مرکز خرید پالادیوم تهران | لوکس ترین مرکز خرید پایتخت

6

تهران، پایتخت بزرگ و زیبای ایران جاذبه‌های فراوانی دارد. این شهر به‌عنوان شهری بزرگ و مدرن، میزبان مرکز خرید و مجموعه‌های تجاری متعدد است که بعضی از آن‌ها لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مراکز تجاری ایران هستند. در واقع تهران از نظر مرکز خرید هیچ کم‌وکسری ندارد. مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بزرگ‌ترین، مشهورترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران است. این مرکز خرید در محله رعفرانیه قرار دارد و بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف مثل پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و… در آن شعبه دارند. تنوع فروشگاه‌ها در این مجموعه و معماری زیبای ساختمان این مرکز، توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. برای اینکه با این مرکز خرید مدرن در تهران آشنا شوید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

چرا مرکز خرید پلادیوم؟

همان طور که در مقدمه گفتیم، مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از بهترین مراکز تجاری شهر است. هر آنچه بخواهید از بهترین برندها دنیا در آن پیدا می‌شود. غیر از فروشگاه و مراکز تجاری، امکانات مختلفی مثل باشگاه ورزشی، خشکشویی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و… نیز دارد. در این مرکز می‌توانید کودکانتان ره به مهد بسپارید و خودتان با خیال راحت و بدون دغدغه به گشت‌وگذار مشغول شوید و از خرید لذت ببرید.

تصویری از پاساژ پالادیوم

البته مثل همه مراکز خرید بزرگ دنیا، پالادیوم تهران هم فودکورت دارد که در آن می‌توانید غذایی بخورید و برای ادامه خرید تجدید قوا کنید. با توجه به همه این ویژگی‌ها مشخص است که چرا قرار است به این مرکز بپردازیم.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

تصویری از مغازه های پاساژ پلادیوم

حتماً تعریف‌هایی که از این مرکز کردیم شما را مشتاق کرده تا بدانید مرکز خرید پالادیوم کجاست. مرکز خرید پالادیوم یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران و یکی از جاهای تفریحی تهران است. این مرکز تجاری در شمال تهران در محله زعفرانیه قرار دارد. علاوه بر زیبایی بنای این مرکز که جذابی خاصی دارد، از دلایلی که باعث شده این مرکز خرید در مرکز توجه خاص‌پسندان قرار بگیرد، تنوع فروشگاه‌ها و محصولاتی است که عرضه می‌کنند. علاوه بر فروشگاه امکانات تفریحی و رفاهی متعددی دارد. به خاطر همین فقط یک مرکز تجاری برای خرید نیست و می‌تواند مثل یک مرکز تفریحی عالی، ساعاتی شما را سرگرم کند.

معماری مرکز خرید پالادیوم

تصویری از پاساژ پلادیوم

ساختمان پاساژ پالادیوم در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع قرار گرفته است. این مرکز تجاری شامل ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران و کافه و فودکورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی ۱۳ طبقه و از ضلع شمالی ۱۱ طبقه است. طبقه‌های بالایی این مرکز مختص دفاتر اداری است و بیشتر آن در اختیار آژانس‌های گردشگری، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بیمه هستند.

ساخت این مرکز خرید مدرن در سال ۱۳۸۸ شروع شد و تقریباً ۳ سال کشید و نهایتاً در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید. در واقع این مرکز خرید یکی از مراکز تجاری نسبتاً جدید تهران است؛ ولی در همین مدت کوتاه توانسته توجه ساکنان و مسافران تهران را جلب کند و در بین مردم محبوبیت خاصی داشته باشد.

ویژگی‌های پاساژ پالادیوم

تصویری از سردر ورودی پاساژ پالادیوم

یکی از ویژگی‌های خاص مرکز خرید پالایدوم معماری دیدنی آن است. برای طراحی آن از اشکالی هندسی مختلف استفاده شده است. نام این مجموعه با خطی زیبا و با سنگ نقره‌ای روی پس زمینه‌ای قهوه‌ای بالای در ورودی آن حک شده است.

