رستوران های سنندج | شکم‌گردی در دومین کردنشین بزرگ ایران

3

رستوران های سنندج با سفره‌ای از غذاهای خوشمزه و محیطی زیبا و دلنشین، کام گردشگران را در سفر به استان کردستان شیرین می‌کنند. مطمئن هستیم آوازه غذاهای خوشمزه دیار زیبای کردستان به گوش شما خورده است. در رستوران‌های این شهر انواع خوراکی‌های محلی کردستان طبخ می‌شود؛ در نتیجه کافی است سری به یکی از رستوران های سنتی سنندج بزنید و غذایی محلی نوش‌جان کنید. علاقه‌مندان غذاهای امروزی و محبوب نیز می‌توانند سری به کافه رستوران های سنندج بزنند و خودشان را مهمان غذایی جانانه کنند. به طبیعت‌دوست‌ها نیز غذایی خوشمزه در یکی از باغ رستوران های سنندج را پیشنهاد می‌کنیم. وجود طیف گسترده‌ای از رستوران‌‌ های درجه‌یک در سنندج، انتخاب بهترین رستوران سنندج را دشوار کرده است. به همین منظور در این فهرست به بهترین رستوران های سنندج اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم طعم خوش غذاهای این رستوران‌ها برای همیشه زیر دندانتان باقی خواهد ماند.

رستوران جهان نما

رستوران جهان نما از بهترین رستوران های سنندج

تجربه ثابت کرده گردشگران سراغ رستورانی را می‌گیرند که به جاهای دیدنی شهری که به آن سفر کرده‌‌اند، نزدیک باشید. به همین دلیل فهرست معرفی رستوران های سنندج را با رستورانی آغاز کردیم که به جاهای دیدنی این شهر نزدیک است. این رستوران محیطی سنتی دارد؛ در نتیجه احساس می‌کنید در منزل یکی از اهالی سنندج مهمان غذایی خوشمزه شده‌اید. این رستوران اتاقک‌هایی برای صرف غذای مشتریان در نظر گرفته‌ است. در این اتاقک‌ها که طراحی سنتی دارند، می‌توانید روی زمین بنشینید و غذایی جانانه به بدن بزنید. سرآشپز رستوران جهان نما سنندج یدطولایی در پخت غذاهای محلی دارد. این سرآشپز دلمه‌هایی می‌پزد که در عمرتان نظیرش را نخورده‌اید. در منوی رستوران جهان نما انواع خوراکی‌های ایرانی و فرنگی خودنمایی می‌کند.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان طالقانی، بین صلاح الدین عیوبی و خیابان امام، روبه‌روی دخانیات
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۱۶۴۲۱۲

رستوران لیندو

رستوران لیندو از بهترین رستوران سنندج

به گردشگرانی که دنبال رستورانی مدرن و تازه‌ساز در سنندج می‌گردند، رستوران لیندو را پیشنهاد می‌‌کنیم. لیندو، درواقع هم کافه است و هم رستوران. این رستوران در دو طبقه ساخته شده است. طبقه دوم رستوران لیندو نمایی تماشایی‌تر به شهر زیبای سنندج دارد. از آنجایی که با یکی از کافه رستوران های سنندج روبه‌رو هستیم، منوی این کافه رستوران به لحاظ تنوع غذا، چیزی کم و کسر ندارد. حتی اگر گرسنه هم نیستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه رستوران لیندو بزنید و بستنی‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. کافه رستوران لیندو به لحاظ موقعیت شهری نیز در مکان خوش‌مسیری واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی سنندج نزدیک است. رستوران لیندو مدیر خوش‌‌انصافی دارد و غذاهای این رستوران نسبت به قیمتی که دارند می‌ارزد.

