رستوران های دبی | تجربه‌ای متفاوت از طعم و تنوع غذا

0

بی‌شک تمامی گردشگران دبی، خاطره غذاخوردن در بهترین رستوران های دبی را هرگز از یاد نخواهند برد. عوامل گوناگونی نظیر مراکز خرید، تفریحات هیجان‌انگیز و امکانات بی‌شمار، جایگاه دبی را به‌عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری حفظ کرده‌اند؛ اما رستوران‌های این جزیره رؤیایی آن را از بقیه شهرهای توریستی جدا کرده و یک سروگردن بالاتر قرار می‌دهند. این رستوران‌ها انواع مختلفی دارند؛ از ژاپنی و هندی بگیرید، تا رستوران‌های فرانسوی و آفریقایی و حتی ایرانی. جذابیت هرکدام از این رستوران‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توان رستوران های دبی را جزء جاهای دیدنی دبی دانست! هرکدام از این رستوران‌ها شگفتی‌ها و رازهای متفاوتی برای گفتن دارند که فراخوانی خود را در گوش شما زمزمه می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید به دبی سفر کنید، حتماً تا پایان این مطلب همراه ما بمانید، تا دیدگاه جدیدی نسبت به غذا‌هایی که می‌خورید و رستوران‌هایی که می‌روید، پیدا کنید.

رستوران 101 Dining Lounge and Bar

رستوران 101 Dining Lounge and Bar یکی از بهترین رستوران های دبی برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان است. این رستوران به فضای رمانتیک، چشم‌اندازی خیره‌کننده و غذاهای دریایی بی‌نظیرش شهرت دارد. در این رستوران با نمایی ۳۶۰ درجه از افق آسمان دبی روبه‌رو خواهید شد. از جمله دیگر امکانات رستوران می‌توان به وای‌فای، موسیقی زنده، امکان رزرو صندلی در مکان‌های خصوصی و امکانات مخصوص افراد روی ویلچر اشاره کرد. این رستوران امکان سفارش غذای بیرون‌بر را نیز دارد.

آدرس: West Crescent, Palm Jumeirah One&Only The Palm – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲ ظهر تا ۱ صبح

رستوران 3 Fils

اگر می‌خواهید در رستوران های دبی غذاهای درجه‌یک آسیایی و ژاپنی را تجربه کنید، رستوران 3 Fils مخصوص شماست. سوشی‌ها و ماهی‌های سالمون لذیذ این رستوران در کل دبی شهرت دارند؛ البته شما می‌توانید به‌جزء سوشی خوراک‌های جدید و هیجان‌انگیز آسیایی مانند اختاپوس را امتحان کنید. این رستوران همچنین گزینه‌های متنوعی برای گیاه‌خواران یا افرادی که غذای کاملاً حلال می‌خواهند نیز ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران سر بزنید و دنیای جدیدی را به‌روی سلول‌های چشاییتان باز کنید.

آدرس: Shop 02, Jumeirah Fishing Harbour – 1 Al Urouba St – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

رستوران Aprons & Hammers

اگر دنبال بهترین بهترین غذاهای دریایی بین رستوران های دبی هستید، شاید رستوران Aprons and Hammers گزینه مناسبی باشد. از خرچنگ‌های درخشان و لوکس گرفته تا میگوهای لذیذ پنبه‌ای، این رستوران هر غذایی دریایی‌ای که فکرش را بکنید برای شما آماده می‌کند. این رستوران فضای باز و فضای مخصوص افراد روی ویلچر نیز دارد و اینترنت رایگان به مهمانان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این‌ها محیط و خدمات رستوران نیز شب شما را خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.

