بهترین رستوران های بندرعباس و لذت چشیدن طعم‌های بهشتی

4

سفر به بندرعباس با خوردن غذاهای جنوبی و قهوه‌های عربی‌اش لذت بیشتری دارد. اگر اهل غذاهای دریایی هستید، سری به رستوران های بندرعباس بزنید. در جنوب ایران به‌ویژه استان هرمزگان، غذاهای دریایی بخش بزرگی از وعده‌های غذایی را تشکیل می‌دهند؛ البته در رستوران های بندرعباس، غذاهای سنتی ایرانی و فست‌فودی هم هست؛ پس با خیال راحت و با خرید بلیط هواپیما بندرعباس، خودتان را به این شهر تماشایی برسانید.

فهرست مطالب

رستوران های بندرعباس

  • رستوران امپراطور | از مجلل‌ترین رستوران های بندرعباس

در سفرتان به بندرعباس، پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین رستوران‌های شهر بروید و دلی از عزا دربیاورید. رستوران امپراطور از بهترین رستوران های بندرعباس است. فضای شیک و مدرن این رستوران، توجه خیلی از گردشگرها را جذب می‌کند. رستوران امپراطور، برای برگزاری دورهمی‌ها یا جلسه‌ای کاری گزینه خوبی می‌شود. به این رستوران که رفتید، به فضای باز و حیاط زیبایش هم سری بزنید. نسشتن در این فضا و تماشای موسیقی زنده، حس‌وحال خوبی را به شما منتقل می‌کند. قیمت غذاهای رستوران امپراطور نسبت به دیگر رستوران‌ها گران‌تر است؛ اما از کیفیت غذاها خیالتان راحت باشد.

  • منوی رستوران امپراطور

این رستوران، منوی پروپیمانی از انواع غذاهای دریایی، سنتی، ایرانی و فست‌فودی دارد. پیشنهاد می‌کنم از قلیه ماهی‌هایش امتحان کنید. کباب‌هایش هم خوش‌عطر و طعم است. به میز اردور رستوران که بروید، دست خالی برنمی‌گردید. این میز از انواع سالادها و دسرهای چشمگیر پر است. در بخش کافی‌شاپ با نوشیدنی‌های خوش‌مزه و قهوه‌های عربی از شما میزبانی می‌کنند. اگر دلتان خواست می‌توانید غذایتان را در محل مدنظرتان تحویل بگیرید. خدمات غذای بیرون‌بر در این رستوران در کمترین زمان سفارشتان را می‌رساند.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر
شماره تماس07633755814
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت شش تا 12 و از 17 تا 12 بامداد
  • رستوران ایتالیایی روژه | از شیک‌ترین رستوران های بندرعباس

اگر طرف‌دار غذاهای ایتالیایی هستید، رستوران روژه شبی خاطره‌انگیز را برایتان می‌سازد. رستوران ایتالیایی روژه در بین رستوران های بندرعباس شهرت زیادی دارد. فضای دل‌نشین و آرام روژه، حس خوبی به مشتری‌ها می‌دهد. اگر قراری دونفره دارید، خوب است این رستوران را انتخاب کنید. لیست غذاهای روژه به پیتزا و پاستا محدود نیست. در این لیست غذاهای خوشمزه دریایی با ترکیباتی جدید و ادویه‌هایی خوش‌طعم وجود دارد. سس‌ها و پیش‌غذاهای رستوران روژه به اندازه غذاهای اصلی منو، خوش‌مزه‌اند. همچنین می‌توانید باکیفیت‌ترین سالاد سزار و استیک‌ها را در این رستوران بخورید. نوش جانتان! به رستوران روژه که رفتید، نگران جای پارک ماشینتان نباشید. در پارکینگ رستوران، ماشینتان را با خیال راحت بگذارید. از این رستوران تا پارک ساحلی غدیر هم راه زیادی نیست.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع، پلاک یک
شماره تماس0764360036
آدرس صفحه اینستاگرامrojeland@
  • رستوران بادگیران | از لوکس‌ترین رستوران های بندرعباس

