مراکز خرید انزلی | تجربه بازار‌گردی و خریدی رضایت‌بخش

0

بسیاری از ایرانی‌ها عاشق خریدکردن هستند. از سویی استان گیلان در شمال کشور نیز همواره مقصدی جذاب برای سفر شمرده می‌شود. چنانچه شما نیز عاشق بازار‌گردی و خرید هستید سفر به شمال ایران برایتان دلپذیر است، بندر انزلی مقصدی جذاب برای شما خواهد بود؛ چرا‌که این بندر به دلیل قرار‌گیری در نزدیکی مرز و داشتن گمرک، دارای مراکز خرید متعدد و جذابی است. مراکز خرید انزلی به عرضه کالا‌های وارداتی با قیمت مناسب مشغول هستند؛ از‌این‌رو با سفر به این بندر می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و علاوه‌بر تجربه خریدی مقرون‌به‌صرفه، از حضور در نزدیکی ساحل دلنشین خزر لذت ببرید. در این مطلب نیز به معرفی بهترین مراکز خرید و بازار‌های انزلی پرداخته‌ایم؛ از‌این‌رو چنانچه خیال سفر به این منطقه را در سر دارید، همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با مراکز خرید بندر انزلی، اطلاعات لازم برای بازدید از آن‌ها را نیز کسب کنید. 

مراکز خرید مدرن انزلی 

  • مرکز تجاری هپی مارت | از بهترین بازارهای انزلی 

مرکز تجاری هپی مارت را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید انزلی معرفی کرد. این مرکز خرید با هدف تأمین نیازهای شهروندان و گردشگران و همچنین ایجاد فضای مناسب برای تجربه خریدی رضایت‌بخش ایجاد شده است. مرکز تجاری هپی مارت به شکل ساختمانی چند‌وجهی با ۲هزار و ۵۰۰ متر‌مربع مساحت ایجاد شده و زیر‌بنای آن به بیش از ۸هزار متر‌مربع می‌رسد. ساختمان این مرکز تجاری دارای ۵ طبقه است. طبقه همکف این مجتمع دارای ۶ واحد تجاری،‌ طبقه اول دارای ۴۳ واحد تجاری، طبقه دوم دارای ۵۳ واحد تجاری، طبقه سوم دارای ۴۵ واحد تجاری است. طبقه چهارم این مجموعه به فودکورتی با ۱۲ واحد رستوران و کافی‌شاپ اختصاص یافته و در‌نهایت طبقه آخر نیز روف گاردنی زیباست که بزرگ‌ترین بام رستوران استان گیلان با نمای ۳۶۰ درجه را در آن راه‌اندازی کرده‌اند. 

از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه علاوه‌بر فود‌کورت و رستوران، می‌توان به دو رشته پله‌برقی، سه دستگاه آسانسور نفربر، آسانسور حمل بار، دو راه‌پله اضطراری، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نوع فن‌کوئل سقفی و چیلر، سیستم اعلان و اطفای حریق پیشرفته، سیستم نظارت تصویری، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی-کیاشهر، کیلومتر پنج جاده حسن‌رود، منطقه آزاد انزلی، مرکز تجاری هپی مارت
شماره تماس: ۴۴۹۹۱۱۱۸ ۰۱۳
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰ 
  • مرکز خرید ونوس | از لوکس‌ترین بازار‌های انزلی  

معرفی مراکز خرید انزلی را با مرکز خرید ونوس ادامه می‌دهیم. این مرکز خرید وسعتی بیش از ۵۲ هزار متر‌مربع دارد. مجتمع تجاری ونوس ۳ طبقه دارد و طبقات آن شامل ۸۳۶ واحد تجاری و ۶۶ واحد اداری می‌شود. در واحد‌های تجاری این مرکز خرید اغلب کالا‌هایی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی عرضه می‌شوند؛ از‌این‌رو اگر قصد خرید کالا‌های لوکس و گران‌قیمت را دارید، مرکز خرید ونوس مقصدی مناسب برای شماست.