مرکز خرید پالادیوم زیاد مرتفع نیست؛ ولی قوس‌های دایره‌ای شکل که نمای اصلی آن را تشکیل داده است، نشان می‌دهد که فضای بسیار بزرگی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های معماری مرکز خرید پالادیوم عبارت است از:

  • طراحی ایمن و محکم در مقابل حوادث، همراه با مدیریت هوشمند و منضبط؛
  • انتخاب دقیق و چیدمان متناسب با کاربری‌های متنوع؛
  • استفاده از مدرن‌ترین روش‌های علمی و تکنولوژی روز دنیا در ساخت و مدیریت مجموعه.
  • معمار مرکز خرید پالادیوم

تصویری از مرکز خرید پالادیوم تهران

طراحی و معماری پاساژ پالادیوم را پدرام امن زاده انجام داده است. ایشان یکی از بهترین معماران کشور و دارای مدرک DBA گرایش عمران‌ساخت و کارشناسی ارشد مهندسی معماری است.

معرفی بخش‌های مختلف پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم مثل اکثر مراکز خرید بزرگ دنیا یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است. در واقع فقط به فروشگاه محدود نمی‌شود و امکانات و بخش‌های مختلفی دارد. از دفاتر اداری گرفته تا رستوران و حتی باشگاه ورزشی. در واقع اینجا یک مجموعه کامل تفریحی و تجاری است که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذارید و از امکانات متعددش استفاده کنید. در ادامه بیشتر درباره این بخش‌ها صحبت می‌کنیم.

  • واحدهای تجاری و فروشگاه‌ها

تصویری از مرکز خرید پالادیوم تهران

پاساژ پالادیوم بیشتر از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه دارد. در این فروشگاه‌ها انواع و اقسام کالاهای متنوع از برندهای معروف بین‌المللی و ایرانی به فروش می‌رسد. اگر دنبال خرید محصولاتی باکیفیت هستید، بدون شک در بازار پالادیوم می‌توانید چیزی که مدنظر دارید را پیدا کنید.

محصولات فروشگاه‌ها فقط به پوشاک ختم نمی‌شود. وسایل ورزشی، عطر و زیورآلات، لوازم آرایشی، شال و روسری، طلا و جواهر، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی و… هم در بازار پالادیوم برای فروش عرضه شده است. به عبارتی فرقی نمی‌کند دنبال کفش و لباس باشید یا لوازم جانبی گوشی و محصولات الکترونیکی، در هر صورت اگر دوست دارید اجناس اصیل و باکیفیت بخرید، از این مجموعه تجاری دست خالی بیرون نمی‌روید.

  • برندهای موجود در مرکز خرید پالادیوم

تصویری از مغازه های مرکز خرید تهران

اگر از آن دسته افرادی هستید که لباس‌های برند می‌پوشند و از وسایل برند استفاده می‌کنند، در پالادیوم می‌توانید آنچه را دنبالش می‌گردید پیدا کنید. از جمله محصولات و برندهای محبوبی که در این پاساژ می‌تواند خریداری کنید می‌توان به نام‌های آشنایی مثل آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست و… اشاره کرد.

برای مثال اگر دنبال خرید پوشاک و وسایل ورزشی هستید، می‌توانید محصولات برندهایی مثل ریبوک، نایکی و آدیداس را بخرید. پوشاک و کیف و کفش از برندهای منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت، سوپردرای، گابور، جیوکس، رنو، اسکچرز و آلدو و … در مرکز خرید پالادیوم پیدا می‌شوند. برای خرید عینک و ساعت هم به لومیر، نقره پرنسس و رامی سر بزنید.

تصویری از مغازه های مرکز خرید پالادیوم

در مرکز تجاری پالادیوم می‌توانید جدیدترین لوازم الکترونیکی و لوازم برقی منزل را بخرید. برندهای مشهوری مثل اپل و سامسونگ در این مجموعه نمایندگی دارند و به خاطر تنوع محصولات، تقریبا شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین فروشگاه‌های برند در تهران هستند.

