رنگ سال ۱۴۰۳ | شروع سال با عطر خوش هلو

0

رنگ همان چیزی است که ما سعی می‌کنیم به زندگی اضافه کنیم تا کمی هم که شده از بی‌روحی زندگی‌هایمان بکاهیم. اگر رنگ نباشد زیباترین تصاویر هم یخ می‌زنند. قشنگ‌ترین منظره‌ای که در عمرتان دیده‌اید را تصور کنید، اگر این تصویر بدون رنگ باشد چه احساسی را در شما زنده می‌کند؟ بدون شک این تصویر آن چیزی نیست که شما می‌خواستید. جدای از مناظر، رنگ به آدم‌ها هم زندگی می‌دهد. حتماً لباس‌هایی داشته‌اید که با پوشیدنشان انگار خون به بدنتان پمپاژ می‌شود؛ این همان زندگی است که تعریفش کردیم. سال‌ها هم رنگ دارند. اگر برای شما هم سوال است که رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست، باید بگوییم رنگ این سال هلویی و حیوان سال ۱۴۰۳ هم اژدهاست.

رنگ ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

رنگ هلویی | رنگ سال ۱۴۰۳

همان طور که گفتیم مؤسسه پنتوس رنگ سال 2024 را هلویی انتخاب کرد؛ پس رنگ سال ۱۴۰۳ هم هلویی، زردآلویی یا صورتی هلویی معرفی شده است. مؤسسه پنتوس سازمانی است که مسئول مشخص‌کردن رنگ سال است. این سازمان هرساله قبل از شروع سال جدید میلادی رنگ سال را مشخص می‌کند. غرب مهد مد و فشن است و به همین علت رنگی که مشخص می‌کند در تمام جهان استفاده می‌شود. این تغییرات چه در رنگ موی سال ۱۴۰۳، چه در میکاپ، چه در پوشاک و چه در چیدمان لوازم خانه خودش را نشان می‌دهد. خلاصه که رنگ سال در تمام جهان مشترک است.

رنگ هلویی | رنگ سال ۱۴۰۳

Apricot crush که همان رنگ هلویی است ترکیبی از چند رنگ جذاب است. نارنجی و صورتی دو طیفی هستند که هلویی را می‌سازند؛ پس به جای یک لباس هلویی می‌توانید ترکیبی از نارنجی و صورتی را انتخاب کنید و خودتان را تبدیل به هلو کنید. انتخاب رنگ سال بدون علت نیست. پنتوس اعتقاد دارد استفاده از این رنگ در لباس و دکوراسیون داخلی باعث افزایش انرژی، بهبود روابط و انتقال حس گرما به مخاطب می‌شوند. رنگ‌ها از دیگر جانداران بی‌جان این سیاره هستند که اثرات جالبی بر انسان دارند؛ پس سال ۱۴۰۳ سالی است که می‌خواهیم روابطمان را با رنگ هلویی بهبود ببخشیم.

رنگ سال ۱۴۰۳ را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ‌هایی که هرساله مشخص می‌شوند رنگ خاصی هستند؛ اما طیفی متنوع دارند. رنگ سال ۱۴۰۳ هلویی است که رنگی بسیار ملایم است. این طیف رنگ ممکن است در سلیقه همه اشخاص نباشد. برای اینکه هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند پوششی مطابق با رنگ سال داشته باشد، متخصصان مد و فشن طیفی از رنگ را مشخص می‌کنند.

رنگ هلویی | رنگ سال ۱۴۰۳

در این طیف از رنگ‌های بسیار ملایم مانند هلویی گرفته تا رنگ‌های خیلی تند مانند نارنجی‌های براق وجود دارند. جدای از سلیقه، رنگ پوست افراد هم اجازه نمی‌دهد که همه یک رنگ خاص را استفاده کنند. امسال چند رنگ خاص برای ترکیب با رنگ سال ۱۴۰۳ پیشنهاد شده است تا افراد با سلیقه و رنگ پوستشان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

رنگ‌های خنثی تقریباً با تمام رنگ‌ها ترکیبی خوب ایجاد می‌کنند. جدیدترین ترکیب رنگ‌های خنثی با رنگ سال ۱۴۰۳ است. جذابیت رنگ هلویی مخملی در کنار بی‌طرفی رنگ‌های خنثی باعث شده تا افراد بسیاری تمایل به استفاده از رنگ‌های خنثی در استایلشان داشته باشند. از جمله رنگ‌های خنثی که در ترکیب با رنگ سال ۱۴۰۳ نتیجه فوق‌العاده‌ای دارند، رنگ سفید، طوسی و مشکی هستند.

