معرفی هتل ترنج کیش | هتلی با طرح بته جقه

0

بدون شک سفر به کیش انتخاب مناسبی برای گشت‌وگذار در جنوب ایران است. اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل‌های این جزیره اقامت کنید، هتل ترنج کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل زیبا سفرتان را به‌یادماندنی می‌کند.

هتل ترنج کیش کجاست؟

عکس هتل زیبای ترنج کیش

برای اقامت در زیباترین هتل در جزیره کیش راهی جنوب ایران بشوید. بعد از رسیدن به جزیره، مسیر را تا شمال غرب کیش ادامه بدهید. می‌توانید این هتل تماشایی را در مسیر میدان جاسک تا کلبه هور پیدا کنید.

معرفی هتل ترنج کیش

هتل زیبای ترنج از معروف‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره در ایران است. ساخت این هتل به سال 1394 بر می‌گردد. در نگاه اول همه گردشگرها جذب طراحی منحصربه‌فرد این هتل می‌شوند. اگر از نمای بالا به این مجموعه نگاه کنید طرح زیبای بته‌جقه را می‌بینید که بسیار چشمگیر است. برای ساخت این هتل، یکدست‌ترین بخش جزیره را انتخاب کردند. هتل پنج‌ستاره ترنج را در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی کردند که بخش ساحلی آن، ساختمانی چهارطبقه است؛ البته فاز ساحلی را هنوز کامل نکرده‌اند. در فاز دریایی این هتل، می‌توانید زیباترین چشم‌انداز دریا و طلوع خورشید را ببینید. مهندس‌ها در ساخت این مجموعه سعی کردند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند. در نزدیکی هتل ‌موج‌شکنی طبیعی ساخته‌اند که جلوی موج‌های بلند را می‌گیرد. در این مجموعه، دو جزیره مصنوعی کنار هتل ساحلی ساخته‌اند که پرندگان مختلفی در آن‌ها زندگی می‌کند. این جزیره‌ها در حفظ اکوسیستم منطقه نقش مهمی دارند.

امکانات هتل ترنج کیش

  • واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش

این هتل 100 واحد اقامتی دارد و اتاق‌های مختلف 40 متری، 60متری و 120 متری را برای گردشگر‌ها آماده کرده‌اند. اقامتگاه‌ها را در مسیری یک‌کیلومتری پشت هم ساخته‌ا‌ند که با اسکله‌ای چوبی به هم متصل است. کمی در این اسکله قدم بزنید و از منظره تماشایی دریا لذت ببرید. این اسکله دیدنی سوژه بسیار زیبایی در عکس‌هایتان می‌شود. جذاب‌ترین بخش هر اقامتگاه کف شیشه‌ای آن است. تصورش را کنید. تماشای حرکت ماهی‌ها، جریان جادویی آب دریا و اتفاق‌های شگفت‌انگیز در زیر دریا سفرتان را هیجان‌انگیر می‌کند. تمامی این اتاق‌ها بالکنی اختصاصی دارند که می‌توانید لحظه‌های خوشی را در آن بگذرانید.

  • اتاق‌های دوتخته

اتاق‌های دوتخته در هتل ترنج کیش به سه مدل تقسیم می‌شوند. هرکدام از اتاق‌های دوتخته ترنج، دوتخته غروب و دوتخته دریا ویژگی‌منحصربه‌فردی دارد. در بعضی از اتاق‌های دوتخته، دو تخت تک‌نفره و در باقی اتاق‌ها ‌یک تخت دونفره گذاشته‌اند. در بعضی از این اتاق‌ها می‌توانید سرویس اضافه هم بگیرید.

  • سوئیت‌های رویال

هتل ترنج کیش سوئیت‌های دیگری به اسم رویال دارد. اگر اتاقی با وسعت بیشتر می‌خواهید، سوئیت‌های رویال انتخاب مناسبی می‌شود. این سوئیت‌‌ها را هم در سه مدل ترنج، غروب و دریا طراحی کرده‌اند.

  • سوئیت‌های وی آی پی (vip)

بد نیست سری هم به لوکس‌ترین اتاق هتل ترنج کیش بزنید. سوئیت‌های امپریال، با مساحت 120 مترمربع دوخوابه هستند و امکانات بی‌نظیری برای اقامت دارند. یکی از این امکانات وان‌های اختصاصی در بالکن این سوئیت‌ها است.

