رستوران های کیش ? | معرفی رستوران‌های پرطرفدار به‌همراه آدرس

5

سفر به جاهای دیدنی ایران فقط به برنامه‌های تفریحی و بازدید از اماکن تاریخی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه امروزه، کافه گردی و رستوران گردی به یکی از خوشمزه‌ترین تفریحات نیز تبدیل شده است. بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید سفر بروید بهتر است قبل از سفر، لیستی از رستوران های معروف و پرطرفدار شهر مقصد را در ذهن داشته باشید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی از رستوران های کیش در اختیارتان بگذاریم. چراکه کیش به‌عنوان منطقه‌ای توریستی، گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند و بسیاری از مردم به‌دنبال خرید بلیط هواپیما کیش هستند. این جزیره زیبا با داشتن رستوران‌های متنوع ایرانی و خارجی، از هر نوع سلیقه غذایی استقبال می‌کند و به فکر ذائقه تمام گردشگران است. قطعاً لذت خوردن غذایی لذیذ و خوشمزه در لوکس ترین و شیک ترین رستوران‌ های کیش با منظره‌ای رو به دریای خلیج فارس و شنیدن موسیقی زنده، یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های سفر شما خواهد بود. پس همراه ما باشید تا شناخت نسبی از عمده رستوران های کیش پیدا کنید.

رستوران رویال استار

رستوران زیبای رویال استار در کیش

رستوران رویال استار یکی از قدیمی ترین رستوران های کیش است که توجه گردشگران بی‌شماری را به خود جلب کرده است. این رستوران توانسته با کیفیت بالای غذاهای ایرانی و فرنگی در کنار دکوراسیون جذاب و برخورد خوب پرسنل بین مشتریان خود محبوب شود و آوازه‌اش نه تنها در کیش، بلکه در کل ایران بپیچد. این رستوران در سال 91 با دو بخش سرپوشیده و فضای باز تأسیس شد.

ظرفیت فضای سرپوشیده رویال استار 100 نفر و ظرفیت فضای باز آن 50 نفر است که با گیاهان زیبا تزئین شده است. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه و تجربه حسی دلپذیر در کنار ساحل خلیج فارس است. لیست غذاهای این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب‌های مخصوص و خورش‌های لذیذ، غذاهای فرنگی و فست فود را شامل می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده گردشگران رستوران رویال استار را انتخاب کنند، وجود پرسنل مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی است. همچنین می‌توان مسیر ویژه برای دسترسی افراد ویلچردار را از امکانات بسیار خوب دیگر این رستوران معرفی کرد. رستوران رویال استار هر روز از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱
آدرسشهرک صدف - فاز یک - خیابان خراسان - طبقه سوم مجتمع خدماتی بساک

رستوران کابان

نمایی از رستوران کابان در جزیره کیش

رستوران کابان یکی از لاکچری ترین رستوران های کیش است که با داشتن فضایی آرام و دل‌نشین و غذاهایی باکیفیت، هرساله گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. در این رستوران غذاهای لذیذ و خوش‌طعم ایرانی، در کنار موسیقی زنده سرو می‌شود که طرفداران زیادی دارد. محیط بسیار پاکیزه رستوران کابان باعث شده که رضایت مراجعه‌کنندگان این مجموعه به‌شکل درخور توجهی بالا رود. غذاهای باکیفیت و قیمت‌مناسب رستوران کابان در مقایسه با سایر رستوران‌ها ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارند. بنابراین می‌توانید روی رستوران کابان برای ساختن یک روز به‌یادماندنی حساب کنید. ساعت کاری رستوران کابان از ظهر تا بعدازظهر برای ناهار و از عصر تا شب برای شام است.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644454503
آدرسشهرک صدف - ساختمان بساک، طبقه سوم، پلاک38

رستوران ساحلی میرمهنا

رستوران ساحلی میرمهنا

رستوران میرمهنا یکی از رمانتیک‌ترین، باکیفیت‌ترین و لوکس ترین رستوران های کیش است. فضای داخلی رستوران جذاب و محیط بیرونی آن با درختان و فضای سبز پوشیده شده است. این رستوران به‌دلیل واقع‌شدن در ساحل خلیج فارس، غذاهای بسیار متنوع و سرویس‌دهی عالی معروف شده است. در رستوران میرمهنا، خوانندگان مطرح جنوبی با ساز و آلات سنتی موسیقی زنده اجرا می‌کنند. شما می‌توانید از غذاها و سالادبار متنوع این رستوران استفاده کنید و غذای خود را با چشم‌انداز دریای خلیج فارس نوش جان کنید. از دیگر محاسن رستوران میرمهنا می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و رزرو میز اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است تا گردشگران با خیال راحت این رستورن را انتخاب و اوقات خوشی را در آن سپری کنند. به خاطر داشته باشید برای سرو غذایی عالی در رستورانی بی‌نظیر باید کمی سر کیسه را شل کنید. ?

