مجموعه پارس سافاری کیش | دنیایی از تفریحات متنوع

0

فرقی نمی‌کند عاشق خرید باشید یا تفریحات دریایی، اهل هیجان باشید یا آرامش، اهل خرید باشید یا گردش، شاید هم دوست دارید ساعت‌ها در کنار ساحل قدم بزنید. فرقی نمی‌کند. کیش زیبا برایتان همه‌ این‌ها را فراهم می‌کند. برای همین است که اگر قرار باشد با چند نفر به سفر بروید که هریک سلیقه‌های مختلف و خواسته‌های متفاوتی از سفر دارند، کیش برایتان مقصدی ایدئال خواهد بود. کیش از کوچک تا بزرگ را راضی نگه می‌دارد. چه‌چیزی از این بهتر؟ مجموعه پارس سافاری کیش یکی از جاهای تفریحی کیش است. سرزدن به آن در سفر به جنوب ایران حسابی می‌چسبد. با ما همراه باشید تا بیشتر برایتان بگوییم.

مجموعه پارس سافاری کیش کجاست؟

مجتمع پارس سافاری کیش برای همه جذاب است؛ به‌ویژه جوان‌ترها و البته کسانی که اهل بازی و هیجان‌اند. اگر دوست دارید در کنار آرامشی که از طبیعت دوست‌داشتنی کیش می‌گیرید، کمی هیجان را هم چاشنی سفرتان کنید، حتماً سرزدن به مجموعه پارس سافاری کیش را در برنامه‌تان داشته باشید.

نمایی از بالای مجموعه پارس سافاری کیش

برای اینکه سافاری کیش را بهتر بشناسید، اجازه بدهید به کمی گذشته‌تر برویم و از سال آغازبه‌کار این مجموعه برایتان بگوییم. با شروع سال ۱۳۹۲، یعنی در فروردین ‌ماه، زمینی به مساحت ۵۰۰هزار متر برای راه‌اندازی مجموعه‌ای برای سافاری افتتاح شد. هدف اصلی پارس سافاری این بود که گردشگران و مسافران بیشتری را به‌سمت کیش جذب کند یا دست‌کم، مسافران را از گردشگری و سفرشان راضی و شاد نگه دارد.

تصویری از پارس سافاری کیش

این هدف مهم در طول سال‌های فعالیت سافاری تحقق پیدا کرده است. شاید برایتان سؤال باشد که سافاری دقیقاً چیست و در این مجموعه قرار است که با چه تفریحاتی روبه‌رو شوید. در بخش بعدی برایتان خواهیم گفت.

سافاری دقیقاً چیست؟

تصویری از پارس سافاری کیش

به گشت‌وگذار در طبیعت آفریقا سافاری می‌گویند؛‌ یعنی زمانی که در طبیعت این منطقه به گردش مشغول می‌شوید و حیات‌وحش را از نمایی متفاوت و نزدیک بازدید می‌کنید. منتها این اصطلاح فقط منحصر به سفر به آفریقا نمانده است و این روزها به انواع دیگری از گشت‌وگذار در طبیعت هم گفته می‌شود؛ مثلاً اگر سوار بر حیواناتی مانند شتر یا با خودروهایی مخصوص در طبیعت بچرخید و از جاذبه‌هایی مانند کویر دیدن کنید نیز یعنی سافاری را تجربه کرده‌اید.

در سافاری کیش نیز سری به بیابان و نقاط صحرایی خواهید زد. خودروهای مختلفی هم وجود دارند که شما را در طبیعت صحرایی کیش بگردانند:

  • نیسان؛
  • لندرووِر؛
  • پاترول؛
  • لندکروز؛
  • تویوتا؛
  • و… .

انواع تفریحات کیش در سافاری کیش را بشناسید

تصویری از پارس سافاری کیش

همان‌ طور که گفته شد، سافاری کیش به گردشگران امکان می‌دهد با خودروهای مخصوص به گردش در صحرا مشغول شوند. تور وی‌آی‌پی (VIP) یا مخصوصی هم برای سافاری در این مجموعه در نظر گرفته شده و اگر قصد استفاده از آن را دارید، باید روز قبل، بلیتتان را رزرو کنید. این تور حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و فقط در سانس صبح برگزار می‌شود. مسافران، بعد از اتمام تور، با وسیله نقلیه مجموعه به محل اقامت خودشان بازمی‌گردند. پس علاوه بر تور سافاری معمولی، حالت اختصاصی یا اصطلاحاً وی‌آی‌پی هم وجود دارد. در هر حال، سوارشدن بر خودروهایی مانند لندکروز و عبور از تپه‌های شنی و مسیرهای هیجان‌آور لذت‌بخش خواهد بود؛ البته اگر اهل این دست از تفریحات باشید.

