کافه و رستوران های بام لند | لذت چشیدن بهترین غذاها در کنار دریاچه

0

بام لند نام یک مجموعه تفریحی مخصوص شکم‌گردی است که در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد. دریاچه چیتگر جزو معروف‌ترین جاهای تفریحی خانوادگی در غرب تهران به حساب می‌آید. در این مجموعه تفریحی می‌توانید از انواع تفریحات و ورزش‌های مختلف لذت ببرید؛ اما خودمانی بگوییم، شکم‌گردی در مرکز بام لند لذت دیگری دارد! مجموعه بام لند به‌حدی زیباست که بسیاری به‌صورت یک‌روزه اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران می‌کنند تا از صبح تا غروب در این مجموعه باشند و به شهر خود بازگردند. در این مقاله قصد داریم تا انواع رستوران های بام لند را به شما معرفی کنیم. البته از کافه های بام لند هم غافل نیستیم و آن‌ها را هم به شما معرفی خواهیم کرد! پس با ما برای یک شکم‌گردی جانانه و شاهانه همراه باشید.

رستوران های ایرانی بام لند

  • چلو کباب رفتاری

چلو کبابی رفتاری جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است. شعبه اصلی این چلوکبابی قدیمی در منطقه بازار قرار دارد. اگر اهل کباب و غذاهای سنتی هستید، باید حتماً سری به رستوران رفتاری در مجموعه بام‌لند بزنید. در اصل می‌توان گفت که این رستوران جزو معروف‌ترین رستوران های بام لند به حساب می‌آید. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی مختلف از قبیل چلو کباب لقمه، چلو فیله کباب گوسفندی، کباب سلطانی، کباب ترش، خوراک کباب ششلیک، چلو رولت مرغ مخصوص رفتاری، خوراک ماهی قزل‌آلا و… می‌شود. البته غذاهای این رستوران فقط محدود به غذاهای کبابی نیست. بلکه می‌توانی غذاهای خوشمزه دیگر همانند خوراک گردن، قرمه‌سبزی، زرشک پلو با مرغ، خورش قیمه و… را نیز سفارش دهید. این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارد و از چشیدن طعم غذای آن لذت خواهید برد.

آدرس: میدان موج، خیابان موج
  • رستوران ته دیگ

شاید شما هم مثل ما عاشق ته دیگ باشید. اصلاً برنج است و ته دیگش! نام‌گذاری این رستوران کاملاً به مشتریان نشان می‌دهد که باید انتظار غذاهای خوشمزه سنتی را داشته باشند. این رستوران فضاسازی بی‌نظیری دارد و دارای بالکنی بزرگ و باصفاست. در تمامی قسمت‌های رستوران نیز می‌توانید از چشم‌انداز خیره‌کننده به دریاچه چیتگر لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی به مشتریان ارائه می‌شود. شما می‌توانید کباب چنجه، لوبیاپلو با ته دیگ، ماکارونی با ته دیگ سیب‌زمینی، کباب ترش رشتی، کشک بادمجان تهرانی، ته چین هندی، ماهی سفید، باقالی پلو با ته‌دیگ و خلاصه کلی غذای خوشمزه دیگر را سفارش دهید. اگر عاشق غذاهای سنتی هستید، حتماً سری به این رستوران بزنید.

آدرس: بلوک B
  • رستوران چراغان

رستوران چراغان را می‌توان در لیست لوکس ترین رستوران های تهران قرار داد. چراغان رستورانی سنتی است که در کنار منوی ایرانی خود، برخی ساندویچ‌های خوشمزه را نیز ارائه می‌دهد. خلاصه که این رستوران می‌خواهد رضایت تمام مشتریان خودش را جلب کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه سنتی همانند چلو کباب تاج بره، کباب لوله، کباب تندوری، چلو جوجه، استیک مرغ، باقالی پلو با گردن، انواع خورش و ساندویچ‌های خاص و خوشمزه همانند ساندویچ زبان گوسفندی را سفارش دهید. فضای داخلی رستوران بسیار شیک است و از حضور در آن لذت خواهید برد.

