کافه های بوشهر | کافه‌گردی در دیار تنگستان

0

کافه های بوشهر فرصتی برای گردشگران فراهم می‌کنند تا پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در این شهر، دمی در کافه بنشینند و با نوشیدن فنجانی قهوه خستگی بگیرند. همان‌گونه که می‌‌دانید جنوبی‌ها یدطولایی در سرو قهوه دارند. به همین دلیل کافه‌های بوشهری خوشمزه‌ترین قهوه‌ای که فکرش را بکنید پیش روی مسافران قرار می‌دهند. در منوی این کافه‌‌ها در کنار قهوه‌های خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های محلی، ایرانی و بین‌المللی خودنمایی می‌کند. خوشبختانه کافی شاپ های بوشهر در گوشه‌و‌کنار این شهر پراکنده‌اند. به همین دلیل در هر کجای بوشهر که مشغول گردشگری باشید، فاصله‌ای کم با یکی از این کافه‌ها دارد. از آنجایی که همیشه سعی بر این داریم تا با آماده‌کردن اطلاعات سودمند، گردشگری خاطره‌انگیزی را برای همراهان خود رقم بزنیم، در این مطلب به بهترین کافه های بوشهر اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، چندین کافه را برای رفع خستگی در سفر به بوشهر انتخاب کنید.

کافه حاج رییس

کافه های بوشهر عموماً دکوراسیونی شیک و اشرافی دارند. با این حال از‌ آنجایی که گردشگران در سفر به بوشهر علاقه خاصی به گشت‌و‌گذار در مکان‌های قدیمی این شهر دارند، کافه حاج رییس را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه سبک‌و‌سیاقی سنتی دارد. به لطف این شرایط با حضور در کافه حاج رییس، احساس می‌کنید در یکی از کافه‌های قدیمی بوشهر نشسته‌اید و حس‌و‌حال زندگی سنتی اهالی این منطقه در ذهن شما تداعی خواهد شد. کافه‌گردها بهتر از ما می‌دانند که نوشیدن فنجانی قهوه در کافه‌‌ای حسابی می‌چسبد که محیطی دنج داشته باشد.

کافه حاج رییس مشتریان خاص خودش را دارد و با محیطی آرام از آن‌ها پذیرایی می‌کند. این کافه در کنار دکوراسیونی سنتی، نوشیدنی‌های محلی بسیار خوشمزه‌ای دارد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ قیمت نیز در گروه کافه‌های خوش‌قیمت استان بوشهر است. به همین دلیل با حضور در این کافه خاطرتان جمع باشد که بهترین نوشیدنی را با مناسب‌ترین قیمت نوش‌جان می‌کنید.

آدرس کافه حاج رییس بوشهر: خیابان ششم بهمن، خیابان کلیسا، کوچه روبه‌روی نانوایی.
شماره تماس کافه حاج رییس بوشهر: ۰۷۷۳۳۳۴۱۲۲۹

کافه دلفین بوشهر

پس از اینکه به یکی از کافه های بوشهر با محیطی سنتی اشاره کردیم، اکنون زمان آن است که یکی از کافه‌های امروزی بوشهر را معرفی کنیم. کافه دلفین بوشهر، محیطی خوش نقش‌‌ونگار دارد و سبک‌و‌سیاق کافه‌های کنار دریای اروپایی را در ذهن تداعی می‌کند. کافه دلفین بوشهر با محیطی آرام، دکوراسیونی شیک و اشرافی و نوشیدنی‌های گوارا به پاتوق چهره‌های سرشناس و توانگران تبدیل کرده است. جالب است بدانید به‌رغم اینکه این کافه مشتریان اعیانی دارد، قیمت نوشیدنی‌های آن بسیار مناسب است؛ در نتیجه به لحاظ قیمت جایی برای نگرانی وجود ندارد. با حضور در کافه دلفین هر نوشیدنی که هوس کردید، سفارش دهید و نگران قیمت آن نباشید.

کافه دلفین بوشهر منظره‌ای تماشایی از خلیج فارس پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. قسمتی از میزوصندلی‌های این کافه در فضای باز گذاشته شده‌اند. خوردن نوشیدنی در حالی که مرغ‌های دریایی از روی سرتان پرواز می‌کنند، موهبتی است که فقط در کافه دلفین بوشهر می‌توانید آن را تجربه کنید. کافه دلفین در خیابانی خوش‌مسیر قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی بوشهر نزدیک است؛ در نتیجه هر زمان که از گشت‌و‌گذار خسته شدید، سری به کافه دلفین بزنید و با خوردن نوشیدنی گوارا، خستگی بگیرید.

