اجاره ون در مشهد | معرفی مراکز و مدارک لازم

0

اجاره ون در مشهد این روزها طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. بسیاری از گردشگران، ون را به دیگر وسیله‌های حمل‌و‌نقل در مشهد ترجیح می‌دهند. انصافاً باید به انتخاب این گردشگران تبریک گفت. ون، فایده‌های بی‌شماری برای مشهد‌گردی دارد. بعضی از این گردشگران ترجیح می‌دهند ون را بدون راننده اجاره کنند. بعضی دیگر نیز کرایه ون با راننده را ترجیح می‌‌دهند. به همین منظور بسیاری از موسسه‌های کرایه خودرو، ون‌های شیک و جاداری برای اجاره به مسافران فراهم کرده‌اند. در ادامه برای شما بهترین مراکز کرایه ون در شهر مشهد را معرفی می‌کنیم. سپس به مراحل اجاره و نکته‌هایش می‌پردازیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، سفری خاطره‌ساز داشته باشید.

بهترین مراکز اجاره ون در مشهد

بهترین مراکز اجاره ون در مشهد

بهترین مراکز اجاره ون در مشهد شرایطی مناسب پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. این مراکز در گوشه‌و‌کنار مشهد پراکنده‌اند؛ در نتیجه مسافران در هر کجای این شهر که باشند، به‌راحتی می‌توانند خودروی دلخواه را کرایه کنند. البته به لطف پیشرفت‌ فناوری، شرایط اجاره اینترنتی ون نیز مهیاست و گردشگران با چند ضرب انگشت بر روی صفحه نمایش گوشی خود، کرایه ون از اینترنت را انجام می‌‌دهند.

ناگفته نماند که این مراکز، ون‌های مختلفی با امکاناتی متفاوت در اختیار مسافران قرار می‌‌دهند. بعضی از مسافران در قالب گروه‌های اردویی روانه مشهد شده‌‌اند. از آنجایی که مشهد، شهری مذهبی است، اعضای اردوهای زیارتی از گوشه‌و‌کنار ایران و جهان راهی مشهد می‌شوند. اجاره ون، دست اعضای این اردوها را برای گشت‌و‌گذاری جانانه در مشهد باز می‌گذارد.

خالی از لطف نیست اگر به این نکته نیز اشاره کنیم که ون‌هایی در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و پایانه‌های مسافربری بین‌ شهری مشهد، منتظر گردشگران هستند. با این توضیح حتی اگر با خرید بلیط هواپیما مشهد هم به این شهر آمده باشید، می‌توانید در فرودگاه، ون مدنظرتان را کرایه کرده و به سمت محل اقامتتان بروید.

نام شرکتآدرسشماره تماس
ایران گشت‌ مشهدچهارراه آزادشهر، بلوار فرامرز عباسی، خیابان فرامرز عباسی ۲۴، کنار گذرگاه آزادی.۰۵۱۳۵۲۲۱۰۰۰
پایانه مسافربری امام رضا (ع)مشهد، ساختمان مرکزی پایانه مسافربری امام رضا، طبقه منفی یک، غرفه ۱۰۷.۰۵۱۳۸۵۱۹۶۲۳
و
۰۹۱۵۹۱۳۶۹۷۰
اجاره ون آزاد شهر مشهدمحله آزاد شهر، بلوار جلال آل احمد۰۵۱۳۶۰۸۸۵۲۰
و
۰۵۱۳۸۵۱۹۶۲۳
مشهد رِنتبلوار فرهنگ، بلوار دانش آموز، نبش دانش آموز ۱۰.۰۹۱۵۱۲۵۰۰۶۹
ایران گشت مشهد 2023بلوار جلال آل احمد، نبش جلال ۲۳.09393093110
اجاره ون های مشهدبلوار استقلال، نبش میدان معلم.ندارد
رهسپاربین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجتمع کوهسر.09151250069
و
09398067334
رفاه آوران اسکندریمشهد، چهار راه معلم.09152242102