  • طلا و جواهر در پالادیوم

یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید برای خرید آن به پالادیوم سر بزنید، طلا و جواهر است. اگر دنبال زیورآلات خاصی هستید که شبیه آن هیچ کجای دیگر پیدا نشود یا دوست دارید خودتان طرحی را برای ساخت زیورآلات سفارش دهید، می‌توانید به گالری‌های طلا و جواهر در پالادیوم مراجعه کنید. از مشهورترین گالری‌های طلا و جواهر این مرکز می‌توان به گوهربین، جواهری ملکان، جواهری گلستان، دورریس، جواهری امیدوار، سنجاق و فیروز اشاره کرد که محصولاتی برای خاص‌پسندان دارند.

  • اسباب بازی در مرکز خرید پالادیوم

بچه‌ها هم ناراضی از پالادیوم بیرون نمی‌روند. اگر خودتان فرزند کوچک دارید یا می‌خواهید برای کسی هدیه بخرید یا حتی خودتان اهل بازی‌های فکری و رومیزی هستید، حتماً به یکی از بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌فروشی‌های خاورمیانه سر بزنید.

اسباب‌بازی‌فروشی ماتی لوس نماینده فروش ۲۰۰ برند معروف و پرطرفدار در زمینه اسباب‌بازی است و حدود هزار مترمربع مساحت دارد. برندهای لگو، کایولا، رونزبرگر و وی تک را می‌توانید در ماتی لوس پیدا کنید. البته فراموش نکنید که این اسباب‌بازی‌های زیبا و باکیفیت، قیمت‌های زیادی دارند. اگر نمی‌توانید برای خرید آن‌ها هزینه کنید، شاید بهتر باشد که با بچه‌ها به این فروشگاه بزرگ سر نزنید. هرچند دیدن اسباب بازی‌ها هم لذت خاصی دارد و می‌تواند برای دقایقی شما را از دنیای پردغدغه بزرگسالی جدا کند.

  • خرید خوراکی از پالادیوم

حتی اگر در فکر خرید خوراکی هستید، پالادیوم جای خوبی برای خرید کردن است. انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه از بهترین برندها در پالادیوم عرضه می‌شود. غیر از خرید این خوراکی‌ها در فودکورت‌ها هم می‌توانید دلی از عزا دربیاورید و عصرانه یا شام و ناهار لذیذی نوش جان کنید.

  • کتاب فروشی پالادیوم

پالادیوم برای علاقه‌مندان به کتاب هم جای مناسبی برای خرید است. علاوه بر کتابخانه که از فضای فرهنگی آن می‌توانید استفاده کنید، در فروشگاه بوک لند می‌توانید بهترین محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر را بخرید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، تماشای کتاب‌ها و محصولات فرهنگی می‌تواند تجربه جذاب و دلنشینی باشد.

قیمت اجناس در پالادیوم

این نکته را فراموش نکنید هر محصولی که در این مرکز خرید دنبال آن باشید از بهترین برندها عرضه می‌شود؛ در نتیجه قیمت اجناس بسیار زیاد است. به سخن دیگر محصولات اصل از برندهای مشهور بین‌المللی در این مجموعه عرضه می‌شود که ممکن است هر کسی توانایی خرید آن را نداشته باشد.

  • واحدهای فودکورت و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

تصویری از کافه رستوران مرکز خرید پالادیوم تهران

بخش مهمی از تفریحات ما را غذاخوردن در رستوران‌ها و امتحان‌کردن نوشیدنی‌های جدید در کافی‌شاپ‌ها تشکیل می‌دهد. در مرکز خرید پالایدوم هم می‌توانید بعد از خرید و گشت‌وگذار به یکی از رستوران‌ها و کافه‌ها و فودکورت‌ها سر بزنید و غذایی لذیذ نوش جان کنید.

در مجتمع پالادیوم دو فودکورت وجود دارد. یکی از آن‌ها در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم است. در فودکورت طبقه همکف بیشتر می‌توانید انواع میان‌وعده‌ها، کیک و شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید. اما اگر می‌خواهید وعده اصلی غذایی را نوش جان کنید و دنبال غذاهای متنوع هستید، به فودکورت طبقه سوم سر بزنید.