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس0764422855
آدرسخیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

رستوران دریایی توتی فروتی

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در سال 84 با هدف ارائه غذاهای فرنگی در بهترین منطقه کیش، یعنی کنار دریا و اسکله تفریحی کیش ساخته شد. توتی فروتی یکی از لاکچری ترین رستوران های کیش است که برای پذیرایی دو فضای سرپوشیده و سرباز دارد. فضای باز که روی پشت بام است کاملاً از چوب ساخته شده و منظره‌ای دیدنی دارد. می‌توانید در فضای زیبای این رستوران جشن‌های کوچک خود را برگزار کنید و از دورهمی‌تان لذت ببرید. منو رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود است که علاوه بر همه این‌ها، می‌توانید از کافی‌شاپ توتی فروتی نیز استفاده کنید. قیمت این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های جزیره مناسب است و از صبح تا ظهر و از بعدازظهر تا شب آماده ارائه خدمت به گردشگران جزیره کیش است.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس09347698454 - 07644450452
آدرسانتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی جدید

رستوران صفدری شاندیز

رستوران شاندیز صفدری در کیش

رستوران صفدری شاندیز با منظره‌ای بسیار چشم‌نواز در ساحل نزدیک به کشتی یونانی بنا شده است. این رستوران ساحلی که شعبه اصلی آن در مشهد است، در سال 94 با ظرفیت 900 نفر تأسیس و به پدر شیشلیک ایران معروف شد و اکنون یکی از لوکس ترین رستوران های کیش به شمار می‌رود. شما می‌توانید در کنار نوش جان کردن غذای خود در محیطی آرام و دل‌چسب، از موسیقی زنده این رستوران هم لذت ببرید. این رستوران با بیش از 50 سال سابقه، هرروزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری است که برخی از آن‌ها افراد مشهوری مانند علی دایی و محمد علیزاده هستند. منو غذایی متنوع رستوران صفدری شاندیز شامل شیشلیک مخصوص، ماهی شکم پر، کباب برگ مخصوص گوسفندی، لابستر، جوجه بدون استخوان و … می‌شود.

این رستوران با منظره چشم‌نواز خود مخصوصاً هنگام غروب آفتاب، تجربه‌ای بی‌نظیر از صرف ناهار یا عصرانه‌ای لذیذ به شما هدیه می‌دهد. علاوه بر این، در نزدیک این رستوران یک بانجی جامپینگ به شکل حرف انگلیسی S (نشانه اول حرف Shandiz) ساخته شده که در صورت استفاده از آن روی دریای نیلگون خلیج فارس فرود می‌آیید. در حقیقت شما با رفتن به رستوران صفدری شاندیز، می‌توانید این تفریح بی‌نظیر را هم تجربه کنید و لذت ببرید. البته فراموش نکنید که رستوران صفدری شاندیز در نوع خود یکی از گران ترین رستوران های کیش به‌حساب می‌آید.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس 09347699200 - 07689200
آدرسبعد از سه راه مرجان - جنب ساختمان پرشین 2

رستوران خرچنگ

مگر می‌شود به کیش سفر کرد و یک غذای دریایی لذیذ با پخت محلی در مکانی شیک و متفاوت نخورد؟ غذای خوشمزه بومی که از تازه‌ترین محصولات دریایی تشکیل شده و با دستپختی استادانه سرو می‌شود تا خاطره‌ای خوش از رستوران های کیش را برای مهمان‌های خود به یادگار بگذارد. رستوران خرچنگ یکی از جدیدترین رستوران های کیش است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی با طعمی فراموش‌نشدنی را امتحان کنید و لذت ببرید. حتی اگر علاقه‌ای به غذاهای دریایی ندارید، می‌توانید انواع کباب و استیک خوشمزه، غذاهای فرنگی جذاب و جدیدترین سالادهای رژیمی را در این رستوران بچشید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های رستوران خرچنگ، موزیک زنده آن است که باعث می‌شود هنگام غذاخوردن، حس دلنشین و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. نام گروه موسیقی فعال در رستوران خرچنگ، دامون بند است.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس+989391037384
آدرس اینستاگرام
kharchang.kish@
آدرس
مرکز شهر کیش، روبه‌روی هتل لیلیوم، ساختمان هدیش، طبقه اول

