مراکز خرید تهران | معرفی بهترین پاساژها و مراکز تجاری پایتخت

0

مرکز انتخاب مرکز خریدی مناسب در بین مراکز خرید تهران کار ساده‌ای نیست؛ زیرا در جای‌جای این کلانشهر عظیم، مراکز خریدی وجود دارند که هر‌کدام کالا‌های خاصی را عرضه می‌کنند و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند. دسترسی به راهنمایی جامع و کامل در‌خصوص مراکز خرید تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خود و منطقه‌ای که برای خرید در‌نظر دارید، مرکز خریدی مناسب را انتخاب کنید.

همچنین اگر شغلتان مربوط به پوشاک است و به‌دنبال مراکزی برای تهیه پوشاک فروشگاه خود هستید، برخی از مراکز خرید تهران بهترین انتخاب برایتان است. حتی اگر ساکن تهران هم نیستید کافی است از هر کجای ایران، برای خرید بلیط هواپیما تهران اقدام کنید تا بتوانید خیلی سریع خود را به بازار برسانید. ما در این مقاله سعی داشته‌ایم تا تمامی مراکز خرید کوچک و بزرگ سراسر تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب بهترین مرکز خرید بر‌اساس نیازتان، خریدی رضایت‌بخش و دل‌چسب را تجربه کنید.

فهرست مطالب

معرفی مراکز خرید شمال تهران 

بازار تجریش | از معروف‌ترین مراکز خرید قدیمی تهران

بازار تجریش بازاری بسیار معروف، قدیمی و پر‌هیاهو در شمال شهر تهران است که افراد زیادی برای گردش و خرید به آن مراجعه می‌کنند. این بازار از‌ جمله مراکز خرید بزرگ تهران است که در آن انواع اجناس با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. بازار میوه تجریش نیز از جذاب‌ترین بخش‌های این بازار است که در آن انواع میوه، حتی کمیاب‌ترین میوه‌ها یافت می‌شوند.

 وجود مساجد، تکیه‌ها و امامزاده، با ساختمان‌های زیبا و قدیمی، این بازار را به مرکزی تجاری و فرهنگی تبدیل کرده است. همچنین وجود جاذبه‌های دیدنی‌ همچون دربند، کاخ سعد‌آباد، کاخ نیاوران و باغ فردوس تهران و همچنین رستوران‌ها و کافه‌هایی در نزدیکی بازار تجریش، باعث شده است که این بازار قدیمی به گزینه‌ای جذاب برای گردش و خرید تبدیل شود. 

آدرس: تهران، منطقه شمیرانات، بین میدان تجریش و میدان قدس
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ تندیس | از‌جمله لوکس ترین پاساژ‌های تهران

نمایی از پاساژ تندیس از محبوبترین مراکز خرید تهران

تقریباً می‌توان گفت که پاساژ تندیس اولین مرکز خرید لوکس، مدرن و بزرگی بود که در پایتخت ایران تأسیس شد. پاساژ تندیس دارای ۴ طبقه تجاری با ۱۷۷ واحد مستقل و فعال است. اغلب فروشگاه‌های این پاساژ شامل بوتیک‌های لوکسی می‌شوند که اجناس آن‌ها معمولاً از برند‌های معروف و گران‌قیمت داخلی و خارجی است؛ از‌این‌رو می‌توان پاساژ تندیس را جزو گران‌ترین مراکز خرید تهران دانست. باید اشاره کنیم که در این مرکز خرید واحد‌های خدماتی همچون آرایشگاه، رستوران، صرافی، خیاطی و کارواش نیز وجود دارند. 

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید مریم | گران‌ترین مرکز خرید در تهران

مرکز خرید مریم را می‌توان گران‌ترین مرکز خرید در تهران معرفی کرد. در واحد‌های این مرکز خرید، اجناس متنوعی با قیمت های عجیب و سرسام‌آور عرضه می‌شوند. فقط قشر خاصی می‌توانند برای خرید به این پاساژ مراجعه کنند. جالب است بدانید بسیاری دیگر از مراکز خرید تهران که طی دهه‌های گذشته ساخته و تأسیس شده‌اند، به‌مراتب عظیم‌تر، لوکس‌تر و زیبا‌تر از مرکز خرید مریم هستند؛ با‌این‌حال مرکز خرید مریم توانسته توجه ثروتمند‌ترین قشر پایتخت را به خود جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 

پاساژ قائم | بازاری بزرگ و قدیمی در شمال تهران

نمایی از بازار قائم تجریش از مراکز خرید تهران

تقریباً بهترین مراکز خرید تهران در تجریش واقع شده‌اند و از‌ جمله مراکز خرید قدیمی و معروف تجریش، پاساژ قائم است. این پاساژ دارای ۳۰۰ واحد تجاری است که در ۵ طبقه این مجموعه قرار گرفته‌اند. در هر‌کدام از طبقات این پاساژ، اجناس مربوط به یک یا نهایتاً دو صنف، عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید انواع کالاها از پوشاک مردانه و زنانه تا طلا و جواهرات، تلفن همراه و لوازم جانبی آن، آثار هنری، وسایل سیسمونی و… به این پاساژ مراجعه کنید. 

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، بازار قائم تجریش
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 
نکته: این مرکز خرید در روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی، بسته است.

پالادیوم | مرکز خریدی مدرن با امکانات رفاهی و تفریحی 

تصویری از سردر ورودی پاساژ پالادیوم از مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم از‌ جمله مراکز خرید محبوب و پر‌طرفدار تهران بوده که علاوه‌بر واحد‌های تجاری، دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار جذابی است. مرکز خرید پالادیوم دارای بیش از ۱۶۰ واحد تجاری است که در آن‌ها انواع کالا‌ها از برند‌های لوکس و گران‌قیمت عرضه می‌شوند؛ از‌این‌رو می‌توان مرکز خرید پالادیوم را جزو گران‌ترین مراکز خرید تهران دانست. از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز تجاری پر‌طرفدار می‌توان به رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های ورزشی و استخر آن اشاره کرد. 

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

سانا سنتر | مرکز خریدی مدرن و تازه‌تأسیس در شمال تهران

سانا سنتر مرکز خریدی تازه‌تأسیس در شمال تهران است که توانسته در مدتی کوتاه، محبوبیت زیادی در بین پایتخت‌نشینان کسب کند. اصلی‌ترین علت محبوبیت این مرکز خرید، برخورد خوب و محترمانه فروشندگان این پاساژ با مشتریان است؛ زیرا مدیریت مرکز خرید سانا سنتر تأکید و نظارت جدی روی این موضوع دارد. در فروشگاه‌های این پاساژ انواع کالا از برند‌های معتبر عرضه می‌شوند. مرکز خرید سانا سنتر نیز همچون دیگر مراکز خرید مدرن و جدید تهران دارای امکانات رفاهی و تفریحی جذابی است. از‌ جمله امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز تجاری می‌توان به رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فود‌کورت، شهر‌بازی، اتاق مادر و کودک و نمازخانه اشاره کرد. 

