جشنواره تابستانی کیش | تابستان پر از خنده و تخفیف

0

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی استان هرمزگان به حساب می‌آید. این جزیره در همه فصول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی متعدد است و خرید بلیط هواپیما کیش در بیشتر روزهای سال طرفداران زیادی دارد؛ اما در تابستان سفر به کیش مزه دیگری می‌دهد. در طول تعطیلات تابستانی، گردشگران بسیاری کیش را برای تفریحات خود انتخاب می‌کنند. به همین خاطر در این فصل شاهد برگزاری انواع جشنواره تابستانی در این جزیره هستیم. امروز قصد داریم تا شما را با انواع جشنواره تابستانه کیش آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

در جشنواره تابستانی کیش چه خبر است؟

جشنواره تابستانی کیش یک موقعیت عالی برای سفر به این جزیره محسوب می‌شود. در طول این مدت، شاهد تنوعی بی‌نظیر از انواع برنامه‌های مفرح خواهید بود. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. در طول مدت این جشنواره، جزیره کیش بهترین مقصد برای سفر تابستانی خواهد بود. در ادامه قصد داریم تا شما را به‌صورت کامل با جزئیات جشنواره تابستانی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • برگزاری جشنواره تابستانی خرید

خرید‌کردن یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در جزیره کیش تجربه کنید. جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری به حساب می‌آید. به همین خاطر ورود کالا به این جزیره مشمول مالیات نمی‌شود. از‌این‌رو می‌توانید با صرف کمترین هزینه، اجناس خارجی و اورجینال را از کیش تهیه کنید. همین مسئله به یک جاذبه گردشگری در کیش تبدیل شده است. بسیاری از مسافران در هر فصل برای خرید به جزیره کیش سفر می‌کنند تا مایحتاج چند ماه خود را تهیه نمایند. اگر اهل خرید‌کردن هستید و از این کار لذت می‌برید، جشنواره تابستانه کیش بهترین موقعیت برای شما خواهد بود. در این فصل معمولاً نه فقط یک فروشگاه خاص، بلکه مراکز خرید بزرگ همانند مرکز خرید پردیس 1 و 2، مروارید و پانیذ نیز جشنواره تخفیف تابستانی برگزار می‌کنند.

در تابستان همین طور که داخل یک پاساژ قدم می‌زنید، با علامت‌های قرمز‌رنگ درصد تخفیف رو‌به‌رو خواهید شد و در دلتان قند آب می‌شود! در جشنواره تابستانه کیش معمولاً مسافران ترجیح می‌دهند تا کالایی را بدون تخفیف تهیه نکنند. همین مسئله قیمت را می‌شکند و همه مجبور می‌شوند تا به شما تخفیف دهند. البته علاوه‌بر درصد تخفیف‌های مختلف، انواع قرعه‌کشی به‌ازای خرید در هر پاساژ نیز برگزار می‌شود. پس به این ترتیب یک تیر و چند نشان می‌زنید.

  • برگزاری انواع کنسرت تابستانه

عکس برگزاری انواع کنسرت تابستانه

متأسفانه در بسیاری از شهرهای کشور، امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد؛ اما در جشنواره تابستانه کیش، هر شب چند کنسرت برگزار می‌شود. این یعنی شما می‌توانید هر شب بین کنسرت چند خواننده معروف کشور، یکی را انتخاب کنید. در طول جشنواره تابستانی، بسیاری از خواننده‌های معروف همانند بهنام بانی، احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین و سایر خوانندگان محبوب کشور، در جزیره کیش حضور دارند.

هر کدام از این خواننده‌ها، در یک سالن و هتل خاص برنامه اجرا می‌کنند. از طرف دیگر بلیت این کنسرت‌ها در طول تابستان حدود 50‌درصد تخفیف دارند. به همین خاطر معمولاً در طول جشنواره تابستانی، بلیت‌ها به‌سرعت فروخته می‌شوند. پس برای حضور در این کنسرت‌ها، باید دست بجنبانید و از چند روز قبل اقدام به خرید کنید.