آدرس کافه دلفین بوشهر: خیابان خلیج فارس، اسکله ساحلی، روبه‌روی باغ پرندگان.
شماره تماس کافه دلفین بوشهر: ۰۹۳۳۰۶۸۲۱۲۱

کافه مظفر بوشهر

کافه مظفر از کافه های بوشهر

کافه مظفر بوشهر، کافه‌ای مخصوص اعیان و اشراف این شهر است. دکوراسیون این کافه‌ به اندازه‌ای شیک است که حتی مشکل‌پسند‌ترین مشتری‌ها را به خود جلب می‌کند. به لحاظ نوشیدنی نیز کافه‌ای را سراغ نداریم که نوشیدنی‌هایی همانند کافه مظفر بوشهر داشته باشد. در کنار نوشیدنی‌های گوارا، کافه مظفر بوشهر خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد. طعم خوش این خوراکی‌ها با غذاهای بهترین رستوران های بوشهر برابری می‌کند. در کافه مظفر بوشهر همیشه موسیقی‌ کلاسیک اجرا می‌شود. به لطف این شرایط، در حین نوشیدن فنجانی قهوه، فرصتی پیدا می‌کنید تا به موسیقی کلاسیک گوش فرا دهید و به آرامش برسید.

ناگفته نماند نوشیدنی‌های گوارا و دکوراسیون اشرافی کافه مظهر بوشهر برای مشتریان ارزان تمام نمی‌شود. قیمت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این کافه نسبت‌به دیگر کافی شاپ های بوشهر، گران‌تر است. البته این افزایش قیمت بی‌دلیل نیست. مطمئن باشید پس از چشیدن طعم خوش نوشیدنی‌های این کافه به این نتیجه خواهید رسید هزینه‌ای که برای خوردن نوشیدنی‌های این کافه پرداخت می‌کنید، ارزشش را دارد.

آدرس کافه مظفر بوشهر: خیابان شهید رجایی، خیابان فنس، نبش باهنر.
شماره تماس کافه مظفر بوشهر: ۰۹۱۲۸۷۷۷۰۷۹

کافی شاپ کلبه بوشهر

کافی شاپ کلبه بوشهر محیطی دنج و خودمانی برای نوشیدن فنجانی قهوه فراهم کرده است. امکانات رفاهی داخل این کافی شاپ به اندازه‌ای راحت است که دلتان نمی‌خواهد از آن بیرون بیایید. کافی شاپ کلبه بوشهر در کنار نوشیدنی‌های گرم، انواع نوشیدنی‌های سرد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. نوشیدنی‌های این کافه به اندازه‌ای خوشمزه‌ هستند که طعم خوش آن‌ها تا مدت‌ها زیر دندان مشتریان باقی می‌ماند. کافی شاپی که از آن صحبت می‌کنیم آدرسی سرراست دارد و دسترسی به آن راحت‌ است. به لطف این شرایط اگر با خرید بلیط هواپیما بوشهر به این شهر رسیده‌اید، می‌توانید پس از خروج از فرودگاه راه کافی شاپ کلبه بوشهر را در پیش بگیرید و پس از خوردن جرعه ای از نوشیدنی‌های انرژی‌بخش این کافه، بوشهرگردی را آغاز کنید.

انصافاً باید گفت کم‌لطفی است اگر به کافی شاپ کلبه بوشهر اشاره کنیم و حرفی از صبحانه‌های خوشمزه این کافه به میان نیاوریم. باریستا این کافه صبحانه‌های فرانسوی معرکه‌ای درست می‌کند. اگر از آن دسته گردشگران سحرخیزی هستید که می‌خواهید روز خود را با وعده‌ای صبحانه جانانه آغاز کنید، کافی شاپ بوشهر انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس کافه کلبه بوشهر: ابتدای خیابان باهنر.
شماره تماس کافه کلبه بوشهر: ۰۹۳۳۷۰۷۴۰۰۸

کافه نیمکت بوشهر

کافه نیمکت بوشهر

در این قسمت از معرفی بهترین کافه های بوشهر، به کافه‌ای رسیدیم که آوازه خوبی در بین بوشهری‌ها و گردشگران به دست آورده است. به همین دلیل در بیشتر ساعت‌های روز جای سوزن‌انداختن در کافه نیمکت بوشهر نیست. باید اعتراف کرد کافه نیمکت ممکن است فضایی دنج نداشته باشد، اما شلوغی این کافه باعث می‌شود تا انرژی پیدا کنید و از حضور در این کافه و گپ‌و‌گفت‌های مشتریانِ آن لذت ببرید. کافه نیمکت در فاصله‌ای نزدیک با دانشگاه بوشهر قرار دارد. به همین دلیل این کافه پاتوق جوان‌های بوشهری است.