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بعد از کوچه علوی
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

مرکز خرید اطلس نیاوران | از گران ترین پاساژ‌های تهران

مرکز خرید اطلس نیاوران برجی ۱۹‌طبقه است که طبقات آن شامل ۸ طبقه واحد‌های اداری، ۶ طبقه پارکینگ، ۴ طبقه واحد‌های تجاری و یک طبقه فود‌کورت می‌شوند. در بخش تجاری این مرکز خرید، فروشگاه‌هایی از اصناف مختلف مشغول فعالیت هستند که اغلب محصولاتی که عرضه می‌کنند، از برند‌های لوکس و گران‌قیمت است. از جذابیت‌های این مرکز خرید می‌توان به فضای سر‌سبز و نشاط‌‌‌‌آور پیرامون این برج زیبا و مرتفع اشاره داشت که برای افرادی که در دل آلودگی‌های کلان‌شهر تهران زندگی می‌کنند، جذابیت بسیاری دارد. 

آدرس: تهران، منطقه یک، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران
ساعات کاری: از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰ 

ارگ تجریش | مجموعه‌ای مفرح برای خرید و سرگرمی

نمایی از مرکز خرید ارگ تجریش از بزرگترین پاساژهای تهران

مرکز خرید ارگ تجریش یا  همان ارگ سنتر از آن دسته مراکز خرید تهران است که تمامی اعضای خانواده می‌توانند تمامی اجناس ضروری خود را از آن تهیه کنند؛ از‌این‌رو این مرکز خرید مقصد افراد مختلف برای خرید است. مجتمع ارگ تجریش دارای ۱۰ طبقه است که در ۵ طبقه آن واحد‌های تجاری قرار دارند و ۵ طبقه دیگر نیز به پارکینگ این مجموعه اختصاص داده شده است. همچنین این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی‌ همچون سالن سینما، سالن آمفی تئاتر، شهر‌بازی، فود‌کورت و چندین کافی‌شاپ و رستوران است. شهربازی مرکز خرید ارگ تجریش از بهترین شهربازی های تهران است که در خرید همراه با کودکان، حسابی به کمکتان می‌آید.

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان تجریش، ابتدای خیابان سعد‌آباد
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۲:۳۰

آسمان ونک | مقصد خانم‌های تهرانی برای خرید

مجتمع تجاری اداری آسمان ونک دارای ۱۱ طبقه اداری و ۲ طبقه تجاری است که در بخش تجاری آن ۶۵ فروشگاه قرار دارند. عمده فروشگا‌ه‌هایی که در مرکز خرید آسمان ونک وجود دارند، پوشاک، کیف و کفش زنانه را با قیمتی نسبتاً مناسب عرضه می‌کنند؛ از‌این‌رو این مرکز خرید معمولاً مقصد بسیاری از بانوان برای خرید و پاساژ‌گردی در تهران است. 

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ونک
ساعات کاری: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۲:۰۰

اسکای سنتر لواسان | از لوکس‌ترین مراکز خرید شمال تهران 

عکس مرکز خرید اسکای سنتر لواسان از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان از‌ جمله مراکز خرید لوکس تهران است که در فروشگاه‌های آن اجناسی از برند‌های مشهور و گران‌قیمت در دنیا، عرضه می‌شوند. ساختمان این مرکز خرید دارای ۹طبقه بوده و طراحی کلاسیک و فضای خاص این مجموعه چشم‌های شما را به خود خیره می‌کند. در این مرکز خرید رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی مجلل قرار دارند که در آن‌ها انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های ایرانی و بین‌الملل سرو می‌شوند.

آدرس: تهران، لواسانات، خیابان امام خمینی
ساعات کاری: از ساعت ۱۰: تا ۲۳:۰۰

مرکز خرید الماس | تجربه‌ای دل‌چسب از پاساژ‌گردی در تهران 

در بین لوکس‌ترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید الماس را نمی‌توان از‌ قلم انداخت. در این مرکز خرید عظیم با ساختمانی چشم‌نواز، واحد‌های تجاری متنوعی آماده عرضه اجناس لوکس از برند‌های معروف هستند. رستوران و کافی‌شاپ این مجتمع نیز خریدی خوشمزه را به شما هدیه می‌دهند. در‌نهایت اگر می‌خواهید خریدی با‌کیفیت و لذت‌بخش داشته باشید، این مرکز خرید مناسب شماست. 

آدرس: تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، چهارراه مینی سیتی، بلوار نیروی زمینی
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۱۵

آوا سنتر | مرکز خریدی لوکس با نمایی خیره کننده 

مرکز خرید آوا سنتر با معماری خاص و نور‌پردازی خیره‌کننده‌اش، از‌ جمله مراکز خرید محبوب در شمال پایتخت ایران است. این مرکز تجاری عظیم دارای ۱۶ طبقه بوده که در طبقات آن حدود ۹۰ واحد تجاری، چندین رستوران شیک و مجلل، فود کورت، نمایشگاه ماشین، پارکینگی با ظرفیت عالی و… قرار دارند. مرکز خرید آوا سنتر به فروشگاه‌های لوکس طلا و جواهری که در مرکز آن قرار دارند معروف است؛ اما باید اشاره کنیم که در این مرکز خرید فروشگاه‌های دیگری با ارائه اجناس متنوع همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و کتاب نیز وجود دارند. 

آدرس: تهران، خیابان اقدسیه، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع تجاری آوا سنتر
ساعات کاری: از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۴۵ 

سام سنتر | میزبان لوکس‌ترین و گران‌ترین برند‌های دنیا

مرکز خرید سام سنتر از‌ جمله لوکس‌ترین و گران‌ترین پاساژ‌های تهران است. معماری خاص و منحصر‌به‌فرد داخلی این مرکز خرید در کنار نمای خارجی چشم‌نواز و نور‌پردازی خیره‌کننده‌اش، مجموعه‌ای لوکس و مجلل را برای حضور گران‌ترین برند‌های داخلی و خارجی ایجاد کرده‌اند. در آخرین طبقه این مرکز تجاری، ۴ رستوران با فضایی شیک و چشم‌اندازی زیبا از شهر قرار دارند. رستوران‌های این مرکز خرید لذیذ‌ترین و با‌کیفیت‌ترین غذا‌ها را به‌منظور ایجاد لحظاتی مفرح و دلچسب برای مشتریان، سرو می‌کنند.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی)، رو‌به‌روی خیابان کوهیار
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰ 

گالریا | مرکز خریدی با بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز در خاورمیانه

مرکز خرید گالریا در‌واقع مجتمعی تجاری و تفریحی است که اغلب فروشگاه‌های آن در زمینه فروش انواع پوشاک و زیور‌آلات از برند‌های مختلف، فعالیت دارند. در این مجموعه فود‌کورت و رستوران‌هایی مجلل حضور دارند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و لذیذ را به شما هدیه دهند. از جاذبه‌های دیدنی این مرکز تجاری و تفریحی می‌توان به لوستر خاص و زیبایی که در آن قرار دارد، اشاره کرد. جالب است بدانید که این لوستر، بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز در خاورمیانه است. 

