تفریحات شبانه در آنتالیا | از کلاب‌های شبانه تا تفریح در کشتی‌های لوکس

1

کشور ترکیه از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری خاور‌میانه است و سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به قصد تجربه اوقاتی پر‌نشاط و به‌یاد‌ماندنی به سوی آن سفر می‌کنند. در فهرست بهترین و محبوب‌ترین شهر‌های توریستی این کشور، شهر ساحلی آنتالیا، پس از استانبول، در ردیف دوم قرار می‌گیرد. تا‌کنون در مطالب دیگر بار‌ها‌و‌بار‌ها در‌خصوص جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی این شهر سخن گفته و به وصف زیبایی‌ها و جذابیت‌های آن پرداخته‌ایم. در میان این مطالب، جای مطلبی با عنوان تفریحات شبانه آنتالیا خالی بود؛‌ چرا‌که شب‌های این شهر بی‌نظیرند. با خاموشی آسمان، چراغ کلاب‌ها، بار‌ها و برخی از مجموعه‌های تفریحی این شهر روشن می‌شود تا اوقات فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران رقم بزنند. از‌این‌رو اگر خیال سفر به شهر آنتالیا را در سر دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بخش ناشناخته تفریحات این شهر ساحلی بی‌نظیر آشنا شده و شب‌های به‌یاد‌ماندنی را در آن تجربه کنید. 

تفریحات شبانه در سواحل آنتالیا

همان طور که گفتیم آنتالیا شهری است ساحلی و سواحل پر‌آرامش و زیبای آن مقصدی بی‌نظیر برای وقت‌گذرانی و تفریح هستند. بسیاری با شنیدن نام ساحل، یاد تفریحاتی نظیر آب‌تنی، شنا، تفریحات آبی و گرفتن حمام آفتاب می‌افتند؛ اما لذت حضور در ساحل فقط به روز‌های روشن و آفتابی محدود نمی‌شود. شب‌های جادویی سواحل آنتالیا را نباید از دست داد. از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آنتالیا، شبی از شب‌های سفر خود را به حضور در سواحل پر‌آرامش آن اختصاص دهید. در این شب‌مانی دل‌انگیز می‌توانید از تماشای تشعشع نور ستارگان بر آب‌های آبی دریا، لمس نوازش نسیم دل‌انگیزی که از سمت دریا به‌سوی ساحل می‌وزد و گوش سپردن به صدای آرامش‌بخش موج‌های دریا نهایت لذت را ببرید. 

از دیگر تفریحات شبانه در سواحل آنتالیا می‌توان به گشت‌و‌گذار در بازارچه‌های کوچک ساحلی، چشیدن طعم بی‌نظیر غذا‌ها و خوراکی‌هایی که در دکه‌های کوچک و توسط دست‌فروش‌ها به فروش می‌رسند، کافه‌نشینی در کافه‌های ساحلی و میل کردن غذا در رستوران های آنتالیا که در نزدیکی دریا قرار دارند و چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا را به چشمان مهمانانشان هدیه می‌دهند اشاره کرد. 

تفریحات شبانه در شهربازی های آنتالیا

چنانچه عاشق هیجان و آدرنالین و تجربه تفریحات و فعالیت‌های پر‌هیجان هستید، شهر‌بازی‌های مجهز و هیجان‌انگیز آنتالیا، بهترین مقصد به‌منظور تجربه تفریحات شبانه برای شماست؛ چرا‌که اغلب شهر‌بازی‌های این شهر معمولاً تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند و پذیرای گردشگران هستند. اگر با خواندن این بخش برای لذت بردن در شهر‌بازی‌های آنتالیا هیجان‌زده شدید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب جاهای تفریحی آنتالیا را نیز مطالعه کنید تا به‌طور کامل‌تر با شهر‌بازی‌های این شهر آشنا شده و برای سفر خود برنامه‌ای جذاب بچینید. 

