رستوران های ایروان | از شاورما تا کباب بره ایرانی

0

جاهای دیدنی ایروان بسیار زیبا و بی‌نظیر هستند؛ اما گشت‌و‌گذار در شهر آدم را حسابی گرسنه می‌کند. حتی گاهی در شهر خودمان هم یافتن یک رستوران عالی کار دشواری است. حالا تصور کنید که در مملکت غریب هستید و می‌خواهید یک رستوران باکیفیت پیدا کنید. دقیقاً به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا بهترین رستوران های ایروان را به شما عزیزان معرفی کنیم. توجه داشته باشید که برخی از این رستوران‌ها ایرانی هستند و غذاهای خوشمزه ایرانی از قرمه‌سبزی تا کباب کوبیده را سرو می‌کنند؛ پس این مقاله خوشمزه را از دست ندهید.

رستوران های ایرانی ایروان

بله، بله، بله! باید در سفر به کشورهای جدید یا حتی شهرهای جدید، طعم دست‌پخت و غذاهای سنتی آن‌ها را چشید؛ اما واقعاً گاهی برخی از غذاها اصلاً با سلیقه و ذائقه ایرانی جور در نمی‌آیند! در این مواقع باید یک رستوران ایرونی باصفا پیدا کنیم و همان کباب کوبیده یا قرمه‌سبزی خودمان را بخوریم! پس در این مواقع، داشتن لیستی از بهترین رستوران های ایروان که غذای ایرونی سرو می‌کنند، همانند نقشه گنج ارزشمند است! به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا ابتدا رستوران‌های ایرانی ایروان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • رستوران آرارات ایروان

تصویری از نمای بیرون هتل رستوران آرارات ایروان

رستوران آرارات، اولین رستوران سنتی در ایروان است. این رستوران شهرت جهانی دارد. بسیاری از ایرانیان مقیم ارمنستان و ایروان، آرارات را پاتوق همیشگی خود می‌دانند. فضای داخلی این رستوران به‌دست هنرمند معروف، الکساندر تومانیان طراحی شده است. این رستوران فضایی بسیار دنج، زیبا و دوست‌داشتنی دارد. میز و صندلی‌های چوبی و فضای سنتی، لذت غذا‌خوردن در رستوران آرارات را دوچندان می‌کند. در وعده نهار و شام، همه‌روزه برنامه موسیقی زنده پاپ و سنتی اجرا می‌شود. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. بسیاری از مشتریان از بابت کیفیت غذای آن راضی هستند و درباره آن نظرات مثبتی درج می‌کنند.

آدرس: میدان جمهوری (هراپاراک)، کنار ساختمان وزارت دولت ارمنستان
  • رستوران آراگاست ایروان

آراگاست از نظر طراحی یکی از زیباترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. این رستوران شبیه به یک کشتی طراحی شده است و 3 طبقه دارد. در هر طبقه غذاهای خاص و حتی موسیقی منحصر‌به‌فرد پخش می‌شود. همین مسئله جذابیت آن را دوچندان می‌کند. مشتریان تحریک می‌شوند به هر طبقه سری بزنند و ببینند در آن طبقه چه خبر است! بد نیست بدانید آراگاست در زبان ارمنی به‌معنای کشتی است.

آدرس: ایروان، خیابان ایساهاکیان، شماره ۴۱
  • رستوران آرش ایروان

رستوران آرش از آن دسته رستوران‌های ایرونی‌پسند ایروان است! این رستوران را آقای عباس زمانی مدیریت می‌کند که خود یک سرآشپز خبره است. آقای زمانی شخصاً بر روند طبخ غذاها نظارت دارد. به همین خاطر غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، طعم غذاهای ایرانی و خانگی خودمان را دارند. حتی فضای داخلی رستوران هم ما را به یاد رستوران‌های داخل کشور می‌اندازد. در این رستوران همیشه چند ایرانی دیگر حضور دارند و می‌توانید هم‌ سفرهای بسیار خوبی پیدا کنید. لازم به ذکر است این رستوران پیک و سیستم دلویری دارد و می‌توانید از هتل نیز غذای خوشمزه ایرانی سفارش دهید.