آدرس:  تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مدرن الهیه | جایی برای خرید محصولات برند‌های به‌نام و معتبر

عکس مرکز خرید مدرن الهیه از مراکز خرید تهران

مرکز خرید مدرن الهیه از آن دسته مراکز خرید لوکس است که می‌توان در آن محصولات برند‌های به‌نام و معتبر را به‌راحتی پیدا کرد. این مرکز خرید دارای ۴۰ واحد تجاری است که هر‌کدام به‌صورت مستقل عرضه‌کننده اجناسی همچون پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، انواع اکسسوری، طلا و جواهرات هستند. این مجموعه دارای کافی‌شاپ و رستورانی مجلل با فضایی باز و دل‌چسب در طبقه پنجم است که علاوه بر چشم‌اندازی زیبا، تجربه چشیدن نوشیدنی و غذایی لذیذ را به شما هدیه می‌دهند. 

آدرس: تهران، بزرگراه مدرس شمالی، خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

میرداماد | مرکز خریدی برای تمامی اقشار جامعه 

مرکز خرید میر‌داماد از‌ جمله محبوب‌ترین و پر‌تردد‌ترین مراکز خرید در تهران است که در آن فروشگاه‌های مختلفی مشغول فعالیت بوده و کالا‌های تنوعی را عرضه می‌کنند. ویژگی‌ منحصر‌به‌فرد مرکز خرید میر‌داماد این است که در آن اجناس متنوع با قیمت‌های مختلف یافت می‌شوند؛ از‌این‌رو تمامی اقشار جامعه می‌توانند برای خرید به این مجتمع تجاری مراجعه کرده و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنند. در‌ نهایت باید بگوییم که وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ در این مرکز تجاری، لذت خرید‌ را برای شما دو‌چندان خواهد کرد. 

آدرس: خیابان میرداماد، بین شریعتی و محسنی، ابتدای خیابان رودبار
ساعات کاری: ایام هفته به‌جز چهارشنبه‌ها و جمعه‌ها: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ / چهاشنبه‌ها: به‌صورت ۲۴‌ساعته /جمعه‌ها: از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰

روشا | مرکز خریدی منحصر‌به‌فرد در نیاوران تهران 

عکس مرکز خرید روشا از مراکز خرید تهران

روشا نام مرکز خریدی در نیاوران تهران است که در مقایسه با سایر مراکز خرید تهران، کاملاً خاص و منحصر‌به‌فرد طراحی شده است. در این مرکز خرید خبری از واحد‌های مجزا نیست. تمامی اجناس در غرفه‌های مختلف که هیچ مرز و دیواری آن‌ها را جدا نکرده است، در طبقات این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. در مرکز خرید روشا اجناسی متنوع در ۷ دپارتمان طبقه‌بندی شده‌اند و شما بر‌اساس نیاز خود می‌توانید به دپارتمان مشخصی رفته و کالای مدنظرتان را پیدا کنید. از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ طبقاتی آن اشاره کرد. 

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه
ساعات کاری: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۰:۰۰

ونک | مقصد خانم‌های تهرانی برای خرید پوشاک

عکس مرکز خرید ونک از مراکز خرید تهران

مرکز خرید ونک از‌ محبوب‌ترین مراکز خرید تهران است که مشتریان آن عمدتاً خانم‌ها هستند؛ زیرا اغلب واحد‌های تجاری این مرکز خرید در زمینه پوشاک زنانه فعالیت دارند. البته باید اشاره کنیم که در این مرکز خرید علاوه‌ بر پوشاک زنانه، اجناس متنوع دیگری نیز عرضه می‌شوند و به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید خانوادگی باشد. وجود کافی‌شاپ و رستورانی با‌کیفیت در این پاساژ نیز تجربه‌ای لذیذ از خریدی رضایت‌بخش را به شما هدیه می‌دهند. 

آدرس: بزرگراه حقانی، میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ آرتمیس | مجموعه‌ای تجاری و تفریحی برای گردش و خرید

پاساژ آرتمیس از‌ دیگر مراکز خرید تهران است که با‌وجود اینکه به‌تازگی تأسیس شده، در‌ میان پایتخت‌نشینانی که به خرید و پاساژ‌گردی علاقه‌مند هستند، بسیار محبوب است. مجتمع تجاری آرتمیس علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، امکانات تفریحی جذابی دارد که تجربه خریدی لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهد. امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع تجاری شامل پارکینگ، رستوران، فود‌کورت، کافی‌شاپ و بخشی برای بازی کودکان می‌شود. 

آدرس: تهران، شمیرانات، پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش رز و نارنجستان چهارم
ساعات کاری: از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰

بوتیک مال ملل | مرکز خریدی لوکس با معماری مدرن

بوتیک مال ملل یکی از جدید‌ترین مراکز خرید تهران است که در آن اجناسی متنوع از برند‌های لوکس و گران‌قیمت عرضه می‌شوند. مرکز خرید بوتیک مال ملل ساختمانی ۹‌طبقه است که معماری و نمای زیبای آن، توجه‌ هر‌کسی را به خود جلب می‌کند. در چهار طبقه این ساختمان ۵۰ واحد تجاری قرار دارند که انواع اجناس از‌جمله پوشاک تا لوازم خانگی، مواد‌غذایی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… در آن‌ها به فروش می‌رسند. 

آدرس: تهران، خیابان فرشته، نبش خیابان بوسنی و هرزگوین

جمعه بازار پروانه | بازاری رنگارنگ و دلنشین

عکس جمعه بازار پروانه از مراکز خرید تهران

جمعه بازار پروانه بازاری زیبا، رنگارنگ و پر‌ از‌ حس خوب است که در آن صنایع دستی، آثار هنری، وسایل آنتیک، وسایل تزئینی و به‌طور‌کلی کالا‌هایی از این دست عرضه می‌شوند. محل برگزاری این بازار، پارکینگ پروانه، واقع در چهارراه استانبول بود؛ ولی از سال ۱۳۸۸ به‌دلیل برخی مسائل ایمنی، پارکینگ پروانه تعطیل شد و پس از حدود یک سال، بازار پروانه در مکانی دیگر، فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه آدرس جدید این بازار زیبا و محبوب را برایتان می‌گذاریم. 

