معرفی هتل های بندرعباس | انواع هتل برای انواع بودجه

0

قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس، بهتر است به رزرو هتل فکر کنید. شما که نمی‌خواهید بعد از واردشدن به شهر تازه بیفتید دنبال پیدا کردن هتل؟ بی‌شک عاقلانه‌ترین کار این است که قبل از شروع سفر، به محل اقامتتان فکر کنید. البته این‌ها را نمی گوییم که دچار تشویش شوید. خیالتان راحت. در بندرعباس چندین و چند هتل مختلف مشغول فعالیت هستند. همین موضوع هم کمی انتخاب هتل را به کار دشواری تبدیل می‌کند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل های بندرعباس آشنا کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا در بهترین هتل های بندرعباس لذت ببرید و اقامتی عالی داشته باشید.

هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا جزو معروف ترین هتل های بندرعباس به حساب می‌آید. این هتل 3 ستاره دارد و از سال 1391 در بندرعباس فعالیت می‌کند. هتل آپادانا در ساختمان 7طبقه قرار دارد و با 49 واحد از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل آپادانا در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن قرار دارد. پس اگر اقدام به خرید بلیط قطار بندرعباس کرده‌اید، می‌توانید به‌راحتی در این هتل اقامت داشته باشید. هتل آپادانا در کنار ساحل خلیج همیشه فارس و همچنین پشت مرکز تجاری سیتی سنتر قرار دارد. هتل آپادانا قیمت مناسبی دارد و جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. همچنین امکان استفاده از 18 واحد پارکینگ به‌صورت رایگان در این هتل وجود دارد.

آدرس: خیابان امام خمینی، پشت سیتی سنتر

هتل آپارتمان سفید بندرعباس

هتل آپارتمان سفید بندرعباس جزو بهترین هتل‌‌آپارتمان‌های بندرعباس است. این هتل آپارتمان جزو هتل‌آپارتمان‌های درجه 2 بندرعباس به حساب می‌آید. هتل آپارتمان سفید بندرعباس در ساختمانی 8طبقه قرار دارد و با 25باب واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران است. هتل آپارتمان سفید بندرعباس فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. به همین خاطر نمای بیرونی و فضای داخلی هتل کاملاً مدرن، امروزی و دوست‌داشتنی است. همچنین بسیاری از وسایل داخل اتاق نیز نو هستند. همین موضوع رضایت بسیاری از مسافران را جلب می‌کند. هتل آپارتمان سفید بندرعباس در بلوار مرجان قرار دارد. همین موضوع دسترسی آن را به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس ساده می‌کند. توجه داشته باشید که هتل آپارتمان سفید دارای رستوران اختصاصی است. پس دیگر نیازی نیست به‌دنبال بهترین بهترین رستوران های بندرعباس باشید.

آدرس: بندرعباس، بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان

هتل آتیلار 3 بندرعباس

هتل آتیلار 3 بندرعباس جزو بهترین هتل های بندرعباس به حساب می‌آید. این هتل در ساختمانی 13 طبقه واقع شده است و جزو بزرگترین هتل های بندرعباس نیز به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. البته یک بار در سال 1397 در جهت ارتقاء سطح کیفی، آن را بازسازی کردند. طی این بازسازی نمای بیرونی، فضای داخلی و داخل اتاق‌ها به‌صورت کامل بازسازی شدند. این هتل دارای 98 باب اتاق و سوئیت است و در قلب شهر بندرعباس قرار دارد. جالب است بدانید هتل آتیلار 3 بندرعباس، مرتفع‌ترین بنا در تمام شهر به حساب می‌آید. در طبقات بالایی می‌توانید از نمایی خیره‌کننده لذت ببرید. هتل آتیلار مجهز به رستوران ستی، رستوران معمولی، کافی‌شاپ و… است.

