بهترین هتل های کیش به انتخاب کاربران + تصویر و قیمت ?

1

جزیره کیش یکی از بهترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری ایران است که در چهارفصل سال، میزبان گردشگران داخلی و خارجی است و مسافران زیادی برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام می‌کنند. همین امر سبب شده است هتل‌های لوکس، ویلاهای مستقل، مسافرخانه و سوئیت‌های ارزان‌قیمت در جزیره کیش به‌منظور رفاه حال گردشگران ساخته شود. گوناگونی این اقامتگاه‌ها برای پاسخگویی به نیاز گردشگران جزیره کیش با سلیقه و بودجه‌های متفاوت است. ما قصد داریم در این مقاله به شما بهترین هتل‌ های کیش به انتخاب کاربران را معرفی کنیم. شما می‌توانید پس از تصمیم‌گیری، هتل انتخابی خود را با تخفیف ویژه از ره بال آسمان رزرو کنید و با خیالی آسوده به سرزمین آب و آفتاب سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید

هتل ترنج کیش

هتل ترنج در کیش

یکی از زیباترین هتل‌ های کیش، هتل ترنج است. این هتل با معماری خاص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این هتل، ساخته‌شدن آن روی آب است! کف سوئیت‌های اجاره‌ای این هتل شیشه‌ای است و می‌توانید دریای زیبای خلیج فارس را زیر پای خود ببینید و حسش کنید. شما می‌توانید از امکانات ورزشی هتل مثل سالن بدن‌سازی و والیبال استفاده کنید و حسابی کالری بسوزانی یا در تراس زیبا و روبه‌دریای اتاق خود بنشینید و با نوشیدن یک فنجان چای، از تماشای غروب سحرانگیز جزیره لذت ببرید. حتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک به‌صورت خانوادگی از استخر خصوصی هتل استفاده کنید و آب‌تنی جانانه داشته باشید.
این هتل کمی از مراکز خرید کیش دور است ولی اصلاً نگران نباشید؛ اگر مایل باشید، هتل ترنج شما را به‌صورت کاملاً رایگان به آنجا می‌برد یا یک ماشین لوکس اجاره‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. البته اگر برای سرو نهار قصد خار‌ج‌شدن از هتل را دارید، باید بگوییم که این هتل انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی با تنوع غذایی بالا را در خود جای داده است که صبحانه را به‌صورت رایگان و ناهار و شامی لذیذ برای شما سرو می‌کند. اگر دلتان خواست که در محیط زیبا و رؤیایی هتل ترنج عکاسی کنید، عکاسان مخصوص با دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای در هتل مستقر هستند که به شما در این زمینه کمک می‌کنند. پس اگر هدفتان از سفر به کیش استراحت و خلوت کردن با خودتان است، هتل ترنج بهترین گزینه برای شماست.

شروع قیمت از1,800,000 تومان
شماره تماس07644474114
آدرسکیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل ترنج را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

 

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش در کیش

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌ های کیش است. معماری این هتل زیبا از دوران هخامنشیان و بنای تخت جمشید الهام گرفته و عظمتی وصف‌نشدنی را به ارمغان آورده است. هتل داریوش با 190 اتاق در مجموع، امکاناتی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، وای فای رایگان، استخر، سونا، جکوزی و ورزش‌های آبی دارد که امتیازات مثبت بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید در این هتل، یک اتاق شیک و زیبا برای اقامت خود در جزیره زیبای کیش رزرو کنید. همچنین درصورت تمایل می‌توانید از سوئیت‌های ساحلی آن استفاده کنید. این سوئیت‌های ساحی علاوه بر داشتن تمام امکانات یک هتل 5 ستاره، از یک اتاق روبه‌دریا ارزان‌تر هستند و حریم شخصی را حفظ کرده‌اند.