  • بانجی جامپینگ

در بانجی جامپینگ، دو کِش مخصوص به دو دکل مرتفع متصل‌اند. مسافران و علاقه‌مندان به هیجان می‌توانند به این کش‌ها وصل شوند و بعد، رفت‌وبرگشتی هیجان‌انگیز تا ۳۰ متر را تجربه کنند.

  • باگی

باگی هم تفریح دیگری است که در مجموعه پارس سافاری کیش می‌توانید امتحان کنید. در این بخش از سافاری کیش، شما به‌همراه فردی دیگر در ماشین‌های دونفره و مخصوصی به‌نام باگی به گشت‌وگذار در طبیعت مشغول می‌شوید. این ماشین‌ها از مسیرهای سخت هم عبور می‌کنند. در مسیرتان می‌توانید آهوها و دیدنی‌های دیگر طبیعت کیش را ببینید. این طور حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. لازم هم نیست در حد رانندگان فرمول یک استعداد و مهارت داشته باشید تا بتوانید باگی را برانید.

  • موتورسواری و کارتینگ

موتورهای دو یا چهار چرخ در سافاری کیش انتظارتان را می‌کشند. این موتورها از برندهای معتبر ژاپنی‌اند و می‌توان روی امنیتشان حساب کرد. در هر سن و با هر سطحی از توان راندن موتور می‌توانید سوار این وسایل نقلیه هیجان‌انگیز شوید و حسابی خوش بگذرانید. اگر بیشتر از ۱۰ سال سن دارید، هیچ مشکلی برای استفاده از موتورهای مذکور نخواهید داشت.

تصویری از کارتینگ مجموعه پارس سافاری کیش

کارتینگ نیز دیگر تفریحی خاص به حساب نمی‌آید و در بیشتر مراکز تفریحی در شهرهای مختلف وجود دارد. اگر در سفرتان به کیش مایل به تجربه‌کردن کارتینگ باشید، این امکان در سافاری کیش برایتان در نظر گرفته شده است. سوارشدن بر ماشین‌های تک‌نفره چهارچرخ و راندن در پیست مسابقه بسیار خوشایند است و سرگرمتان خواهد کرد.

  • پینت بال

پینت بال همان بازی مهیجی است که با سناریوهای مختلف، دو تیم با یکدیگر می‌جنگند و در این مسیر از سلاحی استفاده می‌کنند که گلوله‌هایش از جنس رنگ است. پینت بال گروهی انجام می‌شود و هیجان زیادی دارد. اگر با خانواده یا دوستان برای انجام آن در مجموعه سافاری کیش اقدام کنید، لحظات به‌یادماندنی و شادی خواهید داشت.

  • شترسواری

شترسواری تجربه جالبی است. نه؟ در شهرهای دیگر چندان امکان شترسواری وجود ندارد؛ پس اگر کنجکاوید که این تجربه چطور است، شترسواری را در سافاری کیش امتحان کنید. با شترهای قدبلند گشتی در بیابان بزنید و ببینید که دنیا از آن بالا چطور دیده می‌شود.

  • هرم مومیایی، استوانه جادویی و عینک سه‌بعدی

تصویری از هرم مومیایی سافاری کیش

تفریحاتی از جنس دیگر هم در سافاری کیش وجود دارد. در کنار هیجانی که در جاذبه‌های قبلی تجربه کردید، می‌توانید به استوانه جادویی مجموعه بروید و در سالن آن، شاهد برنامه‌های کمدی و شادی باشید که اجرا می‌شود. همچنین، می‌توانید وارد هرم مومیایی شوید و از عبورکردن در پیچ‌وخم‌های مسیر تاریک و وحشتناک این هرم، هیجان را در وجودتان افزایش دهید.

عینک واقعیت‌مجازی نیز در مجموعه سافاری کیش وجود دارد. با زدن آن به چشم‌هایتان می‌توانید فیلم‌هایی ببینید که مرز رؤیا و واقعیت را از بین می‌برند. در واقع، طراحی عینک طوری است که احساس می‌کنید آنچه در دوربین به نمایش گذاشته می‌شود در دنیای واقعی در حال جریان است!