رستوران عمو اکبر

نمایی از رستوران عمو اکبر در جزیره کیش

یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین رستوران های کیش، رستوران عمو اکبر است که عموم گردشگران برای صرف یک وعده غذای دریایی بی‌نظیر به این رستوران می‌آیند. این رستوران قدیمی در مجتمع حافظیه کیش قرار دارد و به قلیه ماهی لذیذش معروف است؛ اما نسبت به سایر رستوران های کیش ظاهری کاملاً ساده دارد و بسیاری از گردشگران آن را شبیه به رستوران‌های بین‌راهی می‌دانند. با این حال اگر به دنبال غذای جنوبی خوشمزه هستید، رستوران عمو اکبر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. منو این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، انواع ماهی‌ها، کباب‌ها و میگو است که از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و روش پخت منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر به کیش رفتید و غذاهای لذیذ عمو اکبر را نوش جان کردید، نظرات خود را با ما و سایر دوستانمان به اشتراک بگذارید.

کلاس قیمتیاقتصادی
شماره تماس07644424396
آدرسبلوار فردوسی- روبروی بازار پانیذ- مجتمع حافظ

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز در کیش

رستوران پدیده شاندیز با مساحت 6500 متر مربع بزرگ‌ترین رستوران جزیره کیش است و لقب بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده دنیا نیز به آن داده شده است. در منو رستوران پدیده انواع غذاهای کبابی ازجمله شیشلیک معروف شاندیز مشهد و ماهیچه به همراه سالاد بار وجود دارد. اگر می‌خواهید کباب لذیذی را نوش جان کنید که مزه آن تا آخر عمر زیر زبانتان بماند پدیده شاندیز از ساعت 12 تا 16 و از ساعت 20 تا 24 پذیرای گردشگران عزیز جزیره کیش است. اگر هم اهل کافه‌گردی هستید، کافی شاپ پدیده کیش جایی است که از رفتن به آنجا نه‌تنها پشیمان نمی‌شوید؛ بلکه برای همیشه خاطره آن را به ذهنتان می‌سپارید.

از معماری منحصربه‌فرد این رستوران هم هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. ورودی این رستوران شبیه به دروازه شهر بابل در سه هزار سال گذشته است. کف رستوران و کافی‌شاپ شیشه‌ای است و از سطح زمین 50 متر ارتفاع دارد. همچنین در بخشی از رستوران پیانو نواخته می‌شود و فضایی کاملاً رمانتیک را به مهمانان هدیه می‌دهد. همه این ویژگی‌ها کنار هم باعث شده گردشگران بسیاری جذب این رستوران شوند. فقط توجه داشته باشید که رستوران پدیده شاندیز یکی از گران ترین رستوران های کیش محسوب می‌شود.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس09347685550
آدرسجاده جهان- نرسیده به میدان غروب

رستوران فودلند

رستوران فودکورت فودلند در کیش

رستوران زیبای فودلند در کنار ساحل مرجان قرار گرفته و طراحی داخلی آن بسیار زیباست. این رستوران مانند یک لابی باشکوه، با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، آرامش وصف‌نشدنی را به مهمانان خود تقدیم می‌کند. در این رستوران 3 سالن اصلی وجود دارد و دکوراسیون و چیدمان آن‌ها به‌گونه‌ای است که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. تنوع غذایی این رستوران بسیار جالب است؛ چراکه در حال حاضر، بیش از 100 نوع غذا، پیش‌غذا و دسر از کشورهای مختلف در منو این رستوران وجود دارد. پس اگر تنوع و خوشمزگی را یکجا می‌خواهید، فودلند بهترین رستوران های کیش است که می‌توانید انتخاب کنید.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644466333
آدرسبازار مرجان-غرفه 77 الی 99 