آدرس: Dubai Marina – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲ ظهر تا ۱ صبح

رستوران Baker & Spice

تصویری از کافه رستوران Baker & Spice

کافه رستوران Baker & Spice را می‌توان یکی از بهترین و پرافتخارترین رستوران های دبی دانست. این رستوران اولین بار در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و تاکنون توانسته در کشورهای بحرین، کویت و عربستان صعودی نیز شعبه‌های دیگر خودش را افتتاح کند. شعار این رستوران پخت و ارائه غذاهای ارگانیک، سالم و خانگی به مهمانان خودش است؛ ازاین‌رو می‌توان برای خوردن سالم‌ترین غذاها سراغ این رستوران رفت. منوی رستوران نیز بسیار گسترده بوده و شما می‌توانید هر سه وعده غذایی خود را در این رستوران سپری کنید.

آدرس: Souk Al Bahar, Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۷ صبح تا ۹ شب

رستوران Biryani Pot

بی‌شک رستوران Biryani Pot برخی از بهترین غذاهای هندی و آسیایی را در میان رستوران های دبی سرو می‌کند. تصور کنید بریانی‌های داغ و هیجان‌انگیز، ادویه‌های تازه و سس‌هایی که مثل پتو غذای شما را می‌پوشانند، تمام این‌ها در تنورهای داغ گریل می‌روند و غذای شما را در کنار سالاد و نوشیدنی خنک آماده می‌کنند. در منوی این رستوران گزینه‌های متنوعی از جمله غذاهای حلال و مخصوص گیاه‌خواران وجود دارد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای جدید با غذاهای هندی و آسیایی داشته باشید، توصیه می‌کنیم به این رستوران سر بزنید.

آدرس: Jumeirah Street, Next Irani Super Market – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

رستوران Bu Qtair

تصویری از رستوران Bu Qtair

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، حتماً به رستوران Bu Qtair سر بزنید؛ چراکه هیچ‌وقت خاطره غذا خوردن در آن را فراموش نخواهید کرد. این رستوران برخلاف بسیاری از دیگر رستوران های دبی بی‌شیله‌پیله است؛ اما خدمه و آشپزان آن با عشق و ذوق غذای شما را می‌پزند. از دیگر مزیت‌های این رستوران می‌توان به فضای باز بیرون آن اشاره کرد که می‌توانید آنجا بنشینید و غروب آفتاب را تماشا کنید. جالب است بدانید که این رستوران یک‌بار به‌عنوان بهترین رستوران ارزان‌قیمت دبی انتخاب شده است.

آدرس: Old 32B Street, Fishing Harbour 2 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

رستوران Comptoir 102

اگر دنبال بهترین غذاهای سالم و خوش‌مزه بین رستوران های دبی می‌گردید، بهتر است سری به رستوران Comptoir 102 نیز بزنید؛ البته علاوه بر غذاهای گوناگون، میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها، صبحانه‌ها، سالاد و دسرهای خوش‌مزه‌ای نیز در این رستوران سرو می‌شود. محیط این رستوران بسیار دنج و صمیمانه است و آرامش خاصی را به مهمانان می‌دهد. امکان نشستن در هر دو فضای باز و بسته نیز وجود دارد. دقت کنید که نمی‌توان در این رستوران میز رزرو کرد.

آدرس: 102 Beach Rd, Jumeirah 1 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

رستوران Downtown Toko

رستوران Downtown Toko نسل جدید فضاهای ساده، راحت، دنج و صمیمانه بین رستوران های دبی است. این رستوران نزدیک برج مشهور خلیفه قرار گرفته و ازاین‌رو موقعیت مناسبی دارد. این رستوران دو محیط داخلی و بیرونی دارد که در هر دوی آن‌ها، مبل‌ها و صندلی‌ها راحتی قرار گرفته‌اند. در محیط بیرون گیاهان و درختان متعددی به چشم می‌خورند و باعث می‌شوند فراموش کنید به دبی سفر کرده‌اید!

