اقامتگاه های بومگردی قشم | تجربه اقامتی خاص و متفاوت

0

اقامتگاه های بومگردی قشم که دارای بافت قدیمی و متناسب با اقلیم جنوب ایران هستند، از جمله هیجان‌انگیز‌ترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران‌اند. سفر به جزیره قشم که در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و جاذبه‌های دیدنی آن بی‌شمار است، به‌تنهایی تجربه‌ای فوق‌العاده و بی‌نظیری است. جذابیت چنین سفری از لحظه خرید بلیط هواپیما قشم شروع می‌شود و با اقامت در اقامتگاه های بومگردی دنج و دوس‌داشتنی این جزیره دوچندان می‌شود. در این اقامتگاه‌ها می‌توانید با سبک زندگی مردمان بومی استان هرمزگان آشنا شده و طعم لذیذ غذاهای محلی این منطقه را بچشید. از‌این‌رو اگر قصد سفر و دیدار از جاهای دیدنی قشم را دارید، بد نیست با بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم نیز آشنا شوید. 

فهرست مطالب

اقامتگاه بوم‌گردی ناخدا امینی قشم | از محبوب‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم 

اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی از محبوب‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم است که در روستای طبل قرار دارد. در نزدیکی این روستا نیز جاذبه‌های طبیعی فراوانی همچون جنگل حرا، دره‌هایی با سنگواره‌های زیبا و بافت رسوبی، بام قشم و نخلستان‌هایی با چشم‌اندازی زیبا قرار دارند. اتاق‌های دنج و زیبای این اقامتگاه از ۳‌نفره تا ۱۲‌نفره بوده و تمامی آن‌ها به سرویس کف‌خواب مجهز هستند. امکاناتی که به‌منظور رفاه مهمانان در این اقامتگاه ارائه شده است شامل سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مشترک، پارکینگ، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و اینترنت رایگان است. 

آدرس: بخش شمالی جزیره قشم، روستای طبل، جنب مسجد اصلاح 

اقامتگاه نخل ناخدا قشم | هتلی زیبا و جذاب در جنوب ایران

عکس اقامتگاه سنتی نخل ناخدا

تردید نکنید. اشتباه نمی‌بینید. این اقامتگاه نخل ناخدا قشم است و با اقامتگاه ناخدا امینی فرق می‌کند. قبلاً مفصل در مقاله‌ای دیگر درباره این اقامتگاه نوشته‌ایم و شما را به مطالعه آن ارجاع می‌دهیم. خیلی مختصر برایتان بگوییم که این اقامتگاه، یک هتل معمولی نیست و خودش به‌تنهایی به یکی از جاهای دیدنی قشم تبدیل شده است. اینجا دو بخش وی‌آی‌پی در بخش شمالی و قسمت سنتی و بومگردی در بخش جنوبی تقسیم می‌شود که هر کدام جاذبه خاصی دارند. در این هتل سنتی می‌توانید هم سراغ سنت را بگیرید و هم مدرنیته را. در ادامه آدرسش را هم برایتان می‌گذاریم.

آدرس: غرب جزیره قشم، حد فاصل روستای سهیلی – هفت رنگو، نرسیده به شهر طبل.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم |‌ ساختمانی با قدمت ۸۰۰‌ساله

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم خانه‌ای زیبا با قدمت ۸۰۰‌ساله بوده که معماری آن به سبک سنتی و قدیمی است. این اقامتگاه  پس از مرمت نیز بافت قدیمی خود را حفظ کرده و از جمله پر‌طرفدار‌ترین اقامتگاه های جزیره قشم است. ویژگی قابل‌توجه این اقامتگاه این است که هر‌کدام از اتاق‌های آن امکانات، ویژگی‌ها و ظرفیت متفاوتی دارند و از‌این‌رو مسافران می‌توانند بر‌اساس نیاز و بودجه‌ای که دارند، اتاق ایدئال خود را بر‌گزینند. از جمله امکاناتی که در این اقامتگاه به‌منظور فراهم کردن رفاه مسافران ارائه شده است، می‌توان به سرویس کف‌خواب، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت وای‌فای رایگان و نا‌محدود، آشپزخانه مجهز، پارکینگ، صبحانه رایگان، تلفن ثابت، جاروبرقی، لباسشویی، اتو و لوازم بهداشتی اشاره کرد. 

