معرفی هتل های سنندج | از لوکس‌ترین هتل تا اقامتگاه‌های بوم گردی

0

اکثر ما دوست داریم تجربیات جدید داشته باشیم. به کافه‌ای جدید برویم، با آدم‌های جدید معاشرت کنیم، خوراکی‌های جدید بخوریم یا به شهرهایی که نرفته‌ایم سفر کنیم. بعضی تجربه‌ها هرچقدر هم که تکرار شوند باز هم جدید هستند؛ مثلاً لذت‌‌بردن از طبیعت تکراری نمی‌شود. شهرهایی که طبیعت بکر دارند هم هیچ موقع تکراری نمی‌شوند. برای مثال شمال در هر آخر هفته میزبان مسافران بسیاری است. غرب ایران یکی از مناطقی است که هیچ موقع تکراری نمی‌شود. استان کردستان، استانی است که سرسبزی، مهمانوازی، موسیقی و رقصش، تجربه همیشه‌تازه سفر برای شماست. سنندج مرکز استان کردستان است. مسافران از طبیعت و مراکز خرید سنندج لذت می‌برند. این مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما سنندج، جست‌وجویی هم درباره هتل های سنندج می‌کنند تا از کیفیت آن مطمئن شوند. با ما هم‌سفر می‌شوید تا بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید و با چشم باز انتخاب کنید. همراه ما باشید.

هتل شادی سنندج | هتلی با چشم‌انداز عالی

هتل شادی از شیک ترین هتل های سنندج

در مرکز شهر یکی از بهترین هتل های سنندج قرار دارد. هتل شادی هتلی چهار ستاره است که در سال 82 ساخته شد. برای بهبود امکانات و خدمات، این هتل در سال 91 بازسازی شد. شادی 6 طبقه دارد. چشم‌انداز طبقه‌های بالا بسیار زیباست. مسافران جریان زندگی در شهر را می‌بینند و از آن لذت می‌برند. اکثر اتاق‌های هتل شادی بالکن دارند که کار شما را برای دیدن مناظر آسان می‌کند. مردمی با لباس محلی که رنگ و مدل لباسشان چشم را نوازش می‌دهد؛ اگر مسافران چشمشان از این منظره خسته شد به دوردست نگاه می‌کنند.

هتل شادی از شیک ترین هتل های سنندج

در دوردست درختانی سبز سربه‌آسمان کشیده‌اند و رنگ سبزشان با آبی آسمان تلفیقی زیبا خلق کرده است. شما هنگامی که مشغول دیدن این مناظر هستید و فنجانی چای در دست دارید، منظره زیبای دیگری را خلق می‌کنید. گردشگران بیشترین امتیاز را به برخورد مؤدبانه و مهربان کادر هتل داده‌اند. اکثر کادر این هتل جوان هستند. در میان هتل های سنندج، هتل شادی جوان‌ترین کادر را دارد. امکانات دیگر هتل شادی سنندج استخر، جکوزی، سونا، رستوران، کافی شاپ، مینی بار، سالن ورزش، زمین ورزش، سالن بیلیارد و سالن ماساژ است. این هتل به جاهای دیدنی سنندج نزدیک است.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، شهرک علوم پزشکی.

هتل جهانگردی سنندج | هتلی شیک و زیبا

هتل جهانگردی از هتل های سنندج

یکی از شیک‌ترین هتل‌های سنندج، هتل جهانگردی است. این هتل سه ستاره دارد. هتل جهانگردی در سال 46 ساخته شد. در سال 94 برای افزایش کیفیت خدمات، این هتل بازسازی شد. جهانگردی از هتل های سنندج است که قامت کوتاهی دارد. هتل جهانگردی 2 طبقه دارد که برای رفت‌وآمد آسان‌تر است. این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. در حیاط این هتل درختان کهن و بوته‌های پر از گل به چشم می‌خورد. بوی گل‌ها لذت مسافرت را چند برابر می‌کند. علاوه بر جنگل کوچک داخل حیاط، هتل 3 ستاره به پارک جنگلی آبیدر نزدیک است. از پنجره‌های این هتل به‌راحتی منظره خارق‌العاده پارک جنگلی پیداست. شیطنت پرندگان، بازی پرتوهای نور، بوی خوش طبیعت و نوای دلنشین جانوران این پارک، مسافران را به خود جذب می‌کند. ویژگی مهم دیگر هتل نزدیکی آن به مرکز شهر و جاهای دیدنی سنندج است. امکانات دیگر هتل جهانگردی اینترنت، پارکینگ، رستوران و فروشگاه است.