آدرس: near Burj Khalifa – Ground floor of Vida Downtown Hotel – Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۷ شب تا ۲ صبح

رستوران Em Sherif

غذاهای لبنانی محبوبیت خاصی میان ایرانیان دارند؛ پس اگر شما نیز دنبال غذای درجه‌یک لبنانی میان رستوران های دبی می‌گردید، بهتر است به رستوران Em Sherif سری بزنید. منوی این رستوران از ۳۰ غذای مختلف تشکیل شده و کیفیت تمام غذاها همگام با شیک‌بودن محیط، به حفظ برتری رستوران کمک می‌کنند. قیمت‌های منوی رستوران، همان طور که انتظار می‌رود، گران است؛ اما مطمئن باشید غذاهای Em Sherif ارزش امتحان کردن را دارند. پارکینگ رایگان، فضای باز و موسیقی زنده از جمله مزیت‌های دیگر این رستوران هستند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن به این رستوران میز خود را رزرو کنید.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۰ صبح تا ۲ صبح

رستوران Fish Beach Taverna

غذاخوردن در رستوران Fish Beach Taverna سطح انتظاراتتان را نه‌تنها درباره غذایی که می‌خورید، بلکه درباره جایی که در آن غذا می‌خورید نیز بیشتر می‌کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی با منویی مدیترانه‌ای، دریایی و یونانی محسوب می‌شود. از امکانات بی‌شمار و غذای فوق‌العاده رستوران که بگذریم، محیط رستوران نظر شما را جلب خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم غذا خوردن در فضای سرسبز و صندلی‌های سفید راحت این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: Fish Beach Taverna, Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب

رستوران Flamingo Room

تصویری از رستوران Flamingo Room

منوی رستوران Flamingo Room گستره‌ای از غذاهای بین‌المللی، مدیترانه‌ای و اروپایی است. این رستوران در تالاب لاک‌پشت قرار گرفته و از نظر موقعیت برتری مناسبی نسبت به بقیه رستوران های دبی دارد. محیط رستوران نیز راحت و خودمانی و در عین حال شیک است. از جمله امکانات رستوران نیز می‌توان به فضای باز، اینترنت رایگان، پارکینگ، و امکانات مخصوص افراد روی ویلچر اشاره کرد.

آدرس: Al Naseem, Madinat Jumeirah Road, 75157 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱ صبح

رستوران La Petite Maison

تصویری از رستوران La Petite Maison

یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیا، غذاهای فرانسوی هستند. خوشبختانه از آنجایی که انواع غذاهای مختلف میان رستوران های دبی پیدا می‌شوند، شما می‌توانید لذت غذاهای فرانسوی را رستوران La Petite Maison تجربه کنید. خوراک‌های این رستوران با مواد غذایی تازه تهیه و در محیط درخشان و لوکس رستوران سرو می‌شوند. این رستوران تقریباً همیشه شلوغ است؛ پس بهتر است در تور دبی خود این رستوران را رزرو کنید.

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: یک‌شنبه تا چهارشنبه: از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب. پنج‌شنبه: از ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب. جمعه: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب. شنبه: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱ شب

کافه رستوران La Serre Bistro & Boulangerie

بی‌شک رستوران La Serre اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین رستوران های دبی است. این رستوران از دو طبقه تشکیل شده که به‌ترتیب Bistro و Boulangerie نامیده می‌شوند. نانوایی و کافه در طبقه اول به سبک پاریسی و دکور شیک و خاص رستوران در طبقه دوم با الهام از سبک جنوب فرانسه طراحی شده‌اند.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری La Serre Boulangerie: هر روز از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر و جمعه و شنبه: ۹ صبح تا ۲ صبح

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie روی نقشه

رستوران Loca

شکم‌گردی در رستوران های دبی به‌معنای تجربه سفر به نقاط مختلف دنیاست. رستوران Loca نیز با منویی مکزیکی شما را به این کشور جذاب و هیجان‌انگیز می‌برد. موسیقی زنده و پخش مسابقات مهم ورزشی نیز فضای رستوران را به محیطی گرم و دوستانه تبدیل می‌کند. از امکانات متعدد این رستوران نیز می‌توان به وای‌فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این رستوران میز خود را از قبل رزرو کنید.

