مراکز خرید کیش | از سارینا تا زیتون ?

3

یکی از بهترین مناطق گردشگری داخلی، بدون شک جزیره کیش است؛ چراکه در هر فصل جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و همین موضوع بسیاری را به‌سوی خرید بلیط هواپیما کیش می‌کشاند. یکی از این جاذبه‌ها، وجود مراکز خرید بسیار لوکس با معماری مدرن و خاص است که همیشه در خدمت گردشگران و بازدیدکنندگان این منطقه زیبا هستند. این مراکز خرید خود را آماده هر نوع سلیقه‌ای کرده‌اند؛ از برندبازان گرفته تا آن‌هایی که به دنبال اجناس قیمت‌ مناسب هستند. حتی می‌توانید در زمان تخفیف این فروشگاه‌ها، به کیش مسافرت کرده و با دستی پر به خانه برگردید. برای مطلع شدن از زمان این تخفیفات، می‌توانید مقاله بهترین زمان سفر به کیش را مطالعه کنید تا با خیال راحت به این جزیره رویایی، سفر کنید و از خرید خود لذت ببرید. با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین مراکز خرید کیش بیندازیم.

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 در کیش

مرکز خرید سارینا 1 در 10 طبقه شامل 1 طبقه پارکینگ، 2 طبقه تجاری و 7 طبقه اداری در سال 1396 با چشم‌اندازی روبه‌دریا تأسیس شد. مرکز خرید سارینا یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد برندپوش است. قیمت‌ها در این مرکز خرید به دلیل کالاهای برند و باکیفیتی که ارائه می‌شود، کمی بیشتر از سایر مراکز خرید کیش است؛ اما اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد، مطمئناً از این فروشگاه دست‌خالی بیرون نخواهید آمد. همچنین می‌توانید از رستوران‌های خوب این مرکز خرید هم استفاده کنید و با چشم‌انداز دریا غذای خود را نوش جان کنید.

ساعات کاری9 الی 13:30 و 16:30 الی 22:30
آدرسجزیره کیش، بلوار خیام

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون در سال 1391 با 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی فعالیت خود را شروع کرد. این فروشگاه در سه طبقه ساخته شده که یک طبقه آن به رستوران و فودکورت با منظره‌ای چشم‌نواز اختصاص داده شده است. شما می‌توانید انواع محصولات موردنیاز خود ازجمله پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و … را در مرکز خرید دامون پیدا کنید. در طبقه دوم این مرکز خرید، یک پیست اسکیت روی یخ وجود دارد که علاقه‌مندان به این ورزش هیجان‌انگیز می‌توانند در حضور مربی از آن لذت ببرند. وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ‌های دل‌نشین آن، فضای فروشگاه دامون را بسیار لطیف و خوشایند کرده است. مرکز خرید دامون به دلیل داشتن رستوران‌های مختلف و فروشگاه‌های برند و همچنین نزدیکی به ساحل، بین گردشگران جزیره کیش از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

ساعات کاری10 الی 14 و 18 الی 23:30
آدرسخیابان وصال، مرکز خرید دامون، جزیره کیش

مرکز خرید پردیس 1

مجتمع خرید پردیس 1

بازار پردیس 1 یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش می‌باشد که در سال 1371 افتتاح گردید و آغاز به‌کار کرد. این مجموعه تحت نظر و مشاوره معروف‌ترین معماران فرانسوی ساخته شده و امروزه به یکی از بهترین مراکز خرید کیش تبدیل شده است. شما می‌توانید در بازار پردیس 1 که یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش می‌باشد، انواع اقلام موردنیاز خودتان ازجمله پوشاک، کفش و کیف، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و الکترونیکی و … را با قیمت‌های بسیار مناسب بیابید. در میان 228 غرفه فعال این مجموعه، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های خرید، لباس‌های شب زنانه باکیفیت و قیمت‌مناسب آن است که با تنوع مدل در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند. این مرکز خرید از امکانات رفاهی دیگری از قبیل چایخانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، بانک و آژانس‌های مسافرتی هم برخوردار است.