از جمله کالا‌هایی که در فروشگاه‌های این پاساژ عرضه می‌شود، می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم دکوری، اسباب‌بازی، ساعت، عینک و… اشاره کرد. علاوه‌بر این فروشگاه‌ها، چند فروشگاه مواد غذایی نیز در این مجتمع مشغول فعالیت هستند که می‌توان از آن‌ها انواع مواد غذایی را خریداری کرد. از امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید ونوس نیز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، پله‌برقی، آسانسور، نمازخانه، بانک، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی-کیاشهر، کیلومتر پنج جاده حسن‌رود، منطقه آزاد انزلی، مرکز خرید ونوس
شماره تماس: ۴۴۴۵۱۳۳۱ ۰۱۳
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • مرکز خرید ستاره شمال | اولین مجتمع اداری و تجاری لوکس در منطقه آزاد انزلی 

مرکز خرید ستاره شمال را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و مجهزترین بازار‌های انزلی معرفی کرد. این مرکز خرید بیش از ۲۱هزار متر‌مربع وسعت دارد و معماری منحصر‌به‌فرد آن توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. از ۶ طبقه این مجموعه، طبقات همکف و اول آن به بخش تجاری اختصاص یافته و این طبقات در مجموع دارای ۴۸۰ واحد تجاری هستند. طبقه دوم دارای سوئیت‌های اداری و سالن اجتماعات بوده و طبقات سوم و چهارم آن شامل سوئیت‌های اقامتی و اداری می‌شود. در طبقه آخر نیز رستورانی شیشه‌ای با چشم‌اندازی خیره‌کننده راه‌اندازی شده است که افراد می‌توانند پس از یک بازار‌گردی حسابی، برای استراحت و صرف غذایی لذیذ در محیطی دلنشین، به آن مراجعه کنند.

واحد‌های تجاری مرکز خرید ستاره شمال شامل فروشگاه‌‌های انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، عینک، لوازم برقی، لوازم خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و غرفه‌های خوراکی می‌شود. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی-کیاشهر، کیلومتر پنج جاده حسن‌رود، منطقه آزاد انزلی، مرکز خرید ستاره شمال
شماره تماس: ۴۴۴۵۲۰۰۰ ۰۱۳
ساعت کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • بازار کاسپین | از بزرگ‌ترین مراکز خرید انزلی 

بازار کاسپین از بزرگ‌ترین مراکز خرید و همچنین ارزان‌ترین بازار‌های انزلی است که در میان اهالی منطقه و همچنین گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. این بازار در نزدیکی ساحل قرار دارد و نزدیک ترین بازار به مرکز شهر شمرده می‌شود. در بازار بزرگ کاسپین فروشگاه‌های متعددی مشغول فعالیت هستند که کالا‌های متنوعی نظیر انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزیینی منزل، خوراکی و… عرضه می‌کنند.

اغلب کالاهایی که در این بازار عرضه می‌شوند، اجناس روسی هستند. قیمت کالاهای موجود در بازار کاسپین، به دلیل کم بودن هزینه گمرکی آن‌ها، بسیار کم است؛ از‌این‌رو اگر می‌خواهید خرید مقرون‌به‌صرفه و رضایت‌بخشی را تجربه کنید، این بازار بزرگ و جذاب، مقصدی مناسب برای شما خواهد بود. در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که در بازار کاسپین، امکانات رفاهی مناسبی نظیر کافی‌شاپ، رستوران سرویس بهداشتی، پارکینگ و… فراهم شده است. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان شهید مطهری، بازار کاسپین
شماره تماس: ۴۴۵۲۸۱۸۲ ۰۱۳
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ۹:۳۰ تا ۰۰:۰۰
  • بازار پردیس | از قدیمی‌ترین بازار‌های انزلی 