آدرس: تهران، اتوبان همت، بعد از خروجی حقانی، بعد از اتوبان مدرس، بلوار کتابخانه ملی
ساعات کاری: جمعه‌ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰

معرفی مراکز خرید شرق تهران 

پاساژ سپید | تجربه خریدی اقتصادی در مرکز خریدی قدیمی

عکس پاساژ سپید از مراکز خرید تهران

اگر به‌دنبال پاساژی در شرق تهران برای خرید انواع کالا مثل پوشاک، با قیمتی مناسب هستید، پاساژ سپید مقصدی مناسب برای شماست. شما می‌توانید برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، ساعت، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی موبایل و… به این مرکز خرید بزرگ و محبوب مراجعه کنید. قیمت مناسب اجناسی که در این پاساژ به فروش می‌رسند، تجربه خریدی شاد و موفق را به شما هدیه می‌دهد. 

آدرس: تهران، تهرانپارس، ضلع جنوب‌شرقی فلکه اول، خیابان پروین
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

دنیای نور | تجربه خریدی رضایت‌بخش 

مجتمع تجاری دنیای نور از‌ آن دسته مراکز خرید تهران است که در فروشگاه‌های آن کالا‌هایی متنوع با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. شما با مراجعه به این مجتمع تجاری با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته باشید، خریدی رضایت‌بخش را تجربه خواهید کرد. مجتمع تجاری دنیای نور دارای ۱۰ طبقه است که ۲۸۰ فروشگاه مختلف در ۵ طبقه آن قرار دارند. همچنین در بخش تجاری این مجتمع، کافی‌شاپ و رستورانی ۵‌ستاره نیز به‌منظور ایجاد فضایی لذت‌بخش برای استراحت و رفع گرسنگی، آماده خدمات‌رسانی هستند. 

آدرس: بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰

سون سنتر | از‌جمله مراکز خرید محبوب در شرق تهران

سون سنتر مرکز خریدی محبوب در شرق پایتخت ایران است. این مرکز خرید دارای ۱۱ طبقه بوده که در ۷ طبقه آن واحد‌های تجاری قرار دارند و ۴ طبقه دیگر نیز پارکینگ است. شما با مراجعه به فروشگاه‌های این مرکز تجاری می‌توانید هر‌‌آنچه به آن نیاز دارید را پیدا کنید. محبوب‌ترین فروشگاه‌های مرکز خرید سون سنتر، فروشگاه‌های طلا و جواهر آن هستند که با ویترین‌های درخشانی که دارند، هرکسی را به سمت خود جذب می‌کنند. در‌ نهایت باید بگوییم که در این مرکز خرید نیز همچون دیگر مراکز خرید بزرگ و مدرن تهران، فود‌کورت و چندین رستوران و کافی‌شاپ نیز فعالیت دارند. 

آدرس: ایران، تهران، نارمک، میدان هفت حوض، نبش رضوان غربی، پلاک ۶-۴-۲
ساعات کاری: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ 

سیوان سنتر | مجتمعی محبوب برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه 

در بین مراکز خرید تهران مرکز خرید سیوان سنتر از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مرکز خرید میزبان برند‌های بزرگ و معتبر داخلی و خارجی است و شما با مراجعه به آن می‌توانید به انواع کالاهای مورد نیاز خود با کیفیتی بالا دسترسی داشته باشید. امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه نیز شامل چندین رستوران و کافی‌شاپ و شهر‌بازی‌ای هیجان‌انگیز می‌شود. وجود امکانات رفاهی و تفریحی در مرکز خرید سیوان سنتر در کنار فروشگاه‌های متنوع، این مرکز خرید را به مکانی محبوب برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه تبدیل کرده است.

آدرس: تهران، منطقه چهار، تهرانپارس غربی، خیابان یزدان دوست
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ کسا | تجربه خریدی متفاوت و لذت‌بخش

پاساژ کسا با ۵ طبقه و ۶۰۰ واحد تجاری، از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران است. در این پاساژ فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که اجناس متنوعی را از انواع پوشاک تا بدلیجات، کالای خواب، وسایل کادویی، کتاب، موبایل و تجهیزات جانبی آن و… عرضه می‌کنند. در طبقات مختلف این پاساژ، واحد‌هایی برای فروش تنقلات، بستنی، آبمیوه وجود دارند. همچنین شما می‌توانید برای صرف وعده غذایی یا نوشیدنی، به فست‌فود‌ها و کافی‌شاپ‌های این پاساژ مراجعه کنید. در طبقه زیر همکف پاساژ کسا نیز آموزشگاهی برای آموزش طراحی سیاه قلم قرار دارد. 

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا، جنب مترو نبرد
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ پارسیان | ارائه انواع کالا با قیمتی مناسب 

مرکز خرید پارسیان از مراکز خرید تهران

پاساژ پارسیان مجتمع تجاری‌‌ای‌ مدرن با ۱۴۹ واحد تجاری است که در آن‌ها انواع کالا‌ها با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید انواع کالا از پوشاک و کیف و کفش تا موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی و… به این مرکز خرید مراجعه کنید. قیمت محصولات این مجتمع مناسب بوده و گزینه‌ای مناسب برای قشر متوسط است. همچنین باید اشاره کنیم که در این مجتمع تجاری امکانات رفاهی و تفریحی‌ همچون پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، ماشین و زمین بازی برای کودکان وجود دارند.

آدرس: تهران، تهرانپارس، ضلع شرقی فلکه دوم
ساعات کاری: از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 

مرکز خرید هفت حوض | بازاری شلوغ و قدیمی در شرق تهران  

عکس مرکز خرید هفت حوض تهران مجتمع تجاری سون سنتر از مراکز خرید تهران

مرکز خرید هفت حوض در‌ واقع بازاری محلی واقع در میدان هفت حوض تهران است که در آن فروشگاه‌هایی با اجناس متنوع و دست‌فروش‌هایی با بساط‌های رنگارنگ حضور دارند. اگر از گشت‌وگذار در بازار‌های شلوغ و پر‌سر‌و‌صدا که در آن‌ها هر‌ کالایی پیدا می‌شود، لذت می‌برید و به دنبال خریدی اقتصادی هستید، این بازار مناسب شما است. وجود نیمکت، آلاچیق و سکو‌های سنگی در سرتاسر این بازار به شما این امکان را می‌دهد تا هرجا که احساس خستگی کردید، کمی بنشینید و در‌ حین استراحت، از تماشای همهمه بازار لذت ببرید.

