برج برفی مشهد | تجربه هیجان‌انگیز برف‌بازی در دل تابستان

24

برای شما هم پیش آمده است که وسط تابستان هوس برف‌بازی به سرتان بزند؟ یا اینکه در شهرتان هرگز رنگ برف را ندیده باشید؟ نزدیک محل سکونتتان چند تا پیست برف بازی وجود دارد که بتوانید همه سنین مختلف را با خودتان ببرید و آنجا تفریح کنید؟ دلتان می‌خواهد با یک مرکز خوب برف بازی آن هم در دل شهر آشنا شوید؟ اگر پاسختان مثبت است، همراه ما شوید تا برج برفی مشهد را به شما معرفی کنیم. با این نوشته می‌فهمید که مشهد فقط شهر زیارتی نیست و در کنار حرم و طبیعت جذابش، تفریحات هیجان‌انگیز برای ساکنان و مسافرانش مهیا کرده است.

برج برفی مشهد کجاست؟

برج برفی مشهد کجاست

اجازه دهید اول برایتان بگوییم که برج برفی مشهد کجاست. این مجتمع تفریحی در بلواز جانباز و بین جانباز ۱ و ۳ قرار دارد. افرادی که برای خرید به مرکز خرید پروما مشهد سر زده باشند، حتماً چشمشان به برج برفی هم خورده است.

اطلاعات تماس سرزمین برفی مشهد

اطلاعات تماس سرزمین برفی مشهد

آدرساستان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3
روزهای کاریهر روز هفته (حتی روزهای تعطیل از ۸ صبح تا ۱۱ شب)
قیمت بلیطبزرگسالان ۳۹۰هزار تومان
کودکان کمتر از ۵ سال ۲۰۰هزار تومان
شماره تماس09152608694
و
0513714
صفحه اینستاگرامborjebarfi@

مسیر دسترسی به برج برفی مشهد

برای رفتن به برج برفی و استفاده از امکاناتش چند راه پیش رویتان هست:

  • یکی اینکه با خودرو شخصی خودتان را به میدان جانباز برسانید و سراغ جانباز یک بروید.
  • راه دیگر استفاده از اتوبوس‌هایی است که مسیرشان به میدان جانباز می‌خورد. اتوبوس‌های خط ۱۲، ۸۳۰، ۸۳۱ و ۲۱۰ از محدوده حرم و خط ۲۲، ۴۲، ۲۰۲ و غیره در حوالی میدان جانباز ایستگاه دارند. کافی است سوار هر کدام از آن‌ها شده و قبل از میدان یا کمی بعد از آن پیاده شوید.
نکته: گاهی در مشهد برخی خطوط اتوبوس به جای همدیگر فعالیت می‌کنند، با این توضیح اگر مشهدی نیستید، حتماً از راننده بپرسید و مطمئن شوید که میدان جانباز ایستگاه داشته باشد.

مسیر دسترسی به برج برفی مشهد

  • راه سوم، استفاده از مترو است. ایستگاه خیام مترو مشهد به میدان جانباز نردیک‌تر است. پس از پیاده‌شدن باید با تاکسی خودتان را به برج برفی برسانید.
  • سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای افرادی که ماشین شخصی ندارند، استفاده از تاکسی‌های اینترنتی است. هم انتخاب مبدأ و مقصد در این تاکسی‌ها راحت است و هم هزینه‌های معقولی دارند. همچنین از مسیرهای خلوت حرکت می‌کنند تا سریع‌تر به مقصد برسید.

فاصله برج برفی مشهد تا حرم

اگر مسافر هستید، مهم است بدانید فاصله برج برفی تا حرم امام رضا چقدر است. همان طور که در نقشه بالا می‌بینید، فاصله این مکان تا حرم حدود 7 کیلومتر است که در حالت عادی و روزهای بدون ترافیک حدود 30 دقیقه زمان می‌برد. همان طور که بالا هم گفتیم، اتوبوس‌های خط ۸۳۰ و ۸۳۱ از ورودی نواب و شیخ طوسی، خط ۲۱۰ از ورودی باب الجواد و خط ۱۲ از ورودی شیح طوسی شما را به میدان جانباز می‌رسانند.

