بهترین فست فودهای مشهد | شکم گردی از نوع فست فودی در مشهد

5

آیا جذاب‌تر از یک پیتزای خوشمزه ایتالیایی هم سراغ دارید؟ یا یک همبرگر غول‌پیکر با پنیر فراوان؟ یا حتی یک سیب‌زمینی تنوری با هات داگ و سس مخصوص؟ بله، بله، در جریان ضرر فست‌فودها هستیم؛ اما قبول کنید که پرهیز از خوردن یک وعده غذای فست‌فودی آن هم در شهر رستوران‌ها و فست‌فودهای بین‌المللی، یعنی مشهد، سخت‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. ما نیز در این نوشته تصمیم گرفتیم متنوع‌ترین و سالم‌ترین فست فودهای مشهد را معرفی کنیم تا شما را در این تصمیم لذیذ همراهی کنیم.

درست است که مشهد به شیشلیک‌ها و چلوگوشت‌های لذیذش معروف است؛ اما نمی‌شود که همه وعده‌ها را با غذاهای گوشتی گذراند؛ چراکه هم هزینه زیادی می‌طلبد و هم زمانی که برای عبادت یا خرید سوغات مشهد در نظر دارید را کمتر می‌کند. حتی ممکن است بلیط هواپیما مشهد شما برای ساعات شب باشد و بعد از رسیدن به این شهر، دلتان بخواهد که سریع یک غذای فوری و خوشمزه بخورید. اینجاست که اطلاع از بهترین فست فودهای مشهد می‌تواند به شما در انتخابی درست و مطمئن کمک کند؛ پس تا انتهای نوشته همراهمان باشید.

بهترین فست فودهای مشهد | رستوران‌های ایتالیایی

  • رستوران باغ زیتون

تصویری محیط داخلی فست فود باغ زیتون مشهد

رستوران باغ زیتون مشهد یکی از بهترین فست فودهای مشهد است که میان مشهدیان و مسافران این شهر بسیار محبوبیت دارد. می‌دانید علت این محبوبیت چیست؟ در صدر این دلایل باید به کیفیت بسیار خوب غذاهای باغ زیتون اشاره کرد. محیط دنج و دوستانه رستوران و برخود خوب و مؤدبانه پرسنل نیز از دیگر دلایل محبوبیت رستوران باغ زیتون مشهد است. مگر برای جلب رضایت مشتری به چیزی بیشتر از این نیاز است؟ همچنین در منو رستوران باغ زیتون توضیحات کاملی درباره غذاها نوشته شده و نیازی به ‌پرسیدن از گارسون نیست. خجالتی‌ها بیشتر قدر این گزینه را می‌دانند. 🙂

چیکن برگر، پاستای میگو و آلفردو، بشقاب ونیزی، سالاد سزار و پوره سیب زمینی، پاستا روتینی، فیله استیک گریل و بوفالو چیکن ازجمله غذاهای معروف رستوران باغ زیتون هستند. البته این موضوع را هم بدانید که قیمت غذاها کمی گران است؛ اما در واقع شما هزینه کیفیت آن را می‌پردازید. رستوران باغ زیتون برای گیاهخواران هم منویی جداگانه دارد و انتخاب‌هایی مانند پاستای سبزیجات را برایشان در نظر گرفته است. بعد از اینکه غذایتان را نوش جان کردید، می‌توانید کنار جوی آب کنار رستوران قدم بزنید و کمی به هضم غذایتان کمک کنید.

شماره تماسشعبه 1:
05137621382
شعبه 2:
05138824848
آدرسشعبه 1: مشهد بلوار سجاد، بهارستان 10/3، اولین کوچه سمت راست
شعبه 2 (بیرون بر): خیابان هاشمیه 10، بین فرشته 3و 5
  • رستوران لیو مشهد

رستوران لیو مشهد، یک رستوران ایتالیایی با ظاهری مدرن و شیک است که همه آن را با فضای دنج و صمیمی و غذاهای باکیفیتش می‌شناسند. یکی از بخش‌های جذاب رستوران ایتالیایی لیو این است که می‌توانید بعد از سفارش غذا، از نزدیک شاهد مراحل آماده‌شدن سفارشتان باشید. پیتزاهای لیو به سبک کاملاً ایتالیایی پخته می‌شوند؛ یعنی نانی نازک و برشته که پنیر خوش‌عطر، گوشتی لذیذ و سیر تازه ترکیب شده است. از دیگر نکات قابل توجه درباره رستوران لیو مشهد، می‌توان به تنوع زیاد پیتزاها و پاستاها و منویی مخصوص گیاهخواران اشاره کرد. اگر قصد دارید به این رستوران سری بزنید، پاستای آلفردو، پیتزا مخصوص، پیتزا سبزیجات، پیتزا کاپری، پیتزا سیسیلی و بروسکتا آن را از دست ندهید.

