تفریحات کیش | پیشنهاداتی جذاب برای لذت در کیش ??‍♂

1

جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان و میان آب‌های نیلی‌رنگ و آرام خلیج فارس قرار دارد. این جزیره، امکانات و خدمات زیادی برای مسافران خود فراهم کرده است؛ ولی باوجود همه این امکانات، همچنان لطافت و طبیعت خود را به شکل کامل و سالم حفظ کرده است. این جزیره سحرانگیز بگونه‌ای زیبا طبیعت و تکنولوژی را بایکدیگر تلفیق کرده تا تعطیلاتی به‌یادماندنی برای گردشگران خود رقم بزند. پس مطمئن باشید بعد از خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره، از گشت‌وگذار در این جزیره زیبا لذت خواهید برد و سفری خاطره‌انگیز برای خود خواهید ساخت. قصد داریم در این مقاله علاوه بر تفریحات آبی کیش و جاهای دیدنی کیش، سایر تفریحات این جزیره رویایی را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

مجموعه پارس سافاری کیش

ماشین های چنددیفرانسیلی در پارس سافاری کیش

مجموعه سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری و ایجاد یک محیط سالم برای تفریح و خوش‌گذرانی سنین مختلف ساخته شده است. در این مجموعه می‌توانید با خودروهای دو دیفرانسیل و لندکروز، لذت رانندگی هیجان‌انگیز در پیست‌های کویری را تجربه کنید. در مجموعه سافاری کیش بیش از 10 نوع تفریح برای سنین مختلف وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

هزینه ورودی20,000 تومان
مدت زمان15:30 تا 20:300
شماره تماس07644450440
آدرسکیش، بلوار خلیج فارس

 

تفریحات زیبای کیش

  • موتور سواری

در مجموعه پارس سافاری کیش پیست‌های متفاوتی برای موتورسواری وجود دارد. شما می‌توانید در پیست‌های آفرود (offroad) این مجموعه، موتورسواری متفاوتی را امتحان کنید و از این تجربه هیجان‌انگیز لذت ببرید. در جدول زیر انواع موتورهای پیست سافاری کیش به‌ همراه هزینه استفاده از آن‌ها ذکر شده است:

نوع موتورهزینهمدت زمانشرایط استفاده
ATV 90 cc 40,000 تومانحدود 10 دقیقه (700 متر مسیر)حداقل سن 14 سال
ATV 50 cc کودک40,000 تومانحدود 10 دقیقه (8 دور در پیست) 5 الی 13 سال سن و قد حداکثر 120 سانتی‌متر
ATV 250 cc60,000 تومانحدود 10 دقیقهبرای خانم‌ها ممنوع، بالای 16 سال، دارای گواهینامه موتور و مسلط به موتورسواری
موتور دریفت مخصوص حرکات مارپيچ40,000 تومانحدود 10 دقیقه بالای 15 سال
  • کارتینگ

کارتینگ یکی دیگر از ورزش‌های مفرح مجموعه سافاری کیش است. این ورزش مفرح، پایه اتومبیل‌رانی حرفه‌ای است و طرفداران زیادی دارد. پیست کارتینگ این مجموعه، از بزرگ‌ترین پیست‌های کارتینگ خاورمیانه و اولین پیست کارتینگ کشور است. در این پیست انواع موتورهای چهارچرخ ATV و ماشین‌های کنترل از راه دور وجود دارد که علاقه‌مندان به این تفریحات را جذب خود می‌کند.

هزینه 45,000 تومان
مدت زمان10 دقیقه
  • باگی

پیست خاکی باگی کیش 400 متر طول دارد و با ماشین‌های دونفره‌اش، دل باگی‌ سواران را ربوده است. شما می‌توانید در تورهای باگی سواری مجموعه پارس سافاری شرکت کنید و جزیره کیش را سیاحت کنید. در این تورها یک راهنمای حرفه‌ای با موتور چهارچرخ ATV در جلو حرکت می‌کند و باگی سواران را با خود به سمت جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش مانند کشتی یونانی، درخت سبز و … می‌برد.

هزینه باگی دونفره125,000 تومان
هزینه باگی VIP خانواده 250,000 تومان
مدت زماناز 15 دقیقه
  • بانجی شوتینگ

بانجی شوتینگ در کیش

در بانجی شوتینگ، ورزشکار با تجهیزات مخصوص این ورزش و 2 عدد کش، به دو دکل ۱۵ متری وصل شده و با یک موتور در جهت افق کشیده و در نقطه مشخص رها می‌شود. اگر از دوستداران هیجان هستید، بانجی شوتینگ را فراموش نکنید.

