بهترین رستوران های مشهد از نظر کاربران + آدرس و شماره تلفن

3

بهترین رستوران های مشهد کدام‌اند؟ این پرسش جزو مهم‌ترین و پرتکرارترین سؤال‌هایی است که برای بسیاری از مسافران این شهر و حتی ساکنین مشهد به‌وجود می‌آید. باید بگوییم این دسته‌بندی برای هر شخص متفاوت است؛ عده‌ای دوست دارند بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، غذای خود را در همان نزدیکی میل کنند. عده‌ای ترجیح می‌دهند به مناطق خوش‌آب‌وهوای اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز بروند و بعد از گردش، در یکی از رستوران‌های باصفای آنجا غذایی خوشمزه نوش‌جان کنند. عده دیگری هم تصمیم می‌گیرند غذاهای متنوع داخل شهر را محکی بزنند.

خوشبختانه مشهد به‌واسطه وجود حرم مطهر رضوی و تعداد زیاد گردشگرانی که با خرید بلیط وسایل نقلیه متفاوت مانند بلیط هواپیما مشهد خود را به این شهر می‌رسانند، دارای رستوران‌های متنوعی در سطح شهر و جاهای دیدنی مشهد است که همه ذائقه‌ها را پوشش می‌دهد. حتی بیشتر مراکز خرید مشهد مانند پاژ و آرمیتاز نیز فودکورت‌های مخصوص به‌خود را دارند تا سرویس‌دهی به مراجعه‌کنندگان خود را به حداکثر برسانند. ما در ادامه متن تنها به معرفی تعداد محدودی از بهترین رستوران های مشهد پرداخته‌ایم تا کار شما را در تصمیم‌گیری راحت‌تر کنیم. پس در ادامه نوشته همراه ما باشید.

بهترین رستوران های مشهد

معرفی یکی از بهترین رستوران های مشهد

پسران کریم | شناخته شده ترین رستوران مشهد

رستوران پسران کریم یکی از خوش‌آوازه‌ترین رستوران های مشهد است که با طعم خاص چلوماهیچه‌اش زبانزد شده است. این رستوران که به برادران کریم هم معروف است نزدیک به 40 سال سابقه دارد، در مشهد تأسیس شده است و انواع غذاهای گوشتی و کبابی را با بهترین کیفیت و قیمتی منطقی ارائه می‌دهد. تمام تلاش این مجموعه در جهت استفاده از بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی و کنترل دائم حمل‌ونقل بهداشتی موادغذایی از مبدأ تا مقصد است.

همچنین مدیران این مجموعه توجه ویژه‌ای به فضاهای آماده‌سازی و انبارهای مواد غذایی و طبخ غذا در یک محیط کاملاً بهداشتی دارند؛ به‌طوری‌که 65درصد زیربنای رستوران به این امر اختصاص داده شده است. رستوران پسران کریم، 2 شعبه در مشهد دارد که قدیمی‌ترین آن در خیابان فرهاد 22 قرار دارد. اگر به‌دنبال یک رستوران عالی با غذاهای ناب ایرانی و محیطی دنج هستید، رستوران پسران کریم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. همچنین اگر پس از خرید و گردش در بازار گل خیام مشهد، هوس یک غذای لذیذ و گرم کرده‌اید، نزدیکترین رستوران به شما همین رستوران پسران کریم است.

آدرسشعبه 1: مشهد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، رستوران پسران کریم.
شعبه 2: مشهد، بلوار خیام شمالی، نرسیده به مجتمع الماس شرق، مجتمع مروارید، رستوران پسران کریم.
شماره تماسشعبه 1: 05137685053
شعبه 2: 05137530014
آدرس اینستاگرامpesaran_e_karim@
ساعت کاری 7روز هفته، روزها از 11:30 الی 16 و شب‌ها از 19:30 الی 22:30

معین درباری | پذیرایی ویژه در فضایی به‌یادماندنی

یکی دیگر از رستوران های معروف و قدیمی مشهد، رستوران معین درباری است. این رستوران اولین بار در سال 1280 با مدیریت حاج اصغر معین درباری تأسیس شد و بعد از چندسال اداره توسط خاندان معین درباری، اکنون توسط حاج علیرضا معین درباری، چهارمین نسل از خاندان بنیان‌گذار این رستوران مدیریت می‌شود. این رستوران سبک و سیاق سنتی دارد و حال‌وهوای نوستالژی را به‌خاطر می‌آورد.

