همه چیز درباره کافه های بجنورد

0

به نظر من برای دورشدن از روزمرگی‌های زندگی و آرامش ذهن ‌و روح باید به بهترین کافه ‌های بجنورد رفت؛ کافه‌‌هایی که می‌توان در آن با شنیدن صدای موسیقی ملایم، طعم گس چای و برشی از کیک لذیذ خانگی از تمام استرس‌ها و دغدغه‌های دنیا دور شد. در کافی ‌شاپ‌ های بجنورد قهوه با تمام تلخی که دارد اگر میان گپ عاشقانه و دوستانه قرار بگیرد، شیرین‌ترین چاشنی دنیا می‌شود. اگر شما هم دوست دارید با کافه‌های این شهر آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراهم باشید تا کافه‌‌هایی را معرفی کنم که برای جشن تولد دوستانه یا گذراندن روز تعطیل کنار خانواده و حتی قرارهای کاری مناسب هستند تا بتوانید در محیطی آرام و دل‌نشین لحظه‌های قشنگی را سپری کنید.

فهرست مطالب

کافه دزیره | کافه ای در دل عمارت تاریخی

احتمالاً در راهنمای سفر بجنورد خوانده‌اید که عمارت تاریخی جاجرمی یکی از جاهای دیدنی بجنورد است. کافه دزیره در این عمارت زیبا قرار دارد. این کافه از قدیمی‌ترین کافه‌های فضای باز بجنورد است که در محیطی با دیوار و بنای قدیمی و دالان های کوتاه و اتاق‌اتاق قرار دارد و منظره‌ای دلنشین را برای قرارهای رسمی و دوستانه شما فراهم می‌کند.

کافه دزیره محیطی دلنواز و سنتی دارد. فضای بیرونی آن با میز و صندلی‌های چوبی و رومیزی‌های چهارخانه رنگی‌رنگی تزئین شده است. نوشیدن دمنوش در محیط کافه دزیره با صدای دلنواز فواره و بوی گل‌های باغچه و بوی نم خاک، عجیب خاطره‌ساز می‌شود. از منوی کافه دزیره می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه را با قیمت‌های مناسب سفارش دهید و از فضای آن لذت ببرید.

اطلاعات بازدید از کافه دزیره

آدرسبجنورد، حد فاصل میدان شهید و هفده شهریور، کوچه جاجرمی، عمارت جاجرمی
شماره تماس05832229833
09153861105
ساعت کاری9:30 تا 13:00 و 17:30 تا 24:00
صفحه اینستاگرام cofeedesiree@

فود کورت دیار طلای‌ سفید | موقعیت طلایی در یکی از مراکز خرید بجنورد

فود کورت دیار طلای‌ سفید

طلای‌ سفید از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید بجنورد است. این مجتمع در کنار مغازه‌های شیک‌ و لوکس، فضای اختصاصی برای تفریح و سرگرمی، رستوران، فودکورت و سینما هم دارد. فودکورت در طبقه چهارم طلای سفید، در محیطی بزرگ با میز و صندلی‌های شیک و راحت قرار دارد. دورتادور فودکورت طلای سفید را مجموعه‌های متنوع شامل رستوران با غذای داغ و لذیذ ایرانی و بین‌المللی، کافی‌ شاپ و فست‌فود فرا گرفته است.

خوب است بدانید علاوه بر فودکورت و رستوران، شهربازی و سرگرمی هم در این طبقه قرار دارد. شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. برای این منظور در شهربازی مجتمع طلای سفید با خیال راحت بازی کنید و بعد از آن نوشیدنی و غذای دلخواهتان را از فودکورت سفارش دهید. فود کورت طلای‌ سفید با اجرای موسیقی زنده، محیط دلنشینی را برای قرارهای عاشقانه و دوستانه شما مهیا می‌کند.

اطلاعات بازدید از فودکورت دیار طلای‌ سفید

آدرسبجنورد، نبش چهاراه خیام (باسکول)
شماره تماس05832720040
ساعت کاری17 تا 23
آدرس سایتmenu.talaesefid.com
صفحه اینستاگرامtalaesefid@

کافه رستوران دیگچه | یکی از مجلل‌ترین کافه‌ های بجنورد

یکی از دلخوشی‌های کوچک زندگی، نوشیدن یک فنجان چای خوش‌طعم و رنگ در کنار یار در محیطی آرام و دل‌انگیز است. کافه رستوران دیگچه این محیط را برای شما فراهم می‌کند تا در کنار هم تجربه‌ای به‌یادماندنی داشته باشید. این کافه یکی از مجلل‌ترین کافه های بجنورد است. کافه دیگچه دو محیط شیک و لاکچری کافه و رستوران برای قرارهای رسمی و خانوادگی شما دارد. این کافه رستوران، غذاهای اصیل ایرانی و نوشیدنی‌های خوشمزه دارد. البته حواستان به قیمت زیاد آن باشد؛ چراکه قیمت غذاها و نوشیدنی‌های این کافه رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های بجنورد گران‌تر است. همچنین می‌توانید پس از سرو ناهار یا شام در روف‌گاردن کافی شاپ، چایی داغ و دسری لذیذ میل کرده و لحظات خوشی را سپری کنید.