آدرس: سنندج بلوار پاسدارن، سه را شالمان، جنب امور آب.

هتل هدایت سنندج | از ارزان‌ترین هتل های سنندج

هتل هدایت سنندج

این هتل تک ستاره است و به اندازه همین یک ستاره امکانات دارد و از ارزان‌ترین هتل های سنندج محسوب می‌شود. هدایت سنندج 3 طبقه و 21 اتاق دارد. در این 3 طبقه امکاناتی برای اقامت کوتاه مدت دارد؛ اگر بچه کوچک یا سالمند دارید، بهتر است این هتل را انتخاب نکنید. علت این توصیه نبود آسانسور در هتل است. بعضی اتاق‌ها سرویس اختصاصی ندارند و باید از سرویس عمومی هر طبقه استفاده کنید. البته اگر سفر شما کاری است، مشکلی نخواهید داشت.

بعضی اتاق‌های هتل پنجره ندارند و نزدیک غروب هوای اتاق خیلی دلگیر می‌شود. این اتاق‌ها نورگیر روبه راهرو دارند. مزیت مهم این هتل تمیزبودن آن است. با اینکه سرویس‌های هتل مشترک هستند؛ اما سرویس‌ها بسیار تمیز هستند. هدایت از هتل های سنندج است که صرفه اقتصادی دارد. اگر ساعت‌های کمی در هتل هستید، نیازی به هزینه اضافه نیست. شما جایی برای استراحت دارید. مزیت مهم دیگر نزدیکی این هتل به مراکز خرید سنندج است؛ پس برای خرید سوغات سنندج مسافت زیادی طی نمی‌کنید.

آدرس: سنندج، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فردوسی.

هتل فرهنگیان سنندج | هتلی برای فرهنگیان

هتل فرهنگیان از ارزان ترین هتل های سنندج

معمولاً به کارمندان آموزش‌وپرورش، هتل فرهنگیان پیشنهاد می‌شود. این هتل برای کارمندان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. افرادی که کارمند نیستند می‌توانند به‌صورت آنلاین اتاق رزرو کنند؛ اما فرهنگیان حتماً باید حضوری اقدام به گرفتن اتاق کنند. هتل فرهنگیان امکانات مناسبی برای اقامت دارد. هتل فرهنگیان قیمت مناسبی دارد. فرهنگیان از شیک‌ترین هتل های سنندج نیست. این هتل 3 سوئیت مجزا و مجهز دارد. این هتل برای اقامت‌های طولانی مدت مناسب است.

هتل فرهنگیان از ارزان ترین هتل های سنندج

وقتی در این هتل اقامت می‌کنید انگار در خانه خود هستید با این تفاوت که باید قوانین خاصی را رعایت کنید. قوانین هتل فرهنگیان شامل رعایت نظافت و ساعت تخله اتاق است. رعایت این قوانین هتل فرهنگیان را به یکی از بهترین هتل های سنندج تبدیل کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ترمینال 15 دقیقه است. خیالتان از فاصله هتل تا این مراکز مهم راحت باشد و با آسودگی اقدام به خرید بلیط اتوبوس سنندج کنید.

آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، ابتدای خیابان جام ‌جم

هتل شادی اورامان سنندج | از شیک‌ترین هتل های سنندج

هتل شادی اورامان سنندج

هتل شادی اورامان از شیک‌ترین هتل های سنندج محسوب می‌شود. این هتل با نام هتل سنگی اورامان هم شناخته می‌شود. اورامان تخت یکی از شهرهای اطراف سنندج است. بعضی افراد اورامان و اورامان تخت را با نام بهشت گمشده می‌شناسند. با دیدن طبیعت اورامان تخت به درستی این نام ایمان می‌آورید. بافت تاریخی اورامان تخت پلکانی است به همین علت به این منطقه را هزار ماسوله می‌نامند. بافت سنتی این شهر متعلق به دوران پارینه سنگ است. این مطالب را گفتیم تا تصویری واضح از محل اقامتتان داشته باشید. هتل سنگی بافتی زیبا ولی عجیب دارد. این هتل سه ستاره دیواره‌هایی از جنس سنگ دارد؛ اما داخل آن مرمت و بازسازی شده است.