ایران گشت‌ مشهد

ایران گشت‌ مشهد

کرایه انواع‌ ون‌های شیک با خدمات رفاهی چشمگیر در ایران گشت مشهد به‌راحتی میسر است. ایران گشت، درواقع شرکت تعاونی حمل‌و‌نقلی است که خدمات متفاوتی برای مسافران مهیا می‌کند. این شرکت تمامی نیازهای ایاب‌وذهاب مسافرانی را که راهی مشهد شده‌اند پاسخ می‌دهد. ون‌های ایران گشت به لحاظ امکانات نیز شرایط مطلوبی برای گردشگران فراهم می‌کنند. به لطف این امکانات، مسافران با خیال راحت می‌توانند ون دلخواه را اجاره کنند. ون‌‌های ایران گشت مشهد عموماً در گروه مسافرتی قرار می‌گیرند. ون‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم چیزی بین ۱۱ تا ۱۴ نفر ظرفیت دارند؛ در نتیجه اردوهای چندین نفره و خانواده‌های پرجمعیت به‌راحتی در این ون‌ها جا می‌شوند.

اجاره ون پایانه مسافربری امام رضا (ع)

اجاره ون پایانه مسافربری امام رضا (ع)

برای گردشگرانی که به‌صورت گروهی و با خرید بلیط اتوبوس مشهد به این شهر رسیده‌اند، پیشنهاد جالبی داریم. از آنجایی که تعداد این گردشگران زیاد است و در یک تاکسی سواری جا نمی‌شوند، ون انتخاب مناسبی برای آن‌ها به نظر می‌رسد. به همین دلیل می‌توانید سری به خدمات اجاره ون پایانه مسافربری امام رضا بزنید. این مرکز اجاره ون در مشهد، خدمات ویژه‌ای برای انتقال گردشگران از پایانه مسافربری امام رضا به هتل و گشت‌و‌گذارِ آن‌ها در مشهد دارد. ون تویوتا هایس با ۱۲ صندلی در پایانه مسافربری امام رضا چشم‌به‌راه مسافران است. ناگفته نماند خودروهای اشرافی دیگری نیز در این مرکز برای مسافران فراهم شده است. به خودروهایی که گفتیم، اتوبوس دربستی و مینی‌بوس را هم اضافه کنید. ترانسفر مسافران از پایانه مسافربری به هتل و سفرهای داخل و خارج مشهد از دیگر خدماتی است که در پایانه امام رضا پیش روی مسافران قرار می‌‌گیرد.

اجاره ون آزاد شهر مشهد

اجاره ون آزاد شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز اجاره ون با راننده، در آزاد شهر مشهد قرار دارد. برای اجاره انواع ون‌های داخل شهری و ون‌های تشریفاتی می‌توانید از این مرکز کمک بگیرید. طبق معمول امکان انتقال مسافران از فرودگاه، ایستگاه‌ راه‌آ‌هن و پایانه‌های مسافربری مشهد در این مرکز انجام می‌شود. در فهرست ون‌های این مرکز چندین دستگاه ون هیوندای، خودنمایی می‌کند. انصافاً باید گفت این ون‌ها، امکانات رفاهی چشمگیری دارند و مشهدگردی را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل می‌کنند.

مشهد رِنت

مشهد رِنت

برای گشت‌و‌گذار در مشهد به هر خودرویی که نیاز داشته باشید در مشهد رنت مهیاست. این مجموعه اجاره خودرو، ون‌هایی با راننده و بدون راننده در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ون‌های مشهد رنت به لحاظ امکانات رفاهی نیز خودروهایی جانانه برای گردشگری داخل شهری به حساب می‌آیند. تهویه مطبوع، صندلی‌های راحتی و فضایی تمیز به‌عنوان امکانات ون‌های مشهد رنت شناخته می‌شوند. جالب است بدانید مشهد رنت در کنار اینکه شرایطی برای کرایه ون در مشهد فراهم کرده، راننده‌های باتجربه در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به لطف این شرایط با کرایه ون از مشهد رنت، می‌توانید با خیال راحت در کنار همسفران خود داخل ون بنشنید و در حین مشهد‌گردی گل بگویید و گل بشنوید. کافی است با مسئولین مشهد رنت هماهنگ کنید تا بهترین ون را به فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری بین‌شهری و هتل‌های مشهد ارسال کند و مسافران را به مسیر دلخواه ببرد.

مراکز اجاره اینترنتی ون در مشهد

مراکز اجاره اینترنتی ون در مشهد

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، برای اجاره انواع خودرو در اکثرشهرهای توریستی، می‌توانید از خدمات اینترنتی استفاده کنید. در جدول زیر برخی از این شرکت‌های اینترنتی را برایتان آورده‌ایم.