تفریحات شبانه در باشگاه‌های شبانه آنتالیا

تفریحات شبانه در باشگاه‌های شبانه آنتالیا

پر‌طرفدار‌ترین مقاصد برای تجربه تفریحات شبانه در آنتالیا، کلاب‌های این شهر هستند. این شهر کلاب‌های شبانه بی‌نظیری دارد که وقت‌گذرانی در آن‌ها یکی از پر‌طرفدار‌ترین تفریحات جوانان است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر از گوش و چشم سپردن به اجرای موسیقی‌های پرهیجان، رقص و پایکوبی و حضور در محیط‌های شلوغ و شاد لذت می‌برید، حتماً سری به کلاب‌های شبانه آنتالیا زده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. در این کلاب‌ها علاوه‌بر اجرای موسیقی و برگزاری برنامه‌های پر‌هیجان و مفرح، انواع نوشیدنی‌های الکلی و خوراکی‌های متنوع سرو می‌شود. لازم به ذکر است که برای حضور در برخی از کلاب‌های پر‌طرفدار آنتالیا، لازم است از قبل رزرو کنید تا هنگام حضور با ظرفیت تکمیل‌شده رو‌به‌رو نشوید. در ادامه چند‌ تا از بهترین و محبوب‌ترین کلاب‌های آنتالیا را معرفی کرده‌ایم:‌

  • کلاب جولی جوکر | jolly joker

کلاب جولی جوکر (jolly joker) را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کلاب‌های شبانه آنتالیا معرفی کرد. این کلاب معروف بیش از ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد و هر‌شب میزبان صد‌ها نفری است که برای شادی و پایکوبی،‌ به سوی آن روانه شده‌اند. در کلاب جولی جوکر می‌توانید از گوش و چشم سپردن به اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان معروف کشور ترکیه یا حتی هنرمندان معروف جهانی سر‌مست شده و غرق لذت و شادی شوید. چنانچه در میان تفریحات شبانه آنتالیا به‌دنبال مقصدی برای تجربه اوقاتی پر‌هیجان و لذت‌بخش هستید و حضور در مکان‌های شلوغ و گوش سپردن به موسیقی با صدای بلند برایتان جذاب است،‌ پیشنهاد می‌کنیم در یکی از شب‌های سفر خود، سری به کلاب جولی جوکر بزنید. 

آدرسFener Caddesi Erdoğan iş merkezi No 12/5-6-7, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۹۰۸۵۰۲۱۷۷۱۵۹
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۵:۰۰
  • کلاب اینفرنو | Inferno 

کلاب اینفرنو (Inferno) از دیگر کلاب‌های معروف و محبوب شهر ساحلی و توریستی آنتالیاست. این کلاب به لطف داشتن امکاناتی جذاب، خدماتی بی‌نظیر و برنامه‌های مهیج و تماشایی، شب‌هنگام مملوء از مردمان بومی و گردشگرانی می‌شود که کلاب اینفرنو را برای گذراندن شبی به‌یاد‌ماندنی انتخاب کرده‌اند. از‌این‌رو برای حضور در این کلاب لازم است که از روز قبل جای خود را رزرو کنید؛ چرا‌که ظرفیت آن خیلی سریع پر می‌شود. در این کلاب رو‌باز می‌توانید از گوش‌سپردن به موسیقی‌های پر‌هیجان و نشاط‌بخش و رقصیدن با آن‌ها لذت برده و در طول شب حین رقص و شادی، از نوشیدن انواع نوشیدنی‌های جذاب و خوراکی‌های خوشمزه، سرمست شوید. 

آدرسMerkez, Deniz Cd. No:1, 07980 Kemer/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۵۳۲۱۳۳۹۸۰۷
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۱:۰۰ 
  • کلاب الایز | Ally’s

کلاب الایز (Ally’s) را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه آنتالیا معرفی کرد. این کلاب مقصدی بی‌نظیر برای تجربه تفریحات شبانه در آنتالیا بوده و حضور در آن شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. در کلاب الایز می‌توانید از تماشای اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان، رقص‌های هماهنگ و گروهی مدرن و سنتی، رقصیدن، نوشیدن، بازی کردن و… لذت ببرید. در این کلاب همه چیز برای ساختن یک شب عالی فراهم است؛ از‌این‌رو اگر به‌دنبال مقصدی جذاب برای گذراندن شبی به‌یاد‌ماندنی در آنتالیا هستید، نام کلاب الایز را به خاطر بسپارید. 

