لوکس ترین رستوران های تهران | گران ترین های پایتخت

36

باور کنید یا نه، تهران یکی از گران‌قیمت‌ترین پایتخت‌های جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر، همواره می‌توان اتفاقات بسیار لوکس را در تهران تجربه کرد. در میان تجملات پایتخت، رستوران‌های لوکس طرفدارهای بی‌شماری دارند. بسیاری از شهروندان تهران، تلاش می‌کنند تا حداقل مراسم و مناسبت‌های ویژه خود، همانند سالگرد ازدواج یا تولد عزیزان‌شان را در لوکس ترین رستوران های تهران برگزار کنند.

انتخاب از میان بهترین رستوران های تهران کار بسیار دشواری است. هرقدر گزینه‌هایی که در لیست دارید بیشتر باشند، انتخاب بین آن‌ها دشوارتر خواهد بود. این انتخاب برای مسافران پایتخت نیز دشوارتر است. تصور کنید شخصی پرمشغله با خرید بلیط هواپیما تهران خود را به این شهر می‌رساند و می‌خواهد در کمتر از ۲۴ساعت یک مهمانی مفصل برای عزیزانش در تهران ترتیب دهد. این افراد به داشتن لیستی از لوکس ترین رستوران های تهران بیشتر نیازمندند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این مقاله را با رستوران شاندیز جردن آغاز کنیم. اگر شما هم قصد دارید شبی سلطنتی در گران قیمت ترین رستوران های تهران را تجربه کنید، در این مقاله با ره بال آسمان همراه باشید.

رستوران شاندیز جردن

شاندیز نام منطقه‌ای ییلاقی در شهر مشهد است که رستوران‌های متعددی را در خود جای می‌دهد. هرجا که از نام شاندیز استفاده شده، باید انتظار کباب‌های ویژه و جذاب آن را داشته باشید؛ اما رستوران شاندیز جردن نه‌تنها به کباب‌های خوشمزه، بلکه به فضای بسیار لوکس و سلطنتی خود شهرت دارد.

فضای داخلی رستوران شاندیز جردن به‌خوبی طراحی شده است تاجایی‌که در بدو ورود محو زیبایی سالن آن خواهید شد. لوسترهای بزرگ سلطنتی، پتینه‌های دیوار و سقف، نورپردازی تخصصی، میز و صندلی‌های بسیار لوکس و البته پرسنل منظم با پوشش یکسان که به‌خوبی آموزش دیده‌اند، همه دست به دست هم داده‌اند تا رستوران شاندیز را به یکی از لوکس ترین رستوران های پایتخت تبدیل کنند.

نکته‌ای که باعث شد رستوران شاندیز را به‌عنوان اولین انتخاب خود برگزینیم، ترکیب بی‌نظیر کیفیت خدمات به‌عنوان رستوران و محیطی بسیار لوکس است. شاید با رفتن به برخی رستوران‌های لوکس تصور کنید که فقط هزینه تجملات را پرداخت می‌کنید؛ اما درباره رستوران شاندیز جردن اصلاً اینطور نیست. کیفیت غذاهای این رستوران به حدی مطلوب است که پس از میل‌کردن آن، قطعاً با خودتان تصور می‌کنید که ارزش پرداخت هزینه‌ زیاد را دارد.

ساعت کار12 ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا 12 شب
شماره تماس02122043755
آدرستهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷
اینستاگرامshandiz.restaurants@
آدرس سایتshandizjordan.com

رستوران دیوان

در بین لیست بهترین و لوکس ترین رستوران های تهران، امکان ندارد که نام رستوران دیوان را مشاهده نکنید. رستوران دیوان تجربه میل‌کردن یک وعده غذای خوشمزه در محیطی همانند کاخ‌های دوران قاجار را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. این موضوع تجربه‌ای است که نظیر آن به‌ندرت برای فردی اتفاق می‌افتد. فضای داخلی رستوران به دست ده‌ها هنرمند مختلف دکور شده است؛ از آینه‌کاری‌های هنرمندانه گرفته تا آثار هنری خیره‌کننده که شما را محو تماشا می‌کنند. ظاهر رستوران دیوان بی‌شک شما را به یاد کاخ‌های پر زرق و برق دوران قاجار می‌اندازد و رستوران دیوان نیز دقیقاً تلاش کرده تا چنین حسی به شما القا شود.

اگر نگاهی به منو رستوران دیوان بیندازید، نام انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی را مشاهده خواهید کرد. همه غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و طعم بسیار مطبوعی دارند. نکته‌ای که قطعاً در رستوران دیوان توجه شما را به خود جلب می‌کند، دیزاین بسیار زیبای غذاهایی است که سرو می‌شوند. تزئین غذا یک رشته تخصصی و مهم در صنعت رستوران‌داری محسوب می‌شود. رستوران دیوان از متخصصان این رشته کمک گرفته تا غذاها با ترکیبی بسیار زیبا و هنرمندانه روی میز مشتریان بروند.