بازار پردیس را می‌توان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید انزلی معرفی کرد. این بازار به دلیل عرضه کالاهای وارداتی از کشور‌های همسایه شمال کشور، به‌خصوص روسیه، به بازار روس‌ها نیز شهرت دارد. همان طور که در بخش آدرس مرکز خرید پردیس عنوان کرده‌ایم، این بازار در خیابان شهید مطهری شهر انزلی قرار دارد؛ از‌این‌رو اگر به‌دنبال مرکز خریدی هستید که دسترسی به آن از مرکز شهر راحت باشد، پیشنهاد ما به شما بازار پردیس خواهد بود.

این بازار بزرگ و قدیمی در میان ساکنان منطقه و همچنین گردشگرانی که به قصد خرید به بندر انزلی سفر می‌کنند، محبوبیت بسیاری دارد؛‌ چرا‌که افراد با مراجعه به بازار پردیس می‌توانند کالاهایی متنوع و با‌کیفتی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند؛ ازاین‌رو می‌توان گفت که این بازار مقصدی مناسب برای خریدی مقرون‌به‌صرفه و ارزان است. 

آدرس: ایران، استان گیلان، خیابان شهید مطهری، ابتدای خیابان ورزش، بازار پردیس
شماره تماس: ۴۴۵۲۷۰۵۰ ۰۱۳
  • مجتمع تجاری پارادیس | مرکزی تجاری و تفریحی در قلب گیلان 

در معرفی مراکز خرید انزلی نام مجتمع تجاری پارادایس را نباید از قلم انداخت. این مجتمع تجاری و تفریحی محبوب تقریباً در مرکز شهر قرار دارد، به همین سبب دسترسی به آن راحت است و در میان اهالی شهر و گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. مجتمع تجاری پارادیس ۵ طبقه دارد که شامل زیر‌زمین (زیر همکف)، همکف، طبقه اول، طبقه دوم و طبقه سوم (طبقه آخر) می‌شود.

طبقه زیر هکف مجتمع به فروشگاه‌های موبایل و خدمات کامپیوتر، طبقه همکف به طلا و طبقات اول و دوم به عرضه انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، اسباب‌بازی، دکوریجات و… اختصاص داده شده است. علت دیگر محبوبیت این مجتمع تجاری به دلیل آن است که در آن علاوه‌بر واحد‌های تجاری، بخش‌های تفریحی نیز وجود دارند. کلوپ‌های بازی این مجموعه در طبقه آخر آن قرار گرفته‌اند. همچنین گفتنی است که در این طبقه کافی‌شاپی موسوم به کافه پارادیس مشغول فعالیت است. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان سپه، بین عاشورنژاد و پارسا، مجتمع تجاری پارادایس
شماره تماس: ۴۴۵۴۹۶۸۴ ۰۱۳
ساعت کاری: شنبه تا پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۰۰ و جمعه‌ها تعطیل 
  • مرکز خرید خاطره | از نام‌آشنا‌ترین مراکز خرید انزلی 

مرکز خرید خاطره از دیگر مراکز خرید انزلی است که جزو مراکز خرید زنجیره‌ای ایران شمرده می‌شود و شعبه‌های آن در بسیاری از شهر‌های ایران به چشم می‌خورند. این مجتمع تجاری در شهر انزلی نیز دو شعبه دارد که آدرس هردو شعبه‌ها را در اختیارتان قرار داده‌ایم. در مراکز خرید خاطره منطقه آزاد انزلی کالاهای متنوعی نظیر انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری و… عرضه می‌شود.

چنانچه در میان بازار‌های انزلی به‌دنبال مقصدی مناسب برای بازار‌گردی و تجربه خریدی رضایت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما شما مراکز خرید خاطره خواهد بود؛‌ چرا‌که در این مراکز خرید اجناسی متنوع و با‌کیفیت با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شوند. 