ترکیب رنگ سال ۱۴۰۳ و رنگ سفید

رنگ سال ۱۴۰۳ و رنگ سفید

رنگ سفید با هر رنگی استایل می‌شود. این رنگ در دسترس‌ترین رنگ موجود است که تقریباً مناسب تمام رنگ پوست‌هاست. رنگ سفید برای افرادی مناسب است که دوست دارند استایلی کلاسیک و شیک داشته باشند. ترکیب این رنگ با هلویی برای استفاده روزانه و مهمانی‌های خودمانی مناسب است. این ترکیب رنگ در عین سادگی بسیار دلنشین است.

ست رنگ ۱۴۰۳ و رنگ طوسی

رنگ ۱۴۰۳ و رنگ طوسی

کسی که ملایمت سفید هلویی را دوست ندارند و دنبال پیداکردن ترکیبی رسمی هستند؛ باید ترکیب هلویی و طوسی را انتخاب کنند. هلویی ترکیبی جذاب و آرامش‌بخش ایجاد می‌کند. افرادی که استایل کژوال، رسمی و اداری دوست دارند می‌توانند رنگ سال ۱۴۰۳ را با طوسی امتحان کنند.

رنگ سال ۱۴۰۳ و رنگ مشکی

افرادی هستند که دوست دارند با لباس‌هایشان اعتماد به نفسشان را نشان بدهند. این افراد حتماً باید ترکیب مشکی و هلویی را انتخاب کنند. این ترکیب در نگاه اول چندان جذاب به نظر نمی‌رسد؛ فقط افرادی می‌توانند از این استایل استفاده کنند که جسارت ترکیب رنگ را داشته باشند. رنگ هلویی و مشکی در استایل‌های مینیمال هم استفاده می‌شود.

رنگ سال ۱۴۰۳ و رنگ مشکی

اگر هلویی را به‌عنوان لباس دوست ندارید، می‌توانید رنگ مشکی را پایه پوشش خود قرار دهید و برای تکمیل کار از کیف یا دستمال گردن هلویی استفاده کنید. اکسسوری‌های هلویی مخملی هم پرطرفدار هستند که بیشتر مخصوص آدم‌هایی است که علاقه‌ای به کیف و دستمال گردن ندارند.

رنگ‌هایی که معرفی کردیم از چشم‌نوازترین رنگ‌ها هستند؛ اما امسال از میان تمام رنگ‌های خنثی، قرعه به نام سفید افتاده است. افرادی که دوست دارند رنگ سال را با رنگ خنثی، استایل کنند بهتر است انتخابشان رنگ سفید باشد. در تابستان لباس پنبه‌ای سفید و در زمستان کت سفید می‌تواند ظاهری طبق مد به شما دهد.

رنگ ۱۴۰۳ و زرد روشن

رنگ ۱۴۰۳ و زرد روشن

زرد از رنگ‌هایی است که باکلاس و پرآرامش است. افرادی که از رنگ زرد در استایلشان استفاده می‌کنند بیشتر طرفدار سبک‌های مینیمال و کلاسیک هستند. احتمالاً تا به امروز فقط زرد را در کنار قهوه‌ای دیده بودید. شادابی زرد از قدرت رنگ قهوه‌ای کم می‌کند؛ اما رنگ امسال در کنار زرد روشن به یکی خیره‌کننده‌ترین پوشش‌ها تبدیل شده است.

ست رنگ ۲۰۲۴ و آبی آسمانی

رنگ ۱۴۰۳ و آبی آسمانی

شاید بگویید آسمان چه ربطی به هلو دارد؟ اما عجله نکنید که از ترند سال عقب می‌مانید. شخصی که در لباس‌هایش آبی آسمانی استفاده کرده باشد ترند امسال را رعایت کرده است؛ اما کسی که بتواند هلویی را با آبی ترکیب کند یعنی دستی در هنر مد دارد. آبی در کنار رنگ‌های متضاد مانند قرمز گیلاسی و رنگ‌های نئونی می‌تواند شیک‌ترین انتخاب ممکن باشد. جالب‌ترین نکته این است که آبی آسمانی برای تمامی رنگ‌ پوست‌ها مناسب است به همین علت این رنگ برای امسال برای همه مهم شده است.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و نارنجی

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و نارنجی

می‌دانید که نماد سال ۱۴۰۳ اژدها است. جالب می‌شود اگر رنگ پرحرارت نماد این سال را با رنگ سال ۱۴۰۳ ست کنید. هلویی روشنی که پنتون به‌عنوان رنگ سال انتخاب کرده در کنار نارنجی پرتقالی هارمونی خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. این رنگ بیشتر برای تابستان و پاییز استفاده می‌شود. بیشتر این نوع نارنجی در چرم‌های پوست‌پرتقالی استفاده می‌شود؛‌ امسال سال خوبی برای طرفداران چرم است. این چرم در کنار پارچه‌های ابریشمی از جنس هلو می‌تواند استایلی خاص برای شما خلق کند.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و خاکستری