آدرس: جزیره قشم، سوزا، میدان آزادی

اقامتگاه بوم‌گردی کاکا قشم | تجربه محیطی سنتی و دل‌نشین

اقامتگاه بومگردی کاکا قشم با فضایی دنج و سنتی، محیطی دل‌چسب را برای میهمانان خود ایجاد کرده است. این اقامتگاه دارای اتاق‌های ۳‌نفره، ۴‌نفره و ۸‌نفره به‌همراه یک سوئیت دو‌خوابه است. اتاق‌های ۴‌نفره و سوئیت این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا و اختصاصی هستند. مهمانان سایر اتاق‌ها می‌توانند از سرویس بهداشتی و حمام مشترکی که در محوطه اقامتگاه قرار دارند، استفاده کنند. امکاناتی که به‌صورت کلی برای تمامی اتاق‌ها و سوئیت اقامتگاه کاکا فراهم شده است نیز شامل سرویس خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت رایگان می‌شود. 

آدرس: جزیره قشم، سوزا، ۲۵ کیلومتری اسکله بندر لافت، روستای دهخدا

اقامتگاه بومگردی خالو منصور قشم | از بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم 

در بین بهترین اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، اقامتگاه خالو منصور را که در روستای نقاشه قرار دارد، نباید فراموش کرد. اقامت در این اقامتگاه سنتی که ساختمان زیبای آن قدمت ۸۰‌ساله دارد، حس ناب و دل‌نشینی را در شما زنده می‌کند. نزدیک‌بودن به اسکله کندالو، محبوبیت این اقامتگاه را بین گردشگران دو‌چندان کرده است. در‌نهایت باید بگوییم که این اقامتگاه دارای ۸ اتاق بوده که هر‌کدام از آن‌ها دارای حمام و سرویس‌بهداشتی مجزا هستند. امکانات رفاهی اقامتگاه خالو منصور نیز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، راهنمای محلی و پارکینگ می‌شود. 

آدرس: روستای نقاشه، ۵کیلومتری غرب فرودگاه بین المللی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی کلودنگ قشم | اقامتگاهی با محیطی چشم‌نواز 

عکس اقامتگاه بوم‌گردی کلودنگ قشم

اقامتگاه بومگردی کلودنگ از زیبا‌ترین اقامتگاه های جزیره قشم است که در روستای دهخدا قرار دارد. معماری زیبا، استفاده از پشتی‌ها، فرش‌ها و وسایل تزئینی زیبا و رنگارنگ در این اقامتگاه شما را به وجد خواهد آورد. این اقامتگاه دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، راهنمای تور گردشگری، سرویس بهداشتی و حمام است. همچنین شما با اقامت در اقامتگاه کلودنگ از خدماتی همچون سرویس صبحانه در اتاق، طبخ و سرو انواع غذا‌های بومی و اجرای موسیقی زنده سنتی برخوردار شده و اوقات خوش و دل‌پذیری را تجربه خواهید کرد. 

آدرس: جزیره قشم، سوزا، روستای دهخدا

اقامتگاه بومگردی فردیس قشم |‌ از متفاوت‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم

می‌توان گفت که اقامتگاه فردیس متفاوت‌ترین اقامتگاه در بین اقامتگاه های بومگردی قشم است. اینجا یکی از اقامتگاه های کپری ایران است که ۱۵ اتاق مستقل با سقفی گنبدی‌شکل و بدون پنجره دارد و همگی با شاخه‌ها و برگ‌های نخل و کاه‌گل ساخته شده‌اند. اقامت در اتاق‌های اقامتگاه فردیس حس‌و‌حال مردمان قدیم این جزیره را برای شما زنده خواهد کرد. اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و تمامی آن‌ها مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هستند. این اقامتگاه دارای رستورانی است که منوی آن شامل انواع غذا‌های لذیذ محلی و بومی جزیره قشم بوده و در تمامی وعده‌ها میزبان شما خواهد بود. 