محبوبیت کافه نیمکت در بین جوان‌ها باعث شده تا این کافه دکوراسیونی امروزی و جوان‌پسند داشته باشد. به لحاظ نوشیدنی‌ نیز انواع نوشیدنی‌های انرژی‌بخش و گوارا در کافه نیمکت بوشهر در اختیاران مشتریان قرار بگیرد. بسیاری از کافه‌گردهای بوشهری، کافه نیمکت را مدرن‌ترین کافه این شهر می‌دانند. اگر راهی بوشهر شده‌اید و می‌خواهید در محیط جوان‌پسند و امروزی گلویی تازه کنید، کافه نیمکت همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید.

آدرس کافه نیمکت بوشهر: خیابان عاشوری، انتهای خیابان بهارستان ۱۲.
شماره تماس کافه نیمکت بوشهر: ۰۹۳۹۶۷۳۶۶۰۰

کافه هنر بوشهر

کافه هنر از کافی شاپ های بوشهر

اگر به هنر و ادبیات علاقه دارید، در انتخاب کافه هنر بوشهر شک نکنید. این کافه دکوراسیونی خاص دارد که از خوش‌سلیقگی مدیران آن خبر می‌دهد. از آنجایی که با کافه‌ای هنری ادبی روبه‌رو هستیم، شب‌نشینی‌های شعر و داستان قسمتی از برنامه‌های کافه هنر بوشهر است. بسیاری از هنرمندان بوشهری در کافه هنر حضور پیدا می‌کنند. شب‌ها نیز در این کافه موسیقی زنده اجرا می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها کافه هنر بوشهر را به کافه‌ای تبدیل کرده که انتخاب اول هنردوستان و کافه‌‌گردهاست. نوشیدنی‌های کافه هنر بوشهر حرف ندارد. در کنار این نوشیدنی‌های خوشمزه، خوراکی‌های معرکه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید کافه هنر در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر بوشهر قرار دارد. به همین دلیل با حضور در این کافه فاصله چندانی با بهترین هتل های بوشهر ندارید. محیط داخلی و حس‌‌وحال کافه هنر بوشهر به‌گونه‌ای است که حتی اگر اهل کافه‌گردی نباشید، باز هم از حضور در این کافه لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر راهی کافه هنر بوشهر شدید، حتماً قهوه‌های این کافه را امتحان کنید. مشتری را سراغ نداریم که طعم خوش قوه‌های کافه هنر بوشهر را فراموش کرده باشد.

آدرس کافه هنر بوشهر: خیابان چمران، بعد از خیابان خیبر، کوچه ساحل یک.
شماره تماس کافه هنر بوشهر: ۰۷۷۳۳۵۶۵۲۳۰

کافه کهن

مدیران کافه کهن بوشهر تلاش ویژه‌ای به خرج داده‌اند تا این کافه حس‌و‌حال خوش روزگار ایران کهن را در ذهن مشتریان تداعی کند. انصافاً هم باید گفت این تلاش موفق بوده است. در گوشه‌و‌کنار کافه کهن درها و پنجره‌های چوبی، تراس‌های نُقلی و گلدان‌های شمعدانی خودنمایی می‌کند. در این کافه موسیقی سنتی دلنشینی پخش می‌شود تا مشتریان در تونل زمان سفر کنند و به روزگار خوش ایران قدیم بروند. کافه کهن به لطف دکوراسیون جذاب و نوشیدنی‌های گوارا به یکی از مهم‌ترین پاتوق‌های کافه‌گردهای بوشهری تبدیل شده است. در کنار نوشیدنی‌های گوارا، خوراکی‌های خوشمزه‌ای در منوی کافه کهن خودنمایی می‌کند. کافه کهن از آن دسته کافه های بوشهر است که خاطره‌ خوش نوشیدن فنجانی قهوه را برای همیشه در ذهن مشتریان ماندگار می‌کند.

