بام لند | لذت یک فنجان آرامش در پایتخت پرتکاپو

3

در حال حاضر یکی از بزرگترین و جذاب ترین مراکز تفریخی ایران بام لند تهران است. سالهاست که تهران به عنوان پایتخت، قطب اقتصادی و سیاسی و البته تجاری کشور به شمار می رود و کمتر کسی تهران را به جاذبه های توریستی و گردشگری می شناسد. از آنجا که تهران یکی از زیباترین شبهای دنیا را دارد، حیف بود که جاذبه های تفریحی در آن نادیده گرفته شود. امروز تقریبا 2 سال است که بام لند چهره تهران را زیباتر کرده است. این مجموعه هنری بزرگ در منطقه کوهپایه‌ای غرب تهران و در جوار پارک جنگلی چیتگر و دریچه خلیج فارس بنا شده است. پارکی به وسعت 950 هکتار از یک سو و دریاچه 130 هکتاری از سوی دیگر حال و هوایی ناب را از سر هر عابری می گذراند. آب دریاچه از رودخانه کن تامین می شود و به نوعی هم منبع تغذیه برای سفره های زیر زمینی است. به طور متوسط عمق دریاچه 1.5 الی 2 متر است اما در میانه ها این ارتفاع به 12 متر هم می رسد. باد های غرب به شرق تهران هم هوای این منطقه را پاک میکند و در کل با شرایط اقلیمی متفاوت از فضای شهری رو به رو هستید.

دور از ذهن هم نبود که در این موقعیت جغرافیایی تاپ، جای یک مجموعه تفریحی 120 هکتاری خالی است. بام لند با هدف ایجاد یک منطقه توریستی لوکس و یک مرکز تجاری بی نظیر با ذوق هنری معماران نامی ایران زمین، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است. در هیاهوی این شهر پرتکاپو، یک فنجان آرامش با چاشنی بی خیالی روزهای کودکی خیلی می چسبد. برای شروع یک مسیر 6 کیلومتری بسیار زیبا برای پیاده روی در نظر گرفته شده تا کم کم از فکر و خیال روزمره خارج شوید و سیستم تصفیه هوای جنگل برای تنفس سالم هم در نظر گرفته شده است. با ورود به مجموعه بام لند از چپ و راست تعدد و تنوع مغازه ها، بوتیک ها و نوای موسیقی شما را به سرزمین عجایب هل می دهد. پیشنهاد میکنیم وقتی به بام لند بروید که حداقل 7 تا 8 ساعت وقت داشته باشید. در کل این بنا با هدف تامین اوقاتی شاد و پر هیجان با مجموعه ای کامل و متنوع از برند های پوشاک، لوازم خانه، رستوران ها، گل فروشی، و انواع وسیله های تفریحی به عنوان اولین مرکز خرید خطی ایران طراحی شده است. با اطمینان از اینکه بام لند یک تجربه و قابی از خاطره برای شما می سازد به شما می گوییم که کم کم با جاذبه های تهران آشنا و مشتری آن می شوید.

معماری بام لند

معماری بام لند

همانطور که قبلا هم اشاره شد، ذوق و هنر معماران ایرانی با در نظر گرفتن مهمترین نیاز در میان روزمرگی های کار، بام لند را آفریده. به طور کلی 12 ویلایی که به صورت مستقل از هم و همگی 2 طبقه هستند بام لند را با مجموعا 47 واحد تجاری تشکیل داده اند و نور پردازی بام لند در شب، جلوه یک قصر نورانی و پر شور به آن می بخشد. واحد ها و رواق های هر ویلا به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که بام هر واحد تراس واحد بالایی است و معماری فضای بیرونی آن هم به صورت مرکزی است، که در اطراف آن جاذبه ها گسترانده شده‌اند. بی اغراق هر کس با ورود به این مجموعه پرذوق لبخندی بی اختیار بر لب دارد، میتوانید این بار خودتان دقت کنید. با این توصیفات دور از ذهن هم نبود که مجموعه تجاری، فرهنگی و رفاهی در سال 2018 برنده جایزه معماری ویژه در مسابقه سالانه بین الملی پریکس ورسیلز در بخش قاره ای آفریقا و آسیا شود. در کانسپت بام لند از هر طرف که شروع به گشتن کنید، چپ یا راست، با الگویی مهندسی شده از چیدمان مغازه ها مواجه هستید، ویترین هایی که به نظر می رسد همگی از یک استاندارد گذشته اند و آن مشتری مداری است. بی جهت نمی گویند که هنر نزد ایرانیان است و بس.

