تفریحات آبی کیش | فهرست کامل تفریحات پرهیجان کیش

35

اگر به تفریحات آبی مهیج علاقه دارید و می‌خواهید ببینید ضربان قلبتان تا چه‌اندازه افزایش می‌یابد، جزیره کیش بهترین گزینه برای شما است. این جزیره زیبا همچون مرواریدی در جنوب ایران می‌درخشد و علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و رستوران‌ها و هتل‌های بی‌نظیرش، بهترین تفریحات آبی را هم در خود جای داده است. تفریحاتی مانند اسکی روی آب و غواصی که امروزه میان ورزشکاران حرفه‌ای محبوب شده یا تفریحاتی مانند پارک آبی اوشن و قایق‌های شیشه‌ای که صرفاً برای سرگرم‌کردن شما گردشگران عزیز فراهم شده‌اند. حتی بعضی از افراد فقط به دلیل تفریحات آبی کیش، این جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند؛ چراکه بتوانند خستگی چند ماه تلاش و کار را از تن خود خارج کنند و برای چند ماه آینده انرژی ذخیره کنند. اگر شما هم به این ورزش‌های آبی علاقه دارید و می‌خواهید به این جزیره سفر کنید، بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما کیش، این نوشته را تا انتها مطالعه کنید تا با اطلاعات کامل‌تر راهی مقصد شوید.

1. غواصی

یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش، غواصی در دریای خلیج فارس و مشاهده زندگی جانداران و ماهی‌های زیبا و رنگارنگ این آب‌ها است. جزیره کیش از معدود مکان‌های غواصی در ایران است و طرفداران زیادی دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت را تجربه کنید. می‌توانید علاوه بر غواصی، فعالیت‌های دیگری نیز انجام دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

هزینهمعمولی: ۲۵۰هزار تومان
ویژه: ۵۰۰هزار تومان
هزینه عکاسی: بین ۱۱۰ تا ۱۵۰هزار تومان
مدت زمان۱۰ دقیقه آموزش، 20 دقیقه زیر آب
شماره تماس07644459391 – 07644422757
آدرسکیش، پشت هتل شایان
  • اسنورکلینگ

اسنورکلینگ در کیش

اسنورکلینگ که امروزه بسیار رواج پیداکرده، یک نوع غواصی در سطح آب است و با یک ماسک غواصی، لوله تنفسی و باله‌های غواصی انجام می‌شود. این تفریح هیجان‌انگیز بسیار مناسب آب‌های کم‌عمق و دریاچه‌ها است و احتیاجی به کپسول‌های اکسیژن یا لباس مخصوص غواصی ندارد.

  • نایت دایو

نایت دایو غواصی در شب است که بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و دنیایی تازه در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد.

  • عکاسی ماکرو

اگر دوست دارید در غواصی به اعماق آب‌های خلیج فارس از تمام موجودات و آبزیان اعماق دریای خلیج فارس عکس بگیرید ولی امکانات لازم را ندارید، نگران نباشید؛ چراکه می‌توانید با تجهیزاتی مانند دوربین عکاسی ماکرو که برای شما ترتیب داده شده است، زیباترین تصاویر را ثبت کنید. عکاسی ماکرو نوعی عکاسی از نمای نزدیک است که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد.

ویدیوی جذاب از تفریحات آبی جزیره ی کیش

سایت های غواصی کیش

در جزیره کیش سایت‌های متنوعی برای غواصی وجود دارد که کلوپ‌های دریایی جزیره کیش، با توجه به شرایط بدنی شما و آب و هوایی منطقه، شما را به یکی از آن‌ها می‌برند. حال به معرفی برخی از این سایت‌ها می‌پردازیم:

  • بیگ کورال

سایت غواصی بیگ کورال تفریحات آبی کیش

این سایت در شرق جزیره قرار دارد و اکوسیستم زیبا و غنی آن، هرساله توجه هزاران گردشگر و غواص را به خود جلب می‌کند. عمق این سایت به هنگام مد از 6 تا 7 متر می‌گذرد و در هنگام جزر به کمتر از 4 متر می‌رسد. آبزیان متنوعی در سایت بیگ کورال وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل: ساردین، اژدرماهی، استون فیش، دلقک ماهی و … می‌شود.