برنامه‌های کنسرت تابستانه معمولاً از بعد غروب آغاز می‌شود و تا پاسی از نیمه‌شب ادامه دارد. این کنسرت‌ها به‌حدی شاد و هیجان‌انگیز هستند که تا چند روز بعد هم سرخوش خواهید بود. پس اگر در تابستان قصد سفر به جزیره کیش را دارید، حتماً از قبل برنامه کنسرت‌ها را بررسی کرده و بلیت آن را تهیه کنید.

  • شرکت در جنگ‌های شبانه و انواع استند‌آپ کمدی در جشنواره تابستانه کیش

عکس استند‌آپ کمدی در جشنواره تابستانه کیش

جنگ‌های شبانه پای ثابت جشنواره تابستانی کیش هستند. در طول سال نیز انواع جنگ و برنامه شبانه برگزار می‌شود؛ اما جنگ‌های تابستانه شور و هیجان بیشتری دارند. جزیره کیش در طول تابستان میزبان کمدین‌های معروفی همانند حامد آهنگی و دکتر اقبالی است. برنامه این کمدین‌ها به‌حدی شاد و مفرح هستند که باید خودتان را برای خنده تا مرز دل‌درد آماده کنید! برنامه این عزیزان معمولاً شامل بداهه‌گویی می‌شود. پس حتی اگر دو شب متوالی نیز در یک برنامه حضور داشته باشید، باز هم حسابی سرگرم خواهید شد.

در بین آیتم‌های مختلف جنگ‌های شبانه، انواع برنامه موسیقی شاد قرار داده می‌شود. این برنامه‌ها کاملاً خانوادگی هستند و باعث می‌شوند تا ذهن شما از هرچه قرض و بدهی است، دور شود. در طول جشنواره تابستانی کیش، جنگ‌های شبانه متعددی برگزار می‌شوند؛ اما ظرفیت همه آن‌ها بسیار محدود است. جنگ‌هایی همانند حامد آهنگی و دکتر اقبالی به‌سرعت تکمیل می‌شوند، پس بهتر است حتماً پیش از سفر به کیش، بلیت خود را رزرو کنید. فراموش نکنید که در طول جشنواره تابستانی، بلیت این جنگ‌ها بین 50 تا 90درصد تخفیف دارند.

  • برگزاری انواع تئاتر در جشنواره تابستانه کیش

عکس انواع تئاتر در جشنواره تابستانه کیش

در کنار کنسرت موسیقی و جنگ‌های شبانه، انواع تئاتر نیز در جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود. این تئاترها دارای ژانرهای متفاوتی هستند. برخی از تئاترها کمدی و موزیکال و برخی دیگر ارزشی هستند. همچنین در میان این برنامه‌های فرهنگی، انواع برنامه عروسکی مخصوص کودکان نیز برگزار می‌شود. البته نیازی نیست که نگران هم‌زمانی برنامه‌های مختلف کنسرت، جنگ شبانه و تئاتر باشید. معمولاً در طول جشنواره، زمان‌بندی این برنامه‌ها بادقت انجام می‌شود. پس می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق، در اغلب این برنامه‌های فرهنگی و تفریحی شرکت کنید. در نهایت همان طور که انتظار دارید، در طول جشنواره تابستانی، بلیت این تئاترها شامل تخفیف 50 تا 90 درصدی می‌شوند.

  • تجربه هیجان تفریحات آبی در جشنواره تابستانه کیش

در جزیره کیش تفریحات آبی حرف اول را می‌زند. تفریحات آبی جزیره کیش فقط در شنا و آب‌تنی خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید در این جزیره از تفریحات لوکس همانند جت‌اسکی، پاراسل، کریزی‌بوت، بنانا، قایق تفریحی، قایق کف‌شیشه‌ای، قایق‌سواری، شاتل، غواصی و اسکوتر زیرآب لذت ببرید. بسیاری از تفریحات آبی کیش گران‌قیمت هستند. به همین خاطر شاید مسافران نیز فقط چند تفریح محدود را تجربه کنند؛ اما در جشنواره تابستانی کیش، تخفیف‌های بسیاری شامل حال این تفریحات آبی می‌شود. به این طریق در اکثر کلوب‌های تفریحات آبی و پارک‌های آبی همانند اوشن پارک می‌توانید همه تفریحات را با تخفیف تجربه کنید!