تفریح در برج برفی مشهد

تفریح در برج برفی مشهد

خب برویم سراغ جذاب‌ترین بخش نوشته، یعنی معرفی بخش‌های مختلف برج برفی. در این مجموعه علاوه بر سرزمین برفی، اتاق فرار، اتاق بیلیارد، فورد کورت، رستوران و پردیس سینمایی قرار دارد که در ادامه هر کدام را جداگانه معرفی می‌کنیم.

سرزمین برفی

سرزمین برفی

جذاب‌ترین بخش برج برفی مشهد برای همه سنین، مخصوصاً کودکان  و نوجوانان، سرزمین برفی آن است. در این بخش به سالنی پوشیده از برف و یخ می‌رسید که با المان‌های جذاب پر شده است. لذت تیوپ‌سواری و قدم‌زدن روی برف، هیجان لیز خوردن روی سرسره برفی و اقامت در قلعه برفی بخشی از تفریحات جذاب این بخش است که برای همه سنین می‌تواند لذت‌بخش باشد.

سرزمین برفی

اسنولند یا همان سرزمین برفی در دو طبقه طراحی شده است. همان طور که در تصاویر بالا می‌بینید، برخی از مجسمه‌ها و تصاویر فیلم جذاب عصر یخبندان را می‌توانید اینجا ببینید. نکته جالب‌تر اینکه در همین فضای سرپوشیده می‌توانید سوار تله‌سیژ شوید. واقعیت مجازی یا همان سرگرمی‌های چند بعدی هم گوشه‌ای از تفریحات هیجان‌انگیز این مجموعه است.

سرزمین برفی

پرسنل مجموعه قبل از ورود به شما کاپشن، کلاه و دستکش می‌دهند تا خیلی سردتان نشود. یک کافه که همه میز و صندلی‌هایش از جنس یخ است و کافه‌ای دیگر هم در همین سرزمین برفی است که نوشیدنی‌های گرم سرو می‌کند و باعث می‌شود برای بازی‌های بعدی، گرم و آماده شوید و انرژی مجدد بگیرید.

نکات ورود به سرزمین برفی

نکات ورود به سرزمین برفی

برای راحتی خودتان و اینکه لذت بیشتری ببرید، نکات زیر را مدنظرتان قرار دهید:

  • بردن گوشی همراه در این مجموعه ممنوع است.
  • در طول حضور در سالن حتماً مراقب کودکان و همراهان خود باشید.
  • از شوخی‌های خطرناک، دویدن وایجاد سروصدای زیاد در سرزمین برفی بپرهیزید.
  • برای ثبت عکس می‌توانید از عکاسان مجموعه بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.
  • زمان حضور شما ۸۰ دقیقه است؛ پس طوری برنامه‌ریزی کنید که به همه تفریحات برسید.
  • با پرسنل مجموعه همراهی کنید تا مدت زمان حضور به شما بیشتر خوش بگذرد و دچار سانحه نشوید.
  • محدودیت‌های سنی خاص برای ورود وجود دارد ندارد؛ بنابراین می‌توانید حتی نوزادان یا بزرگسالان را همراه خود ببرید.
  • اینجا به شما همه تجهیزات، از جمله لباس، کلاه، تیوپ و دستکش داده می‌شود و نیازی نیست آن‌ها را از قبل تهیه کنید.

نکات ورود به سرزمین برفی

اتاق فرار

یکی دیگر از تفریحات جذاب این برج که گزینه‌ای مناسب برای نوجوانان و جوانان نترس محسوب می‌شود، اتاق فرار آن است. در این اتاق فرار می‌توانید سناریوهای وحشتناکی را تجربه کنید که حسابی به افزایش آدرنالین خونتان کمک می‌کند. متأسفانه از این بخش از مجموعه نمی‌توانیم عکسی تهیه کرده و برایتان نشان دهید؛ زیرا سناریوی اتاق فرار رازگونه است.