آدرس: کردستان، سنندج، سه راه شالمان‌
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۶۶۸۴۸۴

رستوران باغ سیب

سنندج به لحاظ آب‌و‌هوا و جاذبه‌های طبیعی یکی از زیباترین شهرهای ایران است. اگر می‌خواهید در این شهر از آب‌و‌هوای خوش دور نباشید و در کنار تماشای طبیعت، غذایی جانانه میل کنید، رستوران باغ سیب سنندج را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران محیطی دل‌انگیز و تماشایی دارد. با ورود به رستوران باغ سیب، چشمتان به آب‌نمای زیبایی روشن می‌شود. در کنار این آب نما نیز فضای سبزی زیبا، دلبرایی می‌کند. سرآشپز رستوران باغ سیب به پخت غذاهای کبابی شهرت دارد. جوجه‌ کباب، مرغ سوخاری و زرشک پلو از غذاهای اصلی رستوران باغ سیب به حساب می‌آیند. جالب است بدانید سر آشپز رستوران باغ سیب، جوجه لاری خوشمزه‌ای می‌پزد که نظیرش را در هیچ کدام از باغ رستوران های سنندج پیدا نمی‌کنید. به غذاهای خوشمزه‌ای که اشاره کردیم، کباب سلطانی و بختیاری را هم اضافه کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، میدان جهاد، اول جاده دوشان، بالاتر از تالار ناصری

باغ رستوران لیا

باغ رستوران لیا از رستوران های سنتی سنندج

نرسیده به سنندج، حدود ۵۰ متر بالاتر از پلیس راه همدان، باغ رستورانی زیبا با غذاهای خوشمزه خودنمایی می‌کند. این باغ رستوران با نام لیا شناخته می‌شود و با غذاهای خوشمزه در سنندج اسم‌و‌رسمی دست‌و‌پا کرده است. باغ رستوران لیا اتاقک‌های شیشه‌ای دارد تا گردشگران در کنار صرف غذا، نیم‌نگایی به نمای تماشایی محیط زیبای این باغ رستوران داشته باشند. قسمتی از این باغ رستوران به کافه‌ای شیک‌و‌اشرافی اختصاص یافته است. باغ رستوران لیا پارکینگ اختصاص دارد. حیاطی زیبا و دلگشا، حوضی بزرگ با فواره‌هایی خروشان و محیطی سرسبز و دلباز از دیگر ویژگی‌های باغ رستوران لیا سنندج است. در منوی این باغ رستوران انواع خوراکی‌های محلی و ایرانی پیدا می‌شود. جالب است بدانید این رستوران یکی از معدود رستوران های سنندج است که در آن قلیان هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس: کردستان، سنندج، ابتدای جاده سنندج همدان، ۵۰ متر بالاتر از پلیس راه همدان
شماره تماس: ۰۹۱۹۹۶۳۱۲۵۴

رستوران دهکده

ستوران دهکده از رستوران های سنندج

هر غذای سنتی سنندج که فکرش را بکنید در رستوران دهکده وجود دارد. سرآشپز این رستوران، دلمه‌های بسیار خوشمزه‌ای می‌پزد. در کنار خوراکی‌های سنتی، رستوران دهکده در همسایگی میدان اصلی شهر سنندج قرار دارد. ‌از آنجایی که بسیاری از مراکز خرید سنندج به مرکز این شهر نزدیک هستند، می‌توانید پس از گشت‌و‌گذار و خرید سوغات سنندج، راه رستوران دهکده را در پیش بگیرید. بسیاری از اهالی این منطقه، رستوران دهکده را یکی از بهترین رستوران های سنتی سنندج می‌دانند. به همین دلیل در حین غذاخوردن در این رستوران حتماً مواظب انگشتانتان باشید!