  • ترامپولین

ترامپولین همان تشک‌های فنری است که رویشان می‌پرید و حسابی خوش می‌گذرانید. با هر پرش تا ارتفاع زیادی جهش می‌کنید و هیجانی خوشایند وجودتان را فرامی‌گیرد. از کودک ۳ساله تا افراد در هر سن‌وسالی می‌توانند از این ترامپولین‌ها استفاده کنند. جاهای دیدنی کیش بسیار است و سافاری جذاب هم یکی از آن‌هاست. قبول دارید؟

امکانات رفاهی و جانبی مجموعه سافاری کیش چیست؟

علاوه بر تفریحات جذاب و پرهیجانی که گفته شد، امکانات جانبی و رفاهی دیگری هم در سافاری کیش وجود دارد. امکاناتی مانند:

  • کافی‌شاپ؛
  • سفره‌خانه سنتی؛
  • مینی‌مارکت؛
  • غرفه‌های خدماتی؛
  • خانه کودک آفتاب‌گردان؛
  • نقش حنا و بافت مو؛
  • تردستی و شعبده‌بازی؛
  • دی‌جِی‌من.
  • غرفه‌های خرید سوغاتی و نقاشی روی صورت کودکان

تصویری از مرکز خرید کیش

در غرفه‌های خدماتی، خوراکی یا صنایع‌دستی فروخته می‌شود. اگر می‌خواهید از سفرتان به کیش برای دوستان و عزیزانتان سوغاتی بخرید، نگاهی به این غرفه‌های بیندازید. خانه کودک آفتاب‌گردان هم جایی است برای نگهداری از کودکان در زمانی که شما مشغول به سافاری یا تفریحات دیگر هستید. در این مرکز، مربیانی وجود دارند که با کودک بازی و او را سرگرم می‌کنند. خدماتی مانند نقاشی روی صورت کودکان هم در این مرکز وجود دارد.

  • از نقش حنا تا شعبده‌بازی و دی‌جِی‌ها

اگر به نقاشی با حنا روی دستتان علاقه داشته باشید، می‌توانید به غرفه نقش حنا بروید و از بانوان هنرمند جنوبی بخواهید که طرح‌های سنتی و زیبای بومی را روی دستتان نقش بزنند. در سافاری کیش، شعبده‌بازهای برجسته‌ای هم حضور دارند که اگر دوست داشته باشید، به شما فنون تردستی را یاد می‌دهند. جالب است. نه؟ دی‌جِی‌های کاربلدی هم در مجموعه حاضرند. آن‌ها با پخش موسیقی هیجان‌انگیز و شاد در کل بخش‌های سافاری کیش، حضورتان را در آنجا شادتر و خوش‌تر می‌کنند.

  • عکس‌های حرفه‌ای با حیوانات عجیب

تصویری از حیوانات عجیب در مجموعه پارس سافاری کیش

امکانات جانبی دیگری هم در سافاری کیش وجود دارد. می‌توانید در مجموعه سافاری از خدمات عکس‌برداری حرفه‌ای استفاده کنید و عکس‌هایی به‌یادماندنی از سفرتان بگیرید. در مجموعه، مزرعه حیوانات هم وجود دارد. داخل این مزرعه حیوانات عجیب و خاصی مانند ایگوانا یا مار پیتون وجود دارد. امکان عکس‌گرفتن با این حیوانات هم هست. اگر از درآغوش‌گرفتن این حیوانات نمی‌ترسید. تیم حرفه‌ای آتلیه مزرعه حیوانات از شما عکس‌های جالبی خواهند گرفت.

کلاس‌های آموزشی سافاری کیش چیست؟

تصویری از سافاری کیش

در سافاری کیش، می‌توانید آموزش‌هایی هم ببینید. برای تجربه‌کردن برخی از خدمات تفریحی این مکان، لازم است که چیزهایی را یاد بگیرید و بعد وارد عمل و تجربه‌کردن شود؛ مثلاً برای امتحان‌کردن کارهای زیر به دریافت آموزش‌هایی اولیه نیاز هست:

  • رانندگی آفرود؛
  • پینت‌بال؛
  • تردستی.

آموزش رانندگی آفرود با خودروهایی مانند لندکروز در سافاری کیش وجود دارد. مربیان حرفه‌ای به علاقه‌مندان شیوه راندن در مسیرهای هیجان‌انگیز و خاص را یاد می‌دهند. مربیان این بخش از سافاری بسیار حرفه‌ای‌اند و کمکتان می‌کنند به مهارت‌های رانندگی‌تان بیفزایید.اگر بیشتر از ۸ سال سن دارید هم می‌توانید در آموزش پینت بال شرکت کنید. با واریز هزینه و ارائه مدارک هویتی امکان شرکت در کلاس‌های پینت بال برایتان وجود خواهد داشت. درباره آموزش شعبده بازی هم که در بخش قبل گفتیم. اگر عاشق یادگیری ترفندهای تردستی هستید، در مجموعه سافاری امکان یادگیری قلق‌های این کار از استادان معروف و باتجربه وجود دارد.