جالب است بدانید که در ابتدای ورودی این رستوران، غرفه‌ای کوچک قرار دارد که انواع آثار هنری و صنایع دستی را به فروش می‌رساند. پس از آن وارد سالن اصلی رستوران خواهید شد. حفظ حریم شخصی در سالن رستوران به‌خوبی رعایت شده است و اگر میز خاصی را مدنظر دارید، می‌توانید چند روز پیش از مراجعه، با مدیریت هماهنگ کرده و میز خود را رزرو کنید. پرسنل این رستوران رفتار بسیار مؤدبانه‌ای دارند و به‌خوبی آموزش دیده‌اند. پس برای تجربه یک شب رؤیایی، بهتر است نام دیوان را نیز در ذهن خود داشته باشید.

ساعت کاریاز 12:30 ظهر تا 11 شب
شماره تماس02122653853
آدرستهران، محله فرشته، خیابان شهید فیاضی، بعد از تقاطع اخگری، مجتمع سام سنتر، طبقه۸، رستوران دیوان
اینستاگرامdivanrestaurant@

رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران سنتی عالی قاپو را همیشه در لیست بهترین‌ها خواهید یافت. چه مقاله درباره بهترین رستوران‌های تهران باشد، چه بهترین رستوران های سنتی تهران و چه بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده، در هر صورت نام رستوران سنتی عالی قاپو در آن لیست به چشم می‌خورد. این رستوران در نزدیکی میدان ونک قرار دارد و تبدیل به نمادی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران شده است. رستوران عالی قاپو دارای فضایی کاملاً سنتی، شیک و دلنشین است. از کفش‌پوش رستوران تا شیشه‌های رنگی، در‌های چوبی تا  تخت‌های سنتی، همه جزئیات یک رستوران سنتی در عالی قاپو رعایت شده است.

این رستوران زیر همکف قرار دارد. در بدو ورود، متوجه سماوری بزرگ و عتیقه خواهید شد که بیش از قد یک انسان ارتفاع دارد! سالن اصلی دارای بالکنی بزرگ است که آن را تبدیل به بخش لژ خانوادگی کرده‌اند. در بخش جلوی رستوران، سکویی برای اجرای برنامه زنده تعبیه شده است. هر شب، به جز ایام سوگواری، از ساعت 19 تا 24، برنامه‌ای بسیار متنوع در این رستوران اجرا می‌شود. این برنامه فقط اجرای یک گروه موسیقی نیست، بلکه مجری برنامه، نام گروه‌های مختلفی را اعلام می‌کند و در طول این پنج ساعت شیرین، چندین گروه موسیقی شما را سرگرم خواهند کرد.

منوی رستوران کاملاً سنتی است و همه غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. پس از سرو شام، می‌توانید میوه، شیرینی و دمنوش گل‌گاوزبان سفارش دهید و به تماشای برنامه ویژه رستوران بنشینید. رستوران سنتی عالی قاپو میز و تخت‌های بزرگ و خانوادگی دارد که همین مسئله باعث شده تا گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم و مهمانی‌ها باشد.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
۸ شب تا ۱۲ شب
شماره تماس02188777803
آدرسميدان ونک، اول خيابان گاندی، پلاک 55

رستوران مستوران

بین رستوران‌های تهران، رستوران مستوران طعم دیگری دارد. این رستوران نامی بسیار جالب دارد که ریشه آن به زبان عامیانه و کوچه بازاری باز می‌گردد. مستوران در منطقه نیاوران واقع شده است و فضایی سنتی و درعین‌حال لوکس را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. مهم‌ترین نکته درباره مستوران که باید به آن اشاره کنیم، حفظ حریم شخصی در فضاسازی رستوران است. با ورود به مستوران، احساس می‌کنید که وارد خانه‌ای قدیمی متعلق به دوران قاجار شده‌اید. دیوارهای سفید رنگ، سقف بلند، درهای چوبی و پرده‌های قدی، سالن را به شکل زیبایی تماشایی کرده‌اند. در هر بخش از این خانه قدیمی و زیبا، فضایی خاص وجود دارد که در آن میزهای ۶، ۸ یا حتی ۱۰نفره قرار داده‌اند. به همین خاطر مستوران را باید یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مهمانی‌های خانوادگی، انواع مراسم و دورهمی دانست.

از زمانی که وارد رستوران مستوران می‌شوید، با نان تازه از تنور درآمده و پنیر از شما پذیرایی می‌کنند تا اشتهایتان باز شود. منوی مستوران نیز همان طور که انتظار دارید، منویی کاملاً سنتی و ایرانی است. نحوه سرو غذای مستوران نیز یکی از نکات جذاب این رستوران است. در این رستوران غذاها را داخل سینی‌های بزرگ که به آن مجمعه می‌گویند سرو می‌کنند و انواع دورچین‌های سنتی را کنار آن قرار می‌دهند. یکی دیگر از نکات جذاب رستوران مستوران، سرو برنج درون خمیر یوفکا است. خمیر یوفکا اجازه نمی‌دهد تا برنج به سرعت سرد شود و تا آخرین لحظه غذایتان به طور طبیعی گرم خواهد بود. مجموعاً رستوران مستوران را باید یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست که قالب سنتی دارد.