  • ژوراسیک پارک

سایت پارک ژوراسیک کیش در گذشته پوشیده از مرجان‌های فراوانی بوده که امروزه تقریبا تمام آن‌ها از بین رفته و به کویری زیرآب تبدیل شده است. باقیمانده این سایت، به‌صورت گودال 12 متری درآمده است که در شرق جزیره کیش قرار دارد. شما می‌توانید در این سایت باقیمانده‌های مرجان‌های مغزی و ماهیانی مانند فرشته ماهی، هامور، ملوان ماهی و … را ببینید.

  • سازه‌ها

این سایت از سازه‌های مثلثی و دایره‌ای مصنوعی ساخته شده و یک زیستگاه مصنوعی برای آبزیان این منطقه به وجود آورده است. سایت سازه‌ها در عمق 18 تا 20 متری جنوب شرقی کیش قرار دارد. آبزیان گوناگونی ازجمله طوطی ماهی، گله‌های باراکودا، پروانه ماهی، دسته‌های سرخو و … در این منطقه وجود دارند که بازدید از آن‌ها واقعاً هیجان‌انگیز است.

  • کشتی مغروق داما

کشتی سنگالی داما در عمق 33 متری جنوب شرقی کیش آرمیده و اکنون به یک زیستگاه مصنوعی برای آبزیان این منطقه تبدیل شده است. این کشتی در سال 1384 به دلیل آب گرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد، ولی از درخواست کمک امتناع کرد؛ صبح روز بعد به دلایل نامشخصی غرق شد. برخی معتقدند آبگرفتگی موتورخانه دلیل اصلی غرق‌شدن این کشتی است. عده‌ای دیگر بر این باورند که عدم پرداخت هزینه بیمه کشتی و بار سنگین آن، دلیل اصلی غرق شدن کشتی داما است؛ چراکه بعدها روشن گردید در مدارک کشتی دست برده شده و کشتی 10 سال جوان‌تر از تاریخ ساخت خود معرفی شده است. به‌همین علت بیمه از پرداخت خسارت آن سرباز زده است. غواصی در منطقه کشتی داما نیاز به تبحر خاصی ندارد ولی ورود به کشتی، نیاز به دوره‌های مخصوص ورود به کشتی دارد. از دیگر جذابیت‌های این کشتی می‌توان به عکاسی در اعماق 30 متری دریا در کنار پروانه کشتی اشاره کرد.

  • کشتی یونانی

سایت کشتی یونانی در کیش

سایت کشتی یونانی که کمتر از سایر سایت‌ها به آن پرداخته می‌شود، یکی از بهترین گزینه‌های غواصی هنگام وزش بادهای شرقی و نامساعد بودن سواحل شرق است. شما می‌توانید با اسنورکلینگ تا عمق 5 متری این سایت را ببینید؛ ولی لذت غواصی در اعماق 8 متری و نزدیک پروانه کشتی به‌راستی که چیز دیگری است. البته غواصی در نزدیکی کشتی یونانی نیاز به مهارت‌های غواصی و نجات کشتی غرق‌شده دارد و به افراد غیرحرفه‌ای توصیه نمی‌شود.

  • ساترن کرک

سایت غواصی ساترن کرک تفریحات آبی کیش

از جمله زیباترین سایت‌های غواصی کیش، سایت ساترن کرک می‌باشد. این سایت به‌صورت شکافی پله‌ای تا عمق 22 متری واقع شده است و به دلیل دوری نسبی از جزیره، ملاقات‌کننده کمتری دارد. ناگفته نماند که سایت ساترن کرک برای غواصی افراد تازه‌کار مناسب نیست و لازمه غواصی در این سایت، داشتن مهارت و تبحر است.

