بهترین رستوران های آنتالیا از نظر مخاطبان | یک شکم‌گردی جانانه در آنتالیا

0

آنتالیا به لطف داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، توریستی و تفریحی متعدد و جذاب،‌ از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری برای گردشگران ایرانی است. در این شهر تفریحات جذاب بسیاری انتظار شما را می‌کشند که شکم‌گردی در رستوران‌های محبوب و معروف، یکی از آن‌هاست. آشنایی با بهترین و محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا از نظر مخاطبان و مشتریان، از لازمه‌های تجربه یک شکم‌گردی جانانه در این شهر است. به همین جهت در این مطلب با هدف ارائه راهنمایی کامل در‌خصوص رستوران این شهر، لیستی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های آنتالیا را ارائه کرده‌ایم. در این مطلب ضمن معرفی کامل این رستوران‌ها، در‌ خصوص آیتم‌های منو، کیفیت و طعم غذا‌ها، نحوه سرویس‌دهی و فضای رستوران‌ها سخن گفته‌ایم. همچنین تمامی اطلاعات لازم برای دسترسی به آن‌ها را در اختیارتان قرار داده‌ایم. امیدواریم که این مطلب چراغ راه شما برای تجربه سفری خوشمزه و جذاب در آنتالیا باشد.

فهرست مطالب

رستوران سون مهمت | 7 Mehmet

رستوران سون مهمت (7 Mehmet) به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران سون مهمت (7 Mehmet) به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های آنتالیا شناخته می‌شود. این رستوران روی تپه‌ای مرتفع بنا شده و در آن چشم‌اندازی خیره‌کننده از کنیالتی و خلیج به چشم می‌خورد. این رستوران هم فضای رو‌باز و هم فضای سر‌پوشیده دارد. پیشنهاد می‌کنیم در روز‌هایی که هوا مطلوب است، در فضای رو‌باز آن بنشینید و از نفس کشیدن در هوای پاک و تماشای منظره‌های با‌صفا و دل‌نشین آن لذت ببرید. رستوران سون مهمت دارای ۷ سالن غذاخوری داخل و خارج ساختمان است و به همین دلیل عدد ۷ در نام رستوران سون (۷) مهمت نیز به چشم می‌خورد. در این رستوران شیک و محبوب، انواع غذا‌های سنتی ترکیه به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شوند. قیمت غذا‌های این رستوران به نسبت زیاد است؛ اما طعم و کیفیت آن‌ها بی‌تردید شما را راضی خواهد کرد. 

آدرس رستوران سون مهمت روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران سون مهمت

آدرس Meltem Mahallesi, Atatürk Kültür Parkı, Dumlupınar Bulvarı No:201, 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۳۸۵۲۰۰
آدرس سایت 7mehmet.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا | Seraser Fine Dining Restaurant

رستوران سراسر فاین داینینگ یکی از رستوران های آنتالیا

اگر در میان رستوران های آنتالیا به‌دنبال رستورانی هستید که از هر نظر بی‌نظیر باشد، پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به این شهر، به رستوران سراسر فاین داینینگ (Seraser Fine Dining Restaurant) سری بزنید. فضای این رستوران بسیار شیک، زیبا و جذاب است و چشم‌اندازی تماشایی از دریای مدیترانه به نمایش می‌گذارد. در رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا انواع غذا‌های ترکیه‌ای، انواع غذاهای بین المللی و انواع غذا‌های دریایی با بهترین و با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه طبخ و سرو می‌شوند. طعم غذا‌های این رستوران بی‌نظیر است. برخورد پرسنل آن نیز با مشتریان بسیار محترمانه و صمیمانه بوده و همه کارکنان در تلاشند تا اوقات خوشی برای مشتریان رقم بزنند. 

آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران سراسر فاین داینینگ

آدرس Selçuk, Paşa Cami Sk. No:14, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۷۶۰۱۵
آدرس سایت seraserrestaurant.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران وانیلا لانژ آنتالیا | Vanilla Lounge 

رستوران وانیلا لانژ یکی از رستوران های آنتالیا

مگر می‌شود در معرفی رستوران های آنتالیا نام رستوران وانیلا لانژ‌ (Vanilla Lounge) را از قلم انداخت؟ این رستوران در میان مسلمانان طرفداران بسیاری دارد؛ چرا‌که در طبخ برخی از غذا‌های آن از گوشت حلال استفاده می‌کنند. در رستوران وانیلا لانژ با تغییر هر فصل منویی جدید و متناسب با همان فصل طراحی و ارائه می‌شود. این ویژگی باعث شده است که این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های شهر، منحصر‌به‌فرد باشد. جالب است بدانید که در منوی رستوران وانیلا لانژ، گزینه‌های جذابی برای گیاهخواران نیز به چشم می‌خورد. اگر در سفر به آنتالیا مهمان این رستوران بودید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سوپ شیر نارگیل، خوراک بره و مرغ تایلندی آن را امتحان کنید. در پایان خوب است اشاره کنیم که به دلیل قرار‌گیری این رستوران در ساحل مدیترانه شما می‌توانید در طول حضور خود در آن از تماشای چشم‌انداز تماشایی دریای مدیترانه نیز لذت ببرید. 