آدرس: ايروان، خيابان تگران متس روبه‌روی، پاساژ تاشير کنار هتل سيلاچی
  • رستوران آریا ایروان

رستوران آریا یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی در ایروان به حساب می‌آید. همین طور که در خیابان ایساهاکیان بین خیابان تامنیان و باغرامیان قدم می‌زنید، ناگهان یک عبارت ایرانی یعنی «رستوران آریا» به چشمتان می‌خورد. این رستوران کیفیت طبخ بسیار مطلوبی دارد و از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. آشپز رستوران آریا ایرانی است و طعم غذاهای آن با غذاهای داخلی هیچ تفاوتی ندارد. رستوران آریا به دو بخش کافی‌شاپ و رستوران تقسیم می‌شود. پس حتی برای عصرانه نیز می‌توانید به این رستوران سری بزنید و یک لیوان چای پرعطر ایرانی بنوشید.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان ایساهاکیان بین خیابان تامانیان(پارک کاسکاد) و باغرامیان.
  • رستوران پروانا یا پروانه ایروان

رستوران پروانا یا همان پروانه یکی از بهترین رستوران های ایروان است که از قضا غذای ایرانی سرو می‌کند! این رستوران دارای فضای سرپوشیده و روباز است. اکثر مشتریان فضای باصفای روباز را برای میل‌کردن غذای خود انتخاب می‌کنند. آلاچیق‌های زیبا، میز و صندلی‌های سنتی و چوبی و نورپردازی عالی هنگام شب باعث می‌شود تا فضای باز این رستوران بسیار معروف باشد. بد نیست بدانید رستوران پروانا حتی در بین مردم محلی ارمنستان نیز شهرت دارد. در این رستوران موسیقی زنده بسیار پرانرژی و زیبای ایرانی و ارمنی پخش می‌شود و تا ساعت‌ها مشتریان را سرگرم می‌کند.

آدرس: خیابان ایساهاکیان، شماره ۴۱ (Hrazdan Gorge, Yerevan 0082 )
  • رستوران شیروان ایروان

رستوران شیروان با 10 سال سابقه، یکی از بهترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. این رستوران صرفاً ایرانی نیست. بلکه منوی ایرانی، اروپایی و سنتی ارمنی را در کنار هم سرو می‌کند. به همین خاطر می‌توان گفت که در تمامی روزهای سال، می‌توانیم شاهد حضور گردشگران و حتی مردم محلی در این رستوران باشیم. این رستوران فضایی بسیار شیک و دوست‌داشتنی دارد و غذاهایی بسیار باکیفیت را سرو می‌کند. قیمت غذاهای این رستوران کمی از سایر رستوران های ایروان بیشتر است؛ اما کیفیتی به‌مراتب بهتر و عالی‌تر را ارائه می‌دهد.

آدرس: تومانیان شماره ۳۲ (بین خیابان آبویان و تریان)
  • کبابی خیابان پروشیان ایروان

به‌به! کباب! خب تقریباً به‌غیر از گیاه‌خوران، اکثر مردم دنیا عاشق انواع کباب هستند! خیابان پروشیان نیز بورس کبابی است! همین طور که در این خیابان قدم می‌زنید، در هر گوشه از آن می‌توانید شاهد یک کبابی باشید. در این خیابان همیشه مه سنگین و غلیظ از دود کباب به چشم می‌خورد! با ورود به خیابان پروشیان حسابی گرسنه می‌شوید! در این خیابان می‌توانید شاهد چند جگرکی و کبابی ایرونی هم باشید که دل و جیگر و کباب کوبیده سرو می‌کنند!

آدرس: ارمنستان، خیابان پروشیان

رستوران های رستوران‌های سنتی و بین‌المللی ایروان

درسته که این اجنبی‌ها هر کاری هم کنند غذاهایشان مثل غذاهای ایرانی خوشمزه نمی‌شود! اما گاهی هم باید به آن‌ها فرصت داد تا خودشان را ثابت کنند! در این بخش قصد داریم تا برخی دیگر از بهترین رستوران های ایروان را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • پیتزا تاشیر ایروان

پیتزا تاشیر همانند برندهای KFC یا مک دونالد، جزء رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی است. این برند اولین شعبه خود را در سال 1999 در روسیه افتتاح کرد. پس از آن، شعب پیتزا تاشیر به‌صورت بین‌المللی در کشورهای مختلف دنیا از جمله ارمنستان افتتاح شدند. پیتزاهای این برند بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و ادویه منحصر‌به‌فردی دارند. بد نیست بدانید در حال حاضر بیش از 270 شعبه از این برند در سراسر دنیا مشغول به کار هستند.