هتل شادی اورامان سنندج

حتماً برای چند شب اتاق بگیرید تا بتوانید شب و روز بهشت گمشده را ببینید. هنگام صبح رطوبت و شبنم صبحگاهی پنجره‌ها را نم می‌زند. وقتی پنجره را باز می‌کنید از صدای زیبا پرندگان وحشی مست می‌شوید. با قدم‌زدن در روستا مردم مهمانوازی را می‌بینید که بسیار به شما احترام می‌گذارند و از ته دل دوست دارند شما مهمانشان باشید. بعد از گشت‌وگذار در روستا سری به رودخانه سیروان بزنید و از آب گوارای آن بنوشید. هتل شادی اورامان را با اقامتگاه‌ های بومگردی سنندج اشتباه نگیرید. امکانات این هتل بیشتر از اقامتگاه‌هاست؛ اگر دوست دارید سفری امن در دل طبیعت داشته باشید و کمی از دغدغه‌ها روزمره راحت شوید، حتماً به این هتل سر بزنید. این هتل تا مراکز مهم مانند فرودگاه و ترمینال حدود چند ساعتی فاصله دارد.

آدرس: سنندج، سروآباد، شهرستان اورامان تخت

هتل آبیدر | از هتل‌‌های اقتصادی شهر

هتل آبیدر از ارزان ترین هتل های سنندج

آبیدر ستاره کم دارد؛ اما در ارائه خدمات کم نمی‌گذارد. این هتل از هتل‌‌های اقتصادی است. هتل‌ های سنندج برای هر بودجه‌ای مناسب هستند. آبیدر از ارزان‌ترین هتل های سنندج است. امکانات هتل برای اقامت کوتاه مدت مناسب است. امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت و از همه مهم‌تر صندوق امانات در هتل آبیدر وجود دارد؛ اگر وسیله‌ای قیمتی و باارزش همراه دارید و می‌ترسید در حین تفریح آن را گم کنید، حتماً از صندوق امانات این هتل کمک بگیرید. وقتی نگرانی نداشته باشید سفر بیشتر به دلتان می‌چسبد. آبیدر نزدیک به فرودگاه، ترمینال و بازار سنندج است.

آدرس: سنندج، خیابان فردوسی، جنب سینما بهمن.

مجتمع اقامتی هشت چنار | هتلی چهار فصل و زیبا

مجتمع اقامتی هشت چنار از اقامتگاه های سنندج

اگر زمان یا بودجه اجازه می‌داد به شما توصیه می‌کردیم هر چهار فصل سال به سنندج سفر کنید. در این سفرها به مجتمع هشت چنار سری بزنید و از عبور فصل‌ها لذت ببرید. اولین نکته درباره این مجتمع نام زیبای آن است که از چنارهای داخل حیاط گرفته شده است. این هتل شاید ستاره نداشته باشد؛ اما فضای رمانتیک آن هزار ستاره دارد. در هر فصل حیاط این مجتمع رنگی خاص می‌گیرد. بهار فضای این عمارت را عطر گل‌های رنگارنگ می‌گیرد. تابستان رنگ سبز حیاط شما را شیدا می‌کند. در پاییز حیاط به شکل بومرنگی متحیرکننده درمی‌آید. در آخر هم زمستان، فصلی که حیاط سفید پوش می‌شود و آرامش را به بیننده منتقل می‌کند. طبیعت در بوم این ساختمان جلوه دیگری دارد.

مجتمع اقامتی هشت چنار از اقامتگاه های سنندج

گذشته از طبیعت متحیرکننده، این مجتمع در گوشه‌ای از حیاط خود گلخانه نقلی را جا داده است. در این گلخانه گیاهان بومی با قیمت مناسبی فروخته می‌شوند. سوئیت‌های هشت چنار امکانات مناسبی دارند. امکانات این مجتمع درست به اندازه خانه‌ای نقلی است. هتل چنارها رستوران ندارد و شما برای غذا باید به رستوران های سنندج مراجعه کنید. نبود رستوران به معنی بدبودن هتل های سنندج نیست. پارکینگ، استخر و اتاق چمدان‌ها از امکانات هشت چنار است. بهترین قسمت این هتل وجود بالکن در اتاق‌هاست.