آدرس: جزیره قشم، ساحل جنوبی، ۳کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم، رو‌به‌روی جزیره هنگام

اقامتگاه بوم‌گری لرد قشم | از بزرگ‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم

اقامتگاه بومگردی لرد از بزرگ‌ترین اقامتگاه های بومگردی جزیره قشم است. این اقامتگاه زیبا دارای معماری و بافتی قدیمی متناسب با اقلیم جزیره قشم بوده و پنجره‌های رنگی آن همچون نگین‌هایی رنگارنگ می‌درخشند. اتاق‌های این اقامتگاه بر‌اساس ویژگی‌ها و کاربردی که دارند، اتاق حجله (اتاق دو‌نفره)، اتاق بادگیر (اتاقی که در کنار بادگیر اقامتگاه قرار دارد) و اتاق ساوات (اتاق خانوادگی با ظرفیت ۶ نفر)، نام‌گذاری شده‌اند. سرویس بهداشتی و حمام این مجموعه مشترک بوده و همچنین دارای یک آشپزخانه عمومی با تمامی امکانات لازم برای پخت‌و‌پز است. از دیگر امکانات و خدمات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، خدمات خشک‌شویی و امکانات فتوکپی و فکس اشاره کرد. 

آدرس: جزیره قشم، سوزا، خیابان پیامبر اعظم (ص)، جنب ایستگاه تاکسی

اقامتگاه بومگردی مدالی قشم | اقامتگاهی با ساختمانی قدیمی و سنتی

اقامتگاه بومگردی مدالی در‌ واقع ساختمانی قدیمی از کاه‌گل و خشت است که قدمتی صد‌ساله دارد. این ساختمان اکنون پس از مرمت و بازسازی، ضمن حفظ ساختار سنتی، به مکانی زیبا برای میزبانی از مهمانان جزیره قشم تبدیل شده است. این اقامتگاه علاوه‌بر ساختار سنتی با وسایل‌های بسیار قدیمی تزئین شده است که باعث می‌شود حضور در این مکان برای شما شبیه به سفر به گذشته باشد. این مجموعه دارای ۶ اتاق ۳ تا ۹‌نفره است که تمامی آن‌ها مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هستند. سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه این اقامتگاه مشترک است. دیگر امکانات و خدمات آن نیز شامل پارکینگ، سرویس‌دهی اینترنت و طبخ غذا‌های محلی (با هماهنگی قبلی) می‌شود. 

آدرس: جزیره قشم، بخش شهاب، روستای گوران

اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگو قشم | با سایبان‌هایی از چوب و برگ درخت نخل

اقامتگاه هفت رنگو از بهترین اقامتگاه های جزیره قشم است که در روستایی به همین نام قرار دارد. ساختار قدیمی و چیدمان سنتی این اقامتگاه نشانگر زندگی مردمان گذشته در این منطقه است که برای بسیاری از گردشگران تجربه اقامت در چنین مکانی، جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. این اقامتگاه دارای ۲۳ اتاق مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده که ظرفیت آن‌ها در مجموع ۲۰ نفر است. در قسمت مرکزی محوطه این اقامتگاه سایبان‌هایی قرار دارند که از چوب و برگ‌های درخت نخل ساخته شده‌اند. این سایبان‌ها فضایی دل‌چسب و با‌صفا برای برگزاری دور‌همی، صرف وعده غذایی و استراحت ایجاد کرده‌اند. در‌ نهایت باید بگوییم که سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های این مجموعه مشترک است و در آشپزخانه این اقامتگاه انواع غذا‌های خوش‌طعم محلی طبخ می‌شوند. 