نام مرکزشماره تماسآدرس دفتر مرکزیآدرس سایت
ایران ون رنتال
09195798082کرج، گوهردشت، خیابان رستاخیز، بین کوچه هشتم و نهم غربی، ساختمان باران پلاک 10https://iranvanrental.com/
سعادت رنت09128005916تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، پلاک 15، واحد 33 و 32https://saadatrent.com/van-rental/mashhad/

مراحل اجاره ون در مشهد

مراحل اجاره ون در مشهد

اجاره ون بدون راننده یا با راننده در مشهد مراحل خاصی دارد. این مراحل گاهی اوقات بسته به نوع مؤسسه‌ اجاره خودرویی که انتخاب کرده‌اید، متفاوت است. با این حال تجربه ثابت کرده بیشتر مراکز کرایه ون به مشهد، تمامی هزینه اجاره ون را در حین ثبت قرارداد دریافت می‌کنند. منظور از قرارداد، توافقنامه‌ای است که براساس آن موسسه اجاره ون در مشهد، خودرو را در ازای دریافت مبلغی مشخص و مدارکی مانند کارت شناسایی معتبر، در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این قرارداد قید می‌شود که ون قرار است با راننده یا بدون راننده به مسافران تحویل شود. لازم به ذکر است در حالت اجاره ون بدون راننده، کسی که قرار است پشت فرمان ون بنشیند باید دست‌کم ۲۰ سال سن داشته باشد. گواهینامه این فرد نیز باید معتبر باشد. اعتبار بیشتر از ۶ ماه این گواهینامه برای اجاره ون در مشهد ضروری است.

مدارک لازم برای اجاره ون در مشهد

مدارک لازم برای اجاره ون در مشهد

با توجه به توضیحاتی که برای اجاره ون مطرح کردیم، حتماً‌ متوجه شده‌اید که موسسه‌های کرایه خودرو مدارک زیر را از متقاضی طلب می‌کنند:

  • کپی و اصل شناسنامه یا کارت ملی؛
  • گواهینامه؛
  • گواهی معتبر شغلی (خانم‌های خانه‌دار باید اجاره‌نامه یا سند ملکی معتبر ارائه دهند)؛
  • ضمانت‌نامه‌ (تحویل یک فقره چک یا سفته به ارزش خودرو)؛
  • پرداخت مبلغ اجاره ون.

ناگفته نماند این مدارک بسته به نوع مؤسسه‌ اجاره خودرویی که انتخاب کرده‌اید، ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. مدارکی که به آن‌‌ها اشاره کردیم باید حتماً به نام شخص اجاره‌کننده ون باشد. از طرف دیگر کرایه ون بدون راننده نیز مستلزم مدارک کامل راننده‌‌ای است که قرار است ون را اجاره کند. تجربه ثابت کرده شرکت‌های اجاره ون در مشهد برای بار اول دقت بیشتری در دریافت مدارک لحاظ می‌کنند. با این حال پس از اینکه مشتری این شرکت‌ها شدید، شرایط اجاره ون راحت‌تر انجام می‌شود.

قوانین و مقررات کرایه ون در مشهد

قوانین و مقررات کرایه ون در مشهد

مراکز اجاره ون در مشهد قوانین متفاوتی دارند. با این حال در تمامی قراردادهای اجاره ون، مدت زمان کرایه مشخص می‌شود. این مدت زمان از روز تحویل ون به مسافر محاسبه می‌شود و تا زمان تحویل مجدد ون به مرکز اجاره خودرو ادامه می‌یابد. در این قرارداد نوع ون و امکانات آن ذکر می‌شود. در حین تحویل ون، حتماً امکاناتی که در قرارداد ذکر شده را بررسی کنید تا چیزی کم‌و‌کسر نباشد. فرمول محاسبه اجاره ون در مشهد نیز باید حتماً‌ در قرارداد قید شود. بعضی از موسسه‌ها این فرمول را بر اساس میزان کارکرد کیلومترِ ون محاسبه می‌کنند.