ساعت کار11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس02126116700
آدرسنیاوران، میدان نیاوران (باهنر)

رستوران گردان برج میلاد

بی‌شک در میان بهترین رستوران های تهران، رستوران گردان برج میلاد تهران با عظمت بی‌نظیرش خودنمایی می‌کند. برج میلاد نمادی از تهران و ایران محسوب می‌شود و چه تجربه‌ای بهتر از میل‌کردن غذا در ارتفاع ۲۷۶ متری وجود دارد؟ رستوران گردان برج میلاد شاید همانند سایر رستوران‌هایی که از آن‌ها یاد کردیم، فضایی بی‌نظیر و رؤیایی نداشته باشد؛ اما در آن می‌توانید به تماشای منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت بنشینید. به همین خاطر بسیاری از افراد رستوران گردان برج میلاد را برای برگزاری مراسم و مهمانی‌های خود انتخاب می‌کنند.

از فضای داخلی رستوران و منظره خیره‌کننده آن که بگذریم، نوبت به غذا می‌رسد. غذای رستوران گردان برج میلاد به‌صورت سلف سرویس و منوی باز سرو می‌شود. این یعنی شما فقط مبلغی بابت ورودی پرداخت می‌کنید و می‌توانید در بین تنوع بی‌نظیر انواع غذای ایرانی و فرنگی، حق انتخاب داشته باشید. کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و آن‌ها را از بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند. به همین دلایل در لیست بهترین رستوران های سلف سرویس تهران قرار گرفته است.

پرسنل این رستوران به‌خوبی آموزش دیده‌اند و رفتاری کاملاً دوستانه و محترمانه با شما دارند. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. منوی نهار و شام که تفاوتی با یکدیگر ندارند و می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را در آن مشاهده کنید. منوی صبحانه نیز دست کمی از منوی نهار و شام ندارد و هر آنچه تصور می‌کنید را در آن خواهید یافت. صرف صبحانه در رستوران گردان برج میلاد می‌تواند شروعی عالی برای تعطیلات شما باشد، پس آن را از دست ندهید.

ساعت کار

صبحانه: از 7:30 تا 10
نهار: از 12:30 تا ۳:30
شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02188620358
آدرستهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد
اینستاگرامmilad_revolving_restaurant@

رستوران مانسون لانژ

تا به اینجای کار اکثر رستوران‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، دارای منویی سنتی و ایرانی بودند؛ اما اگر فردی به دنبال منویی خاص‌تر باشد، باید چه رستورانی را انتخاب کند؟ رستوران مانسون لانژ یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های تهران است که در منطقه جردن قرار دارد. رستوران مانسون لانژ دقیقاً برای همان دسته افرادی است که به دنبال تجربه طعم‌های جدید هستند. در این رستوران می‌توانید طعم انواع غذاهای جنوب شرق آسیا را بچشید که تجربه‌ای بسیار منحصر‌به‌فرد برای شما خواهد بود.

در این رستوران می‌توانید طعم غذاهای خاصی همانند سوشی، کیمچی، اسپرینگ رول با سس ویژه و همچنین میگوی ترش و شیرین را بچشید که به سبک و سیاق تایلندی تهیه شده‌اند. ظاهر غذاها به‌خوبی تزئین می‌شوند و بشقاب غذای شما بیشتر شبیه به یک اثر هنری است. در این رستوران از بهترین آشپزهای غذاهای فرنگی کمک گرفته می‌شود تا طعمی به‌یادماندنی به شما هدیه داده شود.

فضای رستوران ظاهری بسیار لوکس، مدرن و امروزی دارد. نورپردازی ملایم و موسیقی پیانو، محیط رستوران را به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کرده است. پرسنل و کارمندان این رستوران به‌خوبی آموزش دیده‌اند و در نهایت احترام با شما برخورد می‌کنند. پس برای تجربه‌ای بی‌نظیر و چشیدن طعم‌های جدید باید سری به این رستوران بزنید.

ساعت کار12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02122044813
آدرستهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، شماره ۲
اینستاگرامmonsoonloungeofficial@

رستوران لوشاتو

در میان لوکس ترین رستوران های تهران، حتماً باید از رستوران لوشاتو نیز یاد کنیم. پیش از معرفی رستوران باید بدانید که عبارت «لوشاتو» در زبان فرانسوی، به معنای قصر است. این رستوران در دو طبقه و نیم ساخته شده و ظاهری مشابه یک قصر باشکوه دارد. رستوران لوشاتو نه‌تنها جزو لوکس ترین رستوران‌های تهران، بلکه یکی از گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های پایتخت نیز به حساب می‌آید. شاید در کمتر جایی بتوانید به‌عنوان پیش غذا، خاویار بلوگا سفارش دهید؛ اما در این رستوران امکان چشیدن انواع غذاهای لوکس و کم‌نظیر برای شما فراهم خواهد بود.

رستوران لوشاتو را حتماً باید از جمله رستوران های ۵ستاره تهران به شمار بیاوریم که در آن خدمات به نحو احسن ارائه می‌شوند. در منوی رستوران لوشاتو نام انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به چشم می‌خورد. قطعاً همان طور که انتظار دارید، می‌توانید انواع غذاهای فرانسوی را در این رستوران سفارش دهید و طعم بی‌نظیر آن‌ها را بچشید. در کنار خاویار بلوگا، فیله مینیون و لابستر کاردینال با سس خامه نیز یکی گران‌قیمت‌ترین غذاهای منوی لوشاتو به حساب می‌آیند.