سالن بیلیارد

سالن بیلیارد

دیگر روزگاری که فقط ثروتمندان می‌توانستند بیلیارد بازی کنند، گذشته است. حالا در اکثر مراکز تفریحی کشور می‌توانید میزهای بیلیارد را پیدا کنید و با دوستانتان مشغول شوید. یکی از این مراکز هم برج برفی مشهد است. اینجا چند میز متفاوت برای بازی وجود دارد. اگر بازی را بلدید که بهتر؛ اگر هم چیزی از آن نمی‌دانید، افرادی هستند که آن را به شما آموزش دهند.

پردیس سینمایی برج برفی

پردیس سینمایی برج برفی

برج برفی یکی از جاهای تفریحی مشهد است و انصافاً حق مطلب را هم ادا کرده و به همین دلیل در طبقات بالایی آن، ۶ سالن سینمایی تعبیه شده است که فیلم‌های روز ایران را اکران می‌کند. برخی از این سالن‌ها بزرگ‌تر هستند و برخی نیز کوچک‌تر. در مجموع حدود ۳۷۰ نفر گنجایش پردیس سینمایی برج برفی مشهد است.

فودکورت برج برفی

فودکورت برج برفی

بعد از تماشای فیلم، بازی در برج برفی یا سرگرم‌شدن در اتاق فرار، یک نوشیدنی گوارا یا یک وعده غذای لذیذ حسابی می‌چسبد. برای همین هم هلدینگ برادران جوانمرد، فکر این قضیه را هم کرده‌اند و یک فودکورت در طبقه همکف و اول قرار داده‌اند. در این فود کورت از شما با انواع نوشیدنی سرد و گرم، تنقلات، بستنی و وعده‌های غذایی سنتی و فست‌فودی پذیرایی می‌شود.

فودکورت برج برفی

اینجا می‌توانید از آب معدنی ساده یا چای و باقلوا استانبولی گرفته تا بهترین پیتزاها و بشقاب داغ‌ها و ته‌چین‌های خوشمزه را سفارش دهید و لحظات خوشی را کنار دوستانتان بگذرانید. از نظر تمیزی هم خیالتان راحت باشد، مراجعه‌ککنده‌ها زیاد هستند و هر بار غذای تازه با مواد تازه تهیه می‌شود. آشپزها هم همه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.

جاهای دیدنی اطراف برج برفی

جاهای دیدنی اطراف برج برفی

برج برفی خودش یکی از جاهای تفریحی است و انواع مراکز خرید مشهد  اطرافش وجود دارد که در مقالات قبلی درباره‌شان به‌تفصیل با شما صحبت کرده‌ایم. برای مثال مجتمع تجاری پروما مشهد، برج مروارید گوهرشاد، مجتمع کیان سنتر ۱ و ۲، برج نیکا، برج پاژ و مجموعه هایپرمی، یکی از نمایندگی‌های چرم مشهد، و چندین مزون معروف مشهد همه در همین حوالی هستند. با این توضیح بعید است به برج برفی بروید و دست خالی به محل اقامتتان برگردید.

تقریباً می‌شود گفت خبری از جاهای دیدنی مشهد در اطراف برج برفی نیست و برای سرزدن به هر کدامشان باید مسافت قابل‌توجهی را طی کنید.

بهترین زمان بازدید از سرزمین برفی

بهترین زمان بازدید از سرزمین برفی

برای بازدید از برج برفی مشهد سعی کنید روزهای خلوت هفته را انتخاب کنید. در روزهای تعطیل یا آخر هفته همه به این مجموعه سر می‌زنند و شلوغی و ازدحام جمعیت اذیتتان خواهد کرد. روزهای اول هفته و فصل پاییز و زمستان، خلوت‌ترین روزهای این برج است.