از معماری بنا که بگذریم به معماری داخلی و سرویس دهی می رسیم. مدیریتی اصولی منجر به فضایی بسیار تمیز و مطبوع مناسب خلق و خوی ایرانی شده است. پرسنل مجموعه در موقعیت های در دسترسی آماده سرویس دهی به بازدید کنندگان هستند و با برخوردی مناسب لذت این گردش دو چندان می شود.

فروشگاه های بام لند | طمع خرید در بام لند

فروشگاه های بام لند

برند های تجاری معتبر و شیک مانند سواچ، سواروسکی با ویترین های فریبنده از طلا و جواهر و ساعت از یک سو، نمایندگی های آدیداس، ریباک، ال سی واکیکی، سام لند، بنتون و … با به روز ترین مدل های پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه از سوی دیگر تا مغازه هایی با محصولات جذاب از وسایل خانگی، تاتی پاریس، دوکاتی (برند موتور سیکلت و ماشین)، گل فروشی‌ها و حتی شکلات فروشی ها احتمالا چندین ساعت شما را مشغول گشت و گذار نگه می دارد! بدون اینکه خستگی حس کنید. با تجربه هیجان یک خرید لذت بخش اشتهای شما باز می شود و خوراکی های خوشمزه در این میان شما را همراهی خواهد کرد و شکلات بار ها، انواع اسنک ها، آبمیوه ها، پاستیل ها و … توشه راهتان خواهند بود.

موقعیت فروشگاه برند های معروف در بام لند

  • آدولفو دومینگز | Adolfo Dominguez: طبقه زیر همکف
  • کالینز | COLINES: طبقه همکف
  • اسکچرز | Skechers: طبقه زیر همکف
  • جی اوکس | GEOX RESPIRA: طبقه همکف
  • ال سی وایکیکی | L C Waikiki: طبقه زیر همکف
  • بنتون | United Colors Of Bentton: طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
  • مانگو | Mango: طبقه های همکف و زیر همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
  • جین وست: Jeans West: طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.

ویدیوی جذاب از بام لند

رستوران های بام لند

رستوران های بام لند

با اینکه در هر نقطه از ایرانمان رستوران‌ها با غذاهای ناب ایرانی و فرنگی به چشم می خورد، اما انگار در بام لند یک جور دیگر گرسنه می شوید. اشتهای ناشی از لذت خرید است یا استرس آن معلوم نیست، اینکه به خاطر بازی های جورواجور و خنده های هیجانی است آن هم معلوم نیست. شاید هم از بوی بی نظیری غذاست، که اینگونه هوس غذا را زنده می کند! توصیه میکنیم به اینها فکر نکنید، حتی زیاد هم برای انتخاب سخت نگیرید. چون ممکن است جاپر شود و غذا تمام! انواع غذاهای ایرانی از کباب، دیزی و ته دیگ تا خورشت ها و غذاهای گیلکی برای ذائقه ایرانی و غذاهای ایتالیایی و فرنگی با ادویه‌ها و سس‌های خاص هم برای اهلش موجود است و جای هیچ بهانه‌ای نیست. ما ایرانی ها دوست داریم در فضایی دلچسب غذا را نوش جان کنیم و چه منظره‌ای بهتر از منظره دریاچه است؟! رستوران های عربی با بوی اویه های خاص و نوشیدنی ها و قلیان مخاطبان خود را دارد و رستوران ممد استیک آرزوی استیک خوران را برآورده می کند!? رستوران دروازه طهرون حال و هوای سنتی و آرایش قاجار را تداعی میکند و بوی قهوه مدهوش کننده از کافه شمرون هوش از سر عابران می برد. در مقاله کافه و رستوران های بام لند تهران، همه را برایتان معرفی کردیم.

