بهترین رستوران های شیراز | 18 تا از بهترین‌ها + آدرس و شماره تلفن

0

چگونه بهترین رستوران های شیراز را بشناسیم؟ این سؤالی است که بیشتر ما هنگام سفر به شهر شعر و عاشقی با آن روبه‌رو می‌شویم. چراکه یکی از بهترین قسمت‌های خرید بلیط هواپیما شیراز و سفر به این شهر، مزه‌کردن غذاها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مخصوص آن است که سبب می‌شود خاطره‌ای به‌یادماندنی برایمان به‌‌یادگار بماند. شیراز به‌عنوان پایتخت استان فارس، یکی از شهرهای بزرگ با رستوران‌ها و غذاخوری‌های متعدد است که قادرند رضایت خاطر سلایق مشتریان را جلب کنند. از رستوران‌های سنتی با اصیل‌ترین غذاهای شیرازی و ایرانی گرفته تا رستوران‌های ایتالیایی و فست‌فودهای گوناگون که همگی برای خدمت‌رسانی به گردشگران و اهالی شهر آماده هستند. از آنجایی که ممکن است در انتخاب رستوران مناسبتان سردرگم شوید، ما تصمیم گرفته‌ایم 15تا از بهترین رستوران های معروف شیراز را معرفی کنیم.

هفت خوان | رستوران پرزرق و برق شیراز

رستوران هفت خوان یک رستوران پرزرق‌وبرق در شیراز است که بسیاری معتقدند بدون صرف وعده‌ای در آن، سفر به شیرازتان تکمیل نخواهد شد. همه ما بعد از شنیدن نام این رستوران به یاد داستان «هفت خوان رستم» در شاهنامه فردوسی می‌افتیم. البته که نام این رستوران نیز از همین داستان گرفته شده است؛ اما کلمه خوان نیز به‌معنای سفره‌های تجملاتی و کامل هم هست که در گذشته برای مهمان پهن می‌شد.

رستوران سنتی، رستوران بین‌المللی نوفل، رستوران فست فود بلیان، رستوران بوفه سیندخت و رستوران باربیکیو بخش‌های مختلف این رستوران هستند که هر کدام در یک طبقه واقع شده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید در دو کافی‌شاپ کلاسیک و بین‌المللی این رستوران نیز وقت بگذرانید و عصرانه‌ای دل‌چسب میل کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران، موسیقی زنده آن است که بخش ثابت رستوران است و گزینه‌ای مناسب برای خلق فضایی متفاوت و خاص برای شما است.

توجه داشته باشید که قیمت منو رستوران هفت خوان شیراز با توجه به کیفیت غذاها و خدمت‌رسانی مناسب مجموعه، بیشتر از سایر رستورن های شیراز است. البته نظرات مختلفی درباره این رستوران وجود دارد و برخی از کاربران نظرات منفی درباره رستوران هفت خوان شیراز داشتند. بنابراین بهتر است قبل از رفتن، تمامی این نظرات را در کنار امکانات و خدمات رستوران بخوانید و بعد از آن تصمیم‌گیری لازم را انجام دهید. اگر تصمیم گرفتید که برای صرف غذا به این رستوران بروید، پیشنهاد می‌کنیم ته‌چین، قلیه ماهی، هورماهی و دمپخت شیرازی هفت خوان را حتماً امتحان کنید.

آدرس اینستاگرامhaftkhanco@
شماره تماس07132270000
آدرسشیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم، رستوران هفت خوان

خانه پرهامی | رستورانی به‌سادگی خانه مادربزرگ

رستوران خانه پرهامی، بنایی 200ساله است که در کوچه‌پس‌کوچه‌های قدیمی شیراز جا خوش کرده است. برعکس رستوران‌های پرزرق‌وبرق و تجملاتی، این خانه سرشار از سادگی است؛ به‌گونه‌ای که روح زندگی در آن جریان دارد. درست مانند خانه مادربزرگ‌ها با همان صفا و صمیمیت. این خانه قدیمی که درب‌هایش به‌تازگی به‌روی میهمانان باز شده است، مناسب کسانی است که عاشق سادگی‌اند.

