رستوران های بوشهر | شکم‌گردی در رام‌اردشیر کهن

2

سفر به بوشهر و شهرهای جنوبی از آن دسته سفرهایی است که در آن تجربه‌های شیرینی را امتحان می‌کنید. یکی از بهترین بخش‌ها در سفر به بوشهر، آشناشدن با غذاهای جنوبی و طعم غذاهایش است. اگر گذرتان به این شهر افتاد، سری هم به رستوران های بوشهر بزنید. برای سفر به بوشهر هم وسیله‌های نقلیه متفاوتی مهیاست. اگر مسیرتان دور است، سفر با هواپیما بهترین انتخاب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما بوشهر، به‌راحتی به این شهر بروید.

فهرست مطالب

رستوران‌های بوشهر

  • رستوران بل پا‌سی | دارای متنوع‌‌ترین منو در بین رستوران های بوشهر

بی‌تردید رفتن به رستوران بل پاسی از بهترین تجربه‌ها در بوشهر است. شعبه اول این رستوران در شیراز است؛ اما در سفرتان به بوشهر می‌توانید سری به شعبه دومش بزنید. این رستوران پنج‌طبقه، در هر طبقه‌اش برای هر سلیقه منوی شگفت‌انگیزی دارد. در رستوران بل پاسی بخش‌های مختلف ایتالیایی، مدیترانه‌ای، سنتی، دریایی، فست‌فود و کافی‌شاپ مهیاست؛ پس می‌توانید برای یه دورهمی عالی یا برگزاری جلسه کاری مهم، به آنجا بروید. اگر مسیر به بوشهر نزدیک است، با خرید بلیط اتوبوس بوشهر خودتان را به این شهر تماشایی برسانید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، بلوار چمران، بعد از کارواش باران، نبش جفره
شماره تماس07733334411
  • رستوران خلیج فارس | رستورانی جذاب در بوشهر

عکس رستوران خلیج فارس در بوشهر

رستوران خلیج فارس از بهترین رستوران های بوشهر است. فضایی دلنشین و غذاهای باکیفیتش، گردشگرهای فراوانی را به این رستوران جذب می‌کند. می‌توانید در رستوران خلیج فارس، غذاهای ایرانی و سنتی جنوبی را سفارش بدهید. بعد از خوردن وعده‌ای خوشمزه، سری هم به پارک TV بوشهر و موزه مردم شناسی بزنید. خوب است برنامه‌ای چندروزه برای اقامت در این شهر بچینید. هتل های بوشهر هم میزبان خوبی هستند. هتل دلوار، هتل پلاس و هتل پاسارگاد نزدیک‌ترین هتل‌ها به رستوران خلیج فارس است. شاید هم دلتان می‌خواد شبی را در اقامتگاه‌های بوم‌گردی بگذرانید. می‌شود اقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز را در همان نزدیکی پیدا کرد.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان خلیج فارس، روبه‌رو بوستان سیادت
شماره تماس07733336670
آدرس صفحه اینستاگرامpersiangulf__restuarant@
  • رستوران زیتون | از شلوغ‌ترین رستوران های بوشهر

اگر در سفرتان به بوشهر، دنبال رستورانی مجلل می‌گردید، پیشنهادمان رستوران زیتون است. این رستوران فضای بسیار چشمگیری زیبایی دارد. از پنجره‌های رستوران که به بیرون نگاهی بیندازید، ساحل خلیج فارس را می‌بینید. این منظره در شب هم تماشایی است. غذاهای دریایی به سبک رستوران زیتون و باکیفیتی عالی، خوردن دارد. موسیقی زنده پخش می‌شود و حال‌وهوایی بهتری به رستوران می‌دهد. پرنسل خوش‌رو و مجرب رستوران هم با احترام و ادب به خواسته‌هایتان رسیدگی می‌کنند. داشتن پارکینگی اختصاصی از ویزگی‌های خوب این رستوران است. اگر به راهنمای سفر بوشهر نگاهی بیندازید، جاهای دیدنی در اطراف رستوران زیتون را پیدا می‌کنید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان ساحلی، جنب شورای شهر بوشهر
شماره تماس09173795211
  • رستوران سن مارکو | رستورانی دنج و دوست‌د‌اشتنی

