بهترین پرواز مشهد کیش + خرید بلیط

0

بهترین پرواز مشهد کیش خاطره‌ سفر به این جزیره رؤیایی را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کند. جالب است بدانید بر اساس آخرین آمارِ گردشگری، سالانه چیزی بیشتر از ۲ میلیون گردشگر راهی جزیره زیبای کیش می‌شوند و بسیاری از این گردشگرها هم مشهدی‌ هستند. خوشبختانه ایرلاین‌های ایرانی برای پرواز مشهد کیش کم نگذاشته‌اند. ایرلاین‌های خوشنامی در این خط هوایی فعالیت می‌کنند. امکانات و امنیت پروازهای مشهد کیش یکی از دیگری بهتر است. این شرایط انتخاب بهترین بلیط هواپیما مشهد کیش را دشوار کرده است. از آنجایی که رسم داریم راه‌و‌چاه سفری راحت‌ و خاطره‌ساز را با همراهان خود مطرح کنیم، در ادامه نگاهی به ویژگی‌های ایرلاین‌ها و هواپیماهای مشهد کیش می‌اندازیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، خرید بلیط هواپیما کیش را با بهترین شرایط انجام دهید و پروازی فراموش‌نشدنی تجربه کنید.

بهترین پرواز مشهد کیش از نظر ایرلاین

بهترین پرواز مشهد کیش از نظر ایرلاین

 

همان‌گونه که اشاره کردیم، ایرلاین‌های معروف و معتبری در مسیر مشهد کیش فعالیت می‌کنند. در این زمینه می‌توان به پروازهای هواپیمایی زاگرس، سپهران، ایران ایر تور، کیش ایر، آتا، کاسپین، وارش و معراج اشاره کرد. هواپیمایی ماهان را نیز به این فهرست اضافه کنید. هر کدام از این ایرلاین‌ها خدمات ویژه‌ای پیش روی مسافران مشهد کیش قرار می‌دهند. جالب بدانید ایران ایر تور، یکی فعال‌ترین ایرلاین‌ها در پرواز مشهد کیش به حساب می‌آید. جالب‌تر اینکه ایران ایر تور به لحاظ فروند‌های هواپیما نیز ناوگان پرتعداد و مجهزی دارد. به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد در حین خرید بلیط هواپیما، یکی از پروازهای ایرتور نصیب شما شود. ایرباس اِی ۳۰۰، ایرباس اِی ۳۲۰، مک‌دانل داگلاس اِم.‌دی ۸۲، مک‌‌دانل داگلاس ام.‌دی ۸۳ به‌عنوان معروف‌ترین هواپیماهای ایران ایر تور شناخته می‌شوند.

اکنون که صحبت از بهترین پرواز مشهد کیش به میان آمد، حیف است که نامی از ایرلاین ماهان مطرح نشود. ماهان ایرلاینی نسبتاً قدیمی است که در ۱۳۷۱ تأسیس شد. پروازهای باکیفیت و امن این ایرلاین بین مشهد و کیش زبانزد مسافران است. به لطف خدمات شایسته، ایرلاین ماهان به کسب افتخارهای بی‌شماری در بین ایرلاین‌های ایرانی دست پیدا کند. در این زمینه می‌توان به دریافت گواهینامه بهترین کلاس بیزینس در خاورمیانه اشاره کرد؛ در نتیجه اگر به دنبال پرواز مشهد کیش با امکانات اشرافی می‌گردید،‌ ایرلاین ماهان انتخاب مناسبی برای شماست.

مقایسه بهترین پرواز مشهد کیش از دیدگاه مسافران

مقایسه بهترین پرواز مشهد کیش از دیدگاه مسافران

 

اکنون که از بهترین پرواز مشهد کیش صحبت می‌کنیم، خالی از لطف نیست اگر به کیفیت پروازهای هواپیمایی ایران ایر و ماهان بپردازیم. تجربه ثابت کرده ایران ایر در کیفیت پرواز و خدمات کاستی‌هایی نسبت به هواپیمایی ماهان دارد. صندلی‌های کابین مسافربری ماهان از فضای بهتری برای استراحت و لم‌دادن برخوردار است. در این زمینه می‌توان به نظرسنجی رضایت مشتریان اشاره کرد. در این نظرسنجی حدود ۳۹درصد از مسافرین رضایت کاملی از خدمات پرواز کیش مشهد و دیگر پروازهای ایرلاین ماهان داشتند. ایران ایر نیز توانست رضایت ۳۰درصدی مسافران را از آن خود کند.