2. اسکوتر غواصی

اسکور غواصی در جزیره کیش

اسکوتر غواصی نوعی اسکوتر با تجهیزات غواصی و کپسول اکسیژن برای غواصی در اعماق دریا است. این تفریح جالب مورد توجه گردشگران جزیره کیش قرار گرفته است؛ چراکه می‌توانند موجودات رنگارنگ آب‌های خلیج فارس را از نزدیک و با پوششی ایمن ببینند و تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای خود رقم بزنند. در تمامی لحظات مربی کارآزموده در کنار شما است و تا عمق 10 متری همراهیتان می‌کند. فقط باید به این نکته توجه کنید که اسکوتر غواصی برای افراد بالای 12 سال و 150 سانتی‌متر قد است و بانوان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

هزینه۴۵۰هزار تومان
مدت زمان15 تا 20 دقیقه

3. جت اسکی

جت اسکی در کیش تفریحات آبی کیش

جت اسکی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی است که بسیار موردتوجه گردشگران مناطق دریایی قرار گرفته است. این تفریح در هر کلوپ دریایی جزیره کیش ارائه می‌شود و مناسب هر سنی است.

هزینه۵۰۰هزار تومان
مدت زمان15 دقیقه
  • توجه کنید که به ازای هر 15 دقیقه اضافه، 150,000 تومان به هزینه شما اضافه می‌شود.

4. اسکی روی آب

اسکی روی آب در کیش

بزرگ‌ترین سایت اسکی روی آب خاورمیانه، در جزیره کیش قرار دارد. این ورزش به دو نوع اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی انجام می‌شود. هرکدام از این دو نوع ورزش طرفداران خودشان را دارند.

هزینه۲۲۰هزار تومان
مدت زمان20 دقیقه

5. پاراسل

پاراسل سواری تفریحات آبی کیش

پاراسل کیش یکی از تفریحات آبی محبوب است که برای دوستداران پرواز بسیار وسوسه‌انگیز و جذاب می‌باشد. شما می‌توانید با این تفریح از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس لذت ببرید؛ آن هم بدون استفاده از هواپیما.

هزینه۳۰۵هزار تومان
مدت زمان40 دقیقه گشت دریایی
6 تا 7 دقیقه بر فراز دریا

6. شاتل

شاتل سواری در خلیج فارس

شاتل سواری یک تفریح محبوب آبی در مناطق دریایی است و کلوپ‌هایی که امکانات شاتل سواری را فراهم می‌کنند، از پربازدیدترین جاهای دیدنی کیش هستند.

هزینه۱۱۰هزار تومان
مدت زمان15 تا 20 دقیقه
شماره تماس09347688906
آدرسکیش، نزدیک پارک ساحلی مارینا

7. بنانا

این تفریح نیز مانند شاتل سواری است؛ با این تفاوت که تیوپ شبیه یک موز است و برای حفظ تعادل خود نیاز به ماهیچه‌های قوی دارید.

هزینه۱۰۰هزار تومان
مدت زمان15 تا 20 دقیقه

8. فلای برد

فلای برد یک تفریح هیجان‌انگیز است که در آن شخص ورزشکار به کمک جت‌اسکی‌های قدرتمند، همانند یک دلفین، از آب خارج می‌شود و در هوا پایدار می‌ماند و دوباره به داخل آب بازمی‌گردد. راستی اگر هوس دیدن دلفین‌ها هم به سرتان زد، کافی است به پارک دلفین کیش نیز بروید.

هزینه۴۵۰هزار تومان
مدت زمان15 تا 20 دقیقه

9. پدل برد

پدل برد

یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش، استفاده از پدل بردها است. پدل برد یک تخته مخصوص برای شناورماندن روی آب است که به آرامش و تقویت عضلات بسیار کمک می‌کند؛ مخصوصاً افرادی که یوگا کار می‌کنند، بسیار از این ورزش استقبال کرده‌اند. استفاده از این ورزش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و تمام آموزش‌ها و تجهیزات موردنیاز این تفریح در تمام کلوپ‌های دریایی وجود دارد.

هزینه۲۲۰هزار تومان
مدت زمان1 ساعت

10. کایت بردینگ

کایت بردینگ

این ورزش ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است و از نیروی کشش کایت برای حرکت و نگه‌داشتن تخته اسکیت استفاده می‌شود. کایت بردینگ برای افرادی که آمادگی جسمانی و مهارت کافی دارند مناسب است.