آدرس: بلوک VIP
  • رستوران دروازه طهرون

هر وقت نام تهران آن هم با «ط دسته‌دار» را دیدید، باید انتظار فضای سنتی و غذاهای خوشمزه سنتی طهرونی را داشته باشید. رستوران دروازه طهرون جزو باصفاترین رستوران های دریاچه چیتگر است. این رستوران فضای باز بزرگ و بسیار باصفایی دارد که مشتریان را جذب خود می‌کند. منوی این رستوران همان طور که انتظار دارید شامل انواع غذاهای سنتی و خوشمزه می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه و اصیلی همانند کباب لقمه و چلوجوجه زعفرانی تا کشک بادمجان و انواع خورش سنتی را سفارش دهید. غذاهای دروازه طهرون کیفیت بسیاری دارد و عطر زعفران و روغن حیوانی آن بام‌لند را بر می‌دارد.

آدرس: بلوکL۲-B
  • رستوران شاندیز بام‌لند

مگر کسی هم وجود دارد که نام رستوران شاندیز را نشنیده باشد؟ رستوران شاندیز اولین‌بار از منطقه شاندیز مشهد به وجود آمد. از آن پس با توجه به آنکه این رستوران شهرت بسیاری پیدا کرد، شعب مختلف آن را در شهر تهران نیز بنا کردند. حالا بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف لازم نیست برای چشیدن طعم کباب ششلیک خوشمزه شاندیز راهی مشهد شوند. بلکه می‌توانند حتی با خرید بلیط قطار تهران، راهی پایتخت شوند و مستقیم خودشان را به بام‌لند برسانند. رستوران شاندیز جزو معروف‌ترین رستوران های دریاچه چیتگر به حساب می‌آید. رستوران شاندیز با فضایی بزرگ، آمادگی پذیرایی از 120 مهمان به‌صورت هم‌زمان را دارد. از این رستوران می‌توانید برای جلسات کاری و مراسم خانوادگی نیز استفاده کنید.

آدرس: بلوک C

رستوران های بین المللی بام لند

  • جو گریل فود

اگر اهل غذاهای فرنگی و مخصوصاً غذاهای گریل شده هستید، حتماً باید سری به رستوران جو گریل فود بزنید. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سالم و گریل‌شده ارائه می‌دهد. در اصل اگر رژیم هستید یا به سلامت خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید سری به این رستوران بزنید و غذاهای گریل آن را امتحان کنید. در این رستوران انواع سالاد سزار با مرغ گریل، گرین برگر، چیز برگر، سالاد مرغ گردو و پیتزا ارائه می‌شود. جالب است بدانید پیتزاهای این رستوران تنوع بسیاری دارند و انتخاب آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد. بسیاری از مشتریان درباره منظره زیبا و فضای دوست‌داشتنی آن تعریف می‌کنند که به محض ورود متوجه آن می‌شوید.

آدرس: بلوک C2
  • چیکن فکتوری

چیکن فکتوری جزو رستوران‌های فرنگی بسیار باحال و باصفای بام لند است. این رستوران را می‌توان در زمره سالم ترین رستوران های دریاچه چیتگر قرار داد. همیشه مرغ را می‌توان سالم‌ترین غذای فرنگی بیرونی دانست. افرادی که به فست‌فود حساسیت دارند، می‌توانند در چیکن فکتوری هم طعم غذاهای فرنگی را بچشند و هم نگران سلامت خودشان نباشند. در این رستوران انواع غذاهای بر پایه مرغ با روش‌های طبخ مختلف و سس‌های بسیار متنوع به مشتریان عرضه می‌شود. فضای این رستوران بسیار زیباست و چشم‌انداز مناسبی به دریاچه چیتگر دارد.  همچنین باید در جریان باشید که مشتریان می‌توانند از فضای باز رستوران نیز استفاده کنند. در زمستان و تابستان با کمک سیستم‌های حرارتی و خنک‌کننده هم فضای باز این رستوران شلوغ است.

