم برای استفاده از ترن هوایی پارک ارم، شاهدی بر این مدعا است. البته باید توجه داشته باشید که قیمت ترن هوایی این پارک در مقایسه با دیگر وسایل بازی بیشتر است؛ اما جذابیت و هیجانی که در ترن هوایی تجربه می‌کنید به هزینه آن می‌ارزد.

ترن هوایی پارک ارم تهران

چرخ و فلک پارک ارم

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از چرخ و فلک پارک ارم تهران است. تفریحی خانوادگی که می‌توانید در کنار دوستان و اعضای خانواده خود از آن لذت ببرید. این وسیله بازی 35 متر ارتفاع دارد و از بلندای آن می‌توان چشم‌اندازی زیبا را به شهر تهران تماشا کرد. اگر به همراه کودکان و نوجوانان می‌خواهید از چرخ و فلک پارک ارم استفاده کنید، توجه به نکات ایمنی را از یاد نبرید.

تونل وحشت پارک ارم

تونل وحشت پارک ارم یکی دیگر از 20 تفریح جذاب این پارک است که ترس، اضطراب و وحشت را در کنار شوق هیجان میهمان لحظه‌هایتان می‌کند. تونل وحشت پارک ارم از ابتدای ساخت این پارک در آن مستقر بوده و از همان ابتدا طرف‌داران بسیاری را جذب فضای رعب‌آور خود کرده است. فضای تونل وحشت دائماً تاریک است. حتماً با تماشای المان‌های ترسناکی که در قسمت‌های مختلف تونل وحشت می‌بینید، شگفت‌زده خواهید شد.

رنجر پارک ارم

رنجر پارک ارم تهران از دیگر وسایل بازی گران‌قیمت اما پرشور و هیجان پارک است. این وسیله که از دو جایگاه صندلی تشکیل شده است، افراد را در خلاف جهت یکدیگر به صورت افقی می‌چرخاند. رنجر پارک ارم از تفریحاتی است که هم به صورت خانوادگی و هم انفرادی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سالن بولینگ پارک ارم

سالن بولینگ در سال 1395 در مساحتی به وسعت 1000 مترمربع و با صرف بودجه 850 میلیون تومان در پارک ارم تهران افتتاح شد. این سالن بولینگ مسیری با ابعاد 21 متر طول و 160 سانتی‌متر عرض را به بازی بولینگ اختصاص داده است. سالن بولینگ پارک ارم امکاناتی همچون سیستم امتیازدهی خودکار، توپ برگردان و پین چینی هم دارد.

سالن بولینگ پارک ارم تهران

سقوط آزاد پارک ارم

سقوط آزاد پارک ارم از دیگر وسایلی است که آدرنالین خونتان را به حداکثر میزان خود می‌رساند. سقوط از ارتفاع 85متری آن هم فقط در مدت 2 ثانیه، هیجانی دارد که در هیچ کدام از دیگر وسایل بازی پارک ارم تجربه نمی‌کنید. در ارتفاع 85متری سقوط آزاد، تمامی جاذبه‌های شهر تهران را از چشم می‌گذرانید. جالب است بدانید ساخت این دستگاه را آلمانی‌ها در پارک ارم دست گرفته‌اند.

باغ وحش پارک ارم تهران

باغ وحش ارم را می‌توان بزرگ‌ترین باغ وحش پایتخت به‌حساب آورد. این باغ وحش در کنار پارک ارم و در زمینی به مساحت 7 هکتار قرار دارد و بخشی از مجموعه تفریحی ارم است. درون این مکان بیش از 111 گونه از پستانداران، خزندگان، آبزیان و پرندگان در قفس‌های کوچک و بزرگ نگهداری می‌شوند. با بازدید از اینجا می توان بسیاری از حیوانات را از نزدیک تماشا کنید که تجربه‌ای جالب به‌ویژه برای کودکان است و خاطره ای خوبی برایشان رقم می زند. مسیر بازدید از این باغ وحش به گونه‌ای است که با ورود از یک سمت و خروج از سمت دیگر، امکان تماشای تمامی آن‌ها برایتان مهیا شود؛ اما پیشنهاد می‌کنیم پیش از ورود نقشه‌ای تهیه کنید تا دیدن حیوانات محبوب خود را از دست ندهید.