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان کشاورز، خیابان پست، کوچه سجادی ۲
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۳۳۳۹

رستوران ضیافت

رستوران ضیافت از کافه رستوران های سنندج

همان‌گونه که از نام این رستوران پیداست، ضیافتی شاهانه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. رستوران ضیافت، محیطی مدرن و امروزی دارد. این رستوران به لحاظ غذاهای خوشمزه هم از دیگر رستوران های سنندج چیزی کم نمی‌آورد؛ در نتیجه اگر در سفر به غرب ایران به خود وعده غذایی شاهانه در سنندج را داده‌اید، رستوران ضیافت انتخاب مناسبی برای شماست. این رستوران سفره‌ای گسترده از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی دارد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به رستوران ضیافت زدید، حتماً چلوگوشت‌های این رستوران را امتحان کنید. این رستوران به پخت غذاهای کبابی نیز معروف است. اگر تعریف‌و‌تمجید‌هایی که از رستوران ضیافت کردیم، شما را به این فکر انداخت تا در سفر به سنندج غذایی جانانه در این رستوران به بدن بزنید، حتماً جای همراهان خود در ره بال آسمان را خالی کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان ادب، جنب بانک ایران زمین
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۶۶۶۰۹۷

رستوران فردو

رستوران فردو از کافه رستوران های سنندج

گاهی اوقات در سفر به اندازه‌ای وقت تنگ می‌شود که مسافرها فرصت چندانی برای صرف غذایی جانانه پیدا نمی‌کند. این این شرایط برای شما در سفر به سنندج اتفاق افتاد، سری به رستوران فردو بزنید. این رستوران در کمترین زمان ممکن، خوشمزه‌ترین همبرگری که فکرش را بکنید پیش روی شما قرار می‌‌دهد. در رستوران فردو در کنار غذاهای فست‌فودی، خوراکی‌های ایرانی خوشمزه‌ای هم دارد. غذاهای خوش‌ رنگ‌‌و‌بوی رستوران فردو اسم رسم آن را بر سر زبان اهالی سنندج انداخته است. به همین دلیل رستوران فردو در بیشتر روزهای سال شلوغ است و در آن جای سوزن‌انداختن پیدا نمی‌کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، میدان آزادی

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت از باغ رستوران های سنندج

در این قسمت از فهرست معرفی رستوران های سنندج، به رستورانی رسیدیم که ادعا دارد بزرگ‌ترین باغچه رستوران این شهر است. انصافاً هم باید گفت رستوران باغ بهشت به لحاظ فضاسازی چیزی‌ کم‌و‌کسر ندارد. رستوران باغ بهشت سنندج باغی زیبا و سرسبز دارد. در این باغ حدود ۳۰ تخت قرار داده شده است. مشتریان روی این تخت‌ها می‌نشینند و در فضایی دلبرا و آب‌و‌هوایی خوش، غذایی شاهانه نوش‌جان می‌کنند. اتاقک‌هایی نیز در این رستوران تعبیه شده که برای زمستان کاربرد دارد. لوازم این اتاقک‌ها به سبک زندگی مردمان سنندج قدیم قرار گرفته است. به همین دلیل مشتریان زیر کرسی می‌نشینند و از غذاهای خوشمزه رستوران باغ بهشت لذت می‌برند. این رستوران غذاهایی بسیار خوش‌طعمی دارد. اگر راهی رستوران باغ بهشت سنندج شدید، حتماً‌ چلوگوشت‌های این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، ۵ کیلومتر بعد از پلیس راه سنندج همدان، انتهای بزرگراه اول، دوباندی جاده قدیم، ۳۰۰ متر بالاتر از باشگاه سوارکاری سهند
شماره تماس: ۰۹۱۸۸۷۲۷۹۱۹

رستوران سنتی خان

رستوران سنتی خان از رستوران سنتی سنندج

در روزگاری نه‌چندان دور، سنندج حمام معروفی داشت با نام گرمابه خان. به دنبال ساخت حمام در منازل، آب گرمابه خان به سردی گذاشت و این گرمابه به متروکه‌ای تبدیل شد. با این حال از آنجایی که خاطره خوش گرمابه خان در ذهن اهالی سنندج باقی مانده بود، مالکین این گرمابه،‌آن را به رستوران سنتی خان تغییر کاربری دادند. رستوران سنتی خان، ۲ سالن بزرگ و ۲ اتاق اختصاصی و شیک برای مشتریان اشرافی دارد. در این رستوران حوضچه‌های کوچکی خودنمایی می‌کند. از آنجایی که با یکی از رستوران های سنندج روبه‌رو هستیم که سبک‌و‌سیاقی سنتی دارد، از این رستوران همیشه نوای خوش ترانه‌های محلی به گوش می‌خورد. به لحاظ کیفیت غذا نیز خاطرتان جمع باشد که یکی از بهترین سرآشپزهای سنندج در رستوران سنتی خان غذاهای خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