وظیفه‌ای که راننده ون در قبال مسافران دارد نیز باید حتماً در قرارداد ذکر شود. نکته‌ دیگری که در حین عقد قرارداد اجاره ون باید در نظر بگیرید، شرایط فسخ آن است. امیدواریم سفر شما طبق برنامه پیش برود، با این حال اگر به هر دلیلی سفر در اواسط آن لغو شد، شرایط فسخ قرارداد، جلوی ضرر مسافر و موسسه اجاره ون را می‌گیرد.

اگر اجاره ون در مشهد بدون راننده انجام شده باشد، هزینه جریمه‌های احتمالی بر عهده راننده‌ای است که ون را اجاره کرده. مشهد از آن دسته شهرهایی است که شامل طرح ترافیک می‌شود؛ در نتیجه اگر در مدت زمانی که اجاره ون در مشهد انجام شده، وارد طرح ترافیک شوند، جریمه طرح ترافیک را باید اجاره‌کننده پرداخت کند. بسیاری از گردشگران با خرید بلیط قطار مشهد به این شهر می‌رسند. شرکت‌های اجاره ون در مشهد شرایط ویژه‌ای برای انتقال مسافران از ایستگاه راه‌آهن به هتل دارند. با در نظر گرفتن این شرایط می‌توانید هتلی نزدیک به راه‌آهن انتخاب کنید.

نکات مهم قبل و بعد اجاره ون در مشهد

نکات مهم قبل و بعد اجاره ون در مشهد

از آنجایی که مشهد تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی دارد، ونی انتخاب کنید که تهویه مناسبی داشته باشد. اجاره ون در مشهد قیمت‌های متفاوتی دارد. حتماً قبل از عقد قرارداد، حتماً قیمت‌های شرکت‌‌های اجاره خودرو را بررسی کنید تا ونی خوش‌قیمت با امکانات شایسته نصیب شما و همراهانتان شود. بسیاری از راننده‌های ون، توافق‌هایی با بهترین رستوران‌ها و هتل‌های مشهد دارند. به همین دلیل برای انتخاب رستوران، هتل و گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی مشهد می‌توانید از پیشنهاد‌های راننده ون کمک بگیرید.

با توجه به اینکه برای اجاره ون دربستی باید مدارک هویتی خود را تحویل دهید، در حین پایان قرارداد حتماً‌ توجه داشته باشید که این مدارک را تمام‌‌و‌کمال دریافت کنید. همان‌گونه که حتماً شنیده‌اید، در تابستان‌های مشهد جای سوزن‌انداختن نیست. در این فصل تعداد گردشگران مشهد به اوج می‌رسد. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه راهی مشهد شوید، توافق‌های لازم را برای اجاره ون در مشهد انجام دهید.

از آنجایی که وقت در سفر طلاست، حتماً راهنمای سفر مشهد را همراه داشته باشید و جاهای دیدنی دلخواه را انتخاب کنید. این شرایط به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیر را برای رسیدن به مکان گردشگری دلخواه انتخاب کنید و کمتر با ون در خیابان‌های پرترافیک مشهد تردد داشته باشید. ناگفته نماند کرایه  اینترنتی ون نیز روشی مناسب برای پیداکردن ون دلخواه در سفر به مشهد به حساب می‌آید.

اجاره ون در شهر مشهد

اجاره ون در مشهد بی‌دلیل به گزینه‌ای محبوب در بین گردشگران خانوادگی و اردوهای مسافرتی تبدیل نشده است. کرایه ون دربستی فایده‌های بی‌شماری دارد که آن‌ها را با شما درمیان گذاشتیم. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از اجاره خودرو دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان مجله به اشتراک بگذارید.

مراکز مختلف ممکن است معیارهای متتفاوت داشته باشند؛ اما در مجموع اکثر مؤسسه‌ها بر اساس کیلومتر حساب می‌کنند. ضمن اینکه در شب مبلغ کرایه کمی بیشتر می‌شود.

بله، مسافران باید در زمان صرف ناهای یا شام، برای راننده ون غذا تهیه کنند یا مبلغی برایش در نظر بگیرند تا خودش برای تهیه غذا اقدام کند.

خیر، در همه ساعات شبانه‌روز می‌توانید ون اجاره کنید. البته بهتر است برای ساعات خاص مثل ظهر یا شب، از قبل با مرکز هماهنگ کنید.

خیر. مبلغ کرایه ون در برخی ساعات مانند نیمه شب کمی گران‌تر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.