آدرس: نرسیده به سنندج، ابتدای جاده همدان، بعد از پمپ بنزین افق.

مجتمع اقامتی مظفری | اقامتگاهی برای چند ساعت استراحت

مجتمع اقامتی مظفری از مهمانپذیر های سنندج

مجتمع اقامتی مظفری یکی از هتل های سنندج نیست. امکانات این مجتمع به اندازه مهمانپذیرهای سنندج است. مکانی دنج و راحت برای استراحتی کوتاه مدت، بهترین توصیف برای اقامگاه مظفری است. در ساختمان مظفری خبری از امکانات لوکس یا خیلی مدرن نیست؛ اما در حد خودش خوب است. نکته جالب درباره اتاق‌های این استراحتگاه، بزرگ‌بودن آن‌هاست. این اتاق‌ها برای سفرهای دوستانه یا خانوادگی مناسب است. افرادی که با هم صمیمی هستند، مدتی کوتاه هم اتاقی یکدیگر می‌شوند و از آن لذت می‌برند. امکانات هر اتاق کامل است که اقامت را آسان می کند. افرادی که تجربه اقامت در این مجتمع را دارند، راضی هستند.

آدرس: سنندج، ابتدای خیابان جام جم

اقامتگاه های بومگردی اطراف سنندج

ما هتل های سنندج را معرفی کردیم. هتل‌هایی با ساختمان‌های بزرگ و با امکانات کامل. حالا قصد داریم شما را ببریم در دل فرهنگ مردم کرد. جایی که مردم خودشان را همرنگ طبیعت می‌کنند و با آن دست دوستی می‌دهند. جایی که همه چیز طبیعی است و از دل طبیعت به دست می‌آید. عسل، پنیر، کشک، گیاهان دارویی و حتی لباس‌ها نشانی از طبیعت دارند. قصد داریم شما را به اقامتگاه های بومگردی سنندج ببریم تا اندکی از زندگی شهری فاصله بگیرید و به اصل خود یعنی طبیعت باز گردید؛ پس همراه ما باشید.

اقامتگاه بوم گردی واران | یکی از زیباترین اقامتگاه‌های کردستان

اقامتگاه بوم گردی واران از اقامتگاه های بومگردی سنندج

وقتی درباره سنندج جست‌وجو کنید با نام گلین جاده مواجه می‌شوید. این روستا در نزدیکی سنندج واقع شده است. علت شهرت این روستا سنتی‌بودن آن است. روستایی که مردم آن با امکاناتی ساده زندگی می‌کنند. مردم کرد با طبیعت مهربان هستند و در عوض طبیعت هم با آن‌ها مهربان است. این روستا 7هزار سال است که ساخته شده و در همه این سال‌ها آسیبی به طبیعت وارد نشده است. مردم گلین جاده برای معرفی فرهنگ خود بنایی ساختند و نام آن را واران گذاشتند که یکی از زیباترین اقامتگاه‌های کردستان است.

اقامتگاه بوم گردی واران از اقامتگاه های بومگردی سنندج
این اقامتگاه3 طبقه است و در کل 6 واحد دارد. در این اقامتگاه امکانات کافی برای زندگی فراهم است. این اقامتگاه جوان‌ترین ساختمان را در میان اقامتگاه‌های دیگر دارد. ساختمان واران درسال 98 ساخته شد. سازندگان نهایت سعی خود را به کار گرفتند تا بافت این بنا از حالت سنتی خارج نشود. واحدهای این اقامتگاه مانند خانه‌های روستایی است. در این واحدها تختخواب وجود ندارد که تجربه جالبی خصوصاً برای گردشگران خارجی است.

آدرس: سنندج، روستای گلین جاده.