آدرس: بندر عباس، خیابان امام خمینی، میدان هفده شهریور، مقابل اداره پست مرکزی

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندر عباس جزو قدیمی‌ترین هتل های بندر عباس به حساب می‌آید. این هتل در سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرده است. البته یک بار در سال 1390، تمامی بخش‌های داخلی آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. نمای بیرونی هتل چنگی به دل نمی‌زند و نمای تمام آجری است. این هتل 3طبقه با 17 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. در این هتل فقط اتاق‌های 2تخته ساده وجود دارند و امکان انتخاب انواع مختلف اتاق در آن وجود ندارد. هتل اطلس بندرعباس ظاهری ساده دارد و حداقل امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: بندرعباس، خیابان شهید بهشتی، چهارراه قدس

هتل امین بندرعباس

هتل امین نیز جزو هتل‌های میان‌رده بندرعباس به حساب می‌آید. این هتل 3 ستاره دارد و خدماتی کاملاً متعادل و معمولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال هتلی خیلی شیک و لوکس هستید، این هتل نیازتان را برآورده نمی‌کند؛ اما در عین حال می‌توانید اقامتی آرام را در هتل امین بندرعباس تجربه کنید. این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی بندرعباس دارد و در کنار اسکله بندر جا خوش کرده است. در این هتل می‌توانید از واحد‌های 2 و 3 تخته و سوئیت‌های بزرگ و کوچک 3 نفره استفاده کنید. هزینه اقامت در این هتل مقرون‌به‌صرفه هست و به مدیریت هزینه‌های سفر کمک می‌کند.

آدرس: بندرعباس، ابتدای طالقانی، کنار مسجد جامع اهل سنت

هتل ایران بندرعباس

هتل ایران جزو هتل‌های زنجیره‌ای در ایران به حساب می‌آید. این برند زنجیره‌ای هتلداری در شهرهای مختلف ایران شعبه دارد. در بندرعباس نیز می‌توانید سری به هتل ایران بزنید. هتل ایران بندرعباس، هتلی 3ستاره است. این هتل در میدان 17شهریور قرار دارد و در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. هتل ایران در ساختمانی 4طبقه نوساز قرار دارد و با 58 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل مجهز به امکاناتی از جمله نمازخانه، آسانسور، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و کافی‌نت شده است. همچنین از کافی‌شاپ به‌عنوان سالن صبحانه استفاده می‌کنند. هتل ایران فاصله کمی تا انواع مراکز خرید بندرعباس از قبیل ستاره شهر و سیتی سنتر یا حتی پاساژ زیتون دارد. همچنین اکثر اتاق‌های هتل رو به دریا هستند. پس هتل ایران را باید در زمره بهترین هتل های بندرعباس قرار داد.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، کنار بانک ملی

هتل بین‌المللی خلیج فارس

اگر به‌دنبال بهترین هتل بندرعباس برای اقامت هستید، بهتر است هتل بین‌المللی خلیج فارس بندر عباس را به شما معرفی کنیم. این هتل، هتلی 5ستاره و 7طبقه است که با 156 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل بین المللی خلیج فارس بندر عباس در فاصله 25کیلومتری بندرعباس و در خون سرخ قرار دارد. خون سرخ مرکز صنعتی بندرعباس به حساب می‌آید. برای دسترسی به این هتل باید خودتان را به بندر شهید رجایی برسانید. هتل بین المللی خلیج فارس بندر عباس در سال 1384 به بهره‌برداری رسید. این هتل در حال حاضر در حال بازسازی است. به همین خاطر برای مدتی امکان اقامت در آن وجود ندارد. پس از اتمام بازسازی، هتل ظاهری متفاوت به خود خواهد گرفت و کاملاً نو می‌شود.

