بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران + آدرس و قیمت

1

بهترین هتل های مشهد برای مسافران مختلف، متفاوت است؛ چراکه مشهد هرساله میزبان میلیون‌ها مسافر و زائر با علایق گوناگون از سراسر ایران و جهان است که با خرید بلیط وسایل نقلیه مختلف مانند بلیط هواپیما مشهد خود را به این شهر می‌رسانند. برای عده‌ای، بهترین هتل مشهد نزدیکترین هتل به حرم محسوب می‌شود، برای عده‌ای، ارزانترین هتل مشهد بهترین هتل است و برای عده‌ای دیگر لوکس‌ترین هتل ها در رده بهترین‌ها قرار می‌گیرد. ما در این نوشته سعی کرده‌ایم بهترین هتل های مشهد را مطابق با نظر مسافران این شهر معرفی کنیم. بعد از خواندن این مقاله می‌توانید با توجه به هدف، نیاز و توقع خود از رزرو هتل مشهد، اقامتگاه مدنظرتان را انتخاب کنید و دیدی بازتر به هزینه سفر به مشهد داشته باشید.

بهترین هتل های نزدیک حرم

همه‌ساله در جریان مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف مذهبی، زائران زیادی به مشهد، مرکز استان خراسان رضوی سفر می‌کنند که بدون شک زیارت حرم امام رضا(ع)، یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های سفر آن‌ها به این شهر است. بنابراین طبیعی است که تعداد زیادی از این افراد به‌دنبال محلی برای اقامت در نزدیکی حرم امام رضا(ع) باشند تا زمان و مسافت کمتری را برای رسیدن به زیارتگاه ایشان طی کنند. این مسئله در ایام شلوغی و فصل‌های پرمسافر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل در ادامه نوشته، برخی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم مشهد را معرفی کرده‌ایم:

هتل قصر الضیافه | همسایه دیواربه‌دیوار امام رضا(ع)

هتل پنج ستاره قصرالضیافه مشهد، یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا(ع) است که با داشتن موقعیت مکانی منحصربه‌فرد، در بین زائران محبوب شده است؛ چراکه در ضلع شرقی و قسمت ورودی صحن هدایت حرم مطهر رضوی قرار گرفته و بخشی از آن نیز در حرم واقع شده است.

موقعیت مکانی ایدئال آن برای زائران، تنها ویژگی مثبت این هتل نیست؛ شما می‌توانید با اقامت در این هتل پنج‌ستاره از امکانات اولیه یک هتل مانند تلویزیون، یخچال، تلفن، آسانسور و نیز از سایر امکانات نظیر خشک‌شویی، خانه‌داری، کافی‌شاپ، رستوران و فضای سبز برخوردار شوید. همچنین می‌توانید در زمانی اندک به اماکن دیدنی دیگری در اطراف حرم مطهر مانند مسجد گوهرشاد، موزه قرآن، گنبد خشتی، موزه ظروف، موزه آستان قدس رضوی، موزه نجوم و ساعت، موزه هنرهای تجسمی، فرهنگ‌سرای بهشت، آرامگاه شیخ بهایی، کلیسای انجیلی و بازار مرکزی دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال جایی برای خرید سوغات مشهد هستید، بازار مرکزی در نزدیکی هتل گزینه خوبی است.

شروع قیمت از887,000 تومان
شماره تماس05132238551
آدرسمشهد، حرم مطهر رضوی صحن هدایت، هتل قصر الضیافه مشهد

هتل الماس نوین | اقامت با منظره آرامش‌بخش حرم مطهر

پروژه ساخت هتل چهار ستاره الماس نوین مشهد در سال 1389 آغاز شد و سرانجام در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. این هتل در 15 طبقه با 126 فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت، میزبان زائران حرم مطهر رضوی است. تعداد و تنوع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل الماس نوین تمام مسافران را راضی می‌کند. شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را در سه وعده صبحانه، نهار و شام با چشم‌انداز زیبای حرم رضوی نوش‌جان کنید.