رستوران سن مارکو فضای کوچک و دنجی دارد. اگر قرار دونفره‌ای دارید، خوب است به این رستوران بروید. این رستوران با فضای مدرن‌اش حس‌وحال خوبی را به مشتری‌ها می‌دهد. غذاهای سن مارکو در بین رستوران های بوشهر، بسیار لذیذ و خوش‌طعم است. به این رستوران که رفتید، جای ما را هم خالی کنید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، ابتدای خیابان ششم بهمن، روب‌روی پارک تی وی، طبقه اول
شماره تماس09174030262
  • رستوران سنتی و فست‌فود خاتم | از جذاب‌ترین رستوران‌ها در بوشهر

در بین رستوران های بوشهر، رستوران سنتی خاتم بسیار محبوب است. اگر دوست دارید همراه با خانواده یا دوست‌هایتان وعده‌ای دل‌چسب بخورید، سری به رستوران خاتم بزنید. نگران تنوع منو نباشید. می‌توانید کنار غذاهای سنتی از غذاهای فست‌فودی این رستوران هم لذت ببرید. در میز اردو رستوران، انواع ترشیجات، کشک بادمجان، ماست‌وخیار، سالاد و زیتون هم هست. یادتان نرود که از حلواهای خوشمزه‌اش هم امتحان کنید. دیگر انتخابش با خودتان!

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، صد متر بالاتر از تیو، نرسیده به پارک پرندگان
شماره تماس0773335001
09143196163
آدرس صفحه اینستاگرامkhatam.restaurant@
  • رستوران قوام | رستورانی سنتی در قلب بوشهر

شاید تجربه خوردن غذا در بنایی قدیمی و 150ساله برایتان جالب باشد. رستوران قوام از زیباترین رستوران های بوشهر است. این مجموعه را در آب انبار قوام برپا کردند. هر طرف از رستوران، تصویری از تاریخ بوشهر را به شما نشان می‌دهد. عکس‌های رئیس‌‌علی دلاوری و حسن زنگنه، از شخصیت‌های مهم بوشهر روی دیوار آجری رستوران، خودنمایی می‌کند. بخشی را هم با قالیچه‌های قدیمی و نقاشی‌های تماشایی تزیین کرده‌اند. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی و جنوبی را طبخ می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم قلیه‌ماهی، ماهی شکم‌پر، دمپختک‌ ماهی و میگو سوخاری رستوران قوام را امتحان کنید. در میز اردو هم حلوای عربی معروفی دارند که روزتان را شیرین می‌کند. قیمت‌های این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ها کمی گران است؛ اما غذاهایش کیفیت خوبی دارند. بعد از خوردن غذایی لذیذ می‌توانید سری هم به کلیسای گئورگ بزنید. تا ساحل هم راه زیادی نیست. رستوران قوام ارسال غذا به منزل هم دارد.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان ساحلی
شماره تماس09174000034
07733331275
ساعت کاریهمه‌روزه از 10:30 صبح تا یک بامداد. یکشنبه‌ها تا 12 بامداد باز است
آدرس صفحه اینستاگرامrestaurant_ghavam@
  • رستوران گرگور | از گران‌ترین رستوران های بوشهر

رستوران گرگور از بهترین رستوران‌های بین‌المللی در بوشهر است. در منوی پروپیمان این رستوران لیستی از انواع غذاهای دریایی، غذاهای آسیایی و دریایی هست. آشپزهای ماهر گرگور هرکدامش را که بخواهید، برایتان سرو می‌کنند. یادتان نرود که سالاد دریایی این رستوران معروف است. رستوران گرگور برای طرف‌دارن غذای گیاهی هم غذاهای خوشمزه‌ای دارد. فضای رستوران دست کمی از غذاهایش ندارد و به همان اندازه خوب است. می‌توانید کمی کنار پنجره بنشینید و از تماشای خلیج فارس و موج‌های زیبایش لذت ببرید.

آدرساستان بوشهر، بوشهر، خیابان خلیج فارس (ساحلی)، غرب استادیوم شهید بهشتی، روبه‌روی مجتمع فرهنگی تفریحی.
شماره تماس09175799919
  • رستوران میداف | از لوکس‌ترین رستوران های بوشهر