آدرس: بندر عباس، ۱۳کیلومتری اسکله شهید رجایی

هتل دریا بندرعباس

هتل دریا بندرعباس جزو هتل‌های میان‌رده و معمولی به حساب می‌آید. این هتل را می‌توان در دسته هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی نیز قرار داد. هتل دریا در محله چهارباغ واقع شده است و از خط ساحلی فاصله دارد. پس ، در صورتی که به حضور در کنار دریا علاقه‌مند هستیدشاید این هتل انتخاب مناسبی برایتان نباشد. هتل دریا اتاق‌هایی ساده و کاملاً معمولی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین امکان استفاده از پارکینگ مجموعه وجود ندارد. پس باید وسیله نقلیه خودتان را بیرون از هتل پارک کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار شریعتی شمالی، قوام 10

هتل سعدی بندرعباس

عکس هتل سعدی بندرعباس

هتل سعدی بندرعباس، هتلی 2ستاره و اقتصادی است. این هتل قیمت ارزانی دارد و می‌توانید از حداقل امکانات رفاهی و خدماتی در این هتل بهره‌مند شوید. هتل سعدی بندرعباس در خیابان امام خمینی و بافت قدیمی بندرعباس واقع شده است. به همین خاطر دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی بندرعباس دارد. توجه داشته باشید در صورتی که اقدام به خرید بلیط اتوبوس بندرعباس کرده‌اید، این هتل در فاصله کمی از ترمینال قرار دارد. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار ساده هستند و ظاهر آن چنگی به دل نمی‌زند.

آدرس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، روبه‌روی پارک شهید دباغیان

هتل فروغ بندرعباس

هتل فروغ بندرعباس نیز در بلوار امام خمینی قرار دارد. این هتل نیز جزو ارزان ترین هتل های بندرعباس به حساب می‌آید. با توجه به فاصله کم هتل فروغ تا دانشگاه بندرعباس، بسیاری از دانشجویان در این هتل اقامت می‌کنند. به همین خاطر می‌توان هتل فروغ را هتلی دانشجویی دانست که قیمت ارزان و امکانات کمی دارد. فضای داخلی هتل چندان زیبا و شیک نیست و حداقل امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این هتل فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرده است. البته یک بار آن را در سال 1396 به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل فروغ هتلی 2 طبقه است و 42 باب اتاق دارد.

آدرس: بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه

هتل قدس بندرعباس

هتل قدس جزو هتل‌های نسبتاً قدیمی بندرعباس است. این هتل 3 ستاره دارد و در سال 1383 به بهره‌برداری رسیده است. بد نیست بدانید بر اساس گفته مسئولان هتل، ساختمان و اتاق‌های هتل را هرساله بازسازی می‌کنند. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار ساده هستند و حداقل امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. نظافت در حد متوسط رعایت می‌شود و خدماتی در حد کم را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در صورتی که قصد کاهش هزینه سفرتان را دارید، می‌توانید اقامت در هتل قدس بندرعباس را انتخاب کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی، کنار داروخانه هلال احمر

هتل کوثر بندرعباس

هتل کوثر از دیگر هتل‌های مرکز شهر بندرعباس به حساب می‌آید. این هتل نیز در خیابان امام خمینی قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی تاریخی بندرعباس و همچنین مراکز خرید این شهر است. این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های مرکزشهر بندرعباس، فضایی بهتر دارد و امکانات بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سوئیت‌های این هتل بزرگ هستند و ظاهری شیک و امروزی دارند. از طرف دیگر هتل کوثر قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و می‌تواند به کاهش هزینه‌های سفرتان کمک شایان توجهی کند.

آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، هلال احمر، بین قوام 10/10 و ماهان

هتل گلشهر بندرعباس

هتل رستوران گلشهر جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده بندرعباس به حساب می‌آید. این هتل در 3 طبقه ساخته شده است و واحد‌های اقامتی 2تخته و سویت‌های بزرگ و کوچک را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در ساختمان هتل گلشهر، رستورانی اختصاصی تعبیه شده است. رستوران گلشهر کیفیت مطلوبی دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید و نیازی به خروج از هتل نداشته باشید.