کشتی رستوران رویال لانژ

کشتی رستوران رویال لانژ

یک خاطره خوب با دوستان و خانواده، در یک محیط سالم ساخته می شود. یک تجربه لذت بخش و به یاد ماندنی، حتما نیازی به یک مسافرت لوکس ندارد و میتوان فضاهایی را یافت که در آنها چنین تجربه‌ای داشته باشیم. دریاچه خلیج فارس با نگین کشتی رستوران رویال لانژ، لذت یک غذای دلچسب را برای شما چند برابر میکند. یک پذیرایی عالی و لوکس برای شما که به دنبال بهترین ها هستید. پرسنل آموزش دیده با منویی کامل و مواد اولیه تازه جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمیگذارند و می توانید با خیال راحت از غذا خوردن روی آب لذت ببرید! این رستوران رویایی با ارائه منوی کافی شاپ و انواع غذاهای فرنگی و استیک مرغ، گوشت، ماهی و انواع سوشی آماده پذیرایی از شماست. حتی می توانید مهمانی‌های 40 تا 50 نفره و ملاقات‌های رسمی و شیک را در رستوران لانژ برگزار کنید. فراموش نکنید که هر شب کشتی زیبا بین ساعت 9:30 تا 10:30 دور دریاچه گردش میکند.

شهر فرنگ، شهر سلامت و موسیقی

شهر فرنگ بام لند

تاثیر موسیقی به عنوان جادوی روح را نمی توان نادیده گرفت. در هر سنی که باشید موسیقی سنتی و پاپ می تواند شما را از حال و هوای روزمره و دغدغه ها، حتی فقط برای چند دقیقه دور کند. موسیقی‌های خیابانی که جوان‌ها و نوجوان‌ها با سازهای کوچک و بزرگ هنرنمایی میکنند، استعدادهایی که قطعا روزی می درخشند. گاهی کودکان گردهم می آیند و با هم شعرهای کودکانه می خوانند. لذت شنیدن موسیقی کوچک و بزرگ ندارد و حتی تماشای نواختن سنتور لذتی وصف نشدنی دارد. در این سرزمین شاید موسیقی یکی از عجیب ترین نوازش های روح است.

کلوپ ماهیگیری

کلوپ ماهیگیری در بام لند تهران

همیشه هیجان، تسکین رومزگی ها نیست. گاهی تمدد اعصاب و محیط های آرامبخش می توانند غذای روح باشند. ماهیگیری یکی از آرامبخش ترین ورزش های دنیا است البته نیاز به تمرکز بالایی هم دارد. کلوپ ماهیگیری بام لند با ارائه کلیه ملزومات ماهیگیری و عضو گیری از ماهیگیریان یکی از بزرگترین و لوکس ترین جایگاه های ماهیگیری در ایران است. فضای به طول 250 متر با 32 جایگاه آماده ارائه هبترین و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز ماهیگیران است. با عضویت در کلوپ می توانید از اجاره امکانات بهره‌مند شوید و یا با رزرو و عضویت های طولانی مدت در هزینه ها صرفه جویی کنید. دریاچه خلیج فارس با وجود مصنوعی بودن  اکوسیستم ماهی های زیادی است که میتواند لذت ماهیگیری در طبیعت را برای مخاطبین تا حد زیادی شبیه سازی کند. خدمات تکمیلی و پذیرایی مجموعه مانند نوشیدنی گرم و سرد مناسب تمام فصول و سرویس های کیترینگ  از جمله امکانات رفاهی کلوپ است.

