باغ پرندگان کیش | بهشت رنگارنگ پرندگان ?

2

جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان قرار دارد و همچون مرواریدی در دل خلیج فارس می‌درخشد. این جزیره اماکن تفریحی زیادی دارد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بیشتر این گردشگران با تهیه بلیط سفر به کیش از تمامی این جاذبه‌های شگفت‌انگیز بازدید و لحظاتی خاطره‌انگیز برای خود خلق می‌کنند. در کنار تمام شگفتی‌های طبیعی و تفریحات آبی جزیره، مکان‌هایی وجود دارند که هرساله گردشگران خاص خود را دارند. یکی از این مکان‌های ویژه، باغ پرندگان کیش است. در این باغ شما غرق زیبایی‌های پرندگان می‌شوید و از دیدن عجایب خلقت به وجد خواهید آمد. اگر شما هم از دوستداران این موجودات زیبا هستید، با ما همراه باشید تا بهتر این مکان جذاب را بشناسیم.

تفریحی به یادماندنی در باغ پرندگان کیش

ویدیویی زیبا از باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش، باغی پُرزَرق‌وبرق با مساحتی حدود ۳ هکتار است. این باغ به لطف پرندگان زیبایش به یکی از منحصربه‌فردترین مراکز نگهداری پرندگان در ایران تبدیل شده است. در باغ پرندگان کیش، ۵۷ گونه از پرندگان کمیاب مانند پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک‌لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و همچنین حیوانات نادری مانند تمساح پوزه‌کوتاه نگهداری می‌شوند. اغلب این موجودات از دورترین نقاط جهان مانند آمریکای جنوبی، استرالیا، شرق آسیا و آفریقا گرد هم آمده‌اند تا بخشی از زیبایی‌های خلقت را در قالب یک سرزمین کوچک به نمایش بگذارند تا از دیدنشان لذت ببرید.

در باغ پرندگان کیش چه می‌بینیم؟

باغ پرندگان کیش از ۲ راهرو جداگانه از پرندگان تشکیل شده است؛ راهروی سمت راست به قفس پرندگان منتهی می‌شود. وقتی وارد این راهرو می‌شوید، مسیری زیبا و سرسبز وجود دارد که قفس پرندگان در امتداد آن قرار گرفته است. روی قفس‌ها اطلاعاتی دقیق و جامع در رابطه با زیستگاه، نوع تغذیه و خصوصیات هر پرنده وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند حین تماشای پرندگان با خواندن این اطلاعات سرگرم شوند. راهروی دوم باغ فضایی باز و آزاد برای پرواز پرندگان است که حدود 2 هکتار مساحت دارد و محیطی کاملاً شبیه‌سازی شده به زیستگاه اصلی پرندگان موجود در باغ است. پرواز آزادانه پرندگان زیبایی این قسمت را دوچندان کرده است.

طوطی های باغ پرندگان کیشبه‌محض ورود به این محوطه، غرق در زیبایی چشمگیر پرندگان خارق‌العاده‌ای می‌شوید که هرکدام با ویژگی‌های خاص خود، نظر گروهی از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. در میان تمام این پرندگان زیبا، طاووس‌ها یکی از زیباترین پرندگانی هستند که همه شیفته زیبایی آن‌ها می‌شوند. زیبایی بی‌مانند که بی‌شک نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

امکانات باغ پرندگان کیش

شاید برایتان جالب باشد بدانید به دلیل وسعت زیاد این مجموعه زیبا و دیدنی، اتوبوس‌های قطاری جهت رفاه و جابه‌جایی گردشگران فراهم شده‌اند. از دیگر امکانات این باغ می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ نیز اشاره کرد که می‌توانید در آنجا غذا و نوشیدنی نوش‌جان کنید.

مسیر دسترسی

آدرس: جزیره زیبای کیش، مجموعه پارک دلفین‌های کیش

باغ پرندگان در مجموعه تفریحی پارک دلفین ها که یکی از جاهای دیدنی کیش می‌باشد واقع شده است. البته توجه داشته باشید که هنگام بازدید از این باغ مجاز به حمل دوربین‌ حرفه‌ای نخواهید بود. با خرید بلیط این مجموعه تفریحی می‌توانید به مدت ۲ ساعت در آن وقت بگذرانید. لازم به ذکر است هزینه بلیط کودکان 2 تا 4 سال در این مجموعه نیم‌بها است و برای کودکان زیر 2 سال نیز هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

قیمت بلیطبرای افراد بیشتر از ۴سال 182 تومان. هزینه بلیط برای کودکان ۲ تا ۴ سال نیم‌بها است. هزینه ورودی برای افرادی کمتر از ۲ سال رایگان است.
ساعت کاری باغ پرندگان کیشهمه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و از ۱۸ تا ۲۰
تلفن07644445237
آدرسجزیره کیش، پارک دلفین‌ها

مطمئناً با این همه زیبایی و عجایب برای رفتن به این باغ وسوسه شده‌اید. پس در کنار خرید و سایر تفریحات آبی کیش، سری هم باغ پرندگان کیش بزنید و از مناظر و پرندگان حیرت‌انگیزش دیدن کنید. درضمن فراموش نکنید که تجربه سفرتان را با ما و سایر خوانندگان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

5/5 (1 نظر)
2 نظرات
  1. sara می گوید

    فقط میتونم بگم بی نظیر

  2. شیدا می گوید

    پارک بزرگ و زیبایی هست امکانت رفاهی خوبیم داره تنوع و اون همه پرنده زیبا واقعا لذت بخشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.