از آنجایی که شهر مشهد یکی از پرترددترین مقصد‌های پروازهای داخلی است، ایرلاین‌های ایرانی رقابت تنگاتنگی برای به‌دست‌آوردن دل مسافرانِ این پروازها و فروش بیشتر بلیط هواپیما مشهد دارند. این شرایط انتخاب بهترین پرواز مشهد کیش را دشوار کرده است. انصافاً باید گفت خدمات ایران ایر تور، ماهان و دیگر شرکت‌های هواپیمایی روزبه‌روز بهبود چشمگیری پیدا می‌کند.

بهترین پرواز مشهد کیش از نظر نوع هواپیما

بهترین پرواز مشهد کیش از نظر نوع هواپیما

 

برای انتخاب بهترین پرواز مشهد کیش فقط نمی‌توان به خدمات ایرلاین‌ها بسنده کرد. نوع هواپیما نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت پرواز دارد. خوشبختانه ناوگان هواپیمایی بسیار متنوع و پیشرفته‌ای در مسیر مشهد کیش به پرواز در می‌آید. بیشتر ایرلاین‌های ایرانی بهترین هواپیماهای خود را به این مسیر اختصاص داده‌اند. این شرایط سفری خاطره‌ساز و راحت را برای مسافران مشهد کیش به ارمغان می‌آورد. بسیاری از مسافران بر این باور هستند که بوئینگ ۷۷۷، بهترین پرواز مشهد کیش را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. برخی دیگر نیز از طرفداران ایرباس‌ هستند و ایرباس‌های ۳۴۰ و ۳۵۰ را ترجیح می‌دهند.

در مجموع باید گفت هواپیماهای بوئینگ اِم‌.دی، بوئینگ اِم‌.دی ۸۲، بوئینگ اِم‌.دی ۸۰، ایرباس ۳۲۰، بوئینگ ۷۳۷، فوکِر ۱۰۰، ایرباس ۳۰۰، ۳۴۰ و ۳۵۰ به‌عنوان پرترددترین هواپیماهای پرواز مشهد کیش شناخته می‌شوند. هر کدام از این هواپیماها امکانات متفاوتی دارند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین پرواز مشهد کیش، خالی از لطف نیست اگر به بررسی ویژگی‌های این هواپیماها نگاهی بیندازیم.

ایرباس ۳۲۰

ایرباس ۳۲۰

 

امکان ندارد اهل مسافرت‌های هوایی باشید و تاکنون سوار انواع مختلف هواپیماهای ایرباس نشده باشید. ایرباس ۳۲۰، در بین دیگر ایرباس‌ها به‌عنوان هواپیمایی امن و راحت شناخته می‌شود. این هواپیما چیزی حدود ۱۵۰ مسافر را در خود جای می‌دهد. به لحاظ حوادث هوایی نیز ایرباس ۳۲۰ در گروه هواپیماهای امنی قرار دارد که با سانحه‌های هوایی بسیار کمی روبه‌رو شده‌ است. دلیل این شرایط را می‌توان در بهره‌مندی ایرباس ۳۲۰ از فناوری‌های روزِ دنیا جست‌وجو کرد. بسیاری از فرایند‌های هدایت ایرباس ۳۲۰ توسط رایانه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شود. جالب است بدانید چندین نمونه مختلف از ایرباس ۳۲۰ ساخته شده است؛ در نتیجه مدل‌های متفاوتی از این ایرباس در ایرلاین‌های ایرانی فعالیت می‌کنند. تمامی این هواپیما‌ها تجربه‌ای خاص از بهترین پرواز مشهد کیش را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

چیدمان صندلی‌های ایرباس ۳۲۰ بسیار راحت طراحی شده است. به لطف این شرایط خستگی سفر را احساس نمی‌کنید. تمامی این ویژگی‌ها دست به دست هم داده تا ایرباس ۳۲۰ به یکی از پرفروش‌ترین هواپیماهای دنیا تبدیل شود. این هواپیما به گونه‌ای طراحی‌شده تا از چاله‌های هوایی به‌راحتی گذر کند. ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، سفری راحت و خاطره‌ساز را برای مسافرانی فراهم می‌کند که دنبال بهترین پرواز مشهد کیش هستند.