حیوانات داخل باغ وحش

در حدود 60درصد از حیواناتی که در باغ وحش ارم نگهداری می‌شوند بومی کشورمان هستند و 40درصد دیگر از نقاط مختلف دنیا همچون قاره آفریقا به ایران آورده شده‌اند. از گونه‌های نادر و در معرض انقراضی که در باغ وحش ارم نگهداری می‌شود باید به ببر بنگال سفید، شترهای دوکوهانه، 2 پلنگ‌ نر و ماده ایرانی، فیل سریلانکایی، میرکت یا دم عصا، گور ایرانی و گوزن زرد ایرانی اشاره کنیم. رزوس، شامپانزه، بابون، مار پیتون، سنجاب، خرگوش، تمساح و… از دیگر حیواناتی هستند که در باغ وحش ارم نگهداری می‌شوند. در بخش پرندگان این باغ وحش هم فرصت دارید تا از عقاب‌های طلایی، شاه‌بوف‌های زیبا، پرندگان دانه‌خوار، فلامینگوها و همچنین طاووس‌ها دیدن کنید و در کنار آن، پرندگان آبزی مانند قو، اردک، مرغابی را ببینید.

ساعت بازدیدهمه روزه 10:00 تا 20:00
هزینه 30 هزارتومان (برای کودک زیر 5 سال رایگان)

استخر روباز پارک ارم تهران

عکس استخر روباز پارک ارم تهران

استخر روباز پارک ارم در ماه‌های گرم سال به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها تبدیل می‌شود و افراد زیادی را به سوی خوب جلب می‌کند. این استخر در لونای یک قرار دارد و از بخش‌های استخر روباز بزرگسال، استخر کودکان، سرسره آبی، حمام سنتی، سالن ماساژ و آب‌درمانی و… تشکیل می‌شود. باید بدانید که این استخر در حقیقت ویژه بانوان است و ساعات اصلی آن (ساعات روز) برای استفاده خانم‌ها زمان‌بندی شده است. 

روزهای بازدیدشنبه تا چهارشنبه
ساعات بازدیدخانم ها: 9:00 تا 17:30
آقایان: 18:00 تا 23:30
هزینهنفری 70000 تومان (هزینه تخت آفتاب جداگانه است)

دریاچه پارک ارم

دریاچه پارک ارم یکی از زیباترین قست‌های آن است و با عبور از کنار آن حس خوبی برایتان ایجاد می‌شود. شما می‌توانید ساعاتی را در کنار این دریاچه بگذارنید و از چشم‌انداز زیبایش لذت ببرید. همان طور که بالاتر گفتیم این دریاچه تقریباً 8 هکتار دارد که مساحت قابل توجهی است. از تفریحات اینجا می‌توان به پیک‌نیک کنار دریاچه و در آلاچیق‌های اطراف آن، ماهیگیری، قایقرانی و قدم زدن در امتداد دریاچه اشاره کرد. همچنین در برخی زمان‌های سال ممکن است مسابقات ورزشی اسکی روی آب و ماهیگیری در این منطقه برگزار شود و شما می‌توانید از شرکت‌کنندگان این رقابت یا تماشاییان پرشور آن باشید.

بهار و تابستان12:00 تا نیمه شب
پاییز12:00 تا 23:00
زمستان12:00 تا 19:00

امکانات رفاهی پارک ارم

پارک ارم از امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران برخوردار است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را برایتان نام می‌بریم.

  • سرویس بهداشتی
  • دکه‌های خوراکی
  • بوفه
  • کافه
  • سفره‌خانه
  • رستوران جزیره
  • تالارهایی برای برگزاری مراسم
  • سالن آمفی
  • تئاتر
  • پارکینگ با گنجایش 5 هزار خودرو
  • خودپرداز
  • آبخوری

بازدید از پارک ارم چقدر زمان می برد؟

عکس بازدید از پارک ارم تهران

برای بازدید از پارک ارم لازم است که حداقل یک نیم روز خود را خالی بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم گشت‌وگذار در قسمت‌های مختلف پارک را تقسیم کرده و اگر می‌توانید آن را در 2 روز انجام دهید. تعداد وسایل بازی پارک بسیار زیاد هستند و فقط یک بعدازظهر لازم است تا در شهربازی ارم وقت بگذرانید و هیجان را به اوج برسانید. روز دیگر را هم می‌توانید به بازدید از باغ وحش، دریاچه و فضاهای سبز و تماشایی دیگر بخش‌های پارک سپری کنید.