حتی اگر شما قصد اقامت در هتل داریوش کیش را نداشته باشید، باید بگوییم که بازدید از این هتل به‌دلیل معماری جذاب آن و داشتن بزرگ‌ترین آکواریوم آب شور خاورمیانه، خالی از لطف نیست. اگر شما به‌قصد خرید یا تفریح یا حتی بازدید جاهای دیدنی به کیش سفر کردید، اقامت در این هتل 5 ستاره به دلیل نزدیکی به بازارهای معروف کیش نظیر بازار پردیس 1 و 2، باغ پرندگان و کشتی یونانی، بهترین گزینه برای شما است.

شروع قیمت از1,890,000 تومان
شماره تماس07644444900
آدرسكيش، میدان داریوش
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل داریوش را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

یکی از بهترین هتل‌ های کیش به لحاظ موقعیت مکانی و معماری، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل در کنار ساحل مرجان کیش و نزدیک به مرکز خرید مرجان قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای عاشقان خرید است. شما می‌توانید اتاق و سوییت‌های این هتل را روبه‌دریا یا پارک مارینا انتخاب کنید و از همان منظره لذت ببرید. برای صرف صبحانه یا نهار لازم نیست به بیرون از هتل بروید؛ چراکه هتل مارینا یک فودکورت بی‌نظیر با چشم‌اندازی زیبا و غذاهایی منحصربه‌فرد در نزدیکی ساحل دارد و بهترین‌ها را برای شما فراهم می‌کند.
علاوه بر تمامی موارد گفته شده، در نوار ساحلی این هتل لوکس و زیبا، امکانات غواصی، جت اسکی، کلوپ‌های ورزشی و انواع تفریحات دریایی وجود دارد که دوستداران این تفریحات را به وجد می‌آورد. حتی می‌توانید با کرایه دوچرخه از مراکز مربوطه، در ساحل دریای خلیج فارس رکاب بزنید و از این تجربه بی‌نظیر لذت ببرید و روح خود را جلا دهید. البته این هتل 5 ستاره مانند سایر هتل‌های خوب کیش، از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، استخر و جکوزی، فضای سبز و … برخوردار است که تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. پس اگر همه این ویژگی‌ها را یکجا می‌خواهید، مطمئن باشید که هتل مارینا پارک کیش بهترین گزینه برای اقامت شما در جزیره کیش است.

شروع قیمت از1,288,000 تومان
شماره تماس07644465000
آدرسکیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل مارینا پارک را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که به دلیل موقعیت مکانی و امکانات متنوع، به یکی از بهترین هتل‌ های کیش از نظر کاربران تبدیل شده است. این هتل 5 ستاره 168 اتاق و امکاناتی نظیر استخر و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و پارکینگ رایگان دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مرجان، مراکز خرید پارمیس 1 و 2 و مرکز خرید مروارید، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت برای افرادی است که به هدف خرید به کیش سفر کرده‌اند. حتی اگر علاقه‌ای به خرید ندارید، می‌توانید با انواع تفریحات داخل هتل مانند ویدیو گیم، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ وقت بگذرانید و هر آنچه از یک سفر ایدئال انتظار دارید، در این هتل برآورده کنید.

انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی و سنتی در هتل پارمیس ساخته شده که هریک در نوع خود بسیار جذاب هستند و مشتریان خاص خود را دارند. از رستوران سنتی پوریا با غذاهای اصیل ایرانی و معماری باشکوه مربوط به دوران صفویه تا خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی، همه برای جلب رضایت شما در این هتل قرار گرفته‌اند. پس حتی نگران تهیه غذای خود هم نباشید و بدون هیچ دغدغه‌ای هتل پارمیس را انتخاب کنید. ازجمله سایر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، آسانسور، کافی‌شاپ، لاندری، اینترنت رایگان، تحویل چای و قهوه به‌صورت کاملاً رایگان در درب اتاق و حتی رزرو ناهار همزمان با رزرو اتاق موردنظر خود اشاره کرد.