آدرس رستوران رستوران وانیلا لانژ روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران رستوران وانیلا لانژ

آدرس Selçuk, Uzun Çarşı Sk. No:33, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۷۶۰۱۳
آدرس سایت vanillaantalya.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱:۰۰

رستوران آرما آنتالیا | Arma Restaurant

رستوران آرما یکی از رستوران های آنتالیا

رستوران آرما (Arma Restaurant) از دیگر رستوران های آنتالیاست که همچون نگینی زیبا در سواحل دریای مدیترانه می‌درخشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی، انواع غذا‌های دریایی، انواع غذا‌های محبوب اروپایی و انواع غذا‌های مدیترانه‌ای به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو می‌توان گفت که منوی این رستوران هر‌کسی را با هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد. فضای این رستوران بسیار آرام و زیبا بوده و برخورد مناسب پرسنل آن باعث می‌شود تا در طول حضور خود حس خوبی داشته باشید. از خدمات ارائه‌شده در رستوران آرما می‌توان به تلویزیون، صندلی‌های بلند، ویلچر، سیستم رزرواسیون، فضای روباز، پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان و میز بار اشاره کرد. 

آدرس رستوران آرما آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران آرما آنتالیا

آدرس Konaklı mah, 146. Sk. 2 a, 07410 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۲۴۲۲۲۴۹۷۱۰
آدرس سایت armarestaurant.com.tr
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران بالیکچی میحانچی آنتالیا | Balıkçı Meyhanesi Kaleiçi

رستوران بالیکچی میحانچی از محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا

رستوران بالیکچی میحانچی (Balıkçı Meyhanesi Kaleiçi) از محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا است. چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای مدیترانه در کنار آوای گوش‌نواز موسیقی زنده باعث شده است که فضای این رستوران بسیار دوست‌داشتنی باشد. از فضای بی‌نظیر رستوران بالیکچی میحانچی که بگذریم، به غذا‌های خوشمزه آن می‌رسیم. در منوی این رستوران انواع غذا‌های ترکی، غذا‌های مدیترانه‌ای و انواع غذا‌های دریایی به چشم می‌خورد. همچنین بخشی از منوی این رستوران برای گیاهخواران طراحی شده و بخشی دیگر نیز مخصوص غذا‌های متنوع با گوشت حلال است. غذا‌های دریایی رستوران بالیکچی میحانچی از جمله میگو، کالاماری و انواع ماهی کبابی بسیار محبوبند؛ از‌این‌رو توصیه می‌کنیم که اگر به این رستوران رفتید، حتماً یکی از این غذا‌های دریایی را امتحان کنید. 

آدرس رستوران بالیکچی میحانچی آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران بالیکچی میحانچی آنتالیا

آدرس Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۵۴۲۲۲۰۰۹۶۸
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱:۰۰

رستوران آینالی آنتالیا | Restaurant Aynali

رستوران آینالی از محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا

مگر می‌شود در معرفی رستوران های آنتالیا حرفی از رستوران آینالی (Restaurant Aynali) به میان نیاورد؟ این رستوران به دلیل کیفیت عالی و طعم بی‌نظیر غذا‌هایش در میان گردشگران خارجی و حتی مردم بومی محبوبیت بسیاری دارد. در رستوران آینالی انواع غذا‌های سنتی ترکیه و انواع غذا‌های مدرن بین‌المللی سرو می‌شود. چشم‌انداز دریای مدیترانه در کنار دکوراسیون شیک و زیبای این رستوران باعث شده است که فضای آن بی‌نهایت دلنشین و دوست‌داشتنی باشد. بخشی از رستوران آینالی به‌عنوان کافی‌شاپ و بار استفاده می‌شود که در آن انواع نوشیدنی سرو می‌کنند؛ از‌این‌رو اگر میلی به خوردن غذا نداشته باشید هم می‌توانید به این رستوران بروید و از فضای بار آن برای استراحت و صرف نوشیدنی گوارا استفاده کنید. 