اندکی درباره مؤسس برج برفی مشهد

اندکی درباره مؤسس برج برفی مشهد

طراحی و اجرای برج برفی مشهد بر عهده هلدینگ جوانمرد است. این هلدینگ در گذشته هم چند جاذبه تفریحی در مشهد و شهرهای طراحی و اجرا کرده‌اند. چالیدره مشهد، پویا پارک کوهسنگی مشهد، تله سیژ دربند تهران و سد الیمالات نور از آن جمله هستند.

نکات تکمیلی درباره برج برفی مشهد

نکات تکمیلی درباره برج برفی مشهد

در این نوشته از مجله ره بال آسمان با برج برفی مشهد آشنا شدیم. سری به اتاق فرار، سرزمین برفی، پردیس سینمایی و فود کورت آن زدیم. از اطلاعات تماس و مسیر دسترسی‌اش گفتیم. حالا نوبت شماست که تجربه‌هایتان از این برج را با ما به اشتراک بگذارید. به نظرتان این مجموعه ارزش سرزدن دارد؟

 

3.4/5 (9 نظر)
24 نظرات
  1. مجید می گوید

    بسیار مزخرف بود . هر نفر باید ۳۷۰ هزار تومن بدی به درد هم نمیخوره .
    اصلا جالب نبود

    1. شایان می گوید

      ۳۷۰ تومن واسه ۸۰ دقیقه؟!
      چه خبرشونه،چه خبرشووونه؟
      ۱۰۰ تومن بده صبح تا شب برو موجهای آبی یا خروشان،حس و حالشم بهتره?

      1. بانو تقیان می گوید

        سلام شایان عزیز
        مسلماً هزینه نگهداری از یخ و برف خیلی بیشتره و اینکه رقیب برای موج‌های آبی زیاده و این تأثیر مستقیم داره روی قیمت‌هاش.
        راستی شما مطمئن هستید با ۱۰۰ تومن میشه یه صبح تا شب اونجا تفریح کرد؟ دیده‌ها و شنیده‌ها غیر از اینه‌ها!

        1. مهتاب می گوید

          به نظر من هم خیلی گران هست چه خبره همون موج های آبی و خروشان خیلی بهتره

          1. بانو تقیان می گوید

            مهتاب عزیز، من فقط یه نویسنده هستم و نفعی در این مجموعه ندارم؛ اما بازم باید بگم که موج‌های آبی هم صد تومن نیست، ۲۴۰ تومنه!

        2. مهتاب می گوید

          به نظر من هم خیلی گران هست چه خبره

  2. مجید می گوید

    بسیار مزخرف بود . هر نفر باید ۳۷۰ هزار تومن بدی به درد هم نمیخوره .
    اصلا جالب نبود bunvf

    1. بانو تقیان می گوید

      مجید عزیز، ممنونیم که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتید. اگه لطف کنید و چند تا مثال بزنید، برای مخاطبان ما بهتر خواهد بود.

  3. محسن می گوید

    شما واسه اینکه متوجه بشید چقدر این رقم بالا و گرونه اینطور حساب کنید که یه پدرو مادر که بخوان بچه شون و ببرن باید بیش از 1 تومن هزینه کنن!!! تازه به شریط اینکه هیچی نخورن! به نظر فقط بدرد گروه خاصی می خوره

    1. بانو تقیان می گوید

      بله محسن عزیز، حق با شماست. برای تعداد زیاد، مسلماً گرون تموم می‌شه.

  4. الهه می گوید

    سلام ودرود
    خیلی روز خوبی بود ودخترم بسیار بسیار لذت بردواز تفریحات هیجان انگیز و جذاب اونجا خیلی راضی بود(دخترم12 سالشه)
    من دوست داشتم نظرم رو اعلام کنم تا بقیه هم استفاده کنند ولذت ببرند و آن شاا..سر یه فرصت دیگه بازهم خواهم رفت.متشکرم از هلدینگ جوانمرد
    11/8/1402

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام الهه عزیز. خیلی خوشحالیم که بهتون خوش گذشته و ممنونیم که بازخوردتون رو برای ما ثبت کردید.