آدرسÇağlayan, Fener Cd. No:12, 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۲۴۲۲۴۴۷۷۰۴
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۵:۰۰
  • کلاب پاز | PAUSE CLUB

کلاب پاز (PAUSE CLUB) از دیگر کلاب‌های شبانه آنتالیا است که هم در میان ساکنان این شهر و هم در میان گردشگران، محبوبیت بسیاری دارد. این کلاب هر‌روز هفته از ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا حدود ۴ صبح، از مهمانان خود با موسیقی‌های شاد و انرژی‌زا، نوشیدنی‌های جذاب و خوراکی‌های خوشمزه پذیرایی می‌کند. از‌این‌رو اگر می‌خواهید برای یک شب هم که شده، تمام دغدغه‌ها و درگیری‌های ذهنی خود را کنار گذاشته و حسابی خوش بگذرانید، کلاب پاز، مقصدی مناسب برای شماست. 

آدرسGüzeloba 07230 Muratpaşa/Antalya 36, 851134 No:30 D:845843, 07010 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۵۰۷۴۰۸۰۷۵۳
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۴:۰۰
  • کلاب دارک انجل | Dark Angel Club

در معرفی بهترین و محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه آنتالیا، نام کلاب دارک انجل (Dark Angel Club) را نباید از قلم انداخت. این کلاب با ایجاد فضایی شاد و مفرح، سرو انواع نوشیدنی و خوراکی‌های با‌کیفیت و خوشمزه و ارائه بهترین امکانات و خدمات، مقصدی جذاب برای گذراندن شبی به‌یاد‌ماندنی و شاد در شهر ساحلی آنتالیا شمرده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت کلاب ارک انجل، ساعات فعالیت آن است. شما می‌توانید در هر روزی از هفته که بخواهید، از ساعت ۱۰ شب به این کلاب رفته و شب خود را در آن به صبح برسانید؛‌ چرا‌که کلاب دارک آنجل تا ساعت ۴ صبح، باز است.

آدرسBarbaros, İmaret Sk. No:39, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۸۵۰۷۱۱۶۱۷۱
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۴:۰۰ 

لذت تماشای اپرا و باله در تئاتر آچنو

چنانچه اهل هنر هستید، بی‌تردید بهترین مقصد به‌منظور تجربه تفریحات شبانه آنتالیا برای شما تئاتر آچنو است. تئاتر آچنو تئاتری باستانی در آنتالیاست که قدمت آن به بیش از ۲هزار سال پیش باز‌می‌گردد. در این تئاتر در هر شب، چندین اجرا از تئاترهای منحصربه‌فرد و مشهور برگزار می‌شود و شما می‌توانید از میان چندین و چند گزینه، بهترین را انتخاب کرده و با تماشای آن، شب لذت‌بخشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. گفتنی است که در نزدیکی تئاتر آچنو، سالن تئاتر مدرنی بر‌پا شده است که در آن نمایش‌های مفرح‌تر  و شاد‌تری برگزار می‌شود؛ از‌این‌رو اگر اهل تئاتر‌های فاخر قدیمی نیستید و بیشتر به‌دنبال مقصدی مناسب برای تماشای برنامه‌های شاد می‌گردید، گذراندن شبی در تئاتر مدرن آچنو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

پیاده‌روی و گشت‌و‌گذار در خیابان‌های پر رمز و راز آنتالیا

شهر آنتالیا بر‌خلاف سایر شهر‌های دنیا، با خاموشی آسمان به خواب نمی‌رود؛ بلکه زندگی شبانه نیز در خیابان‌های این شهر جریان دارد. از‌این‌رو پیاده‌روی و گشت‌و‌گذار در خیابان‌های این شهر ساحلی راجزو جذاب‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا شمرد. آب‌و‌هوای این شهر در شب‌ها خنک‌تر و مطلوب‌تر، خیابان‌ها شاد و سرزنده و بسیاری از مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران های آنتالیا نیز باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. همچنین در شهر ساحلی و توریستی آنتالیا امنیت کافی برای حضور در خیابان‌ها به‌هنگام شب فراهم شده و به همین سبب می‌توانید با خیال راحت به گشت‌و‌گذار در کوچه‌ها و خیابان‌های جذاب آن بپردازید. 