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، خیابان دکتر آیت، میدان هفت حوض
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

معرفی مراکز خرید غرب تهران 

مرکز خرید ایران مال | مجموعه‌ای به وسعت یک شهر 

مرکز خرید ایران مال از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران، ایران و جهان است. ایران مال در‌ واقع مجموعه‌ای تجاری و تفریحی، با مساحت ۱‌میلیون و ۹۵۰‌هزار متر‌مربع است که در آن بخش‌های مختلفی برای خرید، تفریح و سرگرمی وجود دارند. حدود ۵۰۰‌هزار متر‌مربع از این مجموعه را واحد‌های تجاری متنوعی تشکیل می‌دهند. انواع کالاها با قیمت‌های مختلف در این بخش یافت می‌شوند. این مجموعه عظیم، علاوه‌بر بخش تجاری دارای بخش‌های رفاهی و تفریحی قابل توجهی همچون شهربازی سرپوشیده، بیش‌از ۲۰۰ رستوران و کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، ۴۰ سالن سینما، کتابخانه و باغی مسقف با جریان آبی نشاط‌بخش است.

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه شهید همت (غرب)، بزرگراه شهید خرازی، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

بازارچه سنتی ستارخان | بازاری پر‌هیاهو در غرب تهران 

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که گشت‌وگذار در مراکز خرید شلوغ با اجناسی متنوع برایتان جذابیت دارد، بازارچه سنتی ستارخان، گزینه مناسبی برای شماست. این بازارچه از‌ دسته ارزان‌ترین مراکز خرید تهران است که در آن انواع کالاها با قیمتی مناسب یافت می‌شوند. مجتمع تجاری ستارخان دارای ۲۸۲ واحد تجاری بوده که در دو طبقه و چندین فاز قرار دارند. در بازارچه سنتی ستارخان حراجی‌های بسیاری برای انواع کالاها به چشم می‌خورند که جذابیت خرید در این بازار را دو‌چندان کرده است. 

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام
ساعات کاری: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۰۰

برج گلدیس | بزرگ‌ترین مجتمع تجاری غرب پایتخت 

پاساژ گلدیس بزرگ‌ترین مجتمع در بین مراکز خرید غرب تهران است که در محبوب‌ترین محله آن، یعنی صادقیه (آریا‌شهر)، واقع شده است. برج گلدیس دارای ۱۶ طبقه بوده که در ۳ طبقه آن ۳۳۰ واحد تجاری وجود دارند. در اغلب فروشگاه‌های پاساژ گلدیس انواع پوشاک، کیف و کفش، ساعت و بدلیجات، عرضه می‌شوند. این پاساژ با تنوع فروشگاه‌ها و قیمت مناسب اجناس، تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید کردن را به شما هدیه می‌دهد.

آدرس: تهران، ضلع جنوب‌شرقی میدان صادقیه
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مگامال تهران | تجربه خریدی متفاوت 

عکس مگامال در تهران از مراکز خرید تهران

مرکز خرید مگامال تهران یکی از ‌جذاب‌ترین مراکز خرید تهران است که با فروشگاه‌های متنوع و امکانات رفاهی و تفریحی جذابی که دارد، تجربه‌ خریدی دل‌چسب در کنار تفریحاتی فرح‌بخش را به شما هدیه می‌دهد. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰ واحد تجاری بوده که در آن‌ها اجناسی متنوع عرضه می‌شوند. از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید می‌توان به پردیس سینمایی، سالن ورزشی، شهر‌بازی، فود‌کورت، کافی‌شاپ و ماشین‌های حمل کودک اشاره کرد. قبلاً در مقاله‌ای مجزا به این مرکز خرید پرداخته‌ایم.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

پاساژ نصر | مرکز خریدی قدیمی با ۲۰ سال سابقه 

نمایی از پاساژ نصر در گیشا از مراکز خرید تهران

پاساژ نصر گیشا از‌ دسته پر‌بازدید‌ترین مراکز خرید تهران است که حدود ۴۰۰ فروشگاه در آن مشغول فعالیت هستند. اغلب واحد‌های این پاساژ، پوشاک زنانه عرضه می‌کنند؛ با‌این‌حال شما می‌توانید برای خرید انواع کالا‌های دیگر به این پاساژ مراجعه کرده و همچنین از قدم‌زدن و تماشای غرفه‌های بازارچه سنتی این مرکز خرید، لذت ببرید. 

آدرس: تهران، منطقه ۲، خیابان گیشا
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۲۲:۳ و جمعه‌ها: از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مجتمع تجاری اداری بوستان | مرکزی جامع برای خرید انواع کالا 

مجتمع تجاری‌ اداری بوستان با ۷ طبقه و حدود ۱۰۰۰ واحد تجاری و اداری، از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید هر‌چیزی که خریداران به آن نیاز داشته باشند، پیدا می‌شود. می‌توان گفت که این مجتمع، مجموعه‌ای کامل برای خرید انواع کالا با قیمتی مناسب است. همچنین باید اشاره کنیم که در مرکز تجاری‌ و اداری بوستان علاوه‌بر فروشگاه‌ها، واحد‌های خدماتی‌ نظیر سالن زیبایی، خیاطی، صرافی، کافی‌نت و آژانس املاک نیز حضور و فعالیت دارند. 

آدرس: تهران، ضلع شمال‌غربی میدان پونک
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و جمعه‌ها: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰

مجتمع تجاری رویال | خرید کالاهای لوکس در فضایی مدرن 

عکس مجتمع تجاری رویال از مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری اداری رویال سعادت آباد مرکز خریدی عظیم و مهم در بین مراکز خرید تهران است که در غرب پایتخت قرار دارد. تنها ۲ طبقه از ۱۸ طبقه این مجتمع، دارای واحد‌های تجاری بوده و یک طبقه آن نیز به‌صورت کامل به فود‌کورتی بزرگ و متنوع اختصاص داده شده است. در بخش تجاری این مجتمع حدود ۵۰ فروشگاه قرار دارند که معمولاً کالا‌هایی از برند‌های گران و لوکس در آن‌ها عرضه می‌شوند. 