حیاطی زیبا با یک حوض نُقلی فیروزه‌ای که ماهی گلی‌های داخلش شما را مجذوب خود می‌کند و ترکیب آن با صدای آواز پرنده‌ها، روحتان را نوازش می‌دهد. از بوی خوش کلم پلوی شیرازی و بهار نارنج این رستوران هم نگوییم که دلتان را آب می‌کند. در واقع می‌توان گفت که بهترین کلم پلو در شیراز را می‌توانید در این رستوران بیابید.  همراه با غذایتان کاهو و سکنجبین می آورند و اگر بخواهید بعد از غذا هم چای و رنگینک می‌تواند عیشتان را کامل کند. به‌علت قرارگرفتن این خانه در بافت تاریخی شهر شیراز، می‌توانید با کمی قدم‌زدن در اطراف خانه پرهامی، از جاهای دیدنی شیراز مثل بازار و مسجد وکیل و شاه‌چراغ دیدن کنید.

آدرس اینستاگرامparhami-traditional-house-@
شماره تماس09177008058
آدرسشیراز، خیابان لطف‌علی خان زند، بعد از سه راه احمدی گود عربان، ضلع مقابل مسجد نصیرالملک، رستوران خانه پرهامی

برنتین | غذایی خوشمزه در محیطی متفاوت

در رستوران برنتین شیراز با طراحی منحصربه‌فرد فضا، منو و نحوه سرو غذا به‌وجد می‌آیید. این رستوران معروف شیراز در خیابان ستارخان قرار دارد و با نمایی سفید و زیبا، از همان ابتدا نوید حسی متفاوت را به شما می‌دهد. رفتار پرسنل بسیار عالی است و غذاها لذیذ و خوشمزه؛ مخصوصاً آلبالو پلو، میگو پلوی تند و ته‌چین که طعمی متفاوت و خاص دارند. البته توجه داشته باشید که منوی این رستوران ارزان نیست و در رده رستوران‌های گران ‌قیمت شیراز قرار می‌گیرد.

آدرس اینستاگرامbrentin__restaurant@
شماره تماس07136282007
آدرسشیراز، بلوار ستارخان، مقابل 20 متری نمازی، نبش کوچه 12، رستوران برنتین

باغ عمارت شاپوری | رستوران قجری شیراز

رستوران باغ عمارت شاپوری رستورانی زیبا و سنتی در دل شیراز است. بنای این رستوران در سال‌های 1309 تا 1314 توسط ابوالقاسم مهندسی به سبک معماری قاجاری طراحی و ساخته شد و در سال 1379 در فهرست بناهای ملی ایران به ثبت رسید. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های شیراز است، مناسب قرارهای دونفره، ضیافت‌های خانوادگی و قرارهای رسمی است. شما می‌توانید غذاهای اصیل شیرازی با بهترین کیفیت را در این رستوران بیابید و همراه با موسیقی زنده نوش جان کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت منوی این رستوران کمی بیشتر از سایر رستوران‌ها است و جزو گران‌قیمت‌ترین رستوران های شیراز است.

آدرس اینستاگرامemaratshapouri@
شماره تماس07132347491
آدرسشیراز، بلوار کریم‌خان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

صوفی | سنتی و دل‌فریب

اگر دوست دارید شادی و نشاط روز زیبایتان بعد از بازدید باغ عفیف آباد و باغ ستارخان را با خوردن یک غذای خوشمزه تکمیل کنید، رستوران صوفی شیراز گزینه‌ای بسیار عالی برای شما است. این رستوران قدیمی حدود 20 سال است که در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و اهالی این شهر است. علاوه بر کیفیت فوق‌العاده غذاها و رنگ‌و‌لعاب دل‌فریبشان، فضای رستوران و معماری سنتی‌اش، آن را در دسته محبوب‌ترین رستوران های شیراز قرار می‌دهد. پنجره‌های اُرُسی، نمای آجری و مبلمان سنتی این رستوران ازجمله عواملی هستند که این مکان را دوست‌داشتنی‌تر از سایر رستوران‌ها می‌کند.

منوی رستوران هم بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای شیرازی و ایرانی را سفارش دهید. نان تازه تنوری رستوران از دل‌چسب‌ترین بخش‌های صرف غذا است. به خاطر داشته باشید اگر کمی دیر به فکر غذاخوردن در این رستوران بیفتید، ممکن است در صف طولانی این رستوران بمانید؛ چراکه در ساعت‌های اوج سفارش، رستوران صوفی بسیار شلوغ است.