رستوران بادگیران از زیباترین رستوران های بندرعباس است که آن را به بزرگ‌ترین مجتمع پذیرایی و گردشگری می‌شناسند. با رفتن به این باغ با یک تیر دو نشان می‌زنید. این باغ هم فضای تفریحی و هم رستورانی مجلل دارد. معماری زیبای این مجموعه توجه بسیاری از گردشگرها را به خودش جلب می‌کند. در فضای باغ، اتاقک‌های شیشه‌ای و زیبایی را ساخته‌اند. همه اتاقک‌ها سیستم‌های خنک‌کننده دارند و به‌راحتی می‌توانید در آن استراحت کنید. هر طرف از این مجموعه را که نگاه کنید، با گیاهان و آب‌نمای مصنوعی تزیین کرده‌اند. بادگیرهای اطراف باغ، نمادی از بافت سنتی جنوب و مناطق کویری است. اگر دستی در حرفه عکاسی دارید، خوب است این تصویر تماشایی را در قابی ثبت کنید. شب‌ها، زیبایی مجموعه بادگیران چند برابر می‌شود. این رستوران می‌تواند یکجا میزبان 1200 نفر باشد. در بادگیران موسیقی زنده هم اجرا می‌کنند تا شبی بی‌نظیر برای مهمان‌ها بسازند.

  • منوی رستوران

رستوران بادگیران بخش‌های مختلفی مثل رستوران و کافی‌شاپ دارد. می‌توانید برای هر سه وعده صبحانه و ناهار و شام به این این مجموعه سری بزنید. در منوی این رستوران برای هر سلیقه، غذایی پیدا می‌شود. اگر با غذاهای دریایی مشکلی ندارید، منوی دریایی این رستوران فوق‌العاده است. مثلاً میگو، ماهی شیر، قلیه ماهی، میگو پفکی و بشقاب دریایی. اگر علاقه‌ای به غذاهای دریایی ندارید هم مشکلی نیست. انواع غذاهای محلی، خورشت‌ها و کباب‌های ایرانی مثل شیشلیگ، چنجه، ماهیچه و… دارند. بی‌ترید با رفتن به رستوران بادگیران شبی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه
شماره تماس07633685842
آدرس صفحه اینستاگرامbadgiranbnd@
آدرس سایتhttp://badgiran.com
  • رستوران بندر | رستورانی دل‌نشین در بندرعباس

اگر دلتان غذاهای خانگی و با عطر و طعمی نزدیک‌تر به غذاهای اصیل جنوب را می‌خواهد، به رستوران بندر بروید. بندر یکی از رستوران های بندرعباس است که فضای بزرگ و مدرنی ندارد؛ اما کیفیت غذاها و طعمش باعث رضایت مشتری‌ها می‌شود. به همین خاطر قیمت غذاها هم نسبت به دیگر رستوران‌ها کمی بیشتر است؛ ولی نگران نباشید. حجم هر پرس غذا برای دو نفر کافی است. در منوی جذابش انواع غذاهای دریایی را دارند. در بین این غذاها، کباب میکس رستوران بندر بسیار محبوب است. در این ترکیب، ماهی شیر کبابی و میگو را با سسی ویژه برایتان سرو می‌کنند. هر غذایی که سفارش بدهید، یک کاسه قلیه ماهی هم کنارش می‌گذارند. بعد از خوردن این غذای خوش‌مزه، در اطراف گشتی بزنید. بازار ماهی بندرعباس، مسجد گله داری، موزه مردم شناسی بندرعباس و مسجد سلطانی در همان نزدیکی است.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، محله پشت شهر
شماره تماس07633552530
ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت هشت تا 23
  • رستوران خلیج فارس | از شلوغ‌ترین رستوران های بندرعباس