معروف‌ترین غذای رستوران معین درباری مشهد شیشلیگ است که بنده به‌عنوان نویسنده مشهدی این متن پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. مهم‌ترین مزیت این رستوران، کیفیت عالی غذا همراه با سرویس‌دهی کامل و قیمت متناسب با آن است. ناگفته نماند که رستوران معین درباری دارای دو شعبه است که یکی از آن‌ها داخل شهر مشهد است و دیگری در منطقه شاندیز مشهد قرار دارد که به تازگی ساخته شده و بزرگتر از شعبه قدیمی خود است. تا مدتی پیش اگر به شاندیز می‌رفتید و قصد داشتید یک غذای خوشمزه میل کنید، رستوران معین درباری شاندیز از گزینه‌های اصلی شما برای صرف غذا بود؛ اما در حال حاضر شعبه شاندیز رستوران غیرفعال است. موج های آبی مشهد هم در فاصله کمتر از ۲۰دقیقه‌ای از شعبه اول این رستوران قرار دارد؛ بنابراین اگر پس از آب‌تنی هوس یک غذای لذیذ و پروپیمان کردید، رستوران معین درباری نزدیک شماست.

آدرسشعبه 1: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو.
شعبه 2: مشهد، شاندیز، بین امام رضا 8 و 10.
شماره تماسشعبه 1: 05138783777
شعبه 2: 05134324477
آدرس اینستاگرامmoindarbari@
نکته مهمشعبه شاندیز رستوران معین درباری در حال حاضر تعطیل است.

راستگو | اصیل و تمام عیار

یکی دیگر از رستوران‌های اصیل مشهد، رستوران راستگو است. کباب برگ این رستوران بسیار معروف است؛ اما سایر غذاهای این رستوران مانند شیشلیگ و چلوماهیچه نیز طرفداران زیادی دارد. دلیل این همه محبوبیت، کیفیت بالا و طعم لذیذ غذاهای کبابی آن است که قیمت نسبتاً زیادش را توجیه می‌کند. موقعیت مکانی مناسب این رستوران هم یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است و دسترسی را برای بسیاری از مراجعه‌کنندگانش راحت کرده است.

آدرسمشهد، بلوار وکیل‌آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد ۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید)
شماره تماس05136016696
۰۹۱۵۸۹۰۰۰۴۱
آدرس اینستاگرام@viprastgoo

باباقدرت | رستوران قجری مشهد

رستوران باباقدرت مشهد برای کسانی مناسب است که به‌دنبال یک رستوران سنتی با منوی متنوع هستند و علاقه‌ای به فضاهای مدرن و رسمی ندارند. بنای باباقدرت مربوط به دوره قاجار است و از سه بخش بازارچه، چای‌خانه و رستوران تشکیل شده است. از آنجایی‌که این رستوران در منطقه نزدیک حرم امام رضا(ع) و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد، یعنی خیابان 17 شهریور مشهد قرار دارد، می‌توانید بعد از زیارت، به‌راحتی و در مدت زمانی اندک خود را به رستوران باباقدرت برسانید و غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید.

آدرسمشهد، انتهای بازار رضا، میدان 17 شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16، مجتمع باباقدرت.
شماره تماس05133440803-4
آدرس اینستاگرامbabaghodrat.restaurant@

لیالی لبنان | مشهورترین رستوران عربی مشهد

اگر طرفدار غذاهای عربی هستید یا قصد دارید غذاها و پیتزاهای متفاوتی را امتحان کنید، بدون‌شک لیالی لبنان بهترین گزینه برای شما است. این رستوران نسبتاً تازه‌تأسیس است و برای اولین‌بار در میدان شهدای مشهد و نزدیک حرم امام رضا(ع) فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما در همین مدت زمان اندک توانست طرفداران زیادی به‌دست آورد. وجود سرآشپز لبنانی همراه با کارکنان عربی در این رستوران، باعث شده است تا غذاها با همان طعم اصیل و کیفیت واقعی غذاهای عربی و لبنانی به دست مشتریان برسند.