آدرس شعبه اول: ارمنستان، ایروان، اوایل خیابان تیگران متز
آدرس شعبه دوم: ارمنستان، ایروان، اواسط خیابان هوسیساین
  • رستوران انوش ایروان

اگر تمایل دارید تا غذاها و حتی نوشیدنی‌های سنتی ارمنستان را تجربه کنید، بهتر است سری به رستوران انوش بزنید. این رستوران فضایی بسیار شیک و در عین حال ساده دارد. رستوران انوش انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ارمنستان را همراه با بهترین مواد اولیه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. رستوران انوش در سه وعده صبحانه، نهار و شام آمادگی پذیرایی از مهمانان خود را دارد. گفتنی است در این رستوران می‌توانید از منوی غذایی یا فقط از منوی کافه استفاده کنید.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان Amiryan پلاک 7/1
  • رستوران اولد اریوان

رستوران اولد ایروان یا همان Old Erivan یکی از بهترین رستوران های ایروان است. همان طور که از نام این رستوران حدس می‌زنید، رستوران اولد ایروان غذاهای سنتی و ملی ارمنستان را ارائه می‌دهد. این رستوران در طبقه هشتم یک ساختمان شیک و بزرگ قرار دارد و چشم‌اندازی خاص از شهر را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. طراحی فضای داخلی این رستوران بر اساس سبک معماری سنتی ارمنستان انجام شده است. دلمه و ماهی ایشخان، مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذای سنتی منوی این رستوران است. این غذا با ذائقه ایرانی نیز سازگاری دارد.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان تومانیان
  • رستوران باربیکیو ایروان

رستوران باربیکیو یکی از دنج‌ترین رستوران های ایروان است. این رستوران هرچه که دم دست داشته باشد را به سیخ می‌کشد و روی آتش قرار می‌دهد! سپس غذاهای خوشمزه خود را با نان تازه‌ای که همان جا پخت می‌کند، برایتان سرو خواهد کرد. نان سنتی این رستوران شباهت بسیاری به نان تافتون محلی خودمان دارد. انواع کباب، سوسیس شکاری، دل و جگر و غیره در این رستوران سرو می‌شود. لازم به ذکر است این رستوران از نظر قیمت جزء رستوران‌های متوسط به حساب می‌آید و لازم نیست نگران قیمت نهایی منو باشید.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان پوشکین
  • رستوران پاندوک ایروان

پاندوک جزء لوکس‌ترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. البته با دیدن دکور زیبا و شیک آن نباید تصور کنید که قیمت منوی آن بسیار گران است. در حقیقت این رستوران فضایی عالی دارد، غذایی باکیفیت ارائه می‌دهد و در عین حال قیمت آن هم چندان گران نیست. در حقیقت می‌توان گفت که قیمت منوی رستوران پاندوک، متوسط به‌سمت بالا است. رستوران پاندوک در بین مردم محلی ایروان نیز بسیار شهرت دارد. به همین خاطر در اکثر روزهای سال شلوغ است. اگر می‌خواهید طعم غذاهای سنتی ارمنستان را با بهترین کیفیت بچشید، حتماً سری به این رستوران بزنید.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان Isaakyan، کوچه 12
  • رستوران تومانیان شاورما ایروان

شاورما یک غذای ترکی است که آن را به لبنان، مکزیک و یونان هم نسبت می‌دهند. بد نیست بدانید که از نظر ریشه کلمه، شاورما همان کباب ترکی خودمان است. در حقیقت غذاهایی که انواع گوشت را روی سیخ به‌صورت عمودی قرار می‌دهند و از کنار آن با چاقو برش می‌زنند را شاورما یا همان دونر می‌گویند. شاورما در ارمنستان معنای متفاوت‌تری دارد. در حقیقت از میکس انواع کباب ترکی مرغ، گوشت و حتی دل و جگر با انواع ادویه، لقمه‌های خوشمزه‌ای در نانی شبیه به نان لواش خودمان درست می‌کنند و روی آن سس مخصوص می‌ریزند. شاورما بسیار پرادویه است و فقط افراد خاصی طعم آن را می‌پسندند. به هر حال رستوران تومانیان شاورما، بهترین رستوران برای چشیدن طعم این غذا محسوب می‌شود.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان تومانیان
  • رستوران خانه چوبی ایروان