آدرس: تهران، سعادت آباد، تقاطع بلوار دریا و خوردین
ساعات کاری: یک‌شنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها: به‌صورت ۲۴ ساعته / شنبه‌ها: از ساعت ۴:۳۰ تا ۰۰:۰۰ / دوشنبه‌ها: از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ / چهارشنبه‌ها: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰

ایران زمین | خریدی هیجان‌انگیز از فروشگاه فوتبالیست مشهور

نمایی از مرکز خرید ایران زمین از مراکز خرید تهران

مرکز تجاری ایران زمین دارای ۱۰۰ واحد تجاری در ۳ طبقه است که می‌تواند گزینه‌ای مناسب در بین مراکز خرید تهران، برای پاساژ‌گردی و خرید باشد. اجناسی که در فروشگاه‌های این مرکز تجاری به فروش می‌رسند شامل انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم تزئینی و… می‌شوند. وجود فروشگاه لوازم ورزشی‌ای که صاحب آن علی دایی، فوتبالیست مشهور ایرانیست، این مرکز خرید را در مقابل سایر مراکز خرید تهران منحصر کرده است. 

آدرس: تهران، شهرک غرب (قدس)، خیابان ایران زمین، روبه‌روی خیابان مهستان
ساعات کاری: از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید اپال | خرید و سرگرمی در فضایی مشترک و صمیمانه 

مرکز خرید اپال در‌واقع مجتمعی تجاری و تفریحی است؛ زیرا در کنار واحد‌های تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی جذابی ارائه کرده تا فضایی شاد و مفرح برای بازدید‌کنندگان خود ایجاد کند. در این مجموعه حدود ۴۵۰ فروشگاه از اصناف مختلف مشغول فعالیت هستند که محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند. امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز تجاری نیز شامل سالن سینما، شهر‌بازی، سالن بولینگ، رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ می‌شود.

آدرس: تهران، منطقه کوهستان، بلوار فرحزادی
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

مرکز خرید ایرانیان | عرضه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب 

مرکز خرید ایرانیان از آن دسته مراکز خرید تهران است که در آن تمامی اقلام ضروری‌تان را پیدا می‌کنید. فروشگاه‌های این پاساژ اجناس متنوعی مثل پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه‌گانه، لوازم آرایشی، زیور‌آلات، اسباب‌بازی و… با کیفیتی عالی و قیمتی معقول و مناسب عرضه می‌کنند. فود‌کورت این مجموعه نیز همواره آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است تا پس از ساعت‌ها گشت‌وگذار و خرید، خستگی و گرسنگی خود را با خوردن غذایی لذیذ رفع کنند. 

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امین الملک، بعد از خیابان سجاد شمالی، نبش لقمان حکیم
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 

آرن سعادت آباد | مرکز خریدی محبوب و پر‌تردد در غرب تهران

عکس مرکز خرید آرن سعادت آباد

مرکز خرید آرن که در منطقه سعادت آباد واقع شده است، مرکز خریدی محبوب و پر‌تردد در بین مراکز خرید تهران است. پاساژ آرن ۸ طبقه و ۷۰ واحد تجاری دارد که در آن‌ها اجناسی همچون پوشاک برای تمام سنین، لباس و وسایل ورزشی، کتاب و اسباب‌بازی عرضه می‌شوند. اجناسی که در اغلب فروشگاه‌های پاساژ آرن به فروش می‌رسند، از برند‌های معتبر و با‌کیفیت بوده و از‌این‌رو شما می‌توانید خریدی رضایت‌بخش از این مرکز خرید داشته باشید. فود‌کورت این مجموعه نیز با ارائه غذا‌هایی متنوع و لذیذ، آماده پذیرایی از مشتریان است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان ارغوان، تقاطع فخار مقدم
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ / جمعه‌ها: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰

بام لند | اولین مرکز خرید خطی در ایران 

بام لند نام مرکز تجاری و تفریحی‌ای منحصر‌به‌فرد در بین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید از دوازده ساختمان دو‌طبقه در کنار هم تشکیل شده است. مرکز خرید خطی بام لند در کنار دریاچه چیتگر قرار داشته و به دلیل معماری زیبا، فروشگاه‌های جذاب و امکانات رفاهی‌ که دارد، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در واحد‌های تجاری این مجموعه انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، طلا و جواهرات و حتی موتور و اتومبیل عرضه می‌شوند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این مجموعه نیز با فضایی خواستنی و چشم‌اندازی محصور‌کننده، مقصد بسیاری از افراد برای رفع گرسنگی و خستگی هستند. 

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف
ساعات کاری: شنبه تا سه‌شنبه: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ / چهار‌شنبه تا جمعه: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰

تیراژه | خریدی مقرون‌به‌صرفه به‌همراه تفریحات شاد

نمای دیگرمرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه یکی دیگر از مراکز خرید تهران است که به‌دلیل قیمت مناسب اجناسی که در آن عرضه می‌شوند، مرکز خریدی اقتصادی به‌شمار می‌آید. مرکز تفریحی و تجاری تیراژه دارای ۳ طبقه تجاری است که در آن فروشگاه‌های متنوع و فعال در زمینه‌های مختلف حضور دارند. یک طبقه از این مجموعه نیز به نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی اختصاص داده شده است. در‌نهایت باید اشاره کنیم که وجود شهربازی سرزمین عجایب، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های باکیفیت در مرکز خرید تیراژه، این مرکز تجاری را به محیطی جذاب برای خرید و تفریح خانوادگی تبدیل کرده است. همچنین تجهیزات کم‌نظیر و خانواده‌پسند سالن بولینگ سرزمین عجایب، آن را در فهرست بهترین باشگاه های بولینگ تهران قرارداده است.

آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰ و جمعه‌ها: از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

سمرقند | خریدی دل‌چسب همراه تفریحاتی هیجان‌انگیز

اگر می‌خواهید جذابیت خرید خود را با تجربه تفریحاتی جذاب، دل‌چسب‌تر و هیجان‌انگیز‌تر کنید، مرکز خرید سمرقند در غرب تهران گزینه‌ای مناسب برای شماست. این مرکز خرید ۱۸۸ واحد تجاری دارد که در آن‌ها انواع کالا از‌قبیل پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، پوشاک و لوازم ورزشی، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، انواع اکسسوری و موبایل و لوازم جانبی آن عرضه می‌شوند. در مرکز تجاری و تفریحی سمر‌قند علاوه بر واحد‌های تجاری، امکانات تفریحی‌ همچون سالن سینما و شهر‌بازی تدارک دیده شده است تا تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای میهمانان این مجموعه ایجاد شود. 

آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰ 

کوروش | خریدی لذت‌بخش با چاشنی تفریح و سرگرمی 

مرکز خرید کوروش با بیش از ۵۰۰ واحد تجاری، بزرگ‌ترین و پر‌تردد‌ترین مرکز خرید غرب تهران است. شما می‌توانید تمامی اقلام ضروری خود را در فروشگاه‌های این مرکز خرید پیدا کنید. البته باید اشاره کنیم که اجناسی که در فروشگاه‌های این مجتمع عرضه می‌شوند، معمولاً از برند‌های معتبر بوده و قیمت آن‌ها زیاد است. شهر‌بازی، سالن‌های سینما، فود‌کورت و چندین رستوران و کافی‌شاپ در این مجموعه، به شما این امکان را می‌دهند تا تفریح و سرگرمی را نیز چاشنی خرید خود کنید. 