هزینهیک روز کامل ماهیگیری 70 هزار تومان و اجاره هر چوب 30 هزار تومان
ساعت کار08:00 تا 23:00
شماره تماس09126203730 و 40447894-021

سفر به دنیای هیجان و اکتشاف با واقعیت مجازی VR

واقعیت مجازی بام لند

هر چقدر هم که با خرید، خوراکی و شهر بازی خوشگذرانی کنید باز هم جای برای هیجان بیشتر وجو دارد. شاید نشود که به بلند ترین نقطه های زمین رفت و در میان ستاره ها و سیاره ها فضانوردی کرد اما در VR همه اینها را بدون محدودیت میتوان تجربه کرد. امکانات به روز ویدئوهای هیجان انگیز با محیطی شبیه سازی شده حتی می تواند حس فضا به جو خارجی زمین را برای شما تداعی کند. شاید از بیرون فقط حرکت صندلی ها را ببینید و صدای جیغ و فریاد بشنوید و از خودتان سوال کنید، چطور ممکن است که بدانند کجا هستند و این چنین هیجان زده شوند؟ اما ما به شما اطمینان می دهیم که فقط بعد از تجربه VR است که باور میکنید مرز میان واقعیت و دنیای مجازی پشت دوربین ها خیلی باریک می شود! با کنترل نور، صدا، تصویر و حرکت، شما بازیگر یک سکانس هیجان انگیز به انتخاب خودتان می شوید. VR یک تجربه بسیار جذاب و مهیج برای دوستان و خانواده هاست که البته توصیه میکنیم بعد از آن حتما یک دسر شیرین امتحان کنید.

محدودیت سن وی آر لند7 سال به بالا
محدودیت سن ماژول میز10 سال به بالا
محدودیت وزن وی آر لندحداکثر 100 کیلوگرم
ساعت بازیاز شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 تا 24:00
پنج شنبه و جمعه 10:00 تا 24:00

قوانین و نکات

  • به توصیه ها و دستورالعمل های مسوولان و کارکنان وی آر لند توجه کنید.
  • استفاده از این بازی ها برای خانم های باردار و افراد مبتلا به بیماری های قلبی، عروقی و تنفسی ممنوع است.
  • اگر به تازگی عمل جراحی پشت سر گذاشته اید، استفاده از وی آر لند برای شما ممنوع است.
  • استفاده از بازی های وی آر لند برای افرادی با ناراحتی های دیسک کمر، ستون فقرات، گردن درد و با ترس از ارتفاع مجاز نیست.
  • در حین بازی، از ضربه زدن به تجهیزات مجموعه خودداری کنید.
  • تحت تاثیر داروهای شیمیایی و خواب آور، مجاز به استفاده از بازی های وی آر لند نیستید.
بازی ها
هزینه
کارتینگ روی یخ مصنوعی20000 تومان
ماژول میز20000 تومان
بازی VR تخته شنا15000 تومان
بازی VR اسکی15000 تومان
بازی VR قایق15000 تومان
بسته ترکیبی: ماژول میز + کارتینگ32000 تومان
بسته ترکیبی: ماژول میز + بازی VR28000 تومان

آمفی تئاتر و جشنواره ها

سالن آمفی تئاتر بام لند

سالن های روباز و سرپوشیده آمفی تئاترهای بام لند، در مناسبت های مختلف میزبانی جشنواره ها و دورهمی های شاد و مفرح است.  تجهیز سالن ها به سیستم های صوتی و تصویری، مدیریت منظم، چیدمان صندلی ها ، نورپردازی و … همگی از تمهیداتی است که برای برگزاری مراسم شاد و هیجان انگیز اندیشیده شده است. مراسم مذهبی و اعیاد نیم شعبان و … جشن های پرشور، مسابقات هیجان انگیز خانوادگی، اجرا خواننده های محبوب کشور با حضور هنرمندان و مجریان، خاطره ای شیرین برای همه اعضای خانواده می سازد. برنامه های فرهنگی صدا و سیما و اردوهای مدارس در این مراکز به بهترین نحو برگزار می شود.