شماره تماس05136021427
آدرسمشهد، میدان پارک، نبش آزادی 1
  • رستوران ایتالیایی رم مشهد

تصویری از رستوران ایتالیایی روم مشهد

رستوران ایتالیایی رم مشهد از آن دسته رستوران‌های قدیمی و باکیفیت مشهد است که انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی را ارائه می‌دهد. رستورانی با فضایی کاملاً کلاسیک که در کنار غذاهای باکیفیتش، پرسنلی بسیار مؤدب و خوش‌برخورد دارد. اگر روزی گذرتان به رستوران ایتالیایی روم مشهد افتاد، فراموش نکنید در کنار غذایتان، سالادهای معروف این رستوران را هم امتحان کنید.

شماره تماس05138684773
آدرسمشهد، بلواروکیل آباد، بین حافظ و هفت تیر(وکیل آباد۲۶ و ۲۸)

بهترین پیتزا و ساندویج مشهد | خوشمزه و به‌یادماندنی

  • پیتزا شبدیز

پیتزا شبدیز یکی از گزینه‌های عالی برای عاشقان پیتزاست. پیتزاهای شبدیز بسیار ترد و خوشمزه است و همه موادش هم به اندازه. محیط پیتزا شبدیز کاملاً آرام، گرم و خودمانی است و قیمت‌هایش نسبت به اندازه مواد و کیفیتش معقول به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با سفارش انواع پیتزاهای رست بیف، گوشت، لازانیا، هاوایی و مخصوص شبدیز طعم یک پیتزای خوشمزه را بچشید و خاطراتی خوش برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. از آنجایی‌که پیتزا شبدیز بسیار معروف و شلوغ است، بهتر است قبل از مراجعه یک میز برای خود رزرو کنید.

ساعت کاری11 صبح تا 3 بامداد
آدرس سایتshabdizgroup.com
شماره تماس05138666666
آدرسبلوار وکیل آباد وکیل آباد ۶۷ ابتدای دادگر
  • پیتزا پیتزا

پیتزا پیتزا از آن دسته فست‌فودهای معروف و نسبتاً قدیمی مشهد است که در بخش امتیازدهی کاربران مجازی، بیشترین امتیاز را از اکثر پیتزاها، ساندویچ‌ها و پیش‌غذاهایش مثل سیب‌زمینی سرخ‌شده گرفته است. این فست فود در سطح شهر مشهد دو شعبه دارد که یکی در خیابان هفت تیر مشهد و دیگری در خیابان قاضی طباطبایی واقع شده است. اگر روزی گذرتان به پیتزا پیتزا افتاد، حتماً‌ سیب‌زمینی سرخ‌شده و پیتزای گوشت و قارچش را امتحان کنید.

شماره تماس05138660966
ادرس سایتpizzapizza.city
آدرسشعبه 1: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۳۰
شعبه 2: مشهد، بلوار کلاهدوز، خیابان قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی 3 و 5
  • رستوران لیالی لبنان

رستوران لیالی لبنان که به پیتزا بعلبکی معروف است، در سال 1394 در مشهد تأسیس و به‌دلیل پیتزاهای خوشمزه و خاصش در خراسان رضوی معروف شد. یکی از ویژگی‌های اصلی پیتزاهای لیالی لبنان که آن را از بقیه فست فودهای مشهد متمایز می‌کند، این است که از هیچ‌گونه سوسیس و کالباسی در غذاهایش استفاده نمی‌کند. همچنین در عین داشتن حجم زیاد مواد، کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی دارد. همچنین می‌توانید از صفر تا صد فرایند پخت‌وپز غذایی که سفارش دادید را ببینید. این رستوران دو شعبه دارد که یکی در حاشیه خیابان وکیل آباد و دیگری نزدیک حرم است. بسیاری معتقدند که بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم متعلق به همین رستوران است.