ایرباس ۳۰۰

ایرباس ۳۰۰

 

همان‌گونه که می‌دانید، امنیت، حرف اول را در سفرهای هوایی می‌زند. به همین دلیل مسافران، هواپیمایی را ترجیح می‌دهند که سابقه‌ای ارزشمند در پروازهای هوایی داشته باشد. در این زمینه می‌توان به ایرباس ۳۰۰ اشاره کرد. این مدل هواپیما از ۱۹۶۹ تاکنون بر آسمان کشورهای مختلف دنیا به پرواز در آمده است. از آنجایی که با هواپیمایی کلاسیک روبه‌رو هستیم، تعداد زیادی ایرباس ۳۰۰ در خطوط هواپیمایی ایران فعالیت می‌کند. معراج، قشم ایر، ایران ایر، ایران ایر تور و ماهان از ایرلاین‌هایی هستند که پروازهای ایرباس ۳۰۰ را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای تأکید بر محبوبیت ایرباس ۳۰۰ در ایران کافی است به این نکته اشاره کنیم که تعداد این هواپیما در ایران ۲۶ فروند است. به لطف این تعداد، احتمال زیادی وجود دارد در حین انتخاب بهترین پرواز مشهد کیش با ایرباس ۳۰۰ روبه‌رو شوید. به ویژگی‌هایی که گفتیم، فاصله راحت صندلی‌ها را نیز اضافه کنید. صندلی‌های ایرباس ۳۰۰ به‌اندازه‌ای راحت است که مسافران متوجه مدت زمان پرواز نمی‌شوند. از طرف دیگر ایرباس ۳۰۰ به‌گونه‌ای طراحی شده تا صدای پیشرانه‌‌های هواپیما به داخل کابین مسافرین نفوذ نکند.

ایرباس ۳۴۰

ایرباس ۳۴۰

 

بسیاری از مسافران برای تجربه بهترین پرواز مشهد کیش، ایرباس ۳۴۰ را انتخاب می‌کنند. انصافاً باید گفت این انتخاب بی‌دلیل نیست. ایرباس ۳۴۰ در گروه هواپیماهای مسافربری قرار می‌گیرد که از ۴ پیشرانه بهره گرفته‌اند. تعبیه‌شدن این تعداد پیشرانه غول‌پیکر در ایرباس ۳۴۰، دست مهندسان طراح را برای ساخت کابین دلباز و بزرگ باز گذاشته است. صندلی‌های ایرباس ۳۴۰ به‌اندازه‌ای راحت و جادار طراحی شده که مسافران رنج سفر را متوجه نمی‌شوند. به لحاظ تاریخ ساخت نیز ایرباس ۳۴۰ نسبت به دیگر هواپیماهای مسافربری فعال در ایرلاین‌های ایرانی تازه‌سازتر است. تاریخ اولین پرواز ایرباس ۳۴۰ به ۱۹۹۱ باز می‌گردد.

بیشتر پروازهای تشریفاتی دولت جمهوری اسلامی ایران با ایرباس ۳۴۰ انجام می‌شود. این شرایط از کیفیت پروازهای ایرباس ۳۴۰ حکایت دارد. هواپیمایی که از آن صحبت می‌کنیم در چندین ایرلاین ایرانی فعالیت می‌کنند. خطوط هواپیمایی ماهان و آسمان به‌عنوان معروف‌ترین ایرلاین‌های ایرانی شناخته می‌شوند که پرواز ایرباس ۳۴۰ را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

ایرباس ۳۵۰

ایرباس ۳۵۰

 