شروع قیمت از1,130,000 تومان
شماره تماس07644446223
آدرسكيش، میدان پردیس
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل پارمیس را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل‌های 3 ستاره کیش است که 60 اتاق دارد و در نزدیکی ساحل و مراکز خرید مهم کیش مانند ونوس و زیتون ساخته شده است. این هتل با توجه به قیمت‌هایش، امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ازجمله این امکانات، می‌توان به پرسنل خوش‌برخورد و نظافت و غذاهای باکیفیت هتل اشاره کرد که توانسته امتیاز خوبی از کاربران بگیرد. می‌توانید اتاق‌هایی روبه ساحل دل‌انگیز خلیج همیشه فارس را انتخاب کنید یا در اطراف هتل دوچرخه سواری کنید و از هوای پاکیزه کیش لذت ببرید. همچنین می‌توانید با رزرو این هتل، یک بازدید رایگان از هتل داریوش و تخفیف 30% برای بازدید از پارک دلفین‌ها دریافت کنید.

شروع قیمت از1,150,000 تومان
شماره تماس07644424860
آدرسکیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل گراند را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های کیش، هتل شایگان است که 130 اتاق دارد. این هتل زیبا به دلیل نزدیکی با مراکز خرید مهم جزیره کیش مانند پردیس 1و 2 و مروارید و همچنین فرودگاه و پلاژ ساحلی بانوان، بین گردشگران بسیار محبوب است و سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به استخر، سونا بخار و خشک، باشگاه بیلیارد، سالن بدن‌سازی و اتاق ماساژ اشاره کرد. می‌توانید از چایخانه سنتی هتل یا کافی‌شاپ استفاده کنید و نوشیدنی موردعلاقه خود را در هوای آزاد کیش و آرامش ساحلی هتل تجربه کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، آرایشگاه و فضای سبز زیبای محوطه هتل اشاره کرد که قطعاً یکی از عوامل مهم در ساختن تجربه‌ای به‌یادماندنی در جزیره کیش خواهد بود.

شروع قیمت از1,500,000 تومان
شماره تماس07644467420
آدرسکیش، ابتدای بلوار رودکی
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل شایگان را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل ویدا کیش

 

هتل ویدا در کیش

هتل ویدای کیش یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ های کیش در حال حاضر است. این هتل امتیاز بسیار خوبی از کاربران گرفته و فوق‌العاده مدرن طراحی شده است. این هتل 5 ستاره با امکاناتی نظیر سالن بدن‌سازی و بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ‌های درجه یک و استخر رایگان، از زمان تأسیس تا به امروز، موردتوجه بسیاری از گردشگران و هنرمندان و اشخاص معروف قرار گرفته است. حتی بعضی از اتاق‌های هتل ویدا دارای جکوزی خصوصی هستند که از طریق رزرواسیون هتل، می‌توانید این سوئیت‌های مخصوص را انتخاب کنید. شما می‌توانید صبحانه‌های خوشمزه این هتل را باکیفیت بالا به‌صورت رایگان و نهاری لذیذ در رستوران‌های داخل هتل میل کنید. قیمت‌های این هتل با توجه به 5 ستاره بودن آن، با یک هتل 4 ستاره برابری می‌کند؛ اما این امر به معنی کم شدن کیفیت خدمات و امکانات هتل نیست و گاهی اوقات بهتر از برخی هتل‌های 5 ستاره این جزیره هم می‌شود. فراموش نکنید که اگر زوج جوان هستید و سفر به کیش را به‌عنوان سفر ماه‌عسل خود انتخاب کردید، از اتاق‌های تزئین شده هتل ویدا استفاده کنید و سفری رؤیایی و به‌یادماندنی برای خود بسازید.