  • خدمات رایگان اتاق‌های هتل ترنج کیش

با اجاره اتاق بعضی از خدمات هتل برایتان رایگان محسوب می‌شود. اتاق‌ها مجهز به اینترنت هستند. ماشین‌های مخصوصی شما را در رفت‌وبرگشت به فرودگاه همراهی می‌کنند؛ البته این سرویس در ساعاتی از روز تعطیل است. می‌توانید از استخر، سالن بدن‌سازی، خانه کودک و والیبال ساحلی، صبحانه بوفه و مینی‌بار (شارژ اولیه) استفاده کنید. هتل، سرویسی روزانه برای رفتن به مراکز خرید دارد که در اختیارتان می‌گذارد.

  • رستوران و کافی شاپ

هتل ترنج کیش سه رستوران برای پذیرایی از مهمان‌هایش دارد. رستوران خورشید و کافه گلف در فاز دریایی است. کف این رستوران‌و کافی‌شاپ شیشه‌ای است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش گردشگرها را جذب می‌کند. در این رستوران‌ها منوی کاملی از صبحانه‌ را با بهترین طعم‌ها را در اختیارتان می‌گذارند. غذاهای این رستوران هم طعمی لذیذ دارد و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. از غذاهای جنوبی گرفته تا غذاهای بین‌المللی، همه موجود است. در این رستوران‌ها از هر طرف نمای دریا در پیش چشم‌هایتان است و محو زیباییش می‌شوید. رستوران تاج ترنج، در بخش ساحلی است و فضایی باز دارد. اگر بعد از گشت‌وگذار خسته شدید، به کافی‌شاپ ساحلی بروید. منوی نوشیدنی‌ها هم پروپیمان است. هرکدام را بخواهید برایتان می‌آورند. لمکده ساحلی هتل ترنج هم فضای سنتی‌تری دارد. چای خوش ‌عطر و طعمش هم به راه است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

در این هتل امکانات بسیاری برای گردشگرها مهیا کرده‌اند. می‌توانید از سالن‌های اسپا_ماساژ با کف‌های شیشه‌ای استفاده کنید. اگر اهل ورزش‌کردن و فعالیت‌های ورزشی هستید، می‌توانید به سالن بدن‌سازی، بیلیارد و فوتبال‌دستی بروید. این هتل برای رفت‌وآمد راحت‌تر، ماشین‌هایی را مخصوص اجاره‌کردن دارد. خانه بازی کودک، استخر، سونا، جکوزی، دوچرخه‌سواری، آتلیه عکاسی، اورژانس سالن کنفرانس و روم سرویس از دیگر خدمات هتل است.

قوانین رزرو هتل ترنج کیش

برای رزرو اتاق‌های هتل باید هزینه کامل را بپردازید تا رزروتان ثبت شود. در ایام نوروز هم نمی‌توانید کمتر از چهارشب را رزرو کنید. برای اجاره یک شب، فقط به بعضی از اتاق‌ها دسترسی دارید و شامل تمام اتاق‌ها نمی‌شود.

قوانین کنسلی هتل ترنج کیش

هتل ترنج هم مثل هر هتل دیگری قوانینی برای کنسلی دارد. برای تغییر اسم و تاریخ اتاقی که رزرو کرده‌اید، باید تا سه روز قبل از رفتن اطلاع بدهید. برای کنسل‌کردن تا 72 ساعت قبل از ورود به هتل، نصف هزینه یک شب اقامت را باید بپردازید. اگر 48 تا 24 ساعت قبل از ورود، رزروتان را کنسل کنید، هزینه یک شب کامل را از شما می‌گیرند. کنسل‌کردن اتاق‌ها در 24 ساعت قبل از ورود جریمه سنگین‌تری دارد و باید هزینه کل شب‌های اقامت را بپردازید. اجاره اتاق‌ها برای کودکان کمتر از ۵ سال بدون استفاده از سرویس‌ها رایگان است؛ اما اگر کودکتان بیشتر از ۵ سال داشته باشد، یک بزرگسال محسوب می‌شود.