آدرس کافه کهن بوشهر: خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران.
شماره تماس کافه کهن بوشهر: ۰۹۰۱۱۸۷۵۵۵۶

کافه ژاله بوشهر

کافه ژاله بوشهر

تعداد زیاد کافه های بوشهر شرایطی برای رقابتی تنگاتنگ میان این کافه‌ها ایجاد کرده است. به همین دلیل کافه‌داران بوشهری با دکوراسیون‌های خاص و نوشیدنی‌های منحصربه‌فرد سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. برای نمونه می‌توان به کافه ژاله بوشهر اشاره کرد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم نوشیدنی‌های متنوع و خاصی دارد. انواع نوشیدنی‌های تلخ، گرم و خنک در منوی کافه ژاله بوشهر خودنمایی می‌کند. کافه ژاله بوشهر مکانی دنج و خودمانی دارد. این کافه به بسیاری از مراکز خرید بوشهر نزدیک است؛ در نتیجه پس از گردشگری در این مراکز خرید، با دستی پر از سوغات بوشهر به کافه ژاله بروید و جرعه‌ای نوشیدنی گوارا نو‌ش‌جان کنید تا خستگی از وجود نازنینتان بیرون برود.

آدرس کافه ژاله بوشهر: خیابان امام رضا، خیابان نیدی، (بال نقره‌ای).
شماره تماس کافه ژاله بوشهر: ۰۷۷۳۳۵۴۲۹۷۲

کافه آبرنگ بوشهر

کافه آبرنگ بوشهر

انصافاً باید گفت تمامی جاذبه‌های گردشگری جنوب ایران یک طرف و خلیج فارس یک طرف دیگر. برای تماشای زیبایی‌های خلیج فارس و خوردن نوشیدنی گوارا، هیچ جایی بهتر از کافه آبرنگ بوشهر پیدا نمی‌کنید. این کافه فاصله زیادی با سواحل خلیج فارس ندارد. فاصله کافه آبرنگ بوشهر با خلیج فارس به اندازه‌‌ای است که صدای امواج دریا در این کافه به گوش می‌خورد. به لحاظ دکوراسیون نیز کافه آبرنگ بوشهر، یکی از کافه های مدرن و امروزی این شهر به حساب می‌آید. جالب است بدانید کارکنان کافه آبرنگ یدطولایی در دم‌آوری قهوه دارند. آوازه طعم خوش قهوه‌های این کافه در سرتاسر بوشهر پیچیده است.

آدرس کافه آبرنگ بوشهر: جاده ساحلی بوشهر.

قهوه خانه ناجی بوشهری

به‌رغم وجود کافه های شیک و آنچنانی، جای قهوه‌‌خانه در دل ایرانی‌ها پر نشده است. به همین دلیل قهوه خانه های بوشهر در کنار کافه‌های این شهر محبوبیت دارند. برای نمونه می‌توان به قهوه خانه ناجی بوشهری اشاره کرد. این قهوه‌خانه نه‌تنها از بهترین کافه های بوشهر چیزی کم ندارد، بلکه از بسیاری لحاظ جاذبه‌های متفاوتی دارد که در کافه‌های این شهر پیدا نمی‌کنید. قهوه خانه ناجی به آن دسته از گردشگرانی که اهل قلیان هستند نیز پیشنهاد می‌شود. انواع ماهی‌های خوشمزه در قهوه‌خانه ناجی بوشهری طبخ می‌شود. در بازه‌های زمانی مختلف نیز بساط سازوآواز و خیام‌خوانی در قهوه‌خانه ناجی بوشهری به راه است.

آدرس قهوه‌خانه ناجی بوشهری: بلوار طالقانی، خیابان شهدا.
شماره تماس قهوه‌خانه ناجی بوشهری: ۰۹۱۷۷۷۴۸۵۷۱

کافه فیروزه

کافه فیروزه

کافه، مکانی برای آرامش مشتریان است تا با خوردن نوشیدنی گوارا، لبی تر کنند و خستگی بگیرند. این امکانات در کافه فیروزه به بهترین شکل ممکن مهیاست. کافه‌ای که از آن صحبت می‌‌کنیم، همانند نامش، فیروزه‌ای است. دکوراسیون فیروزه‌ای این کافه، آرامش خاصی به مشتریان می‌دهد. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. کیک‌های خوشمزه و آبمیوه‌های گوارا از دیگر خوراکی‌های کافه فیروزه بوشهر به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه فیروزه شدید، حتماً میلک‌شِیک‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرس کافه فیروزه بوشهر: روبه‌روی پارک شغاب.
شماره تماس کافه فیروزه بوشهر: ۰۹۳۰۰۲۹۲۵۴۰

کافه تایم

کافه تایم

کافه تایم بوشهر از آن دسته کافه‌های شیک این شهر است که توجه ویژه‌ای به رضایت مشتری دارد. به همین دلیل مشتری ناراضی را سراغ نداریم که با خاطره‌های ناخوشایند از این کافه بیرون آمده باشد. کافه تایم حال‌و‌هوای متفاوتی نسبت به دیگر کافه‌های منطقه دارد. این کافه شرایطی برای مشتریان سیگاری فراهم کرده است. انصافاً باید گفت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافه تایم نیز چیزی از دیگر کافه‌های اطراف کم نمی‌آورد. این کافه در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر بوشهر قرار دارد؛ در نتیجه اگر با خرید بلیط اتوبوس بوشهر به این شهر رسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از پایانه مسافربری بین‌شهری راه کافه تایم را در پیش بگیرید و با خوردن جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، خستگی سفر را از تن بیرون کنید.