ساعات کاری9:00 الی 13:30 و 17 الی 23
آدرسبین بلوار رازی و خیابان فردوسی، جزیره کیش

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2

بازار پردیس 2 با معماری فوق‌العاده در چهارطبقه ساخته شده که با وجود فضای سبز و نخل‌های زیبا، بسیار دل‌نشین و دوست‌داشتنی جلوه می‌کند. این بازار در سال 1378 با 30 واحد تجاری و 10 واحد اداری تأسیس شد که یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. اگر به‌دنبال کالاهای برند و باکیفیت هستید، این مجتمع برای شما بهترین گزینه می‌باشد؛ چراکه برندهای معتبر در زمینه‌های مختلف از قبیل پوشاک، عطر، کیف و کفش و … در این بازار وجود دارند و می‌توانید هرآنچه مدنظرتان هست را بیابید و خریداری کنید. همچنین می‌توانید از چایخانه سنتی، کافی‌شاپ یا رستوران مرکز خرید پردیس 2 استفاده و در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای این مجتمع هم شرکت کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید، وجود پیاده‌رو شیشه‌ای می‌باشد که پردیس 2 را بسیار جذاب کرده است.

ساعات کاری9:30 الی 13 و 17 الی 23
آدرسمیدان پردیس، جزیره کیش

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس در جزیره کیش

بازار ونوس در سال 1375 افتتاح شد و اکنون 339 غرفه فعال دارد که اکثر فروشگاه‌های آن در طبقه همکف متمرکز شده‌اند. بخش عمده این بازار را پوشاک زنانه و مردانه آن‌هم با قیمت‌های مناسب و کیفیتی مطلوب تشکیل داده‌اند و سایر محصولات ازجمله لوازم‌خانگی بسیار محدود می‌باشند. طبقات بالاتر شامل دفاتر خدماتی و اداری و رستوران و … می‌شود و از امکانات رفاهی نسبتاً خوبی نیز برخوردار است. ازجمله محاسن مرکز خرید ونوس، نزدیکی به ساحل و هتل‌های کیش است که این بازار را در لیست مراکز خرید انتخابی شما در کیش قرار می‌دهد.

ساعات کاریخیابان سنایی، جزیره کیش
آدرس9:30 الی 13:30 و 17:30 الی 22:30

مرکز خرید مروارید

بازار بزرگ مروارید در کیش

یکی از مراکز خرید محبوب با کالاهای قیمت‌مناسب در میان گردشگران جزیره کیش، مرکز خرید مروارید است که معماری زیبای آن یادآور دوران هخامنشی است. این مرکز خرید در سال 1373 تأسیس شد و در کنار اجناس متنوع خود مانند لباس‌های ورزشی، پوشاک، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و …، دارای یک رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد. مرکز خرید مروارید، 12 درب ورودی و 8 بازارچه دارد که تمامی این بازارچه‌ها در یک تالار ورودی با گچ‌بری‌های هنرمندانه و آب‌نمایی زیبا به هم می‌رسند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر حتی قصد خرید هم ندارید، یک‌بار از این مرکز خرید زیبا و جذاب دیدن کنید.

ساعات کاری9 الی 13:30 و 17:30 الی 23
آدرسبلوار مروارید، جزیره کیش

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان کیش

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید مرجان است. این بازار با 260 واحد تجاری و اداری بنا شده است که 134 واحد آن درزمینه پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و … فعالیت می‌کنند. یکی از دلایل معروفیت مرکز خرید مرجان، وجود آکواریوم زیبا و دیدنی داخل این بازار می‌باشد که بیش از 800 گونه از آبزیان و ماهیان را در خود جای‌داده است. در این مرکز خرید، علاوه بر کالاهای قیمت مناسب و باکیفیت، شما می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ هم استفاده کنید و یک روز خوب را بر ای خود بسازید. شب‌ها 39 آب‌نما با ارتفاع 50 متر و نورپردازی آن با 420 پروژکتور، منظره‌های چشم‌نواز و دیدنی را ایجاد می‌کنند. با این تفاسیر اگر می‌خواهید خرید و تفریح را کنار هم داشته باشید به مرکز خرید مرجان در ساحل مرجان کیش سر بزنید.