در این قسمت به گل سرسبد هواپیماهایی رسیدیم که بهترین پرواز مشهد کیش را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. ایرباس ۳۵۰ یکی از بهترین هواپیماهای مسافربری در تمامی ایرلاین‌های جهانی است. بدنه این هواپیما با پلیمر و فیبر کربن تقویت شده است. در نتیجه ایرباس ۳۵۰ وزنی بسیار کمتر نسبت به دیگر هواپیماهای هم‌رده دارد. از طرف دیگر شرکت ایرباس، پیشرانه‌‌هایی بسیار کم صدا در ایرباس ۳۵۰ تعبیه کرده است. به لطف این پیشرانه‌ها، صدای بسیار کمی به داخل کابین مسافران هواپیما نفوذ می‌کند. این شرایط پروازی راحت و بی‌دردسر را برای مسافران پرواز مشهد کیش به دنبال دارد.

امکان ندارد در انجمن‌های هواپیمایی بین‌المللی صحبتی از بهترین هواپیماهای تجاری به میان آید و نامی از ایرباس ۳۵۰ مطرح نشود. هواپیمایی که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ تعمیر و نگه‌داری نیز در گروه هواپیماهای خوش‌تعمیر دنیاستاین وضعیت، امنیت پرواز را دوچندان می‌کند. طراحی صندلی‌های ایرباس ۳۵۰ به‌گونه‌ای انجام شده تا در کنار فضای باز، محیطی پرنور داشته باشید. بسیاری از کارشناسان صنعت‌ هواپیمایی، ایرباس ۳۵۰ را به‌عنوان هواپیمایی می‌شناسند که شانه با شانه بوئینگ ۷۸۷ پرواز می‌‌کند. جان کلام اینکه اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید و می‌خواهید بهترین پرواز مشهد کیش را تجربه کنید، ایرباس ۳۵۰ گزینه مناسبی برای شماست.

بوئینگ ۷۷۷

بوئینگ ۷۷۷

 

به احتمال زیاد تعریف‌و‌تمجید‌های هواپیماهای بوئینگ به گوش شما خورده است. امکانات این هواپیماها به ایرباس‌ها پهلو می‌زند. برای نمونه می‌توان به بوئینگ ۷۷۷ اشاره کرد. این هواپیما کابینی وسیع و خوش‌منظره دارد. به لحاظ امکانات رفاهی نیز خاطرتان جمع باشد که پروازی شاهانه را تجربه می‌کنید. طراحی صندلی‌های بوئینگ ۷۷۷ به گونه‌ای انجام شده تا فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار دهد. به لحاظ تعداد مسافر نیز بوئینگ ۷۷۷ یکی از پرظرفیت‌ترین هواپیماهای دنیاست. بلیط این هواپیما ممکن است نسبت به دیگر پروازها کمی گران‌تر باشد، با این حال مطمئن باشید هزینه‌ای که برای خرید بلیط هواپیما کیش مشهد انجام می‌دهید، ارزشش را دارد.

بهترین بلیط هواپیما مشهد کیش از نظر قیمت

بهترین بلیط هواپیما مشهد کیش از نظر قیمت

پس از بررسی ایرلاین و مدل هواپیما، نوبت به انتخاب انواع بلیط هواپیما مشهد کیش از نظر قیمت می‌رسد. انصافاً باید گفت پروازهای مشهد کیش به لحاظ امکانات تفاوت‌هایی با هم دارند. این تفاوت‌ها باعث افزایش یا کاهش قیمت بلیط پرواز مشهد کیش می‌شود. برای نمونه می‌توان به پروازهای بوئینگ ۷۷۷ و ایرباس ۳۵۰ اشاره کرد. این هواپیماها تجربه‌ای شاهانه را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. ناگفته پیداست قیمت بلیط این هواپیماها گران‌تر است. شرکت‌های هواپیمایی خدمات اشرافی و صندلی‌های راحتی را در کلاس بیزینس فراهم کرده‌اند. این کلاس ممکن است کمی گران‌تر باشد؛ اما خدمات رفاهی بیشتری برای مسافران فراهم می‌کنددر کنار کلاس بیزینس، کلاس اکونومی قرار می‌گیرد. همان‌گونه که از نام این کلاس پیداست، بلیط‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به کلاس بیزینس دارد.