در فودکورت طبقه سوم میزها و صندلی‌های یکدست قرار دارد. غذاهای بسیار متنوعی برای سلیقه‌های مختلف در این فودکورت سرو می‌شود. کیفیت و تنوع غذا در این فودکورت به قدری زیاد است که بسیاری از افراد نه برای خرید، بلکه فقط برای غذاخوردن به مجتمع پالادیوم سر می‌زنند. از غذای دریایی گرفته تا انواع فست فود، غذای ترکی، ایتالیایی و سنتی در منوی فودکورت پیدا می‌شود. بی‌شک هر سلیقه‌ای که داشته باشید، حتماً غذای محبوب خود را در این فودکورت پیدا می‌کنید.

  • سوپرمارکت

در این مرکز تجاری بزرگ سوپرمارکت هم وجود دارد؛ در نتیجه هر خریدی که داشته باشید، می‌توانید همین جا انجام دهید. یک هایپرمارکت بزرگ و مجهز در طبقه همکف این مرکز وجود دارد. هر آنچه که برای خرید وسایل خانه و آشپزخانه نیاز دارید می‌توانید از این مجموعه خریداری کنید. انواع خوراکی‌ها، فراورده‌های دامی منجمد و تازه، انواع لبنیات، میوه و سبزیجات تازه و مناسب فصل و سایر اقلام و خوراکی‌ها با بهترین کیفیت در این مرکز به فروش می‌رسد.

  • داروخانه پالادیوم

این مجتمع تجاری حتی داروخانه هم دارد. در داروخانه پالادیوم انواع داروهای داخلی و خارجی، داروهای ترکیبی، بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی، لوازم بهداشتی و دارویی مخصوص کودک، انواع مکمل‌های غذایی، انواع مکمل‌های ورزشی وجود دارد.

  • واحدهای اداری پالادیوم

تصویری از مرکز خرید پالادیوم

در طبقات بالای این مرکز خرید چندین واحد و دفتر اداری وجود دارد. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، این دفاتر اداری بیشتر در اختیار آژانس‌های گردشگری، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بیمه است.

  • موسسه موسیقی پارس پلاس در مرکز خرید پالادیوم

تصویری از موسسه موسیقی پارس پلاس مرکز خرید پلادیوم

شاید تعجب کنید ولی در مرکز خرید پالایدوم تهران یک مؤسسه موسیقی هم وجود دارد. این مؤسسه در ساختمان شماره دوم در طبقه ششم واقع شده است. این آموزشگاه در زمینه آموزش موسیقی کودکان فعالیت می‌کند و هدف اصلی آن حفظ و اشاعه موسیقی کودکان و توسعه روش‌های خلاقانه برای آموزش موسیقی است. البته این مجموعه یک شعبه دیگر در خیابان ملاصدرا دارد.

این آموزشگاه با داشتن امتیاز درجه یک و ممتاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات زیر را ارائه می‌کند:

  • برگزاری کلاس‌های آموزشی موسیقی ارف برای کودکان و نوجوانان؛
  • آموزش مربیان در سراسر ایران؛
  • مشاور روان‌شناسی؛
  • نمایش خلاق؛
  • خوشنویسی؛
  • دوره های پیشرفته؛
  • آواز گروهی (کر)؛
  • ارکستر؛
  • سازهای ایرانی؛
  • سازهای جهانی؛
  • دروس تئوری؛
  • رهبری؛
  • مربیگری؛
  • خلاقیت تصویری.

امکانات آموزشی و تخصصی کلاس‌های ساز در این مجموعه

نمایی از موسسه موسیقی پارس پلاس مرکز خرید پلادیوم نهران

پیانو (در همه کلاس‌های پیانو)؛
دستگاه پخش و ضبط موسیقی؛
دیوارهای آکوستیک برای کنترل انتقال صوت؛
منابع موسیقایی (کتاب، نت و آثار صوتی و تصویری).