هزینه۴۵۰هزار تومان
مدت زمان15 تا 20 دقیقه

11. قایق سواری

قایق سواری در کیش

قایق‌سواری ازجمله تفریحات قدیمی جزیره کیش است که در اختیار همه گردشگران قرار می‌گیرد. این تفریح لذت‌بخش در انواع مختلف قایق‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی خصوصی، قایق‌های بادبانی کاتاماران و انواع قایق‌های تندرو وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به خواسته و بودجه موردنظرتان، یکی از این موارد را انتخاب کنید و طعم یک تفریح آبی کلاسیک و شیرین را بچشید.

مدت زمانقایق های بادبانی کاتاماراقایق های تندرو تک موتورهقایق های تندرو دو موتوره
20 دقیقه110,000 تومان90,000 تومان120,000 تومان
60 دقیقه180,000 تومان270,000 تومان360,000 تومان
120 دقیقه240,000 تومان360,000 تومان480,000 تومان

12. کشتی های تفریحی

کشتی های تفریحی کیش

کشتی‌های دریایی از تفریحات شاد جزیره کیش محسوب می‌شوند. این کشتی‌ها معمولا با پذیرایی شام یا نهار به همراه موسیقی زنده و انواع برنامه‌های سرگرم‌کننده دیگر همراه هستند. حتی می‌توانید این کشتی‌ها را اجاره و ضیافت یا قرارهای ملاقات خود را روی این کشتی های لوکس برگزار کنید و تجربه‌ای ماندگار برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. بعضی از کشتی های تفریحی کیش عبارت‌اند از :

  • کشتی گوهر کیش

کشتی گوهر یکی از کشتی‌های لوکس جزیره کیش است. از امکانات این کشتی می‌توان به برنامه‌های مختلف سرگرمی و موسیقی زنده به همراه شام رایگان و پذیرایی مفصل اشاره کرد.

هزینه65,000 تومان
مدت زمان2 ساعته
  • کشتی آکواریم کیش

نکته قابل توجه در این کشتی، کف شیشه‌ای بودن آن است. شما می‌توانید از بدو ورود به این کشتی، اعماق دریا را ببینید و از این منظره زیبا لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

هزینه۱۴۰هزار تومان
مدت زمان2 ساعت
  • کشتی آرتمیس کیش

کشتی آرتمیس بزرگ‌ترین رستوران آبی کشور است. این کشتی 130 صندلی در طبقه اول و پذیرایی رایگان برای تمام سانس‌ها دارد.

هزینه۴۰۰هزار تومان
مدت زمان2 ساعت
  • کشتی نوید دریا کیش

کشتی تفریحی نوید کیش تفریحات آبی کیش

این کشتی زیبا با سبک اروپایی در 3 طبقه ساخته شده و امکاناتی مانند سالن VIP، کافی‌شاپ دریایی و … دارد. در تمام سانس‌های برنامه این کشتی، پذیرایی کاملاً رایگان است و موسیقی زنده در تمام طول مسیر اجرا می‌شود. اگر شما به دنبال لحظاتی خاص و متفاوت همراه با آرامش هستید، مطمئن باشید از گشت‌وگذار با این کشتی نهایت لذت را خواهید برد.

هزینه۳۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان
مدت زمان2 ساعت

13. قایق های کف شیشه ای

قایق های کف شیشه ای در کیش

قایق‌های کف شیشه‌ای یک گزینه خوب برای کسانی است که به مشاهده موجودات زیبای خلیج فارس هم علاقه‌مند هستند ولی تمایلی به غواصی ندارند. شما می‌توانید با این قایق‌ها تجربه‌ای خاطره‌انگیز از اعماق دریای جنوب برای خود بسازید.

هزینه۱۴۰هزار تومان
مدت زمان1 ساعت

14. ماهیگیری

ماهیگیری در آب های خلیج فارس

برای بعضی از گردشگران تنها هدف از سفر به کیش، ماهیگیری در این جزیره بی‌نظیر است؛ چراکه ماهیگیری در تمامی نقاط این جزیره آزاد بوده و گونه‌های دریایی این جزیره نیز بسیار متنوع هستند. در این میان اگر به‌دنبال ماهیگیری حرفه‌ای هستید، می‌توانید از کلوپ‌های متعدد جزیره کیش تجهیزات موردنیاز را تهیه و به‌دلخواه ماهیگیری در ساحل یا ماهیگیری در قایق را انتخاب کنید. بااینکه تمام نقاط کیش برای ماهیگیری آزاد هستند ولی به‌یاد داشته باشید که بهترین مکان‌ها، جنوب و جنوب غربی این جزیره است.