آدرس: بام‌لند، بلوک C
  • رستوران باب البحر

کاملاً از نام رستوران باب البحر نیز می‌توانید متوجه شوید که این رستوران جزو برترین رستوران های بام لند است که غذاهای بین‌المللی و عربی ارائه می‌کند. غذاهای رستوران باب البحر همگی لبنانی و عربی هستند. این غذاهای ادویه فراوان و طعمی‌ بی‌نظیر دارند. شاید شما هم از طعم غذاهای تکراری همیشگی خسته شده باشید. خب چقدر پیتزا و هات‌داگ یا کباب بره بخوریم؟ بعد از مدتی تمامی آن‌ها دلمان را می‌زنند و به تنوع نیاز پیدا می‌کند. این رستوران می‌تواند حس چشایی شما را به چالش بکشد و طعم‌های جدیدی را به رژیم غذایی شما معرفی کند. پس اگر کنجکاو هستید تا دست‌پخت مردم لبنان را بچشید، حتماً سری به این رستوران دریاچه چیتگر بزنید. حمص، کبه و بال مرغ پرونسالی جزو بهترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند.

آدرس: بام‌لند، بلوک C
  • رستوران باروژ

باروژ جزو معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای تهران است. این رستوران در بخش‌های مختلف تهران از جمله الهیه، سردار جنگل، سعادت‌آباد و میرداماد شعبه دارد. رستوران باروژ جزو رستوران‌های بین‌المللی به حساب می‌آید که منوی بلندبالایی دارد. در اصل اگر تعصب خاصی به غذاهای ایرانی نداشته باشید، حتماً در منوی این رستوران غذای مدنظرتان را پیدا می‌کند. رستوران باروژ به پیتزاهای عالی و مرغ سوخاری خوشمزه بسیار معروف است. همچنین باید بدانید بر اساس نظر مردم و ادعای مدیریت باروژ، در این رستوران همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. پس حتی اگر مشکل گوارشی دارید، می‌توانید با خیال راحت به این رستوران بروید.

آدرس: بام‌لند، بلوک A
  • رستوران بالن رؤیایی

بر اساس منو، به‌سختی می‌توان این رستوران را در فهرست بهترین رستوران های دریاچه چیتگر یا کافه‌های آن قرار داد. در اصل بالن رؤیایی یک کافه رستوران با منوی متنوع و بسیار خوشمزه است. زمانی که به کافه رستوران می‌روید، می‌توانید بعد از غذایی خوشمزه و عالی، یک دسر تازه و بی‌نظیر نیز سفارش دهید. فضای داخلی این کافه رستوران دقیقاً همانند نام آن رؤیایی و دوست‌داشتنی است. در این کافه رستوران از سرآشپز بسیار حرفه‌ای و باریستای عالی کمک می‌گیرند. به همین خاطر غذاهای آن بسیار خوشمزه هستند و ظاهری هوس‌انگیز دارند. در صورتی که به‌دنبال فضایی آرام و دل‌نشین هستید، کافه رستوران بالن رؤیایی برایتان بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: بام‌لند، بلوک B، طبقه منفی یک، واحد 3L
  • رستوران بی کباب

بی کباب جزو رستوران‌های باحال بین‌المللی دریاچه چیتگر است. این رستوران انواع غذاهای ترکی خوشمزه را ارائه می‌دهد. اگر اهل شکم‌گردی باشید، حتماً می‌دانید که دست‌پخت مردم ترکیه به ایرانیان شباهت بسیاری دارد. به همین خاطر اکثر غذاهای ترکی باب میل مردم ایران است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه از قبیل دونر کباب، بیتی و بیده ارائه می‌شود. حتی پیش‌غذاهای این رستوران نیز ترک و منحصر‌به‌فرد هستند. در میان پیش‌غذاهای رستوران بی کباب می‌توان به سوپ سیرابی، سوپ ازوگلین و خوراک بادمجان اشاره کرد. شاید نام اکثر غذاها برایتان ناشناس باشد؛ اما همین موضوع باعث می‌شود تا سورپرایز شوید و از طعم جدید غذاها لذت ببرید.