عوامل متنوعی در افزایش یا کاهش قیمت بلیط پرواز مشهد کیش دخالت دارد. برای نمونه می‌توان به ساعت حرکت، کلاس پروازی و تاریخ پرواز اشاره کرد. از طرف دیگر بسته به نوع بلیطی که خریداری کرده‌اید، ممکن است بخت با شما یار شود و بلیط خوش‌قیمتی برای پرواز کیش مشهد پیدا کنیدبلیط پرواز کیش مشهد در مدل‌های مختلفی توسط دفترهای ایرلاین‌ها و شرکت‌های گردشگری فروخته می‌شوند. این شرکت‌ها بلیط پرواز مشهد کیش را در حالت‌های سیستمی، چارتر و لحظه‌آخری به فروش می‌رسانند. در انتهای این مطلب درباره «انواع بلیط هواپیما مشهد کیش» بیشتر صحبت می‌‌کنیم.

بلیط اکونومی پرواز مشهد کیش

بلیط اکونومی پرواز مشهد کیش

 

اگر به دنبال بلیطی خوش‌قیمت برای پرواز مشهد کیش می‌گردید، بلیط اکونومی انتخاب مناسبی برای شماست. قیمت مناسب این کلاس باعث شده تا به پرطرفدارترین کلاس پروازی در ایران تبدیل شود. با این حال قیمت کم بلیط کلاس اکونومی برای مسافران عواقبی نیز به دنبال دارد. برای نمونه می‌توان به فاصله کم صندلی‌ها در این کلاس پروازی اشاره کرداز طرف دیگر تنوع غذایی در کلاس اکونومی کمتر است. در این کلاس خبری از امکانات سرگرمیِ مسافران نیست. البته این شرایط در ایرلاین‌های ایران تفاوت‌های اندکی با هم دارد. در مجموع باید گفت قیمت کمتر بلیط اکونومی پرواز مشهد کیش به فاصله‌ کم صندلی‌های کابین مسافران و کاستی‌هایی از این دست می‌ارزد.

بلیط بیزینس پرواز مشهد کیش

بلیط بیزینس پرواز مشهد کیش

 

اگر قیمت چندان برایتان مهم نیست، بهترین پرواز مشهد کیش را می‌توانید با خرید بلیط بیزینس امتحان کنید. این بلیط قیمتی گزاف‌تری دارد؛ ولی امکانات و راحتی‌اش به‌اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. اولین ویژگی‌ برترِ پرواز بیزینس مشهد کیش، فاصله صندلی‌های این پروازهاست. از طرف دیگر مسافران کلاس بیزینس مجوزی برای حمل بار بیشتر نسبت به کلاس اکونومی دارند و تشریفات پروازشان به‌گونه دیگر اجرا می‌شود. بسته به نوع ایرلاینی که انتخاب کرده‌اید، امکانات رفاهی دیگری مانند بالشت ضدعفونی‌شده و ملحفه تمیز نیز در فهرست ویژگی‌های کلاس بیزینس قرار دارد.

انواع بلیط پرواز مشهد کیش

بهترین بلیط هواپیما مشهد کیش از نظر قیمت

بهترین پرواز مشهد کیش فقط به کیفیت هواپیما خلاصه نمی‌شود. قیمت بلیط این پرواز فقط با کلاس بیزینس و اکونومی تغییر نمی‌کند. شرایط مختلفی مانند روزهای پرگردشگر و هوای دلپذیر جزیره کیش تأثیر زیادی در افزایش یا کاهش قیمت بلیط پرواز مشهد کیش دارد. از طرف دیگر شرکت‌های گردشگری بلیط پرواز مشهد کیش را در انواع لحظه‌آخری، سیستمی و چارتر به مسافران عرضه می‌کنند. هر کدام از این بلیط‌ها برتری‌ها و معایب خاص خود را دارند. در ادامه انواع بلیط‌های این پرواز را با هم بررسی می‌کنیم.