آدرس: جزیره قشم، ناحیه مرکزی، جاده هفت رنگو، ابتدای ورودی روستای هفت رنگو

اقامتگاه بومگردی نچیدار قشم | اقامتگاهی نقلی مناسب برای جمع‌های کوچک

اگر همراه با دوستان یا خانواده خود مسافر قشم هستید، اقامتگاه بومگردی نچیدار با ۶ اتاق و یک سوئیت که در مجموع ظرفیت ۳۵ مهمان را دارند، انتخابی مناسب برای شماست. این اقامتگاه همچون اغلب اقامتگاه های بومگردی قشم بافتی قدیمی دارد و تا جای ممکن از وسایل سنتی در آن استفاده شده است. شک نداشته باشید که حضور در چنین فضایی به‌همراه نزدیکانتان بسیار آرامش‌بخش و دل‌نواز خواهد بود. باید اشاره کنیم که این اقامتگاه برای راحتی و رفاه مسافران امکانات و خدماتی همچون سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مشترک فراهم کرده است.

آدرس: جزیره قشم، روستای چاهو شرقی، جاده شاکوه، جنب پارک اقامتگاه روستایی نچیدار

اقامتگاه بوم‌گردی ناخدا علی صالح قشم |‌ اقامتگاهی بزرگ در دل روستای سهیلی

اقامتگاه بومگردی ناخدا علی صالح از بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم برای اسکان مسافرانی است که همراه با تور به این جزیره سفر کرده‌اند و تعداد آن‌ها نسبتاً زیاد است. این اقامتگاه که در روستای زیبا و محبوب سهیلی در جزیره قشم قرار دارد، دارای ۱۲ اتاق بوده که امکان اسکان ۱۵۰ نفر در این اتاق‌ها وجود دارد. در این اقامتگاه لذیذ‌ترین غذا‌های بومی و محلی برای مهمان سرو می‌شود و وعده صبحانه آن نیز برای تمامی افراد رایگان است. امکاناتی که برای رفاه مهمانان در این اقامتگاه ارائه شده است شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام و اینترنت وای‌فای رایگان می‌شود.

آدرس: جزیره قشم، روستای سهیلی 

اقامتگاه بومگردی باغ آیین های زینت قشم | اقامتگاهی دل‌نشین و دل‌چسب با خدماتی عالی

اقامتگاه بومگردی باغ آیین های زینت از آن دسته اقامتگاه های بومگردی در قشم است که با فضای دوست‌داشتنی و پرسنل خوش‌برخوردی که دارد، تجربه‌ای ناب و خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. از خدمات و امکانات این اقامتگاه می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام، طبخ و سرو صبحانه، ناهار و شام و پخش موسیقی زنده اشاره کرد. همچنین باید اشاره کنیم که در این اقامتگاه چشم‌اندازی زیبا از دریای خلیج‌فارس قابل مشاهده است که جذابیت آن را دو‌چندان کرده است. 

آدرس: جزیره قشم، روستای سلخ 

اقامتگاه بوم‌گردی پیر حرا قشم |‌ نزدیک‌ترین اقامتگاه بومگردی قشم به جنگل حرا

اقامتگاه بومگردی پیر حرا در بین اقامتگاه های بومگردی قشم محبوبیت بسیاری دارد. این اقامتگاه نزدیک به جنگل حرا بوده و همچنین کوه‌هایی اطراف آن قرار دارند که از قله آن‌ها می‌توان چشم‌اندازه خیره‌کننده‌ای از جزیره قشم را تماشا کرد. اقامتگاه دنج و زیبای پیر حرا دارای ۹ اتاق بوده که برخی از آن‌ها سرویس بهداشتی و حمام مجزا دارند و مهمانان سایر اتاق‌ها نیز می‌توانند از سرویس‌های بهداشتی و حمام مشترک این اقامتگاه استفاده کنند. شما با اقامت در اقامتگاه بومگردی پیر حرا از امکانات و خدماتی همچون پارکینگ، اینترنت رایگان، صبحانه، غذای محلی و موسیقی زنده برخوردار خواهید بود. 