بعد از تماشای جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی بندرعباس، خوب است به رستوران خلیج فارس سری بزنید. تنوع غذاهای این رستوران کم نیست. به همین خاطر اگر قصد دارید دسته‌جمعی به رستوران بروید، خلیج فارس انتخاب خوبی می‌شود. در بیشتر زمان‌ها در این رستوران جای سوزن‌انداختن نیست. دکور سنتی‌به فضای رستوران جذابیت بیشتری می‌دهد و آن را چشمگیرتر می‌کند. می‌توانید با خرید بلیط قطار بندرعباس، خودتان را به آنجا برسانید و از غذاهای خوش‌مزه خلیج فارس بخورید. به این رستوران که رفتید، جای ما را هم خالی کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، گلشهر جنوبی، بلوار آزادی، روبه‌روی استانداری
شماره تماس07633620047
ساعت کاریهررورزه از ساعت 11 تا 30 دقیقه بامداد
  • رستوران داریوش | رستورانی با فضایی سنتی

غذاخوردن در رستوران‌های سنتی حسی متفاوت را به شما می‌دهد. در بین رستوران های بندرعباس، رستوران داریوش فضایی دنج و سنتی دارد. استفاده از تخت‌های چوبی و ظروف سفالی، جذابیت بیشتری به رستوران داریوش داده است. دیوارهای این رستوران را با عکس‌های قدیمی و ظروف زیبا تزیین کرده‌اند. خوب است از آن‌ها دیدن کنید. در رستوران داریوش دلتان را برای خوردن غذاهای سنتی و خوشمزه جنوبی صابون بزنید. پرسنل این رستوران، منوی متنوعی از غذاهای سنتی جنوب و غذاهای ایرانی را برایتان می‌آورند. بعد از سفارش هم غذاها را در کمترین زمان آماده می‌کنند. رستوران داریوش تا ساحل خلیج فارس فاصله زیادی ندارد. بعد از خوردن غذا کنار ساحل قدی بزنید و از صدای امواج دریا لذت ببرید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بزرگ‌راه شهید رجایی، جنب هتل داریوش
شماره تماس07633592076
ساعت کاریاز ساعت 11 تا 24
  • رستوران سامکو | از گران‌ترین رستوران های بندرعباس

خوب است در چندروزی که مهمان بندرعباس هستید، طعمی جدید از غذاهای دریایی را امتحان کنید. رستوران سامکو از رستوران‌های دریایی بندرعباس است که طعم‌های منحصربه‌فردی را خلق می‌کند. منوی متنوع سامکو شما را به چند غذا محدود نمی‌کند. حجم هر پرس غذا ممکن است کمتر از انتظارتان باشد؛ اما از امتحان‌کردنش پشیمان نمی‌شوید. سس‌های سامکو طعم دل‌پذیری به غذا می‌دهند و از سفارش‌های ثابت خیلی از مشتری‌ها است. کافی است این سس‌ها را با ماهی کبابی بخورید تا طعم خوبش غافل‌گیرتان کند. پرسنل مجرب این مجموعه، بعد از انتخاب غذا، نوشیدنی‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کنند. این نوشیدنی‌ها ترکیب شگفت‌انگیزی با غذایتان می‌سازد. یادتان باشد که قیمت غذاهای سامکو نسبت به دیگر رستوران‌ها گران‌تر است.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام حسی(ع)، الهیه جنوبی
شماره تماس07633731743
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 17 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامsamcobnd@
  • رستوران سنتی ستاره جنوب | از باکیفیت‌ترین رستوران های بندرعباس

بعد از گشتن در مراکز خرید بندرعباس، غذایی گرم و خوش‌مزه انرژی از‌دسترفته‌تان را برمی‌گرداند. اگر به مرکز خرید ستاره جنوب رفتید، لازم نیست برای خوردن غذا از آن مرکز بیرون بروید. در همان جا رستورانی سنتی فعالیت می‌کند که غذاهای گرم و باکیفتی دارد. رستوران سنتی ستاره جنوب، با فضای دل‌نشینش روزتان را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این مجموعه فست‌فود، کافی‌شاپ و چای‌خانه هم برپاست. در سفرتان به قشم می‌توانید به شعبه دوم این رستوران بروید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار ساحلی، مجتمع ستاره جنوب
شماره تماس07632235031
ساعت کاریهمه‌روزه از 10 تا 23
  • رستوران سیب | جایی با متنوع‌ترین منو

