بهترین پرواز تهران کیش کدام است؟

0

هر کدام از ما حداقل سالی یک بار برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنیم. این برنامه‌ریزی ممکن است با توجه به مقصد، سخت یا ساده باشد؛ اما مهم‌ترین بخش هر سفری، پیداکردن روش مناسبی برای رفتن به مقصد است. اگر مقصد را کیش در نظر بگیریم، شاید راحت‌ترین روش، سفر با هواپیما باشد؛ پس دغدغه بعدی احتمالاً خرید بلیط هواپیما تهران کیش است؛ البته قطعاً قیمت این بلیط هم برای ما اهمیت زیادی دارد که کاملاً هم منطقی است؛ پس بیایید نگاهی به انواع پرواز تهران کیش و خدمات و قیمتشان بیندازیم. دانستن این جزییات به برنامه‌ریزی بهتر سفرمان کمک می‌کند.

بهترین پرواز تهران کیش از نظر ایرلاین

بهترین پرواز تهران کیش از نظر ایرلاین

 

اگر بخواهیم قدم‌به‌قدم خرید بلیط هواپیما کیش را برنامه‌ریزی و دنبال کنیم، اولین قدم انتخاب ایرلاین مناسب است. ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر و ایران ایر تور از بهترین ایرلاین‌ها برای خرید بلیط هواپیما برای هر کدام از سفرهایتان هستند؛ اما بدون داشتن اطلاعات درباره هرکدام از این خطوط هواپیمایی انتخاب بین آن‌ها ممکن نیست. بیایید کمی دقیق‌تر آن‌ها را بررسی کنیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران در هر ایرلاین متفاوت است؛ علاوه بر آن، تاریخ سفر و نوع پرواز هم در قیمت بلیط شما تأثیر مستقیم دارد. کمی حوصله کنید، دربارۀ این یکی مفصل‌تر برایتان می‌گوییم. جدا از هزینه‌ها، هر ایرلاینی برای ساعاتی که در هواپیما هستید، امکاناتی در نظر گرفته است. این امکانات می‌تواند بر اساس نوع بلیط متفاوت باشد.

هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور

در هواپیمایی ایران ایرتور برای بزرگسالان مجله و برای کودکان بازی‌های فکری و کتاب تدارک دیده‌اند. اگر اهل فیلم و موسیقی هم باشید، امکاناتی برای شما در هواپیماهای این ایرلاین فراهم است؛ پس اصلاً بنا نیست که سفرتان کسل‌کننده باشد؛ البته برای فرزندتان به این امکانات بسنده نکنید و حتماً کتاب و اسباب‌بازی محبوبش را با خود داشته باشید.

هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان

در هواپیمایی ماهان کیفی از وسایل لازم بهداشتی برای هر مسافر در نظر گرفته‌اند؛ البته حالا که کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم، شاید دیگر این کیف‌ها به مسافران تعلق نگیرد. در هواپیماهای این ایرلاین پتو و بالش بسته‌بندی‌شده هم هست تا سفر راحت‌تری را تجربه کنید؛ پس لازم نیست نگران چیزی باشید. در این ایرلاین به کودکان 2 تا 12 سال کادو هم تعلق می‌گیرد؛ پس این احتمالاً تجربه خوبی برای فرزندتان می‌شود. در کنار همه این‌ها، یکی از جذاب‌ترین امکانات هواپیمایی ماهان، امکان خرید از برندهای معتبر است.

هواپیمایی هما

هواپیمایی هما

درباره خط هواپیمایی ایران ایر (هما) هم که همه ما می‌دانیم. این شرکت هواپیمایی از دیرباز در ایران فعال بوده و پروازهای بسیاری را در کارنامه خود دارد. چه بلیط بیزینس این ایرلاین را گرفته باشید و چه بلیط اکونومی، قرار است در پروازهای این شرکت به شما خوش بگذرد. صندلی‌های راحت، پذیرایی شیک و محیط امن و راحت اکثر هواپیماهای این شرکت دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بهترین تجربه پرواز را برای مسافران رقم زنند.

کترینگ هر سه این ایرلاین‌ها، جزو بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کترینگ‌های ایران است؛ پس خیالتان بابت غذا هم راحت باشد؛ البته با توجه به مدت سفر و مقصد غذاهایی که در هواپیما سرو می‌شود متفاوت است. حالا دیگر انتخاب با شماست که کدام خط هوایی برای تهیه بلیط هواپیما تهران کیش برایتان مناسب‌تر است.