اطلاعات بازدید کافه رستوران دیگچه

آدرسبجنورد، نبش میدان خرمشهر
شماره تماس05832262800
ساعت کاری12 تا 24
صفحه اینستاگرامdigcheh-1@

کافه لاهوت | کافه‌ای در بهترین نقطه شهر

کافه لاهوت

کافه لاهوت از آن دسته کافه‌هایی است که طعم خوش نوشیدنی‌ها و محیط دل‌چسبش را هرگز فراموش نخواهید کرد. این کافه در کنار فضای داخلی، قسمتی از محیط بیرون را برای مشتریانش در نظر گرفته است. کافه لاهوت به‌لحاظ تنوع نوشیدنی و خوراکی، منوی خوش‌‌آب‌ورنگی دارد که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. کافه لاهوت در بهترین نقطه شهر قرار دارد. شما می‌توانید برای قرارهایتان به این کافه سری بزنید و لحظات خوشی برای خودتان ثبت کنید. کافه لاهوت به منظور حفظ نظم و احترام به حریم سایر مهمان‌ها، آوردن فشفشه و بادکنک را برای برگزاری جشن تولد ممنوع کرده است.

اطلاعات بازدید کافه لاهوت

آدرسبجنورد، خیابان تربیت، کوچه ایرج، کافه رستوران لاهوت
شماره تماس09024860426
ساعت کاری18 تا 23:30
صفحه اینستاگرامLahootcafe@

کافه الک | کافه با محیطی آرام و دلنشین

الک (elk) از آن دسته کافه‌های دلنشین با محیطی آرام و رؤیایی مخصوص قرار‌های عاشقانه و کاری در بجنورد است. کافه الک محیط شیک با میز و صندلی‌های مشکی و پنجره‌های تمام‌شیشه‌ای دارد. چشم‌انداز این کافه طوری است که می‌توانید حین نوشیدن قهوه گرم و گوش‌دادن به موسیقی دل‌خواه، گذر ماشین و آدم‌ها را تماشا کنید. در منوی کافه الک خوراکی‌‌ها و نوشیدنی‌های متنوع با قیمت‌های مناسب وجود دارد.

کافه الک

الک یکی از بهترین کافی ‌شاپ‌ های بجنورد است که پیتزای ایتالیایی و آمریکایی و پاستاهای خوش‌رنگ‌و‌لعابی دارد. تجربه‌ خوردن یک لقمه از این خوشمزگی تا ابد در ذهن شما حک می‌شود. اگر برای قرارهای دوستانه و جشن‌های تولد به دنبال کافه فست‌فودی هستید که محیطی زیبا و شیک با انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ‌‌های مختلف داشته باشد، کافه الک بهترین گزینه است؛ زیرا علاوه بر کیفیت عالی خوراکی‌های خوشمزه، دکور و منظره‌ زیبایی هم دارد.

اطلاعات بازدید کافه الک

آدرسبجنورد، امیریه شمالی، نبش امامی 19
شماره تماس05832220015
ساعت کاری09:00 تا 01:00 بامداد
صفحه اینستاگرام_elkcafe_@

موچی الز | خوشمزگی‌های ژاپنی

برای اولین‌بار در بجنورد، موچی الز ارائه‌دهنده‌ انواع شیرینی‌های سنتی ژاپنی با طعم و رنگ مختلف است. موچی الز یکی از بهترین کافه های بجنورد با محیطی صورتی و دلنشین است که برای قرارهای دوستانه و برگزاری تولد مناسب است. در نظر داشته باشید برای نشستن طولانی در کافه موچی الز باید مبلغ اضافه پرداخت کنید. در منوی موچی الز انواع شیرینی‌های رنگارنگ ژاپنی شامل چیزکیک ‌ژاپنی، بابل ‌تی، موچی غول، کرپ حوله‌ای و انواع خوراکی‌های خوشمزه دیگر با قیمت‌های مناسب موجود است.