آدرس: Dubai Marine Beach Resort & Spa, Jumeirah Beach Road – 4 A St – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۲ صبح

رستوران Mythos Kouzina & Grill

رستوران Mythos Kouzina & Grill یکی از جدیدترین و بهترین رستوران های دبی است که در برج دریاچه جمیره قرار گرفته است. سقف غارمانند و دیوارهای سفید سنگی رستوران حس گرم و صمیمانه‌ای را به مشتریان القاء می‌کند. غذاهای این رستوران تلفیقی و دریایی بوده با مواد غذایی تازه تهیه می‌شوند و به سالم و سبک بودن مشهور هستند.

آدرس: B1 Level, Armada BlueBay Hotel, Cluster P, JLT – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱:۱۵ شب

رستوران Nobu

تصویری از رستوران Nobu

رستوران Nobu یکی از بهترین رستوران های دبی در زمینه غذاهایی دریایی و ژاپنی است. نام این رستوران از روی سرآشپز مشهور ژاپنی که این رستوران را همراه با بازیگر هالیوود، رابرت دنیرو، تأسیس کرده‌اند برداشته شده است. طراحی داخلی این رستوران به‌شکل نبوغ‌آمیزی حرکت امواج دریا را برای شما تداعی می‌کنند و لحظات خوشی را برای شما به ثبت می‌رسانند.

آدرس: Ground Level, The Avenues, Atlantis – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: جمعه: ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب و بقیه روزهای هفته: ۶ عصر تا ۱۱ شب

رستوران Patiala

برای تجربه عطر و طعم اصیل غذاهای هندی جایگاه اول بین رستوران های دبی Patiala است. این رستوران که نامش را از یکی از شهرهای هند وام گرفته، غذاهای اصیل هندی را در سوق‌البحار به شما ارائه می‌کند. محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب بره مخصوص سرآشپز و پرطرفدارترین دسر آن، دال نام دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن‌ها را امتحان کنید.

آدرس: Level 3, Souk Al Bahar – Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب

رستوران Pierchic

رستوران Pierchic یکی از رمانتیک‌ترین و بهترین رستوران های دبی با منویی مملوء از غذاهای ایتالیایی است. این رستوران روی آب قرار گرفته و محیطی روح‌نواز با چشم‌اندازی زیبا از دریا را به شما ارائه می‌دهد. اگر غذاهای درجه‌یک ایتالیایی را دوست دارید، غذاهای این رستوران با سرآشپز بئاتریس سِگونی را از دست ندهید.

آدرس: Al Qasr Hotel, Madinat Jumeirah Dubai, United Arab Emirates
ساعات کاری: جمعه و شنبه: ۱ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر و ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب، بقیه روزهای هفته: ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

رستوران SALT

اگر به برگرهای دست‌ساز لذیذ و سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده‌های پنبه‌ای و داغ علاقه دارید، رستوران SALT مناسب شماست. غذاهای فست‌فودی این رستوران از لذیذترین گوشت‌های حلال تهیه می‌شوند و مزه‌ای فراموش‌نشدنی دارند. جالب است بدانید این رستوران ابتدا کار خود را با یک کامیون آغاز کرده و امروزه تبدیل به برندی مشهور میان بهترین رستوران های دبی شده است.

آدرس: Kite Beach, 2C Street, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر

رستوران Tashas

همان طور که گفته شد رستوران های دبی غذاهای گوناگونی از تمام کشورهای دنیا را دارند. رستوران Tashas نیز منویی جذاب و چشیدنی از کشور آفریقای جنوبی را به گردشگران دبی ارائه می‌دهد. دکور و طراحی این رستوران نیز از سبک آفریقایی الهام گرفته شده و تجربه متفاوتی را برای مشتریان به وجود می‌آورد.