تصویری از رستوران سیب

رستوران سیب از بهترین رستوران های بندرعباس است و با خیال راحت می‌توانید آنجا را برای دورهمی‌هایتان انتخاب کنید. ظرفیت این رستوران حدود 200 نفر است. کافی است به منوی متنوع‌اش نگاهی بندازید. در این لیست، می‌توانید غذاهای ایرانی، دریایی و فست‌فودی را پیدا کنید. هر ظرف غذا در این رستوران، مثل اثری هنری است و اشتهایتان را برای امتحان‌کردنش چندبرابر می‌کند.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، محله اوزها، خیابان دانش
شماره تماس076132212490
ساعت کاری12 تا 16 و 19 تا 23
  • رستوران آلا تی تی | رستورانی با تازه‌ترین غذاهای دریایی

تصویری از رستوران آلا تی تی

تازگی در طعم غذاهای دریایی نقش بسیار مهمی دارد. اگر رستورانی با بهترین غذاهای دریایی را می‌خواهید، آلا تی تی بهترین گزینه است. در بین رستوران های بندرعباس، این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی جنوب را آماده می‌کنند. تصورش را کنید که سبزی‌پلو با ماهی و میگوی سوخاری و سبزی‌پلو با ماهی کبابی آن هم در هوای جنوب چقدر لذت‌بخش می‌شود. کنارش ترشی تند هم که باشد، دیگر همه‌چیز تمام است؛ البته اگر طرف‌دار غذاهای دریایی هم نیستید، کباب‌های خوش‌مزه‌ای دارند. یادتان باشد در این رستوران صبحانه هم سرو می‌کنند.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، میدان یادبود، بلوار صیادان، برج ارم
شماره تماس07633514959
ساعت کاری11:30 تا 16 و 19:30 تا 24
  • رستوران فانوس | از زیباترین رستوران های بندرعباس

سفر به جنوب ایران به‌ویژه بندرعباس سفری هیجان‌انگیز است. در این سفر اگر به‌دنبال رستورانی خوب و باصفا می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم به رستوران فانوس سری بزنید. فضای داخلی رستوران فانوس، مدرن و زیباست. هوا که خوب باشد، نشستن در فضای باز رستوران هم لذت‌بخش است. غذاهای رستوران فانوس، تنوع خوبی دارد. آشپزهای این رستورن انواع غذاهای ایرانی و سنتی جنوبی را طبخ می‌کنند در این رستوران نگران پارکینگ هم نباشید. داشتن پارکینگ خصوصی از مزیت‌های خوب رستوران فانوس است. بعد از خوردن غذا می‌توانید برای خرید سوغات بندرعباس در بازارهای اطراف رستوران گشتی بزنید. بازار لاری‌ها و بازار مرکزی بندرعباس در همان نزدیکی است.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، میدان 17 شهریور، روبه‌روی سیتی سنتر
شماره تماس07632254501
ساعت کاریساعت 9 تا 24
  • رستوران کشتیرانی | محیطی دنج و آرام برای صرف غذا

رستوران کشتیرانی از خوب‌ترین رستوران‌های بندرعباس است که می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌اش لذت ببرید. کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و قیمت مناسبی دارد. اگر دوست دارید غذایتان را در محیطی آرام بخورید، رستوران کشتیرانی بهترین انتخاب می‌شود.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، آزادگان، نبش آزادگان چهارم
شماره تماس07633331300
ساعت کاریهرروزه از ساعت هفت‌وربع تا 9، از 12 تا 15، از 19 تا 22
  • رستوران های هتل هرمز بندرعباس | از بهترین رستوران های بندرعباس