هزینهشروع قیمت بسته به نوع ماهیگیری از 550,000 تومان
مدت زمان2 ساعت

15. تم پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن در کیش تفریحات آبی کیش

منحصربه‌فردترین پارک آبی روباز ایران، تم پارک اوشن است. بازی‌های این پارک از معتبرترین شرکت‌های سازنده بازی جهان تهیه شده است. مهم‌ترین شاخصه این پارک، قرار داشتن در منطقه پروازممنوع و دور از ساختمان‌های بلند جزیره است؛ همین امر، امکان دید هوایی این مجموعه را از بین برده و بانوان می‌توانند به‌راحتی از این پارک استفاده کنند. شاخصه‌ای که برای کشورهای مسلمان منطقه بسیار اهمیت دارد و موجب جذب گردشگران خارجی زیادی می‌شود.

هزینه بلیط نیمه وقت۲۱۳هزار تومان
هزینه بلیط تمام وقت۳۰۰هزار تومان
شماره تماس07644465985
آدرسكیش، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

16. پلاژها

پلاژهای ساحلی جزیره کیش

بدون شک اولین گزینه انتخابی برای تفریح در جزیره کیش، شناکردن است. برای این امر می‌توانید به پلاژهای ساحلی جزیره مراجعه کنید. این پلاژها از امنیت بالایی برخوردار هستند و تمام امکانات را برای شما فراهم کرده‌اند. این امکانات شامل: سایه‌بان، حمام آب شیرین، صندلی‌های ساحلی، سالن بدن‌سازی، مربیان شنا و نجات‌غریق می‌شود. پلاژ بانوان کیش در شمال جزیره و پلاژ آقایان در جنوب جزیره قرار دارد.

هزینه25,000 تومان
مدت زمان9 صبح تا 7 شب

17. بیگ بال

بیگ بال تفریحات آبی کیش

در این تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت، شما به داخل توپ بزرگی می‌روید و روی آب رها می‌شوید. برای تجربه این سرگرمی، از اوایل صبح تا اواخر شب به ساحل مرجان بروید. البته استفاده از آن در روزهای گرم سال و ساعات میانی روز توصیه نمی‌شود.

با یک‌دیگر گشتی در جزیره زیبای کیش زدیم و به بررسی تفریحات آبی این جزیره پر از شگفتی پرداختیم. سعی بر این شد که در این مقاله تمام تفریحات آبی کیش را ذکر کنیم؛ اما اگر شما تفریحی جدید و متفاوت در جزیره کیش سراغ دارید، حتما با ره بال آسمان درمیان بگذارید.

اینجا با سایر جاذبه‌های عجیب کیش آشنا می‌شوید: حقایق باورنکردنی کیش

35 نظرات
  1. سولماز می گوید

    واقعا کیش زیباست و تفریحات خوبی هم داره وای من عاشق سفر کردن به کیشم

  2. دانیال حسینی می گوید

    برای منی که تو یزد بزرگ شدم تفریحات ابی کیش بخصوص شنا کردن تو دریای نیلگون خلیج فارس واقعا لذت بخشه

  3. امیر می گوید

    سرکار خانم با این قیمت‌هایی که برای چند سال پیش است ذهن مردم را مشوش نکنید و مسافران را به دفاتر گردشگری کیش بدبین نفرمایید

    1. زهرا کامکار می گوید

      سلام دوست عزیز

      تاریخ انتشار این مقاله بیش از یک سال پیش و تاریخ به‌روزرسانی مقاله به فروردین ۱۴۰۰ برمی‌گرده. با این حال تلاش ما اینه قیمت‌ها رو به‌صورت دوره‌ای به روز کنیم.
      نمی‌دانم منظور شما از این دیدگاه این بود که ما قیمت‌ها را گران‌تر اعلام کرده‌ایم یا ارزان‌تر؛ اما پیشنهاد می‌کنم برای اطمینان خاطر از قیمت‌ها از سایت‌هایی مانند کیش تخفیف استعلام بگیرید.