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، بعد از زیرگذر ستاری و حکیم به سمت شمال
ساعات کاری: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۳۰

گلستان | مرکز خریدی با‌اصالت و قدیمی در غرب تهران 

مرکز خرید گلستان از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است که فضایی جذاب و دوست‌داشتنی برای خرید و تفریح دارد. در واحد‌های فروشگاهی این مجموعه، اجناسی همچون پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم فرهنگی و ورزشی، ساعت، عینک، موبایل، لوازم خانگی، گل و گیاه و مواد‌غذایی عرضه می‌شوند. همچنین این مرکز خرید دارای واحد‌های خدماتی‌ همچون سالن زیبایی، املاک، داروخانه، صرافی، رستوران و کافی‌شاپ است. مشخصاً چنین مجموعه‌ای با تنوع زیاد در ارائه اجناس و خدمات، محبوبیت بسیاری در بین تمامی افراد با نیاز‌های مختلف دارد. 

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰ 

میلاد نور | مرکز خریدی محبوب و شناخته‌شده در غرب تهران 

پاساژ میلاد نور یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید تهران است که بسیاری از برند‌های مشهور و معتبر دنیا در آن نمایندگی دارند. در مرکز خرید میلاد نور اجناس مختلفی عرضه می‌شود؛ به‌طوری که می‌توان گفت هر‌چیزی که به‌دنبال آن باشید، در مرکز خرید میلاد نور در دسترس است. اغلب اجناسی که در واحد‌های تجاری مجتمع میلاد نور عرضه می‌شوند از برند‌های به‌نام و معتبر بوده و کاملاً اورجینال‌اند؛ از‌این‌رو تجربه خرید از این مرکز تجاری برای شما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. 

آدرس: تهران، شهرک قدس (شهرک غرب) ، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ / جمعه‌ها: از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰

آشنایی با مراکز خرید قلب پایتخت ایران 

نور | بزرگ‌ترین مجتمع تجاری‌اداری در سطح کشور

نمایی از مرکز خرید نور تهران

مجتمع نور با بیش‌از ۱۲۰‌هزار متر‌مربع زیر‌بنا و ۱۰۳۷ واحد تجاری از‌جمله عظیم‌ترین مجتمع‌های تجاری‌اداری در سطح کشور بوده که در استان تهران واقع شده است. در اغلب فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه، محصولات صوتی و تصویری، موبایل، طلا و جواهرات عرضه می‌شوند. بد نیست بدانید که در این مجتمع، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، کافی‌شاپ و سوپر‌مارکت نیز وجود دارند. 

آدرس: تهران ، خیابان ولی‌عصر، تقاطع خیابان طالقانی
ساعت کاری: شنبه تا سه‌شنبه: از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۱:۰۰ / چهارشنبه و پنج‌شنبه: از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۳۰ / جمعه‌ها: ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

بازار چارسو | ساختمانی زیبا و مدرن در قلب تهران 

مجتمع چارسو ساختمانی مدرن و زیباست که در‌ میان بافت قدیمی ساختمان‌های خیابان جمهوری تهران می‌درخشد. بازار چارسو از مهم‌ترین مراکز خرید تهران در زمینه انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی است. در این مجتمع انواع کالاهای دیجیتال از تمامی برند‌های معتبر یافت می‌شود. در طبقه همکف این مجتمع نیز فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی حضور دارند. باید اشاره کنیم که در مجتمع تجاری چارسو امکانات تفریحی و فرهنگی‌ همچون فود‌کورت و سالن سینما نیز وجود دارند. 

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و جمعه‌ها: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰

پاساژ شانزه لیزه | مرکز خرید لباس‌های دخترانه و زنانه 

پاساژ شانزه لیزه از جمله مراکز خرید تهران است که در آن انواع پوشاک دخترانه و زنانه عرضه می‌شوند. این پاساژ دارای دو طبقه است. در طبقه همکف آن انواع لباس شب و لباس مجلسی دخترانه و زنانه و در طبقه زیر همکف نیز انواع مانتو‌های روزانه، مجلسی، رسمی و اداری دخترانه و زنانه، به فروش می‌رسند. همچنین در برخی از فروشگاه‌های این پاساژ، علاوه‌بر لباس زنانه، اجناسی همچون کیف، کفش، شال و روسری نیز یافت می‌شوند.

آدرس: تهران، تقاطع ولیعصر و جمهوری، جنب سینما آسیا، بازار بزرگ میلاد قائم (بازار شانزلیزه)
ساعات کاری پاساژ شانزه لیزه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ لاله | مرکز خریدی محبوب در پایتخت ایران 

پاساژ لاله مرکز خریدی نسبتاً کوچک با حدود ۱۰۰ واحد تجاری است که این واحد‌های تجاری تقریباً تمامی اقلام ضروری خانواده را عرضه می‌کنند. محیط کوچک و آرام و همچنین قیمت مناسب و تنوع اقلامی که در این پاساژ به فروش می‌رسند، باعث شده است تا بسیاری از افراد پاساژ لاله را برای خرید و پاساژ‌گردی انتخاب کنند. وجود پارک لاله در نزدیکی این پاساژ نیز مزیتی برای خانواده‌هایی است که فرزندانی کوچک همراه خود دارند. 

آدرس: تهران، منطقه ۶، خیابان دکتر فاطمی، رو‌به‌روی پارک لاله
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

اندیشه | مرکز خریدی محبوب در بین خانم‌های تهرانی 

پاساژ اندیشه مرکز خریدی محبوب و جذاب برای خانم‌هاست؛ زیرا اکثر کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند، پوشاک زنانه و دخترانه هستند. تنوع محصولاتی که در این پاساژ برای خانم‌ها وجود دارند، به‌قدری زیاد است که فرقی نمی‌کند بودجه شما چقدر بوده و سلیقه شما تا چه اندازه خاص و متفاوت باشد؛ زیرا در‌نهایت دست خالی از این مرکز خرید خارج نمی‌شوید.