هزینه اقامت در هتل ترنج کیش

اجاره اتاق‌های رویال و دو تخته در مهرماه سال ۱۴۰۰ برای هر شب حدود ۵.۵ میلیون تومان است؛ البته اجاره بعضی از اتاق‌های رویال با ۴.۵ میلیون تومان هم وجود دارد. اجاره اتاق‌های ویژه نسبت به دیگر سوئیت‌ها بیشتر است. هزینه سوئیت‌های امپریال برای هر شب حدود ۱۰.۵ میلیون می‌شود. بی‌شک در زمان‌های مختلف این قیمت کاهش یا افزایش خواهد داشت؛ بنابراین می‌توانید لیست دقیق هزینه‌ها را از سایت هتل ببینید.

فاصله هتل ترنج تا جاذبه های کیش

با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به جاهای دیدنی کیش بروید. کشتی یونانی کیش، شهر زیرزمینی کاریز و شهر قدیمی حریره فقط ۷ کیلومتر با هتل فاصله دارند. در فاصله 20دقیقه‌ای از هتل، به مراکز خریدی مثل زیتون، بازار پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید پانیذ می‌رسید. اگر دوست داشتید، سری هم به خانه بومیان کیش بزنید. این جای دیدنی 1924 متر با هتل فاصله دارد. مجموعه ورزشی میر مهنا هم در 804متری هتل است. از دیگر جاهای دیدنی کیش مرکز خرید میکامال و تله کابین میکامال است که با خودرو 12دقیقه‌ای به آن می‌رسید. برای رفتن به پارک دلفین کیش هم 20دقیقه‌ای در راه هستید.

بهترین زمان رزرو و اقامت

دیگر خودتان می‌دانید جنوب آب‌وهوایی گرم دارد. همچنین به خاطر قرارگرفتن در وسط آب، رطوبت زیادی را در این جزیره حس می‌کنید. میزان رطوبت و گرمای هوا در اواخر بهار و تابستان شدید است. این زمان از سال گردشگرهای کمتری به کیش می‌روند و جای تعجبی نیست که هزینه اجاره اتاق‌ها کمی ارزان‌تر باشد. شش ماه دوم و اوایل بهار بهترین زمان اقامت در کیش است. یادتان باشد برای اجاره هتل ترنج کیش در ایام عید از ماه‌های قبل اقدام کنید.

 

مسیر دسترسی

برای رفتن به جنوب ایران و جزیره کیش می‌توانید راه زمینی یا هوایی را انتخاب کنید. اگر مسیر حرکتتان از تهران باشد، باید از شهرهای قم، کاشان، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم و هرمزگان بگذرید. بعد از رسیدن به هرمزگان می‌توانید از بندرهای لنگه، آفتاب و چارک به طرف جزیره بروید. انتخابش با خودتان. فاصله بندر آفتاب تا جزیره کیش 30 دقیقه است و کمترین مسافت را دارد. اگر از بندر چارک بروید، 60 دقیقه در راه هستید. مسیر بندر لنگه از باقی مسیرها طولانی‌تر است به 150 دقیقه می‌رسد. بعد از پشت‌سرگذاشتن مسیر آبی، به طرف شمال غرب جزیره بروید. در ابتدای جاده جهان و ما بین میدان جاسک و کلبه هور، هتل ترنج کیش خودنمایی می‌کند. فاصله هتل ترنج تا فرودگاه بین‌المللی کیش 12 کیلومتر است.

شماره تماس07644474114
زمان تحویل اتاق‌ها و تخلیه اتاق هاساعت ۱۴:۰۰ تحویل ساعت ۱۲:۰۰ظهر تخلیه
صفحه اینستاگرام هتل ترنجtoranj_marine_hotel@
آدرس سایت هتل ترنجtoranj-hotel.com
آدرسجزیره کیش. ابتدای جاده جهان. بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل ترنج کیش از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های ایران است. تلاش کردیم تا تمام بخش‌های هتل را در این سفر مجازی با ره بال آسمان به شما معرفی کنیم. اگر تجربه اقامت در این هتل را دارید، حرف‌هایتان شنیدن دارد. برایمان در کامنت‌ها بنویسید.

استان هرمزگان، جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور.

شش ماه دوم سال بهترین زمان سفر به کیش است؛ اما در تابستان به خاطر حجم کم مسافرها به جنوب هزینه اجاره‌ها کمی ارزان‌تر است.

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش، مجموعه میرمهنا، شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره، کشتی یونایی کیش و…

ساعت 14 زمان تحویل و ساعت 12 ظهر زمان تخلیه است.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.