مدیران این هتل از آغاز ساخت، به فکر ارائه خدماتی مطابق با بالاترین استانداردها به میهمانان خود بوده‌اند. ازجمله امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به امکانات اولیه یک هتل و سایرامکانات مانند اینترنت بی‌سیم (حجم ترافیک محدود)، صندوق امانات، خانه‌داری، چشم‌انداز حرم (در برخی از واحدهای اقامتی)، آسانسور، تاکسی‌سرویس، خدمات بیدارباش، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، فضای بازی کودک، فروشگاه، پارکینگ طبقاتی و یک سالن اجتماعات مجهز به ویدئو پروژکتور و سایر امکانات صوتی و تصویری برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها اشاره کرد.

شروع قیمت از545,000 تومان
شماره تماس05138582391
آدرسمشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۹، هتل الماس نوین

هتل کیانا | اقامتگاهی باصفا

هتل چهارستاره کیانا در سال 1391 در خیابان امام رضای مشهد ساخته شد. این هتل 7طبقه با 110 واحد اقامتی اعم از اتاق، سوئیت و آپارتمان، یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد است. امکانات رفاهی کامل، پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده و موقعیت مکانی عالی باعث شده است تا هتل کیانا به یک میزبان عالی برای گردشگران و زائران تبدیل شود.

این هتل علاوه بر دارابودن امکانات اولیه، از امکانات دیگری نظیر استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ، لمکده، جکوزی، سالن بیلیارد و فضای بازی برای کودکان برخوردار است. خدمات دیگر هتل مانند خشک‌شویی، صرافی، فروشگاه، آرایشگاه زنانه، نمازخانه و اتاق چمدان هم خیال مسافران را از بابت نظافت راحت می‌کند. هتل برای تسهیل در رفت‌وآمد مهمانان، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس نیز در نظر گرفته است. همچنین دو رستوران با نام‌های ارغوان و ارکیده با فضایی آرام و دل‌نشین و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این هتل وجود دارد که لذت اقامت را برای شما دوچندان می‌کند.

شروع قیمت از250,000 تومان
شماره تماس05138552700
آدرسمشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ٢، هتل کیانا مشهد

هتل توس | چهار ستاره لوکس

هتل توس مشهد یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره این شهر است که فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد. این هتل فاصله سه‌دقیقه‌ای تا حرم مطهر دارد و با برخورداری از امکانات و خدماتی مناسب، توانسته است آسایش و راحتی را برای میمانان خود فراهم کند. این هتل علاوه بر دارابودن امکانات اولیه و لازم، دارای اتاق‌های لوکس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی است. با اقامت در این هتل می‌توانید به برخی مکان‌های دیدنی اطراف حرم مانند باغ موزه نادری دسترسی راحتی داشته باشید و در مدت زمانی اندک خود را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد یعنی بازار مرکزی برسانید. اگر به جای غذاهای هتل دوست داشتید طعم یک پیتزای خوشمزه را بچشید، رستوران لیالی لبنان از بهترین فست فودهای مشهد در فاصله چنددقیقه‌ای از شما است.

شروع قیمت از500,000 تومان
شماره تماس05132222922
آدرسمشهد، ابتدای خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک، هتل توس

هتل جواد | هتلی مدرن در نزدیکی حرم امام رضا(ع)

هتل چهارستاره جواد در سال 1389 با ساختمانی 8 طبقه و 105 فضای اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان تاکنون، با بهره‌مندی از طراحی و امکانات روز دنیا توانسته است آسایش را برای میهمانان خود مهیا کند.

هتل جواد از امکانات اولیه هر هتل و سایر امکانات مانند سیستم اعلام حریق، اینترنت بی‌سیم (با هزینه)، نمازخانه، صندوق امانات، کارمندان مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، خدمات بیدارباش، روزنامه در لابی، خشک‌شویی و لاندری، چشم‌انداز حرم مطهر (بعضی از واحدهای اقامتی)، کافی‌شاپ، رستوران، سیستم گرمایش و سرمایش سازگار با محیط‌زیست، تالار پذیرایی، سالن کنفرانس، فروشگاه صنایع‌دستی و سه طبقه پارکینگ همراه با سیستم ضدحریق و کنترل ایمنی برخوردار است.


