بهترین اتاق فرار های تهران | تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور

0

اسکیپ روم، که نام دیگر آن اتاق فرار است، امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین سرگرمی‌ها بین نوجوانان و جوانان و حتی بزرگ‌سالان تبدیل شده است. علاوه بر افزایش طرف‌داران و علاقه‌مندان به‌ این بازی سرگرم‌کننده، تعداد اتاق‌های فرار نیز به‌مرور زمان در حال افزایش است. این بازی سرگرم‌کننده، برای آن‌هایی مناسب است که فعلاً فرصت و امکانات کافی برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری در بیرون از شهر را ندارند یا مسافر شهری مانند تهران هستند. در ادامه، مهم‌ترین اتاق های فرار یا اسکیپ روم های تهران را معرفی کرده‌ایم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید. راستی، اگر شما مسافر تهران هستید، کدام مسیر را برای رسیدن به تهران انتخاب کرده‌اید؟ هوایی یا زمینی؟ نظرتان درباره خرید بلیط هواپیما تهران چیست؟

فهرست مطالب

بازی اتاق فرار چیست؟

اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. این پازل‌ها و معماها در نقاط مختلف مکانی مشخص پنهان شده‌اند. شرکت‌کنندگان باید در زمانی معین آن‌ها را بیابند و حلشان کنند.

طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است. هرکدام از این مکان‌ها سناریوی مخصوص به خود را دارند و هدف معینی را دنبال می‌کنند؛ مثلاً در مأموریت فرار از زندان، یا فرار از دست قاتلی زنجیره‌ای را به شما محول می‌کنند یا در جایی دیگر در نقش کارآگاهی که در تعقیب قاتل است باید بازی را پیش ببرید.

۱. انیگما | حس دلهره‌آور ترشح آدرنالین در اتاق های فرار تهران

در اتاق فرار انیگما، آقایان و بانوان می‌توانند شرکت کنند. در این اتاق فرار که طراحی مهیجی دارد آدرنالین را کاملاً تجربه خواهید کرد. اسکیپ روم انیگما دو سناریو دارد: اولی به‌ این صورت است که در کلبه وحشت گیر افتاده‌اید و فقط ۶۰ دقیقه برای فرار زمان دارید. دومی نیز به این صورت است که در اتاقی قتل مرموزی اتفاق افتاده و شما فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید برای یافتن قاتل و فرار از این اتاق.

مدت‌زمان استفاده از بازی انیگما ۶۰ دقیقه است. هر بازی از ۴ تا ۵ شرکت‌کننده تشکیل می‌شود. تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است.

هزینه بلیط۵۵هزار تومان
ساعت کاری۹ تا ۲۳ (با هماهنگی قبلی)
شماره تماس09120030269
آدرسبرج میلاد، ورودی پارکینگ

۲. کوروش | تفریحی مهیج و به‌یادماندنی در اتاق های فرار تهران

نمایی ازاتاق فرار کوروش

در اسکیپ روم کوروش می‌توانید هیجان فرار از بانک و به‌چالش‌کشیدن خودتان را در یک بازی گروهی تجربه کنید. در اتاق فرار کوروش، بازیکنان پازل‌هایی از جمله فرار از زندان، معمای تسلا، فرار از متل بوداپست و فیریتز هابر و سرقت از بانک را حل می‌کنند. گروه‌های بازی ۴ تا ۷ نفره است و برای سنین ۱۲ تا ۷۵ سال هم مناسب است.

دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است.

هزینه بلیط۳۴۳۰۰ تومان
ساعت کاری10 صبح تا 10 شب
شماره تماس02144971451
آدرستقاطع بزرگ‌راه حکیم و ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه دوم، جنب شهربازی

۳. بارکد | تجربه سناریویی هیجان‌انگیز در اتاق های فرار تهران

نمایی ازاسکیپ روم بارکد

برای افرادی که به حل معماهای مختلف علاقه دارند، اتاق فرار بارکد گزینه‌‌ای ایدئال محسوب می‌شود. شما در اسکیپ روم بارکد درگیر سناریویی هیجان‌انگیز می‌شوید که در آن، تمام تمرکزتان بر بیرون‌رفتن است. در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید. سن مناسب برای بازیکنان بالای ۱۶ سال بوده و مدت‌زمان آن هم ۶۰ دقیقه است. تعداد نفرات بازی بین ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود.