  • اقامت ارزان در جشنواره تابستانی کیش

هتل تماشا کیش

در طول تابستان، مسافران بسیاری روانه جزیره کیش می‌شوند. شاید تصور کنید به‌خاطر ازدحام مسافران، هتل‌ها قیمت خود را افزایش می‌دهند؛ اما برعکس، می‌توانید از تخفیفات جشنواره تابستانی نیز استفاده کنید! شاید از نظر شما این مسئله منطقی نباشد؛ اما همین جشنواره‌های تابستانی مسافران بیشتری را در طول تعطیلات تابستان به جزیره کیش می‌کشاند. در طول تابستان، هتل‌ها پیشنهادهای مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. به‌عنوان مثال شاید با 3 شب اقامت، یک شب اقامت رایگان هدیه بگیرید. یا اینکه برخی از هتل‌ها در ازای اقامت داخل هتل، تور رایگان گشت داخل جزیره را به شما هدیه می‌دهند. خلاصه اینکه مسافران نیز به این روند عادت کرده‌اند و از هتل‌ها انتظار یک پیشنهاد ویژه در تابستان دارند. همین مسئله باعث شده تا هتل‌ها نیز حتی به اجبار، این پیشنهادات را در اختیار مسافران قرار دهند.

  • جشنواره آب‌نبات‌چوبی

عکس کنسرت حشرات کیش

جشنواره آب‌نبات‌چوبی یکی از بامزه‌ترین و شیرین‌ترین جشنواره‌های تابستانی کیش است. این جشنواره به فسقلی‌های شیرین و بامزه اختصاص دارد. در این جشنواره انواع برنامه‌های هیجان‌انگیز همانند جنگ بستنی، کنسرت حشرات، فستیوال شهر شکلات، جزیره گنج، نمایش خروس زری، مسابقات آب‌پاشی، مسابقه کیک‌خوری، بازدید از پارک دلفین‌ها، نمایش عروس‌های غول‌پیکر، آموزش عروسک‌گردانی، بازدید از پارک بادی مارینا، نمایش گرگ نباشم و غیره برگزار می‌شود. این برنامه‌ها مخصوص کودکان است و البته سایر اعضای خانواده نیز از آن لذت خواهند برد. جشنواره آب‌نبات‌چوبی همواره در طول تابستان و هم‌زمان با جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود.

  • جشنواره عکس کیش

عکس جشنواره عکس کیش

در طول تابستان، جشنواره‌ای با نام جشنواره عکس در کیش برگزار می‌شود. افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. در طول این جشنواره، همه علاقه‌مندان، عکس‌هایی زیبا از جزیره کیش می‌گیرند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند. در نهایت به تصاویر منتخب هدیه داده می‌شود.

  • انواع قرعه‌کشی در جشنواره تابستانی کیش

عکس انواع قرعه‌کشی در جشنواره تابستانی کیش

خب تا اینجای کار قطعاً از تنوع جشنواره‌ها لذت برده‌اید. بعد از اینکه همه‌چیز، از اقامت گرفته تا تفریحات آبی را با تخفیف تجربه کردید، حالا نظرتان درباره شرکت در قرعه‌کشی و یک جایزه ارزشمند چیست؟ در طول جشنواره تابستانی کیش، شما به‌ازای هر فعالیتی که انجام می‌دهید، یک شانس در قرعه‌کشی خواهید داشت. جوایز این قرعه‌کشی از سکه طلا، پول نقد، بلیت‌های رایگان تا آپارتمان در برج‌های طلایی کیش متغیر است! پس اگر خوش‌اقبال باشید، علاوه‌بر تفریح، با جیب‌ پر پول از جزیره کیش باز می‌گردید!