کافه بارهای شبانه در تفریحات شبانه آنتالیا

از محبوب‌ترین، پر‌طرفدار‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا می‌توان به وقت‌گذرانی در کافه بار‌های متنوع و جذاب این شهر توریستی اشاره کرد. کافه بار‌های متعددی در سراسر این شهر مشغول فعالیت هستند که امکانات و خدمات بی‌نظیری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و اوقات شادی را برای آن‌ها رقم می‌زنند. این کافه بار‌های جذاب را می‌توان به‌عنوان پر‌طرفدار‌ترین جاهای تفریحی آنتالیا در میان گردشگران جوان ایرانی معرفی کرد. در کافه بار‌های این شهر ساحلی و توریستی می‌توانید از تجربه تفریحات دلپذیری همچون خوردن و نوشیدن، خواندن و رقصیدن،‌ گپ‌و‌گفت با دوستان، معاشرت با آدم‌های جدید و… لذت ببرید. در ادامه چند‌تا از بهترین و محبوب‌ترین کافه بار‌های شبانه آنتالیا را معرفی کرده‌ایم: 

  • کافه بار سلو | Cello Cafe Bar

اگر ذائقه موسیقی‌تان با سبک‌های رپ و راک همخوانی دارد و از شنیدن آهنگ‌هایی پر‌هیجان در این سبک لذت می‌برید، کافه بار سلو آنتالیا (Cello Cafe Bar)، مقصدی بی‌نظیر برای شماست. این کافه بار هر‌شب میزبان هنرمندان و خوانندگان معروف و محبوب سبک رپ، هیچ هاپ و راک است و به همراهی آن‌ها، برنامه‌های پر‌هیجانی را برگزار می‌کند؛‌ از‌این‌رو اگر در میان تفریحات شبانه آنتالیا، به‌دنبال مقصدی برای تجربه شبی پر‌نشاط و به‌یاد‌ماندنی هستید، سری به کافه بار سلو بزنید. در این کافه بار، می‌توانید علاوه‌بر گوش‌سپردن و تماشای اجرای موسیقی زنده و رقص و پایکوبی همراه با آن، از چشیدن طعم خوراکی‌ها، میان‌وعده‌ها و پیش‌غذا‌های خوشمزه لذت برده و انواع نوشیدنی را امتحان کنید. 

آدرسÇarşı, Çello Cafe Bar, İskele Cd. No:36, 07400 Alanya/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۵۳۹۲۰۴۷۲۷۲
ساعات کاریهر‌روز هفته به‌صورت ۲۴‌ساعته 
  • کافه بار هنگر | Hangar Bar

کافه بار هنگر (Hangar Bar) از دیگر کافه بار‌های شبانه محبوب آنتالیاست که در فضایی منحصر‌به‌فرد و جذاب، از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این کافه بار، توسط چند جوان با ذوق و خلاق، در یک خانه درختی برپا شده و انتخابی مناسب برای برگزاری مهمانی‌های کوچک، دورهمی‌های دوستانه و گذراندن شبی به‌یاد‌ماندنی در آنتالیا شمرده می‌شود. در این کافه بار همچون تمام کافه بار‌های آنتالیا می‌توانید از گوش‌دادن به موسیقی‌های پرهیجان لذت برده و با رقص و آواز، خود را در ریتم موسیقی‌ها غرق کنید. همچنین در کافه بار هنگر انواع نوشیدنی، خوراکی‌های خوشمزه، میان‌وعده و… نیز سرو می‌شود؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با حضور در این کافه بار، یک شب همه‌چیز‌تمام را برای خود رقم بزنید. 

آدرسYazır, Dereboyu Caddesi no:1, 07340 Kumluca/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۲۴۲۸۹۲۱۲۵۰
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰
  • کافه بار تودرز آرنا | The Tudors Arena

کافه بار تودورز (The Tudors Arena) از دیگر کافه بار‌های پر‌طرفدار آنتالیاست که در میان ساکنان این شهر و گردشگران آن، محبوبیت بسیاری دارد. این کافه بار، بر‌خلاف سایر کافه بار‌های این شهر، از ساعات ابتدایی روز، فعالیت خود را شروع می‌کند و تا نیمه‌شب، پذیرای مهمانان است. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت کافه بار تودرز می‌توان به فضای زیبا و جذاب، پخش موسیقی‌های پر‌هیجان و شنیدنی،‌ سرو انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های با‌کیفیت و خوش‌طعم، برخورد صمیمانه پرسنل و… اشاره کرد. از‌این‌رو اگر به‌دنبال مقصدی مناسب برای تجربه مفرح‌ترین تفریحات شبانه آنتالیا هستید، نام کافه بار تودورز را به خاطر سپرده و در سفر به آنتالیا، سری به آن بزنید. 