قیمت بلیطحدود ۵۰هزار تومان
ساعت کاریشنبه تا چهارشنبه ۱۵ تا ۲۳ | پنجشنبه و جمعه ۱۲ تا ۲۳
شماره تماس02166558264
آدرسخیابان ستارخان، ابتدا بهبودی، کوچه الهام، پلاک4

۴. اسکیپ ویژن | جست‌وجوی افسانه‌ای شگفت در اتاق های فرار تهران

در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. تعداد بازیکنان نیز بین ۳ تا ۷ نفر را شامل می‌شود. برای شروع بازی باید ۱۵ دقیقه پیش از آن در محل حاضر شوید.

هزینه بلیطحدود ۵۰هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09371744151
آدرسشهرک گلستان، بلوار کاشان جنوب، میلاد دوم، میثاق یکم، پلاک3

۵. اسکیپ کسل | شبیه‌سازی خانه‌ای پرماجرا در اتاق های فرار تهران

نمایی ازاتاق فرار اسکیپ کسل

هیجانی تمام‌عیار آن هم در اتاق فرار اسکیپ کسل را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید. این اتاق فرار در شهر تهران از داستان خانه‌ای قدیمی در سال ۱۹۴۰ در شهر تگزاس برگرفته شده است. در آن خانه، جنایت‌های بسیاری به وقوع پیوسته بود؛ به‌گونه‌ای که نیمی از اهالی شهر تگزاس در آن قربانی شده بودند و هیچ فرد سالمی از آن خانه بیرون نیامده بود. تا نهایتاً کلانتر وقت این باند ترسناک و جنایتکار را متلاشی می‌کند.

از آن زمان تاکنون هیچ‌کدام از اهالی شهر توان و جرئت واردشدن به‌ این خانه را نداشته‌اند. اسکیپ روم اسکیپ کسل شبیه‌سازی‌شده‌ این خانه قدیمی است که با ورودتان به آن و تماشای خانه از روی ماجراجویی و حس کنجکاوی هیجان زیادی را تجربه می‌کنید. آقایان و بانوان با محدوده سنی ۱۶ تا ۶۰ سال مخاطب این اسکیپ روم هستند. مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. تعداد افراد بازی نیز از ۴ تا ۶ نفر تشکیل می‌شود.

هزینه بلیط۴۵هزار تومان
ساعت کاری10 صبح تا 11:30 شب
شماره تماس09351555098
آدرسسعادت‌آباد، پایین‌تر از میدان کاج، کوچه ۲۳، پلاک ۱۲

۶. مگا اسکیپ | هیجان بازی گروهی در اتاق های فرار تهران

نمایی ازاسکیپ روم مگا اسکیپ

بازی در اتاق فرار مگا اسکیپ به‌گونه‌ای است که گویی در آن یکی از بازیگران سینما هستید. هیجان حضور در این اتاق فرار توصیف‌نشدنی است و قطعاً لحظات شاد و دل‌چسبی را تجربه خواهید کرد. مخاطب اسکیپ روم مگا اسکیپ آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هر بازی هم بین ۴ تا ۷ نفر است.

هزینه بلیطحدود ۴۹هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09374065191
آدرسشهرک اکباتان، مجتمع تجاری مگامال، طبقه سوم، پردیس سینمایی

۷. کیوبیک | نماینده انحصاری شرکت کیوبیک اسپانیا

اتاق فرار کیوبیک نماینده انحصاری شرکت کیوبیک اسپانیا است. این اتاق فرار تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله دکوراسیون بازی، ارتباط بین معماها، درصد سختی، تنوع معماها، درصد ترس و اضطراب از بازی و… را که مطابق اصول و ملاک‌های اسکیپ روم کیوبیک اسپانیاست رعایت و اجرایی کرده است. کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید.

مدت‌زمانش ۶۰ تا ۷۵ دقیقه است. امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است.