پیست پاتیناژ | تفریحی از جنس یخ

پیست پاتیناژ

یکی از ویژگی های یک تفریح خوب، متفاوت بودن آن است! پیست پاتیناژ بام لند برای اسکیت هیجان انگیز روی یخ، یکی از خدمات لوکس مجموعه بام لند است. طبیعتا این ورزش یک ورزش تخصصی است که در ایران کمتر به آن توجه شده، اما اینکه نیاز به آموزش و تخصص دارد را نباید نادیده گرفت. شما می توانید با اجاره تجهیزات و کفش مناسب لذت پاتیناژ را تجربه کنید. برای کسانی که تجربه کافی از اسکیت روی یخ دارند با عضویت مجموعه می توانید از خدمات کامل آن استفاده کنید. طراحی فضا یا یخ و نورپردازی و تجهیزات جانبی همگی در رفاه حال مراجعین است.

موتور چهار چرخ

موتور چهار چرخ

لذت موتور سواری، زن و مرد و پیر و جوان نمی شناسد! موتور چهار چرخ موقعیتی به راننده می دهد که با اطمینان بیشتر می تواند سرعت را بغل کند و از نوازش باد لذت ببرد. موتورهای قدرتمند و مجهز در فضایی منحصر به پیست موتور سواری یک خاطره جذاب را در کنار خانواده برای شما می سازد. پیست های موتور سواری و کارتینگ های زیادی در سرتاسر تهران و ایران وجود دارند، اما مجموعه رفاهی بام لند با در نظر گرفتن امکانات جانبی و هر آنچه که برای یک خاطره سرعتی لازم است در نظر گرفته شود، از رستوران های کوچک کنار پیست تا عکاسی و شکار لحظه ها و حتی کانکس هایی برای کمک های اولیه در مواقعی اضطراری را آماده کرده است و همه اینها موجب شده تا پیست بام لند را به خیلی از موتورهای چهار چرخ و پیست های دیگر ترجیح دهید. یادتان باشد که در کشاکش هیجان انگیزی راندن موتور دوربین های عکاسی در حال ثبت خاطره ها و شادی های شما هستند!

لذت قایق سواری در دل پایتخت

قایق سواری در بام لند تهران

اسکله ای زیبا در دریاچه خلیج فارس با قایق های پدالی و پارویی، تفریحی آرامش بخش و خانوادگی را در دل دریاچه‌ای وصف نشدنی برایتان می سازد، اما همین که به یاد می آوریم در دل شهر هستیم خیلی بیشتر موج های کوچک دریاچه می چسبد. جلیقه های نجات و قایق های مجهز، فضایی شایسته برای تمدد اعصاب و آرامش مسافران دریاچه است. قایق های دو نفره و چهار نفره شما را دور تا دور دریاچه خلیج فارس به گردش می برند. قبل از اینکه قایق های پدالی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که به کافی شاپ سرزده اید و انرژی کافی برای یک گردش نفس گیر را دارید! یا اینکه یه همسفر ورزشکار انتخاب کنید.

شهر بازی بام لند

شهر بازی بام لند

یکی از بهترین تفریحات برای خانواده ها شهربازیست، چرا که همه اعضای خانواده می توانند در کنار هم شاد باشند و لذت ببرند و عکسهای جذاب به همراه خاطرات شیرین ثبت کنند.  مرکز تفریحی بام لند به عنوان یکی از مراکز رفاهی لوکس، به یکی از شیک ترین و مدرن ترین شهربازی های ایران تجهیز شده است. بازی های فکری، هیجانی، سینماهای چند بعدی، تیراندازی، ماشین های کوبنده، ماشین برقی، بازی های معمایی، هزار توی ماژول میز، کارتینگ، اسکای فلایر بام لند و … بخشی از بازی های مفرح شهربازی مجهز بام لند است.