آدرس شعبه یک: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر ۳۰ جاده رشت-بندر انزلی، طالب آباد، شعبه یک مرکز خرید خاطره
آدرس شعبه دو: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان مطهری، چهارراه برق، شعبه دو مرکز خرید خاطره 

بازارهای انزلی 

  • بازار بزرگ سپه | از قدیمی‌ترین و نام‌‌آشنا‌ترین مراکز خرید انزلی 

 بازار بزرگ سپه از جمله قدیمی‌ترین و نام‌آشنا‌ترین بازار‌های انزلی است. این بازار بزرگ و قدیمی، در پیاده‌روی خیابانی هم‌نام با خود و در امتداد خیابان مطهری قرار دارد که جزو مهم‌ترین قطب‌های تجاری منطقه آزاد انزلی شمرده می‌شود. قدمت بازار بزرگ سپه به بیش از نیم قرن می‌رسد و رونق امروزش را مدیون تلاش بازاریان است. این بازار هم به‌لحاظ تجاری و هم به‌لحاظ تاریخی اهمیت و جذابیت بسیاری دارد؛‌ چرا‌که در جای‌جای آن ساختمان‌های قدیمی به چشم می‌خورند و به‌طور کلی خیابان سپه، بافت قدیمی خود را به‌خوبی حفظ کرده است. قدم‌زدن در خیابان سنگ‌فرش‌شده و قدیمی سپه، گشت‌و‌گذار در میان فروشگاه‌های بازار و خرید کردن از جمله پر‌طرفدار‌ترین تفریحات اهالی انزلی و گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. 

در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که در بازار بزرگ سپه هر‌آنچه که بخواهید با قیمت و کیفیت مناسب پیدا می‌شود؛ از انوع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه تا کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، لوازم بافتنی، عینک، لوازم‌خانگی، طلا، و…. علاوه‌بر این‌ها، شما می‌توانید برای خرید انواع خوراکی، خواربار و سبزیجات تازه نیز به این بازار بروید. 

آدرس:‌ ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان سپه، بازار گیلار
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 
  •  بازار گیلار | از بهترین بازار‌های انزلی 

بازار گیلار را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید انزلی معرفی کرد. این بازار در دهکده ساحلی بندر انزلی قرار دارد و جزو قدیمی‌ترین بازار‌ها و همچنین جذاب‌ترین جاهای دیدنی بندر انزلی شمرده می‌شود. در این بازار انواع کالا‌های روسی و ترکی وارداتی با‌کیفیت، با قیمتی مناسب عرضه می‌شود؛ از‌این‌رو بازار گیلار مقصدی مناسب برای تجربه خریدی رضایت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه است. قرار‌گیری این بازار در دهکده ساحلی انزلی باعث شده که بازار گیلار جاذبه‌ای محبوب در میان گردشگران باشد.

اگر بخواهیم به‌صورت دقیق‌تر این بازار را توصیف کنیم، باید بگوییم که بازار بزرگ گیلار از سه بازار سرپوشیده تشکیل شده است که به از اتصال دکه‌های متعدد به هم به‌وجود آمده‌اند. در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که در این بازار کالا‌های متنوعی از جمله پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیسمونی نوزاد، اسباب‌بازی، عینک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم تزئینی و دکوری و… عرضه می‌شوند. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، جاده بندر انزلی- رشت، کیلومتر ۲ بعد از میدان معراج، بازار گیلار
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰ 

بازار روز‌های انزلی 

  • شنبه بازار انزلی | از محبوب‌ترین بازار روز‌های انزلی 

معرفی بازار روز‌های انزلی را با شنبه بازار انزلی آغاز می‌کنیم. این بازار همان طور که از نامش پیداست، فقط در روز‌های شنبه بر‌پا می‌شود. جالب است بدانید که شنبه بازار انزلی، در حدود ۷۰ سال است که هر هفته در روز شنبه دایر است و محبوبیت بسیاری در میان اهالی منطقه و گردشگران دارد.