حریم شخصی به‌خوبی در این رستوران رعایت می‌شود و میزها از یکدیگر فاصله مناسبی دارند. در حقیقت رستوران لوشاتو تلاش می‌کند فضایی شخصی و آرام را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. ظاهر این رستوران بی‌شباهت به قصرهای فرانسوی در قرن پانزدهم و شانزدهم میلادی نیست. میزهای سلطنتی، پنجره‌های قدی، لوسترهای لوکس و همچنین پتینه‌کاری‌های هنرمندانه باعث می‌شوند تا این تجربه تجملاتی به حداکثر کمال خود برسد.

ساعات کاری12 ظهر تا 12 شب
شمار تماس02122757161
آدرستهران، خیابان دربند، رو‌بروی کاخ سعدآباد

رستوران بیستانگو هتل رامین

حالا که صحبت از رستوران‌های فرانسوی به میان آمد، چه بهتر که شما را کمی بیشتر با رستوران بیستانگو آشنا کنیم که در هتل رامین قرار دارد. بیستانگو یکی دیگر از رستوران های لوکس تهران محسوب می‌شود که در خیابان ولیعصر واقع شده است. بیستانگو محیطی بسیار آرام دارد و با نورپردازی ملایم و صندلی‌های چوبی با پارچه آبی، آرامش محض را به شما منتقل می‌کند. در محیط رستوران معمولاً موسیقی کلاسیک یا صدای پیانو به گوش می‌رسد. همه چیز در بیستانگو برای تجربه یک شام رمانتیک و عاشقانه آماده است. فضای داخلی بیستانگو شما را به یاد رستوران‌های ساده، اما باکیفیت فرانسوی می‌اندازد.

همان طور که انتظار می‌رود، در منوی بیستانگو، انواع غذاهای فرانسوی معروف وجود دارند. چشیدن طعم غذاهای بین‌المللی برای به چالش‌کشیدن حس چشایی شما بسیار مناسب است. پس اگر به دنبال تجربه طعم‌های تازه در فضایی لوکس و آرام هستید، ما به شما بیستانگو را پیشنهاد می‌کنیم. کارکنان و پرسنل این رستوران به‌خوبی آموزش دیده‌اند و رفتاری کاملاً محترمانه دارند. محیط رستوران آنقدر آرام است که می‌توانید از آن برای برگزاری مراسم مهم خود همانند سالگرد ازدواج استفاده کنید. اگر شناخت کافی درباره غذاهای فرانسوی ندارید و می‌خواهید بهترین آن را بچشید، ما به شما فیله مینیون را پیشنهاد می‌کنیم. البته ماهی‌های این رستوران هم طعم بی‌نظیری دارند.

ساعت کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره02188554409
آدرسخیابان ولیعصر، 500متری جنوب پارک ساعی، روبه‌روی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین

رستوران بین‌المللی خاقان

رستوران بین‌المللی خاقان را نیز باید در زمره لوکس‌ترین و البته گران قیمت ترین رستوران های تهران بدانیم. رستوران خاقان را در سال 89 گروهی کاملاً خبره تأسیس کردند. این رستوران دارای دکوراسیونی بی‌نظیر است و حس لوکس‌بودن را به شما القا می‌کند. در منوی رستوران بین‌المللی خاقان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی سنتی و فرنگی را مشاهده کنید. نیازی به تأکید نیست که تمامی غذاهای این رستوران از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و عطر و طعمی بسیار مطبوع دارند. غذاها با دقت سرو می‌شوند و ظاهری بسیار زیبا دارند. این رستوران وسواس خاصی درباره تهیه مواد اولیه تازه و ارگانیک دارد و همین موضوع باعث شده تا طرف‌داران بسیاری هم داشته باشد.

در بین غذاهای رستوران خاقان، غذاهای تازه دریایی همانند ماهی هامور، میگو کبابی، کینگ لابستر و همچنین بشقاب دریایی بیشترین طرف‌دار را دارد. لازم به ذکر است که رستوران بین‌المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند و می‌توانید یک صبحانه شاهانه و لوکس را در این رستوران نوش جان کنید. رستوران خاقان برای برگزاری جلسات اداری مهم، مراسم و همچنین مهمانی‌های خانوادگی گزینه‌ای بسیار مناسب، آبرومند و لوکس خواهد بود.

ساعت کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس۰۲۱۲۲۰۵۰۱۱۹
آدرسخیابان آفریقا، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، شماره ۲

رستوران اسفندیار

اگر ساکن شهر تهران باشید، حتماً حداقل یک بار نام رستوران اسفندیار به گوش شما خورده است. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که در خیابان ولیعصر قرار دارد. رستوران اسفندیار بسیار قدیمی است و سال‌هاست که یکی از رستوران‌های تراز اول تهران به شمار می‌آید. این رستوران در ۲ طبقه بنا شده است و دیوارهای آن را با نقش‌های سنتی تزئین کرده‌اند. در فضای رستوران، گروه موسیقی سنتی از غروب تا بامداد شما را سرگرم می‌کنند تا لذت میل‌کردن غذا برای شما دو چندان شود.

منوی رستوران اسفندیار بسیار متنوع است ؛ با این وجود اکثر مشتریان این رستوران، انواع کباب آن از جمله کباب لقمه، سلطانی و برگ را بیشتر از هر غذای دیگری انتخاب می‌کنند. اسفندیار رستورانی نسبتاً بزرگ است و فضایی کافی برای برگزاری انواع مراسم دارد. پس اگر به دنبال رستورانی لوکس برای برگزاری مراسم خود هستید، می‌توانید اسفندیار را نیز جزء انتخاب‌های خود در نظر بگیرید.