ساحل سنگی و صدای موج های خروشان

ساحل سنگی بام لند تهران

اینجا تهران، بر ساحل خلیج فارس قدمی بزنید! اسم ساحل که می آید ناخودآگاه یاد هوای خنک و نسیم با هوایی مرطوب در کنار دریا می افتیم. شاید نشود در میان روزهای کاری هر از چند گاهی به نواحی شمالی و جنوبی کشور رفت و روی شن های ساحل قدم زد، اما می شود به ساحل سنگی بام لند رفت و یادی از صدای موج های دریا کرد. طبیعتا این ساحل سنگی با هدف کامل کردن زیبایی های دریاچه ساخته شده اما گاهی ذهن آدمیزاد او را به بیش از جایی که هست می برد، گاهی فقط چند دانه شن کافیست تا حس کنیم واقعا در کنار دریاییم و صدای موج های خروشان و آن نسیم خنک که تجلی بخش روح و روان است، دارد آرامش را در قلب ما میدمد. معمولا گردشگران برای پیک نیک و استفاده از طبیعت ساحل را انتخاب میکنند که باید به این انتخاب دست مریزاد گفت. توصیه ما برای شما چند عکس یادگاری از این ساحل سنگی دریاچه است، مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

سقوط آزاد با بتمن کلاب

سقوط آزاد بام لند

همیشه ورزش و تفریح هیجان را در افراد زنده می کند، اما ورزش هایی که به هر نوعی با ارتفاع سروکار دارند آدرنالین را هم درگیر میکنند و کمتر کسی می تواند ادعا کند که ترس، چاشنی لذتش نشده است. در ورزش های ارتفاعی هم، سقوط آزاد پله آخر است. این ورزش هیچان انگیز در بلوک A مرکز تفریحی بام لند با رعایت استانداردهای جهانی ارائه شده و کلیه آموزش های لازم به شما داده می شود، پس جای هیچ نگرانی نیست ولی جای ترس به همراه لذت کاملا خالی است! شما با هر بلیط دو پرس (جامپ) خواهید داشت که هر کدام یک ارتفاع دارند و پیشنهاد می کنیم که اولین پرش رو با ارتفاع کمتر شروع کنید. در هنگام بالارفتن از پله های چوبی احتمالا کمی از ترس شما میریزد. این ورزش برای کسانی که فوبیای ارتفاع دارند هم مناسب است. اینکه خودتان به نقطه ای که از آن هراس دارید بروید و روی تشک بادی بپرید، تپش قلبی شیرین به شما هدیه می دهد. گاهی هیجان برای بدن لازم است، شما اینطور فکر نمیکنید؟! ارتفاع نسبتا زیادی منتظر شماست، سکویی با ارتفاع تقریبا 50 متر منتظر بانوان و آقایانی است که میخواهند هیجان را چاشنی خاطره خوب خود در بام لند کنند. برای هیجان سقوط آزاد با بتمن کلاب باید دل را در آسمان به دریا بزنید.

هزینه15000 تومان برای دو پرش
ساعت کار18:00 تا 01:00 بامداد

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی

یکی از هیجان انگیز ترین و محبوب ترین ورزش ها در ایران و جهان، فوتبال است. آن همه هیجان و استرس وقتی تماشاچی فوتبال هستید، حالا در لباس فوتبال حبابی منتظر خود شماست. این بار ریش و قیچی دست شماست، تیم شوید و بسیار ایمن در زمین قدرتنمایی کنید. البته که کمتر کسی به همان جدیت فوتبال در زمین ظاهر می شود. معمولا صدای خنده و قهقهه بازیکنان است که از بیرون شنیده می شود و ترغیب می کند که شما هم تجربه کنید. از این زاویه، دروازه هیجان دیگری دارد و شما هم ظاهری خنده دار تر. این هیجان شاد را از دست ندهید. فوتبال حبابی در سانس های 6 نفره با لباس های حبابی نرم منتظر خنده های شماست.

فوتبال انسانی

فوتبال انسانی بام لند

یکی از چالش های دوست داران فوتبال این است که چرا فوتبال دستی لیگ ندارد، مدعیان فوتبال با کرکری خواندن ها در فوتبال دستی هم قدرتنمایی میکنند. چه فرصتی بهتر از اینکه در قالب فوتبال دستی خودتان بازی کنید. در این بازی ابتکاری بازیکنان شما و دوستانتان هستید که دقیقا مانند فوتبال دستی در جایگاه های ثابتی خواهید ماند و با گرفتن میله های میانه زمین نظم را رعیت میکنید. این بازی هیجان انگیز هر روز مخاطبین بیشتری پیدا میکند، تا جایی که برگزاری لیگ های فوتبال انسانی کمابیش دیده می شود. سانس بازی نیم ساعت و تعداد نفرات نهایتا 12 نفر است.