هزینه70,000 تومان (یک پرتاب)
مدت زمانحدود 5 دقیقه
شرایط استفاده 15 سال به بالا، حداقل وزن 50 کيلوگرم و حداکثر وزن 90 کيلوگرم
  • پینت بال

پینت بال در کیش

پینت بال یک ورزش گروهی برای تخلیه استرس و افرایش شادابی است. در این ورزش تفنگ‌هایی به شما داده می‌شود که باید به رقیبتان شلیک کنید؛ اما نگران نباشید. این گلوله‌ها از جنس ژلاتین و رنگ خوراکی هستند که به‌محض برخورد با اشخاص ترکیده می‌شوند. این ورزش برای افراد 7 سال به بالا است و برای بانوان محدودیتی ندارد. شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده خود به این تفریح هیجان‌انگیز بپردازید و اوقات خوشی را سپری کنید.

هزینه50,000 تومان به همراه 50 گلوله رایگان
مدت زمان تا تمام شدن گلوله‌ها
  • ترامپولین

ترامپولین در کیش

تفریح جذاب ترامپولین از خانواده ژیمناستیک است و در اصطلاح عام «تشک پرش درجا» یا «بِپَر، بِپَر» شناخته می‌شود. تمام افراد بالای 2 سال با حداکثر وزن 110 کیلوگرم می‌توانند از این تشک استفاده کنند و لحظات خوشی را بگذرانند.

هزینه15000 تومان
مدت زمان10 دقیقه
شرایط استفادهحداکثر وزن 110 کيلوگرم، داشتن 3 سال به بالا
  • زورب بال

زورب بال در کویر

زورب بال یکی از تفریحات جدید و جالب مجموعه پارس سافاری کیش است. در این تفریح شما به داخل توپی بزرگ با قطر 3 متر و دوجداره وارد می‌شوید. جداره اول حاوی هوا و جداره دوم حاوی مقداری آب است. شما وارد جداره دوم شده و مسیری 150 متری را با شیبی ملایم طی می‌کنید. به خاطر داشته باشید که لباس اضافی با خود بردارید؛ چراکه هنگام بازی با این تفریح مهیج، لباس‌هایتان خیس می‌شود.

هزینه60,000 تومان
مدت زمانطی کردن حدود 150 متر مسیر
شرایط استفادهداشتن 4 سال به بالا
  • فیش اسپا (دکتر ماهی)

فیش اسپا به‌تازگی در کیش شروع به کار کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. فیش اسپا یا دکتر ماهی، گونه‌ای از ماهی به‌ نام «کارا روفا» است که سلول‌های مرده و بافت‌های ناسالم پوست را شناسایی می‌کند و با عمل مکیدن و ترشح آنزیمی به نام «Diatanol»، آن‌ها را از بین می‌برد. این کار با قرارگیری دست‌ها و یا پاها در مخزن مخصوص فیش اسپا (دکتر ماهی) انجام می‌شود.

این کار هیچ آسیبی به پوست نمی‌زند و احساس آرامش خاصی در فرد ایجاد می‌کند. البته این عمل جنبه درمانی ندارد و بیشتر برای زیبایی و لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این ماهی‌ها بسیار باهوش هستند و با تحریک نقاط طب سوزنی و حساس، بدن را شل و خستگی را آزاد می‌کنند. اگر در جزیره کیش هوس یک ماساژ شیرین از جنس موجودات دریایی کردید، فیش اسپا بهترین گزینه برای شما است.

هزینه30,000 تومان
مدت زمان4 ساعت
  • عینک واقعیت مجازی

عینک واقعیت مجازی

تفریح مهیج عینک واقعیت مجازی جدیداً به مجموعه پارس سافاری کیش اضافه شده است. با این عینک‌ها مرزهای بین فضای واقعی و مجازی برداشته شده و صفحه‌ای جدید در زندگی بشر رقم خورده است. مثلاً اگر به هنگام فیلم دیدن، عینک سه‌بعدی به چشم داشته باشید، خود را غرق در فضای فیلم می‌بینید و با صحنه‌های فیلم واکنش‌های گوناگون نشان می‌دهید. به شما قول می‌دهیم تنها با یک‌بار امتحان کردن این عینک‌ها عاشقشان خواهید شد.