رستوران کرال

رستوران کرال در کیش

یکی دیگر از رستوران های کیش، رستوران کرال است که با محیط راحت و غذای باکیفیت و قیمت مناسبش، افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. در منو رستوران کرال، تنوعی از غذاهای ایرانی و دریایی دیده می‌شود که همین امر آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران برای خوردن یک غذای دریایی لذیذ کرده است. خوردن غذایی خوشمزه در فضای دنج کرال با آن نورپردازی لایت و زیبایش، برایتان خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در سفر به جزیره کیش ثبت می‌کند.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644453797
آدرسبرج صدف - طبقه همكف - واحد 1/2

رستوران حافظیه

رستوران حافظیه در کیش

اگر می‌خواهید رستورانی بروید که به کودکانتان خوش بگذرد یا پدربزرگ و مادربزرگ ویلچردارتان به‌راحتی پشت میز غذا برسند، رستوران حافظیه کیش انتخاب شایسته‌ای است. رستوران حافظیه با آن ظاهر گرم و صمیمی خود در پارک ساحلی مرجان قرار دارد. این رستوران با ظرفیت 100 نفر و برخورداری از محیطی دل‌نشین به یکی از محبوب‌ترین رستوران های کیش تبدیل شده است. در این رستوران می‌‌توانید غذاهای خوش‌طعم ایرانی و فرنگی را در فضای باز و آلاچیق‌های زیبا میل کنید و نهایت لذت را ببرید. یک خبر خوش دیگر هم برایتان داریم؛ در رستوران حافظیه می‌توانید در کنار صرف غذای خود، انواع نوشیدنی و چای و قلیان را از کافه این رستوران سفارش دهید.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644466220 - 07644466221
آدرسپارك ساحلی مرجان

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور در جزیره کیش

رستوران کوه نور در کنار بازار پردیس 2 قرار دارد و همان‌طور که از نامش هم پیداست، در دل کوه ساخته شده است. این رستوران طوری طراحی شده که به محض ورود، خود را در میان کوهی عظیم می‌بینید؛ به‌همین دلیل این رستوران به یکی از جاهای دیدنی کیش نیز تبدیل شده است. منو رستوران لاکچری کوه نور شامل غذاهای سنتی ایرانی مانند دیزی سنگی، کباب، میرزاقاسمی و.. می‌شود که با فضای خاص خود، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برایتان رقم بزند. پس اگر به‌دنبال لاکچری ترین رستوران های کیش هستید، رستوران کوه نور یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو شماست.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس۰۷۶۴۴۴۵۶۷۶۴
آدرسروبروی بازار پردیس - واحد ۴۴

رستوران سنتی باباقدرت

رستوران سنتی بابا قدرت یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های کیش است که با انواع غذاهای ایرانی و موسیقی زنده در محیطی دل‌چسب و سنتی، دل گردشگران این جزیره را ربوده است. این رستوران ابتدا فعالیت خود را از مشهد آغاز کرد. باباقدرت با ارائه خدمات رستورانی طی 7 سال فعالیت توانست استاندارهای لازم در زمینه کیفیت و رضایت‌مندی مشتریان را کسب و به‌تدریج شعب رستوران خود را در سایر جاهای دیدنی ایران تأسیس کند. منوی رستوران باباقدرت کیش شامل انواع کباب (سلطانی، بختیاری، برگ شترمرغ، فیله، بناب، ترش و لقمه زعفرانی)، جوجه‌کباب با استخوان و بی استخوان، گردن گوسفند، ماهیچه، بشقاب سنتی ملل، بشقاب دریایی مجلل، زرشک‌پلو با مرغ، دیزی، ماهی، انواع نوشیدنی، بیش از 10 نوع سالاد و انواع سوپ می‌شود.