رستوران خانه چوبی ایروان جزء محبوب‌ترین و معروف‌ترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. همان طور که از نام این رستوران می‌توانید حدس بزنید، خانه چوبی انواع غذاهای سنتی ارمنستان را سرو می‌کند. بر اساس نظرات مشتریان، اکثر غذاهای این رستوران با ذائقه ایرانی هم سازگار است. یکی از نکات جالبی که درباره رستوران خانه چوبی باید به آن اشاره کنیم، این است که تمامی کارکنان این رستوران خانم هستند. معمولاً رستوران‌هایی که توسط خانم‌ها اداره می‌شوند، فضایی بسیار پاکیزه دارند و غذاهای خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهند.

آدرس: ایروان، میدان جمهوری، خیابان نعلبندیان
  • رستوران دولماما ایروان

شاید فکر کنید دولماما چقدر شبیه دلمه خودمان است! خب درست حدس می‌زنید. دولماما یکی از قدیمی‌ترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. این رستوران در سال 1988 افتتاح شده است. رستوران دولماما انواع دلمه پیچ بسیار خوشمزه و عالی را ارائه می‌دهد. طعم دلمه‌های این رستوران بی‌نظیر است و مشابه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید بچشید. ادویه‌جات و حتی نحوه سرو دلمه در این رستوران با تمامی رستوران‌های دنیا تفاوت دارد. پس حتماً در سفر به ایروان، سری به رستوران دولماما بزنید. این رستوران فضایی دل‌نشین و کارکنانی بسیار مؤدب دارد.

  • کافه رستوران سوریسو ایروان

کافه رستوران سوریسو یکی از باصفاترین کافه‌های ایروان محسوب می‌شود. این کافه انواع بستنی میوه‌ای، آب‌میوه، کوکتل‌های خوشمزه و انواع فست‌فود را ارائه می‌دهد. فضای داخلی این کافه بسیار باصفا و دوست‌داشتنی است. مشتریان می‌توانند از فضای داخل رستوران یا میزهای کنار پیاد‌ه‌رو استفاده کنند. کافه رستوران سوریسو قیمت مناسبی دارد و برای صرف بستنی، میان‌وعده، قهوه و حتی فست‌فود گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

آدرس: ایروان، خیابان شمالی، کوچه 10 پلاک 5/1
  • رستوران کاراس ایروان

اگر از مردم محلی ارمنستان درباره بهترین رستوران های ایروان بپرسید، قطعاً اکثر آن‌ها رستوران کاراس را به شما معرفی می‌کنند. رستوران کاراس با 11 شعبه در سراسر ارمنستان، یکی از مهم‌ترین برندهای زنجیره‌ای رستوران در این کشور به حساب می‌آید. جالب است بدانید رستوران کاراس جزء معدود رستوران‌های شبانه روزی ارمنستان است. پس اگر در هر ساعت شبانه‌روز احساس گرسنگی کردید، می‌توانید روی خدمات رستوران کاراس حساب کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای سنتی، بین‌المللی و فست‌فود را شامل می‌شود. قیمت منوی کاراس نیز منطقی است و لازم نیست هزینه گزافی را بابت آن بپردازید.