شروع قیمت از409,000 تومان
شماره تماس05132224135
آدرسمشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳، هتل جواد

بهترین هتل های مشهد با قیمت مناسب

قیمت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود یک محصول یا خدمت را انتخاب کنیم یا نکنیم. این موضوع درباره رزرو هتل و اقامت‌گاه نیز صدق می‌کند. هر فرد با توجه به شرایط اقتصادی خود و اولویت‌هایش در سفر، بودجه‌ای را برای محل اقامتش در نظر می‌گیرد. در این میان، بسیاری از افراد به‌دنبال هتل ارزان هستند و حتی برنامه سفرشان را بر پایه قیمت هتل تنظیم می‌کنند. البته که ارزان‌بودن همیشه دلیل خوبی برای انتخاب نیست؛ اما همیشه هم به معنای پایین‌بودن کیفیت نیست.

به‌عنوان مثال، خدمات و امکانات مختلف، یکی از عوامل مؤثر در قیمت هتل است. حال ممکن است بعضی از هتل‌ها در برخی از ایام کم‌سفر سال، علیرغم دارابودن کیفیت بالای امکانات و سرویس­‌ها، قیمت­‌های متوسط و مناسبی را به مسافران ارائه دهند. معمولاً هتل‌ها در این ایام، تخفیف‌های ویژه و قابل توجهی را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرند و فرصت مناسبی را برای رزرو ارزان هتل‌های باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به بررسی قیمت هتل‌های مشهد در بازه‌های زمانی مختلف و با درنظرگرفتن امکانات و خدمات آن­‌ها، می‌­توانیم برخی از بهترین هتل ­‌های مشهد با قیمت مناسب را به این ترتیب نام ببریم:

هتل اترک | اولین هتل چهارستاره مشهد

هتل چهار ستاره اترک مشهد در سال 1357 در میدان بیت‌المقدس افتتاح شد و عنوان اولین هتل چهار ستاره مشهد را به خود اختصاص داد. این هتل با 144 فضای اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان در خدمت زائران حرم مطهر رضوی است. از امکانات هتل اترک می‌توان به امکانات اولیه و امکانات دیگری نظیر پاور سوئیچ، اینترنت بی‌سیم، خانه‌داری، روم‌سرویس 24‌ساعته، سیستم اعلام حریق، خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات، کافی‌شاپ و رستوران‌بام با چشم‌انداز حرم مطهر، رستوان داخل هتل، تاکسی‌سرویس و پارکینگ اختصاصی (با ظرفیت محدود) اشاره کرد. از بهترین مراکز خریدی که در نزدیکی هتل اترک قرار دارد و می‌توانید خریدی مناسب تمامی سلیقه‌ها از آن داشته باشید، مرکز خرید آرمان مشهد است. همچنین در میان شهربازی های مشهد که در این محله قرار گرفته‌اند، برای سرگرمی کودکان به شهربازی معارفی، که از سالم‌ترین جاهای تفریحی مشهد است سری بزنید.

شروع قیمت از 375,000 تومان
شماره تماس05133647093
آدرسمشهد، فلکه آب، ابتدای بازار رضا، هتل اترک مشهد
اگر به دنبال یک تفریح گروهی و متفاوت در مشهد هستید، مقاله زیر برای شما است:
باشگاه های سوارکاری مشهد

هتل میثاق | انتخابی مناسب برای سفری مقرون‌به‌صرفه

هتل چهار ستاره میثاق مشهد در سال 1378 احداث شد و در سال 1390 تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل با 3 ساختمان مجزا و در مجموع 79 فضای اقامتی، آماده پذیرایی از مسافران مشهد مقدس است.

امکانات و خدمات رفاهی مطلوب در کنار آرامش و زیبایی فضای هتل میثاق، اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند. این امکانات عبارت‌اند از امکانات اولیه هتل و سایر امکانات نظیر صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، روم‌سرویس، اتاق چمدان، خشک‌شویی، سالن پذیرایی، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر، استخر، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، رستوان خورشید، پارکینگ روباز و فضای سبز (حدود 5000 مترمربع).