این رستوران به‌قدری طرفدار دارد که ممکن است در برخی از ساعات روز مدت‌ها در صف انتطار غذا بایستید تا نوبتتان شود. بنابراین بهتر است برای نهار قبل از ساعت 12 ظهر و برای شام قبل از ساعت 8 شب در رستوران حاضر شوید تا قبل از شلوغ‌شدن بیش از حد رستوران بتوانید غذای خود را میل کنید. ارستوران لیالی لبنان نزدیکترین رستوران به شهربازی پارک ملت از جذابترین شهربازی های مشهد است؛ پس اگر خواستید بعد از شهربازی یک دورهمی خانوادگی مراه با صرف غذا داشته باشید، لیالی لبنان بهترین گزینه است.

آدرسشعبه 1: مشهد، خیابان بهجت، پلاک 3، رستوران لیالی لبنان.
شعبه 2: مشهد، خیابان وکیل آباد، نبش بلوار جلال آل احمد، رستوران لیالی لبنان.
شماره تماسشعبه 1: 05132222115
شعبه 2: 05136015000
آدرس اینستاگرامlayalilobnan@

باغ زیتون 2 | رستورانی متفاوت در مشهد

رستوران باغ زیتون 2 یکی از رستوران‌های مشهور مشهد است که در آن انواع غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود. شما می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا را در این رستوران سفارش دهید؛ اما اگر بخواهیم خوشمزه‌ترین غذای آن را نام ببریم، باید به استیک‌های لذیذ آن اشاره کنیم. این رستوران یک ویژگی برجسته و جالب توجه دارد؛ آن هم این است که در این رستوران به جای سوسیس و کالباس، از مرغ و گوشت تازه استفاده می‌شود. شاید قیمت غذاها کمی زیاد به‌نظر بیاید؛ اما باید بگوییم این قیمت، تضمین سلامتی شما است.

آدرسمشهد، بلوار سجاد، بهار 10، خیابان 10/3، رستوران باغ زیتون 2.
شماره تماس05137621382
آدرس اینستاگرام@baghe_zeytoon

بام کوهسر | لذت خوردن غذایی خوشمزه در ارتفاع

رستوران بام کوهسر در مجتمعی تفریحی با همین نام در ارتفاعات شهر مشهد قرار دارد. شما می‌توانید در محیط بسیار زیبای رستوران کوهسر، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را همراه با منظره خیره‌کننده‌ای از شهر مشهد نوش جان کنید. در مجتمع بام کوهسر علاوه بر رستوران، یک کافی‌شاپ که از بهترین کافه های مشهد به حساب می‌آید و مجموعه‌های سرگرمی فراوانی نیز وجود دارد و همین مسئله باعث محبوبیت این مکان میان ساکنین مشهد و گردشگران این شهر شده است.

آدرسمشهد، بلوار هاشميه، حد فاصل بين هاشميه 60 و 62
شماره تماس05138811291
آدرس اینستاگرام@koohsar_mashhad

چلوکبابی امید | بهترین کبابی مشهد

رستوران امید یا بهتر است بگوییم چلوکبابی امید یکی از محبوب‌ترین چلوکبابی‌های مشهد است که از گذشته تاکنون توانسته است حسابی در دل مشهدی‌ها جا باز کند. اگر اهل چلوکباب هستید و مایلید آن را با یک دوغ سنتی خوشمزه میل کنید، چلوکبابی امید هر آنچه شما در نظر دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

آدرسمشهد، خیابان فدائیان اسلام 21، بین شهید عرفانی 1 و 3
شماره تماس05133410982

05133422165
آدرس اینستاگرامkababomid@

خانه استیک تنور | (خانه استیک تنور در حال حاضر تعطیل است)

یکی از رستوران‌های متفاوت مشهد که طرفدار زیادی دارد، خانه استیک تنور است. این رستوران با برخورداری از سرآشپز و پرسنلی حرفه‌ای، استیک‌های ناب و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند که نظیر آن کم است. شما می‌توانید در این رستوران نوع استیک (آبدار یا برشته) را بر اساس ذائقه‌تان انتخاب کنید و آن را در سالن دنج این رستوران با آرامش خاطر میل کنید. بنابراین اگر از دوستداران عطر و طعم استیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به خانه استیک مشهد بزنید.