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و خاکستری

رنگ خاکستری در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد؛ اما پنتون تصمیم دارد به این رنگ شخصیت بدهد. زیبایی مانند خاکستری یکدست را می‌توانید در قسمت‌های مختلف استایلتان قرار دهید. این رنگ خوش‌رنگ را به خاکستری روشن و خاکستری تیره تقسیم کنید و متناسب با آن هلویی روشن یا تیره را انتخاب کنید. بهترین انتخاب این است که مانتو خاکستری داشته باشید تا بتوانید آن را با لباس‌های مختلفی بپوشید. اهالی مد اعتقاد دارند که شیک‌ترین رنگ امسال رنگ خاکستری است؛ پس به حرف صاحب‌نظران توجه کنید.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و قرمز گیلاسی

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و قرمز گیلاسی

قرمز گیلاسی خیره‌کننده را فقط در کت‌والک‌ها دیده‌ایم؛ همانجایی که خانم‌ها با لب‌هایی آلبالویی لباسی گیلاسی پوشیده‌اند و با ناز قدم بر می‌داند. این قرمز خوشمزه امسال پا به خیابان گذاشته است. این رنگ قرار است بالغانه پا به عرصه بگذارد و خودش را در کنار رنگ سال جا بدهد. ترکیب روح‌بخش قرمز با لطافت هلویی هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند. بهتر است ترکیب قرمز هلویی را برای تابستان انتخاب کنید.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و قهوه‌ای شکلاتی

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و قهوه‌ای شکلاتی

می‌دانید که قرار است مد دهه 90 دوباره امسال به صفحه مد و فشن باز گردد. قهوه‌ای شکلاتی هم در این لیست بازگشت قرار داشت؛ اما کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که این رنگ بتواند از تمام رنگ‌ها و فشن‌ها جلو بزند. قهوه‌ای شکلاتی بازگشت قدرتمندانه‌ای داشت. این رنگ در تمام استایل‌ها استفاده می‌شود. کیف‌، کفش، لباس شب، لباس اداری و حتی لباس‌های روزمره با این رنگ جذابیتی انکارنشدنی دارند. این رنگ بیشتر در بهار و تابستان استفاده می‌شود.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و سبز مغز پسته‌ای

با آمدن نام این رنگ احتمالاً به عقل اهالی مد و فشن شک کنید؛ اما باید بگوییم که شکتان بی‌جا است. هرساله در کنار لیست ترندهایی که معرفی می‌شود یکی از خانواده سبزها حضور دارند؛ گاهی این حضور مانند سبز یشمی، پررنگ و گاهی هم مانند رنگ سبز انتخابی امسال خیلی ملایم، خود را در لیست خود را جا می‌دهند. این حضور هر ساله علت دارد. رنگ سبز پر از معنی است؛ جوانه‌زدن و سرزندگی از معانی دل‌نواز رنگ سبز است.

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و سبز مغز پسته‌ای

امسال اکثر رنگ‌هایی که ترند هستند، رنگ‌های ملایم هستند؛ پس سبز مغز پسته‌ای امسال روی پرده می‌آید. این رنگ در کنار هلویی روشن که رنگ سال ۱۴۰۳ توانسته دل مخاطبان بسیاری را ببرد. این رنگ در عین آرامش پر از سرزندگی است به همین علت بیشتر برای زندگی در بهار مناسب است. برای مثال می‌توانید مانتو رنگ سال ۱۴۰۳ را با ترکیب رنگ مغز پسته ای بپوشید و استایل خاص خود را داشته باشید.

رنگ مد سال ۲۰۲۴ و نقره‌ای براق

رنگ مد سال ۱۴۰۳ و نقره‌ای براق

یکی دیگر از بازگشت‌های پرقدرت مربوط به رنگ‌های متالیک است. طلایی، رز گلد و نقره‌ای در گذشته طرفداران بی‌شماری داشت. اگر شما هم با دیدن این استایل‌ها دلتان چنین ترکیباتی می‌خواست، باید به شما تبریک بگوییم؛ چراکه امسال نقره‌ای براق از دسته رنگ‌های متالیک به میادین بازگشته است. شما می‌توانید نقره‌ای را با هلویی و سفید ترکیب کنید و دل‌ها را ببرید.

سخن پایانی

رنگ سال ۱۴۰۳ که مشخص است، هلویی روشن؛ اما امسال رنگ‌های دیگری هم در این لیست قرار دارند که می‌توانند استایل شما را به‌روز نشان دهند. نکته مهم اینکه لازم نیست حتماً لباس جدید خریداری کنید تا به روز باشید؛ کافی است از لوازم قدیمیتان که رنگی ترند دارند استفاده کنید. این وسیله می‌تواند لباس، روسری، کیف یا کفش باشد. این هم از آخرین نکته مدی امسال. امیدواریم سال ۱۴۰۳ برای شما سالی با رنگ و عطر هلو باشد. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. در کنار سفره هفت‌سین ره بال آسمان را هم یاد کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.