هزینه بلیط۲۸هزار تومان
ساعت کاری10 صبح تا 12 شب
شماره تماس09121731908
آدرسخیابان کارگر شمالی، بالاتر از پمپ‌بنزین، خیابان مظفری‌خواه، کوچه آراسته، پلاک ۳، واحد2

۸. اقامتگاه ابدی | تجربه ترس و اضطراب در اتاق های فرار تهران

 

نمایی ازاسکیپ روم اقامتگاه ابدی

اسکیپ روم اقامتگاه ابدی برای بازی گروهی دوستان، خانواده‌ها، همکلاسی‌ها و همکاران تدارک دیده شده است. در بازی این اتاق فرار می‌توانید تجربه مهیج و جذاب حل معماهای مختلف و مبتکرانه را به‌همراه ترس و اضطراب و هیجان به دست آورید. مخاطب اتاق فرار اقامتگاه ابدی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۵ تا ۸ نفر است. مدت‌زمان انجام بازی هم ۶۰ دقیقه است.

هزینه بلیط۵۲هزار تومان
ساعت کاریصبح تا نیمه‌های شب
شماره تماس02122284085
آدرسفرمانیه، دیباجی شمالی، انتهای محمود نوریان، دوقوز، انتهای بن‌بست اسلامی، پلاک5

۹. اسکیپ رد | آنابل را در اتاق فرار اسکیپ رد بیابید!

اتاق فرار اسکیپ رد بازی مهیج و ترسناکی را اجرا می‌کند. بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید. ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید. صاحبان آن خانه دو جن‌شناس معروف با نام‌های اد و لورن وارن مسئول نگهداری از عروسک آنابل هستند.

وقتی که درِ خانه را می‌زنید، پس از دقایقی درِ خانه به‌صورت عجیبی باز می‌شود؛ اما شما صاحب خانه را نمی‌بینید و آن چیزی که خواهید دید گم‌شدن عروسک آنابل از جعبه مقدس است. حالا شما فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید عروسک را پیدا کنید و در جعبه بگذارید. در غیر این صورت، شما هم همانند ارواح خبیث برای همیشه در داخل خانه زندانی خواهید شد. مخاطب اتاق فرار اسکیپ رد نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۴ تا ۸ نفر است.

هزینه بلیط۵۵هزار تومان
ساعت کاری12 ظهر تا 12:30 شب
شماره تماس09127047784
آدرسسعادت‌آباد، صراف‌های جنوبی، خیابان ۳۵ شرقی، پلاک 25

۱۰. پلی اسکیپ | به‌دنبال ثروت ازدست‌رفته 

نمایی ازاتاق فرار پلی اسکیپ

تجربه هیجانی به‌یادماندنی را در اتاق فرار پلی اسکیپ تجربه خواهید کرد. سناریوی داستان این بازی به سال ۱۹۱۵ برمی‌گردد. شخصی به‌ نام آدام جانسون که پیرمردی جاه‌طلب و خبیث بود، با قتل سه نفر ثروت آن‌ها را در خانه خود مخفی و اجساد آن‌ها را هم در حیاط دفن کرده بود. ارواح افراد به‌قتل‌رسانده‌شده به‌دنبال حفظ ثروت ازدست‌رفته‌شان هستند.

مخاطب اسکیپ روم پلی اسکیپ آقایان و بانوان‌اند. محدوده سنی آن‌ها هم از ۱۸ سال به بالا و تعداد نفرات این بازی ۴ تا ۷ نفر است. این مجموعه مساحتی در حدود ۱۷۰ متر دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود عکاسی تخصصی، سرویس بهداشتی، پارکبان، نمازخانه و راهنما اشاره کرد.

هزینه بلیط۵۰هزار تومان
ساعت کاریشنبه تا چهارشنبه ۱۶:۳۰ تا ۲۴ | پنجشنبه و جمعه ۱۱ تا ۲۴
شماره تماس02126414667
آدرسخیابان شریعتی، روبه‌روی حسینیه ارشاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول

۱۱. وست روم | مافیا در اتاق فرار

نمایی ازاتاق فرار وست روم

داستان بازی در اتاق فرار وست روم به‌ این صورت است که در سال ۱۹۸۵ دیمیتری دیویدوف، دکتر روان‌شناسی که در شهر مسکو زندگی می‌کرد، تمام زندگی و خانواده خود را در یک شرط‌بندی از دست داد. پس از یک سال، با کمک دوستش و امکاناتی که در اختیارش گذاشته شد بازی مافیا را ابداع کرد و در همان‌جا تصمیم گرفت که ‌ایونت‌های مافیا را برگزار کند.