آدرس: کردستان، سنندج، میدان انقلاب، بازار طلافروشان
شماره تماس: ۰۹۸۸۷۳۳۱۲۷۷۷۵

رستوران مروارید

رستوران مروارید

سنندجی‌ها سالیان سال است که خاطره‌ خوشی از صرف غذا در رستوران مروارید دارند. مروارید یکی از قدیمی‌ترین رستوران های سنندج به حساب می‌آید. همان‌گونه حتماً‌ شنیده‌اید می‌گویند دود از کنده بلند می‌شود، گذشت سالیان دراز باعث شده تا این غذاهای این رستوران از همیشه خوشمزه‌تر باشد. رستوران مروارید، فضایی آرام و دلنشین دارد. انصافاً باید گفت کارمندان این رستوران برای مشتریان سنگ تمام می‌گذارند. درباره کیفیت غذاهای رستوران مروارید هم خاطرتان جمع باشد. سرآشپز رستوران مروارید تمامی خوراکی‌های این رستوران با با برنج ایرانی و روغن حیوانی می‌پزد. رستوران مروارید در بین ۲ میدان اصلی این شهر قرار دارد؛ در نتیجه فاصله این رستوران از فرودگاه چندان دور نیست. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما سنندج به این شهر رسیده‌اید، در یک چشم‌به‌هم‌زدن می‌توانید به رستوران مروارید برسید و غذایی جانانه نوش‌جان کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، بین میدان آزادی و میدان انقلاب
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۳۸۴۴۴

رستوران و سفره خانه سنتی سیرانگاه

رستوران و سفره خانه سنتی سیرانگاه از رستوران سنتی سنندج

یکی از جاهای دیدنی سنندج، پارک جنگلی آبیدر است. این پارک آب‌و‌هوای خوش و منظره‌های دل‌انگیزی دارد. در کنار این جاذبه‌ها، رستوران و سفره خانه سنتی سیرانگاه خودنمایی می‌کند. در این مجموعه غذایی هر خوراکی که فکرش را بکنید از غذاهای سنتی و فرنگی گرفته تا آبمیوه و چای مهیاست. جالب است بدانید در رستوران و سفره خانه سنتی سیرانگاه قلیان هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با این حساب می‌توان گفت بی‌دلیل نیست که سفره خانه سنتی سیرانگاه را یکی از بهترین رستوران های سنندج می‌دانند. حضور در این سفره خانه برای گردشگران هم فال است و هم تماشا. اگر راهی رستوران و سفره خانه سنتی سیرانگاه شدید، حتماً جای ما را هم خالی کنید و کباب‌‌های خوشمزه این سفره خانه را امتحان نمایید.