آدرس: بام‌لند، بلوک A۲
  • رستوران تومو

رستوران تومو را هم می‌توان در فهرست کافه رستوران های تهران قرار داد. این رستوران انواع فست‌فود، نوشیدنی سرد، پیتزا و بستنی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. پیتزا و پاستاهای این رستوران بسیار معروف هستند. در اصل اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و می‌خواهید بعد از سرو غذا، دسری شیرین و خوشمزه مثل بستنی میل کنید، رستوران تومو برایتان بهترین گزینه خواهد بود. این رستوران در ساختمان VIP قرار دارد و جزو بهترین رستوران‌های مجموعه است.

آدرس: انتهای بلوار موج، میدان صدف، مجتمع تجاری بام‌لند، ساختمان VIP
  • رستوران روتی

روتی یک کلمه هندی است و باید انتظار غذاهای تند و خوشمزه هندی را در این رستوران داشته باشید. رستوران روتی منویی بسیار مفصل دارد. غذاهای این رستوران به شهرهای مختلف هندوستان از قبیل بمبئی، دهلی و کلکته تقسیم می‌شود. هر روش به سبک مخصوص همان شهر تهیه می‌شود و این نشانه هنر دست سرآشپز رستوران است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای گیاهی یا غیرگیاهی هندی را تجربه کنید. توجه داشته باشید که اکثر غذاهای رستوران روتی بسیار تند هستند. پس اگر به غذاهای پرادویه علاقه خاصی ندارید، بهتر است به‌دنبال رستوران‌های بین‌امللی دیگر باشید. در غیر این صورت، چشیدن طعم غذاهای رستوران روتی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود و حس چشایی شما را به چالش می‌کشد.

آدرس: ساختمان VIP
  • رستوران رومانا

رومانا واژه‌ای ایتالیایی است و رستوران رومونا نیز جزو باحال‌ترین رستوران های بام لند است که به‌صورت تخصصی غذاهای ایتالیایی ارائه می‌دهد. غذاهای ایتالیایی بسیار خوشمزه هستند. مگر کسی هم هست که عاشق پیتزا، لازانیا، اسپاگتی یا پاستا نباشد؟ سرآشپز این رستوران تخصص کامل روی طبخ انواع غذاهای ایتالیایی دارد. اگر دنبال بهترین پیتزاهای شهر هستید، حتماً باید سری به رستوران رومانا بزنید. در ضمن باید بدانید که پیتزاهای این رستوران تنوع بسیاری دارند. به همین خاطر هر بار مراجعه به این رستوران برایتان تازگی خواهد داشت و می‌توانید طعمی جدید را امتحان کنید.

آدرس: بلوک C
  • رستوران رویال لانژ

رستوران رویال لانژ از موقعیت قرارگیری جزو بهترین رستوران های بام لند به حساب می‌آید. این رستوران دقیقاً کنار دریاچه چیتگر واقع شده است و روی آب قرار دارد. جالب است بدانید از نظر طراحی نیز آن را به شکل کشتی درآورده‌اند. البته فقط طراحی این رستوران به شکل کشتی نیست؛ بلکه یک کشتی دوطبقه است که حرکت هم می‌کند! این کشتی به مدت نیم ساعت روی آب حرکت می‌کند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای مشتریان رقم می‌زند. همچنین در طول حرکت، گروه موسیقی به‌صورت زنده اجرا می‌کنند تا مهمانان سرگرم شوند. همین طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد باعث شده تا در هر ساعت شبانه‌روز، این رستوران شلوغ باشد. غذای رستوران نیز بسیار باکیفیت است و منویی متنوع دارد.

آدرس: کنار دریاچه
  • رستوران زاهد العراقی

رستوران زاهد العراقی جزو رستوران‌های شیک عربی بام لند است. این رستوران ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. در بخشی از رستوران می‌توانید از چشم‌انداز دریاچه چیتگر لذت ببرید و بخشی دیگر فضای هلالی و مشبک چوبی است که شما را به یاد خانه‌های سنتی عربی می‌اندازد. در این رستوران غذاهای پرادویه، چرب و خوشمزه عربی سرو می‌شود. در فضای رستوران نیز موسیقی سنتی عربی به گوش می‌رسد و خلاصه که احساس می‌کنید همین الآن باید بیرون بروید، سوار شتر شوید و به دل کویر بزنید! غذاهای این رستوران بیشتر برای افرادی که غذاهای پرادویه را می‌پسندند مناسب است. قوری زاهد، خاروف، مقلوبه بادمجان و البته سمعک مسکوف جزو معروف‌ترین غذاهای رستوران زاهد العراقی هستند.