هزینه10,000 تومان
مدت زمان10 دقیقه
  • شتر سواری

شترسواری در کیش

شتر سواری از تفریحات جالب مجموعه پارس سافاری کیش است که قطعا ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. در این مجموعه می‌توانید با تورهای شترسواری به طبیعت بکر و بیابانی این منطقه بروید و همانند بومیان بیابان‌گرد آن منطقه، صحرانوردی با این حیوانات دوست‌داشتنی را تجربه کنید. طبیعت این منطقه بقدری زیبا و خاص است که ایده‌های زیادی برای عکاسی به ذهنتان می‌رسد و می‌توانید تصاویری استثنایی از خود و طبیعت ثبت کنید. پس در سفر به پارس سافاری این تفریح منحصربه‌فرد را فراموش نکنید.

هزینه20,000 تومان
مدت زمان15 دقیقه
  • هرم مومیایی (دالان وحشت)

هرم مومیایی در کیش

هرم مومیایی ازجمله تفریحات هیجان‌انگیز پارس سافاری است که هرکسی جرأت امتحان‌کردن آن‌را ندارد. شما باید در این تفریح یک مسیر 100 متری پر از پیچ‌وخم را طی کنید که با ترس و اضطراب همراه است. البته از این هرم استقبال خوبی می‌شود؛ چراکه فرد را با هیجان و ترس در سرتاسر مسیر روبرو می‌کند. همین امر باعث ترشح آدرنالین و سرخوشی موقت می‌شود که بسیاری از گردشگران به‌دنبال تجربه چنین حسی هستند. برای حفظ هیجان هرم مومیایی، از این بیشتر توضیح نمی‌دهیم و تکمیل توضیحاتش را به‌عهده خودتان می‌گذاریم. ?

هزینه20,000 تومان
مدت زمان4 ساعت

جایروکوپتر

جایروکوپتر در کیش

جایروکوپتر یا هلی‌کوپترهای دونفره کیش، یکی از تفریحات پرطرفدار این جزیره هستند. جایروکوپتر یک وسیله امن برای پرواز است که پیش از هر پرواز با حساسیت زیاد چک و به‌طور منظم سرویس می‌شود. این تفریح لذت‌بخش به شما این فرصت را می‌دهد تا بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس پرواز کنید و تجربه‌ای ناب برای خود به رقم بزنید.

هزینه350,000 تومان
مدت زمان10 دقیقه
شرایط استفادهحداقل 10 سال سن و حداکثر وزن 105 کیلوگرم

پاراگلایدر

پاراگلایدر در کیش

پاراگلایدر یا پاراترایک یک چتر متصل به موتور است که در آسمان به پرواز درمی‌آید و در جزیره کیش از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این تفریح می‌توانید بر فراز دریای خلیج فارس پرواز کنید و حسی جدید و وصف‌ناپذیر را برای خود رقم بزنید. تصور کنید مانند یک پرنده در آسمان پرواز کنید و خانه‌ها و ماشین‌ها خیلی کوچک و دور از دسترس باشند. کاملا هیجان‌انگیز و رویایی! درسته؟ سکوهای پرواز پاراگلایدر در جای‌جای جزیره کیش وجود دارند؛ ولی بیشتر پروازها از سکوی هتل ترنج انجام می‌شود. اگر به دنبال پروازی امن و دل‌نشین هستید، پرواز با پاراگلایدرها را از دست ندهید.

هزینه 300,000 تومان
مدت زمان10 دقیقه
شرایط استفادهحداقل 30 و حداکثر 105 کیلوگرم وزن

شبیه ساز پرواز

شبیه ساز پرواز

شما می‌توانید ضمن پروازهای تفریحی، خلبانی را هم در مرکز فلای دامون کیش تجربه کنید. فلای دامون اولین مرکز برای پروازهای شبیه‌سازی‌شده در کشور است. شما با شبیه‌ساز پرواز می‌توانید ضمن تجربه حسی متفاوت و هیجان‌انگیز، از خود امتحان خلبانی هم بگیرید. این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، 4 مدل شبیه‌ساز زیر را به شما ارائه می‌دهد:

1. شبیه‌ساز پروازی ایرباس 320 – Airbus320

2. شبیه‌ساز پروازی بویینگ 737 – Boeing 737

3. شبیه‌ساز پروازی هواپیمای دو موتوره

4. شبیه‌ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هواپیمای Mooney

شماره تماس07644459776
آدرسمجتمع بزرگ تجاری دامون - طبقه اول - مرکز فلای دامون

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینک در کیش

اگر قصد دارید آدرنالین خود را بالا ببرید، سری به بانجی جامپینگ جزیره کیش بزنید. در این مجموعه با اتفاقات عجیب زیادی روبرو می‌شوید؛ مردان قوی‌هیکلی را می‌بینید که هنگام رسیدن به نقطه پرش، از آن انصراف می‌دهند. یا دختران کم سنی که به‌راحتی حاضر به پرش از ارتفاع 60 متری می‌شوند. شما می‌توانید با رفتن به مجتمع جاذبه کیش، این تفریح مهیج را تجربه کنید. علاوه‌بر این مجموعه، یکی از رستوران های کیش به‌ نام صفدری شاندیز نیز سکوی بانجی جامپینگ اختصاصی رستوران را در ساحل نزدیک این رستوران ساخته است. پرش از این سکو به داخل دریا است و حسی متفاوت در شما ایجاد خواهد کرد.

برای تجربه این تفریح باید چند مورد را رعایت کنید:

  1. سن شما بالای 14 سال باشد؛
  2. وزن شما بین 35 تا 95 کیلوگرم باشد؛
  3. کفش مناسب داشته باشید.

هزینهبسته به ارتفاع از 230,000 تومان
مدت زمان10 الی 20 دقیقه

سوارکاری

ارتباط خوب اکوسیستم و انسان در جزیره کیش، زمینه‌ساز اتفاقات بسیار جالبی شده است. یک نمونه از این تعاملات جالب، نزدیکی به حیوانات ازجمله اسب‌ها است. شما می‌توانید در ساحل جزیره و در فضاهای سبز مانند پارک‌ها و نخلستان‌ها اسب اجاره کنید. اسب‌سواری با صدای خروشان امواج دریا و مرغان دریایی بر روی شن‌های نرم و نقره‌ای‌رنگ ساحل، به‌راستی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های هر انسان است. همچنین اگر علاقه‌مند به اسب سواری حرفه‌ای هستید، می‌توانید در باشگاه‌های سوارکاری این جزیره ثبت‌نام کنید و زیرنظر مربی‌های باتجربه، این ورزش مهیج را آموزش ببینید.

هزینه20,000 تومان
مدت زمان10 دقیقه

جُنگ های شادی


جُنگ های شادی جزیره کیش از محبوبیت زیادی برخوردار است. این شوهای شبانه از نیمه‌شب تا ساعاتی بعد از بامداد ادامه دارند و بعضی از گردشگران وقت خود را با این برنامه های شاد و سرگرم‌کننده پر می‌کنند. جشن، تأتر، استندآپ کمدی، موزیک، تقلید صدا، شادی و لذت از لحظات شب و نیمه شب، از برنامه‌های تفریحی شبانه کیش است.

هزینهنفری 70,000 تومان
مدت زمان1 ساعت

بولینگ و بیلیارد

سالن ورزشی مریم در جزیره کیش، تفریحات زیادی مانند بولینگ و بیلیارد، سالن بدن‌سازی، جکوزی، دنیای بازی، رستوران دارد. در میان همه این تفریحات، بولینگ محبوبیت بیشتری دارد و یکی از مکان‌های بسیار خوب و سرگرم‌کننده این مجموعه ورزشی است. این سالن جدیدترین و مجهزترین سالن بولینگ کشور با 16 خط بولینگ دیجیتالی مطابق با استاندارهای روز جهان و مجهز به نورپردازی Black Light است. سالن بولینگ مریم گزینه مناسبی برای ورزش دوستان و افرادی که به دنبال تفریحی جدید هستند است.

سالن بیلیارد در طبقه اول با منظره چشم‌نواز روبه ساحل قرار دارد و از دو سالن خانوادگی مجزا ساخته شده است. در این مجموعه 16 عدد میز بازی شامل 5 عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و 10 عدد لایت بال قرار دارد. اگر اهل این ورزش هستید، مطمئن باشید سالن بیلیارد مجموعه مریم یکی از بهترین مکان‌هایی خواهد بود که تاکنون در آن بازی کرده‌اید.

شماره تماسکیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم
ساعات کاری۰۷۶۴۴۲۱۱۲۱
آدرس ۱۱ صبح الی ۲ بامداد

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند تفریحگاهی مناسب برای سفر با خانواده یا دوستان است. در هر سنی باشید، این مکان دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز برای شما جذاب خواهد بود؛ چراکه این پارک زیبا یکی از مدرن‌ترین پارک‌ها در سطح خاورمیانه است و با بازی‌های متنوعش، ساعاتی پر از جنب‌وجوش و هیجان برایتان به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید با خیال راحت، کودکانتان را مشغول بازی در این محیط ببینید و حتی خود به تفریح دیگری بپردازید.