شروع قیمت از278,000 تومان
شماره تماس05135010641
آدرسمشهد، بلوار وکیل آباد، اقبال لاهوری۲۰، هتل میثاق

هتل زیتون | سه ستاره مدرن

هتل سه ستاره زیتون مشهد در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد و برای فراهم‌کردن امکانات رفاهی مدرن‌تر، در سال 1391 بازسازی شد. این هتل با ساختمانی 5طبقه و مجموع 45 فضای اقامتی میزبان زائران حرم رضوی است. این هتل پس از اتمام پروژه بازسازی و نوسازی توانست علاوه بر امکانات اولیه، سایر امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. ازجمله این امکانات می‌توان به روم‌سرویس، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، روزنامه در لابی، خشک‌شویی، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد.

هتل زیتون فاصله چندانی با حرم رضوی ندارد؛ بنابراین اگر اهل پیاده‌روی هستید، می‌توانید در زمان کوتاهی به حرم مطهر برسید. اگر هم تمایلی به پیاده‌روی ندارید، می‌توانید از سرویس‌های هتل استفاده کنید. همچنین دسترسی راحتی به بازار رضا، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ترمینال مسافربری خواهید داشت.

شروع قیمت از500,000 تومان
شماره تماس05138597010
آدرسمشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس، هتل زیتون مشهد

هتل ایساتیس | نوساخت و اقتصادی

هتل دوستاره ایساتیس با 6 طبقه و 78 فضای اقامتی در سال 1392 تأسیس شد. این هتل به‌دلیل نوسازبودن، از واحدهای تمیز و مرتبی برخوردار است. هتل ایساتیس علاوه بر امکانات اولیه، دارای امکانات دیگری نظیر رستوران، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی و پارکینگ است. همچنین موقعیت قرارگیری هتل به گونه‌ای است که میهمانان دسترسی خوبی به حرم مطهر رضوی دارند.

شروع قیمت از500,000 تومان
شماره تماس05138647732
آدرسمشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۴، فرجامی ۴، هتل ایساتیس

هتل سپنتا | اسپیناس سابق

هتل دو ستاره سپنتا مشهد (اسپیناس سابق) در پاییز سال 1394 با 6 طبقه و مجموع 32 فضای اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل علاوه بر دارابودن امکانات اولیه، از سیستم اعلام حریق، نمازخانه، روزنامه در لابی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ (ظرفیت محدود و با هماهنگی قبلی) نیز برخوردار است. موقعیت مکانی هتل سپنتا سبب شده است که مسافران به بازارهای مشهد دسترسی خوبی داشته باشند.

شروع قیمت از180,000 تومان
شماره تماس09034229555
آدرسمشهد، خيابان آزادی، كوچه بازارچه سراب، پلاك۱۴۲، هتل سپنتا

بهترین هتل های لوکس مشهد

اگر قصد دارید یک اقامت مجلل و شاهانه را در طول سفرتان تجربه کنید، باید در انتخاب و رزرو هتل‌تان به جزئیات بیشتری دقت کنید. تعداد هتل‌های پنج‌ستاره و چهارستاره در مشهد زیاد است و همه آن‌ها هم خدمات و امکانات رفاهی باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین برای انتخاب بهترین هتل‌های لوکس مشهد، بهتر است در ابتدا به انتظار خود از هتل توجه کنید و بعد از آن به‌دنبال هتلی بگردید که آن ویژگی را به بهترین نحو ممکن ارائه ‌دهد. انتخاب لیستی از بهترین هتل­ های لوکس مشهد واقعاً کار سختی است؛ اما سعی کرده‌ایم در ادامه چند نمونه از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم:

هتل درویشی | اشرافی و مجلل

هتل پنج ستاره درویشی مشهد گزینه‌ای عالی برای اقامتی خاطره‌انگیز و لوکس در مشهد مقدس است. این هتل در سال 1386 با 25 طبقه در یکی از خیابان های معروف مشهد یعنی خیابان امام رضا ساخته شد. امکاناتی ایده‌ئال، فضایی مطلوب و پرسنلی کارآزموده و مجرب از ویژگی‌های بارز هتل درویشی است. تنوع بالای اتاق و سوئیت با بهترین امکانات و دکوراسیون، یکی از ویژگی‌های درخور توجه هتل درویشی مشهد است.