اگر دلتان می‌خواهد با جمعی از خانواده در محیطی دل‌نشین غذایی بخورید، پیشنهادمان رستوران هتل هرمز است. این رستوران ظرفیتی 150نفره دارد. دکور و فضای گرم و صمیمی این رستوران توجه گردشگرها را جلب می‌کند. از غذاهای خوش‌مزه‌اش هم هر چه بگویم، کم است. رستوران سنتی هتل هرمز هم صفای خودش را دارد. اگر دلتان خواست، به آنجا هم بروید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان انقلاب، هتل هرمز بندرعباس
شماره تماس0763342201
  • رستوران های هتل هما بندرعباس | رستورانی شیک و دلنشین

برای خوردن غذاهای خوش‌مزه جنوبی و ایرانی خوب است به رستوران هتل هما بندرعباس بروید. فضای دل‌نشین و مدرن این رستوران حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. ظرفیت این رستوران حدود 300 نفر است. اگر قصد برگزاری دورهمی یا جلسه‌ای مهم را دارید، در بین رستوران های بندرعباس، این رستوران بسیار مناسب است. این رستوران معروف، پرسنلی مجرب دارد که بااحترام از مشتری‌ها میزبانی می‌کنند. طعم شیشلیگ‌های این رستوران آن‌قدر خوش‌مزه است که نمی‌توانید طعمش را در هرجایی پیدا کنید. موسیقی زنده هم لذت خوردن غذا در این رستوران را چندبرابر می‌کند.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس
شماره تماس07633553080
  • رستوران هایدا | رستورانی با منوی دریایی و غیردریایی

رستوران هایدا از آن دسته رستوران های بندرعباس است که دقت زیادی در کیفیت غذاها دارد. تازگی مواد اولیه در این رستوران، طعم‌های بی‌نظیری را به وجود می‌آورد. در این رستوران هم غذای سنتی جنوبی و هم غذاهای ایرانی را طبخ می‌کنند. فاصله رستوران هایدا تا جاهای دیدنی بندرعباس کم است. در همان نزدیکی خوب است از بازار ماهی‌فروشان، حمام گله داری بندرعباس و مسجد گله داری هم بازدید کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی‌فروشان
شماره تماس07633442432
ساعت کاریهرروزه از ساعت 11 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامhayda_restaurant@
  • رستوران هشت بهشت بندرعباس | فضایی خاطره‌انگیز در جنوب

تصویری از رستوران هشت بهشت

در سفرتان به جنوب، کمی در سواحل بندرعباس قدم بزنید و از تماشای دریا لذت ببرید؛ البته هیچ تفریح و سفری بی‌خوردو‌خوراک نمی‌شود. اگر به دنبال رستورانی مجلل و زیبا هستید، پیشنهادمان رستوران هشت بهشت است. در بین رستوران های بندرعباس، این رستوران جایگاه ویژه‌ای دارد. رستوران هشت بهشت، برای هر سلیقه، لیستی از غذاهای خوش‌مزه را آماده می‌کند. از غذاهای دریایی و سنتی جنوب تا خورشت‌ها و کباب‌های ایرانی، همه را دارند. کباب‌هایش هم آ‌ن‌قدر خوش‌مزه است که تا مدت‌ها طعمش در ذهنتان می‌ماند. برای برگزاری جشن‌ها یا دورهمی‌ها، تالار هشت بهشت فضایی بزرگ و مناسب دارد. اگر دلتان نوشیدنی هم خواست، به کافی‌شاپ هشت بهشت بروید. از نوشیدنی‌هایش بنوشید و از سفرتان لذت ببرید. اگر نگاهی به راهنمای سفر بندرعباس بیندازید، اسم رستوران هشت بهشت در لیست بهترین رستوران‌هاست.

آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، تازیان بالا، نرسیده به دوراهی کوه گنو.
  • سفرخانه مجلل | از شیک‌ترین رستوران های بندرعباس

شاید دلتان بخواهد چند روزی را در جاهای دیدنی اطراف بندرعباس گشت‌وگذار کنید. در مسیر رسیدن به میناب، غذاخوری‌های مختلفی وجود دارد. سفره‌خانه مجلل یکی از باکیفیت‌ترین و شیک‌ترین رستوران های بندرعباس است. در این سفره‌خانه سنتی، انواع غذاهای سنتی جنوب را با تازه‌ترین مواد درست می‌کنند؛ پس از کیفیت غذاها خیالتان راحت باشد. تازگی مواد اولیه، روی مزه و طعم غذا هم اثر می‌گذارد. سفره‌خانه مجلل بخش‌های مختلف دیگری مثل چای‌خانه و کافی‌شاپ دارد. خیلی از گردشگرها در مسیر میناب، به سفره‌خانه مجلل می‌روند تا چای بنوشند و خستگی را از تن بیرون کنند. پرسنل مجرب و خوش‌برخورد این رستوران، با مهربانی از شما میزبانی می‌کنند. در سفر‌خانه مجلل موسیقی زنده هم برپاست. کمی در فضای دل‌نشینش بنشینید و از موسیقی جنوبی لذت ببرید. چه از این بهتر! اگر شما هم برای بازدید از این رستوران مشتاق‌ شده‌اید، با خرید بلیط اتوبوس بندرعباس به آنجا بروید. با جست‌وجو در سایت ره بال آسمان لیستی از بلیط‌ها را می‌بینید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، کیلومتر سه جاده میناب
شماره تماس09171612736

فست فودهای بندرعباس

  • اغذیه قدیم | از محبوب‌ترین ساندویچی‌های بندرعباس

بعد از گشت‌وگذار در بازار قدیم بندرعباس و بازار مرکزی، خوردن غذایی خوش‌مزه سرحالتان می‌کند. برای خرید غذا لازم نیست مسیر طولانی را پشت سر بگذارید. اغذیه قدیم یکی از رستوران های بندرعباس است که می‌توانید در نزدیکی بازار پیدایش کنید. در این رستوران کوچک، ساندویچ‌های خوش‌مزه‌ای مثل سوسیس بندری، همبرگر، زبان، الویه، کوکتل پنیری و… دارند. قیمت‌ها هم مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. اگر قصد دارید که روزهای بیشتری در این شهر بمانید، هتل های بندرعباس میزبان خوبی برایتان هستند. هتل آتیلار سه و هتل کوثر در همان نزدیکی است. برای بازدید از معبد هندو، بت گور و امامزاده شاه محمد تقی برنامه‌ای بچینید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، جنب بازار
شماره تماس07632222913
ساعت کاریاز ۸ صبح تا 22:45
  • آقای ماکارونی | از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در بندرعباس

شاید در سفر اولتان به بندرعباس، نگران کیفیت غذاها باشید؛ اما رستوران آقای ماکارونی یکی از بهترین رستوران های بندرعباس است. غذاهای این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارند. بومی‌ها هم از مشتری‌های ثابت این رستوران ایتالیایی هستند. در منوی رستوران آقای ماکارونی، لیستی از پیتزاها، لازانیا، استیک و ماکارونی‌ها وجود دارد. به‌راحتی می‌توانید غذای دل‌خواهتان را سفارش بدهید. از ویژگی‌های خوب در این رستوران، سرویس بیرون‌بر است. افی است سری به سایت رستوران بزنید. پیشنهادهای هیجان‌انگیزی هم دارند. بعد از ثبت سفارش، خیالتان راحت باشد. خدمات بیرون‌بر آقای ماکارونی، غذایتان را در کمترین زمان به شما تحویل می‌دهد. بعد از خوردن وعده‌ای دل‌پذیر، می‌توانید به پارک دولت بندرعباس و پارک ساحلی غدیر هم سری بزنید. از این رستوران تا کافه خاتون هم راه زیادی نیست. بعد از گردش و تفریح، خودتان را به خوردن نوشیدنی‌ای خوش‌مزه در آن کافه مهمان کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، میدان 9 دی
شماره تماس09398484339
09307126059
07633664671
ساعت کاریاز ساعت 11 صبح تا 12 شب
آدرس سایتmrmacaroni.ir@
آدرس صفحه اینستاگرامhttps://mrmacaroni.ir
  • ساندویچی خالو احمد | خوش‌مزه‌ترین ساندویچ‌های دریایی