  4. حسین مرادی می گوید

    درود
    بشخصه همیشه به دنبال چالش های جدیدی در زندگیم بودم و تفریحات و هیجانات زیادی را تجربه کردم و واقعا جا داره تشکر کنم از کادر زحمت کش کلوپ نگین ساحل قشم که باعث شدن غواصی برام دریچه ای رو به یک دنیای جدید بشه.

  5. مونا پیشه وری می گوید

    درود و دم پرسنل کلوپ نگین ساحل قشم در پارک زیتون گرم که با روی خوش و مهارتشون لحظه های خارق العاده ای را زیر آب برامون ساختن.

  6. حامد احمدوند می گوید

    رای آموزش حرفه ای غواصی بشخصه بعد از چند ماه تحقیق و بررسی بین انتخابهای مختلفی که داشتم ، به این نتیجه رسیدم که منم مثل خیلی ها در اولین قدم در جستجوی یک مربی حرفه ای بودم تا از طریق ایشان کارم را پیش ببرم در حالی که راحتترین کار انتخاب یک مرکز آموزشی خوب هست زیرا در یک موسسه آموزشی همیشه روند دوره های آموزشی در جریان ست و در نهایت یک مربی هم با شاگردانشان به همان مرکز آموزشی مراجعه خواهند کرد.
    نتیجه انتخاب من موسسه غواصی نگین ساحل قشم شد که علاوه بر پیشنهاد مدرسین و سایر شاگردان، تنها مرکز الماس SSI در ایران ست که این خودش یک تایید بزرگ ست. با استفاده از تجربیات و آموزشهای حرفه ای مدرسین شان بهترین نتیجه را تا این دوره آموزشی گرفته ام . ضمن تشکر از زحمات پرسنل این موسسه به سایر دوستان علاقمند به آموزش دوره های حرفه ای غواصی پیشنهاد میدهم که در مورد این مرکز بررسی دقیق را انجام دهند.

  7. ناشناس می گوید

    ببخشید قیمت ها همچنان به همین صورت است؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. قیمت‌ها در اولین فرصت آپدیت می‌شوند.

  8. احد غلامی می گوید

    با اعتماد کردن به مربی کاربلد کلوپ غواصی نگین ساحل قشم آقا رضای عزیز لحظات قشنگی را تجربه کردیم

  9. احد غلامی می گوید

    با اعتماد کردن به مربی کاربلد کلوپ غواصی نگین ساحل قشم آقا رضای عزیز لحظات قشنگی را تجربه کردیم

  10. مژگان مکی آبادی می گوید

    تمامی تفریحات دریایی لذت بخش هستن اما برای من پاراسل و غواصی یک چیز دیگه ست، مخصوصا از زمانی که این دو ورزش را با یک جمع دوستانه در کلوپ نگین ساحل قشم تجربه کردم

  11. طیبه نوفرستی می گوید

    دم تیم حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم گرم که با برخورد خوب ، تجهیزات به روز و مربی صبور و حرفه ای شون یک روز فراموش نشدنی را برای من و فرزندانم ساختن.

  12. عاطفه می گوید

    سلام. وقت بخیر. یه هفته نیست از رامسر برگشتم، فلای برد رو میگفت یه میلیونه هزینش اونم برای یه ربع، مطمئناٌ توی ماه های دیگه ارزونتره و الکی گرونش کردن. کیش هم همینظوره؟ توی ماه هایی از سال ارزونتره و ماه های دیگه گرونتره؟ این قیمت ها خیلی پایینه. برای الان هست؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام عاطفه عزیز.
      همه شهرهای توریستی در روزهای مسافرخیز یا همون پیک سفر، خدماتشون رو گرون‌تر از روزهای دیگه سال عرضه می‌کنند. فصل‌های گرم سال، مسافر کمتری به کیش سفر می‌کنه و باعث می‌شه قیمت‌ها کمتر از روزهای سرد سال باشند.
      ضمن اینکه بستگی داره که تفریحات رو از کدوم آژانس تهیه کنید.