  • پالاپت

اگر از علاقه‌مندان به حیوانات خانگی هستید و در خانه حیوان خانگی دارید، در مرکز خرید پالادیوم می‌توانید به بهترین امکانات و خدمات مرتبط با حیوانات خانگی دست پیدا کنید. مجموعه پالاپت در این مجتمع تجاری، توانسته است بیش از ۱۴ نوع «خدمات مرتبط با حیوانات» را مهیا کند. تیمی مجرب از دامپزشکان در این مجموعه آماده پذیرش حیوان خانگی شما هستند. علاوه بر این اگر به قصد خرید و گشت‌وگذار به پالادیوم سر زده‌اید، می‌توانید حیوان خانگی خود را به پالاپت بسپارید و با خیال راحت خرید کنید.

این مجموعه در ساختمان شماره دو در طبقه پنجم قرار گرفته است.
  • خانه‌بازی پالادیوم برایت کیدو

نمایی از وسایل بازی در خانه بازی پالادیوم

خانه بازی پالادیوم در ساختمان شماره دو در طبقه هشتم قرار دارد. اگر دوست دارید ساعت‌ها در این مجتمع تجاری خرید کنید و به فروشگاه‌ها سر بزنید، ممکن است بچه‌هایی که همراهتان هستند خسته شوند. برای اینکه با خیال راحت خرید کنید می‌توانید بچه‌ها را به خانه بازی بسپارید تا با وسایل تفریحی و هم‌سن‌و سالان‌شان بازی کنند و لذت ببرند.

تصویری از خانه بازی مرکز خرید پالادیوم

علاوه بر امکانات کافی و جذاب برای سرگرمی بچه‌ها، این مجموعه چند وقت یک بار رویدادهای مفرحی برای بچه‌ها برگزار می‌کند به‌خصوص در روز ۱۶ مهر که روز جهانی کودک است. این جشن «پالادیوم به وقت کودکی» نام دارد.

برایت کیدو پالادیوم ۷ روز هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
  • باشگاه‌های ورزشی و استخر پالادیوم

در طبقه ششم این مجتمع تجاری یک مجموعه ورزشی بزرگ با مساحت بیش از ۲هزار مترمربع در نظر گرفته شده است. این مجموعه ورزشی بخش‌های مختلفی دارد از جمله سالن بدنسازی، استخر و مدرن‌ترین و به‌روزترین تجهیزات ورزشی دنیا را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. این مجموعه همواره در حال برگزاری کلاس‌های ورزشی مختلف است؛ از یوگا و بدنسازی و کشتی گرفته تا پیلاتس، تای چی، زومبا، اسپینینگ، بادی جیم، بادی اتک و تی آر ایکس. در واقع هر ورزشی که برای سلامتی و تناسب اندام خود بخواهید، با بهترین و جدیدترین امکانات و مربی‌ها در مجموعه ورزشی پالادیوم قابل انجام است.

یکی دیگر از بخش‌های محبوب این مجموعه ورزشی، بخش ماساژ و اسپا است که می‌توانید خستگی یک روز کاری طولانی را از تنتان بیرون کند.

  • کتابخانه پالادیوم

تصویری از کتابخانه مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز تجاری پالادیوم از نظر امکانات تفریحی و فرهنگی، یک مجموعه کامل است. پالادیوم یک کتابخانه مدرن و مجهز هم دارد که در آن انواع کتاب با موضوعات مختلف و برای همه سلیقه‌ها و سنین در اختیار مردم قرار گرفته است. در محیط آرامش‌بخش این کتابخانه می‌توانید کتاب‌ها و مجلات محبوب خود را مطالعه کنید. علاوه بر این رویدادهای فرهنگی مرتبط با کتابخوانی هم گاهی با حضور نویسندگان و هنرمندان در این مجموعه برگزار می‌شود که معمولاً مردم و دوست‌داران فرهنگ از آن استقبال می‌کنند.

