اسکله تفریحی کیش را بیشتر بشناسید ⛴️

1

جزیره کیش با دریای زلال، آسمان آبی، سواحل پاک و زیبا، ورزش و تفریحات دریایی هیجان‌انگیز و فروشگاه‌های لوکس شناخته شده است. اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه‌های محبوب این جزیره است که امکانات گردشگری بی‌شمار و البته متنوعی را در دل خود دارد. این اسکله کاملاً مهندسی‌ساز بوده است و توسط مهندسان خبره ایرانی با 437 متر طول و 18 متر عرض در مرداد سال 1385 افتتاح شد. جالب است بدانید معماری اسکله طوری است که به زیستگاه جانوران دریایی آسیبی نمی‌رساند. از این رو شاید مکان مناسبی برای لذت‌بردن از مناظر شگفت‌انگیز دریا باشد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که به‌جز قدم‌زدن روی عرشه و لذت‌بردن از هوای تازه اسکله چه کاری می‌توان انجام داد با ره بال آسمان همراه باشید.

جاذبه های گردشگری اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش جایی است که امکان استفاده از معروف‌ترین تفریحات دریایی را یک‌جا تقدیم شما می‌کند. قایق سواری با قایق شیشه‌ای و پدالی، غواصی، جت اسکی، فلای‌ بورد و قایق ماهیگیری فقط چند نمونه از تفریحات دریایی و ورزش‌های آبی اسکله هستند. تصور کنید شما که پا روی عرشه می‌گذارید، قایق‌های پهلوگرفته را می‌بینید که آماده‌اند با شما دل به دریا بزنند. قایق های شیشه ای که اجازه می‌دهند وارد دنیای موجودات دریایی شوید و زندگی آبزیان را از نزدیک تماشا کنید. اگر علاقمند هستید کار متفاوت و پرهیجان‌تری انجام دهید توصیه ما به شما غواصی، جت اسکی و فلای بورد است. کافی است برای غواصی از سایت‌های مرتبط، لباس مخصوص کرایه کنید و با یک آموزش چند دقیقه‌ای بروید به اعماق آب‌های آزاد خلیج فارس.

اسکله تفریحی کیش

راستی! یادتان باشد ضمن قدم‌زدن همراه همسفرانتان و لذت‌بردن از آرامش و هوای پاک اسکله سرزمین آب و آفتاب، به لاک‌پشت‌های دریایی، ماهی‌های رنگارنگ و مرغ‌های دریایی نیز توجه کنید. همچنین بهتر است زمان رفتن به اسکله را طوری برنامه‌ریزی کنید که طلوع یا غروب آفتاب را در اسکله باشید. دیدن طلوع یا غروب خورشید در اسکله تفریحی کیش بی‌نظیرترین صحنه‌ای است که شما در طول این سفر تجربه خواهید کرد.

برای آشنایی با سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی کیش، روی لینک زیر کلیک کنید:

امکانات رفاهی نزدیک اسکله

هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

در ابتدا این نوید را به مسافرانی می‌دهیم که هنوز هتل خود را برای سفر به کیش رزرو نکرده‌اند. موقعیت جغرافیایی «هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش»، «هتل 5 ستاره شایان» و «هتل 3 ستاره پارسیان» نزدیک اسکله است. این یعنی شما هر زمان که بخواهید، در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به اسکله تفریحی کیش بروید؛ گاهی برای تخلیه انرژی و گاهی برای کسب آرامش. به خاطر داشته باشید که تنوع قیمت و کیفیت خدمات این هتل‌ها رضایت مسافران زیادی را جلب می‌کند.

اگر هم اهل خرید هستید و دوست دارید بعد از تفریحات آبی اسکله، سَری به بازار بزنید، نیازی نیست راه دوری بروید؛ چند قدم آن طرف‌تر از اسکله یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش یعنی «بازار ونوس» قرار گرفته است. این شما و این هم یک مرکز خرید شیک و دیدنی با کلی جنس متنوع که دیدنشان خالی از لطف نیست. مطمئن هستیم از ونوس دست‌خالی بیرون نمی‌آیید.

احتمالاً بعد از تجربه ورزش‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز اسکله تفریحی کیش و بازارگردی، تمایل دارید غذایی لذیذ و البته اصیل جنوبی را نوش جان کنید. «رستوران شاندیز ونوس کیش» همان جایی است که می‌توانید لذت یک روز تفریحی جذابتان را کامل کنید. در منوی این رستوران لیستی از انواع غذاهای دریایی و کباب‌های گوناگون به چشم می‌خورد. اگر هم از طرفداران پروپاقرص فست‌فود هستید «فست‌فود توتی فرتی» را معرفی می‌کنیم؛ یک رستوران با منویی متنوع از فست‌فودها و البته قیمت مناسب.

مسیر دسترسی به اسکله تفریحی کیش

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا که برای رسیدن به آن می توانید از بلیط هواپیما کیش استفاده کنید.

هزینه بازدیدرایگان
ساعت بازدید24 ساعت
شماره تماس07644442510
آدرسکیش، بلوار دریا، اسکله تفریحی

در پایان از شما می‌خواهیم تجارب خود از سفر به مروارید خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش را با ما و دیگر خوانندگان ره بال آسمان درمیان بگذارید تا همه بتوانیم اوقاتی خوش و تکرارنشدنی داشته باشیم.

5/5 (1 نظر)
1 نظر
  1. مهرناز می گوید

    اسکله زیبایی هست در طول شبانه روز معمولا رفت و آمد داره غروب هاش عالیه برای عکاسی حرف نداره دریا هم که زیر پاتونه.هوا خنک هم برید که دیگه عالیه عالی میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.