اطلاعات بازدید موچی الز

آدرسبجنورد، خیابان جمهوری، جمهوری 9 (اطلس)
شماره تماس09024700908
ساعت کاری10 تا ۱۳ و 17 تا 22
صفحه اینستاگرام@moochi_elz

کوچی ون | کافه سیار دوره‌گرد

کافه کوچی از بهترین کافه های سیار بجنورد است که می‌توانید در آن بهترین قهوه‌ها و انواع نوشیدنی‌ها را با قیمت‌های مناسب سرو کنید. مینی‌ون سیاری که همیشه دور میدان فردوسی پارک کرده است، با چراغ‌های رنگارنگ و میز و صندلی‌های کوچک چوبی، میزبان قرارهای عاشقانه و دوستانه شماست. کافه کوچی از کافه های ارزان بجنورد است. در منوی ارزان اما پروپیمان این کافه کوچک بهترین نوشیدنی‌ها به چشم می‌خورد.

اطلاعات بازدید کوچی ون

آدرسبجنورد، دور میدان فردوسی
شماره تماس09125157460
ساعت کاری10 تا 22
صفحه اینستاگرام@koochi.cofe

کافه لایف | لذت خوشمزه‌های زندگی

کافه لایف یکی از بهترین کافه های بجنورد برای صبحانه است. انواع صبحانه‌های لذیذ گرم به همراه چایی رایگان در هوای تازه و آرامش‌بخش روف‌گاردن را از کافه لایف بخواهید. کافه رستوران لایف در شلوغ‌ترین نقطه شهر قرار دارد؛ اما دسترسی به آن آسان است. لایف با محیطی دنج و آرام، پذیرای شما برای برنامه‌های خانوادگی یا دوستانه است. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه لایف، قیمت مناسبی دارد؛ بنابراین می‌توانید انواع نوشیدنی، فست‌فود و غذاهای ایرانی را سفارش دهید.

اطلاعات بازدید کافه لایف

آدرسبجنورد، شریعتی شمالی، تقاطع شزیعتی و طالقانی، نبش چهاراه مخابرات
شماره تماس05832229077
ساعت کاری8:15 تا 24:00
صفحه اینستاگرام@cofe_life01

کافه رستوران امیرخانلو و پسران | طعم بی‌نظیر غذای ایرانی

هتل، تالار و کافه رستوران امیر خانلو از بهترین و معروف‌ترین رستوران های بجنورد است. در طبقه اول رستوران امیر خانلو و پسران، سالن پذیرایی عمومی و رستوران اکبر جوجه و در طبقه دوم، سالن اجتماعات و تالارهای زنانه و مردانه قرار دارد. امیرخانلو یکی از بهترین هتل های بجنورد هم هست که در طبقه آخر آن واحد‌های اقامتی، سوئیت‌های رویال و VIP و صبحانه‌خوری قرار گرفته است.

رستوران امیرخانلو محیطی بزرگ، شیک و لاکچری و پارکینگ اختصاصی دارد. در ادامه مسیر می‌توانید از گردشگاه بابا امان که یکی از جاهای دیدنی اطراف بجنورد است، دیدن کنید و از طبیعت سرسبز آن لذت ببرید.

اطلاعات بازدید کافه رستوران امیرخانلو و پسران

آدرسبجنورد، کیلومتر 1 جاده بجنورد
شماره تماس05832929088
و
09021341080
ساعت کاری11 تا 23:00
صفحه اینستاگرام@amirkhanloo_pesaran

کافه رستوران عمارت | عمارتی سنتی و با صفا

کافه رستوران عمارت، یکی از بهترین کافه های بجنورد، با محیطی بزرگ و قسمت‌های مجزا و کاملاً سنتی است. فضای بزرگ این کافه برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه مناسب است. فضای بیرونی رستوران عمارت، دارای حیاطی دنج با حوض آبی در وسط آن، فواره، آلاچیق‌های چوبی و گل و گیاه‌های زیبا در دورتادور حیاط است. شما می‌توانید بعد از سرو شام یا ناهار در آلاچیق‌های رستوران عمارت، با سفارش سماور ذغالی و چایی در لیوان‌های کمر باریک و قلیان و تنقلات از خودتان پذیرایی کنید. آیینه خانه سردار مفخم یکی از موزه های بجنورد و نزدیک به کافه رستوران عمارت است که به‌راحتی می‌توانید قبل یا بعد از کافه به آن سری بزنید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید.