مخاطب اسکیپ روم وست روم آقایان و بانوان‌اند. تعداد نفرات آن هم از ۴ تا ۸ نفر و مدت‌زمانش ۶۰ دقیقه است. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است.

هزینه بلیط۵۴هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09019883531
آدرسغرب به شرق اتوبان رسالت، پس از میدان رسالت، نرسیده به خیابان سردشت، نبش کوچه ۱۱، پلاک55

۱۲. ایکس اسکیپ | راز قتل‌های سریالی را در اتاق های فرار تهران کشف کنید!

نمایی از اتاق فرار ایکس اسکیپ

داستان بازی در اسکیپ روم ایکس اسکیپ به‌ این صورت است که زنی جوان با نام الیسا در شهر بیرمنگام در اثر سانحه در روز تولدش کشته می‌شود. از آن اتفاق به‌بعد هرساله در همان روز تعدادی از افراد کشته می‌شوند. مردم این شهر قتل‌های سریالی را با قتل الیسا بی‌ارتباط نمی‌دانند. معماهای این بازی بسیار متنوع و مبتکرانه بوده و توأم با ترس، هیجان و دلهره زیادی است.

بازی و تفریح در اتاق فرار ایکس اسکیپ سالم و دوست‌داشتنی بوده و برای خانواده‌ها، دوستان، همکلاسی‌ها و همکاران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیزی را به دست خواهد داد. مخاطب این بازی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۸ نفر است.

هزینه بلیط حدود 70.000 تومان
ساعت کاری10 صبح تا 12 شب
شماره تماس02126424679
آدرسخیابان شریعتی، پایین تر از دستگردی ( ظفر ) ، بن بست افضل پلاک 20 ، واحد 17 طبقه 2

۱۳. اسکیپ میشن | قبرستانی متروکه و دلهره‌آور

نمایی ازاسکیپ روم اسکیپ میشن

سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ میشن به‌ این صورت است که در روستای تیس، شب‌ها حدود ساعت ۳ صبح دقیقاً هنگامی که غسال به قبرستان وارد می‌شود صداهایی ترسناک و دلهره‌آور شنیده می‌شود. اهالی این روستا بر این باورند که‌ این صداها از طرف مردگانی است که اجنه آن‌ها را عذاب می‌دهند.

شما در اسکیپ روم اسکیپ میشن مأمور می‌شوید در حوالی ساعت ۳ صبح به قبرستان وارد شوید. ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا به ماجرای داستان پی ببرید. محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.

هزینه بلیط۶۵هزار تومان
ساعت کاری2 ظهر تا 10 شب
شماره تماس09380492949
آدرسمیرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، پلاک ۵۹، طبقه ۳، واحد ۱۲

۱۴. اسکیپ روت | موجوداتی غریبه میان انسان‌ها

در اتاق فرار اسکیپ روت یک بازی ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد. بازی به‌ این صورت است که موجوداتی که شباهت به انسان‌ها داشتند برای ادامه حیات خود تصمیم گرفتند وجود خود را از انسان‌ها که رقیب آن‌ها بودند مخفی کنند. ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند. تاکنون هیچ‌کس از وجود آن‌ها خبر ندارد.

شما در اسکیپ روم اسکیپ روت، گروهی جست‌وجوگر و ماجراجو هستید که وارد مکان اصلی آن‌ها در ایران می‌شوید و اتفاقات دیگری می‌افتد که آن‌ها را خواهید دید. مدت‌زمان بازی ۷۵ دقیقه است و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر را شامل می‌شود.

هزینه بلیط۶۰هزار تومان
ساعت کاری10صبح تا 12 شب
شماره تماس09126843648
آدرسخیابان فاطمی، خیابان دائمی، نبش طباطبایی، پلاک ۴۳، واحد ۳ جنوبی

۱۵. اسکیپ لند | پیشگویی آینده و دیدن گذشته

اتاق فرار اسکیپ لند یک بازی لذت‌بخش، دلهره‌آور و مهیج را تقدیمتان می‌کند. در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست. برخی از تصاویر گذشته نشان داده می‌شود. گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند.

در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید. دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید.

مدت‌زمان بازی در اسکیپ روم اسکیپ لند ۷۰ دقیقه و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۶ بازیکن است. محدوده سنی افراد شرکت‌کننده از ۱۵ سال به بالاست و مخاطب آن نیز آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند.