مگر می‌شود به بندرعباس سفر کرد و از غذاهای دریایی‌اش نخورد! برای خوردن ساندویچ‌های خوش‌مزه، آن هم از نوع دریایی می‌توانید به ساندویچی خالو احمد بروید. بین رستوران های بندرعباس، رستوران خالو انواع مختلفی از ساندویچ‌های دریایی و غیردریایی را دارد؛ البته اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید، ساندویچ‌های دریایی را از دست ندهید. یادتان باشد فضای ساندویچی خالو احمد، کوچک است؛ اما در فضای بیرون رستوران چند میز و صندلی برای نشتن گذاشته‌اند. می‌توانید در همان اطراف از مراکز خرید بندرعباس هم دیدن کنید. مسجد گله داری و مجتمع تجاری ملکه آسمان‌ها، از لوکس‌ترین مرکز خریدهای بندرعباس، در نزدیکی این ساندویچی است.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار صیادان، شهید خاکی زاده
شماره تماس09308170410
ساعت کاریشبانه‌روزی باز است
  • پیتزا سون | از ارزان‌ترین رستوران های بندرعباس

اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید، خوب است سری به فست‌فود سون بزنید. پیتزا سون از ارزان‌ترین رستوران های بندرعباس است؛ این فست‌فودی قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به دیگر رستوران‌های شهر دارد. در پیتزا سون، چند طعم مختلف از پیتزاهای ایتالیایی و همبرگر و… را سرو می‌کنند. خیلی از کودکان هم خوردن غذاهای فست‌فودی را دوست دارند. می‌توانید شبی همراه با خانواده یا دوست‌هایتان به پیتزا سون بروید و لحظات خوشی را برای خودتان ثبت کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، داماهی، بلوار دانشگاه، نبش کوچه دانشگاه 11
شماره تماس07633661946
ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 18 تا 24
  • فست فود بندری گارم زنگی | از خوش‌مزه‌ترین رستوران های بندرعباس

فست فود بندری گارم زنگی

بعد از گشت‌وگذار و قدم‌زدن کنار ساحل، می‌توانید غذای لذیذی را در فست‌فود بندری گارم زنگی بخورید. این فست‌فودی، یکی از رستوران های بندرعباس است که غذاهای باکیفیتی را طبخ می‌کند. در منوی این رستوران، انواع غذاهای فست‌فودی مثل همبرگر و پیتزا را دارند؛ اما بخش هیجان‌انگیز این منو، غذاهای دریایی‌اش است که امتحان‌کردنش را به شما پیشنهاد می‌کنم. ماهی و میگو سوخاری، ساندویچ کولی و خوراک هشت‌پا از غذاهای جذاب در این فست‌فود است. بعد از خوردن غذا می‌توانید به شهربازی باب اسفنجی در همان نزدیکی بروید و روزتان را کامل‌تر کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار پردیس، بعد از رسالت
شماره تماس09172129818
  • فست فود بیروت | طعمی دل‌پذیر از بیروت تا بندرعباس

ذائقه کشورهای خاورمیانه به ذائقه ایرانی‌ها بسیار نزدیک است؛ اما عطر و طعم غذاهای عربی هم لذت خاص خودش را دارد. به همین خاطر خوب است در سفرتان به بندرعباس، به فست فود بیروت سری بزنید. این فست‌فود از بهترین رستوران های بندرعباس است که طعم غذاهای عربی‌اش تا مدت‌ها در یادتان می‌ماند. مشتری‌های همیشگی فست‌فود بیروت، از شاورماها و فلافل‌های این فست‌فود بسیار راضی هستند. خواندن تجربه‌های شما هم از رفتن به این رستوران برایمان لذت‌بخش می‌شود. منتظر نظراتتان هستیم.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، حسین آباد، بلوار ملوان
شماره تماس07633514644
ساعت کاریاز 10 صبح تا 22