آدرس: کردستان، سنندج، مجموعه تفریحی آبیدر

رستوران باغ نارنج

رستوران باغ نارنج

در همسایگی سنندج، روستایی زیبا با نام صلوات آباد وجود دارد. این روستا به اندازه‌ای جاذبه‌های تماشایی دارد که به روستای گردشگری تبدیل شده است؛ در نتیجه در اطراف آن چندین رستوران اقامتگاه وجود دارد. یکی از این رستوران‌ها که به لحاظ غذا از بهترین رستوران های سنندج چیزی کم نمی‌آورد، رستوران باغ نارنج است. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی و ایرانی طبخ می‌شود. قرارگرفتن رستوران باغ نارنج در محیطی دلباز و نزدیک به روستا باعث شده تا این رستوران آب‌و‌هوای دل‌انگیزی داشته باشد. در رستوران باغ نارنج قلیان نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این شرایط، رستوران باغ نارنج را به رستورانی همه‌چیزتمام تبدیل کرده که خاطره‌ سنندج‌گردی را در ذهن گرشگران برای همیشه ماندگار می‌کند. اگر راهی این رستوران شدید، پیشنهاد ما را زمین نیندازید و جوجه‌ کباب، قرمه و دیزی‌های رستوران باغ نارنج سنندج را حتماً‌ امتحان کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، بزرگراه سنندج قروه همدان، روستای گردشگری صلوات آباد.
شماره تماس: ۰۹۱۸۵۷۴۹۹۰۳

رستوران ایتالیایی چاو

رستوران ایتالیایی چاو از کافه رستوران های سنندج

در این قسمت برای تنوع هم که شده به رستورانی اشاره می‌کنیم که غذاهای آن با دیگر رستوران های سنندج تفاوت دارد. همان‌گونه که حتماً حدس زده‌اید، در رستوران ایتالیایی چاو، فقط خوراکی‌های خوشمزه ایتالیایی طبخ می‌شود. از آنجایی که با رستورانی ایتالیایی روبه‌رو هستیم، پیتزا، خوراکی درجه‌یک این رستوران است. سرآشپز این رستوران اسپاگتی‌های خوشمزه‌ای می‌پزد که در عمرتان نخورده‌اید. در قسمتی از رستوران ایتالیایی چاو، کافه‌ای دنج و شیک قرار دارد. اگر حتی گرسنه نیستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این کافه رستوران بزنید و با خوردن نوشیدنی‌های ایتالیایی، گلویی تازه کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، انتهای خیابان تکیه و چمن
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۶۱۵۶۲۱

رستوران ایتالیایی هفت دریا

اکنون که صحبت از رستوران های سنندج با غذاهای ایتالیایی به میان آمد، حیف است به رستوران ایتالیایی هفت دریا اشاره نکنیم. در این رستوران پیتزاهای خوشمزه و پاستاهای آبدار به سبک ایتالیایی طبخ می‌شود. رستوران ایتالیایی هفت دریا محیطی آرام و دلنشین دارد تا غذا به جان مشتریان بنشیند. در کنار خوراکی‌های خوشمزه‌ای که به آن‌ها اشاره کردیم، سرآشپز رستوران ایتالیایی هفت دریا به پخت استیک‌‌های خوش‌طعم معروف است.

آدرس: کردستان، سنندج، بلوار سید قطب، پایین‌تر از خانه کنتاکی
شماره تماس: ۰۸۷۳۲۳۸۱۹۹

رستوران خاطره خوب

رستوران خاطره خوب

همان‌گونه که از نام این رستوران پیداست، خاطره خوبی در ذهن مشتریان باقی می‌گذارد. این رستوران همانند دیگر رستوران های سنندج، غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه‌ای دارد. رستوران خاطره خوب به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی آرام و دلنشین برای مشتریان فراهم کرده است. سرآشپز رستوران خاطره خوب سنندج، چلو گوشت‌های بسیار خوشمزه‌ای می‌پزد. اگر راهی این رستوران شدید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً چلو گوشت این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان حسن آباد، سه راهی شهید تعریف
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۸۴۱۷۳

رستوران شیدا

رستوران شیدا

انصافاً باید گفت رستوران های سنندج کباب‌های خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. با این حال آوازه رستوران شیدا برای پختن کباب‌هایی آبدار از دیگر رستوران‌های این شهر بیشتر است. در رستوران شیدا سنندج، انواع کباب، جوجه و دیگر غذاهای ایرانی طبخ می‌شود. این رستوران به لحاظ مسافت نیز در منطقه‌ای خوش مسیر از سنندج واقع شده و دسترسی خوبی به پایانه مسافربری بین شهری سنندج دارد. اگر با خرید بلیط اتوبوس سنندج راهی این شهر شدید و خواستید غذایی جانانه به بدن بزنید، کافی است پس از رسیدن به پایانه مسافربری بین شهری، سوار تاکسی شوید و راه خیابان شهید تعریفِ سنندج را در پیش بگیرید.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان شهید تعریف، پایین‌تر از درمانگاه شهید قاضی،‌ روبه‌روی داروخانه دکتر اکبری
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۳۲۷۰۷