آدرس رستوران آینالی روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران آینالی

آدرس Selçuk, Kordon Sk. No:23, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۳۹۹۷۸
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران خانگی فسیلتی آنتالیا | Restaurant Fisilti 

اگر اهل رفتن به رستوران‌های شیک و پر‌زرق‌و‌برق نیستید و در میان رستوران های آنتالیا به‌دنبال رستورانی می‌گردید که فضایی دنج، گرم و صمیمی داشته و کیفیت و طعم غذا‌های آن نیز مناسب باشد، پیشنهاد ما به شما رستوران خانگی فسیلیتی آنتالیا (Restaurant Fisilti) خواهد بود. در این رستوران می‌توانید از چشیدن طعم بی‌نظیر غذا‌های خانگی لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. چیزی که این رستوران را در مقایسه با رستوران‌های دیگر شهر متمایز می‌کند این است که منوی آن به‌صورت روزانه تغییر می‌کند و در هر روز فقط چند غذای محدود طبخ و سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آنتالیا اوقاتی را برای رفتن به این رستوران اختصاص دهید تا طعم بی‌نظیر غذا‌های آن تا همیشه در خاطرتان باقی بماند. 

آدرس رستوران خانگی فسیلتی روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران خانگی فسیلتی

آدرس Haşimişcan, 1306. Sk. 21a, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۷۰۵۶۸
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

رستوران کن کن آنتالیا | restaurant CAN CAN antalya

اگر در میان رستوران های آنتالیا به‌دنبال رستورانی هستید که در آن بتوانید با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب، طعم لذیذ غذا‌های اصیل ترکیه‌ای را بچشید، رستوران کن کن آنتالیا (restaurant CAN CAN antalya) بهترین مقصد برای شماست. فضای دنج و کوچک این رستوران، بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی بوده و برخورد مناسب و محترمانه پرسنل آن، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. در منوی رستوران کن کن، نام اغلب غذا‌های سنتی ترکیه‌ای به چشم می‌خورد. قیمت مناسب در کنار کیفیت و طعم بی‌نظیر باعث شده است که این رستوران مقصد محبوب گردشگران باشد؛ از‌این‌رو توصیه می‌کنیم در سفر به آنتالیا، تجربه حضور در این محیط دنج و چشیدن طعم غذا‌های بی‌نظیر آن را از دست ندهید. 

آدرس رستوران کن کن روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران کن کن

آدرس H. İşcan Mah Arık Cad Akkaşoğlu Apt 4/A, 07100 Muratpaşa, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۳۲۵۴۸
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران پاناروما آنتالیا | Panorama Restaurant

رستوران پاناروما یکی از رستوران های آنتالیا

رستوران پاناروما آنتالیا (Panorama Restaurant) از دیگر رستوران‌های محبوب این شهر است. در این رستوران انواع غذا‌های دریایی و انواع غذا‌های اصیل ترکیه‌ای با بهترین مواد اولیه طبخ و با بهترین عطر و طعم سرو می‌شوند. محیط رستوران پاناروما بسیار دنج، دلنشین و صمیمانه است؛‌ از‌این‌رو اگر در قید زرق‌و‌برق نباشید، قطعاً از حضور در این رستوران لذت خواهید برد. پرسنل خوش‌برخورد این رستوران نیز به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند و در تلاشند اوقات خوش و دلنشینی را برای آن‌ها رقم بزنند. از‌این‌رو اگر در میان رستوران های آنتالیا به‌دنبال رستورانی هستید که در کنار چشیدن طعم غذا‌هایی لذیذ، حس خوبی نیز پیدا کنید و با خوشحالی از درب آن خارج شوید، پیشنهاد ما به شما رستوران پاناروما خواهد بود. 

آدرس رستوران پاناروما روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران پاناروما

آدرس Andifli, Hükümet Cd. No: 10/2, 07580 Kaş/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۸۳۶۳۶۸۸
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱:۰۰

رستوران سرپمه بالیک اوی (خانه ماهی سرپمه) آنتالیا | Serpme Balik Evi 

اگر عاشق غذا‌های دریایی هستید، در سفر به آنتالیا تجربه چشیدن طعم غذا‌های دریایی رستوران سرپمه بالیک اوی (خانه ماهی سرپمه) (Serpme Balik Evi) را از دست ندهید. این رستوران در فضایی شیک و زیبا، با انواع غذا‌های دریایی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کیفیت و طعم این غذا‌ها از هر نظر بی‌نظیر است و اگر اهل غذا‌های دریایی باشید، حضور در این رستوران تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد. رستوران سرپمه بالیک اوی به دلیل داشتن فضایی دلباز و میز‌های بزرگ، برای برگزاری دور‌همی‌های خانودگی و دورهمی‌های دوستانه نیز بسیار مناسب است. 