هزینه استفاده از خدمات مختلف سافاری کیش چقدر است؟

تصویری از بلیط مجموعه پارس سافاری کیش

برای استفاده از بخش‌های مختلف سافاری کیش، باید هزینه‌هایی بپردازید. شما می‌توانید با سرزدن به سایت این مجموعه، پکیج‌هایی تفریحاتی را آنلاین هم خریداری کنید. این پکیج‌ها شامل چند تفریح مختلف‌اند.

ردیف نام پکیج بازی‌های موجود در پکیج  مبلغ (تومان)
۱ پکیج خانواده ورودی مجموعه، سافاری، موتور ۹۰، پینت‌بال، ترامپولین ۲۴۵.۰۰۰
۲ پکیج طلایی ورودی مجموعه – سافاری – موتور ۹۰ – کارتینگ – شترسواری ۲۴۵.۰۰۰
۳ پکیج آدرنالین وردی مجموعه – سافاری – موتور ۹۰ – بانجی‌شوتینگ – هرم وحشت ۲۸۰.۰۰۰
۴ پکیج ماه عسل (۲نفره) ورودی مجموعه – سافاری – زورب‌بال  – باگی ۲۵۰ – ماشین کوبنده ۶۲۰.۰۰۰
۵ پکیج کودک ورودی مجموعه – موتور ۵۰ – بانجی‌ترامپولین – استوانه جادویی – ترامپولین ۱۶۵.۰۰۰
۶ پکیج نوجوان ورودی مجموعه – موتور ۹۰ – زورب‌بال – بانجی ترامپولین – ترامپولین ۲۱۰.۰۰۰

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهیه بلیت و استفاده از خدمات سافاری کیش، می‌توانید به سایت‌شان از نشانی زیر هم سر بزنید:

سایت مجموعه پارس سافاری کیش

بهترین زمان رفتن به سافاری کیش چه موقع است؟

تصویری از محوطه مجموعه پارس سافاری کیش

بهترین زمان سفر به کیش در بهار است. اردیبهشت و فروردین را برای سفر به جزیره خالی کنید. در این ماه‌ها هوای کیش به‌شدت لطیف، خوش‌بو و ایدئال است. نه از گرمای جان‌فرسای تابستان خبری است و نه بارش‌های پاییز و زمستان.

البته کیش در تمام فصل‌ها زیبایی‌هایی مخصوص‌به‌خود دارد؛ اما اگر قصدتان خوش‌گذرانی و رفتن به مراکزی مانند مجموعه پارس سافاری کیش است، باید حواستان را جمع کنید و در روز و روزگاری که هوا خوش‌تر است، راهی جزیره شوید. تابستان‌ها هوا خیلی گرم می‌شود؛ اما اواخر اسفند هم فرصت مناسبی برای سرزدن به کیش است و هوا در حال رفتن به‌سمت لطافت بهاری خواهد بود. تصمیم با شماست که در چه ماه و فصلی به جزیره بروید.

اگر به کیش سفر کرده‌ باشید، حتماً می‌دانید که بخش‌هایی از طبیعت و حیات‌وحش این نقطه از ایران بسیار خاص و بعضاً حفاظت‌شده است. بازدید مسئولانه از نقاط دیدنی از واجبات است. یعنی اگر به چنین نقاطی سفر می‌کنیم، باید حتماً حواسمان باشد که مراقبت‌های لازم را به عمل بیاوریم و نگذاریم که به طبیعت و حیوانات ضربه‌ای وارد شود.

مسیر دسترسی

هزینه ورودی۲۰,۰۰۰ تومان
ساعت دسترسیساعت ۵ عصر تا ۸:۳۰ شب
شماره تماس07644450440
آدرساستان هرمزگان، جزیره كيش، بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه

ره بال آسمان به شما توصیه می‌کند که حتماً سری به جزیره زیبای کیش بزنید. جاهای دیدنی این نقطه از ایران بسیار زیاد است. طبیعت و تفریحات هیجان‌انگیزی که در نقاط مختلف جزیره وجود دارد در کنار هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید جذابش کمکتان می‌کند اوقاتی به‌یادماندنی و شادی را پشت سر بگذرانید.

کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی.

آفرود و سافاری، رستوران و کافی‌شاپ، بانجی‌جامپینگ، موتورسواری، شترسواری، پینت‌بال، باگی‌‌سوار و امکان عکاسی حرفه‌ای و… .

بهترین زمان سفر به کیش فروردین و اردیبهشت در بهار است.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.