در این هتل مجلل علاوه بر امکانات اولیه یک هتل، امکانات فوق‌العاده دیگری در اختیار مسافران قرار گرفته است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. این امکانات شامل رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن، فست‌فود فیروزه، چای‌خانه سنتی برکه، سالن صبحانه ارغوان، کافی‌شاپ مرکزی، کافی‌شاپ اسپا، کافی‌شاپ بیلیارد، آرایشگاه بانوان و آقایان، سالن بدن‌سازی، استخر، ماساژ، سونا خشک و بخار، دکتر ماهی، حمام سنتی، سنگ رودخانه، تالار چندمنظوره آیینه (همایش، سمینار، مجالس و ضیافت)، تالار دیپلمات، اتاق جلسات، اینترنت بی‌سیم، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ، خانه‌داری 24ساعته، خشک‌شویی، تهویه مطبوع، فضای سبز و کافی‌نت می‌شود.


شروع قیمت از430,000 تومان
شماره تماس05138080000
آدرسمشه، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ٢٤ و ٢٦، هتل مجلل درویشی مشهد

هتل قصر طلایی | هر آنچه از یک هتل لوکس انتظار دارید

هتل پنج‌ستاره قصر طلایی در سال 1389 فعالیت خود را به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد آغاز کرده است. استاد مرحوم محمود سزاوار، پدر هتل‌داری ایران، هتل قصر طلایی مشهد را طراحی کرده است و همین امر باعث شده است که این هتل منطبق با استانداردهای روز دنیا ساخته شود. هتل قصر طلایی در زمینی با مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع ساخته شده و در مجموع دارای 610 واحد اقامتی است.

تنوع زیاد اتاق و سوئیت‌های این هتل باعث شده است که مسافران با هر سلیقه‌ای از اقامت در هتل قصر طلایی رضایت داشته باشند. این هتل تمام امکانات اولیه یک هتل را دارا است و از سایر امکانات نظیر پاورسوئیچ، آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خانه‌داری 24ساعته، تاکسی‌سرویس، رستوران، سالن‌های سمینار، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ)، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، محل بازی کودکان، گیم‌نت، سالن‌های زیبایی، صرافی، بانک، کتاب‌خانه، بیزینس سنتر، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) و… برخوردار است که همه آن‌ها با بالاترین سطح کیفی به میهمانان ارائه می‌شود.


شروع قیمت از550,000 تومان
شماره تماس05138038
آدرسمشهد، خيابان امام رضا، بين امام رضا ٣٤ و ٣٦، هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر | باشکوه و قدیمی

علیرضا سزاوار در سال 1356 هتل بین‌المللی قصر مشهد را در فاصله 800متری حرم رضوی افتتاح کرد. این هتل با مساحت تقریبی 20 هزار مترمربع در  11 طبقه ساخته شد و با مجموع 219 فضای اقامتی، میزبان زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان است. لازم به ذکر است که این هتل با نام قصر الماس، که نام قدیمی آن است نیز شناخته می‌شود و از سال 1393 و پس از بازسازی به هتل بین‌المللی قصر تغییر پیدا کرد.

هتل بین‌المللی قصر، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره مشهد است که از همان ابتدا با فراهم‌آوردن امکانات رفاهی مطلوب، توانسته رضایت مسافران را کسب کند. برخی از مهم‌ترین امکانات این هتل عبارت است از پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی‌سیم، خانه‌داری، صندوق امانات، خشک‌شویی، خدمات پزشکی، کافی‌نت، فضای بازی کودک، گیم‌نت، تالار پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، سالن زیبایی بانوان، سونا و جکوزی، اسپا، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، رستوران، آژانس مسافراتی، تورهای سیاحتی درون و برون شهری (همراه با هزینه)، فروشگاه و پارکینگ شبانه‌روزی.