اطلاعات بازدید کافه رستوران عمارت

آدرسبجنورد، شریعتی شمالی 22، کوچه درمانگاه فرهنگیان
شماره تماس09932822367
و
09378321781
ساعت کاری12 تا 22
صفحه اینستاگرام@cafe.emarat.bojnurd

کافه رستوران ملل

کافه رستوران ملل با محیطی شیک و دل‌نشین و حیاطی سرسبز با آلاچیق‌های باصفا میزبان شما در روز‌های گرم و سرد سال است. رستوران ملل یکی از بهترین کافه های بجنورد برای قرار رسمی یا شام عاشقانه شماست. اگر اهل سیگار یا سروصدا با خنده‌های بلند هستید، پیشنهاد کافه ملل به شما استفاده از محیط باصفای بیرون با میز و صندلی‌های راحت و آلاچیق‌های چوبی است تا با خیال راحت، لحظه‌های قشنگی را برای خودتان ثبت کنید. منوی این کافه رستوران انواع خوراکی‌ها، فست‌فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم را شامل می‌شود؛ اما قیمت زیادی دارد.

اطلاعات بازدید کافه رستوران ملل

آدرسبجنورد، خیابان جمهوری، کافه رستوران ملل
شماره تماس05832223645
ساعت کاریناهار: 12 تا 16  شام: 18 تا 24
صفحه اینستاگرام@melal_bojnurd

کافه آمور | عاشقانه‌های دونفره

کافه آمور یکی از شیک‌ترین کافی شاپ های بجنورد در بهترین نقطه شهر و مکانی مناسب برای قرارهای عاشقانه و دوستانه است. این کافه محیطی دل‌نشین با نور ملایم، موسیقی بی‌کلام و میز و صندلی‌های چوبی دارد که می‌توانید آنجا با نوشیدن چایی، خاطرات خوشی را رقم بزنید. در منوی رنگارنگ کافه آمور می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، سالاد، سوپ و انواع پیتزاها را با قیمت‌ مناسب پیدا کنید.

اطلاعات بازدید کافه آمور

آدرسبجنورد، خیابان میرزا رضا کرمانی، بین کرمانی 9-11
شماره تماس05832750273
ساعت کاری17:00 تا 24:00
صفحه اینستاگرام@amore.cafe.resto

کافه برد گیم سنترال پرک | نوشیدن قهوه در کنار هیجان بازی

کافه سنترال پرک یکی از محبوب ترین کافه های بجنورد و کافه‌ای شلوغ اما پرطرف‌دار، جوان‌پسند و مناسب قرارهای دوستانه است. در سنترال پرک می‌توانید در کنار سفارش نوشیدنی و خوراکی خوشمزه، انواع بازی‌ها را در جمع دوستانه انجام دهید. با خیال راحت برای قرارهای دوستانه این کافه را انتخاب کنید؛ زیرا اهالی این کافه علاوه بر تهیه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها با قیمت مناسب، فضای بزرگی را برای نشستن و بازی شما مهیا کرده‌اند.

اطلاعات بازدید کافه برد گیم سنترال پرک

آدرسبجنورد، چهاراه زایشگاه، نبش صمدیه، لباف4، جنب ساختمان کارنا
شماره تماس09105816055
ساعت کاری8:00 تا 15:00  و  15:00 تا 24:00
صفحه اینستاگرام@centralperk_bgc

کافه نانوایی باونان | کافه ای با بوی شیرینی و نان

کافه باونان یکی از کافه‌های پرطرفدار برای افراد شکمو و عاشق نان و شیرینی‌هایی مثل کروسان و بابکا و… است. باونان محیطی جالب با بوی‌ خوش نان دارد. همان‌طور که از اسمش پیداست، کافه نانوایی باونان، منویی پر از انواع شیرینی‌های رژیمی خانگی، نان‌های حجیم و انواع کوکی‌ها دارد. به این ترتیب در کنار قهوه می‌توانید انواع نان و شیرینی‌ها را سفارش دهید و نوش جان کنید.

اطلاعات بازدید کافه نانوایی باونان

آدرسبجنورد، خیابان بسیج، نبش میرزا رضا کرمانی 21
شماره تماس09158831031
و
09150020018
ساعت کاری9:00 صبح تا 22:00 عصر
صفحه اینستاگرام@bavnan.bakery

در این مقاله از ره بال آسمان، بهترین کافی شاپ های بجنورد را نام برده‌ایم تا به راحتی کافه دل‌خواهتان را پیدا کنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید. اگر شما هم کافه ای در بجنورد می‌شناسید و تجربه‌ای از بازدید آن‌ها دارید، حتماً در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

کافه لاهوت، کافه الک، کافه آمور از بهترین کافه های بجنورد هستند.

کافه رستوران دیگچه، کافه سنتی عمارت، کافه رستوران ملل محیطی شیک دارند و برای قرارهای رسمی شما مناسب‌لند.

رستوران امیرخانلو و مرکز خرید طلای سفید پارکینگ‌های اختصاصی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.