ساعت کاری پارک ارم تهران

همان طور که تا الان متوجه شده‌اید پارک ارم تهران از بخش‌های متنوع بازی، باغ وحش و فضای سبز تشکیل شده است که هر کدام برنامه خاص خود را دارند. برای اینکه بدانید برای بازدید از هر بخش چه ساعتی را انتخاب کنید، فهرست ساعت کاری در فصل‌های مختلف را در زیر آماده کرده‌ایم.

ساعت کاری پارک ارم تهران در فصل بهار و تابستان

شهربازی پارک ارمشنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 تا 1 بامداد - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 2 بامداد
باغ وحش پارک ارمشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 20 - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 10 تا 20
قایق‌سواری پارک ارمهمه‌روزه از ساعت 10 صبح تا ۱۷

ساعت کاری پارک ارم تهران در فصل پاییز

شهربازی پارک ارمشنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 تا 22 - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 17 تا 23
باغ وحش پارک ارمشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 17 - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 10 تا 17
قایق‌سواری پارک ارمهمه‌روزه از ساعت 12 صبح تا 23

ساعت کاری پارک ارم تهران در فصل زمستان

شهربازی پارک ارمشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 17 - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 10 تا 17
باغ وحش پارک ارمشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 17 - روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 10 تا 17
قایق‌سواری پارک ارمهمه‌روزه از ساعت 12 تا 23

حداقل هزینه برای رفتن به پارک ارم چقدر است؟

عکس دکه های بلیط پارک ارم تهران

شاید برایتان عجیب باشد؛ اما گشت‌وگذار در پارک ارم هزینه زیادی لازم ندارد و بیشتر مبلغی که شما در این پارک صرف می‌کنید برای دستگاه‌های بازی است. پس اگر شما قصد استفاده از بازی‌های شهربازی را نداشته باشید با مبلغ بسیار کمی به‌سادگی می‌توانید در اینجا به تفریح بپردازید و از گردشتان لذت ببرید. البته پیشنهاد ما به شما این است که در لوناها قدمی بزنید و بلیت 2 یا 3  وسیله بازی که بیشتر برایتان جالب است را خریداری کنید؛ این گونه در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید و در ضمن، بیشتر خوش گذرانده‌اید.

آیا پارک ارم در دوران کرونا باز است؟

پارک ارم همانند تمامی مجموعه‌های تفریحی از زمان شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده است و فقط در بازه‌های زمانی محدودی فعالیت دارد. با وجود این، فعالیت آن نیز محدود به برخی نقاط همچون باغ وحش می‌شود و شهربازی ارم تهران، مدت طولانی‌تری است از تعطیلات اجباری لذت می‌برد. البته با شروع پیک جدید کرونا و آمار مرگ و میر بالای آن، در حال حاضر تمامی مجموعه ارم تعطیل هستند و امکان دارد در ادامه، قسمت‌های محدودی از آن دوباره فعالیت خود را از سر گیرند.

روش خرید بلیط ارزان پارک ارم

اگر به سایت‌های تخفیف بلیط مراجعه کنید، حتماً تعدادی آفر ویژه برای بازدید از پارک ارم می‌بینید و می‌توانید بلیط استفاده از برخی وسایل بازی، باغ وحش و… را با تخفیف خوبی کنید. این فرصت خوبی است تا کمی در هزینه‌های گشت و گذارتان صرفه‌جویی کنید و بتوانید از بازی‌های بیشتر در این پارک لذت ببرید.

راه های ارتباطی پارک ارم تهران

شماره تماس پارک ارم02144113081-8
تلفن گویا پارک ارم0212720
پیج اینستاگرامeram.park@

مسیر دسترسی به پارک ارم

پارک ارم در یکی از غربی‌ترین نواحی شهر تهران واقع شده است. برای رسیدن به این پارک باید در انتهای بزرگراه شهید باکری، وارد اتوبان تهران-کرج شده و در کیلومتر 4 آن، از طریق خروجی‌های مربوط به پارک ارم، به مقصد خود برسید. مترو و خودروی شخصی 2 وسیله نقلیه محبوب برای آمدن به پارک ارم هستند. برای استفاده از مترو، باید خطوط زرد را پیش بگیرید و در ایستگاه ارم سبز از قطار پیاده شوید. درست جلوی ایستگاه مترو، تاکسی‌هایی هستند که شما را تا در پارک می‌رسانند.