آدرس: بلوک C
  • رستوران سماک

رستوران سماک یک رستوران شیک ایرانی و فرنگی بسیار باصفاست. بسیاری از رستوران‌ها در طبقات بالایی بام‌لند قرار دارند و از دور می‌توانید شاهد مناظر دریاچه باشید؛ اما این رستوران در طبقه هم‌کف واقع شده است. منظره و چشم‌انداز دریاچه چیتگر از طبقه همکف تفاوت بسیاری با چشم‌انداز آن از طبقات بالایی دارد. بسیاری از مشتریان بر این باور هستند که چشم‌انداز این رستوران آرامش بسیاری دارد. طراحی داخلی رستوران را نیز به شکلی انجام دادند که مشتریان را به یاد رستوران‌های شیک اروپایی می‌اندازد. فضای داخلی رستوران بسیار شیک است و آن را می‌توان در زمره لوکس ترین رستوران های بام لند قرار داد. منوی رستوران بسیار متنوع است و امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی وجود دارد.

آدرس: بلوک A1
  • رستوران کوبابا

کوبابا نیز جزو رستوران‌های زنجیره‌ای تهران است. این رستوران فوق‌لوکس در مناطق مختلف تهران از قبیل جردن شعبه دارد و جزو لوکس‌ترین رستوران‌های پایتخت به حساب می‌آید. اگر به‌دنبال رستوران شیک و لوکس هستید، حتماً سری به رستوران کوبابا بزنید. این رستوران انواع غذاهای لبنانی و غذاهای بین‌المللی همانند پیتزا و استیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود. در طبخ غذاهای رستوران کوبابا، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. با درنظرگرفتن کیفیت غذا و فضای لوکس، باید خودتان را برای منویی گران‌قیمت آماده کنید. در ضمن لازم به ذکر است که این رستوران در روزهای تعطیل و جمعه‌ها، منوی صبحانه سلف‌سرویس جانانه و بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد.

آدرس: ساختمان VIP
  • رستوران ممد استیک

ممد استیک هاوس به یکی از برندهای معروف رستوران در تهران تبدیل شده است. ممد استیک بام لند نیز طرفداران بسیاری دارد. این رستوران همان طور که انتظارش را دارید، انواع استیک‌های خوشمزه گوسفند و گوساله را به‌صورت حرفه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد. استیک‌های این رستوران بسیار تازه هستند و به‌خوبی طعم‌دار شده‌اند. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و دوست‌داشتنی است و چشم‌اندازی زیبا به دریاچه دارد.

آدرس: بلوکB

کافه های بام لند

  • کافه رستوران وارف

کافه رستوران وارف جزو باصفاترین کافه های بام لند محسوب می‌شود. در این کافه رستوران می‌توانید از منوی کامل کافه و غذاهای متنوع آن یکی را سفارش دهید. به‌عنوان غذا، انواع پیتزا، استیک، ساندویچ و بیف در این رستوران ارائه می‌شود. کافه بستنی وارف انواع بستنی میوه‌ای خوشمزه را با دیزاین‌های مختلف و متنوع هم به مشتریان خودش ارائه می‌دهد. جالب است بدانید منوی بستنی این کافه در تابستان و زمستان بسیار پرطرفدار است. کافه بستنی وارف از ساعات ابتدایی صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و حتی برای صبحانه هم می‌توانید در این کافه حضور داشته باشید.