کافه های بندرعباس

  • قهوه خاتون | از دنج‌ترین کافه رستوران های بندرعباس

کافه قهوه خاتون یکی از کافه رستوران‌های بندرعباس است که بین بومی‌ها محبوبیت زیادی دارد. این کافه فضای دنج و زیبایی دارد و حس خوبی را به مشتری‌ها منتقل می‌کند. در این کافه، منوی متنوعی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای خوش‌مزه دارند. هرکدامش را که بخواهید، برایتان آماده می‌کنند. کمی از قهوه‌هایش که امتحان کنید، دیگر مشتری ثابت این کافه می‌شوید. کافه قهوه خاتون تا بعضی از جاهای دیدنی بندرعباس فاصله‌ای ندارد. می‌توانید در آن اطراف به پارک دولت و پارک ساحلی غدیر بروید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، گلشهر، روبه‌ر‌وی بیمارستان کودکان، جنب بیمه ملت، مجتمع تجاری نخل
شماره تماس07633664659
ساعت کاریهمه‌روزه از هشت صبح تا 14 و از 18 تا 22
آدرس صفحه اینستاگرامkhatoon_coffeeshop@
  • کافه دل | فنجانی با طعم قهوه

اگر دوست دارید در یکی از کافه های بندرعباس زمانی را بگذرانید، پیشنهادمان کافه دل است. کافه دل در بین کافه رستوران های بندرعباس، محبوبیت بسیاری دارد. در هوای گرم جنوب، خوردن نوشیدنی‌خنک روزتان را لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ البته نمی‌شود از قهوه‌های خوش‌عطر عربی هم گذشت صبحانه‌های کافه دل هم معروف است. از قیمت غذاها هم خیالتان راحت باشد. این قیمت‌ها بسیار مناسب هستند. می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید بندرعباس به این کافه بروید و کمی خستگی در کنید.

آدرساستان هرمزگان، بندرعباس، بلوار پردیس، به طرف خیابان طلوع، ساختمان دل، طبقه چهار
شماره تماس07633740411
ساعات کاریهمه‌روزه از 9 صبح تا 12 بامداد

سفر به جنوب و رفتن به رستوران های بندرعباس سفرتان را جالب‌تر می‌کند. امیدوارم در این سفر مجازی، برای رفتن به بندرعباس و رستوران‌های بی‌نظیرش مشتاق بشوید. شاید در سفرهای قبل به این رستوران‌ها رفته‌اید. تجربه‌هایتان برای ره بال آسمان خواندن دارد.

رستوران بادگیران، سفره‌خانه مجلل، رستوران سیب.

رستوران بادگیران، رستوران امپراطور، رستوران سامکو.

رستوران سامکو، رستوران بندر، رستوران آلا تی تی.

4 نظرات
  1. Bani می گوید

    رستوران فانوس اومدم رو حساب معرفی شما
    آشغالترین کیفیت غذا ، بی ادب ترین پرسنل
    هرچی بگم کم گفتم
    به هیچ عنوان این رستورانو‌معرفی نمیکنم اگر خواستین برین یکجا پولتونو بریزین تو چاه برین اینجا
    متاسفم واقعا

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، بابت تجربه بدتون متأسفیم. انتخاب این چند رستوران بر اساس امتیازهایی است که مخاطبان توی اپلیکیشن‌ها یا سایت‌های مختلف به اون‌ها دادند. امیدوارم که این اتفاق بد دیگه براتون تکرار نشه. بهتره که با مسئولان مجموعه هم درمیان بذارید.

  2. علی می گوید

    من هم فانوس رفتم. فضای تاریک و دلگیر با میز و صندلی کهنه و قدیمی و کثیف
    غذا هم تعریفی نداشت.
    همون بادگیران از بقیه بهتره. حداقل آدم از فضاش هم استفاده می‌کنه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام علی عزیز، ممنونیم برای اینکه تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.