آدرسمشهد، خیابان شهید کلانتری، انتهای نوفل لوشاتو، جنب استخر راد، خانه استیک تنور.
شماره تماس05138781551

لیو | هر آنچه دوستداران غذای ایتالیایی می‌پسندند

در خیابان ملاصدرا مشهد یک رستوران آرام و دنج به‌نام لیو قرار دارد که باب دل طرفداران غذاهای خوشمزه ایتالیایی است. رستوران ایتالیایی لیو یکی از بهترین رستوران های مشهد است که برای معروف‌ترین غذاهای آن می‌توان چیکن پیتزا و چیکن پاستا را معرفی کرد. پس اگر پس از مطالعه راهنمای سفر مشهد، قصد سفر به این شهر را دارید و دوست دارید یک وعده غذایی لذیذ را تجربه کنید، می‌توانید روی رستوران ایتالیایی لیو حساب کنید. 

آدرسمشهد، بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19، رستوران ایتالیایی لیو.
شماره تماس05138403390
آدرس اینستاگرام@lio1_italian_restaurant

فست فود فرنو | متنوع و باکیفیت

یکی از بهترین فست فود های مشهد، بدون شک فست فود فِرنو است. تنوع زیاد منوی این رستوران از ویژگی‌های بارز آن است. شما می‌توانید انواع پیتزا و برگر و خوراک‌های لذیذ را در این رستوران بیابید. این فست‌فود ابتدا در خیابان دانشجو قرار داشت و در همان مکان به شهرت رسید؛ اما مدت اندکی است که به حاشیه خیابان وکیل‌آباد، یکی از خیابان های معروف مشهد منتقل شده و در مکانی بزرگ‌تر و زیباتر از قبل فعالیت خود را از سر گرفته است. یکی از پرطرفدارترین بخش‌های فست فود فرنو، منوی صبحانه آن است؛ منویی متنوع با قیمتی مناسب و طعمی عالی که انتخاب بسیاری از مشهدیان و گردشگران این شهر است.

آدرسمشهد، بزرگراه وکیل آباد، وکیل آباد 69، فست فود فرنو.
شماره تماس05138666646
آدرس اینستاگرامpizza_ferno@

بهترین رستوران های شاندیز مشهد

نمونه‌ای از خوشمزه ترین شیشلیک ایران در شاندیز

ارم شاندیز | معروف‌ترین رستوران مشهد

رستوران ارم مشهد یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف این شهر است که در منطقه شاندیز قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی این رستوران، کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر وعده‌های غذایی آن است. شیشلیک و چلو ماهیچه، دو غذای معروف و خاص شاندیز ارم است که طعم فوق‌العاده آن تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی می‌ماند. در این رستوران شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز و روی تخت‌های سنتی میل کنید یا در صورت تمایل به داخل رستوران بروید و در فضای سرپوشیده از میز و صندلی استفاده کنید.

نکته جالب درباره غذاهای ارم این است که یک پرس غذای این رستوران برای دو نفر کافی و سیرکننده است؛ همین موضوع باعث می‌شود که هزینه‌ها مقرون‌به‌صرفه تمام شود. پس اگر به مشهد رفتید و قصد داشتید در شاندیز گشت‌وگذاری داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتماً به رستوران ارم شاندیز سر بزنید.

آدرسمشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز.
شماره تماس05134284000
آدرس اینستاگرام@eramshandiz

سدروس | مشهورترین سینی های غذا

رستوران سدروس نیز یکی دیگر از رستوران های خوب مشهد است که 2 شعبه دارد و بسیاری آن را در دسته بهترین رستوران های این شهر قرار می‌دهند. کیفیت و طعم غذاهای رستوران سدروس با توجه به شعار «خاطره‌ای لذیذ، طعمی ماندگار»، عالی است و انتخاب اول بسیاری از افراد است. شعبه دوم این رستوران که در شاندیز قرار دارد، بزرگ‌تر و مشهورتر از سایرین است؛ پس می‌توانید رستوران سدروس را به‌عنوان یک انتخاب خوب، چه داخل مشهد و چه داخل شاندیز در نظر داشته باشید. یک شعبه از رستوران سدروس در نزدیکی کوهسنگی مشهد قرار دارد؛ پس با رفتن به این رستوران یک تیر و دو نشان می‌زنید و تفریح و شکم‌گردی را با هم خواهید داشت.

آدرسشعبه 1: مشهد ، رضاشهر، پیروزی 5، نبش دعبل خزائی 12، رستوران سدروس.
شعبه 2: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، بین ویرانی 1 و 3، رستوران سدروس.
شماره تماسشعبه 1: 05137233060
شعبه 2: 05138763030
آدرس اینستاگرامcedrus_group@

حاج حسن | معروف‌ترین چلوگوشت مشهد

رستوران حاج حسن شاندیز یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد به انتخاب تعداد زیادی از کاربران است. غذای معروف این رستوران چلو گوشت است و تعداد زیادی از گردشگران و حتی ساکنین مشهد به‌دلیل همین غذای خوشمزه جلوی درب این رستوران صف می‌بندند. البته علاوه بر چلوگوشت، غذاهای دیگری مانند چلوکباب و جوجه کباب در این رستوران موجود است که آن‌ها نیز طرفداران خودش را دارد. فضای باز این رستوران به‌همراه تخت‌های مرتب و مجهز به‌علاوه فضای داخلی بزرگ و مدرن، لذت خوردن غذایی خوشمزه را دوچندان می‌کند.

آدرسمشهد، شانديز، پايين‌تر از ميدان دوم، رستوران حاج حسن.
شماره تماس05134282699
آدرس اینستاگرامhajhasan_restaurant@

رستوران پدیده شاندیز | پرآوازه و دوست‌داشتنی

رستورن پدیده شاندیز یکی از پرآوازه‌ترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران بزرگ با سه بخش رستوران بین‌المللی، منوی باز و تابستانی توانسته است رضایت بسیاری از میهمانان خود را جلب کند. در فضای باز پدیده شاندیز باغ پرندگان وجود دارد که به زیبایی این رستوران افزوده است. در واقع غذاخوردن در این رستوران یک تفریح و گردش تمام عیار است که به بهترین خاطره سفر شما تبدیل می‌شود.

آدرسمشهد، شاندیز، نیش ولیعصر ۱۱
شماره تماس۰۹۱۵۳۱۸۱۸۱۵
آدرس اینستاگرام@restaurant.padideh.shandiz

بهترین رستوران های طرقبه مشهد

نمایی از باغ رستوران های طرقبه

تشریفات | مجلل و تشریفاتی

رستوران تشریفات طرقبه ازجمله رستوران های لوکس مشهد است که نام و آوازه آن در همه‌جا پیچیده است. این رستوران با محیطی شیک و مدرن قابلیت جذب شما در همان دقایق ابتدایی ورودتان را دارد. شما می‌توانید از رستوران سنتی، کافی‌شاپ و کافه سنتی این رستوران، غذای محبوبتان را انتخاب و در یکی از آلاچیق‌های رؤیایی آن نوش جان کنید. 

در میان غذاهای ایرانی رستوران تشریفات، شیشلیک و ماهیچه رتبه اول و از میان غذاهای دریایی، میگو و مرغابی طرفداران زیادی دارند. از آنجایی که طرقبه از معروف‌ترین جاهای تفریحی مشهد است، بعید نیست که رستوران‌های این منطقه از کاملترین امکانات برخوردار باشند. پارکینگ اختصاصی، محیط لوکس و زیبا، رفتار حرفه‌ای کارکنان، کیفیت بالای غذاها و… ازجمله نکاتی است که رستوران تشریفات را در لیست بهترین رستوران های مشهد قرار می‌دهد.