شماره تماس05132222115
آدرسشعبه 1: مشهد، نبش چهارراه شهدا
شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل‌آباد، نبش جلال آل احمد (بین جلال آل احمد و سید رضی)
شعبه 3: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18
  • آس برگر

تصویری از فست فودی آس برگر مشهد

فست فود آس برگر مشهد مکانی مناسب برای عاشقان برگر است. این فست فود قدیمی با کیفیت مطلوب برگرهایش، یکی از بهترین رستوران‌های فست فودی مشهد است. با اینکه مدیریت آس برگر هم برای جذب مشتری دستی به سر و روی رستوران کشیده است؛ اما هنوز هم حس نوستالژیکش را حفظ کرده است. همین قضیه باعث شده است که جذابیتش چندبرابر شود. ظاهر جذاب رستوران در کنار برگرهای لذیذ و باکیفیتش، نشان‌دهنده آن است که گذر زمان نتوانسته است که خدشه‌ای به اعتبار آس برگر وارد کند.

تصویری از محیط داخل آس برگر مشهد

در کنار برگرهای خوش‌طعم آس برگر، می‌توانید سوخاری‌های خوشمزه این رستوران را هم نوش‌جان کنید که بسیار محبوب است. بیشتر مشتریان معتقدند که همبرگر و کابوی برگر این رستوران بسیار لذیذ است و داستانشان با بقیه غذاها فرق دارد. در رابطه با قیمت منوی رستوران آس برگر هم باید بگوییم که متوسط رو به عالی است. البته که به کیفیت غذاهایش می‌ارزد و کمتر پیش می‌آید که شخصی ناراضی از رستوران بیرون رود.

شماره تماسشعبه 1:
05137261050
شعبه 2:
05138935363
آدرسشعبه 1: مشهد، چهارراه ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی 2 و 4
شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل آباد، نبش بلوار دانش آموز
  • ساندویچ عطاویچ مشهد

رستوران عطاویچ مشهد جزو رستوران‌های معروف و زنجیره‌ای عطاویچ است که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد و افراد زیادی نام آن را شنیده‌اند. رستوران عطاویچ مشهد هم از همان زمان تأسیس توانست به واسطه شهرتی که داشت، به یکی از شلوغ‌ترین فست فودهای مشهد تبدیل شود. معمولاً عطاویچ را با ساندویچ‌های پُرپیمانش می‌شناسند؛ اما از حق نگذریم، کیفیت غذاها بسیار رضایت‌بخش است. در کنار این کیفیت خوب غذاها، قیمت‌ها نیز بسیار معقول است و از همان ابتدا تاکنون تقریباً هیچ مشتری شکایتی از این بابت نداشته است. اگر شما هم به‌دنبال ساندویچ‌هایی پرملات و باکیفیت هستید، حتماً سری به ساندویچ عطاویچ مشهد بزنید.

شماره تماس05138658183
آدرسمشهد، بلوار صياد شيرازي، بين صياد ٢٠ و ٢٢

متنوع ترین فست فودهای مشهد | ترکیبی از بهترین ها

  • رستوران کنتاکی بزرگمهر مشهد

اگر از عاشقان کنتاکی باشید، محال ممکن است که نام رستوران کنتاکی بزرگمهر مشهد به گوشتان نخورده باشد. این رستوران با فضای بزرگی که دارد، مکانی مناسب برای تجربه یک وعده غذایی خوشمزه در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. جدا از محیط شیک و بزرگ رستوران کنتاکی بزرگمهر مشهد، طعم خاص کنتاکی‌هایش است که آن را بر سر زبان‌ها انداخته است. خبر خوب این است که در کنار کنتاکی‌های منحصربه‌فرد بزرگمهر مشهد، سسی مخصوص هم قرار دارد که مانندش را در کمتر جایی می‌توانید بیابید. ترکیب کنتاکی‌های خاص بزرگمهر در کنار سس مخصوصش، به شما فرصت تجربه طعمی جدید و لذت‌بخش را می‌دهد. اگر بخواهیم یک رستوران کنتاکی دیگر را مثال بزنیم که از نظر کیفیت با کنتاکی بزرگمهر رقابت کند، باید رستوران کنتاکی کارو مشهد را نام ببریم. این رستوران در بلوار احمد آباد قرار دارد و بدون رضایت از آن خارج نخواهید شد.