آدرس اینستاگرامsoofibaghenari@
شماره تماس07136261573
آدرسمشهد، خیابان عفیف آباد، جنب بانک ملت، رستوران صوفی

باغ راز | زیبا و باصفا

رستوران باغ راز شیراز در بلوار شاهد این شهر قرار دارد و بسیاری از مردم، این رستوران را در دسته بهترین رستوران های شیراز قرار می‌دهند. این رستوران با ورودی زیبا و سرسبز، فضای باز باصفا، بخش سرپوشیده جذاب و یک کافی‌شاپ دنج در پشت بام، هر آنچه از یک رستوران باصفا در شهر شعر و عاشقی انتظار دارید را برآورده می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای کبابی، عرقیجات و نوشیدنی‌های سنتی و حتی غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا را سفارش دهید و با خیال راحت از کیفیت‌شان، آن‌ها را نوش جان کنید. این رستوران فاصله کمی از مرکز شهر دارد و همین امر موجب شده است که بتوانید غذای خود را در محیطی به دور از هیاهو میل کنید.

آدرس اینستاگرامbagheraaz@
شماره تماس07136234000
آدرسشیراز، قصردشت، بلوار شاهد، رستوران باغ راز

شرزه | طعم ناب غذاهای شیرازی

یکی از رستوران های معروف شیراز که در نزدیکی هتل زندیه قرار دارد، رستوران شرزه است. این رستوران یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های این شهر است و می‌توانید بعد از گشت‌وگذارتان در بازار وکیل و حمام وکیل، به این رستوران بروید و دلی از عزا دربیاورید. این رستوران سنتی با موسیقی زنده خود که اغلب هم قدیمی است، شما را در گذشته غرق می‌کند.

ممکن است تصور کنید که قیمت منوی این رستوران زیاد است؛ ولی باید بگوییم که کیفیت فوق‌العاده غذاهای رستوران شرزه شیراز این موضوع را کاملاً پوشش می‌دهد. این کیفیت و محبوبیت به‌قدری است که افراد در بیشتر مواقع جلوی درب این رستوران صف می‌بندند و اگر دیر دست به‌کار شوید، ممکن است غذا بهتان نرسد. کباب لاری، باقالی پلو با ماهیچه و ماهی کباب از غذاهایی است که مشتری‌ها کیفیتش را در شرزه تأیید کرده‌اند. همچنین نباید از خیر کشک بادمجان و سالاد شیرازی این رستوران گذشت.

آدرس اینستاگرامshirazpars.foods@
شماره تماس07132241963
آدرسشیراز، خیابان زند، خیابان مسجد وکیل، رستوران شرزه

پیتزا ناپل | تٌردترین پیتزای شیراز

همه می‌دانند که برای یافتن تُردترین و خوشمزه‌ترین پیتزاها در شیراز، سراغ پیتزا ناپل بروند. انواع پیتزاها مانند پیتزای فیلتو، پیتزا استیک و پپرونی با ترکیبات عالی ازجمله غذاهای خوشمزه این رستوران است. شما می‌توانید در این رستوران علاوه بر پیتزا، سایر غذاهای ایتالیایی مانند سالاد سزار و پاستا هم سفارش دهید و از خوردن آن در محیط مطلوب پیتزا ناپل لذت ببرید. تمامی این عوامل، پیتزا ناپل را در دسته بهترین فست فودهای شیراز قرار می‌دهد.

آدرس اینستاگرامpizza_naple_shiraz@
شماره تماس07136540921
آدرسشیراز، خیابان نارون، حد فاصل چهارراه چنچنه و خاک‌شناسی، پیتزا ناپل

کته ماس | مناسب جمع‌های دوستانه

اگر برای جمع خانوادگی یا دوستانه خود به‌دنبال فضایی فوق‌العاده با منویی جذاب و خوشمزه می‌گردید، رستوران کته ماس که در سه‌راه نمازی قرار دارد، یک گزینه بسیار مناسب برای شما است. پرسنل این رستوران برای القای بیشتر حس سنتی، لباس سنتی به تن دارند؛ بنابراین زمانی که وارد این رستوران شوید، با استشمام عطر غذای ایرانی و دیدن فضا و پرسنل، محو این همه زیبایی می‌شوید و روزتان ساخته می‌شود.