هزینه بلیط۴۰هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09352362640
آدرسغرب به شرق ستارخان، بعد از پل شیخ فضل‌الله، روبه‌روی نمایندگی هیوندای، پلاک ۵۲۲،‌ واحد1

۱۶. دیپ | ویروسی همه‌گیر و کشنده

در اسکیپ روم دیپ شما فضایی متفاوت را تجربه خواهید کرد. معماها و چالش‌های پیش رو را باید حل و از آن‌ها عبور کنید. در این اتاق فرار، لحظات جالب و سراسر هیجان را تماشا خواهید کرد. سناریوی بازی به‌ این صورت است که ویروسی که دکتر جوزف مگنل آن را ساخته است در حال انتشار و آلوده‌کردن تمام دنیاست. این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.

در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند. گروه‌هایی که به آنجا فرستاده شد هنوز بازنگشته‌اند. امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است.

هزینه بلیط۴۹هزار تومان
ساعت کاری11 صبح تا 11 شب
شماره تماس09107604454
آدرسخیابان کریم‌خان، نبش میرزای شیرازی، پلاک ۱۱۱، واحد دوم غربی

۱۷. اسکیپ لاین | خانه‌ای که فقط یک صاحب‌خانه را می‌پذیرد

نمایی ازاتاق فرار اسکیپ لاین

در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد. شما به‌عنوان شرکت‌کنندگان در بازی قصدتان خرید خانه آپارتمانی است که‌ این آپارتمان برای صاحب‌خانه‌بودن فقط یک خانواده را قبول دارد. اتفاقات بعدی و معماهایی که باید حل کنید پیرامون همین موضوع شکل می‌گیرد. تعداد نفرات اسکیپ روم اسکیپ لاین ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۷۰ دقیقه است.

هزینه بلیط۴۵هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبل
شماره تماس09905155078
آدرسشهران، فلکه دوم، بالاتر از مسجد امام علی، جنب بانک آینده، ساختمان محمد، واحد8

۱۸. ایگور | مهیج و در عین حال ترسناک

نمایی ازاتاق فرار ایگور

اسکیپ روم ایگور یکی از بازی‌های بسیار مهیج و در عین حال ترسناک را به اجرا می‌گذارد. سناریوی بازی به‌ این صورت است که در گذشته اتفاقات عجیب و مرموزی رخ داد که شروع به آسیب‌رساندن به شهرهای پیرامون خود کرد. اهالی آن شهرها بر این باور بودند که چیزهای عجیب‌وغریبی را تماشا می‌کنند که نمی‌توان به‌سادگی آن‌ها را اثبات کرد. مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است.

هزینه بلیط۴۰هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09303845581
آدرستهرانپارس، فلکه دوم، چهارراه سیدالشهدا

۱۹. اسکیپ پیلوت | خانه‌ای تاریک و چالش‌برانگیز

نمایشی مهیج و دلهره‌آور را در اتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد. خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید. شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید. محدوده سنی اسکیپ روم اسکیپ پیلوت ۱۵ سال به بالاست. این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل.

هزینه بلیطحدود ۳۵هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09210173519
آدرسبلوار فردوس شرق، خیابان علی حسینی، جنب کوچه نوزدهم، پلاک1

۲۰. رتسل روم | راز قتلی مرموز و قدیمی

نمایی ازاسکیپ روم رتسل روم

برای افرادی که به بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی علاقه بسیاری دارند، اتاق فرار رتسل روم گزینه‌ ایدئالی است. سناریوی بازی به‌ این صورت است که به‌دنبال اتفاقات ناگواری که در شهر ویرجینیا آمریکا می‌افتد، آقای هنری لی لوکاس به‌جرم قتل و کودک‌آزاری متهم می‌شود؛ ولی دادگاه به‌علت نبود مدارک و شواهد کافی او را تبرئه کرد. چند سال پس از آن، یک گروه تحقیقاتی برای بازرسی و بررسی مجدد، درخواست بازشدن پرونده آن متهم را به دادگاه تسلیم می‌کند و دادگاه به آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک کافی فرصت می‌دهد.

این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند. حل معماها و چالش‌ها همگی به توان شما بستگی دارد. مخاطبان اسکیپ روم رتسل روم آقایان و بانوان‌اند و تعداد بازیکنان هم ۴ تا ۷ نفر است.