رستوران هتل جهانگردی

رستوران هتل جهانگردی

سنندج هتل جهانگردی دارد که تاریخ افتتاح آن به سال‌ها پیش باز می‌گردد. این هتل از حدود دهه ۴۰ خورشیدی تاکنون پذیرای مسافران است. در هتل جهانگردی سنندج، رستورانی شیک با غذاهایی خوشمزه خودنمایی می‌کند. به گردشگرانی که دنبال یکی از بهترین هتل های سنندج می‌گردند و می‌خواهند در هتلی اقامت کنند که رستورانی با غذاهای خوشمزه داشته باشد، رستوران هتل جهانگردی سنندج را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل جهانگردی در یکی از خوش‌منظره‌ترین جاهای سنندج واقع شده و نمایی تماشایی به پارک جنگلی آبیدر دارد. رستوران هتل جهانگردی حدود ۱۲ دقیقه از پایانه مسافربری بین شهری سنندج دورتر است. از این رستوران تا بازار سنندج تقریباً ۱۲ دقیقه رانندگی فاصله دارید.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، سه راه شالمان، جنب امور آب
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۶۲۳۶۷۶

فست فودهای سنندج

سنندج رستوران‌هایی درجه‌یک با غذاهایی خوشمزه دارد. با این حال گاهی اوقات در سفر وقت به اندازه‌ای تنگ می‌شود که فرصتی برای صرف غذایی شاهانه دست نمی‌دهد. اینجاست که فست‌ فودهای سنندج به کمک می‌آید. در این فست فودی‌ها، غذا در کمترین زمان ممکن پیش روی مشتری قرار می‌گیرد. به لحاظ کیفیت نیز انصافاً فست فودهای سنندج حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برای اینکه بهترین فست فود سنندج را راحت انتخاب کنید، در ادامه به چند فست فود باکیفیت در این شهر شاره می‌کنیم.

فست فود گزینگ

فست فود گزینگ از بهترین رستوران سنندج

اولین چیزی که در غذاهای فست فود گزینگ خودنمایی می‌کند، حجم زیادی خوراکی‌های آن است. پیتزا کینگ گوشت، پیتزا کینگ فیله مرغ و پیتزا کینگ مخلوط، به‌راحتی چند نفر را سیر می‌کند. به علاقه‌مندان همبرگر نیز این نوید را بدهیم که همبرگرهای فست فود گزینگ سنندج حرف ندارد. ماشروم برگر، هالوپینو برگر، برگر کینگ، هات داگ رست بیف و هات داگ هالوپینو از دیگر غذاهای خوشمزه فست فود گزینگ به حساب می‌آید. این فست فود به لحاظ موقعیت نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر سنندج واقع شده است. بوی خوش غذاهای فست فود گزینگ از چند فرسخی به مشام می‌رسد. حتی اگر گرسنه نباشید، باز هم هوس می‌کنید طعم خوش یکی از غذاهای فست فود گزینگ را بچشید.