آدرس: بلوک C
  • کافه امضا

کافه امضا فضایی بسیار شیک، دوست‌داشتنی و بسیار آرام دارد. فضای باز کافه امضا در کنار دریاچه چیتگر واقع شده است و می‌توانید از زیبایی دریاچه لذت ببرید. منوی این کافه بسیار متنوع است و انواع نوشیدنی، دم‌نوش، قهوه، کیک و البته غذاهای فرنگی را شامل می‌شود. این کافه از ساعات ابتدایی صبح باز می‌شود و به همین خاطر می‌توانید صبحانه انگلیسی خوشمزه آن را نیز در هوای خوش صبح امتحان کنید. کیک‌های شکلاتی کافه امضا بسیار تازه هستند و مشتریان مخصوص به خود را دارند. همچنین باید بدانید که در کافه امضاء امکان سرو قلیان نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

آدرس: بلوک C3
  • سین کافه

سین کافه جزو برندهای زنجیره‌ای کافه‌های تهران است. این کافه شهرت بسیاری دارد و بسیاری از مشتریان آن در هر نقطه تهران که نام سین کافه را ببینید، با خیال راحت به آن مراجعه می‌کنند. سین کافه جزو بهترین کافه های دریاچه چیتگر نیز به حساب می‌آید و فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارد. فضای باز این مجموعه بسیار پرطرفدار است و در تابتسان و زمستان، مشتریان حضور در فضای باز را انتخاب می‌کنند. سین کافه منویی بسیار متنوع و باکیفیت دارد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی، دم‌نوش، کیک، دسر و غذاهای فرنگی به چشم می‌خورد.

آدرس: بلوک L4
  • کافه ایلی

ایلی جزو برندهای معروف قهوه در دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. این کافه نیز از نام این برند قهوه استفاده کرده است. پس می‌توانید حدس بزنید که در این کافه از قهوه‌های باکیفیت مناسب استفاده می‌شود که طعمی عالی دارند. این کافه دارای فضای باز بسیار زیبا و باصفا است. با کمک سیستم مه‌پاش و گرمایشی تابشی، در تابستان و زمستان می‌توانید از فضای باز کافه ایلی لذت ببرید. در این کافه انواع نوشیدنی‌های ترکیبی بر پایه قهوه و غذاهای فرنگی به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین باید بدانید فعالیت کافه ایلی از ساعات ابتدایی صبح است و می‌توانید صبحانه را نیز مهمان آن‌ها باشید.

آدرس: بلوک A
  • کافه دوناتو

به نظرتان کافه دوناتو به چه منویی شهرت دارد؟ کمی بیشتر فکر کنید. اجازه دهید راهنمایی کنیم. به نام کافه دقت داشته باشید. دوناتو … دونات … بله! درست حدس زدید! کافه دوناتو مخصوص سرو دونات‌های مختلف با فیلینگ و گاناش‌های خوشمزه است. در این کافه می‌توانید انواع دونات تازه و خوشمزه سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. این کافه هر روز از ساعت 11 صبح تا 16 عصر به‌صورت لحظه‌ای پخت دونات انجام می‌دهد و می‌توانید دونات‌های خوشمزه‌ای میل کنید. البته لازم به ذکر است که این کافه شیک و باحال، انواع نوشیدنی سرد و گرم هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا حسابی از طعم دونات تازه لذت ببرید.

آدرس: ورودی B
  • کافه رستا

کافه رستا جزو شیک ترین کافه های بام لند به حساب می‌آید. این کافه فضایی بسیار شاد، شیک و لوکس دارد. با کمک شیشه‌های قدی بزرگ، می‌توانید از چشم‌انداز زیبا و دوست‌داشتنی دریاچه چیتگر نهایت لذت را ببرید. کافه رستا در سه وعده صبحانه، نهار و شام در خدمت مشتریان است. منوی صبحانه این کافه طرفداران بسیاری دارد و دارای تنوع بسیاری است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی خوشمزه سرد یا گرم، دسر و فست‌فود به چشم می‌خورد. باریستای کافه رستا مهارت بسیاری دارد و انواع نوشیدنی ترکیبی با طعم‌های مختلف را بر اساس فصل در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این کافه برای قرارهای عاشقانه، جلسات کاری و مراسم مهم بسیار دنج و عالی است.