آدرس: ایروان، خیابان ارتشیان، 86/7
  • رستوران کلاب ایروان

رستوران کلاب ایروان جزء رستوران‌های جمع‌وجور و خودمانی این شهر محسوب می‌شود. فضای داخلی این رستوران کوچک است. دکوراسیون آن از کف‌پوش و سقف تا میز و صندلی همگی چوبی هستند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ارمنستان و فرانسه سرو می‌شود. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح مطلوبی قرار دارد و با ذائقه ایرانی نیز سازگار است.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان توماتیان
  • رستوران کوکاس تاورن ایروان

رستوران کوکاس یکی دیگر از لوکس‌ترین رستوران های ایروان به حساب می‌آید. این رستوران در خیابان هانراپتوتیان و داخل یک ساختمان بزرگ و زیبا قرار دارد. رستوران کوکاس از نظر فضاسازی بسیار شبیه به رستوران‌های دهه 90 میلادی است. مدیریت این رستوران تلاش بسیاری کرده است تا طراحی فضای داخلی، مشتریان را به یاد دوران گذشته بیاندازد. خب همان طور که انتظار دارید، رستوران کوکاس با این طراحی دکوراسیون نوستالژی، انواع غذاهای سنتی ارمنستان را نیز سرو می‌کند. بسیاری از غذاهای منوی این رستوران با ذائقه ایرانی سازگار است و البته که کیفیت بسیار مطلوبی هم دارد.

آدرس: ایروان، خیابان هانراپتوتیان
  • رستوران کی اف سی ایروان

کی اف سی یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین برندهای زنجیره‌ای رستوران در تمام دنیا محسوب می‌شود. این برند بسیاری از گردشگران را از گرسنگی حتمی نجات می‌دهد! وقتی که علاقه‌ای به غذاهای سنتی و محلی یک کشور نداشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به رستوران کی اف سی بروید و انواع مرغ سوخاری خوشمزه را نوش جان کنید. این رستوران در شهر ایروان نیز شعبه دارد. غذاهای کی اف سی به‌حدی خوشمزه هستند که اگر هر روز هم به این رستوران بیایید، دل‌زده نمی‌شوید. قیمت غذاهای کی اف سی مقرون‌به‌صرفه است و برای مسافران و گردشگران گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

آدرس: ایروان، خیابان Mesrop Mashtots، نرسیده به پارک
  • رستوران گودیز برگر هاوس ایروان

به‌جز هندوهای عزیز که گاو را مقدس می‌دانند، مابقی مردم دنیا عاشق همبرگر هستند. به احتمال فراوان حتی گیاه‌خواران هم ته دلشان عاشق همبرگرند و وانمود می‌کنند که گیاهان را ترجیح می‌دهند! خب اگر شما هم عاشق همبرگر هستید، چه جایی بهتر از شعب زنجیره‌ای گودیز برگر هاوس؟ گودیز برگر یکی از شعب این برند زنجیره‌ای در شهر ایروان است. از نظر طعم و کیفیت شاید بتوان آن را تا حدودی با مک دونالد مقایسه کرد. قیمت برگرهای این فست‌فود مناسب است و در طول سفر شما گزینه‌ای معقول و خوشمزه خواهد بود.

آدرس: ایروان، خیابان Abovyan
  • رستوران لواش ایروان

تصویری از رستوران لواش

فرهنگ مردم ارمنستان و ایران شباهت‌های بسیاری به هم دارد. نان لواش جزء نان‌های معروف و سنتی این کشور به حساب می‌آید. این رستوران در بین رستوران های ایروان بسیار باصفاتر و خودمانی‌تر است. تمامی غذاهای این رستوران با نان لواش و به‌صورت لقمه‌شده سرو می‌شوند! قیمت غذاهای این رستوران مقرون‌به‌صرفه است و البته که طعمی لذیذ و خوشمزه دارند.

آدرس: ایروان، خیابان تومانیان
  • رستوران مارکوپولو ایروان

خب همه ما مارکوپولو را می‌شناسیم. مارکوپولو مردمانی که صدها سال در یک قاره زندگی می‌کردند را «کشف» کرد! واقعاً که مارکوپولو معنای جدیدی برای واژه کشف! به وجود آورد. بگذریم، رستوران مارکوپولو یکی از شیک‌ترین رستوران های ایروان است. مارکوپولو نورپردازی و دکور بسیار شیک و زیبایی دارد و حس و حال خوبی را در دل شما به وجود می‌آورد. مزیت اصلی رستوران مارکوپولو، تنوع فراوان منوی آن است. از منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اروپایی، ارمنی، استیک و پیتزا را سفارش دهید. پس هر سلیقه‌ای که داشته باشید، از این رستوران گرسنه بیرون نمی‌روید!