آدرس رستوران سرپمه بالیک اوی (خانه ماهی سرپمه) روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران سرپمه بالیک اوی (خانه ماهی سرپمه)

آدرس Çağlayan, 2000. Sk. No:2, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۳۲۴۱۵۷۵
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱:۰۰

رستوران آدار بالک اوی (خانه ماهی آدار) آنتالیا | Adar Balik Evi 

رستوران آدار بالک اوی یکی از رستوران های آنتالیا

در معرفی بهترین رستوران های آنتالیا نام رستوران آدار بالک اوی (خانه ماهی آدار) (Adar Balik Evi) را نباید از قلم انداخت. این رستوران با غذا‌های خوش‌عطر و خوش‌طعم، فضای دلنشین و دوست‌داشتنی و پرسنل مجرب و خوش‌برخوردی که دارد، بهترین مقصد برای گذراندن اوقاتی دلپذیر برای شما در کنار عزیزانتان است. در منوی رستوران آدار بالک اوی نام انواع غذا‌های اصیل ترکی، غذا‌های مدیترانه‌ای، انواع کباب‌های لذیذ، انواع غذا‌های دریایی و… به چشم می‌خورد. منوی متنوع و جذاب این رستوران هر‌کسی را با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارد، راضی خواهد کرد. در‌نهایت باید بگوییم که این رستوران از آن دست رستوران‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم لذت حضور در آن و چشیدن طعم غذا‌های لذیذ و با‌کیفیت آن را از خود دریغ نکنید. 

آدرس رستوران آدار بالک اوی (خانه ماهی آدار) روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران آدار بالک اوی (خانه ماهی آدار)

آدرس Kuşkavağı, Akdeniz Blv. No:158, 07070 Konyaaltı/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۲۸۴۹۴۹
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱:۰۰

رستوران کوکویاکی سوشی آنتالیا | KOKOYAKİ SUSHİ LARA

چنانچه در میان رستوران های آنتالیا به‌دنبال رستورانی هستید که به‌صوت تخصصی سوشی تهیه و سرو کند، سری به رستوران کوکویاسوشی (KOKOYAKİ SUSHİ LARA) بزنید تا لذت چشیدن طعم بهترین سوشی در این شهر را تجربه کنید. محبوب‌ترین و معروف‌ترین غذای این رستوران سوشی است؛ اما در منوی آن انواع غذا‌های آسیایی-ژاپنی و انواع غذا‌های دریایی نیز به چشم می‌خورد. قیمت غذا‌های این رستوران در مقایسه با طعم و کیفیتشان، کاملاً معقول و مناسب است؛ از‌این‌رو رستوران کوکویاکی سوشی مقصدی عالی برای کسانی است که کیفیت غذا برایشان پر‌اهمیت است؛ اما نمی‌خواهند پول خود را در رستوران‌های لوکس خرج کنند. 

آدرس رستوران کوکویاکی سوشی روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران کوکویاکی سوشی

آدرس Güzeloba, Yavuz Apartmanı, Lara Cd. 389/E, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۳۴۹۵۸۰۰
آدرس سایت kokoyakisushi.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۳۰

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا | Maydanoz Kofte 

رستوران مایدانوز کوفته یکی از رستوران های آنتالیا

رستوران مایدانوز کوفته (Maydanoz Kofte) از محبوب‌ترین رستوران‌ها در مرکز شهر آنتالیا است. در این رستوران همان طور که از نامش هم پیداست، انواع کوفته‌های گرد و خوشمزه طبخ و سرو می‌شوند که طرفداران بسیاری دارند؛ از‌این‌رو اگر عاشق طعم این غذای خوشمزه و دوست‌داشتنی هستید، سفر به آنتالیا بهترین فرصت برای شماست که سری به این رستوران بزنید و از چشیدن طعم کوفته‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید. در منوی این رستوران علاوه‌بر نام انواع کوفته‌های خوشمزه، نام انواع کباب‌های محبوب ترکی و انواع سالاد‌ها نیز به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران مایدانوز کوفته می‌توان به دکوراسیون شیک و زیبا، فضای تمیز آرام، برخورد محترمانه پرسنل و سرویس‌دهی عالی آن‌ها اشاره کرد. 

در پایان لازم است اشاره کنیم که چنانچه به قصد خرید به آنتالیا سفر کرده‌اید و به‌دنبال رستوران‌هایی هستید که در نزدیکی مراکز خرید آنتالیا باشند، نام رستوران مایدانوز کوفته به خاطر بسپارید؛ چرا‌که این رستوران در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز خرید و بازار‌های آنتالیا جای خوش کرده است. 