هزینه بلیط۴۰هزار تومان
ساعت کاری10 صبح تا 12 شب
شماره تماس09201001813
آدرستهرانپارس، بین فلکه اول و دوم، ضلع جنوب شرقی چهارراه تیرانداز، پلاک ۱۱۶.

۲۱. وان اسکیپ | ویروسی کشنده و مرگبار

نمایی ازاسکیپ روم وان اسکیپ

لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند. طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است.

طبق تحقیقاتی که پلیس انجام داده است، مبتلایان به‌ این ویروس در آزمایشگاهی مخروب و متروک ساکن بودند. شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود. مخاطب اسکیپ روم وان اسکیپ آقایان و بانوان و نوجوانان‌اند و تعداد نفرات بازی هم از ۴ تا ۸ نفر است.

هزینه بازدید۴۰هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09373729653
آدرسانتهای یادگار امام جنوب، میدان هرمزان، روبه‌روی پارک، مرکز فنی حرفه‌ای نزاجا

۲۲. دایرفول | تجربه ترسی فراموش‌نشدنی در اتاق های فرار تهران

نمایی ازاتاق فرار دایرفول

بازی در اتاق فرار دایرفول ترسناک و مهیج است و قطعاً از بازی در آن لذت زیادی خواهید برد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که شما به‌عنوان شرکت‌کننده به درخواست خودتان و وسوسه موکل وارد خانه می‌شوید. وظیفه شما در برابر وعده‌هایی که به شما داده می‌شود آزاد‌کردن موکل است. فقط باید حواستان باشد که آن موکل تنها موکل در خانه نیست! مخاطب اسکیپ روم دایرفول آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۱۰ نفر بوده و هر سانس بازی ۶۰ دقیقه است.

هزینه بلیط۵۵هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09026460470
آدرسجنت‌آباد جنوبی، نرسیده به کاشانی، خیابان ایثارگران، خیابان والفجر، کوچه سازمان آب، پلاک ۲، طبقه ۲

۲۳. اسکیپ مستر | در جست‌وجوی دوست گمشده

نمایی ازاتاق فرار اسکیپ مستر

در اسکیپ روم اسکیپ مستر توان مغزی دوستانتان را می‌توانید به چالش بکشید. سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست. نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید.

شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید. باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید.

هزینه بلیط۴۰هزار تومان
ساعت کاری11 صبح تا 11 شب
شماره تماس09120430548
آدرسنارمک، ۴۶متری ثانی، خیابان سمنگان، جنب فلافلی، پلاک ۲۴، زنگ سمت راست

۲۴. اسکیپ دژاوو | فرار از خانه‌ای نفرین‌شده

 

نمایی ازاسکیپ روم دژاوو

سناریوی بازی در اسکیپ روم دژاوو به‌ این صورت است که شما در نقش زندانیانی هستید که در راه دادگاه فرار کرده‌اید و با دستان زنجیره‌شده‌تان به خانه‌ای پناه برده‌اید که از بخت‌واقبالِ منحوس شما همان خانه التون است؛ خانه‌ای که خانواده التون در آن جا زندگی می‌کردند.

شایعه شده بود که همه اعضای خانواده کشته شده‌اند؛ اما همچنان به‌هنگام شب صدای ناله و جیغ زنی از خانه شنیده می‌شود. در این خانه شما با معماهایی روبه‌رو می‌شوید که برای نجات آن زن و خارج‌شدن از خانه باید حل کنید. مدت‌زمان اتاق فرار دژاوو ۷۰ دقیقه است.

هزینه بلیط۵۵هزار تومان
ساعت کاریروزهای غیرتعطیل ۱۵ تا ۲۴ | روزهای تعطیل ۱۰ تا ۲۴
شماره تماس09122909456
آدرسخیابان شریعتی، ۱۰۰ متر پایین‌تر از مترو شریعتی، جنب بانک مسکن، پلاک ۱۱۸۶

۲۵. اپیک اسکیپ | فرار از فروشگاهی جهنمی

نمایی ازاسکیپ روم اپیک اسکیپ

تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به دست خواهید آورد. سناریوی بازی در این مجموعه به‌ این صورت است که طوفانی سنگین سبب می‌شود زندگی مردم شهر کوچکی به‌ نام مین که در حوالی کوهستان زندگی می‌کنند از هم بپاشد. شما به‌عنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان به‌طرف شهر حرکت می‌کنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید کنید.