ساعت کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس۰۲۱۸۸۶۵۰۷۲۷
آدرسولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۰

رستوران تاج محل

تا به اینجای کار انواع رستوران فرنگی و سنتی را به شما عزیزان همراه معرفی کردیم؛ اما نظرتان را درباره غذاهای پرادویه هندی نپرسیدیم. رستوران تاج محل یکی از لوکس ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در نزدیکی میدان ونک و داخل هتل تاج محل قرار دارد. غذاهای هندی پر از ادویه، چرب و البته خوشمزه هستند. کسانی که می‌خواهند حس چشایی خود را به چالش بکشند و طعم‌های جدید و انواع ادویه را تجربه کنند، حتماً باید سری به رستوران تاج محل بزنند.

این رستوران، ظاهری شیک و زیبا دارد و گزینه‌ای مناسب برای مراسم شما محسوب می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود، فضای داخلی آن به سبک هندی طراحی شده است. میز و صندلی‌های این رستوران چوبی هستند و روکش‌های قرمز و سفید دارند. در بدو ورود، کارکنان رستوران با شربتی خوش عطر از شما پذیرایی می‌کنند. با ورود به محیط رستوران تاج محل احساس می‌کنید که از خاک ایران خارج شده‌اید و در خود هندوستان قرار دارید! برای القای بیشتر این حس، رستوران تاج محل تصمیم گرفته تا در صورت موافقت مشتریان خانم، یکی از پرسنل رستوران برای آن‌ها «بیندی» یا همان «خال هندی» بگذارد!

فقط پیش از انتخاب رستوران تاج محل برای سرو یک وعده غذایی لوکس باید ذائقه خود را مد نظر قرار دهید. اگر علاقه زیادی به غذاهای پر‌ادویه و تند ندارید، شاید انتخاب رستوران تاج محل معقول به نظر نرسد. غذاهای هندی معمولا، بسیار تندتر از چیزی هستند که ذهن ما گنجایش آن را دارد! البته چشیدن چنین طعم جدیدی می‌تواند تجربه بسیار منحصربه‌فردی برای شما باشد.

ساعت کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس۰۲۱۸۸۰۳۵۴۴۴
آدرسمیدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شماره ۲۹

رستوران البرز

رستوران البرز با حدود نیم قرن سابقه، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. شاید فضای داخلی البرز همانند سایر رستوران‌هایی که معرفی کردیم، لوکس و سلطنتی نباشد؛ اما اگر غذایی باکیفیت می‌خواهید که طعم آن تا ماه‌ها در خاطرتان بماند، باید رستوران البرز را انتخاب کنید. رستوران البرز دارای دو سالن پذیرایی بسیار بزرگ و همچنین یک سالن VIP است. شاید برایتان جالب باشد که مجموعاً ۱۲۰پرسنل در این رستوران حضور دارند و مشغول به کار هستند. همین موضوع حاکی از تعداد زیاد مشتریانی است که به رستوران البرز مراجعه می‌کنند.

اگر کیفیت و حجم غذاهای رستوران البرز را با قیمت آن قیاس کنید، خواهید دید که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید واقعاً معقول و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه است! کباب‌های ۵۰سانتی‌متری البرز شهره خاص و عام هستند و حتی با شنیدن نام یک کباب نیم متری، قطعاً دلتان ضعف می‌رود! البته به غیر از انواع کباب و غذاهای سنتی، در رستوران البرز می‌توانید انواع غذاهای فرنگی همانند استیک، شنیسل و انواع غذاهای دریایی را سفارش دهید. رفتار پرسنل رستوران البرز بسیار محترمانه است و اگر قصد دارید فرد مهمی را در این رستوران مهمان کنید، لازم نیست که نگران هیچ گونه کم و کسری باشید.

ساعت فعالیت11 ظهر الی 11 شب
شماره تماس02188534757
آدرسسهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکوقدم

رستوران ۱۳۳

تا به اینجای کار تقریباً همه رستوران‌هایی که معرفی کردیم، در منطقه یک تهران قرار داشتند. برای آن دسته عزیزانی که در شرق تهران ساکن هستند، شاید بعد مسافت نیز حائز اهمیت باشد. از این رو رستوران ۱۳۳، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران که در محدوده تهرانپارس قرار دارد را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران ظاهری بسیار لوکس دارد و در دو طبقه ساخته شده است. نکته‌ای که حتماً درباره رستوران ۱۳۳ باید به آن اشاره کنیم، سبک مبتکرانه سرو غذای آن است.

در این رستوران انواع غذاها پشت ویترین قرار داده شده‌اند و شما در یک ریل مسیر را به سمت جلو می‌روید و هر غذایی که خواستید را سفارش می‌دهید. پرسنل رستوران نیز در لحظه از همان ظرفی که پسند کردید، غذا را برای شما سرو می‌کنند. به این ترتیب دیگر لازم نیست که میز سایر مشتریان را تماشا کنید تا از کیفیت غذاهای مختلف مطلع شوید!