آدرس اینستاگرامkatemas21@
شماره تماس07132241963
آدرسشیراز، خیابان زند، خیابان مسجد وکیل، رستوران کته ماس

رستوران شاطر عباس شیراز | قدیمی و نوستالژیک

دربی کوچک با نامی آشنا در پشتِ سرای مشیر شیراز توجه شما را به خود جلب می‌کند. این نام «شاطر عباس» است. امکان ندارد که شیرازی باشید یا به شیراز سفر کرده باشید و این نام را نشنیده باشید. این رستوران با تخت‌های سنتی، فضای نوستالژیک و غذاهای باکیفیت جزو بهترین رستوران های شیراز است. به تهرانی‌های دوستدار این رستوران مژده می‌دهیم که دو شعبه از رستوران شاطر عباس در خیابان خاک‌شناسی و بلوار چمران با منوهای غذایی کباب و چلو و دریایی در انتظار شما است. فراموش نکنید هنگامی که به این رستوران رفتید، حتماً نان داغ و سبزی سفارش دهید تا از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

آدرس اینستاگرامshaterabbasco@
شماره تماس07132270914
آدرسشیراز، بلوار آزادی، خیابان خاک‌شناسی، رستوران شاطر عباس

قوام شیراز | ضیافت عطر و طعم غذای خانگی

سرای سنتی قوام شیراز همان‌طور که از نامش مشخص است، رستورانی با فضا و غذاهای سنتی است. با اینکه این رستوران کوچک است؛ اما طرف‌داران خودش را دارد و در تمام طول روز پذیرای مشتریان وفادار خود است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند دیزی، کشک بادمجان، انواع خورشت، غذاهای شیرازی و… با دستور پخت‌های مخصوص‌به‌خود و عطر و طعمی خانگی تهیه می‌شوند. شما می‌توانید تمام غذاهای رستوران قوام شیراز را با قیمت مناسب برای هر وعده‌ای که دوست دارید، نوش جان کنید. در منوی کافه این رستوران نیز انواع چای، دمنوش‌های مخصوص، عرقیجات مخصوص شیراز، شیرینی و دسر برای پذیرایی از میهمانان وجود دارد. توجه داشته باشید که سرای سنتی قوام در شهر شیراز همیشه پر از مشتری است؛ بنابراین برای خالی‌شدن میزها باید کمی صبور باشید.

آدرس اینستاگرامqavam_restaurant@
شماره تماس07132359271
آدرسشیراز، بلوار زند، خیابان رودکی، چهارراه فردوسی، رستوران قوام شیرازی

بالو | هر آنچه از یک رستوران خوب انتظار دارید

کافه رستوران بالو شیراز یک محیط دنج دیگر برای گذراندن ساعاتی به‌یادماندنی در شیراز است. این کافه رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و سنتی شیرازی آماده خدمت‌رسانی به میهمانان خود است. در منوی کافه هم می‌توانید انواع خوراکی‌های خوشمزه ایرانی و فرنگی را سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید. بالو هر آنچه برای تبدیل‌شدن به یکی از بهترین رستوران های شیراز لازم است را در خود جای داده است؛ از موسیقی دلنشین و دکوراسیون زیبایش گرفته تا دیزاین حرفه‌ای غذاها و جوی دوستانه، همه‌وهمه در این رستوران وجود دارد.

شماره تماس09385632003
آدرسشیراز، خیابان لطف‌علی خان زند، بلوار دستغیب، خیابان سنگ سیاه، رستوران بالو

خوشا | پررونق و منحصربه‌فرد

مجموعه رستوران و گردشگری خوشا شهر شیراز یکی دیگر از رستوران‌های پرطرف‌دار این شهر است. عواملی مانند موسیقی دل‌نشین، فضای دنج، کیفیت عالی غذاها و سرویس‌دهی منظم، رستوران خوشا را به یک رستوران منحصربه‌فرد و پررونق در شیراز تبدیل کرده است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در آلاچیق‌های زیبا یا سالن پذیرایی سرپوشیده این رستوران میل کنید. رمز موفقیت و محبوبیت رستوران خوشا شیراز، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب در طبخ غذا، به‌روزترین تجهیزات آشپزخانه و به‌کارگیری آشپزها و کارکنان مجرب به‌منظور ارائه خدمات عالی به میهمانان است.

