بهترین پرواز مشهد قشم را چطور پیدا کنیم؟

0

اگر بخواهید بار سفر ببندید و از مشهد به قشم بروید، راه‌های زیادی پیش روی شماست؛ اما معمولاً راحت‌ترین و سریع‌ترین راه سفری هوایی است. البته سفرهای هوایی به شرطی کم‌دردسر است که راجع به پروازهای مسیر اطلاعات خوبی داشته باشید. اینکه بدانید با کدام ایرلاین و کدام مدل هواپیما سفر کنید، در کیفیت خاطره‌تان تأثیرگذار است؛ پس باید بهترین پرواز مشهد به قشم را انتخاب کنید. اگر در حال حاضر دغدغه‌تان خرید بلیط هواپیما مشهد قشم است؛ پس بیایید اطلاعات مفید تهیه بلیط را قدم‌به‌قدم با هم مرور کنیم.

بهترین پرواز مشهد قشم از نظر ایرلاین

بهترین پرواز مشهد قشم از نظر ایرلاین

حالا که قرار است با هواپیما از مشهد به قشم سفر کنیم، اولین قدم انتخاب ایرلاین است. ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر (هما) و ایران ایر تور بهترین خطوط هواپیمایی فعال در این مسیر هستند. احتمالاً دانستن خدمات هر کدام از این ایرلاین‌ها می‌تواند انتخاب راحت‌تر شما برای خرید بلیط مؤثر باشد؛ پس بیایید با هم نگاهی به امکانات هر کدام از آن‌ها بیندازیم.

هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان

کترینگ ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر تور و ایران ایر (هما) با داشتن حدود هزار کارمند، از بزرگ‌ترین کترینگ‌ها هم هستند؛ پس از این بابت نگران نباشید. با توجه به نوع بلیط در بعضی از پروازها می‌توانید با اطلاع قبلی غذایی مطابق پرهیزهایتان بگیرید.

ماهان در دوران کرونا، کیفی حاوی وسایل بهداشتی ضروری برای مسافران خود در نظر گرفته بود؛ اما از اینکه بعد از پایان کرونا هم چنین خدمتی در دسترس است یا نه، اطلاعی در دست نیست. در این ایرلاین پتو و بالشی بسته‌بندی‌شده در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در پرواز فرصت استراحت‌کردن داشته باشید. اگر کودک دو تا دوازده‌ساله دارید، هواپیمایی ماهان برای کودکان هدیه‌ای در نظر گرفته است. این هدیه کوچک می‌تواند خاطره به‌یادماندنی‌تری از سفر، برای دلبندتان بسازد؛ اما احتمالاً جذاب‌ترین بخش سفر با ایرلاین ماهان امکان خرید از برندهای معتبر در حین پرواز باشد.

هواپیمایی ایران ایر تور

هواپیمایی ایران ایر تور

اگر اهل مطالعه، فیلم یا موسیقی باشید، در هواپیماهای ایران ایر تور حوصله‌تان سر نمی‌رود. در هواپیماهای این ایرلاین می‌توانید در مانیتورها فیلم تماشا کنید یا موسیقی شخصی خودتان را گوش بدهید. در ایران ایر تور مجله در اختیارتان می‌گذارند تا اگر اهل مطالعه هستید، از سرگرمی جذاب خودتان لذت ببرید؛ پس اصلاً فکر نکنید که زمان سفرتان قرار است کسل‌کننده باشد. اگر هم کودکی همراه شماست، اصلاً نگران نباشید. در هواپیماهای این ایرلاین برای پرواز مشهد قشم، برای کودکان کتاب و بازی‌های فکری وجود دارد. با همه این‌ها بد نیست که اسباب‌بازی یا کتاب محبوب دلبندتان همراهتان باشد. ممکن است بعضی کودکان کتاب یا بازی خاصی را دوست داشته باشند.

هواپیمایی ایران ایر (هما)

هواپیمایی ایران ایر (هما)

درباره هواپیمایی ایران ایر سخن بسیار است. این شرکت قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است که اکثر پروازهایش را در کلاس بیزینس برگزار می‌کند. هواپیماهای بزرگ، صندلی‌های راحت و پذیرایی‌های خاص در ظروف شیک و مرتب، از تجربه‌هایی است که مسافران این پرواز گزارش کرده‌اند.

بهترین پرواز مشهد قشم از نظر نوع هواپیما

بهترین پرواز مشهد قشم از نظر نوع هواپیما

شاید کمتر مسافری برای پرواز به نوع هواپیما توجه کند؛ اما هواپیما هم یکی از عوامل مؤثر راحتی شما در طول سفر است؛ پس باید برای تهیه بلیط کمی بیشتر حواستان را جمع کنید. همان موقع که در سایت برای بلیط جست‌وجو می‌کنید، زیر هر نتیجه، مدل هواپیما هم مشخص است. ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر (هما) و ایران ایر تور از ایرباس‌های مدل 300، 340،320 در این مسیر استفاده می‌کنند؛ البته در کنار این‌ها باید بوئینگ 777 به این لیست اضافه کنید.