آدرس: جزیره قشم، روستای طبل، روبه‌روی مسجد بازار

اقامتگاه بومگردی ستاره برکه خلف قشم |‌ از پر‌طرفدار‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم 

در میان محبو‌ب‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم، اقامتگاه بومگردی ستاره برکه خلف را نباید فراموش کرد. اصلی‌ترین علت محبوبیت این اقامتگاه دوست‌داشتنی، موقعیت جغرافیایی آن است. این اقامتگاه در روستای برکه خلف قشم واقع شده است که جاذبه‌های دیدنی اطراف آن کم نبوده و بسیاری آن را «قلمرو جاذبه‌های طبیعی قشم» می‌نامند. از دیگر ویژگی‌های مثبت اقامتگاه بومگردی ستاره برکه خلف می‌توان به امکانات مناسب آن اشاره کرد. در این اقامتگاه تمامی امکانات لازم همچون پارکینگ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، وسایل گرمایشی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سرویس آنتن‌دهی اینترنت، فراهم شده است. 

آدرس: جزیره قشم، روستای برکه خلف، ابتدای جاده دره ستارگان

اقامتگاه بوم‌گردی بادلا قشم | خانه‌ای بومی در دل روستای دهخدا 

عکس اقامتگاه بوم گردی بادلا قشم

اقامتگاه بومگردی بادلا قشم با ظرفیت ۱۱ گردشگر از‌ جمله بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم برای افرادی است که همراه با خانواده یا دوستان خود برای تجربه ایامی دل‌چسب به جزیره زیبای قشم سفر کرده‌اند. این اقامتگاه در‌ واقع خانه‌ای قدیمی و بومی در روستای دهخدا بوده که هم‌اکنون با هدف پذیرایی مهمانان این جزیره، مرمت و بازسازی شده است. اقامتگاه بومگردی بادلا قشم دارای ۳ اتاق بوده که یکی از آن‌ها که اتاق مجلس نام دارد. اینجا سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیز دارد. مهمانان دو اتاق دیگر نیز باید از سرویس بهداشتی و حمام مشترکی که در محوطه این اقامتگاه واقع شده است، استفاده کنند. در‌ نهایت باید بگوییم که خدمات و امکاناتی که در این اقامتگاه برای رفاه مسافران در‌نظر گرفته شده است، شامل اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، راهنمای محلی و طبخ و سرو غذاهای لذیذ بومی و محلی جزیره قشم می‌شود. 

آدرس: جزیره قشم، سوزا، بخش شهاب، روستای دهخدا 

اقامتگاه بومگردی تاخره قشم | اقامتگاهی که اقامت در آن هم فال است و هم تماشا

اقامتگاه بومگردی تاخره قشم را می‌توان از لحاظ موقعیت مکانی بهترین اقامتگاه بومگردی جزیره قشم دانست. این اقامتگاه در روستای سهیلی که جاذبه‌های دیدنی اعجاب‌انگیز و خیره‌کننده بسیاری در مجاورت آن واقع شده‌اند، قرار دارد؛ از‌این‌رو شما با اقامت در این اقامتگاه می‌توانید به‌راحتی از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید. امکانات اقامتگاه بومگردی تاخره قشم نیز شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای تمامی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام مشترک، پارکینگ اختصاصی و آشپزخانه‌ای مجهز می‌شود. 