امروزه این بازار به دو شعبه قدیمی و جدید تقسیم شده است که آدرس هردو آن‌ها را ارائه کرده‌ایم. اگر قصد خرید سوغات شمال ایران را در سر دارید، پیشنهاد ما به شما در میان تمامی مراکز خرید انزلی، شنبه بازار آن خواهد بود؛ چرا‌که در این بازار اغلب محصولات و تولیدات مردمان بومی و روستایی نظیر ماهی تازه، ماهی شور و دودی، میوه و سبزیجات تازه، صیفی‌جات، زیتون، ترشی‌های محلی، رب انار، تخم‌مرغ، برنج خوش‌عطر گیلان، سیاهمزگی (نوعی پنیر محلی)، گل و گیاه، طیور، ظروف سنتی، انواع صنایع دستی و… عرضه می‌شوند. 

آدرس شعبه بازار قدیم: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان میرزا کوچک خان، شنبه بازار انزلی
آدرس شعبه بازار جدید: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، بلوار نواب صفوی، شنبه بازار انزلی
ساعات کاری: شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۳۰ 
  • بازار کپورچال (دوشنبه بازار بندر انزلی) | از پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید انزلی 

بازار کپورچال یا همان دوشنبه بازار، از دیگر بازار‌های روزانه انزلی است که در کپورچال، واقع‌در ۲۱‌کیلومتری انزلی قرار دارد. جالب است بدانید که بسیاری کپورچال را با نام شهر ماهی می‌شناسند؛‌ چرا‌که تقریباً نیمی از مردم این روستا صیادند و نیم دیگر به پرورش ماهی مشغول هستند. بازار کپورچال نیز هر هفته در روز‌های دوشنبه برپا می‌شود و در آن صید ماهی روزانه ماهیگیران به فروش می‌رسد.

بازار هفتگی کپورچال مقصدی جذاب و محبوب برای گردشگران است؛‌ چرا‌که این بازار بخشی از بخش‌های اصلی زندگی مردمان بندر‌نشین را به‌ نمایش می‌گذارد و علاوه‌بر آن گردشگران می‌توانند با مراجعه به این بازار، برای خرید ماهی تازه اقدام کنند. در‌ نهایت لازم است اشاره کنیم که در بازار کپورچال علاوه‌بر عرضه انواع ماهی تازه، محصولات دیگری نظیر سبزیجات و میوه‌جات تازه، ادویه‌جات، خشکبار، تخم‌مرغ، محصولات لبنی تازه و محلی، صنایع دستی مربوط به شمال کشور و… نیز عرضه می‌شوند. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر ۲۱ جاده انزلی به آستارا، کپورچال، بازار کپورچال (دوشنبه بازار بندر انزلی).
ساعت فعالیت: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰
  • بازار ساحلی آسیای میانه | از محبوب‌ترین بازار روز‌های انزلی 

مگر می‌شود از مراکز خرید انزلی سخن گفت و حرفی از بازار ساحلی آسیای میانه به میان نیاورد؟ این بازار شلوغ و پر‌رفت‌و‌آمد در ساحل انزلی قرار دارد و به دلیل موقعیت قرار‌گیری جذاب و عرضه محصولات متنوع، از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در بندر انزلی شمرده می‌شود. بازار ساحلی آسیای میانه از قرار‌گیری غرفه‌های مجزا در کنار هم، در محوطه‌ای محصور، در کنار ساحل تشکیل شده است. اغلب غرفه‌های این بازار به عرضه پوشاک و لوازم آرایشی مشغول هستند؛ اما با گشت‌و‌گذار در این بازار می‌توانید برای خرید کالا‌های دیگری نظیر لوازم تزیینی منزل، لوازم برقی، لوازم کشاورزی و… نیز اقدام کنید.