آدرس رستوران مایدانوز کوفته روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران مایدانوز کوفته 

آدرس Kültür, 3806. Sk. No:16, 07090 Kepez/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۲۶۲۶۶۶
آدرس سایت maydanozkofte.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲:۰۰

رستوران لا روزتا آنتالیا (ایرانی) | La Rosetta Restaurant 

رستوران لا روزتا یکی از بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا

رستوران لا روزتا (La Rosetta Restaurant) را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا معرفی کرد. این رستوران در دو مکان سر‌پوشیده و رو‌باز که به بهترین شکل دکور شده‌اند و فضایی گرم، صمیمی و آرامش‌بخش دارند، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در منوی این رستوران در کنار نام انواع غذا‌های مدیترانه‌ای و انواع غذا‌های محبوب ایتالیایی، نام پیش‌غذا‌های سبک و لذیذ و نام دسر‌های هوس‌انگیز و خوش‌طعم نیز به چشم می‌خورند. از‌این‌رو اگر در میان رستوران‌های شهر آنتالیا به‌دنبال رستورانی ایرانی با منویی جذاب و متنوع و فضایی زیبا و دلنشین هستید، رستوران لا روزتا مقصدی مناسب برای شماست. 

آدرس رستوران لا روزتا آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران لا روزتا آنتالیا 

آدرس Belek, Iteri Başı Mevki Rixos Premium Belek No:116, 07505 Serik/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۷۱۰۲۰۰۰
آدرس سایت rixos.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران ایرانی حافظ آنتالیا | HAFEZ RESTAURANT

در معرفی بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا نام رستوران حافظ (HAFEZ RESTAURANT) را نباید از قلم انداخت. این رستوران محبوب در حدود ۱۵ سال پیش توسط چند ایرانی راه‌اندازی شد و تا به امروز از آن به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های ترکیه یاد می‌شود. در منوی متنوع و جذاب رستوران حافظ نام انواع غذاهای ایرانی، انواع فست‌فود‌های خوشمزه، انواع غذا‌های مدیترانه‌ای، انواع غذا‌های اصیل و سنتی ترکی و انواع غذا‌های خاورمیانه‌ای به چشم می‌خورد. طعم و کیفیت غذا‌های این رستوران بر‌اساس نظر مشتریان آن، بی‌نظیر و عالی است و تمامی غذا‌ها قیمت مناسبی دارند. از غذا‌های رنگارنگ و خوشمزه این رستوران که بگذریم، به وصف فضای دلنشین آن می‌رسیم. رستوران حافظ فضایی دنج و صمیمانه دارد. در پایان لازم است بگوییم که پرسنل این رستوران نیز با رویی خوش و رفتاری محترمانه، آماده‌اند تا به بهترین شکل از شما میزبانی کنند. 

آدرس رستوران حافظ آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران حافظ آنتالیا

آدرس Çarşı, İskele Cd. No:60 D:B, 07400 Alanya/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۵۱۱۳۳۳۰
آدرس سایت hafez.business.site
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

رستوران ایرانی زایکا اوکاکباسی آنتالیا | Zaika Ocakbasi restaurant

در معرفی رستوران های ایرانی آنتالیا نام رستوران زایکا اوکاکباسی (Zaika Ocakbasi restaurant) را نباید از قلم انداخت. فضای این رستوران به‌قدری زیبا و دلرباست که هر‌کسی را شیفته خود می‌کند. هنگام ورود به رستوران زایکا اوکاکباسی با حیاطی دلباز و سر‌سبز رو‌به‌رو خواهید شد که در دور‌تادور آن میز و صندلی چیده‌اند و جای‌جای آن را با درختان، درختچه‌ها، گیاهان و گل‌های زیبا، زینت داده‌اند. از فضای بی‌نظیر و دلنشین این رستوران که بگذریم، به غذا‌های خوشمزه آن می‌رسیم. در منوی این رستوران نام بسیاری از غذا‌های اصیل و محبوب ایرانی، در کنار غذا‌های اصیل و سنتی ترکیه جای گرفته است. تمامی غذا‌های این رستوران با بهترین مواد اولیه و به دست بهترین آشپزان ایرانی و ترکی طبخ می‌شوند. از‌این‌رو اگر می‌خواهید در سفر به آنتالیا از چشیدن طعم آشنای غذا‌های مدیترانه‌ای لذت ببرید، سری به رستوران زایکا اوکاکباسی بزنید. 