این بار به معرفی شهربازی ارم تهران و دیگر بخش‌های مجموعه بزرگ پارک ارم پرداختیم. از تفریحات جذاب اینجا گفتیم و به شما راهکارهایی دادیم تا بیشتر از گردش در این مکان لذت ببرید. شهربازی ارم از محبوب‌ترین شهربازی های تهران به شمار می‌آید و یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح در تهران است؛ پس به هیچ وجه نباید فرصت گردش در اینجا را از دست داد. آیا شما تاکنون از مجموعه پارک ارم بازدید کرده‌اید؟ به دیگر همراهان ره بال آسمان پیشنهاد می‌کنید از کدام بخش‌های پارک بازدید کنند؟ منتظر نظرها و پیشنهادهای شما هستیم.

با شروع پیک جدید کرونا و آمار مرگ و میر بالای آن، در حال حاضر تمامی مجموعه ارم تعطیل هستند و امکان دارد در ادامه، قسمت‌های محدودی از آن دوباره فعالیت خود را از سر گیرند.

پارک ارم در غرب تهران و کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج قرار دارد. برای رسیدن به این پارک باید بزرگراه شهید باکری را تا انتها رفت و به اتوبان تهران کرج رسید.

در سال 1400 قیمت بلیط باغ وحش، 30 هزارتومان است و برای کودکان زیر 5 سال رایگان است.

شهربازی ارم یکی از محبوبترین شهربازی‌های تهران است و در کنار آن، این پارک باغ وحش، استخر روباز، دریاچه، رستوران و تالارهای مجلل و … نیز دارد.

3.2/5 (40 نظر)
56 نظرات
  1. ابراهیمی می گوید

    سلام. شهربازی ارم برای ششم آذر ۱۴۰۰باز است؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. با شماره تلفن درج‌شده تماس بگیرید، زودتر به جواب می‌رسید.

  2. محمد می گوید

    خوبه عالی بود

    1. بانو تقیان می گوید

      سپاس از لطف شما??

  3. علی زاهدی می گوید

    سلام پارک ۲۶ آذر بازه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، با شماره تلفنی که در جدول هست، تماس بگیرید.

    2. پشتیبانی ارم می گوید

      بله همه روزه بازه گلم

  4. مهدی می گوید

    سلام شهربازی برای تاریخ ۲۵ بهمن ماه باز است یا نه؟؟،

  5. مهدی می گوید

    سلام شهربازی برای تاریخ ۲۵ بهمن ماه باز است یا نه؟؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      لطفاً برای کسب اطلاع، با خود مجموعه تماس بگیرید.

  6. محمد می گوید

    سلام برشما، لطف می کنین قیمت وسیله های شهربازی رو درج کنین

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. می‌دونین که وسایل بازی این مجموعه بسیار زیاد هستند و متناسب با زمان ممکنه که قیمتشون فرق کنه، با این توضیح متأسفانه نمی‌شه قیمت مشخصی برای وسیله‌ها درج کرد.

  7. رضا حسینی می گوید

    دستتون درد نکنه بابت توضیحات کامل

    1. بانو تقیان می گوید

      رضا حسینی عزیز، ما هم از شما ممنونیم بابت حس خوبی که منتقل کردید.

  8. مریم می گوید

    سلام میشه قیمت بلیط ترن هوایی رو بگید ممنون میشم اگه بگید خیلی نیاز دارم بدونم…

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. قیمت وسایل رو باید از خود مجموعه بپرسید.

  9. مریم می گوید

    حضوری نمیتونم برم.ادرس سایت پرس و پاسخی ازشون دارید؟؟

  10. مریم می گوید

    چطور از خود مجموعه بپرسیم؟ حضوری نمیتونم برم. آدرس سایت پرسش و پاسخی رو دارید که بتونم جواب بگیرم؟؟

    1. بانو تقیان می گوید

      شماره تماسشون: 02144113078

  11. محمد می گوید

    سلام خسته نباشید
    حدود قیمت وسایل بازی ها چقدره؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. با شماره درج‌شده تماس بگیرید و بپرسید.

  12. ااا می گوید

    سلام میخواستم بدونم وسایل بازی برا افراد چاق هم مناسب هست یعنی محدودیت وزنی نداره؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      بعضی از وسایل محدودیت وزنی دارند.می‌تونین قبل از استفاده، تابلوی راهنمای کنارش رو بخونید.

  13. آیسان می گوید

    قیمت ورودی و قیمت وسایل چتده

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. متأسفانه قیمت دقیقی در دست نداریم. باید از خود مجموعه سؤال کنید.