هزینههر نیم ساعت 40000 تومان
ساعت کار 11:30 تا 22:00

شهربازی کیدزگاردن بام لند

شهربازی کیدزگاردن بام لند

از خرید، موسیقی، رستوران و مراکز تفریحی برای خانواده ها گفتیم، اما نباید کوچولوها را فراموش کنیم. شهربازی کیذرگاردن به وسایل تفریحی برای کودکان زیر 6 سال مجهز شده و در محیطی ایمن، پاکیزه و شاد آماده پذیرای از فرزندان خردسال شماست. در طراحی این شهر کوچک، هم شادی آقاکوچولو ها و خانوم کوچولو ها دیده شده و آبی و صورتی رنگ های چشم نوازی است، که آنها را به بازی دعوت می کند. چنان که در کمال ناباوری حتی بعد از چند ساعت بازی اثری از خستگی در صورت آنها نیست. یاد روز های کودکی بخیر… .

مجموعه ساحل شنی | محلی برای تولد و پرورش خلاقیت

مجموعه ساحل شنی بام لند تهران

از قدیم ها تا کنون با سطل ها و بیل های رنگی شن بازی، قلعه سازی و خاطره سازی میکردیم! قلعه های آرزو و کوه های بزرگ و کوچک را می ساختیم و خراب می کردیم و با تصوراتمان، عبور و مرور آدم ها در کاخ های زیبایمان را تماشا میکردیم. در دل شهر دریاچه ای با ساحل شنی، لذت دریا و بازی های ساحلی را تداعی می کند. در ساحل شنی بام لند، فضایی مرتب و تمیز با رعایت اصول بهداشتی برای کودکان ایجاد شده، که میتواند اوقات خوشی را برای فرزندانتان مهیا کند و همچنین باعث رشد قدرت تخیل و خلاقیت آنها شود. برای استفاده از ساحلی شنی پرشین سانس ها به صورت ساعتی در نظر گرفته شده و کودکان به مسئول غرفه تحویل داده می شوند و می توانند از کلیه ماشین ها و ابزار شن بازی استفاده کنند.

سوارکاری

سوارکاری بام لند

یکی از تفریحات لوکس سوارکاری است، که مرد و زن و پیر و جوان را هم نمی شناسد، اما تازه کار و ماهر چرا!!! باشگاه اسب سواری در بام لند همه روزه میهمان تماشاچیانی است که مایلند سوار کاری و البته نژاد های اصیل اسب های ایرانی و ترکمن را ببنند. عضویت در باشگاه و آموزش سوارکاری یکی از خدمات این مجموعه است. اما بیشتر افراد آموزش دیده با رزرو قبلی از سوارکاری در دل شهر و بدون نیاز به طی کردن مسافت های طولانی لذت می برند. سوارکاری یکی از ورزش هایی است که وصف العیش آن، نصف العیش است.

باغ وحش و شهر بازی ارم ( اطراف بام لند)

باغ وحش و شهر بازی ارم ( اطراف بام لند)

نباید یادمان برود که شهر بازی ارم با تاب ها و قطارها و … بود که هیجان روزهای کودکی ما را ساخته و باید این تجربه را زنده نگه داریم. شاید این بار با فرزندانتان بر همان صندلی، فریاد هیجان سر دهید که در کودکی پشت سر گذاشته اید. باغ وحش هم همان باغ وحش است، که در کودکی با قد کوتاه تر قفس ها را تماشا می کردید. این ها خاطرات نسل های قبلی هستند که در فاصله کمی از بام لند لذت یک تجربه از خاطره بازی را از دور تا امروز را کامل میکنند.