بعد از گشت‌وگذار و بازدید از جاهای دیدنی بوشهر، خودتان را به خوردن وعده‌ای خوشمزه در میداف مهمان کنید. این رستوران سه‌طبقه، بخش‌های مختلفی دارد. می‌توانید به کافی‌شاپ رستوران در طبقه سوم بروید. اگر میزهای نزدیک به پنجره را انتخاب کنید، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج فارس را می‌بینید. رستوران میداف غذاهای خوشمزه‌ای مثل میگو باربیکیو، دال عدس، ماهی شوریده، میگو سوخاری و انواع کباب‌ها دارد. در سالاد بار هم انواع دسرها برایتان آماده است.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، جاده جفره ماهینی
شماره تماس07733330700
ساعت کاریهمه‌روزه از 10:30 تا 12 بامداد.
  • سفره خانه شونشین | از ارزان‌ترین رستوران های بوشهر

شب‌‌گردی و شب‌نشینی‌های جنوب حس‌وحال دیگری دارد. در گویش جنوبی، شونشین معنای شب‌نشینی را می‌دهد؛ پیشنهاد می‌کنم شبی را هم در سفره خانه شونشین بگذرانید. دکور فضای این رستوران بسیار جالب و دیدنی است. غذاها رستورن هم قیمت مناسبی دارند. به همین خاطر می‌توانید وعده‌ای به‌صرفه را در آنجا بخورید. یادتان باشد استفاده از قلیان در این سفره‌خانه آزاد است. در نزدیکی این سفره‌خانه، می‌توانید از موزه های بوشهر هم دیدن کنید. موزه تجارت دریایی بوشهر فاصله کمی تا این رستوران دارد.

آدرسبوشهر، خیابان نواب صفوی، خیابان دشتستان
شماره تماس07733322818
09173761367
  • بریانی پل خواجو | طعمی از اصفهان در بوشهر

اگر طرف‌دار بریان‌های معروف اصفهان هستید، می‌توانید در بوشهر، این غذای خوشمزه را امتحان کنید. بریانی پل خواجو از محبوب‌ترین رستوران های بوشهر است؛ البته در این رستوران کباب‌های خوشمزه‌ای هم طبخ می‌کنند. هرکدامش را که خواستید، سفارش بدهید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان ساحلی، کو شغاب
شماره تماس07733446474

فست‌فودی های بوشهر

  • رستوران ایتالیایی گاندو | از خوشمزه‌ترین رستوران های بوشهری

اگر طرف‌دار غذاهای ایتالیایی هستید، به رستوران ایتالیایی گاندو سری بزنید. می‌توانید خوشمزه‌ترین پیتزاها، بیف استراگانف و پاستا را در این رستوران امتحان کنید. کیفیت غذاهای گاندو، از بهترین ویژگی‌های این رستوران است. غذاهای این رستوران قیمت مناسبی هم دارند. پرسنل رستوران گاندو، با خوش‌رویی از مشتری‌ها میزبانی می‌کنند. به همین خاطر این رستوران در بوشهر محبوبیت خاصی دارد. در روزهایی مثل ولنتاین هم، قرعه‌کشی و برنامه‌های جذابی در رستوران گاندو برپاست. اگر دلتان خواست به آنجا بروید. شاید این بار قرعه به نام شما بیفتد. مراکز خرید بوشهر، فاصله زیادی تا این رستوران ندارند. می‌توانید در مرکز خرید زیتون هم گشتی بزنید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، جنب مجتمع تجاری زیتون
شماره تماس07733541613
  • فست‌فود آنی | از ارزان‌ترین رستوران های بوشهر

اگر علاقه‌ای به غذاهای دریایی ندارید، می‌توانید به باکیفیت‌ترین فست‌فودی‌های بوشهر بروید. در منوی رستوران آنی انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها، پاستا، پیش‌غذا و سالاد هست. مشتری‌های همیشگی آنی، با رضایت خوبی رستوران را ترک می‌کنند. یادتان نرود، این رستوران منویی اقتصادی دارد و هزینه غذا هم برایتان مقرون‌به‌صرفه می‌شود.

شاید آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان عاشوری، روبه‌روی یادگار امام
شماره تماس09051051006
06051051007
ساعت کاریهمه‌روزه از 11 صبح تا 23:30
آدرس صفحه اینستاگرامrestaurant_ani@
  • فست‌فود بوبو | فست‌فودی با همبرگرهای خوشمزه