آدرس رستوران زایکا اوکاکباسی آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران زایکا اوکاکباسی آنتالیا

آدرس Andifli, Demokrasi 1 Caddesi No:26/1, 07580 Kaş/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۸۳۶۲۳۷۳
آدرس سایت zaikaocakbasi.com
ساعات کاری چهار‌شنبه تا دو‌شنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۰۰:۰۰ و سه‌شنبه‌ها تعطیل

رستوران هتل اوتانتیک آنتالیا | Authentique Club Hotel Restaurant

رستوران هتل اوتانتیک بهترین هتل رستوران های آنتالیا

رستوران و هتل اوتانتیک (Authentique Club Hotel Restaurant) از بهترین هتل رستوران های آنتالیا است که در میان گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. این هتل و رستوران در بخش تاریخی شهر جای خوش کرده و در نزدیکی آن بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا خود‌نمایی می‌کنند. رستوران هتل اوتانتیک فضایی بسیار شیک و دکوراسیونی مدرن و زیبا دارد. برخورد پرسنل این رستوران کاملاً محترمانه و صمیمانه بوده و بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. در منوی جذاب و متنوع رستوران هتل اوتانتیک نیز نام انواع غذا‌های محبوب بین‌المللی و انواع غذا‌های اصیل و سنتی ترکیه‌ای به چشم می‌خورد. کیفیت و طعم غذا‌های رستوران هتل اوتانتیک نیز بر‌اساس نظر مشتریان حرف ندارد!

آدرس رستوران هتل اوتانتیک روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران هتل اوتانتیک

آدرس Çukurcaköy Mah. Şht. Öğr. Necmettin Yılmaz Cad. No:7, Soğanlı Botanik Parkı, 16190 Osmangazi/Bursa, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۲۴۲۱۱۳۲۸۰
آدرس سایت otantikclubhotels.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران هتل پاتیو آنتالیا | Patio Hotel Restaurant

رستوران هتل پاتیو بهترین هتل رستوران های آنتالیا

شکم‌گردی از محبوب‌ترین تفریحات آنتالیا برای گردشگران است. رستوران هتل پاتیو آنتالیا (Patio Hotel Restaurant) نیز از بهترین مقاصد برای تجربه این تفریح جانانه شمرده می‌شود. این هتل و رستوران را می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین هتل های آنتالیا معرفی کرد که در بافت قدیمی این شهر جای گرفته است. صبحانه‌های این رستوران نظیر ندارند! وعده صبحانه هتل پاتیو آنتالیا به‌صورت منوی باز است و در آن انواع پنیرهای متنوع و خوشمزه بین المللی، مرباهای خوش‌عطر خانگی، انواع املت‌های جذاب و… سرو می‌شوند. در منوی رستوران هتل پاتیو آنتالیا علاوه‌بر صبحانه‌های بی‌نظیر، نام انواع غذاهای کشورهای مدیترانه از جمله ایتالیا، فرانسه و ترکیه به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو اگر طعم غذا‌های مدیترانه‌ای را می‌پسندید، این رستوران مقصدی مناسب برای شماست. 

آدرس رستوران رستوران هتل پاتیو روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران هتل پاتیو

آدرس Kılınçarslan, Hesapcı Geçidi Sk. No:5, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۸۳۴۲۵
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران هتل آسکا لارا آنتالیا (رستوران آنکا) | Aska Lara Resort & SPA

رستوران هتل آسکا لارا (Aska Lara Resort & SPA) از محبوب‌ترین هتل رستوران های آنتالیا در میان گردشگران است. اینجا رستوران اصلی هتل است که در تمام ساعات روز آماده است تا از مهمانان در فضایی شیک، آرام و دلباز، به بهترین شکل پذیرایی کند. در منوی جذاب و متنوع این رستوران طیف وسیعی از غذا‌های اصیل ترکی، غذا‌های محبوب بین‌المللی، انواع غذا‌های رژیمی، انواع غذا‌ها برای گیاهخواران و… در کنار انواع پیش غذا، دسر و سالاد به چشم می‌خورد. در‌واقع می‌توان گفت که منوی رستوران آنکا، هر‌کسی را با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارد، راضی خواهد کرد. 

رستوران هتل آسکا لارا از هتل رستوران های آنتالیا

در پایان خوب است اشاره کنیم که اگر در میان هتل های آنتالیا به‌دنبال هتلی مناسب با بهترین امکانات و خدمات برای اقامت هستید، نام هتل آسکا لارا را به خاطر بسپارید. این هتل از مجموعه هتل‌های آسکا است که در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. جالب است بدانید که هتل پنج‌ستاره آسکا لارا در سال ۲۰۲۱، موفق به کسب نشان هتل منتخب گردشگران، در سایت معتبر تریپ ادوایزر شده است. 