  14. کوروش می گوید

    مواد غدایی و خوراکی افتضاح گرونه،خداروشکر کسی هم رسیدگی نمیکنه،یه انرژی را دو برابر قیمت بیرونه،یه بستنی با دستگاه سه برابر قیمت همه جاس

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، متأسفانه این قیمت‌گذاری در همه شهربازی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران هست و هیچ‌کس هم نظارتی نمی‌کنه!

  15. ابراهیم زاده می گوید

    سلام این پارک تونل وحشت هم داره

  16. سمیرا می گوید

    قیمت وسایل بازی مجموعه از ۲۰ تومان تا ۳۵ تومان متغیره. امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ هست

    1. بانو تقیان می گوید

      سمیرای عزیز، ممنونیم بابت توضیحی که دادین.

    2. هانی می گوید

      سلام
      ما امروز رفتیم و در حال حاضر 4 اسفند 1401 ستاره گردان 55هزار تومن بود
      تازه برای تعمیر و ایمن سازی تا اخر سال فقط ماشین و ستاره گردان کار میکردن
      بقیه دستگاه ها خاموش بودن ولی قلعه سحر آمیز باز بود

      1. بانو تقیان می گوید

        هانی عزیز، ممنونیم برای توضیحتون.

  17. مریم می گوید

    یاد بچگیامون بخیر….

  18. سمانه می گوید

    سلام وقتتون بخیر. ممنون از مطلب کامل و جامعتون.
    می‌خواستم بپرسم که آیا خانم‌ها هم می‌تونن از صخره‌نوردی پارک ارم استفاده کنن؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام سمانه عزیز، ممنون از توجهتون. باید با شماره‌های خود مجموعه تماس بگیرید و بپرسید؛ چون هر بار ممکنه برنامه‌شون تغییر کنه.

  19. wanda می گوید

    سلام وقتتون بخیر!
    ساعات شهربازی در ماه رمضون به چه صورته ؟!

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، لطفا با شماره‌های داخل کادر تماس بگیرید.

  20. اسم ندارم می گوید

    ببخشید جمعه 11سال1402بازه؟

    1. بانو تقیان می گوید

      بله دوست عزیز. بازه.

  21. بی نام می گوید

    سلام فردا جمعه روز قدس شهربازی ارم باز است

    1. بانو تقیان می گوید

      بله دوست عزیز، بازه.

      1. ساسان می گوید

        ببخشید اول اینکه ممنون بابت اطلاع رسانی خوبتون.دوم اینکه یعنی اگه حضوری بریم نمیتونیم وارد باغ وحش بشیم نه

        1. بانو تقیان می گوید

          من متوجه سوالتون نشدم دوست عزیز.

      2. Pn می گوید

        سلام هزینه ترن هوایی چنده ؟ کجا میتونیم قیمت هارو ببینیم ؟

        1. بانو تقیان می گوید

          سلام دوست عزیز، با خود مجموعه تماس بگیرید. به دلیل نوسانات قیمت در زمان‌های مختلف، مجله ما امکانش رو نداره که مبلغی بذاره.

  22. عسل می گوید

    سلام امروز روز رحلت امام خمینی باز هست پارک

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام عسل عزیز، نه فکر کنم حتی سینماها هم تعطیل باشند.

  23. Pn می گوید

    سلام هذ یه وسایل پارک ارم چنده ؟

  24. Pn می گوید

    سلام هزینه وسایل پارک ارم چنده ؟

  25. Pn می گوید

    سلام هزینه ترن هوایی چنده ؟

  26. Pn می گوید

    سلام هزینه ترن هوایی چنده ؟ کجا میتونیم قیمت هارو ببینیم ؟

    1. No body می گوید

      عزیزم شما که رفتید هزینه هاش چقد بودن؟؟؟؟ همین ترن هوایی و ایناها

  27. معصومی می گوید

    سلام
    محدودیت سنی ترن هوایی چیه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. کودکان کمتر از ۱۲ سال نباید سوار ترن بشن. علتش هم اینه که ممکنه نتونن تعادلشون رو حفظ کنند یا به‌شدت دچار هیجان بشن و براشون مسئله‌ساز بشه.

  28. محسن میلادی می گوید

    این پارک و وسایل و باغ وحش خیلی حس نوستالرژی کودکی و نوجوانی به من میده خیلی دوس دارم***** ولی خب متاسفانه تو این چند سال اخیر اون رونق خوب گذشته نداره و شادابی ش کمتر شده

    1. بانو تقیان می گوید

      محسن‌ عزیز، از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید، ازتون ممنونیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.