آدرسSelçuk, Balıkpazarı Sk. No:18, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey
شماره تماس۰۹۰۵۳۷۷۰۰۸۶۰۷
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰
  • کافه بار آپ شات | Up Shot 

 مگر می‌شود از بهترین و محبوب‌ترین کافه بار‌های شبانه آنتالیا سخن گفت و حرفی از کافه بار آپ شات (Up Shot) به میان نیاورد؟‌ این کافه بار توانسته با فراهم‌کردن فضایی شاد و جذاب، ارائه امکانات مناسب و خدمات بی‌نظیر و… نام خود را در فهرست بهترین و محبوب‌ترین کافه بار‌های آنتالیا جای دهد. از‌این‌رو اگر می‌خواهید شب فراموش‌نشدنی را در شهر ساحلی آنتالیا تجربه کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید،‌ کافه بار آپ شات مقصدی مناسب برای شماست. این کافه بار تمامی انتظارات شما از یک کافه بار خوب را برآورده می‌کند و با اجرای موسیقی‌های شاد و پر‌هیجان، سرو نوشیدنی‌های جذاب و خوراکی‌های خوشمزه و.. شب به‌یاد‌ماندنی را به شما هدیه می‌دهد. 

آدرسSelçuk, İzmirli Ali Efendi Sk. No:25, 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
ساعات کاریدو‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲:۰۰ و جمعه تا یک‌شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۴:۰۰ 

تفریحات شبانه با شکم‌گردی در خیابان‌های آنتالیا

شهر آنتالیا به غذا‌ها و خوراکی‌های خیابانی‌اش معروف است. اگر شب‌هنگام در خیابان‌های این شهر قدم بزنید، در مسیر خود، به‌خصوص در اطراف ساحل، دکه‌ها، گاری‌ها و ماشین‌هایی را می‌بینید که خوراکی‌ها و غذا‌های ساده و خوشمزه‌ای را می‌فروشند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آنتالیا، لذت چشیدن طعم بی‌نظیر میدیه (Midye) و دونر کباب در شب‌های خنک سواحل آن را از دست ندهید. علاوه‌بر دکه‌های فروش غذا‌های سنتی ترکیه، برخی از دست‌فروش‌های خیابان‌ها آنتالیا نیز به فروش خوراکی‌های دیگر همچون باقلوا، بستنی، صدف، بلوط و… مشغول هستند؛ از‌این‌رو در شب‌های آنتالیا می‌توانید از تجربه تفریح دلپذیر شکم‌گردی در خیابان‌ها و سواحل این شهر لذت ببرید. 

تجربه تفریحات داخل هتل‌ها

شهر توریستی آنتالیا‌ها هتل‌های متعدد و بی‌نظیری دارد. اغلب این هتل‌ها به امکانات رفاهی و تفریحی جذابی مجهز هستند و در تلاشند تا محیط پر‌آرامش و راحتی را برای مهمانان خود فراهم کنند. در هتل‌های لوکس این شهر امکانات تفریحی جذابی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزش، بار، رستوران و… فراهم شده است؛ از‌این‌رو شما می‌توانید شب‌های خود را در هتل مانده، از امکانات آن بهره‌مند شده و شب‌های خاطره‌انگیزی برای خود بسازید. 

تفریحات شبانه در کشتی‌های لوکس آنتالیا

تفریحات شبانه در کشتی‌های لوکس آنتالیا

برخی از نایت کلاب‌های آنتالیا، برنامه‌های جذاب خود را به‌صورت شبانه و روی کشتی‌های تفریحی بزرگ و لوکس برگزار می‌کنند؛ از‌این‌رو شرکت در چنین برنامه‌هایی هم فال است و هم تماشا. از نظر ما و بسیاری از گردشگران، بهترین گزینه در میان تفریحات شبانه در آنتالیا، حضور در نایت کلاب‌های مفرح و جذاب کشتی‌های تفریحی این شهر است؛ از‌این‌رو اگر هیچ‌یک از تفریحات شبانه معرفی‌شده شما را جذب نکرد، حتماً حضور در نایت کلاب‌های شبانه کشتی‌های لوکس آنتالیا را امتحان کرده و یک شب رؤیایی را برای خود بسازید. از بهترین کشتی‌های تفریحی آنتالیا که نایت کلاب‌های شبانه در آن‌ها برگزار می‌شوند می‌توان به کشتی باربوسا و کشتی تور دیسکو شبانه آنتالیا معرفی کرد. 