بلیط پرواز لحظه آخری مشهد کیش

بلیط پرواز لحظه آخری مشهد کیش

پرواز به کیش یا مشهد زمانی حسابی می‌چسبد که بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب خریده باشید. اینجاست که بلیط پرواز لحظه آخری به کار می‌آید. گاهی اوقات شرکت‌های گردشگری قسمتی یا تمامی صندلی‌های هواپیما را از ایرلاین‌ها اجاره می‌کنند. این بلیط‌ها در حالت چارتر فروخته می‌شود. زمانی که به لحظه‌های آخر پرواز نزدیک می‌شویم، شرکت‌های گردشگری حاضر هستند این بلیط را با قیمتی ارزان‌تر به‌فروش برسانند. بلیطی که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ امکانات، تفاوتی با دیگر بلیط‌های این پرواز ندارد. با این حال با توجه به فروش آن در زمان کمی مانده به پرواز، امکان استرداد آن میسر نیست. اگر آهنگ سفر کرده‌اید و می‌‌خواهید بلیط ارزان پرواز مشهد کیش را خریداری کنید، بلیط لحظه‌آخری بهترین انتخاب برای شماست.

بلیط چارتر پرواز مشهد کیش

بلیط چارتر پرواز مشهد کیش

گفتیم که گاهی شرکت‌های گردشگری تمام یا بخشی از صندلی‌های هواپیما را پیش‌خرید می‌کنند. به همین دلیل دست شرکت‌های گردشگری برای کاهش بلیط پروازِ این هواپیماها، باز است. به لطف این شرایط بلیط چارتر قیمتی مناسب‌تر دارد. ناگفته نماند افزایش قیمت بلیط چارتر در روزهای تعطیل و پرمسافرت، وجود دارد. از طرف دیگر در روزهای کم‌مسافر، شرکت‌های گردشگری قیمتی مناسب برای بلیط پروازهای چارتر لحاظ می‌کنند. تجربه ثابت کرده شرکت‌های گردشگری تمایلی به عودت بلیط ندارند؛ در نتیجه اگر برنامه‌ای که برای پرواز مشهد کیش ترتیب‌داده‌اید، قطعی است، خرید بلیط چارتر انتخاب مناسبی برای شما به حساب می‌آید.

بلیط سیستمی پرواز مشهد

بلیط سیستمی پرواز مشهد

ایرلاین‌های ایرانی برای اینکه از غافله فروش بلیط هواپیما عقب نمانند، دفترهایی برای عرضه بلیط در شهرهای کوچک و بزرگ ایران به راه انداخته‌اند. به لطف گسترش اینترنت، شرایط خرید اینترنتی بلیط هواپیما از ایرلاین‌ها نیز مهیاست. این بلیط برای بازه‌های زمانی یک یا چند ماه آینده فروخته می‌شود. تاریخ و ساعت پرواز بلیط سیستمی کاملاً مشخص است؛ در نتیجه این بلیط برای گردشگران منظمی که رسم دارند برنامه سفر را از پیش مشخص کنند، گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید. از طرف دیگر، استرداد بلیط سیستمی نیز بسیار راحت است. با این حال جریمه لغو این بلیط هرچقدر به زمان پرواز نزدیک‌تر باشد، افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

همان‌گونه که وعده داده بودیم، تمامی راه‌و‌چاه تهیه بهترین پرواز مشهد کیش را با شما در میان گذاشتیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، سفری جانانه را تجربه کنید و حسابی به شما خوش بگذرد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های مفیدی برای خرید بلیط پرواز مشهد کیش دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

پروازهای اکونومی از دیگر کلاس‌های پرواز مشهد کیش خوش‌قیمت‌تر هستند.

ایرلاین ماهان یکی از بهترین ایرلاین‌ها در پرواز مشهد کیش به حساب می‌آید. انصافاً باید گفت از امکانات رفاهیِ ایران ایر و ایران ایر تور نیز نمی‌توان گذشت.

کلاس بیزینس پرواز مشهد کیش امکانات شاهانه‌ای دارد و از صندلی‌های بسیار راحتی برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.