آدرسمشهد، طرقبه، 500 متر مانده به جاغرق، سمت چپ، رستوران تشریفات.
شماره تماس۰۹۰۳۲۹۳۸۰۰۵
آدرس اینستاگرامtashreefat@

قصر خورشید | دنج و باصفا

مجموعه تفریحی و گردشگری قصر خورشید جایی است که یکی از زیباترین رستوران های مشهد در آن قرار دارد. این رستوران در فضاهای متتوع روباز، آلاچیق‌های شکیل و چشم‌نواز و محیطی سرسبز از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کارکنان این رستوران هم با پذیرایی محترمانه و دلنشین خود، خاطره‌ای خوش از هم‌نشینی در این رستوران برایتان به ارمغان می‌گذارند. ممکن است بخواهید همراه کودکان خود برای صرف غذا به این رستوران بروید؛ در این صورت می‌توانید آن ها را به پارک کودک رستوران قصر خورشید ببرید تا در آنجا سرگرم بازی شوند. 

 

آدرسمشهد، طرقبه، عنبران، بین عنبران 2 و 4، رستوران قصر خورشید.
شماره تماس09151062007
آدرس اینستاگرامghasre_khorshid_torghabe@

آبشار | لذت غذایی خوشمزه در محیطی زیبا

رستوران آبشار طرقبه فعالیت خود را از سال 1365 آغاز کرده و جزو رستوران‌های قدیمی مشهد است. این رستوران با داشتن یک سالن سرپوشیده شیشه‌ای با چشم‌انداز رودخانه و آلاچیق‌های تابستانی و زمستانی، توانسته است‌ محیطی زیبا و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کند. شما می‌توانید در این رستوران علاوه بر نوش‌جان‌کردن غذا، از سایر امکانات مانند ماهیگیری، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد با دو میز Snooker و چهار میز 8Ball نیز استفاده کنید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

آدرسمشهد، طرقبه، پل طرقدر، رستوران آبشار.
شماره تماس05134222755
آدرس اینستاگرامabshar_restaurant@

توجه داشته باشید که جاذبه‌های شاندیز و طرقبه مشهد تنها به رستوران‌هایش محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در این مناطق، آش رشته‌های خوشمزه‌ای را در کنار دوغ‌های معروف این منطقه میل کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. آلوچه‌ و ترشی‌های این مناطق نیز که نیازی به تعریف ندارند و بی‌بروبرگرد دل شما را می‌ربایند. شما حتی می‌توانید بخشی از سوغات مشهد مانند صنایع دستی را نیز از این مناطق خریداری کنید.

در طول سال مسافران زیادی با تورهای مسافرتی یا سفرهای دسته‌جمعی راهی مشهد می‌شوند که سرزدن به رستوران‌های مشهد یکی از برنامه‌های اصلی‌شان است. به همین دلیل بلیط قطار مشهد یا بلیط اتوبوس مشهد بسیار پرفروش است و تنوع زیادی دارد که بسته به انتخاب و شرایط مسافران متفاوت است.

دست به دست یکدیگر گشتی در رستوران‌های باصفا و پرطرفدار مرکز خراسان رضوی زدیم و سعی کردیم تعداد اندکی از بهترین رستوران های مشهد را بشناسیم. تمامی رستوران‌های نام‌برده تنها تعداد محدودی از بهترین رستوران‌های این شهر هستند و گزینه‌های بسیار بیشتری در این شهر برای خدمت‌رسانی به گردشگران و ساکنین مشهد وجود دارد؛ پس اگر رستورانی را می‌شناسید که کارش حرف ندارد و یا رستورانی در اپلیکیشن‌های رستوران یاب مشهد وجود دارد که ما آن را از قلم انداخته‌ایم، می‌توانید آن را با همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

3 نظرات
  1. mahsa alirezaei می گوید

    سلام.من برای نهار به رستوران باباقدرت رفتم هم نزدیک به حرم بود هم فضای سنتی و قشنگی داشت کیفیت غذا هم خوب بود در کل راضی بودم

  2. بهنام علیزاده می گوید

    سلام
    هفته پیش مشهد بودم و رستوران نیاگارا رو خیلی پسندیدم، کلا فضای عالی و غذای خوب تجربه کردم

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. ممنونیم که این تجربه رو به اشتراک گذاشتید. امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.