شروع قیمت از470,000 تومان
شماره تماس05138090000
آدرسمشهد، خیابان امام رضاچهار راه دانش، بین امام رضا ١٤ و ١٦، هتل بین المللی قصر مشهد

هتل الماس 2 |  جدیدترین هتل لوکس مشهد

گروه هتل های الماس سابقه بسیار درخشانی در هتل‌داری و میزبانی از گردشگران مشهد دارد و پس از موفقیت در تأسیس و اداره هتل الماس 1، در اواخر سال 1395 هتل پنج ستاره الماس 2 افتتاح شد. این هتل با ساختمان 25طبقه، دارای 217 فضای اقامتی است و در جوار حرم مطهر رضوی قرار دارد.

فضاهای اقامتی این هتل مجلل متشکل از اتاق و سوئیت‌هایی است که با انواع سبک‌های جذاب و چشم‌نواز طراحی شده است و بعضی از آن‌ها مشرف به حرم امام رضا(ع) است. هتل الماس 2 علاوه بر برخورداری از امکانات اولیه، از سایر امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن‌های همایش، پارکینگ، سالن اجتماعات، اعلام حریق، صندوق امانات، خانه‌داری 24ساعته، تاکسی‌سرویس، رستوران گردان در طبقه بیست‌وپنجم هتل، رستوران گردان پاناروما، رستوران فیروزه، رستوران و کافی‌شاپ روف گاردن، کافی‌شاپ یاقوت، کافی‌شاپ مجموعه ورزشی، سالن ماساژ آقایان، سالن‌های همایش، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، فروشگاه و ترانسفر رایگان فرودگاهی نیز برخوردار است.

شروع قیمت از658,000 تومان
شماره تماس05131414000
آدرسمشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ٢٠، هتل الماس ٢ مشهد

هتل هما 2 | بزرگ و بااصالت

هتل پنج‌ستاره هما 2، بالغ بر 40 سال است که در محیطی آرام و به‌دور از شلوغی و هیاهو، میزبان مسافران شهر مشهد است. این هتل که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های هما است، با 9 طبقه و 207 فضای اقامتی، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است.

این هتل مانند سایر هتل‌های لوکس مشهد از امکانات زیادی برخوردار است که شامل آنتن مرکزی، اینترنت بی‌سیم، پاور سوئیچ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، خانه‌داری، فضای بازی کودکان، امکانات پزشکی، تالار پذیرایی، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، کافی‌نت، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ می‌شود. جالب است بدانید بزرگترین پارک آبی ایران یعنی موج های آبی مشهد به فاصله کمتر از ۲۰ دقیقه از این هتل قرار گرفته است؛ پس اگر خواستید از هتل بیرون بزنید و در یکی از پارک های آبی مشهد خوش بگذرانید، جذابترین پارک آبی این شهر در نزدیکی شما است.


شروع قیمت از390,000 تومان
شماره تماس05137611001
آدرسمشهد، میدان جانباز، خیابان خیام، هتل هما 2 مشهد

تمام هتل‌‌های معرفی‌شده در این نوشته، با توجه به نظرات سایر کاربران انتخاب و معرفی شده‌اند و در نوع خود بهترین هستند. حال باید بتوانید یکی از این بهترین هتل های مشهد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید و با خرید بلیط قطار مشهد یا بلیط اتوبوس مشهد یا حتی وسیله نقلیه شخصی‌تان راهی این شهر شوید. بعد از انتخاب، می‌توانید برای رزرو هتل و نیز خرید بلیط هواپیما مشهد از طریق سایت ره بال آسمان اقدام کنید. همچنین اگر شما هم به مشهد سفر کرده‌اید و در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید، می‌توانید نظرات خود را با ما و همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

1 نظر
  1. رشید گلستانی می گوید

    چند ماه پیش در هتل جواد اقامت داشتم. خیلی نزدیک به حرم و بازار رضا هست. اتاق های شیک و تمیزی داشت قیمتش هم نسبتا مناسب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.