شماره تماس051376385555
آدرسمشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی، کنتاکی بزرگمهر
  • فست فود رئیس مشهد

تصویری از فست فود رئیس مشهد

فست فود رئیس مشهد یکی از محبوب‌ترین فست فودهای مشهد است که توانسته به‌سرعت در دل مشهدیان جا باز کند. موضوعی که باعث شده است فست فود رئیس به یکی از بهترین فست‌فودهای مشهد تبدیل شود، کیفیت و تنوع غذایی زیاد آن است؛ به‌طوری‌که بعد از گرفتن منو در دستانتان، قدرت انتخابتان را از دست می‌دهید و غرق در اسامی غذاهای مختلف و خوشمزه می‌شوید. از آنجایی‌که تمام غذاها در بهترین سطح کیفی خود قرار دارند، نمی‌دانید کوبان معروف رئیس را سفارش دهید یا بشقاب داغ رست بیف بی‌نظیرش را. فست فود رئیس مشهد با غذاهای خوشمزه و سالم خود، شما را به خوردن غذایی متفاوت همانند یک رئیس دعوت می‌کند.

شماره تماس05136033636
آدرسمشهد، بزرگراه وکیل آباد، نبش وکیل آباد 13
  • رستوران فود فکتوری

رستوران روژه فود فکتوری مشهد یک رستوران با دکوراسیونی بسیار خاص و جذاب و غذاهایی باکیفیت است که به جرئت می‌توانیم بگوییم جزو 10 فست فود برتر مشهد به‌حساب می‌آید. دکوراسیون داخلی این رستوران شبیه به یک رستوران در ایالت تگزاس آمریکاست؛ همان‌قدر خاص و دیدنی. چیدمان این رستوران با بشکه‌های از سقف آویزان شده، نورهای نئونی و کف‌پوش‌های چوبی آن‌قدر زیبا و منحصربه‌فرد است که محال است بدون عکاسی از آن خارج شوید. جدا از دکوراسیون داخلی و خارجی خاص این رستوران، باید به غذاهای باکیفیت و خوشمزه این رستوران بپردازیم که در ظرف‌هایی زیبا و به‌طور خاصی سرو می‌شود که در کنار رفتار باوقار و مؤدبانه پرسنل، بسیار دوست‌داشتنی و لذت‌بخش است. به خاطر داشته باشید که یک وعده غذای رستوران فود فکتوری به‌راحتی برای دو نفر کافی است.

شماره تماس05137666793
آدرس بلوار ملک آباد ، ملک آباد 15 ، هوشیار
  • فست فود فرنو

تصویری از رستوران فرنو مشهد

فست فود فرنو یکی از نام‌آشناترین و بهترین فست فودهای مشهدی است که علاوه بر خدمات ناهار و شام، منوی صبحانه هم دارد. شعار این مجموعه کیفیت بهتر و خدمت برتر به مشتری است و با فست فود خوشمزه مشهد شناخته می‌شود. بنابراین نباید از پیشرفت روزافزون این مجموعه تعجب کرد. فضای داخلی این رستوران بسیار بزرگ و شیک است و برای انواع دورهمی و جشن‌ها بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. حتی اتاق VIP مخصوص جشن‌های تولد و سایر مراسمات دورهمی هم دارد که همین یک امتیاز مثبت برای این رستوران محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع پیتزا، ساندویج، پیش‌غذا و سالادهای لذیذی را در فست فود فرنو سفارش دهید و لحظاتی خوش برای خود رقم بزنید.

شماره تماس05138666646
آدرسمشهد، خیابان وکیل آباد، نبش وکیل آباد 69
  • فست فود کندز

تصویری از سر در ورودی فست فودی کندوز

فست فود کندز از قدیمی‌های مشهد است که با پیتزاهای گوشت و قارچ و مرغ کنتاکی‌اش، طعمی نوستالژیک و کم‌نظیر را به مراجعان خود ارائه می‌دهد. اگر در هتل‌های آبان، میثاق، پارس قدیم و هتل آپارتمان پرستو اقامت دارید یا قصد دارید بعد از کلی خرید و چرخیدن در مراکز خرید مشهد مانند پروما و پاژ، نفسی تازه کنید و غذایی خوشمزه بخورید، فست فود کندوز بهترین انتخاب برای شماست. غذاهای این فست فود کیفیت و قیمت خوبی دارند و شما را راضی نگه می‌دارند.