کودکان همیشه از غذاهای فست‌فودی استقبال می‌کنند. چه خوب است برای خوردن فست‌فود به جایی برویم که از سلامت مواد اولیه‌اش مطمئن باشیم. در بین رستوران های بوشهر، فست‌فود بوبو همبرگرهای دست‌ساز و معروفی دارد. آشپزهای بوبو، همبرگرها طوری درست می‌کنند که مشتری‌ها می‌توانند مراحلش را ببینند. تنوع ساندویچ‌های بوبو کم نیست و هرکدام اسم ویژه‌ای دارد؛ البته در منوی رستوران غذاهای دیگری هم هست. اگر دلتان بخواهد، می‌توانید تلفنی هم سفارشتان را ثبت کنید. پرسنل این رستوران، در کمترین زمان غذا را در محل مدنظر تحویلتان می‌دهند. بعد از خوردن غذایی خوشمزه، سری هم به جاهای دیدنی بوشهر در همان اطراف بزنید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان مطهری، خیابان شقایق پنج، کوچه هلالی
شماره تماس09388652112
ساعت کاریدر حال حاضر این رستوران به خاطر شیوع کرونا به طور موقت بسته است
آدرس صفحه اینستاگرامfastfoodbobo@
  • فست فود رافائل | از شیک‌ترین رستوران های بوشهر

فضای بیرونی رافائل و نمای زیبایش، خیلی از گردشگرها را برای تماشای داخل رستوران هم مشتاق می‌کند. فضای این رستوران کمی کوچک است؛ اما همیشه مشتری‌های زیادی در آن هستند؛ پس انتظار سروصدا و شلوغی را در فست فود رافائل دشته باشید. شاید با دیدن لوگوی رستوران که مثل کشتی است، کمی تعجب کنید؛ اما رافائل اسم کشتی‌ای است که ایتالیایی‌ها در گذشته به ایران فرستادند. پرسنل خوش‌برخور در این مجموعه، برای انتخاب غذا، لیست بلندبالایی بهتان می‌دهند و محدودیتی ندارید؛ البته پیشنهاد می‌کنم کباب ترکی و استیک‌ مرغ رافائل را امتحان کنید. سرویس بیرون‌بر از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران است. این رستوران شعبه‌های دیگر هم در بوشهر و شیراز دارد.

آدرسشعبه یک: استان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان ساحلی.
شعبه دو: استان بوهر، شهر بوشهر، سه‌راه دانشگاه
شماره تماس07733651410
ساعت کاریهمه‌روزه از 10 صبح تا 23:59
آدرس صفحه اینستاگرامrafaelfastfood@
  • فست فود مثلث | رستورانی با غذاهای خوش‌عطر و طعم

در بین فست‌فودی‌ها و رستوران های بوشهر، فست‌فود مثلث جایگاه خوبی دارد. دکور و فضای داخلی این رستوران سفید است و حس خوبی را منتقل می‌کند. جلوی رستوران هم چند میز و صندلی برای نشستن موجود است. بعد از خوردن غذا، تماشای کلیسای گئورگ و گشت‌وگذار در مراکز خرید بوشهر، خالی از لطف نیست.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان چمران (چهارباندی)، روبه‌روی خیابان پیام نور
شماره تماس093335006366
آدرس صفحه اینستاگرامmasalas_fastfood@

کافه ‌های بوشهر

  • قهوه‌خانه ناجی | تجربه نوشیدن قهوه عربی

قهوه‌خانه ناجی، یکی از دنج‌ترین کافه‌رستوران های بوشهر است. فضای داخلش را با چیدمانی سنتی تزیین کرده‌اند. با رفتن به این قهوه‌خانه، حس می‌کنید که سوار لنج شده‌اید. عکس‌های قدیمی هم جذابیت بیشتری به این کافه می‌دهند. در کافه ناجی عطر خوش قهوه عربی و قلیان می‌پیچد و خیلی‌ها به بازی مشغولند. در بعضی از روزها مراسم خیام‌خوانی هم در این کافه، برپاست.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان شهدا، خیابان جباری
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_ naji _boushehri@
  • کافه بیژن | از ارزان‌ترین کافه رستوران های بوشهر

شب‌گردی‌ها جنوب، لذت دیگری دارد. در بین شب‌گردی‌هایتان خوب است که سری هم به کافه های بوشهر بزنید. کافه بیژن یکی از کافه‌های معروف بوشهر است که شب‌هایش مثل روزها پرجنب‌وجوش است. آهنگ و سازهای بندری را هم چاشنی زیبایی‌های کافه می‌کنند و فضا شادتر می‌شود. تعدادی میز و صندلی در فضای بیرون کافه گذاشته‌اند که چشم‌اندازی رو به دریا دارد. اگر در روز به این کافه بروید، سمفونی دل‌انگیزی از صدای موج‌ها و مرغ‌های دریایی می‌شنوید. در این کافه غذاها و خوراک‌های خوشمزه جنوبی را به‌شکل ساندویچ سرو می‌کنند؛ البته سینی‌های دریایی هم دارند. اگر ساندویچ دوپیازه این کافه را بخورید، مشتری همیشگی‌اش می‌شوید. قیمت غذاها در این کافه بسیار مناسب است و مشتری‌ها راضی هستند.