آدرس: The Galleria Al Wasl Retail Centre, Al Wasl Street, Dubai, UAE
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه: ۸ صبح تا ۱۱ شب. پنج‌شنبه و جمعه: ۸ صبح تا ۱۲ شب

رستوران Teatro

مگر می‌شود به دبی بروید و غذای درجه‌یک دریایی نخورید. رستوران Teatro همان طور که از نامش پیداست، با الهام گرفتن از طراحی تئاتر در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. از میان غذاهای آسیایی منو میگو واسابی و سوشی از محبوبیت خاصی برخوردارند. محیط نورانی و مجلل رستوران نیز خبر از کیفیت بی‌نظیر غذاهای آن می‌دهد.

آدرس: Sheikh Zayed Rd – Trade CentreTrade Centre 1 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۶ عصر تا ۱ صبح

کافه رستوران The Lime Tree Café & Kitchen

کافه رستوران The Lime Tree جزء پرطرفدارترین رستوران های دبی است که چند شعبه دیگر نیز دارد. فضای این رستوران نور پرنور و دل‌باز است. غذاهای سالم این رستوران انواع گوناگونی نظیر مرغ بریان با سالاد برنج و دسر خوش‌مزه کیک هویج با فراستینگ پنیر خامه‌ای دارند که خاطرهخوشمزه‌ای از سفر دبی در ذهن شما حک خواهند کرد.

آدرس: Sheikh Zayed Road,Um Al Sheif,opp Gold And Diamond Park – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: جمعه و شنبه: از ۷:۳۰ صبح تا ۷ شب و بقیه روزهای هفته: از ۷:۳۰ صبح تا ۶ عصر

رستوران The Maine Oyster Bar & Grill

رستوران The Maine Oyster Bar & Grill نیز در فهرست بهترین رستوران های دبی جایگاه مناسبی دارد. این رستوران همان طور که از نامش پیداست، به‌خاطر صدف‌های لذیذ و غذاهای دریایی‌اش شهرت دارد. چشم‌انداز بی‌نظیر این رستوران به خلیج فارس نیز به خاطره‌انگیز کردن تجربه غذا خوردن و جذب گردشگران متعدد به این رستوران کمک شایانی می‌کند.

آدرس: Ground Floor, The DoubleTree by Hilton – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲ ظهر تا ۲ صبح

رستوران Tom & Serg

با ورود به رستوران Tom & Serg با فضایی دوستانه و صمیمانه و در عین حال شیک و مجلل روبه‌رو خواهید شد. این رستوران در زمره باکیفیت‌ترین، معروف‌ترین و بهترین رستوران های دبی قرار می‌گیرد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم شبی از شب‌های خود را در دبی در این رستوران بگذرانید.

آدرس: Al Joud Centre – 15A Street Near ACE Hardware and Burjeel Hospital – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: جمعه و شنبه: از ۸ صبح تا ۶ عصر و بقیه روزهای هفته: از ۸ صبح تا ۴ عصر

رستوران TOMO

اگر به غذاهای متفاوت و جذاب ژاپنی علاقه دارید، بهترین گزینه بین رستوران های دبی، رستوران TOMO است. کلمه TOMO به ژاپنی به‌معنای دوست دیرینه است که این کلمه نشان‌دهنده شعار این رستوران نیز هست. از مزیت‌های این رستوران می‌توان به دکور هنرمندانه و چشم‌انداز خیره‌کننده به دوبی اشاره کرد که بی‌شک شما را ازخودبی‌خود خواهد کرد.