آدرس: بلوک B
  • کافه رستوران اپیزود

کافه اپیزود جزو خاص‌ترین کافه های بام لند به حساب می‌آید. این کافه رستوران فضایی بسیار دوست‌داشتنی دارد و می‌توانید از چشم‌انداز تماشایی دریاچه چیتگر لذت ببرید. مهم‌ترین تفاوت کافه رستوران اپیزود با سایر کافه رستوران‌های تهران، ارائه منو به‌صورت سلف سرویس است. در این رستوران می‌توانید حق شارژ ورودی را پرداخت کنید و در وعده صبحانه، نهار یا شام، هرچه که می‌خواهید را در بشقاب خودتان بکشید. به این ترتیب می‌توانید طعم غذاهای مختلف را بچشید و از هر کدام که می‌خواهید لذت ببرید. غذاهای این کافه رستوران از بهترین مواد اولیه تشکل شده است و طعم بسیار مطبوعی دارد. پس از آنکه غذای خودتان را نوش جان کردید، می‌توانید به سراغ منوی کافه بروید و دسری خوشمزه سفارش دهید. البته هیچ اجباری در استفاده از منوی سلف‌سرویس رستوران وجود ندارد و می‌توانید فقط از منوی کافه استفاده کنید.

آدرس: بلوک B
  • کافه رستوران آنتیکا

کافه رستوران آنتیکا فضایی بسیار شیک و آنتیک دارد! غذاهای این رستوران نیز به شکل خاصی سرو می‌شوند. از طرفی کافه رستوران آنتیکا دارای پنجره‌های قدی بسیار زیبایی است که می‌توانید در هر لحظه از چشم‌انداز زیبای دریاچه چیتگر لذت ببرید. از هر طرف نور وارد فضای کافه رستوران می‌شود و همین موضوع فضای آن را به فضایی پرانرژی و زیبا تبدیل می‌کند. این کافه علاوه‌بر منوی کافه بسیار متنوع و دوست‌داشتنی، انواع غذاهای فرنگی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین خاطر می‌توانید در سه وعده صبحانه، نهار و شام از منوی این کافه عالی و شیک لذت ببرید. فضای کافه نیز به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود.

آدرس: بلوک B
  • کافه رستوران بلک لانژ

کافه رستوران بلک لانژ جزو آن دسته از کافه رستوران‌هایی است که منویی بسیار متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در این کافه عالی می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، انواع اسموتی، چای و دمنوش، قهوه‌های حرفه‌ای و شیک‌های خوشمزه یا بستنی‌های میوه‌ای حرفه‌ای را در کنار انواع پیتزا و ساندویچ سفارش دهید. در اصل این کافه رستوران به تنهایی یک پکیج کامل برای شکم‌گردی به حساب می‌آید. در کافه رستوران بلک لانژ امکان سرو قلیان و کشیدن سیگار نیز وجود دارد. پس در صورتی که رابطه خوشی با بوی دود ندارید، می‌توانید کافه‌های دیگر را برای وقت‌گذرانی انتخاب کنید.

آدرس: بلوک C3
  • کافه رستوران دوکاتی

در بین تمام کافه های بام لند، کافه رستوران دوکاتی بهترین دکوارسیون را دارد. اگر اهل موتور و موتورسواری هستید، حتماً برند معروف ایتالیایی دوکاتی را می‌شناسید. برند دوکاتی تقریباً جزو بهترین موتورهای دنیا به حساب می‌آید و طرفداران بی‌شماری دارد. کافه رستوران دوکاتی نیز فضای داخلی کافه خود را به شکل گاراژی زیبا طراحی کرده است. در این کافه رستوران چند موتور دوکاتی بسیار شیک نیز به چشم می‌خورد. در صورتی که به موتورسواری علاقه‌مند باشید، از حضور در این کافه نهایت لذت را خواهید برد. لازم به ذکر است که کافه رستوران دوکاتی منویی بسیار متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و می‌توانید از منوی کافه و منوی فرنگی به‌صورت هم‌زمان سفارش دهید.

آدرس: بلوک B
  • کافه رستوران رولینجا

کافه رستوران رولینجا از نظر مشتریان، جزو بهترین کافه های بام لبند به حساب می‌آید. این کافه رستوران فضایی بسیار زیبا و تماشایی دارد و می‌توانید حین نوشیدن قهوه خوش‌عطر رولینجا، از منظره دریاچه چیتگر نیز لذت ببرید. در این کافه امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار غذاهای فرنگی بسیار باکیفیت وجود دارد.