فضای داخلی رستوران نیز به‌خوبی طراحی شده است و ظاهری بسیار لوکس دارد. نیم طبقه بالای رستوران مخصوص مشتریان VIP است. در صورتی که مراسم خاصی داشته باشید، می‌توانید طبقه دوم را رزرو کنید. یک پیانیست کاملاً خبره در محوطه رستوران حضور دارد و موسیقی آرامش‌بخشی را می‌نوازد تا لذت چشیدن طعم غذاهای خوشمزه رستوران ۱۳۳ را دو چندان کند. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است و لازم نیست که نگران یافتن فضای پارک مناسب برای خودرو خود باشید.

ساعت کاری12:30 تا ۴ بعدازظهر
۷:30 عصر تا ۱۱:30 شب
شماره تماس02177724161
آدرستهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251

رستوران تماشا

خب شاید کمی بی‌انصافی باشد که رستورانی لوکس به ساکنان شرق تهران معرفی کنیم و از غرب تهران غافل باشیم. رستوران تماشا یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که در محدوده غرب قرار دارد. ظاهر این رستوران بی‌نظیر است و شما را به یاد رستوران‌های لوکس اروپایی می‌اندازد. فضای داخلی رستوران بر اساس سبک مدرن دکور شده است و در عین سادگی، حس لوکس‌بودن را به شما القا می‌کند.

نکته جالب درباره رستوران تماشا، تنوع منوی آن است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی از جمله قیمه نثار، فسنجان یا قزل‌آلا کبابی، انواع غذاهای فرنگی مثل غذاهای آسیایی یا مکزیکی و همچنین انواع فست‌فود را سفارش دهید. همین مسئله باعث شده تا طیف گسترده‌ای از مشتریان، این رستوران را انتخاب کنند. نکته دیگری که درباره این رستوران باید خاطرنشان کنیم، تنوع قیمتی آن است. بد نیست بدانید که قیمت غذاهای رستوران تماشا نیز دامنه گسترده‌ای دارند و می‌توانید انواع غذاهای لوکس و گران یا غذاهای اقتصادی را سفارش دهید.

رستوران تماشا فضایی بسیار وسیع دارد و از این رو امکان برگزاری انواع مراسم و دورهمی خانوادگی در آن وجود دارد. برخورد پرسنل کاملاً حرفه‌ای و محترمانه است و به‌خوبی از مهمانان شما پذیرایی می‌کنند. معمولاً در روزهای آخر هفته و تعطیلات این رستوران بسیار شلوغ می‌شود ؛ پس بهتر است اگر در این ایام قصد مراجعه به رستوران تماشا را دارید، حتماً تلفنی میز خود را رزرو کنید.

ساعت کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس02188085448
آدرسشهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع میلاد نور، طبقه‌ ششم

شعب رستوران نایب

حدود ۱۵۰ سال پیش، رستوران نایب در تهران افتتاح شد. شاید جالب باشد بدانید که شجره چلوکبابی نایب به «حاج علی»، آشپز مخصوص دربار ناصرالدین شاه باز می‌گردد. او بوده که اولین‌بار چلوکباب را ابداع کرده است. پس از چندین و چند سال بعد، «نایب غلام حسین»، یکی از فرزندان حاج علی، اولین چلوکبابی را در ایران به شکل رستوران‌های مدرن اروپایی تأسیس کرد و این اولین شعبه رستوران نایب در تهران بود. در طی این ۱۵۰ سال، چندین و چند شعبه مختلف از رستوران‌های نایب در تهران افتتاح شدند که همگی  کیفیتی یکسان دارند.

تمامی شعب رستوران نایب، چه در تهران و چه در خارج از کشور، همگی لوکس و تجملاتی هستند. اگر به دنبال صرف غذایی خوشمزه در محیطی کاملاً خاص هستید، حتماً باید یکی از شعب رستوران نایب را انتخاب کنید. شعبه پارک ساعی رستوران نایب شهرت بسیاری دارد و گروه موسیقی زنده در آن برنامه اجرا می‌کند. امکان برگزاری انواع مراسم و دورهمی خانوادگی در تمامی شعب نیز وجود دارد.

درباره منوی رستوران نایب نیز باید گفت که انواع غذاهای سنتی ایرانی، انواع کباب، انواع غذاهای دریایی و حتی غذاهای فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. همه غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و کیفیت عالی دارند. شاید قیمت منوی این رستوران در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد؛ اما پس از چشیدن طعم آن‌ها، گرانی را فراموش خواهید کرد!

  • رستوران نايب شعبه ساعی

ساعت کار12 ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188713474
آدرستهران، ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، شماره 2220
اینستاگرامnayebsaei
آدرس سایتnayebsaei.com
  • رستوران نايب شعبه سعادت آباد

ساعات کاری12 تا 15 و 19 تا 24
شماره تماس02122063613
آدرستهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد 3
اینستاگرامnayeb_saadatabad@
آدرس سایتnayebweb.com

ترجیح می‌دهید مناسبت‌های خاص را در رستوران های قیمت مناسب تهران جشن بگیرید یا رستوران‌های لوکس؟ نظر شما درباره لوکس ترین رستوران های تهران چیست؟ آیا تا به حال تجربه صرف‌کردن غذا در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ آیا شما مسافر تهران هستید؟ با خرید بلیط قطار تهران به این شهر رسیده‌اید یا خرید بلیط اتوبوس تهران؟ آیا رستوران لوکسی را در نزدیکی راه آهن یا پایانه‌های مسافربری می‌شناسید؟ اگر پاسختان مثبت است، تجربه خود را با ما و سایر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید. به نظر شما نام کدام رستوران از این لیست جا مانده است؟ برایمان بنویسید تا به نام خودتان منتشر کنیم.