منتها اندکی بعد، اتفاقاتی عجیب‌وغریب روی می‌دهد و مه مرموزی تمام آن منطقه را فرامی‌گیرد. اکنون شما در فروشگاه زندانی شده‌اید و این در حالی است که اطراف شما کم‌کم جهنمی واقع می‌شود. در این شرایط وظیفه شماست که هرچه زودتر از این فروشگاه خارج شوید و از آن شهر فرار کنید. مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.

هزینه بلیط۴۰هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09369296258
آدرستهرانپارس، رسالت شرق، خیابان اخوت شمالی، روبه‌روی مترو، پلاک2

۲۶. آی اسکیپ | قصه نویسنده دیوانه

نمایی ازاتاق فرار آی اسکیپ

اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید. قصه بازی قصه شهریار خسروی است که خودش داستان‌نویس است. این فرد آن‌چنان عاشق و شیفته نوشتن بود که در آخر دیوانه شد. و این بازی همان قصه نویسنده دیوانه است. آقایان و بانوان مخاطبان این بازی‌اند و مدت‌زمان اتاق فرار آی اسکیپ ۷۵ دقیقه است. تعداد بازیکنان هر بازی هم بین ۴ تا ۹نفر است.

هزینه بلیط۳۸هزار تومان
ساعت کاری9 صبح تا 11 شب
شماره تماس09903958048
آدرسخیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت، باغ‌موزه قصر

۲۷. اسکیپ مموری | حل معمای پلاسکو در اتاق های فرار تهران

سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد. شما در این بازی ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و عبور از چالش‌ها، به محوطه باز ساختمان برسید تا از آتش‌سوزی و آوار ساختمان در امان بمانید. تعداد شرکت‌کنندگان در اسکیپ روم اسکیپ مموری ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود.

هزینه بلیط۲۷هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس02166536074
آدرسستارخان، میدان توحید، جنب بانک مهر اقتصاد، بن‌بست توحید، پلاک ۲۰، واحد1

۲۸. اسکیپ چلنج | ترس و استرس و اضطراب

نمایی ازاتاق فراراسکیپ چلنج

شما در اتاق فرار اسکیپ چلنج با بازی‌های ترسناک و با محتوای انتقادی روبه‌رو می‌شوید که بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید. مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند.

هزینه بلیط۳۵هزار تومان
ساعت کاریبا هماهنگی قبلی
شماره تماس09037387202
آدرسبزرگ‌راه رسالت، بین خیابان دردشت و بزرگ‌راه باقری، جنب مترو علم‌وصنعت، پلاک ۳۸۰

مسلماً برای آن‌هایی که فرصت کافی ندارند تا به بیرون از شهر بزنند و از جاذبه‌های متنوع گردشگری بازدید کنند، اتاق های فرار گزینه‌ ایدئالی در بین جاهای تفریحی تهران محسوب می‌شود. یک روز هیجانی، همراه با ترس و دلهره، ارمغان بازی در اسکیپ روم های جذاب تهران است. به‌همراه خانواده و دوستان خود لحظات هیجان‌انگیز و شادی را تجربه خواهید کرد. اگر شما هم فرصت کافی برای بیرون رفتن از تهران و گردش در جاهای دیدنی مختلف را ندارید یا با هدف تفریح به تهران سفر کرده‌اید، توصیه می‌شود بازی در اتاق فرار های تهران را یک بار هم که شده تجربه کنید و تجاربتان را با ره بال آسمان در میان بگذارید. این را هم مدنظر داشته باشید که برای سفر به تهران، خرید بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران نسبت به سفر هوایی هزینه کمتری روی دستتان می‌گذارد.

در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. این پازل‌ها و معماها در نقاط مختلف مکانی مشخص پنهان شده‌اند. شرکت‌کنندگان باید در زمانی معین آن‌ها را بیابند و حلشان کنند.

بله، در تهران اتاق فرارهای بسیار خوب و مجهزی وجود دارد.

آقایان و بانوان هر دو مخاطب این بازی‌اند.

معمولاً از نوجوانان تا بزرگ‌سالان همه می‌توانند در این بازی شرکت کنند.

حدوداً از ۶۰ تا ۹۰ دقیقه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.