ساعات کاری9:30 الی 14 و 15 الی 23
آدرسجاده جهان، جزیره کیش

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ در کیش

بازار پانیذ یکی از بازارهای نسبتاً قدیمی جزیره کیش است که می‌توانید انواع کالاهای موردنیاز خود ازجمله پوشاک، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و … با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. البته در خرید وسایل از این مجموعه بسیار دقت کنید که گول قیمت پایین بعضی کالاها را نخورید و به‌دنبال اجناس اصل باشید. در طبقه دوم این مرکز خرید، بازار چینی‌ها قرار گرفته که اگر گذرتان به مرکز خرید پانیذ افتاد، حتماً از این بازار هم دیدن کنید. علاوه بر خرید اجناس قیمت مناسب، می‌توانید هر شب رأس ساعت 22 از برنامه‌های شاد و مفرح این مرکز لذت ببرید و در قرعه‌کشی هم شرکت کنید.

ساعات کاری9:30 الی 14:00 و 17:00 الی 23:00
آدرسکیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید دیپلمات

بازار دیپلمات در جزیره زیبای کیش

بازار دیپلمات در کیش، ساختمانی 5 طبقه با مساحت 4 هزار مترمربعی می‌باشد که بسیار زیبا و چشم‌گیر است. بیشتر واحدهای این ساختمان تجاری است که شامل فروشگاه‌های مواد غذایی و شکلات، کیف و کفش، پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی صرافی می‌شود. در مرکز خرید دیپلمات دو رستوران خوب برای استراحت و خوردن وعده غذایی خوشمزه با منظره روبه‌دریا وجود دارد که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرکز خرید می‌باشد.

ساعات کاری9 الی 12 و 17 الی 22
آدرسکیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که اجناس قیمت مناسب و کیفیت بالا دارد، مرکز خرید زیتون است. این مجموعه با معماری جالب، در دوطبقه تجاری فعالیت می‌کند و انواع پوشاک مردانه و زنانه، عطر و اودکلن و … به گردشگران عرضه می‌کند. باید بگوییم که مرکز خرید زیتون یک مرکز خرید خوب است که به دلیل معماری منحصربه‌فردش، حتی گشت زنی در آن‌هم لذت‌بخش می‌باشد و لذت خرید را بیشتر می‌کند. حتی می‌توانید در رستوران یا کافی‌شاپ این مجموعه استراحت کنید و از وعده‌های غذایی خود لذت ببرید یا در شب‌های قرعه‌کشی جزو برندگان خوش‌شانس این مجموعه باشید.

ساعات کاری9 الی 13 و 17 الی 22:30
آدرسخیابان فردوسی، جزیره کیش

در این مقاله با انواع مراکز خرید در کیش آشنا شدیم و اطلاعات نسبی از آنان کسب کردیم. البته علاوه بر این مراکز یاد شده، چندین مرکز خرید دیگر وجود دارند که ما نام نبردیم و به همین چند مورد بسنده کردیم. همچنین چند مجتمع دیگر از جمله سارینا 2، سیتی سنتر و میکا مال از جمله مراکز خرید در حال ساخت جزیره کیش هستند. با دانستن این اطلاعات، قطعاً سفر کیش و خریدکردن در آن جزیره برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد بود، چراکه برحسب نیاز خود می‌توانید مقصد مدنظر را انتخاب کنید. بعد از رفتن به این مراکز خرید حتماً تجربه‌های خود را با ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

3 نظرات
  1. ReYhaneH می گوید

    مرکز خرید دامون و زیتون رو رفتم به نظرم دامون کیفیت اجناس از زیتون بهتر و به روز تره

  2. زهرا می گوید

    واسه من که عاشق بازار و خرید هستم ، هیچ بخشی از سفر برام جذاب تر از بازار گردی نیست ، چه خوب که مراکز های خرید را برامون معرفی می‌کنید.

    1. بانو تقیان می گوید

      زنده باد زهرای عزیز. امیدوارم همیشه جیب پر پول و انگیزه و انرژی برای خرید داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.