  13. میثم می گوید

    تفریحات کیش بی‌نظیرن. فقط باید یه جیب پر پول داشت و چندتا رفیق پایه ???

    1. بانو تقیان می گوید

      بی‌شک همین طوره!

  14. زیبا می گوید

    فکر میکنم یکی از قشنگت ترین تفریحات آبی،نشستن تو ساحل و نگاه کردن به دریا هست،هم آرامش بخشه،هم هزینه نداره،هر چند که رسیدن تا ساحل هم کلی هزینه داره?

    1. بانو تقیان می گوید

      زیبای عزیز، حق با شماست. می‌شه گفت تنها تفریح رایگان در کیش محسوب می‌شه و البته اونم باید توی زمان خاصی باشه؛ وگرنه گرمازده می‌شین و باز هزینه‌های درمان میفته گردنتون. 🙂

  15. سمیرا می گوید

    با این قیمتای عجیب آدم بره استانبول که خیلی بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. بانو تقیان می گوید

      سمیرای عزیز متأسفانه ایران یا ترکیه فرقی نمی‌کنه. قیمت تفریحات با ریال امروز خیلی جور درنمیان!

  16. سمیرا می گوید

    واقعا قیمتا خیلی زیاده . مگه چه خبره بابا ؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سمیرای عزیز، قیمت تفریحات الان در اکثر شهرهای ایران افزایش پیدا کرده.

  17. احمد می گوید

    ممنون از شما بابت این مطلب جامع و بی‌نظیر. تفریحات آبی کیش واقعا عالی هستند؛ به‌طوری که تجربه آن‌ها لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر به جنوب ایران را رقم خواهد زد.

    1. بانو تقیان می گوید

      احمد عزیز، یقیناً همین ‌طوره و لذت سفر به کیش همین تفریحات آبی اون هستند.

  18. فائزه می گوید

    درود
    با خوندن این متن خیلی دوست داشتم که الان با عزیزانم کیش بودم و همگی از زیباییاش و امکاناتش لذت می‌بردیم.
    هر چند که قیمت سرویسها خیلی بالا بود?

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام بر شما
      بله متأسفانه قیمت‌ها زیادند؛ اما ارزشش رو داره؛ چون یه عمر خاطره میشن. البته شما می‌تونید از تورهایی استفاده کنید که این تفریحات رو با تخفیف ویژه مهیا می‌کنند. به نظرم با بخش تور ره بال آسمان یه تماس بگیرید. 🙂

  19. نوری می گوید

    فک میکنم دی ماه یا بهمن ماه بهترین زمان برای سفر ب کیش باشه البته که پیش نیازش داشتن یه جیب پر پوله
    تو کیش هم تفریحاتش گرونه هم خریدکردنش
    بهتره با حساب بانکی پر بری اون سمت??

    1. بانو تقیان می گوید

      جناب نوری عزیز، صددرصد همین طوره 🙂

  20. سعیده می گوید

    من عاشق پارک اوشن و بیگ بال شم
    ولی به نظرم هنوز جا داره که متنوع‌تر بشه امکانات آبی شون

    1. بانو تقیان می گوید

      سعیده عزیز، این نوشته تا چند روز دیگه به‌روزرسانی می‌شه و اطلاعات جدیدتری بهش اضافه خواهد شد.

  21. یلدا ب می گوید

    کیش می‌تونه بهترین انتخاب برای یه جمع دوستانه چهار نفره باشه که تا چنددددد سال از خاطراتش برای هم هی تعریف کننو بخندن??

    1. بانو تقیان می گوید

      یلدا عزیز، با نظرتون کاملاً موافقم.

  22. ل،ش می گوید

    واقعاحیف هزینه برای کیش،میتونید باهمین هزینه به استانبول برید البته درفصلی که های سیزن نباشه

    1. بانو تقیان می گوید

      لیلای عزیز، کیش هم در پیک سفر گرون می‌شه، اگه در مواقعی غیر از اون سفر کنید، خیلی خدمات رو با قیمت کمتر دریافت می‌کنید. ضمن اینکه بهتره برای رزرو تور و تفریحات سراغ آژانس‌های معتبر برید که دغدغه‌شون خوش‌گذشتن به شما باشه نه جیب خودشون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.