آدرس اینستاگرامkhoshashiraz_collection@
شماره تماس07136504324
آدرسشیراز، بلوار صنایع، روبروی گل‌دشت حافظ، رستوران خوشا

دالاهو | مجموعه‌ای از بهترین‌ها

اگر فکر می‌کنید که دالاهو فقط یک رستوران است، سخت در اشتباهید. این فضا برای حداقل یک نصف روز تفریح‌کردن هم بسیار مناسب است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برایتان رقم بزند. رستوران دالاهو شیراز با فضاهای مختلف برای نشستن، موسیقی زنده و باغی پر از گل‌های زیبا بدون‌شک کِیفتان را کوک می‌کند. برای رفتن به این رستوران باید کمی از مرکز شهر دور شوید و به ابتدای جاده سپیدان بروید. همچنین به‌دلیل داشتن فضایی خاص و غذاهای باکیفیت باید کمی سرکیسه را شل کنید؛ ولی باور کنید این مجموعه با همه زیبایی و کیفیت زیاد غذاهایش ارزشش را دارد.

آدرس اینستاگرامshirazres2ran@
شماره تماس09904342049
آدرسشیراز، سپیدان، بعد از پلیس راه، فرعی دوم سمت راست، کوچه دالاهو، رستوران دالاهو

سرای فرهنگی تجار | آیینه تمام‌نمای هنر ایرانی

اگر بعد از بازدید شاهکارهای وکیل شیراز، خسته شدید و دوست داشتید در محیطی دنج استراحت کنید و غذایی خوشمزه بر بدن بزنید، سرای فرهنگی تجار شیراز آماده خدمت‌رسانی به شما است. این رستوران همه‌چیز را با هم دارد؛ می‌توانید علاوه بر نوش‌جان‌کردن انواع غذاهای ایرانی و سنتی با کیفیتی عالی در محیطی دنج و شیک، تابلوهای نقاشی متعدد روی دیوارها را تماشا کنید و غرق دنیای هنری مجموعه شوید. پرسنل حرفه‌ای رستوران نیز لذت ضیافتتان را تکمیل می‌کنند و تمام تلاششان را برای جلب رضایت شما به‌کار می‌گیرند. درضمن فراموش نکنید که سوپ قارچ‌های این رستوران معروف است؛ پس حتماً آن را در لیست غذاهایی که باید بخورید قرار دهید.

آدرس اینستاگرامjoy_food_shiraz@
شماره تماس07132229572
آدرسشیراز، خیابان طالقانی، روبروی مسجد وکیل، سرای فرهنگی تجار

کافه رستوران زرنگار

اگر به‌دنبال کافه‌ای جذاب با حال و هوایی سنتی در شیراز هستید، ما به شما کافه موزه زرنگار را پیشنهاد می‌دهیم. کافه‌ای خاص و منحصر‌به‌فرد که در ساختمانی قدیمی بنا و بازسازی آن به‌خوبی انجام شده است. عمارت تاریخی که کافه رستوران زرنگار در آن ساخته شده است، به عمارت‌های سلطنتی و قجری شباهت دارد و ناخودآگاه حس خوبی را به افراد حاضر منتقل می‌کند. حیاط دلباز و باصفای مجموعه که در میان آن، حوضی سفالی-فیروزه‌ای قرار دارد و دورتادور آن با گلدان‌های شمعدانی قرمز‌ تزئین شده است، منظره‌ای دلنشین در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. از دیگر زیبایی‌های این کافه رستوران می‌توان به سرو سفارش‌ مشتریان داخل ظروف روحی و سنتی اشاره کرد. از نوشیدنی‌های زرنگار هم نگوییم که تا چه حد جذاب هستند؛ نوشیدنی‌های سنتی همانند شربت سکنجبین که داخل لیوان‌های بلور قدیمی سرو می‌شوند و یادآور خاطرات خوش گذشته در خانه مادربزرگ و پدربزرگ است. ناگفته نماند که در منو این رستوران انواع غذاهای سنتی وجود دارد که هر یک از طعمی لذیذ و به‌یادماندنی برخوردارند. طوری که بسیاری از مشتریان از عبارت «دستپخت مامان‌پز» برای توصیف طعم غذاها استفاده می‌کنند. فراموش نکنید که سیگارکشیدن در فضای داخلی این رستوران ممنوع است و برای احترام به خود و دیگران از انجام این عمل خودداری کنید. بنابراین اگر به‌دنبال فضایی آرام و خانوادگی برای خلق لحظاتی به‌یادماندنی در شهر شیراز هستید، ما به شما کافه رستوران زرنگار را پیشنهاد می‌دهیم.