این رستوران نسبت به دیگر رستوران های کیش منو نسبتاً گران‌تری دارد؛ ولی برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه باعث شده که ارزش امتحان کردن و مشتری ثابت‌شدن را داشته باشد. این ویژگی‌ها شامل کیفیت بالای مواد اولیه آشپزی، وجود آشپزانی مجرب و حرفه‌ای برای طبخ غذاهایی لذیذ، داشتن پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان مطرح در رستوران می‌شود. ناگفته نماند که گنجایش رستوران باباقدرت شعبه کیش 170 نفر است. ارائه خدمات عالی این رستوران، در کنار وجود پرسنل مجرب، محیطی شیک و درعین‌حال سنتی لذت سرو غذا را برای شما چند برابر می‌کند.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۰
آدرسجزیره کیش - خیابان رودکی - طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران شاندیز VIP

رستوران شاندیز VIP از لوکس ترین رستوران های کیش است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این رستوران منوی نسبتاً گرانی دارد و از ساعت 22 تا 1 بامداد موسیقی زنده اجرا می‌کند که می‌توانید در کنار نوش جان کردن شامی لذیذ، از این موسیقی هم لذت ببرید. همچنین می‌توانید بعد از صرف غذا به محیط بیرونی رستوران بروید و از امکانات پذیرایی آن مانند چای، قلیان و کافی‌شاپ استفاده کنید. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی مثل شیشلیک، جوجه‌کباب، ماهیچه، برگ و غذاهای دریایی شامل شیرماهی، بشقاب دریایی، میگو و … و انواع غذاهای فرنگی مثل استیک و چیکن فینگر و … می‌شود که بسیار لذیذ و دل‌چسب ? هستند.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس093407698820
آدرسخیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران شاندیز آبشار

رستوران شاندیز آبشار با محیطی دل‌نشین و مفرح یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که پذیرای مهمانان و مسافران این جزیره می‌باشد. این رستوران با موسیقی زنده و غذاهای باکیفیت، در پارک آبشار قرار دارد و به همین دلیل از فضای زیبایی برخوردار است. رستوران آبشار هرروز از ساعت 12 ظهر تا پاسی از شب با ارائه سرویس‌های پذیرایی در آلاچیق‌هایی کنار جوی‌های آب روان با چشم‌اندازی زیبا فعالیت می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و دریایی سفارش دهید و مدیران و پرسنل باتجربه این رستوران همواره به گرمی از شما استقبال می‌کنند.

کلاس قیمتیمتوسط
شماره تماس09347668400 - 07644441200
آدرسپارک آبشار - نبش مجسمه پنگوئن

رستوران انرژی

رستوران انرژی با ظرفیت 500 نفر لقب یکی از بزرگ‌ترین رستوران های کیش را به خود اختصاص داده است. این رستوران دو فضای باز و سرپوشیده دارد که در اسکله تفریحی کیش و مجاورت دریا ساخته شده است. انرژی درواقع اولین کنسرت-رستوران این جزیره است که امکان گوش‌کردن موسیقی زنده یا تماشای اجرای دی جی شو و استنداپ کمدین‌ها هنگام صرف غذا را فراهم کرده است. این رستوران با داشتن منوی غذایی متنوع شامل چلوکباب، جوجه، کباب‌برگ، شیشلیگ، زرشک‌پلو با مرغ، انواع ماهی و سوپ و … یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن دسته از گردشگرانی است که علاقه‌مند به صرف غذا در فضای باز و گوش دادن موسیقی زنده هستند. ازجمله امکانات این رستوران می‌توان به داشتن پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان و تخت‌هایی باصفا در فضای باز اشاره کرد که به‌صورت 24 ساعته، برای صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس‌دهی هستند. حتماً شما هم دریافته‌اید که رستوران انرژی با همه این امکانات، ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس۰۹۳۴۷۶۸۰۸۰۴
آدرسروبروی مرکز تجاری- خیابان پروین اعتصامی- جنب کیبل اسکی

رستوران آب و برق

رستوران آب و برق در شهرکی به همین نام در جزیره کیش واقع شده است. این رستوران با ظاهری کاملاً ساده و معمولی تبدیل به یکی از رستوران‌های خوب کیش شده است. رستوران آب و برق غذاهای خوش‌طعم ایرانی را با کیفیت بسیار بالا برای گردشگران این جزیره زیبا در 2 وعده ناهار و شام سرو می‌کند. منو رستوران بسیار کامل بوده و دست شما را برای انتخاب غذاهای سنتی ایرانی تا غذاهای دریایی کاملاً باز گذاشته است. از امکانات این رستوران می‌توان به ارزان بودن منو و اینترنت پرسرعت و رایگان و همچنین خوش‌برخوردی پرسنل و مدیریت مجموعه اشاره کرد.