هواپیماهای بوئینگ از ایرباس‌ها خیلی بزرگ‌تر هستند و با هر پرواز تعداد مسافران بیشتری را جابه‌جا می‌کنند؛ پس اگر علاقه‌ای به تراکم جمعیت ندارید، شاید این مدل هواپیما مناسب شما نباشد؛ اما به غیر از این تفاوت چندانی با خانواده هواپیماهای ایرباس ندارند.

در بین هواپیماهای مدل ایرباس بهترین انتخاب مدل 320 است. لازم نیست خیلی وارد جزئیات فنی این هواپیماها شویم؛ اما بخشی که تأثیر مستقیمی روی سفر شما دارد، صندلی‌هاست. صندلی‌های هواپیمای ایرباس 320 عرضی معادل 45 سانتی‌متر دارند و راحت‌تر به نظر می‌رسند چون فضای بیشتری دارید. ظرفیت این مدل هم بین 145 تا 150 مسافر است؛ پس تراکم جمعیت هم قرار نیست آزارتان بدهد. در کنار همه این‌ها اگر به مباحث محیط زیستی هم علاقه دارید، ایرباس 320 دی‌اکسید کربن کمتری تولید می‌کند؛ پس با انتخاب این مدل سفری سبزتر را تجربه می‌کنید. حالا دیگر انتخاب با شماست که بهترین پرواز مشهد قشم با کدام ایرلاین و چه نوع هواپیمایی برایتان رقم می‌خورد.

بهترین بلیط هواپیما مشهد قشم از نظر قیمت

بهترین بلیط هواپیما مشهد قشم از نظر قیمت

قیمت بلیط به عوامل زیادی بستگی دارد؛ مثلاً فصل سفر، ایرلاین، نوع هواپیما، نوع بلیط و خدمات. در فصل‌های پر مسافر قیمت‌ها هم از همیشه بیشتر است و سفر شلوغ‌تری را هم تجربه می‌کنید. اینکه بلیطتان برای کدام بخش هواپیما هم باشد، در هزینه سفرتان تأثیرگذار است. معمولاً هواپیماها را به سه بخش اکونومی، بیزینس و فرصت کلاس تقسیم می‌کنند؛ پس نوع بلیط شما هم می‌تواند یکی از این انواع باشد. بلیط اکونومی ارزان‌ترین نوع بلیط و در مقابل آن فرست کلاس گران‌ترین نوع است. پر واضح است که با توجه به نوع بلیط خدماتی هم که برای شما در نظر گرفته‌اند، متفاوت است. پس فرست کلاس‌ها امکانات ویژه‌تری دارند. این امکانات حتی روی منوی غذایی هر بخش هم تأثیر مستقیمی دارند؛ در نتیجه نوع بلیط ارتباط مستقیمی با کیفیت سفرتان دارد.

بلیط‌ها را از نظر روش تهیه هم به دو نوع چارتر و سیستمی تقسیم می‌کنند. اینکه با چه روشی بلیط پرواز مشهد قشم را تهیه کنید هم روی قیمت نهایی بلیط‌تان تأثیر دارد. معمولاً بلیط‌های سیستمی قیمت ثابتی دارند؛ اما قیمت بلیط چارتر همواره دستخوش تغییرات می‌شود. علت این موضوع هم این است که بلیط‌های چارتر، پیش‌خرید می‌شوند. اگر بخت با شما یار بازد و در روزهای خلوت به قشم سفر کنید، می‌توانید بلیط چارتر را در لحظات آخر با بهترین قیمت تهیه کنید. اگر هم که روزهای شلوغ و پرتردد مثل تعطیلات یا ایام نوروز، مسسافر قشم باشید، حتی بلیط لحظه آخری را هم نمی‌توانید با قیمت ارزان تهیه کنید.

حالا که اطلاعات کاملی درباره بهترین پرواز مشهد قشم دارید، امیدواریم انتخاب برایتان ساده‌تر باشد. راستی می‌توانید همین حالا بلیط مشهد قشم را از سایت ره بال آسمان تهیه کنید. منتظرتان هستیم تا با خاطرات قشنگتان برگردید و آن‌ها را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت بلیط به فصل مسافرت، نوع بلیط (اکونومی، بیزینس، فرست کلاس) و روش تهیه (سیستمی، چارتری) متفاوت است.

هواپیمای ایرباس 320 به‌خاطر ظرفیت و تعداد مسافر کمتر و عرض بیشتر صندلی‌ها راحت‌تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.