آدرس: کردستان، چهارراه صفری، نبش کوچه دانشمند
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۴۵۰۴۴

پیتزا شهروند

پیتزا شهروند

خوراکی‌های فست‌فودی در کنار طعم خوشمزه‌ای که دارند، از قیمت مناسب‌تری هم نسبت به غذاهای رستورانی برخوردار هستند. با این حال پیتزا شهروند نسبت به دیگر پیتزا فروشی های سنندج، قیمت مناسب‌تری دارد. خوراکی‌های پیتزا شهروند سنندج، در کنار قسمت مناسب، کیفیت زیادی هم دارند. اگر می‌خواهید پیتزایی خوشمزه با قیمتی مناسب در سنندج نوش‌جان کنید، پیتزا شهروند همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید. پیتزا شهروند یکی از معروف‌ترین پیتزا فروشی های سنندج است و روزهای تعطیل و آخر هفته حسابی شلوغ می‌شود. خوراکی‌های این فست فودی معروف سنندج فقط به پیتزا خلاصه نمی‌شود. انواع ساندویچ، مرغ سوخاری، پاستا و سالاد را می‌توان از دیگر غذاهای خوشمزه پیتزا شهروند سنندج نام برد. این پیتزا فروشی به جاهای دیدنی سنندج مانند خانقاه نعمت الهی و عمارت وکیل الملک نزدیک است.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان آبیدر
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۲۹۰۳۶۰

فست فود توکا

فست فود توکا

مرغ سوخاری و همبرگرهای فست فود توکا سنندج در تمامی این شهر آوازه‌ای خوش دارد. سرآشپز فست فود توکا فقط از گوشت و مرغ تازه برای پخت انواع پیتزا و ساندویچ استفاده می‌کند. به همین دلیل با خیال‌راحت می‌توانید غذایی جانانه در فست فود توکا سنندج به بدن بزنید. به لحاظ قیمت نیز خوراکی‌های فست فود توکا نسبت به دیگر رستوران های سنندج، قیمت مناسب‌تری دارند. این فست فود آخر هفته‌ها شلوغ می‌شود. بهتر است از قبل غذای دلخواه خود را سفارش دهید تا در صف معطل نشوید. فست فود توکا به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی آرام و دلنشین را برای صرف غذای مشتریان مهیا کرده است. این فست فود فاصله نسبتاً مناسبی با دیگر جاهای دیدنی سنندج دارد.

آدرس: کردستان، سنندج، مبارک آباد، خیابان آبیدر، بالاتر از میدان اوراز
شماره تماس: ۰۸۷۳۳۵۶۳۳۸۸

رستوران های سنندج با سفره‌ای از غذاهای خوشمزه ایرانی، سنتی و فرنگی از مشتریان پذیرایی می‌کنند. طیف گسترده انواع رستوران های سنتی سنندج، کافه رستوران های سنندج و باغ رستوران های سنندج باعث شده تا چند روزی که قصد سفر به این شهر دارید را حسابی به شکم‌گردی مشغول شوید و غذاهای جانانه‌ای نوش‌جان کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های جالب و خاطره‌های خوشی از سفر به غرب ایران دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خوانند‌ه‌ها به اشتراک بگذارید و برای انتخاب بهترین رستوران سنندج هم‌فکری کنید.

رستوران جهان نما یکی از بهترین رستوران های سنندج با محیطی سنتی و زیباست.

اهالی سنندج، رستوران باغ سیب را یکی از بهترین رستوران های سنندج می‌دانند.

رستوران ضیافت، باغ نارنج‌ و شیدا، کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌‌دهند.

پیتزا شهروند به جاهای دیدنی سنندج مانند خانقاه نعمت الهی و عمارت وکیل الملک نزدیک است.

فست فود گزینگ، پیتزا توکا و پیتزا شهروند از بهترین فست فود های سنندج به حساب می‌آیند.

3 نظرات
  1. زهرا می گوید

    صرف نظر از این که غذا چی باشه ، این که کجا غذا را می خوریم هم خیلی مهمه ، به نظر من محیط سنتی و آروم ، طعم غذا را هم دو صد چندان لذیذ تر می کند .

    1. A می گوید

      خب که چی ؟

  2. ماهان می گوید

    چه قدر خوب که اطلاعات خوبی را به خواننده منتقل می کنید ، یکی از مهم ترین چیز هایی که در سفر نیاز هست اطلاع از رستوران ها و غذا خوری های معروف و با کیفیت بالا هست چون تغذیه مناسب لازمه ی سفر هست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.