کلاس قیمتیمتوسط
شماره تماس4424881
آدرسداخل محوطه شرکت آب و برق

رستوران فودکورت دامون

یکی از شیک ترین رستوران های کیش، رستوران فود کورت دامون واقع در مرکز خرید دامون است. این رستوران دارای یک تراس زیبا و منحصربه‌فرد با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و رؤیایی است که می‌تواند به شما برای ساختن خاطره‌ای تکرار نشدنی در این جزیره شگفت‌انگیز کمک کند. در این رستوران علاوه بر انواع مختلف غذاهای ایرانی، 10 غرفه غذاهای فرنگی شامل غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، فرانسوی، مکزیکی و … وجود دارد که می‌توانید طبخ آن‌ها را از پشت شیشه تماشا کنید و از کیفیت بالای‌‌شان خاطرجمع شوید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که این رستوران به‌قدری معروف است که شب‌ها به‌سختی در آن میز و صندلی پیدا می‌شود. چنانچه گذرتان به این مکان افتاد، حتماً پاستای آلفردو، غذاهای هندی و ماهی‌های بی‌نظیرش را امتحان کنید.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس۰۷۶۴۴۴۵۹۷۳۵
آدرسخیابان وصال - مرکز خرید دامون

رستوران خانه اسپاگتی

رستوران خانه اسپاگتی یکی از ارزان ترین رستوران های کیش است که امکان سفارش غذا و دریافت آن در هتل نیز وجود دارد. در این رستوران انواع لازانیا و استیک و اسپاگتی سرو می‌شود که به دوستداران کسب تجربه و طعمی متفاوت، بسیار پیشنهاد می‌شود. ساعت کاری رستوران خانه اسپاگتی از ظهر تا شب است و شب‌ها در این مجموعه موسیقی زنده اجرا می‌شود. شما گردشگران عزیز می‌توانید برای صرف غذا در رستوران میز خود را از قبل رزرو کنید و شبی شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی در رستوران خانه اسپاگتی کیش برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

کلاس قیمتیمتوسط
شماره تماس07644446241
آدرسهتل پارامیس - طبقه زیرزمین

فست فود بومرنگ

فست فود بومرنگ یکی از معروف‌ترین رستوران های کیش است که همه با پیتزاهای خوشمزه‌اش آشنا هستند. طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران در کنار قیمت‌های بسیار مناسبش، دلیل بر محبوبیت این رستوران است. منو فست فود بومرنگ شامل غذاهای فست فودی مثل انواع پیتزا، مرغ سوخاری، همبرگرهای مخصوص و ساندویج‌های متنوع است که به عقیده خیلی‌ها، بهترین پیتزا مارگاریتا جزیره کیش را باید در بومرنگ خورد. نکته جالب درباره پیتزاهای بومرنگ این است که می‌توانید طبق سلیقه خود هر دو قاچ پیتزا را با طمعمی متفاوت انتخاب کنید. یعنی وقتی شما یک پیتزا سفارش می‌دهید، می‌توانید همزمان طعم 4 پیتزا را تست کنید. این رستوران برای طرفداران پروپاقرص فست‌فود و کسانی که به‌دنبال تنوعی در میان رستوران های لوکس جزیره کیش هستند، بهترین گزینه است.

کلاس قیمتیاقتصادی
شماره تماس07644458431
آدرسایوان مروارید - پلاك331

رستوران سنتی پوریا

رستوران سنتی پوریا یکی از پرطرفدارترین رستوران های کیش است که 200 نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای را با بهترین طعم و کیفیت ارائه می‌دهد. دکوراسیون این رستوران کاملاً سنتی و اصیل است و می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رقم بزند. در این رستوران انواع موسیقی زنده اجرا می‌شود و برای کودکان عزیزتان فضای بازی وجود دارد. باید این موضوع را ذکر کرد که منو این رستوران شاید کمی گران به‌نظر برسد؛ اما مطمئنیم غذاهای لذیذ باکیفیت و دکوراسین زیبای رستوران سنتی پوریا، بیشتر نظرتان را جلب خواهند کرد.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644468619
آدرسطبقه زیرین هتل پارمیس(زیر نظر هتل پارمیس)