شماره تماس+98 51 3764 1485
آدرسمشهد، خیابان جانباز، کنار پاساژ پروما
  • فست فود چیلی

تصویری از فست فودی چیلی مشهد

فست فود چیلی که بعضاً با فست فود کوهسنگی مشهد معروف است، نه‌تنها میان مسافران، بلکه بین مشهدی‌ها نیز محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد. فست فود چیلی علاوه بر کیفیتی مطلوب در غذاهایش، سالن بزرگی به ظرفیت پذیرش حدوداً 100 نفر به‌صورت همزمان را دارد. به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای جلسه یا جشن‌هایی است به رستورانی با فضایی بزرگ احتیاج دارد.

شماره تماس05138537314
آدرسمشهد، کوهسنگی، بین کوهسنگی ۲۲ و ۲۴، جنب هتل لاله، فست فود چیلی (کوهسنگی)

 علاوه بر بهترین رستوران های مشهد، فست فودهای این شهر نیز بسیار جذاب و هوس‌انگیزند. در این نوشته سعی کردیم شما را با بهترین فست فود های مشهد آشنا کنیم تا هنگام سفر به این شهر با وسایل نقلیه مختلف مانند خرید بلیط قطار مشهد یا بلیط اتوبوس مشهد یا حتی وسیله نقلیه شخصی‌تان، بهترین انتخاب را بسته محل اقامت و بودجه‌تان داشته باشید. نظر شما درباره این فست‌فودها چیست؟ کدام یک را می‌پسندید؟ تاکنون در کدام یک غذا میل کرده‌اید؟ آیا فست فود خوب دیگری در مشهد سراغ دارید؟ اگر ما آن را از قلم انداختیم، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات ره بال آسمان آن را معرفی کنید.

اگر نزدیک حرم هستید و قصد دارید پیتزایی خوشمزه و متفاوت نوش جان کنید، بهتر است سراغ فست فود لیالی لبنان بروید. شعبه دیگر این رستوران در بلوار وکیل آباد قرار دارد.

کنتاکی بزرگمهر مشهد یکی از بهترین کنتاکی‌های سطح شهر مشهد است. البته کنتاکی کارو مشهد نیز رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

در خیابان کوهسنگی مشهد فست فود های زیادی قرار دارد که فست فود چیلی و پیتزا پیتزا از معروف‌ترین آن‌ها هستند.

از خاص‌ترین فست فودهای مشهد می‌توان به روژه فود فکتوری اشاره کرد که علاوه بر غذاهایی خوشمزه و متفاوت، دکوراسیونی بسیار شیک و دوست‌داشتنی دارد.

اگر می‌خواهید علاوه بر خوردن یک غذای ایتالیایی خوشمزه، اوقاتی خوش را در کنار عزیزانتان بگذرانید، سراغ رستوران ایتالیایی لیو، باغ زیتون و رم بروید.

5 نظرات
  1. محمد می گوید

    بزرگمهر افتضاح

  2. علی درویشی می گوید

    اگر به مشهد سفر کردید و اطراف حرم امام رضا به دنبال پیتزا با کیفیت بودید . پیتزا حاج مشهدی بهترین گزینه اس . پیج اینستا هم دارن میتونین قیمت ها رو هم توی وبسایتشون ببینید .https://pitzahajmashhadi.ir/

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، ممنونیم بابت معرفی‌تون.

  3. علی رضوانی می گوید

    سلام خدمت شما دوستان عزیز دیدم که توی گوگل کلی صفحه وجود داشت راجب بهترین فست فود مشهد یا بهترین پیتزا مشهد و یک سری نظرات و یک سری جاهایی ک معرفی شده بودند جدیدا دیگه کیفیت قدیم رو ندارن و فقط اسمشون مونده . بنده خودم بطور حرفه ای فست فود خور هستم و شکم گردی میکنم . فست فود خوب توی مشهد زیاده ولی یه جا هست تو مشهد بنام حاج مشهدی که از همه نظر بی نظیره قیمت ها بسیار کمتر از جاهای دیگس کیفیت و رفتارشون عالیه . و از همه مهم تر طعم پیتزا و غذاهای دیگشون حرف نداره . کنتاکی و مرغ بریون و شاورما کباب ترکی انواع سوخاری و ساندویچ دارن منوشون خیلی تنوع داره خودم حدود 10 بار رفتم جاشون . تقریبا نزدیک فلکه آبن و مقابل باب الجواد حرم و بین اندرزگو 8 و 10 — ارسال با پیک هم دارن تو مشهد .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. ممنونیم برای توضیحتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.