همچنین گفتنی است که در بازار ساحلی آسیای میانه غرفه‌‌هایی وجود دارند که صنایع دستی و سوغات گیلان را عرضه می‌کنند و جزو شلوغ‌ترین غرفه‌های بازار محسوب می‌شوند. در‌نهایت می‌توان گفت که این بازار مقصدی جذاب برای گردش و تفریح و خرید سوغاتی ارزشمند برای عزیزانتان است. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، ابتدای جاده انزلی-رضوانشهر، بازار ساحلی آسیای میانه.
ساعت فعالیت: هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ ۲۱:۰۰ 
  • بازار ماهی فروشان انزلی | بزرگ‌ترین بازار ماهی در شمال کشور 

بازار ماهی فروشان انزلی را می‌توان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید انزلی و همچنین بزرگ‌ترین بازار ماهی در شمال کشور معرفی کرد. این بازار قدیمی بیش از یک قرن قدمت دارد. در گذشته بازار ماهی فروشان انزلی در زیر پل انزلی قرار داشت و از همان زمان تا به امروز، همواره محل عرضه انواع ماهی تازه صید‌شده دریایی بوده و هست. با گذشت زمان، توسعه شهر و همچنین افزایش تردد در سطح شهر، بازار ماهی فروشان از نظر بهداشتی در وضعیت نا‌مناسبی قرار گرفت و مکان آن باید تغییر می‌کرد.

به همین سبب این بازار در سال ۱۳۹۶ به محلی سر‌بسته، واقع در خیابان نواب صفوی انتقال یافت. وسعت بازار جدید ماهی فروشان انزلی به بیش از ۳هزار و ۸۰۰ متر می‌رسد. این بازار ۱۵۰ غرفه دارد و از امکانات آن می‌توان به پارکینگی به مساحت ۷ هزار متر‌مربع اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان گیلان، بندر انزلی، خیابان نواب صفوی، محله کوی واحدی، بازار ماهی فروشان انزلی.
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان به‌همراه یکدیگر و به کمک نیروی واژگان، به بازار‌گردی در مراکز خرید انزلی پرداختیم. علاوه‌بر گشت‌و‌گذار در آن‌ها در‌خصوص ویژگی‌های هر‌یک از مراکز خرید و بازار‌های این منطقه نیز سخن گفته و اطلاعات لازم نظیر آدرس، شماره تماس و ساعات کاری آن‌ها را نیز در اختیارتان قرار دادیم. اکنون زمان آن رسیده که بار سفر را بسته و برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و خریدی مقرون‌به‌صرفه به‌سوی منطقه آزاد انزلی سفر کنید. در‌نهایت از شما می‌خواهیم که اگر ساکن این شهر هستید یا تجربه سفر به آن را داشته و اطلاعاتی در‌خصوص مراکز خرید و بازار‌های آن در اختیار دارید، ما را در تکمیل این مطلب کمک کنید و اطلاعات ارزشمند و تجربیات مفید خود را با ما و مخاطبان ما به اشتراک بگذارید. 

از محبوب‌ترین مراکز خرید انزلی می‌توان به مرکز تجاری هپی مارت، بازار کاسپین، مجتمع تجاری پارادیس، بازار پردیس، بازار گیلار، بازار کپورچال و… اشاره کرد.

بازار کپورچال یا همان دوشنبه بازار، از دیگر بازار‌های روزانه انزلی است که در کپورچال، واقع‌در ۲۱‌کیلومتری انزلی قرار دارد.

از بهترین و مهم‌ترین مراکز خرید انزلی که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارند می‌توان به بازار کاسپین، مجتمع تجاری پارادیس، مرکز خرید خاطره، بازار بزرگ سپه، شنبه بازار انزلی و بازار ماهی فروشان انزلی اشاره کرد.

در این بازار کالا‌های متنوعی نظیر انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزیینی منزل، خوراکی و… عرضه می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.