آدرس: بلوار رسالت. روبه‌روی بیمارستان کودکان

هتل آپارتمان مریم بندرعباس

هتل آپارتمان مریم جزو بهترین هتل های بندر عباس به حساب می‌آید. این هتل در سال 1387 به بهره‌برداری رسیده است و تجربه بسیاری در زمینه هتل‌داری دارد. هتل آپارتمان مریم واحد‌های اقامتی مختلف 3،5 و 7 نفره را در اختیار مسافران خود قرار می‌‌دهد. جالب است بدانید برخی واحد‌های این هتل‌آپارتمان رو به دریا هستند و می‌توانید از چشم‌انداز دریا لذت ببرید. پس در صورتی که به‌دنبال هتل آپارتمانی شیک با امکانات کافی هستید، می‌توانید هتل آپارتمان مریم را انتخاب نمایید.

آدرس: بلوار ساحلی، خیابان طالقانی، کوچه گلکار ۱

هتل نقش جهان بندرعباس

هتل نقش جهان را می‌توان ارزان‌ترین هتل بندرعباس دانست. این هتل حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. فضای داخلی هتل چنگی به دل نمی‌زند و بسیار قدیمی است. حتی وسایل داخل اتاق‌ها نیز مستهلک شده‌اند و مدتی است که کسی دستی به سروگوش آن‌ها نکشیده است. در هر اتاق حداقل امکانات اقامتی و رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. فقط باید گفت که هتل نقش جهان کنار اسکله شهید باهنر قرار دارد و همین موضوع دسترسی آن را به جاهای مختلف جنوب ایران ساده می‌کند.

آدرس: بندرعباس، کنار اسکله شهید باهنر، ابتدای خیابان ایران گاز

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز از دیگر هتل‌های 5ستاره بندرعباس است. این هتل 7طبقه با 367 اتاق، بزرگترین هتل بندرعباس به حساب می‌آید. هتل هرمز بندرعباس در سال 1381 به بهره‌برداری رسید. این هتل در زمینی به مساحت 50هزار مترمربع قرار دارد. همچنین باید گفت که هتل هرمز بندرعباس دسترسی عالی به اکثر جاهای دیدنی بندرعباس دارد. این هتل دارای نخلستانی زیباست که می‌توانید برای استراحت به آن مراجعه کنید. همچنین پنجره برخی واحد‌ها به‌سمت این نخلستان باز می‌شود. هتل هرمز دارای واحد‌های متعدد از نظر متراژ است. پرسنل هتل رفتاری بسیار مؤدبانه دارند و اقامتی آرام را برایتان به ارمغان می‌آورند. هتل هرمز را می‌توان بهترین انتخاب برای اقامت در بندرعباس دانست.

آدرس: بندر عباس، میدان انقلاب

هتل هما بندرعباس

هتل هما از دیگر هتل‌های زنجیره‌ای معروف در ایران به حساب می‌آید. این هتل در شهرهای مختلف ایران شعبه دارد و همه آن‌ها خدماتی عالی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل همای بندرعباس هتلی 5 ستاره و لوکس است که خدماتی بی‌نظیر را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در کنار ساحل خلیج فارس قرار دارد و دارای فضای باز بی‌نظیر، آرام و زیباست. این هتل باغ و استخری بسیار زیبا دارد و صبحانه، نهار و شام در همین باغ سرو می‌شوند. هتل هما در ساختمانی 7 طبقه واقع شده است و 178 باب واحد اقامتی با ظرفیت و امکانات مختلف دارد. در این هتل هرگونه امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. رفتار پرسنل هتل بسیار مؤدبانه و حرفه‌ای است و کمک می‌کنند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره سفر به استان هرمزگان و بندرعباس چیست؟ آیا در هیچ یک از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید؟ نظرات خود را درباره هتل های بندرعباس با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

هتل هرمز بندرعباس بزرگترین هتل بندرعباس است.

هتل هرمز، هتل بین المللی خلیج فارس بندر عباس و هتل آتیلار بهترین هتل‌های بندرعباس هستند.

هتل اطلس و هتل نقش جهان را می‌توان بهترین هتل های بندرعباس دانست.

هتل ایران و هتل امین جزو بهترین هتل های 3 ستاره بندرعباس هستند.

هتل آپارتمان مریم بهترین هتل آپارتمان بندرعباس به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.