آدرس: تهران، سیدخندان، سهروردی شمالی، میدان پالیزی
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰ و جمعه‌ها: از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۳۰

مرکز خرید صبا | مجتمعی تجاری و تفریحی در قلب تهران 

عکس مرکز خرید صبا

مرکز خرید صبا مال مجتمعی تجاری و تفریحی در قلب تهران است که به دلیل تنوع واحد‌های تجاری و دارابودن امکانات رفاهی و تفریحی، محبوبیت بسیاری در بین پایتخت‌نشینان دارد. اغلب واحد‌های تجاری این مرکز خرید در حوزه پوشاک فعالیت دارند. همچنین در این مرکز تجاری هایپر‌مارکت و شعبه‌ای از شهر فرش نیز وجود دارند. از بخش تجاری مجتمع صبا که بگذریم، می‌رسیم به امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع که شامل شهر‌بازی، سالن سینما، چندین رستوران با منو‌های متنوع، اتاق مادر و کودک، باشگاه بدنساز و کارواش نانو می‌شود. 

آدرس: تهران، میدان حر، خیابان کارگر جنوبی
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کوچه برلن | کوچه‌ای نام‌آشنا در‌بین پایتخت‌نشینان 

کوچه برلن محله‌ای خاطره‌انگیز برای تهرانیان و بخشی از هویت شهر تهران است. در این کوچه فروشگاه‌های متنوع و بساط‌های دست‌فروشی رنگارنگی قرار دارند که اجناسی متنوع را عرضه می‌کنند؛ از‌این‌رو این کوچه خاطره‌انگیز مرکز خریدی محبوب در‌بین مراکز خرید تهران برای شهروندان این شهر است. قدم‌زدن به قصد تماشا و خرید در کوچه برلن که برخی از ساختمان‌های آن قدمت صد‌ساله دارند، تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: تهران، جنوب خیابان جمهوری اسلامی، بین خیابان‌های لاله‌زار جنوبی و فردوسی

مرکز خرید کامپیوتر ایران | مرکزی جذاب برای دوست‌داران فناوری 

عکس مرکز خرید کامپیوتر ایران تهران

اگر قصد خرید لپ‌تاپ، کامپیوتر، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر و انواع محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارید، مرکز خرید کامپیوتر ایران بهترین و اقتصادی‌ترین مقصد برای شما است. این مرکز خرید دارای ۲۷۰ واحد تجاری در ۵ طبقه است که ۴ طبقه دیگر از این مجموعه به پارکینگ اختصاص داده شده است. وجود چندین کافی‌شاپ و رستوران در این مرکز خرید به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها به گشت‌وگذار و بررسی در این مرکز خرید بپردازید تا در‌نهایت محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت بیابید. این مرکز خرید در روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی بسته است. 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ و پنجشنبه‌ها: از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰

معرفی مراکز خرید جنوب تهران 

بازار بزرگ تهران | قلب تپنده اقتصاد تهران 

در بین مراکز خرید تهران، بازار بزرگ تهران مهم‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه برای خرید انواع کالاست. بازار بزرگ تهران که به بازار ۱۵ خرداد نیز معروف است، بیش از ۱۰۵ هکتار وسعت دارد. در این بازار، مغازه‌های مختلف با انواع محصولات و قیمت‌ها وجود دارند؛ به‌طوری‌که ضرب‌المثل «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» کاملاً برای اجناسی که در این بازار عرضه می‌شوند، صدق می‌کند. بازار بزرگ تهران نه‌تنها از نظر اقتصادی بسیار ارزشمند بوده، بلکه دارای ارزش تاریخی و گردشگری چشمگیری است. از بحث خرید و فروشگاه‌های این بازار که بگذریم، می‌رسیم به بخش‌های دیدنی این بازار و رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و کافه‌هایی که دارد. در‌واقع با وجود جاذبه‌های دیدنی و امکانات تفریحی و رفاهی در بازار بزرگ تهران، می‌توان گفت که این بازار از مراکز تاریخی، اقتصادی و گردشگری مهم شهر تهران است. 

آدرس: تهران، منطقه ۱۲، خیابان ۱۵ خرداد
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۰۰ و پنجشنبه: ۸:۳۰ تا ۱۴:۰۰
این بازار در روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی، بسته است.

بازار شوش | بزرگ‌ترین بازار لوازم خانگی تهران 

عکس بازار شوش

اگر قصد خرید انواع ظروف و لوازم خانگی را دارید، بازار شوش از‌ جمله مراکز خرید تهران است که باید سری به آن بزنید. در این بازار انواع لوازم دکوری، لوازم چینی، جهیزیه عروس، انواع ظروف، انواع سرویس‌های قاشق و چنگال، لوازم برقی و… یافت می‌شود. باید اشاره کنیم که علاوه‌بر فروشگاه‌ها و دستفروش‌هایی که در راسته بازار شوش حضور دارند، پاساژ‌های متعددی نیز در این راسته قرار گرفته‌اند. 

آدرس: تهران، انتهای خیابان ۱۷ شهریور، پل بعثت، خیابان صابونیان
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها: از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰

بازارچه مولوی | از ارزان‌ترین مراکز خرید در تهران 

اگر برای خرید انواع پوشاک به‌دنبال مراکز خرید ارزان‌قیمت هستید، بازارچه مولوی گزینه‌ای مناسب برای شما است. در این بازار لباس تهران انواع پوشاک، کیف و کفش نو و دست‌دوم با قیمت‌هایی بسیار مناسب به‌فروش می‌رسند. همچنین در بازارچه مولوی علاوه‌بر پوشاک، انواع مواد غذایی، پارچه، پرده، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه نیز با قیمتی مناسب برای خرید در دسترس است. 

آدرس: تهران، خیابان مولوی
ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

حال که همراه با ره بال آسمان با تمامی مراکز خرید تهران آشنا شدید، وقت آن رسیده تا برای تجربه‌ خریدی لذت‌بخش، راهی مرکز خریدی شوید که ویژگی‌های آن بیش‌ از ویژگی‌های مراکز خرید دیگر، برای شما جذابیت دارد. اگر تهرانی نیستید، خیلی راحت می‌توانید با خرید بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران راهی پایتخت شوید و خریدتان را کنید. در‌ نهایت فراموش نکنید که اگر در مراکز خرید تهران حضور داشته‌اید، تجربه خود را با ما و مخاطبان مجله گردشگری به اشتراک بگذارید.

مرکز خرید ایران مال بزرگ‌ترین مرکز خرید تهران و ایران است.

اقتصادی ترین مراکز خرید تهران شامل بازار بزرگ تهران، مرکز خرید سپید، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید هفت حوض و… هستند.

مرکز خرید مریم گران‌ترین مرکز خرید در تهران است که در خیابان فرشته قرار دارد.

محبوب‌ترین مراکز خرید تهران از نظر خریداران در حال حاضر، مراکز خرید ارگ تجریش، پالادیوم، ایرانیان، گالریا و تیراژه هستند.

اکثر مراکز خرید تهران در بخش شمالی آن قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.