36 نظرات
  1. Mohsen می گوید

    تقریبا همه این رستوران هارو رفتم
    از نظر کیفیت غذا و رفتار پرسنل قطعا نایب ساعی بهترینه
    از نظر لوکس بودن شاندیز
    در ضمن نظرمو درباره رستوران های ایرانی گفتم
    رستوران هایی مثل لوشاتو و مانسون که غذای ایرانی سرو نمی کنن نرفتم

  2. علیرضا مشرقی می گوید

    سلام محسن عزیز
    ممنونم بابت نظر تخصصیت
    به نظر شما رستوران دیگه ای رو نمیشه به این لیست اضافه کرد؟

  3. آرمان می گوید

    سلام ،
    بنظرم رستوران دلکوک واقع در دزاشیب و رستوران اقدسیه از قلم افتاده در این لیست

    1. علیرضا مشرقی می گوید

      سلام دوست عزیز
      آرمان جان، ممنون که با نظراتت به ما کمک می‌کنی. بله این رستوران ها هم جزء بهترین ها هستند. مرسی که بهشون اشاره کردی. با کمک دوستان دیگه به‌زودی این لیست رو تکمیل می‌کنیم. شما خودتون اگر تجربه حضور در اونا رو داشتید، درباره فضا، قیمت و کیفیت منو هم .کمی توضیح بدید
      .موفق و پیروز باشید

  4. حامد می گوید

    باسلام.بنده تجربه رستوران عالی قاپو رو داشتم.کیفیت غذاشون عالی بود و همچنین موسیقی زنده خیلی به دل میشینه اونم در روز تولدم که خانمم زحمت کشیدن بنده رو مهمون کردن واقعا ازشون تشکر میکنم.

    1. زهرا کامکار می گوید

      حامد عزیز
      ممنونیم که تجربه خوش رستوران‌گردی‌تون رو با ما در میان گذاشتید.

      هر لحظه‌تون به شادی?

  5. فاطمه سرلک می گوید

    از این مقاله خیلی استفاده کردم ممنون

    1. زهرا کامکار می گوید

      فاطمه جان
      خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده??

  6. محمد می گوید

    با سلام رستوران لوشاتو تعطیل شده و الان با نام دیگری فعالیت می‌کنه.

    1. زهرا کامکار می گوید

      سلام محمد عزیز

      امکانش هست اطلاعات دقیق‌تری مثل نام و آدرس شبکه‌های اجتماعی‌شون رو در اختیارمون بذارید؟

  7. امیر امیری می گوید

    با سلام و تشکر بابت مقاله زیبای شما
    من اکثرا این رستوران هارو رفتم اما اسم یک رستوران رو ندیدم . رستوران سینتیا در فرمانیه که خیلی خوب بود
    از فضای عالی و شیکش تا برخورد پرسنل و رعایت بهداشتشون
    کیفیت غذا هم عالی بود

    1. زهرا کامکار می گوید

      سلام امیر عزیز
      ممنون که تجربه خودتون رو با ما در میون گذاشتید؛ اما متوجه نشدیم که کدوم رستوران براتون ناآشنا بوده!?

  8. نعنا می گوید

    رستوران های هانی ، مسلم تو بازار ، شمشیری تو بازار ، مطبخ قجری هم رستوران های خوبی هستن

    1. بانو تقیان می گوید

      دوست عزیزمون، ممنونیم که تجربه‌تون رو با ما به‌ اشتراک گذاشتین. خوشحال می‌شیم ابعاد بیشتری از این امتیاز رو برامون شرح بدین. برای مثال قیمت،‌ تنوع غذا، کیفیت غذا، برخورد پرسنل و غیره.

  9. حسین پارسیان نژاد می گوید

    اگه لیست قیمت رو هم ذکر میکردی عالی بود.

    1. بانو تقیان می گوید

      حسن عزیز می‌دونین که قیمت این روزها در هیچ کالایی ثبات نداره و حتی خود رستوران‌ها هم هرازگاهی قیمت‌ها رو به‌روزرسانی می‌کنن. شماره تلفن هر رستورانی هست. پیشنهاد می‌کنم قبل از مراجعه، از قیمت‌هاش مطلع بشین.

  10. Mahsa می گوید

    کاخ رستوران لیدوما شهرک غرب رو فراموش کردید
    هم فضای بسیار عالی و لاکچری داره هم کیفیت غذا ها بی نظیره

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز.
      از نظر ارزنده‌تون بسیار ممنونم.
      مسلماً رستوران‌های خوب و لاکچری تهران یکی‌دو تا نیستند. نوشته بالا هم حاصل تحقیق تیم ره بال آسمانه و نظراتی که مخاطبان نازنینی مثل شما در اختیار ما گذاشتند.
      اگه شما هم لطف کنید و اطلاعات بیشتری از این رستوران در اختیارمون بذارین، به لیست اضافه می‌کنیم.