رستوران دارچین

رستوران دارچین یکی از محبوب ترین رستوران های جزیره کیش است که در گذشته با نام «کارد و چنگال» شناخته می‌شد و بعد از بازسازی و تغییر نام، کیفیت بهتری پیدا کرد. این رستوران با ظرفیت 50 نفر، فضای نسبتاً کوچکی دارد؛ اما استفاده مناسب از همین فضا، مکانی دنج و دل‌نشین برای صرف غذایی خوشمزه ایجاد کرده است. منو این رستوران شامل انواع مختلف غذاهای ایرانی مثل انواع کباب‌ها، زرشک پلو، ماهی سرخ‌شده، فسنجان، لوبیا پلو و … می‌شود که نسبت به کیفیت غذاها و سالادبار متنوعش، قیمت منصفانه‌ای دارد. درنتیجه اگر هوس غذاهای خوش‌طعم خانگی کرده‌ید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران دارچین سر بزنید.

کلاس قیمتیمتوسط
شماره تماس07644420357
آدرسجزیره کیش،‌ میدان امیرکبیر، بلوار تهران، خیابان کوشا،‌ جنب دفتر مرکز دامون

رستوران سرآشپز

رستوران سرآشپز در کنار ارائه غذاهای سنتی ایرانی و دریایی و کبابی با کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. نمای داخلی این رستوران لوکس است و امکانات زیادی ازجمله اینترنت رایگان، زمین بازی مختص کودکان، پارکینگ اختصاصی، صبحانه و … در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. می‌توانید باخیال راحت به رستوران سرآشپز بروید و یک روز هیجان‌انگیز را با صرف غذای خوشمزه و باکیفیت برای خود بسازید.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس۰۹۱۹۲۱۳۲۵۸۴
آدرسفاز خدماتی گلدیس

رستوران دیدنیها

رستوران دیدنیها از بهترین رستوران های کیش است که 300 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری جشن‌ها و قرارهای ملاقات بسیار مناسب است. این رستوران که یکی از رستوران‌های هتل دیدنیهای کیش است برای پذیرایی دو فضای سرپوشیده و فضای باز دارد. در رستوران دیدنیها هرشب موسیقی زنده اجرا می‌شود. منو این رستوران شامل انواع کباب، خورش، غذاهای دریایی، سالاد، ترشی و نوشیدنی می‌باشد که از ساعت 13 تا 16 برای نهار و از ساعت 21 تا 1 بامداد برای شام آماده پذیرایی است. این رستوران با تخت‌های سنتی در نزدیکی ساحل دریا، منظره‌ای چشم‌نواز برای میهمانان خود به ارمغان آورده است. همچنین بخشی از فضای رستوران به کافی‌شاپ اختصاص دارد. شما می‌توانید بعد از صرف غذا، از این مکان هم دیدن کنید و با منوی انواع نوشیدنی‌ها و کیک از خودتان پذیرایی کنید.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس۰۹۳۴۷۶۸۴۴۸۱
آدرسجاده جهان کیش، بعد از بازار مرجان، نزدیک برج‌های دوقلو کیش، هتل دیدنی‌ها کیش

رستوران پایاب

رستوران پایاب ازجمله رستوران های کیش است که در مجاورت مجموعه تاریخی پایاب و مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. پایاب یکی از زیباترین فضاهای رستورانی جزیره کیش را به خود اختصاص داده که مشتریان و گردشگران استقبال زیادی از آن می‌کنند. در گذشته این مجموعه با نام «پای آب» معروف بوده است که از آن برای تأمین آب شُرب اهالی جزیره استفاده می‌شد. رستوران پایاب با ظرفیت 300 نفری و برخورداری از منوی غذاهای ایرانی و سنتی به همراه موسیقی زنده در کنار فواره‌ها و جوی‌های آب روان، یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای نوش جان کردن غذایی خوشمزه در جزیره کیش است. حتی اگر مایل باشید، می‌توانید بعد از صرف غذا در چایخانه سنتی پایاب که در کنار رستوران قرار دارد، یک استکان چای خوش‌عطر ایرانی بنوشید و خوشی آن روز را تکمیل کنید. تمرکز اصلی رستوران پایاب روی غذاهای اصیل ایرانی مانند قرمه سبزی، انواع کباب‌ها، آبگوشت و … است.