آدرس کافه تایم بوشهر: خیابان جمهوری اسلامی، روبه‌رو پارک ساحلی بوشهر.
شماره تماس کافه تایم بوشهر: ۰۹۳۹۸۹۶۴۹۰

قهوه خانه تنگستان

قهوه خانه تنگستان

تنگستان، از آن دسته قهوه‌‌خانه‌های سنتی و باصفای بوشهر است. در این قهوه‌‌خانه شاید خبری از نوشیدنی‌های آنچنانی نباشد؛ اما فنجانی چای قندپلهو همیشه در قهوه خانه تنگستان پیدا می‌شود. این قهوه‌‌خانه به پخت صبحانه‌های محلی معروف است. از دیزی‌ها و آش‌های قهوه خانه تنگستان نیز هرچقدر بگوییم کم گفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به بوشهر، هوس خوراکی‌های محلی کردید حتماً سری به قهو‌ه‌‌ خانه تنگستان بزنید. این قهوه‌خانه فقط ۳.۶ کیلومتر با فرودگاه بوشهر فاصله دارد. آب انبار قوام، کلیسای گئورگ مقدس، قبر جنرال و مدرسه تاریخی بوشهر از جاهای دیدنی این شهر است که فاصله کمی با قهوه‌ خانه تنگستان دارد.

آدرس قهوه‌خانه تنگستان بوشهر: کوی بندر، جنب هتل دلاور.

قهوه دانه امیر

قهوه دانه امیر

انتخاب نام قهوه دانه امیر برای این مکان از اهمیت مدیران آن به دانه‌های خوشمزه قهوه حکایت دارد. کارکنان قهوه دانه امیر، دم‌کردن قهوه را به هنری خاص تبدیل کرده‌اند که فقط از عهده خودشان بر می‌آید. به لطف این شرایط، قهوه‌هایی در این مکان پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد که نظیر آن‌ها در هیچ کجای دیگر بوشهر پیدا نمی‌شود.

آدرس قهوه دانه امیر بوشهر: خیابان امام خمینی، جنب ساختمان پزشکان توس.
شماره تماس قهوه دانه امیر بوشهر: ۰۹۱۷۹۹۲۳۹۳۵

باغچه سید

باغچه سید

در طعم خوش قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گوارای کافه های بوشهر هیچ شکی نداریم. با این حال انصافاً باید گفت خوردن چای آتشی و نان‌ و پنیر و سبزی در محیطی دنج و سرسبز صفای دیگری دارد. برای خوردن عصرانه‌ای خوشمزه در بوشهر سری به باغچه سید بزنید. در این مکان با میوه و آجیل از مشتریان پذیرایی می‌شود. اگر اهل قلیان هستید نیز در انتخاب باغچه سید شک نکنید. این باغچه، مکانی روباز دارد و قلیان و سیگار در آن آزاد است.

آدرس باغچه سید بوشهر: خیابان ساحلی، کوی شغاب، جنب بریانی پل خواجو.
شماره تماس باغچه سید بوشهر: ۰۹۱۳۸۱۳۹۶۵۳

کافه های بوشهر با نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه خاطره سفر به این دیار را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کنند. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از این کافه‌ها با شما مطرح کردیم، یکی از بهترین کافی شاپ های بوشهر را در سفر به این دیار انتخاب کنید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از بوشهر باز گردید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به جنوب ایران دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

کافه نیمکت، کافه هنر، کافه مظفر، کافه آبرنگ و قهوه دانه امیر در گروه بهترین کافه‌های بوشهر قرار دارند.

کافه تایم و باغچه سید پذیرای افراد سیگاری و قلیانی هستند.

کافه فیروزه، باغچه سید، کافه حاج رییس و قهوه خانه ناجی بوشهری از بهترین کافه های سنتی بوشهر به حساب می‌آیند.

کافه دلفین بوشهر منظره‌ای تماشایی به دریا دارد.

کافی شاپ کلبه بوشهر، صبحانه‌های فرانسوی بسیار خوشمزه‌ای برای مشتریان سرو می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.