آدرس رستوران هتل آسکا لارا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران هتل آسکا لارا

آدرس Kemerağzı mah, Yaşar Sobutay Bulvarı No:397, 07112 Aksu/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۲۴۲۳۲۰۵۷۰۰
آدرس سایت askalararesortspa.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران فیمس کیچن آنتالیا | Famous Kitchen Antalya

در معرفی بهترین و محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا نام رستوران فیمس چیکن (Famous Kitchen Antalya) را نباید از قلم انداخت. در منوی این رستوران نام انواع فست‌فود‌های محبوب، کباب‌های خوشمزه و… به چشم می‌خورد. محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین غذای این رستوران استیک است. استفاده از مواد اولیه تازه و با‌کیفیت در کنار پخت حرفه‌ای و اصولی باعث شده است که استیک‌های رستوران فیمس چیکن از هر‌نظر بی‌نظیر باشند؛ از‌این‌رو توصیه می‌کنیم لذت چشیدن استیک‌های خوش‌طعم این رستوران را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. در پایان باید بگوییم که طعم بی‌نظیر غذا‌ها در کنار برخورد محترمانه و مؤدبانه پرسنل در فضای دلنشین و گرم رستوران باعث می‌شود که در طول حضورتان در رستوران فیمس کیچن، اوقات خوش و به‌یاد‌ماندنی را سپری کنید. 

آدرس رستوران فیمس کیچن آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران فیمس کیچن آنتالیا

آدرس Kılınçarslan, Fırın Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۵۳۶۲۸۱۶۸۱۶
پیج اینستاگرام famouskitchenant@
آدرس سایت famous-kitchen.eatbu.com
ساعات کاری چهار‌شنبه‌ تا یک‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲:۰۰ و دو‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲:۰۰

کافه رستوران و بار کاستل آنتالیا | CASTLE CAFE & BISTRO

کافه رستوران و بار کاستل از هتل رستوران های آنتالیا

کافه و بار کاستل (CASTLE CAFE & BISTRO) از محبوب‌ترین و معروف ترین کافه های آنتالیا است. از ویژگی‌های مثبت این کافه رستوران می‌توان به منوی متنوع، استفاده از مواد اولیه تازه و با‌کیفیت در پخت غذا‌ها، عطر و طعم بی‌نظیر و رضایت‌بخش غذا‌ها، محیطی آرامش‌بخش و زیبا با چشم‌اندازی از دریای مدیترانه، پرسنلی خوش‌برخورد، سرویس‌دهی دقیق، منظم و عالی و… اشاره کرد. به‌صورت کلی می‌توان گفت که کافه رستوران و بار کاستل آنتالیا از هر نظر بی‌نظیر بوده و مقصدی عالی برای گذراندن اوقاتی دلپذیر است. 

آدرس کافه رستوران و بار کاستل آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به کافه رستوران و بار کاستل آنتالیا

آدرس Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:46, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۸۶۸۹۴
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰

کافه رستوران کای چای آنتالیا | Cay-Tea’s Lunchroom & Deco Home

کافه رستوران کای چای (Cay-Tea’s Lunchroom & Deco Home) را می‌توان به‌عنوان یکی از معروف ترین کافه های آنتالیا معرفی کرد. شما می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار، شام، عصرانه یا نوشیدنی گوارایی به این کافه رستوران دوست‌داشتنی بروید و ضمن میل‌کردن غذا، دسر یا نوشیدنی خود، از حضور در فضای زیبا و دلنشین کافه رستوران کای چای نیز لذت ببرید. در منوی این کافه رستوران نام انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک‌ها و دسر‌ها، انواع صبحانه‌های هوس‌انگیز، انواع غذا‌های اصیل ترکی و انواع غذا‌های محبوب بین‌المللی به چشم می‌خورد. در کافه رستوران کای چای می‌توانید لذت چشیدن طعم بهترین شیرینی‌ها و بهترین قهوه‌های ترک آنتالیا را تجربه کنید. فضای داخلی و دکوراسیون این کافه رستوران بسیار مجلل و شیک است. حضور در محیط آرام و دلنشین این کافه، اوقات خوشی را برای شما که به دنبال تفریحات شبانه در آنتالیا هستید، رقم خواهد زد. 