آدرس: Exit 56 – Umm Hurair 2 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر و از ۶:۳۰ عصر تا ۱۲ شب

رستوران Zuma

وقتی صحبت از غذاهای ژاپنی بین بهترین رستوران های دبی می‌کنیم، نباید رستوران Zuma را از قلم بندازیم؛ البته این رستوران غذاهای متنوع دیگری از جمله استیک با ترافل نیز دارد که جزء محبوب‌ترین غذاهای منوی Zuma هستند. این رستوران بین‌المللی چندین شعبه دارد که شعبه اصلی آن در لندن واقع شده است.

آدرس: Gate Village 06, Podium Level – Al Mustaqbal St – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: جمعه: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر و از ۷ شب تا ۱ صبح. پنج‌شنبه: از ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر و از ۷ شب تا ۱ صبح و بقیه روزهای هفته: از ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر و از ۷ شب تا ۱۲ شب

رستوران Wild & The Moon

رستوران Wild & The Moon از دو طبقه مجزا تشکیل شده که گلدان‌های سبز آن حس مثبتی را به مشتریان القا می‌کنند. در میان بهترین رستوران های دبی، Wild & The Moon محبوبیت بسیاری در اینستاگرام دارد. غذاهای باکیفیت این رستوران سالم و بدون گلوتن بوده و تزئینات جالب روی آن‌ها لذت خوردن غذاها را دوچندان می‌کنند.

آدرس: Alserkal Avenue, street 8, H-77 – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۹ صبح تا ۸ شب

رستوران نیلو (Niloo’s Restaurant)

اگر در هنگام شکم‌گردی خود در بین بهترین رستوران های دبی هوس غذای ایرانی کردید، سراغ رستوران نیلو بروید. این رستوران محیط دنج و صمیمانه‌ای دارد و غذاهای اصیل آن شما را به ایران برمی‌گرداند. کافی‌ است کباب با سالاد شیرازی و شله زرد به‌عنوان دسر سفارش دهید، تا حس غربت را کاملاً از خود دور کنید.

آدرس: Emirates Hills Al Sohool St, Dubai, United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۴:۳۰ عصر

کافه Arabian Tea House

اگر در راهنمای سفر دبی دنبال آشنایی با فرهنگ عرب‌ها و اماراتی‌ها هستید، بهتر است سری به چای‌خانه Arabian Tea House بزنید. این کافه در محله قدیمی و تاریخی الفهیدی قرار دارد. دکوراسیون سبک عربی کافه شما را در حال‌وهوای فرهنگ اماراتی‌ها غرق می‌کند و عکس‌های قدیمی دبی روی دیوارها، سرگذشت و طلوع شکوه دبی را به شما نشان می‌دهند. این کافه از صبح تا شب باز است و شما می‌توانید تمام وعده‌های روز را در اینجا بگذرانید و با دوستانتان اوقات خوشی را سپری کنید.

آدرس: Bastakiya Opposite Musalla Post Office – Al Fahidi St – Dubai – United Arab Emirates
ساعات کاری: از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

اگر تا اینجا با ره بال آسمان همراه شدید و از شکم‌گردی در بهترین رستوران های دبی لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم همین الآن تور دبی خود را رزرو کرده و تک‌تک این رستوران‌های خاص و شگفت‌انگیز را از نزدیک تجربه کنید. شما بیشتر برای غذا خوردن در کدام رستوران هیجان دارید؟ آیا رستوران دیگری بین بهترین رستوران های دبی می‌شناسید؟ یادتان نرود که نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌ اشتراک بگذارید.

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی رستوران نیلو (Niloo’s Restaurant) است.

رستوران Tashas غذاهای آفریقایی برای مشتریان خود سرو می‌کند.

رستوران SALT برگرها و فست‌فودهای بی‌نظیری برای شما آماده می‌کند.

رستوران Patiala با داشتن آشپزانی هندی، غذاهای هندی خوش‌مزه‌ای به‌شما ارائه می‌کند.

رستوران The Maine Oyster Bar & Grill، همان طور که از نامش پیداست، صدف‌ها و غذاهای دریایی بی‌نظیری برای مشتریان خود سرو می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.