اقامتگاه بوم گردی تیشک | جایی با ۹۰۰ سال قدمت

اقامتگاه بوم گردی تیشک

اقامتگاه بعدی که قصد معرفی آن را داریم در روستای دولاب قرار دارد. این روستا مانند دیگر روستاهای کردستان پلکانی است. روستای دولاب 900 سال قدمت دارد. این روستا را فردی به نام اسفندیار ساخت. آب‌وهوای این روستا در تابستان معتدل و در زمستان سرد است؛ اگر می‌خواهید واقعاً بومگردی کنید در فصل زمستان به این روستا بیایید. برف و یخ‌بندان عضو جدانشدنی زمستان‌های کردستان است. تابستان‌های این روستا با چشمه‌های دائمی همراه است. تیشک مقصد بعدی شما برای بوم گردی است.

اقامتگاه بوم گردی تیشک

تیشک از نظر امکانات مدرن شبیه به مهمانپذیرهای سنندج هم نیست چه رسد به هتل های سنندج. با این حال گردشگران بسیاری به این اقامتگاه سر می‌زنند. وسایل این اقامتگاه سنتی است. وسایلی که نسل‌های جدید از آن‌ها خاطره ندارند؛ مثلاً نسل جدید چراغ نفت‌سوز یا بخاری هیزمی ندیده‌اند. تیشک 3 طبقه دارد که چشم‌انداز طبقات آن جنگل‌های اطراف است. صبحانه این اقامتگاه محصولات محلی مانند عسل، شیره انگور، کره محلی و ارده است. دمنوش‌هایی گیاهی مانند دمنوش آویشن و پونه نوشیدنی مخصوص این اقامتگاه است. در دولاب خوراکی‌های محلی مانند کلانه، نان هوامی، شلیکن و کلیره فروخته می‌شود. خوراکی‌ها بسته به فصل پخته می‌شوند.

آدرس: سنندج، منطقه ژاوه رود شرقی، روستای دولاب.

اقامتگاه بوم گردی گلین | اقامتی سنتی در دل شهر

اقامتگاه بوم گردی گلین از اقامتگاه های سنندج

روستای گلین قدمتی 1300ساله دارد. در این روستای کهن اقامتگاهی با همین نام وجود دارد. این اقامتگاه بر خلاف بعضی اقامتگاه های سنندج، قدمت زیادی دارد. ساختمان این اقامتگاه در سال 98 بازسازی شد و فعالیت خود را در حوضه بوم گردی آغاز کرد. امکانات این اقامتگاه مختصر و مفید است. هیچ کدام از 5 اتاق این ساختمان سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارند. مسافران می‌توانند از سرویس‌ها و حمام‌های عمومی ساختمان استفاده کنند. فاصله کم این اقامتگاه تا مرکز شهر سنندج، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است.

آدرس: سنندج، بخش سیروان، روستای گلین.

اقامتگاه بوم گردی روژ | اقامتگاهی خاص و زیبا

اقامتگاه بوم گردی روژ

این اقامتگاه مانند تیشک در روستای دولاب واقع شده است. این روستا پلکانی است به همین علت امکان ساخت‌ خانه‌های جدید وجود ندارد. هر ساله مردم خانه‌های خراب را مرمت می‌کنند. امکانات این اقامتگاه اگر به اندازه هتل های سنندج نباشد به اندازه مهمانپذیرهای سنندج هست. ظرفیت این اقامتگاه بسته به فصل تغییر می‌کند. مردم مهمانواز کرد برای فصل‌های سرد جوانب احتیاط را رعایت می‌کنند و پذیرش مهمان را کاهش می‌دهند. اتاق‌های اقامتگاه کف‌خواب دارد و برای فصل‌های سرد مناسب است. با اینکه هوای روستا در تابستان خنک است، اتاق‌ها سیستم سرمایشی دارند.

اقامتگاه بوم گردی روژ

در هر اتاق سرویس اختصاصی وجود دارد. رستوران این اقامتگاه هنوز ساخته نشده است؛ اما درصورت تمایل مسافران، غذاهای محلی برای آن‌ها آماده می‌شود. غذاهای محلی این منطقه کلانه، آو گوشت، دلمه، شلمین، دوینه و پرپوله است. نکته مهمی درباره مسیر رسیدن به روستا وجود دارد. حدود 5کیلومتر از جاده منتهی به دولاب خاکی است؛ پس ماشین خود را آماده کنید. همچنین برای رسیدن به در ساختمان روژ باید 100 متر پیاده بروید؛ پس خودتان را هم آماده کنید.