آدرس: ایروان، خیابان ابوویان
  • رستوران ماموور ایروان

رستوران ماموور یکی دیگر از بهترین رستوران های ایروان است که ظاهری کلاسیک دارد. در این رستوران انواع غذاهای خاص همانند لابستر، خرچنگ، خرگوش، میگو و انواع غذاهای سنتی مخصوص ارمنستان سرو می‌شود. رستوران ماموور جزء رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت ایروان است و کنار هتل 5ستاره گرند قرار دارد. شاید به‌خاطر منوی گران این رستوران، هر روز نتوانید مهمان ماموور شوید؛ اما باید حداقل یک بار حضور در این رستوران گران و عالی را تجربه کنید و غذاهای خاص و خوشمزه سفارش دهید. در ضمن هنگام تسویه‌حساب انعام را فراموش نکنید که یک سنت و رسم همیشگی در این کشور است.

آدرس: ایروان، خیابان آبوویان، کنار هتل 5 ستاره گرند
  • رستوران مر گیوق ایروان

رستوران مر گیوق یکی دیگر از رستوران‌های سنتی ایروان است. این رستوران هم در کنار بسیاری از رستوران‌های دیگر، در خیابان تومانیان قرار دارد. این رستوران بر اساس نظرسنجی انجام‌شده، در رتبه پنجم بهترین رستوران های ایروان قرار گرفت. پس اگر به‌دنبال غذا و خدمات باکیفیت هستید، حتماً سری به رستوران مر گیوق بزنید. این رستوران انواع غذاهای سنتی ارمنی از جمله کوفته و خاشلاما را سرو می‌کند. پس حتماً این دو غذا را سفارش دهید.

آدرس: ایروان، خیابان تومانیان
  • رستوران مرتاقه ایروان

در راهنمای سفر ایروان تأکید می‌شود که حتماً طعم پیتزاهای ارمنی را بچشید. خب اگر می‌خواهید طعم بهترین پیتزای ارمنی در ایروان را بچشید، سری به رستوران مرتاقه بزنید. این رستوران را به پخت بهترین پیتزای ارمنی می‌شناسند. پیتزای ارمنی ظاهری متفاوت دارد و بسیار خوشمزه و مقوی است.

آدرس: ایروان، خیابان تومانیان، پلاک 21/1
  • رستوران مستر گیروس ایروان

مستر گیروس نام یکی دیگر از رستوران‌های زنجیره‌ای ایروان است. این رستوران 9 شعبه مختلف در تمام ایروان دارد و جزء رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود. اکثر غذاهای این رستوران با گوشت تهیه می‌شود و به همین خاطر اگر گیاه‌خوار هستید، بهتر است رستوران دیگری را انتخاب کنید. این رستوران غذاهایی شبیه به شاورما، اما با عطر و طعم متفاوت ارائه می‌دهد. غذاهای مستر گیروس را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید و همین مسئله باعث شهرت آن شده است.

آدرس رستوران مستر گیروس: واقع در خیابان‌های مسروپ ماشتوتس، تریان، کنترون، ستسرناکاربرد، واردانانتس، یکمالیان و تومانیان

سایر رستوران های ایروان

تصویری از رستوران پیتزا دوما ایروان

  • رستوران پیتزا دوما ایروان
  • رستوران اچ بی ارمنیا ایروان

خب دوستان عزیز و همراهان ره بال آسمان، به نظر شما بهترین رستوران ایروان کدام است؟ همچنین به ما بگویید جای کدام رستوران در بین بهترین رستوران های ایروان خالی است؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ راستی به عقیده شما در بین جاهای دیدنی ارمنستان، زیباترین جاذبه کدام است؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

KFC و پیتزا تاشیر بهترین فست‌فودهای ایروان هستند.

مرتاقه بهترین پیتزای ارمنی را سرو می‌کند.

رستوران خانه چوبی بهترین رستوران سلف سرویس محسوب می‌شود.

رستوران انوش گزینه مناسبی برای چشیدن طعم غذاهای سنتی ارمنی است.

در خیابان پروشیان می‌توانید بهترین کبابی‌های ایروان را پیدا کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.