  11. علیرضا دادخواه می گوید

    رستوران هانی بلوار اندرزگو عالی بیست

    1. بانو تقیان می گوید

      علیرضای عزیز، ممنونم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. امیدواریم که همه لحظات زندگی‌تون عالی و بیست باشه.

  12. محمدحسین می گوید

    در این لیست، اسم رستوران مسینه رو ندیدم… یک رستوران بسیااار با کیفیت با غذاهای ایرانی در مکانی با دکوراسیون سنتی منقش به تصاویری از مس. رستوران در خیابون بزرگمهر تقاطع فریمان هست

    1. بانو تقیان می گوید

      دوست عزیز، ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. اگه بتونین اطلاعات بیشتر بدین در این باره، خیلی ازتون ممنون می‌شیم.

  13. امیر ۲۷ ساله می گوید

    واقعا من تصورم این بود که اولین گزینه لیست رستوران کاخ لیدوما بلوار فرحزادی باشه . . . یکی از آرزو های من اینه بتونم یه روز برم اونجا . خیلی خیلی خوبه . آدم از بیرون نگاه میکنه واقعا لذت میبره . خوش به حال اونایی که میرن کنار اون پنجره ها میشینن و غذا میخورن . امیدوارم قسمت همه بشه برن یه بار قسمت منم بشه .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام امیر عزیز
      ممنونیم که نظر و دغدغه‌ات رو با ما به‌اشتراک گذاشتی.
      ما هم آرزو می‌کنیم هر چه زودتر به آرزوهات دست پیدا کنی.

  14. حسینی می گوید

    ازنظرمن نایب خیلی خیلی غذاهاش بی کیفیت هرگز دیگه اونحا نمیرم

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، متأسفیم بابت تجربه ناخوشایندی که داشتید و ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  15. مهناز می گوید

    به نظرم همه این رستورانا کیفیت خوبی دارن؛ مستوران هم شیوه سرو جالبی داره. کلا هرکدومشون رو یه بار باید تجربه کرد.
    کاش لیست رستوران‌ها رو با رستوران هایی که تو کامنت ها معرفی کردن، آپدیت کنید.

    1. بانو تقیان می گوید

      مهناز عزیز، از اینکه تجربه رو با ما به اشتراک گذاشتید ممنونیم.
      چشم در اولین فرصت ممکن، نوشته روبه‌روزرسانی می‌کنیم.

  16. احمد می گوید

    عجب مطلب جامع و مفیدی! ممنون از شما و خسته نباشید. در بین تمام رستوران های معرفی شده، رستوران سنتی عالی قاپو بیشتر از همه نظر من رو جلب کرد. حتما برای صرف وعده ای غذا به این رستوران میرم? امیدوارم فضای این رستوران به دلنشینی عکس هاش و کیفیت و طعم غذاها به خوبی تعاریف اون باشه.

    1. بانو تقیان می گوید

      احمد عزیز، ممنونیم از اینکه نظرتون رو مطرح کردید. حتماً بعد از مراجعه به رستوران، برای ما هم از تجربه‌تون بنویسید تا اطلاعات به‌روزتر و واقعی‌تر باشند.

  17. الهام می گوید

    درود
    مطلب مفید و حامعی بود سپاسگزارم

    به نظر شما بهترین رستوران برای قرار کاری کجاست؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام الهام عزز، ممنونیم از توجه شما.
      اکثر رستوران‌های مجلل و لوکس تهران، فضایی برای قرارهای کاری تعبیه می‌کنند که با توجه به بودجه و سلیقه‌تون می‌تونید انتخاب کنید. برای مثال رستوران گردان برج میلاد خیلی عالیه. البته تجربه شخص من اینه که کافه رستوران یا رستوران با موسیقی زنده رو توی لیستتون قرار ندید. این رستوران‌های برای قرارهای عاشقانه یا سالگردهای تولد و سوپرایزهای دوستانه مناسب‌تر هستند تا قرار کاری.

  18. مهدی شاه می گوید

    سلام هم بسیار مفید بود و اطلاعاتم رو خیلی اضافه کرد ،سپاسگزارم از شما،هم ایده کارتون رو دوست داشتم?

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. ممنونیم برای انرژی مثبتی که فرستادید.

  19. محسن میلادی می گوید

    ببینید دوستان عزیز من به مدرن ترین رستوران تهران رفتم و غذای بی کیفیت و حجم کم و بسیار گران قیمت خوردم که پشیمون شدم … در حالی که تو همون کوچه پس کوچه های پایین شهر یا مرکز شهر یا شرق تهران غذای بسیار با کیفیت با برنج صد در صد ایرانی و به قیمت یک بیستم رستوران های مجلل شهر می تونید غذا میل کنید و توسط آدمی مدیریت میشه که ریشه و تاریخ و با اصالت هست …****** اصلا سراغ تجملات و آیینه کاری و زیبایی ظاهری رستوران نباشید البته اگه پول مفت و باد آورده داریید میتونید خرج کنید ….

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام محسن عزیز
      البته که همه رستوران‌های مجلل این‌طوری نیستند و بعضی‌شون اتفاقا غذاهای خوبی دارند. و این رو هم در نظر بگیریم که برای خیلی‌ها مهمه که مهمونی‌های خاص یا جلسات کاری مهم رو در جایی لوکس برگزار کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.