کلاس قیمتیلوکس
شماره تماس07644423638
آدرسمیدان المپیک - بلوار المپیک

رستوران خاطره

رستوران خاطره در طبقه فوقانی ایرانویچ واقع شده است و به‌عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های کیش شناخته می‌شود. رستوران خاطره علاوه بر سرو غذاهای ایرانی که شامل انواع کباب، ته‌چین و غذاهای دریایی می‌شود، انواع غذاهای فرنگی را نیز سرو می‌کند. امکانات این رستوران شامل اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ اختصاصی، غذاهای لذیذ و ارسال رایگان آن‌ها درب هتل می‌شود؛ اما در این رستوران موسیقی زنده وجود ندارد. ساعت کاری این مجموعه از 12 ظهر تا 12 شب است و امکان رزرو میز برای این رستوران 150 نفره وجود دارد.

کلاس قیمتیمتوسط
شماره تماس07644424984
آدرسمرکز شهر، طبقه بالای ایرانویچ

رستوران نهنگ سفید

این رستوران زیبا در کنار دریا واقع شده و به دلیل معماری آن که شبیه به یک نهنگ است، این نام را برای آن برگزیده‌اند. رستوران نهنگ سفید که پشت بازار مریم قرار گرفته، با سرو انواع غذاهای دریایی و ایرانی آماده پذیرایی از گردشگران عزیز است. همچنین همان‌طور که از اسم این رستوران پیدا است، در منو آن غذاهای دریایی خاصی از جمله کوسه کباب، قلیه ماهی، میگو پفکی و … وجود دارد. غذاهای این رستوران کمی گران‌تر از سایر رستوران های کیش است و برای دیدن موسیقی زنده بدون غذا، باید مبلغ اندکی پرداخت کنید. با این حال بهتر است بدانید غذاهای لذیذ این رستوران که با بهترین مواد اولیه توسط آشپزان خبره طبخ می‌شود و فضای جذاب و خواستنی آن در نزدیکی دریا ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. توجه داشته باشید که این رستوران در حال حاضر (اسفند 1398) مشغول به بازسازی است، به همین دلیل وابسته به زمان سفر خود بهتر است قبل از مراجعه با رستوران تماس بگیرید و از دایربودن آن اطمینان حاصل کنید.

کلاس قیمتیبسیار لوکس
شماره تماس۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴
آدرسمیدان سنایی-پشت هتل فارابی و بازار مریم

دست در دست یک‌دیگر از خوشمزه‌ترین نقاط جزیره کیش گذشتیم و شناختی کلی از بهترین رستوران های کیش پیدا کردیم. حال وقت آن است که برنامه سفر به کیش را تنظیم کنید و مطابق علاقه و ذائقه خود، رستوران مدنظرتان را انتخاب کنید و با رفتن به آنجا تجربه‌ای ناب برای خود و همراهانتان رقم بزنید. فراموش نکنید که تجربه‌های خوشمزه خود را با ره بال آسمان در میان بگذارید.

5 نظرات
  1. عهدیه می گوید

    کترینگ پردیس رو پیشنهاد میدم خیلی غذای عالی داره مخصوصا ته چین هاش و ماهی هاش عالی هستن
    آدرسش خیابان خیام نرسیده به پردیس 2

  2. مریم عباسی می گوید

    متاسفانه یکی از بدترین رستوران های کیش کورال بود که میگو فاسد شده سرو کرد.

    1. بانو تقیان می گوید

      مریم عزیز، بابت تجربه تلخی که داشتید، بسیار ناراحت شدم. امیدوارم به گوش مسئولان رستوران هم رسونده باشید و مشکل عمدی نبوده باشه و فکری برای جبران این خسارت کرده باشند.

  3. حامد می گوید

    ۱۱نمیدونم بر چه اساس این اسمها رو گذاشتید وجای بهترین وباسابقه ترین وبا کیفیت ترین فست فودهای جزیره مثل فست فود آیلند و هشتک و یا شاورما لبنانی .و….خالیه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام حامد عزیز، ممنونیم که مطلب رو خوندین و نظرتون رو گذاشتین.
      این لیست بر اساس بازخوردهای مخاطبان در سایت‌های مختلف تهیه شده.
      در واقع برترین رستوران‌ها از نظر مخاطبان هستند.
      درباره جاهایی که معرفی کردین، خوشحال می‌شیم که توضیحات بیشتری بشنویم تا به لیست اضافه کنیم.
      اگه متنی برای معرفی دارین، همراه با عکس به ایمیل ره بال آسمان بفرستید تا با کمال میل به لیست اضافه کنیم.
      rahbalaseman@gmail.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.