آدرس: جزیره قشم، روستای سهیلی، سمت چپ میدان ماهی، جنب کوچه رنگین‌کمان

اقامتگاه بومگردی دریای جنوب قشم | اقامتگاهی زیبا با محیطی دل‌نشین در روستای شی دراز 

اقامتگاه بومگردی دریای جنوب قشم اقامتگاهی زیبا و با‌صفا در روستای شیب دراز این جزیره است. در این اقامتگاه ۱۰ اتاق ۳ تا ۱۲نفره وجود دارند که تمامی اتاق‌ها مجهز به سرویس کف‌خواب و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. در این اقامتگاه در‌صورت درخواست مسافران انواع غذا‌های خوش‌طعم و لذیذ بومی طبخ و سرو می‌شوند؛ با‌این‌حال آشپزخانه‌ای مجهز نیز برای افرادی که می‌خواهند خودشان آشپزی کنند، وجود دارد. 

آدرس: جزیره قشم، روستای شیب دراز 

اقامتگاه بوم‌گردی خاله خورشید قشم | تجربه اقامت در مکانی دنج و دوست‌داشتنی

اقامتگاه بومگردی خاله خورشید قشم در‌واقع خانه‌ای قدیمی است که پس از مرمت به مکانی دنج و دوست‌داشتنی برای اقامت مسافران تبدیل شده است. ازآنجاکه در بازسازی این اقامتگاه توجه ویژه‌ای به حفظ بافت قدیمی آن شده است، اتاق‌های این اقامتگاه همچون خانه‌های دارای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مشترک هستند. همچنین به دلیل آنکه این اقامتگاه در منطقه‌ای گرمسیر واقع شده است، برای رفاه حال مسافران در اتاق‌های آن فقط سیستم سرمایشی تعبیه شده است. در‌ نهایت باید بگوییم که این اقامتگاه نیز همچون اکثر اقامتگاه های بومگردی قشم دارای امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی و اینترنت وای‌فای است. 

آدرس: جزیره قشم، روستای شیب دراز

اقامتگاه بومگردی فانوس قشم | اقامتگاهی کوچک و دنج در روستای سهیلی

اقامتگاه فانوس قشم اقامتگاهی کوچک و دنج در روستای سهیلی است. ساختمان این اقامتگاه همچون خانه‌ای شخصی بوده که برای میزبانی از مهمانان آماده و تجهیز شده است. این اقامتگاه دارای امکانات و خدماتی همچون سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مشترک و صبحانه رایگان است. همچنین باید اشاره کنیم که صاحب این اقامتگاه رستورانی دارد که در آن انواع غذاهای محلی، با کیفیت عالی و طعمی لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. 

آدرس: جزیره قشم، روستای سهیلی

از اینکه با مجله گردشگری ره بال آسمان همراه بودید تا با اقامتگاه های بومگردی قشم آشنا شوید، از شما ممنونیم. آیا اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی برای شما جذاب است؟‌ فراموش نکنید که اگر تجربه حضور در این اقامتگاه‌ها را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و مخاطبان ما در اشتراک بگذارید. همچنین اگر اقامتگاهی را می‌شناسید که در این مطلب معرفی نشده است، نام آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

اقامتگاه بومگردی پیر حرا در نزدیکی جنگل حرا واقع شده است.

تمامی اقامتگاه‌های بومگردی قشم مجهز به سیستم‌های گرمایشی هستند؛ با‌این‌حال اگر می‌خواهید در فصل سرما در اقامتگاهی ساکن شوید که در منطقه گرمسیر واقع شده باشد، پیشنهاد ما به شما اقامتگاه بومگردی خاله خورشید است.

اگر همراه‌با جمع دوستان یا فامیل قصد سفر به قشم را دارید، می‌توانید اقامتگاه‌هایی همچون اقامتگاه‌های نچیدار و بادلا را که ظرفیت کمی دارند، به‌طور کامل رزرو کنید.

قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های قشم از نظر قدمت ساختمان‌ها، اقامتگاه‌های خانه دوست، مدالی، خالو منصور هستند.

بله. در اغلب اقامتگاه‌های بومگردی قشم به‌منظور حفظ فضای بومی و سنتی، تنها غذاهای محلی طبخ و سرو می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.