آدرس کافه رستوران کای چای آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به کافه رستوران کای چای آنتالیا

آدرس Selçuk, Adalya Port Hotel altı, Selçuk Mah No: 72, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۵۴۳۲۳۳۴۴۶۴
ساعات کاری هر‌روز هفته دو‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و یک‌شنبه‌ها ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

کافه رستوران قلعه آنتالیا | Castle Cafe Restaurant

کافه رستوران قلعه از کافه های آنتالیا

در دل صخره‌های ساحل دریای مدیترانه،‌ کافه رستورانی در جوار برج قدیمی هیدیرلیک به چشم می‌خورد که در فضایی بی‌نهایت زیبا و دلنشین، با چشم‌اندازی از موج‌های دریای مدیترانه، به بهترین شکل از مهمانان خود میزبانی می‌کند. کافه رستورانی که از آن سخن می‌گوییم، قلعه نام دارد. کافه رستوران قلعه (Castle Cafe Restaurant) به دلیل محل قرار‌گیری، بافتی منحصر‌به‌فرد، تم تاریخی و دکوراسیونی خاص و زیبا از محبوب‌ترین و معروف ترین کافه های آنتالیا در میان گردشگران است. این کافه رستوران علاوه‌بر دارا بودن فضایی جذاب و دلنشین، منوی بسیار متنوعی دارد. در منوی کافه رستوران قلعه علاوه‌بر انواع غذا‌های سنتی ترکی و غذا‌های محبوب بین‌المللی، نام انواع سالاد‌ها، پیش‌غذا‌ها، کیک‌ها و دسر‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز به چشم می‌خورد. 

آدرس کافه رستوران قلعه آنتالیا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به کافه رستوران قلعه آنتالیا

آدرس Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:46, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۸۶۵۹۴
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران ایل ویچینو پیتزاریا آنتالیا | IL Vicino Pizzeria Restaurant

پیتزا از آن دست غذا‌هایی است که اغلب افراد در سراسر دنیا عاشق آن هستند و هیچکس به آن نه نمی‌گوید! اگر شما هم جزو این افراد هستید، این معرفی برای شماست. رستوران ایل ویچینو پیتزاریا (IL Vicino Pizzeria Restaurant) از رستوران‌های خوش‌نام و محبوب در آنتالیا است که پیتزا‌هایش نظیر ندارند! از‌این‌رو اگر می‌خواهید لذت چشیدن خوش‌طعم‌ترین و با‌کیفیت‌ترین پیتزا آنتالیا را تجربه کنید، سری به این رستوران بزنید و پیتزای محبوب خود را سفارش دهید. این رستوران محبوب و جذاب، فضایی دنج، گرم و صمیمانه دارد و پرسنل آن نیز با رفتاری محترمانه و برخوردی دوستانه به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. 

آدرس رستوران ایل ویچینو پیتزاریا روی نقشه 

اطلاعات دسترسی به رستوران ایل ویچینو پیتزاریا 

آدرس Tuzcular, Paşa Cami Sk. No:8, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس ۰۹۰۲۴۲۲۴۴۴۰۵۳
آدرس سایت ilvicinopizzeria.com
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان به معرفی بهترین و محبوب‌ترین رستوران های آنتالیا از نظر مخاطبان پرداختیم. در این مطلب ضمن معرفی کامل این رستوران‌ها در‌خصوص تنوع منو، کیفیت و طعم غذا‌ها، نحوه سرویس‌دهی و فضای آن‌ها سخن گفتیم. آیا این مطلب برای شما سود‌مند بود؟ اگر ساکن آنتالیا هستید یا تجربه سفر به این شهر و رستوران‌گردی در آن را داشته‌اید، از شما می‌خواهیم که ما را در تکمیل این مطلب کمک کرده و از تجربه حضور در رستوران‌های آنتالیا برایمان نوشته و بهترین‌ها را معرفی کنید. 

 

رستوران هتل اوتانتیک، رستوران هتل پاتیو و رستوران هتل آسکا لارا آنتالیا (رستوران آنکا) را می‌توان به‌عنوان بهترین هتل رستوران‌های آنتالیا معرفی کرد.

این رستوران در تمام روز‌های هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰ آماده پذیرایی از مهمانان است. 

اگر مسلمان هستید و در میان رستوران‌های آنتالیا به‌دنبال رستوران‌هایی هستید که در آن‌ها غذا‌هایی با گوشت حلال طبخ و سرو می‌شوند، رستوران وانیلا لانژ و رستوران بالیکچی میحانچی مقاصدی مناسب برای شما هستند. 

اگر در میان رستوران‌های آنتالیا به‌دنبال رستوران‌هایی هستید که غذا‌های دریایی را با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌کنند، پیشنهاد ما به شما رستوران کوکویاکی سوشی آنتالیا، رستوران آدار بالک اوی (خانه ماهی آدار) آنتالیا، رستوران سرپمه بالیک اوی (خانه ماهی سرپمه) آنتالیا، رستوران پاناروما آنتالیا، رستوران بالیکچی میحانچی آنتالیا و رستوران آرما آنتالیا است. 

از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا می‌توان به رستوران لا روزتا و رستوران حافظ اشاره کرد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.