آدرس اینستاگرامzarnegar_traditional_house@
شماره تماس+98 917 935 5003
آدرسشیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از مسجد نصیرالملک، کوچه 33 پلاک 14

رستوران بل پاسی

اگر از خوردن غذاهای سنتی خسته شدید و قصد دارید یک غذای ایتالیایی جذاب مانند پاستا یا لازانیا میل کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها رستوران بل پاسی شیراز است. در منوی این رستوران ایتالیایی تمام عیار فهرستی کامل از تمام فست فودهای ممکن با بهترین کیفیت وجود دارد. بنابراین کافی است دست دوستانتان را بگیرید و یک بعداظهر خنک بهاری به این کافه رستوران مراجعه کنید تا لحظاتی خوش را در کنار یکدیگر بگذرانید. نمایی آجری با ستون‌هایی چوبی باعث شده است تا این رستوران شیراز ظاهری مدرن و شیک داشته باشد. اگر سری به این رستوران زدید و از شلوغی داخل رستوران اذیت شدید، می‌توانید سراغ صندلی‌های بالکن رستوران بروید. خلاصه هر آنچه از یک رستوران شیک و ایتالیایی انتظار دارید، می‌توانید در بل پاسی بیابید.

آدرس اینستاگرامbellpassi@
شماره تماس07132274924
آدرسخیابان خاکشناسی، جنب کافی شاپ تولیپ، رستوران ایتالیایی بل پاسی

مجموعه رستوران باکویه

مجموعه رستوران باکویه یکی از بهترین رستوران های شیراز است که در دل کوه قرار دارد. این مجموعه تلفیقی از طبیعت، هنر و فرهنگ در کنار یکدیگر است که هر رستوران‌گردی را جذب خود می‌کند. موقعیت مکانی این مجموعه رستوران در شمال شرق شیراز و بر فراز کوه است که منظره‌ای باشکوه از بافت تاریخی شهر و شاه‌چراغ را در مقابل دیدگان افراد قرار می‌دهد. مجموعه رستوران‌های باکویه شامل چهار رستوران غار، قشقایی، آلاچیق کاج و بیرون بر می‌شود. اولین رستوران یعنی رستوران غار در دامنه کوه قرار دارد و منویی از اصیل‌ترین غذاهای سنتی را ارائه می2دهد. در بالاترین بخش مجموعه یعنی بر فراز کوه، رستوران آلاچیق کاج ساخته شده است که میز و صندلی‌هایش در دل کوه چیده شده‌اند. به این صورت می‌توانید ضمن خوردن غذا، از فضایی سرباز و منظره دل‌چسب هم لذت ببرید. با عبور از مرتفع‌ترین پل هوایی شیراز هم می‌توانید از یک رستوران به دیگری بروید. در صورتی که به این رستوران سری زدید، حتماً کلم‌پلو شیرازی و نان تازه و داغ آن را امتحان کنید تا از طعم بی‌نظیرش مدهوش شوید.

آدرس اینستاگرامbakuyecomplex@
شماره تماس+98 71 3229 1000
آدرسبلوار جدید قرآن، نرسیده به میدان ابولکلام

باور کنید یا نه، شکم‌گردی یکی از مهم‌ترین ارکان سفر است و بسیاری با این هدف سراغ خرید بلیط قطار شیراز یا بلیط اتوبوس شیراز می‌روند؛ مخصوصاً زمانی که مقصد سفر، شهر شیراز با رستوران‌های رنگارنگ و نورانی‌اش باشد. بنابراین سعی کردیم در این نوشته بهترین رستوران های شیراز را در سبک‌های مختلف معرفی کنیم تا کمک‌حالی برای شما در انتخاب یک رستوران متناسب با شرایطتان باشیم. حال شما بگویید چه سبک رستورانی را می‌پسندید؟ درضمن اگر تجربه خوشمزه‌ای از سفر به شیراز دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و دیگر خواننده‌های ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.