ساعت کاری بام لند

ساعت کاری بام لند

اگر اهل پیاده روی و گردش در طبیعت هستید، بی دغدغه به بام لند بیایید. از ساعت 8 صبح الی 24 می توانید از این منظره دلپذیر و جنگل و دریاچه در دل شهر! استفاده کنید. در میان لیست، کافه های بام لند هم هستند که با صبحانه های خوشمزه از شما استقبال می کنند. صبحانه های انگلیسی، فرانسوی و ایرانی در منو این کافه ها خودنمایی میکنند، حتی عکس آنها در منو اشتها را باز میکند! توصیه میکنیم بعد از یک پیاده روی حسابی، برای صبحانه به کافه ها بروید که مدیون شکمتان نشوید و صبح زیبایتان را هرچه بیشتر تکمیل کنید. کافه های زیادی در مجموعه بام لند فعال هستند که برخی از آنها عبارتند از: آنتیکا کافه، ایلی کافه، بابا کافه، بستنی ورف، کافه آمفی، کافه امضا، کافه بالون رؤیایی، کافه باپاری، کافه دوکاتی، کافه رستوران ویکولو، کافه روژ، کافه قمر و کافه لایم پلاس.

مسیر دسترسی بام لند

یک مرکز تفریحی خوب باید مسیر دسترسی خوب هم داشته باشد. اینکه می توانید با مترو، اتوبوس و خودروی شخصی خود را به این مجموعه برسانید را مدیون یک انتخاب مهندسی هستید. اگر با مترو تصمیم به رفتن به بام لند دارید از خط 5 مترو استفاده کنید و در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. در ایستگاه تاکسی های خیابان هوانیروز آماده مسافرت کوتاه و رسیدن به سرزمین عجایب هستند. بلوار موج مسیر اصلی رسیدن به بام لند است. اتوبوس های ترمینال آزادی – شهید باقری هم از غرب به شرق مسافران را به این مجموعه می رسانند. یادتان باشد در ایستگاه بلوار کاشان در نزدیکی میدان موج پیاده شوید. قطعا از آنجا به بعد می توانید این بنای زیبا را پیدا کنید. اگر با اتوبوس میخواهید به باملند بروید، اتوبوس‌ های خط ۳۲۳ پایانه آزادی-شهید باقری در نزدیکی بام لند توقف دارند. سوار این اتوبوس‌ ها شده و در ایستگاه بلوار کاشان در نزدیکی میدان موج پیاده .شوید. پس از نزدیک به چند دقیقه پیاده‌روی به سمت بلوار موج به بام لند می‌ رسید. اگر هم با خودروی شخصی قصد ساختن یک خاطره خوب برای خود و خوانده را دارید اصلی ترین مسیر در بزرگراه همت مسیر شرق به غرب است که باید بعد از بزرگراه آزادگان از خروجی بلوار امیرکبیر خود را به بلوار موج برسید.

به هر حال چه به دنبال هیجان باشید، چه دنبال مرکزی برای خرید، چه به دنبال فضایی متفاوت و با هوایی تازه تر برای تفریح خانوادگی و چه به دنبال رستوران های خوب باشید، بام لند میتواند مقصدی عالی برای شما باشد. تفاوتی ندارد که هنگام قدم زدن در کنار دریاچه، به ساحل دریا فکرکنید و یا دریاچه ای در دل پایتخت پرهیاهو، به هر صورت،  لحظاتی خاطره‌انگیز برای شما ثبت خواهند ساخت، لحظاتی که چه کلامی و چه تصویری با دیگران به اشتراک خواهید گذاشت. شما چه تجربه ای از بام لند داشته اید؟ لطفا نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 (3 نظر)
3 نظرات
  1. مریم می گوید

    وای چه عالیه فک نمیکردم اینقد تفریحات جذاب داشته باشه

  2. n.zahra_alavi می گوید

    ممنون از مقاله کاملتون.فقط با توجه به مساحت زیاد بام لند آیا مرکز درمانی هم داره یا خیر؟

    1. مهرداد ایزی می گوید

      زهرا عزیز
      در داخل مجموعه بام لند مرکز درمانی وجود ندارد اما در محدود غرب تهران ونزدیک به دریاچه چیتگر بیمارستان تریتا و مرکز درمانی امیر کبیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.