بهترین پرواز تهران کیش از نظر هواپیما

بهترین پرواز تهران کیش از نظر هواپیما

ممکن است از آن دسته مسافرها باشید که مدل هواپیما برایتان چندان اهمیتی ندارد؛ اما انتخاب هواپیمای مناسب می‌تواند روی کیفیت سفرتان تأثیر مستقیمی بگذارد؛ پس بهتر است برای دقت در جزییات پرواز وقت بیشتری بگذارید.

زمان خرید بلیط هواپیما تهران کیش، بعد از جست‌وجو، زیر هر نتیجه، خط هواپیمایی و مدل هواپیما مشخص است. ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر (هما)، ایران ایر تور در مسیر تهران کیش از ایرباس و بوئینگ استفاده می‌کنند. ایرباس‌های این خطوط هوایی در این مسیر مدل 300، 340،320 و 350 و تنها مدل بوئینگ این مسیر 777 است. در بین ایرباس‌ها بهترین مدل ایرباس 320 است که 145 تا 150 نفر ظرفیت دارد. اگر جزء طرفداران پروپاقرص حفظ محیط زیست هستید، این مدل ایرباس آلودگی کمی را به جهان تحمیل می‌کند.

در کل چون ایرباس‌های مسیر تهران کیش همه از یک خانواده هستند، تفاوت چندانی با هم ندارند؛ اما عرض صندلی‌ها در مدل 320 حدود 45 سانتی‌متر است که می‌تواند باعث راحتی شما شود. در این مدل فضای بیشتری برای خودتان دارید. هواپیماهای بوئینگ هم به‌اندازه ایرباس‌ها راحت هستند؛ اما اندازه آن‌ها بسیار بزرگ‌تر است؛ پس می‌توانند مسافرهای خیلی بیشتری را در یک پرواز جابه‌جا کنند.

بهترین بلیط هواپیما تهران کیش از نظر قیمت

بهترین بلیط هواپیما تهران کیش از نظر قیمت

قیمت بلیط به عوامل مختلفی مثل تاریخ و فصل سفر، خط هوایی، نوع هواپیما و خدمات و… بستگی دارد. در فصل‌های پر مسافر با به‌هم‌خوردن عرضه و تقاضا، قیمت بلیط هم بیشتر می‌شود. صندلی‌های هر هواپیما را به‌طور معمول به سه بخش تقسیم می‌کنند. به این بخش‌ها بر اساس نوع خدمات و میزان راحتی، اکونومی، بیزینس و فرست کلاس می‌گویند. اکونومی ارزان‌ترین نوع بلیط است و مسلماً امکانات کمتری نسبت به انواع بیزینس و فرست کلاس دارد. در این بین فرست کلاس گران‌ترین نوع بلیط است و امکانات ویژه‌تری دارد. انتخاب بلیط حتی روی منوی غذایی هم تأثیر دارد؛ پس دقت در انتخاب مناسب‌ترین نوع بلیط می‌تواند کیفیت سفرتان را تغییر دهد.

اینکه شما به چه روشی بلیط هواپیما تهران کیش را تهیه کنید، روی قیمت نهایی بلیط تأثیر دارد. بلیط‌ها از نظر روش تهیه، دو نوع سیستمی و چارتر هستند. در گذشته نه‌چندان دور، بلیط چارتر معمولاً ارزان‌ترین نوع بلیط بود؛ اما این روزها ورق برگشته و گاهی بلیط چارتر گران‌تر از بلیط سیستمی فروخته می‌شود. در واقع اگر دنبال خرید بلیط ارزان تهران کیش هستید، باید روزهای وسط هفته یا ایام کم‌سفر و خلوت کیش را انتخاب کنید.

امیدواریم حالا که کمی بیشتر درباره انواع پرواز تهران کیش می‌دانید، انتخاب بلیط مناسب برایتان راحت‌تر شده باشد. حالا دیگر با بلیط سیستمی آشنا هستید و هم بلیط چارتر را می‌شناسید؛ پس کمی بیشتر وقت بگذارید و بهترین نوع را برای خودتان انتخاب کنید. یادتان نرود که می‌توانید هر نوع بلیط هواپیما تهران کیش را از سایت ره بال آسمان تهیه کنید. همینجا منتظرتان می‌مانیم که بیایید و تجربه سفرتان را با ما در میان بگذارید.

ایران ایر (هما)، ماهان، ایران ایر تور

قیمت بلیط به فصل مسافرت، نوع بلیط (اکونومی، بیزینس، فرست کلاس) و روش تهیه (سیستمی، چارتری) متفاوت است.

هواپیمای ایرباس 320 به‌خاطر ظرفیت و تعداد مسافر کمتر و عرض بیشتر صندلی‌ها راحت‌تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.