  • رالی تور خانوادگی

عکس رالی تور خانوادگی

رالی تور خانوادگی یکی دیگر از تفریحات جذاب جشنواره تابستانی کیش است. بسیاری از خانواده‌های علاقه‌مند به رانندگی می‌توانند در این تور رالی شرکت کنند. این رالی قوانین خاصی دارد و علاوه‌بر مسابقه، شما را با جاهای دیدنی کیش نیز آشنا می‌کند. برای شرکت در این رالی می‌بایست گواهینامه معتبر رانندگی داشته باشید. همچنین باید قوانین و مقرارت رالی را به‌صورت کامل رعایت کنند. این رالی فقط به‌صورت خانوادگی برگزار می‌شود. در نهایت به برندگان این رالی به قید قرعه جوایزی نفیس همانند 600‌میلیون تومان وجه نقد، سه دستگاه خودرو پاژرو و غیره اهدا می‌شود.

  • جشنواره سلامت کیش

عکس جشنواره سلامت کیش

در طول تابستان می‌توانید کمی بیشتر به سلامت و زیبایی خود اهمیت دهید. در جشنواره تابستانه، بسیاری از مراکز درمانی، زیبایی و مراقبت از پوست در کیش، تخفیفات بسیاری را ارائه می‌دهند. پس چه بهتر که این فرصت را غنیمت بشمارید و به سلامت خود در طول سفر برسید.

نحوه شرکت در جشنواره تابستانی کیش

اگر در طول جشنواره تابستانی کیش عازم جزیره هستید، بهتر است حتماً اپلیکیشن آی – کیش را دانلود کنید. پس از دانلود، ثبت‌نام کامل را در این اپلیکیشن انجام دهید. به این شکل به‌ازای هر 20هزار تومان خرید از مراکز تجاری، تفریحی و اقامتی تعیین‌شده در کیش، یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره خواهید داشت. در روز آخر جشنواره تابستانی، قرعه‌کشی بزرگ برگزار می‌شود. در این جشنواره، جوایز متنوعی به گردشگران اختصاص داده می‌شود که یک واحد مبله در برج‌های طلایی معروف کیش، جایزه بزرگ این قرعه‌کشی است.

زمان برگزاری جشنواره تابستانه کیش

عکس زمان برگزاری جشنواره تابستانه کیش

خب همان طور که از نام این جشنواره مشخص است، از اوایل تابستان آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد. تاریخ برگزاری جشنواره تابستانه در هر سال کمی متفاوت است؛ اما معمولاً از اواخر خرداد تا نهایتاً 15 تیر ماه، جشنواره تابستانی کیش آغاز می‌شود. از طرف دیگر این جشنواره معمولاً تا 31 شهریور ماه نیز ادامه دارد.

خب دوستان عزیز و همراهان ره بال آسمان، نظر شما درباره جشنواره تابستانی کیش چیست؟ آیا تاکنون در طول جشنواره تابستانه کیش به این جزیره سفر کرده‌اید؟ آیا حاضر هستید به‌خاطر حضور در این جشنواره‌ها، گرمای تابستان کیش را تحمل کنید؟ یا اینکه فقط زمستان را برای سفر به جزیره کیش و جنوب ایران انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

این جشنواره معمولاً از اوایل تابستان آغاز می‌شود و به‌مدت 50 روز ادامه دارد.

برای شرکت در این جشنواره، باید اپلیکیشن آی کیش را نصب کنید.

در قرعه‌کشی بزرگ، چند خودرو، سکه طلا و البته یک واحد آپارتمان مبله در برج طلایی کیش به برندگان اهدا می‌شود.

بله، این جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برای این کار باید عدد 1 را به سامانه 10000934 پیامک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.