  5. س،ه می گوید

    سلام،وقت بخیر کاش برای کودکان زیر ۱۲سال قیمت نصف میشد،برای کسی که بچه ۶،۷ساله داره و بایک فرد بزرگتر بخواد بره برج برفی، نزدیک یک تومن واسش درمیاد وبااین شرایط اقتصادی واقعا سخته واسه اکثریت جامعه

  6. س،ه.n می گوید

    سلام،وقت بخیر کاش برای کودکان زیر ۱۲سال قیمت نصف میشد،برای کسی که بچه ۶،۷ساله داره و بایک فرد بزرگتر بخواد بره برج برفی، نزدیک یک تومن واسش درمیاد وبااین شرایط اقتصادی واقعا سخته واسه اکثریت جامعه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      حق با شماست.
      پیامتون رو می‌ذاریم تا اگه مسئولی سرزد، ببینه.

  7. رایحه می گوید

    واقعا هزینه بسیار بالاست ما یک خانواده ۵ نفره هستبم که یک زیر۵ سال داریم ..ما فقط باید حدودا یک میلیون و هشتصد پول بلیط بدیم..فود کورت و سینما که همه جا هست جذابیتی نداره ضمن اینکه تو۸۰ دقیقه چطور میشه همزمان یک فیلم دید و ازبقیه امکانات هم استفاده کرد..
    موجهای ابی ۱۱ صبح تا شب یکسره باکللی تفریح ۱۵۰ تومنه ..پارک شکلاتی ورودی۲۰ تومنه..شارژکارت۲۰۰ تومن اونم فقط برا بچه ها..ما هیچ وقت نمیتونیم برج برفی رو بعنوان مقصد تفریح خودمون انتخاب کنیم .

    1. بانو تقیان می گوید

      بله ریحانه عزیز، با نظرتون موافقم.

  8. رایحه می گوید

    تو دبی که همیشه گرم هست سرزمین برفی جذابیت داره اونجا امکان اسکی داری و میتونی به پنگوئن دست بزنی و عکس بگیری فقط پنگوئنش هزینه جدا داره بقیش قیمتش کمتره….حالا میگم حداقل این امکانات بود..ساعت حضور طولانی بود ..انتخاب این مکان برای تفریح منطقی تر بود ولی با شرایط و امکانات کنونی برای پولدارا هم صرف نمیکنه چون چیزخاصی روتجربه نمیکنن..

  9. رها می گوید

    تو دبی که همیشه گرم هست سرزمین برفی جذابیت داره اونجا امکان اسکی داری و میتونی به پنگوئن دست بزنی و عکس بگیری فقط پنگوئنش هزینه جدا داره بقیش قیمتش کمتره….حالا میگم حداقل این امکانات بود..ساعت حضور طولانی بود ..انتخاب این مکان برای تفریح منطقی تر بود ولی با شرایط و امکانات کنونی برای پولدارا هم صرف نمیکنه چون چیزخاصی روتجربه نمیکنن..

  10. مریم می گوید

    چه خبره این قیمت.! تازه 80 دقیقه اونجا باشیم بعد چطور فیلمم میشه دید آخه! شرایطی ک گذاشتین منطقی نیست. من دو کودک 2 و4 ساله دارم. کاش اونا نیم بها بودن تازه بازم زیاده بخدا. همشم باید هواسم ب اونا باشه.

  11. س.پ می گوید

    سینما بخش جداس و هزینش مربوط به این نیست
    می تونید بیشتز هم بمونید ولی باید بیشتر پرداخت کنید
    و قیمتش نسبت به مکان جغرافیایی و امکاناتش سنجیده می شه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنونیم برای انتقال تجربه‌هاتون.
      یه کم این جمله‌تون نامفهوم بود برام: «قیمتش نسبت به مکان جغرافیایی و امکاناتش سنجیده می شه»

  12. مهدی می گوید

    اکه خودمون عکس بگیریم بهتره. برای هر عکس چقد میگیرین؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام مهدی عزیز
      لطفاً با شماره‌ای که توی جدول گذاشتیم تماس بگیرید یا از پیج اینسناگرامشون جویا بشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.