آدرس: روستای دولاب، در 42کیلومتری سنندج.

اقامتگاه بوم گردی ژوانگه | اقامتگاه دیگری در دل کوه‌های همیشه سفید کردستان

اقامتگاه بوم گردی ژوانگه

ژوانگه اقامتگاه دیگری در دل کوه‌های همیشه سفید کردستان است. این اقامتگاه در روستایی با نام شیان قرار دارد. جاده منتهی به روستای شیان در فصول سرد برفی است. بهتر است از اردیبهشت تا شهریور مهمان این روستا شوید. ساختمان ژوانگه 100 سال قدمت دارد. کردهای با همت در سال 98 این خانه را مرمت کردند و در اختیار مسافران قرار دادند تا یکی از چندین اقامتگاه های سنندج شود. این ساختمان 3 اتاق دارد. در این اقامتگاه سرویس بهداشتی مشترک وجود دارد. کاستی‌ها به‌کنار، منظره این اقامتگاه دلرباست. پنجره اتاقتان را که باز می‌کنید، مردم زحمت‌کشی را می‌بینید که روزگار می‌گذرانند.

آدرس: سنندج، روستای ژاورود، بخش سیروان، دهستان ژاورود، روستای شیان.

اقامتگاه بوم گردی ژیار | منزلی ۱۰۰ساله

اقامتگاه بوم گردی ژیار

سنندج شهری است که گذشته و حال را با هم حفظ کرده. اثبات حرف ما وجود هتل های سنندج و اقامتگاه های بومگردی سنندج است. ژیار اقامتگاهی در روستای پر از گل گلین است. اقامتگاه ژیار هم‌سال و همشهری گلین است. ساختمان این اقامتگاه حدود 100 سال قدمت دارد. این اقامتگاه ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارد. این خانه بومی نهایت تلاش خود را برای راضی‌کردن مسافرین به کار گرفته است. در این خانه موسیقی محلی به شکل زنده برگزار می‌شود. بعضی باغ‌های میوه اطراف اجاره شده‌اند تا شما لذت ببرید. برای عکاسی می‌توانید لباس‌های محلی کردی کرایه کنید و خودتان را در لباسی جدید ببینید. سفری همه جانبه در روستایی زیبا منتظر شماست.

آدرس: سنندج، روستای گلین.

اقامتگاه بوم گردی سردره | قدیمی و زیبا

اقامتگاه بوم گردی سردره

سردره یکی دیگر از اقامتگاه‌های روستای گلین است. این اقامتگاه ۲ طبقه دارد و هر طبقه به شکلی جدا اجاره داده می‌شود. با انتخاب سردره در واقع طبقه‌ای کامل از خانه بومی در اختیار خواهید داشت. طبقه‌های این اقامتگاه بزرگ هستند. در کل این اقامتگاه ظرفیت 50 نفر را دارد. هر طبقه آشپزخانه، حمام و سرویس اختصاصی دارد که اقامت شما را راحت‌تر می‌کند؛ اگر طبقه بالا را کرایه کردید، حتماً از مناظر بی‌نظیر اطراف استفاده کنید.

آدرس: سنندج، بخش سیروان، روستای پلکانی گلین.

معرفی هتل ها و اقامتگاه های سنندج به پایان رسید. برای سفر به کردستان تردید نکنید. این استان بهشتی گمشده ایران است. یکی از کارهایی که حتماً در سفرتان باید انجام دهید خوردن کلانه است و کار واجب دیگر نوشتن تجربه‌ها و خاطراتتان در قسمت نظرات ره بال آسمان.

هتل شادی سنندج هتلی 5 ستاره و لوکس است.

هتل سنگی اورامان و هتل هشت چنار ساختمان‌هایی جالب و زیبا دارند.

هتل شادی و اقامتگاه بوم گردی تیشک برای گردشگران مناسب هستند.

هتل هدایت و مجتمع اقامتی مظفری ارزان قیمت هستند.

هتل فرهنگیان برای کارمندان آموزش‌وپرورش تخفیف قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.