شروع قیمت از1,600,000تومان
شماره تماس07644420073
آدرسکیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل ویدا را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم در جزیره کیش

یکی از هتل‌های محبوب در جزیره کیش، هتل سورینت مریم است. این هتل 4 ستاره در ابتدا «هتل مریم کیش» نام داشت که بعدها به گروه هتل‌های سورینت پیوست و در حال حاضر هم بازسازی شده است. هتل سورینت مریم کیش در 4 طبقه و با سبک معماری اروپایی باروک طراحی و اجرا گردید و اکنون با 55 اتاق آماده خدمت به شما گردشگران عزیز می‌باشد. این هتل با نزدیکی به مراکز خرید معروف کیش ازجمله مراکز خرید پردیس 1 و 2 و ساحل و اسکله تفریحی کیش، می‌تواند یکی از بهترین محل‌های اقامت برای دوستداران خرید و گردش در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس باشد. برخورد خوب پرسنل این هتل و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر هتل‌ های کیش با امکانات مشابه، از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل است. هتل سورینت مریم دارای سونای بخار و خشک، سالن بدن‌سازی و مجهز به سیستم BMS است؛ یعنی به‌محض ورود مسافر به اتاق، سیستم‌های روشنایی، تهویه هوا … آن به‌طور اتوماتیک فعال می‌شوند. مطمئن باشید که اقامت در هتل سورینت مریم بهترین گزینه برای گردشگرانی است که می‌خواهند در عین لذت بردن از امکانات یک هتل، هزینه معقول و مناسبی پرداخت کنند.

شروع قیمت از1,130,000 تومان
شماره تماس07644446223
آدرسكيش، میدان پردیس
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل سورینت مریم را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما در کیش

این هتل 5 ستاره با زیربنای 30000 مترمربع، معماری بسیار زیبایی دارد و به دلیل قرار گرفتن در مرکز جزیره، به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ های کیش تبدیل شده است. این هتل دارای 276 اتاق و سوئیت‌های اختصاصی می‌باشد که دست شمارا برای انتخاب محلی مناسب برای اقامت کاملاً باز گذاشته است. این هتل به بسیاری از مراکز خرید مهم و لوکس جزیره کیش از قبیل: مرکز خرید پانیذ، زیتون، پردیس‌های 1 و 2، رویامال و … و اماکن تفریحی مانند اسکله قدیمی جزیره کیش، تالار بزرگ شهر که محل برگزاری بسیاری از همایش و کنسرت‌های کیش می‌باشد، نزدیک است و دسترسی به این اماکن را برای مسافران خود راحت کرده است.

این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر نورگیری بسیار عالی و رؤیایی، دسترسی شما به قسمت‌های مختلف هتل را کاملاً راحت و سریع کرده است. در این هتل چندین مدل رستوران و کافی‌شاپ برای سلیقه‌های مختلف ساخته شده تا رضایت 100% مسافران هتل جلب شود. همچنین می‌توانید از اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودروهای لوکس و انواع پکیج‌های گردشگری این هتل استفاده کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

شروع قیمت از1,400,000 تومان
شماره تماس07644467788
آدرسکیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات
  • قیمت درج شده، قیمت بورد هتل است. شما می‌توانید هتل پانورما را آنلاین و با تخفیف ویژه در ره بال آسمان رزرو نمایید.

قطعاً تا به اینجای مقاله متوجه اهمیت انتخاب محل اقامت برای داشتن یک سفر خوب شده‌اید. پس اگر قصد سفر آن هم به جزیره زیبای کیش را دارید، حتماً قبل از رفتن، هتل‌های این جزیره را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید با توجه به انتظارات و شرایط خود، مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید و سفری رؤیایی برای خود بسازید. در ضمن می‌توانید تجربیات خود از هتل‌ های کیش را با ره بال آسمان به اشتراک بگذارید تا سایر گردشگرانی که قصد سفر به کیش دارند را در انتخاب هتل موردنظرشان راهنمایی کنید.

1 نظر
  1. sasha می گوید

    توی این لیست بهترینش هتل ترنج هست بعد داریوش. اگه قیمت و گرون‌بودن هتل براتون مهم نیست، برید ترنج در یک کلام عالیه، لوکس‌ترین هتل کیشه 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.