از دیگر امکانات این پارک که آن را به یک منطقه پربازدید برای گردشگران تبدیل کرده است، می‌توان به سالن بزرگ برگزاری انواع جشن و مراسم‌ها اشاره کرد. این سالن با نورپردازی و سیستم پخش موسیقی، برای برگزاری جشن تولد و سایر مراسمات بسیار مناسب است. ازجمله بازی‌های هایلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق فرار؛
  • تالار ارواح؛
  • سالن گیم‌نت؛
  • سینما گیم؛
  • شبیه‌ساز هواپیمای جنگنده؛
  • سینما 7 بعدی؛
  • رودخانه وحشی؛
  • رولر کاستر هوایی و آبی؛
  • سیمیلاتور؛
  • آبشار؛
  • چرخ‌وفلک؛
  • قطار؛
  • رنجر؛
  • سورتمه؛
  • سفینه؛
  • ماشین‌های ضربتی آبی و برقی.

هزینه ورودی4,000 تومان
آدرسکیش، بلوار ایران، پارک شهر کیش، دریاچه مصنوعی

دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه سواری در کیش

یکی از مسیرهای طولانی و زیبای دوچرخه‌سواری کشور، در جزیره کیش قرار دارد. این مسیر 51 کیلومتری، به‌موازات جاده جهان کیش در حاشیه نوار ساحلی احداث شده و کاملاً از مسیر اتومبیل‌رو جدا است. علاقه‌مندان به این تفریح می‌توانند از ایستگاه‌های ویژه این وسیله را تهیه کنند. این ایستگاه‌ها در اکثر نقاط جزیره مانند اسکله تفریحی، جنب بازار مرجان، کشتی یونانی و… قرار دارند. شما می‌توانید با دوچرخه سواری در کیش طبیعت بکر جزیره کیش و چشم‌اندازهای زیبای دریا را ببینید و لذت ببرید.

هزینه5,000 تومان تا 15,000 تمان
مدت زمان1 ساعت

اسکوتر برقی کیش

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می‌توانید با آن‌ها در مسیر دوچرخه سواری کیش حرکت کنید و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. نیرو محرکه این اسکوترها از باتری تامین می‌شود و درصورت شارژ کامل، می‌توانید تا یک ساعت با آن‌ها به گشت و گذار بپردازید. در تمام مراکز تفریحی کیش مانند اسکه تفریحی و ساحل مرجان می‌توانید این اسکوترها را کرایه کنید.

شرایط استفاده از این اسکوترها به شرح زیر است:

  1. برای تکمیل فرم قرارداد باید 15 سال به بالا سن داشته باشید.
  2. کارت اعتباری خود را همراه داشته باشید؛
  3. هرگونه خسارت واردشده به دستگاه هنگام استفاده، به عهده اجاره‌کننده است؛
  4. تردد باید فقط از مسیرهای مخصوص دوچرخه باشد؛ درغیراینصورت اجاره کننده مبلغ 50,000 تومان جریمه می‌شود.

هزینه70,000 تومان
مدت زمان 1 ساعت

پاساژگردی

پاساژگردی در کیش

خرید جزئی جداناپذیر از تفریحات جزیره کیش است و مراکز خرید کیش از بهترین مقاصد گردشگری برای اکثریت مردم هستند. در مراکز خرید این جزیره انواع کالاهای لوکس و برند تا کالاهای قیمت مناسب وجود دارد که هر فرد بنا به نیاز و بودجه درنظرگرفته خود، کالای مدنظرش را خریداری می‌کند.

همان‌طور که دیدید، جزیره کیش پر از شگفتی است و می‌توانید از ثانیه به ثانیه بودن در این جزیره زیبا استفاده کنید و لذت ببرید. شما کدام‌یک از این تفریحات هیجان‌انگیز را برگزیدید؟ نظرات خود را با ره بال آسمان در میان بگذارید.

1 نظر
  1. امیر می گوید

    پاراگلایدر واقعا خاص و هیجان انگیزه از دستش ندید
    انصافا فقط باید بری کیش تفریحات هیجان انگیزش انجام بدی روحیت عوض شه
    بعد کرونا باز باید برنامه سفر بچینیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.