باشگاه مشتریان مرکز خرید پالادیوم

مرکز تجاری پالادیوم باشگاه مشتریان هم دارد. با عضویت در این باشگاه و دریافت کارت عضویت می‌توانید با مقدار مشخصی خرید از فروشگاه‌های مختلف، امتیاز بگیرید و بعداً از این امتیازها برای دریافت اعتبار خرید استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید کارت ویژه پارکینگ هم بگیرید. البته این امکان برای مشتریان دائمی پالادیوم مناسب است که بیشتر خریدهای خود را از همین مرکز انجام می‌دهند.

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالایدوم تهران دسترسی راحتی دارد و تقریباً هر جای تهران که باشید می‌توانید خودتان را به‌راحتی به این مرکز تجاری برسانید و از خرید کردن لذت ببرید. برای دستری به مرکز خرید پالادیوم سه راه وجود دارد که در در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم.

هزینه ورودیرایگان
ساعت بازدید10 صبح تا 10 شب
شماره تماس02122010600
اینستاگرامpalladiummall.official@
آدرستهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم
  • دسترسی به مرکز خرید پالادیوم با ماشین شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی به مراکز خرید سر بزنند به‌خصوص زمانی که قصد دارند کلی خرید کنند و مطمئناً دست خالی برنخواهند گشت. اگر شما هم دوست دارید با ماشین شخصی به پالادیوم بروید، مسیر خیابان ولیعصر را در پیش بگیرید. در این خیابان بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، به طرف خروجی که در سمت چپ خیابان ولیعصر به طرف زعفرانیه وجود دارد مسیر خود را ادامه دهید تا وارد خابان مقدس اردبیلی شوید. برای اینکه ماشین را در پارکینگ پالادیوم پارک کنید بعد از عبور از خیابان مقدس اردبیلی به کوچه عروضی بروید که پارکینگ پالادیوم در آن قرار گرفته است.

  • دسترسی به مرکز خرید پالادیوم با تاکسی

برای اینکه با تاکسی خودتان را به این مرکز تجاری برسانید ابتدا به تجریش بروید. از تجریش تاکسی‌های زعفرانیه را سوار شوید تا به مقصد برسید.

  • دسترسی به مرکز خرید پالادیوم با مترو

نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم، مترو میدان تجریش در خط یک است. در این خط باید در ایستگاه تجریش پیاده شوید و با تاکسی‌های تهران-ولنجک که به سمت زعفرانیه می‌روند، به مرکز خرید پالادیوم برسید.

پالادیوم یکی از بهترین مراکز خرید تهران است. در ره بال آسمان بیشتر جاذبه‌های تهران را معرفی کردیم. در مطلب راهنمای سفر تهران می‌توانید بیشتر با پایتخت بزرگ ایران آشنا شوید. اگر تحربه‌ای از خرید و گشت‌وگذار در مرکز خرید پالادیوم دارید در کامنت‌ها با سایر مخاطبان ره بال آسمان در میان بگذارید.

ایستگاه مترو میدان تجریش در خط یک است

این مرکز تجاری در شمال تهران در محله زعفرانیه قرار دارد.

واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳، سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان هستند.

خیر. مرکز خرید پالادیوم هزینه ورودی ندارد ولی برای استفاده از خدمات و امکانات مختلف آن مثلا خانه بازی، باشگاه، کتابخانه و… باید هزینه جداگانه بپردازید.

4/5 (5 نظر)
6 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    مرکز خرید پالادیوم جمعه ها باز است؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. بله باز است؛ اما برای اطلاع دقیق‌تر ساعات کار در ایام کرونا، با این شماره تماس بگیرین: 02122010600

  2. Nasrin می گوید

    سلام رستوران خاتون توهمین مرکز خرید پالادیوم هست؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. یه آدرس از رستوران خاتون توی نشان ثبت شده و اونم اینه: تهران، خیابان رودکی، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۴۸۵

  3. نادر محمدی می گوید

    سلام
    در برخی از مواقع امتیاز کسب شده مسیج نمیشود راهکار چیست
    با تشکر

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز.
      با این شماره تماس بگیرید.
      02122010600

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.