تفریحات شبانه در کشتی‌های لوکس آنتالیا

در کشتی‌های تفریحی آنتالیا می‌توانید از تجربه تفریحات روح‌نواز و لذت‌بخشی همچون گوش و چشم سپردن به اجرای موسیقی زنده، رقص و پایکوبی، نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و غذا‌های بی‌نظیر و… نهایت لذت را برده و شب به‌یاد‌ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. 

شب‌گردی در جشنواره‌های آنتالیا

همان طور که گفتیم، شهر آنتالیا از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری خاور‌میانه است و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به‌سوی خود می‌کشاند؛ به همین سبب نیز این شهر ساحلی به‌لحاظ گردشگری، برای دولت ترکیه بسیار پر‌اهمیت است. همین امر باعث شده تا در طول سال،‌ جشنواره‌های متعدد و متنوعی در شهر آنتالیا برگزار شده و جذابیت این سرزمین دلربا برای گردشگران بیشتر شود. این جشنواره‌ها اغلب همزمان با مناسبت‌های خاص برگزار می‌شوند و شرکت در آن‌ها برای همگان رایگان است؛ از‌این‌رو شب‌گردی در شهر و شرکت در این جشنواره‌های جذاب را می‌توان به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا معرفی کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با جشنواره‌های آنتالیا و اطلاع از زمان برگزاری و برنامه‌های آن‌ها، مطلب مربوط به جشنواره های آنتالیا را مطالعه کنید. 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، پیشنهاد‌های متنوع و متعددی برای تجربه تفریحات شبانه در آنتالیا ارائه کردیم. از گشت‌و‌گذار در سواحل و خیابان‌های این شهر گرفته تا رقص و آواز در کلاب‌ها و بار‌های شبانه. آیا از این مطلب لذت بردید؟ آیا تا‌کنون تجربه سفر به شهر توریستی و ساحلی آنتالیا را داشته‌اید؟ چنانچه پاسختان مثبت است، برایمان بنویسید که شما برای گذراندن شبی به‌یاد‌ماندنی در این شهر چه تفریحی را پیشنهاد می‌دهید؟‌ همچنین از شما می‌خواهیم که از تجربیات ارزشمند و خاطرات شیرینی خود از شب‌های آنتالیا برایمان نوشته و از تفریحات شبانه‌ای که در این شهر ساحلی تجربه کرده‌اید، سخن بگویید. 

شما می‌توانید در سفر به آنتالیا از تجربه تفریحاتی همچون حضور در شهربازی‌های آنتالیا، حضور در باشگاه‌ها (کلاب‌ها) شبانه آنتالیا، خیابان‌گردی، وقت‌گذرانی در کنار دوستان در کافه‌بار‌های شبانه، شکم‌گردی در خیابان‌ها و لذت چشیدن طعم بی‌نظیر غذا‌های خیابانی، تجربه تفریحات داخل هتل‌ها، حضور در کشتی‌های تفریحی، شب‌گردی در جشنواره‌های آنتالیا و… نهایت لذت را ببرید.

از بهترین، محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کافه بار‌های شبانه آنتالیا می‌توان به کافه سلو (Cello)، کافه هنگر (Hangar)، کافه تودرس (Tudors)، کافه بار آپ شات (Up Shot) و… اشاره کرد.

در هتل‌های لوکس این شهر امکانات تفریحی جذابی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزش، بار، رستوران و… فراهم شده است؛ از‌این‌رو شما می‌توانید شب‌های خود را در هتل مانده، از امکانات آن بهره‌مند شده و شب‌های خاطره‌انگیزی برای خود بسازید.

از بهترین و محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه آنتالیا می‌توان به کلاب جولی جوکر (jolly joker)، کلاب اینفرنو (Inferno)، کلاب آلایس (Ally’s)، کلاب (Club 29)، کلاب آئورا (Aura) و کلاب شبانه آلی آنتالیا اشاره کرد.

از کم‌هزینه‌ترین تفریحات شبانه در آنتالیا می‌توان به گشت‌و‌گذار در خیابان‌ها، حضور در ساحل دلپذیر شهر، لذت بردن از چشیدن غذا‌ها و خوراکی‌های خیابانی، شب‌گردی در جشنواره‌های آنتالیا و… اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.