آدرسبوشهر
شماره تماس09903727119
آدرس صفحه اینستاگرامcafebijan@
  • کافه دلفین | کافه‌ای با چشم‌اندازی رویایی

برای تماشای غروب و زیبایی‌های خلیج فارس، رفتن به کافه دلفین انتخاب خوبی است. این کافه، از محبوب‌ترین کافه رستوران های بوشهر است. می‌توانید در فضای بیرونی کافه بنشینید و از صدای موج‌ها لذت ببرید. از منوی هیجان‌انگیز کافه، نوشیدنی و دسری خوشمزه انتخاب کنید تا روزتان را به‌یادماندنی کند. یادتان باشد که عکس‌هایتان در کافه دلفین تماشایی می‌شود.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان خلیج فارس، اسکله ساحلی، روبه‌روی باغ پرندگان
شماره تماس09330682121
ساعت کاریهر‌روزه از هشت صبح تا 12 بامداد
آدرس اینستاگرامcafe.dolphin@
  • کافه رستوران دل آرام | از جذاب‌ترین کافه رستوران های بوشهر

کافه رستوران دل آرام برای خلوت‌کردن و گذراندن تعطیلاتی دلنشین، انتخاب مناسبی است. برای بازدید از این کافه دلگشا باید به بندر دل آرام بروید. این کافه بین کافه رستوران های بوشهر، محبوبیت زیادی دارد. نمی‌شود از چشم‌نداز فوق‌العاده این کافه چشم پوشید. در کافه دل آرام خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی، دریایی و نوشیدنی‌ها را برایتان آماده می‌کنند. بیشتر مشتری‌ها از طرف‌دارهای سرسخت دوپیازه و قلیه‌میگوهای کافه هستند. بعد از خوردن غذایتان می‌توانید در یکی از اقامتگاه‌ها بمانید. طبقه‌های دوم وسوم ساختان کافه هم از دیگر اقامتگاه‌های آن منطقه است.

آدرساستان بوشهر، کیلومتری شهر بوشهر
شماره تماس09176424007
  • کافه فیروزه | کافه‌ای تماشایی در بوشهر

کافه فیروزه از زیباترین کافه‌های بوشهر است. خیلی از بومی‌ها برای صرف چای و قهوه به این کافه می‌روند. کافه فیروزه، بین کافه رستوران های بوشهر، بسیار محبوب دارد. وجود منوی متنوع در این کافه، انتخاب‌کردن را سخت می‌کند؛ اما خیالتان راحت باشد. تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه بسیار خوشمزه هستند. از بخش‌های جذاب کافه فیرزوه، تزیین چشمگیر خوراکی‌هایش است.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، روبه‌روی ورودی پارک شغاب
ساعت کاریصبح‌ها از ساعت هشت تا 13. عصرها از 18 تا 24
  • کافه کهن | کافه‌موزه‌ای جذاب در بوشهر

کافه‌گردی آن هم در شهری جدید از بخش‌های جذاب سفر است. بین کافه‌ها و رستوران های بوشهر، کافه کهن فضایی قدیمی و دلنشین دارد. شما با رفتن به این کافه، به ساختمانی 150ساله قدم می‌گذارید. این بنا یادگاری از دوره قاجار است. به‌خوبی می‌شود نشانی از سبک قجری را در آن دید. پنجره‌های مشبک و درهای چوبی کافه، شما را به گذشته می‌برد. کافه کهن نه‌تنها یک کافه، بلکه موزه‌ای تماشایی است. این کافه کل روز از گردشگرها و مهمان‌هایش میزبانی می‌کند. از جاهای دیدنی بوشهر تا کافه کهن فاصله زیادی نیست. بد نیست سری به عمارت دهدشتی بوشهر، عمارت امیریه و کلیسای گئورگ بزنید.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران، کوچه انقلاب پنج، کنار کلیسا
شماره تماس09011875556
  • کافه گل ها | از زیباترین کافه‌رستوران های بوشهر