آدرس: بلوک C
  • کافه رستوران کرد ونوشک

کافه رستوران کرد ونوشک جزو خاص ترین کافه های بام لند به حساب می‌آید. این کافه رستوران فضایی بسیار شیک و سنتی دارد که از نظر طراحی باید به آن امتیاز کامل داد. در این رستوران انواع نوشینی، دمنوش و غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. خورش خلال کرد ونوشک را در این کافه رستوران باید حتماً امتحان کنید. اینجا کارکنان با لباس سنتی به استقبال شما می‌آیند.

آدرس: بلوک A، پلاک F1
  • کافه روژ

کافه روژ در بلوک B و طبقه دوم قرار دارد و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به‌سمت دریاچه است. این کافه رستوران جزو دنج‌ترین کافه های دریاچه چیتگر به حساب می‌آید. همواره در فضای این کافه عطر خوش قهوه و کیک تازه شکلاتی به مشام می‌رسد و موسیقی لایت پخش می‌شود. فضای کافه کم‌نور است و می‌توانید از فضای زیبای آن آرامش بگیرید. کافه روژ منویی بسیار متنوع دارد که شامل انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی می‌شود.

آدرس: بلوک B، طبقه دوم
  • کافه شمرون

کافه شمرون از دیگر شعب برند معروف زنجیره‌ای کافه شمرون است. اگر حتی یک بار در یکی از شعب این کافه حضور داشته باشید، حتماً شناخت کافی درباره کیفیت خدمات و منوی این کافه دارید. کافه شمرون منویی بسیار متنوع شامل انواع نوشیدنی، دسر، غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این کافه فضایی بسیار بزرگ دارد و به‌صورت هم‌زمان می‌تواند از 150 نفر پذیرایی کند.

شماره تماس: بلوک B، طبقه دوم
  • کافه قمر

کافه قمر از نظر طراحی دکوراسیون داخلی، جزو بهترین کافه های بام لند به حساب می‌آید. این کافه فضایی بسیار خاص، سنتی و سلطنتی شیک دارد که از حضور در آن خسته نمی‌شوید. در این کافه انواع غذاهای بین‌المللی از قبیل غذاهای لبنیانی، ایتالیایی و فست‌فود در کنار منوی کافه به مشتریان ارائه می‌شود.

آدرس: بلوک A
  • کافه لانجین

کافه لانجین نیز جزو برندهای زنجیره‌ای کافه در تهران است. این برند مشتریان ثابت خود را دارد که در هر شعبه از آن، با خیال راحت به لانجین مراجعه می‌کنند و به آن اعتماد دارند. کافه رستوران لاجین در بلوک A بام‌لند قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا را به مشتریان ارائه می‌دهد. منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی و غذاهای سنتی می‌شود. در این کافه می‌توانید انواع کیک تازه را کنار دمنوش‌های خوش‌عطر سفارش دهید و از لحاظت شیرین خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس: بلوک A

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره رستوران و کافه های بام لند چیست؟ آیا تا کنون در این مجموعه تفریحی شکم‌گردی کرده‌اید؟ به نظرتان آیا ارزش دارد که به‌خاطر بازدید از این مجموعه اقدام به خرید بلیط اتوبوس تهران کرد و هنگام شب به شهرخود بازگشت؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

بام لند جزو مراکز خرید معروف است که در کنار دریاچه چیتگر و انتهای بلور موج قرار دارد.

این مجموعه همه‌روزه از ساعت 8 الی 24 باز است.

این مجموعه در ایام تاسوعا و عاشورا تعطیل است.

شاندیز، رفتاری، چراغان و ته دیگ جزو برترین رستوران‌های ایرانی مجموعه هستند.

بی کباب، کبواباب، استیک هاوس و زاهد العراقی جزو برترین رستوران‌های فرنگی مجموعه هستند.

دوناتو، بلک لانژ، امضا، کرد ونوشک و وارف جزو برترین کافه‌های بام لند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.