در بین کافه رستوران های بوشهر، کافه گل ها زیبایی خاصی دارد. بی‌تردید خوردن نوشیدنی یا غذا در فضای دل‌چسبش حالتان را خوب‌تر می‌کند. خیلی از گردشگرها برای تماشای گل‌کاری‌ها، تخت‌های چوبی و تزیینات این کافه مشتاق می‌کند. اگر قصد بازدید از کافه گل‌ها را دارید، خوب است در یکی از شب‌ها به آنجا بروید. در شب موسیقی زنده هم برپاست و جذابیت این کافه را به اوج می‌رساند. یادتان باشد، هر بخش از کافه گل‌ها سوژه‌ای زیبا برای عکاسی است.

آدرساستان بوشهر، شهر بوشهر، انتهای خیابان گمرک، 200 متر قبل از میدان آتشنشان، کوچه مدرسه تاریخی گلستان.
شماره تماس09171746578
ساعت کاریاز 9 صبح تا یک بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.golha@
  • کافه هنر | جای دنجی برای هنردوست‌ها

بعد از قدم‌زدن در ساحل، خوردن یک لیوان نوشیدنی‌ خنک یا فنجانی قهوه، سرحالتان می‌کند. اگر به فضاهای هنری علاقه‌مند هستید، به کافه هنر بوشهر سری بزنید. طراحی و تزیینات این کافه، بسیار تماشایی است. به یکی از دیوارهای کافه، قاب‌عکس‌هایی تماشایی از هنرمندهای ایرانی را نصب کرده‌اند. کافه هنر، از بهترین کافه رستوران های بوشهر است. به این کافه که رفتید، قهوه‌هایش را امتحان کنید که طعم بی‌نظیری دارد. بعضی از روزها، برنامه‌های شعرخوانی هم در این کافه برپاست.

آدرس: استان بوشهر، شهر بوشهر، خیابان چمران، بعد از خیابان خیبر، کوچه ساحل یک.
  • آیس سوخاری | طعمی شیرین و دل‌چسب

خوب است بعد از خوردن غذایی جنوبی در رستوران های بوشهر، خودتان را به بستنی‌ خوشمزه دعوت کنید. خوردن بستنی در هوای گرم جنوب، عجیب دلنشین است. خیلی‌ها با شنیدن اسم آیس سوخاری، انتظار بستنی‌‌سرخ‌شده را از این بستنی‌فروشی دارند؛ اما در آیس سوخاری خبری از بستنی‌سرخ‌شده نیست. این بستنی‌فروشی لیست کاملی از آیس‌پک‌ها را در طعم‌های مختلف آماده می‌کند. مثلاً وانیلی، شکلاتی و…. البته یادتان باشد آیس‌پک‌های شکلاتی‌اش طرفدارهای زیادی دارد. شب‌ها جلوی این بستنی‌فروش، مشتری‌های زیادی منتظرند تا بستنی محبوبشان را بخرند.

آدرس: استان بوشهر، شهر بوشهر، میدان امام.

هیچ گشت‌وگذاری بی خوردوخوراک نمی‌شود. در سفرتان به جنوب، به رستوران های بوشهر هم سری بزنید. تلاش کردیم تا این سفر مجازی با ره بال آسمان، برای رفتن به جنوب مشتاقتان کند. اگر در سفرهای قبل، تجربه خوردن غذایی را در این رستوران‌ها دارید، نظرهایتان به ما کمک می‌کند. از خواندنشان لذت می‌بریم.

رستوران بل‌پا‌سی، رستوران سنتی و فست‌فود خاتم.

رستوران زیتون، رستوران گرگور، رستوران قوام.

کافه کهن، کافه هنر، قهوه‌خانه ناجی.

فست‌فود آنی، سفره‌خانه شونشین.

2 نظرات
  1. محمد محامد می گوید

    میخواهیم برای دهم آبان تا دهم دیماه 1401 بمدت 2 ماه یک آپارتمان 2 اطاق خوابه مشرف به دریا رزرو کنیم.
    آیا شما امکان آنرا دارید یا واسطه معاملاتی را برای آشنا برای هنجهم آنرا دارید؟

    از شما در اینمورد ممنون خواهم بود.

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، نه متأسفانه امکان رزروش برای ما نیست. برای این کار می‌تونین سایتای معتبری مثل هومسا و جاباما رو بررسی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.