رستوران های بیرجند | لیستی طولانی پر از غذاهای رنگارنگ

0

رستوران رفتن و خوردن غذای خوب در سفر،‌ بخشی مهم و لذت‌بخش است. چه خوب که پیش از رفتن به مقصد، با رستوران های باکیفیت شهر آشنا شوید و آدرس هرکدام را داشته باشید. امروز قرار است بیرجند را کوچه‌به‌کوچه جست‌وجو کنیم و تمام رستوران های بیرجند را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما بیرجند کرده‌اید، با ما باشید تا جاهایی را برای تجربه غذاهای خوشمزه به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

معرفی برترین رستوران های بیرجند

آشکده و رستوران سنتی طوبا | باغی زیبا در بین رستوران های بیرجند

برای کسانی که می‌خواهند چلوهای سنتی و چرب و چیلی ایرانی را در فضایی سنتی نوش جان کنند، رستوران سنتی طوبا بهترین انتخاب است. این رستوران فضایی سنتی و کادری خوش‌رو و مهربان دارد. قیمت غذاها معقول و کیفیتشان مطمئن است.

آدرس: بیرجند، رحیم آباد، بلوار پیامبر اعظم، خیابان پاسداران
شماره تماس: ۰۵۶۱۴۴۳۷۹۷۹

باغ رستوران شاندیز | جایی پر از نشاط

باغ رستوران شاندیز

باغ رستوران شاندیز نیز یکی دیگر از رستوران های سنتی شهر است. خوبی این مکان این است که اگر هوا خوب باشد، می‌توانید در فضای باز رستوران بنشینید و هم‌زمان با خوردن غذایی خوشمزه، از تمیزی هوا نیز لذت ببرید. این رستوران برای افرادی که بچه کوچک دارند هم مناسب است؛ زیرا بچه‌ها با خیال آسوده در فضای باز بدوبدو می‌کنند.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، معلم، بین معلم 26 و طهماسبی
شماره تماس: ۳۲۴۰۴۱۹۰-۳۲۴۴۶۸۲۵

تالار و رستوران خانه معلم | رستوران خوب فرهنگیان

خانه معلم بیرجند، رستورانی تمیز و جمع‌وجور است. این مکان، هم رستوران است و هم تالار؛ بنابراین با فضایی وسیع که گنجایش نفرات فراوانی را دارد‌، روبه‌رو هستید. با توجه به این نکته نباید نگران شلوغی یا انتقال کرونا باشید. رستوران خانه معلم جزو رستوران های خوب شهر است که منویی با تنوع بسیار و قیمتی مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار معلم، تقاطع قدس شرقی، نبش چهارراه اول معلم، نرسیده به معلم ۲۰
شماره تماس: ۳۲۵۵۹۹۰۰

تالار و رستوران خاوران | رستورانی برای برگزاری مراسم شادی

تالار و رستوران خاوران

خاوران، تالاری دیگر در بیرجند است. این رستوران تالار در محله خوبی از شهر واقع شده است که دسترسی به آن آسان است. رستوران خاوران یکی از بهترین رستوران های بیرجند است که غذاهای سنتی ایرانی را با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌کند. فضای رستوران، آرام و پاکیزه و مرتب است و همین موضوع حس آرامش را به شما منتقل می‌کند.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان ارتش، جنب جهانگردی.
شماره تماس: ۲۲۲۲۴۹۰

تالار و رستوران سروناز | یکی از قدیمی‌ترین رستوران های بیرجند

وقتی از رستوران های بیرجند حرف می‌زنیم، ممکن نیست که رستوران سروناز را فراموش کنیم. رستوران سروناز یکی از قدیمی‌ترین رستوران های بیرجند است که حالا در میان مردم شهر به اعتبار و شهرتی رسیده است. از هرکس که بپرسید، نام این مکان را می‌شناسد و قطعاً آن را به شما پیشنهاد می‌کند. رستوران سروناز همچنان مانند گذشته اصالت و دکوارسیون ساده خود را حفظ کرده است. غذاهای درجه یک و محیطی آرام و صمیمی دارد.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، معلم، بین معلم ۲۹ و ۳۱.
شماره تماس: ۳۲۴۲۱۸۳۵-۲۳۴۴۲۸۸۴

تالار و رستوران قصر گل | رستورانی مشهور و موفق

تالار و رستوران قصر گل

قصر گل بیرجند هم یکی دیگر از رستوران های بیرجند است که حسابی میان مردم شهر محبوب است. این مجموعه، تالاری بزرگ و موفق است که هر ماه جشن‌ها و مراسم‌های فراوانی در آن برگزار می‌شوند. اگر این مکان را برای غذا خوردن انتخاب کرده‌اید، اصلاً در انتخاب خود شک نکنید و نگران هم نباشید؛ چراکه حتی در زمان‌هایی که مراسمی نیست، ‌این مکان به شما غذای خوب را قطعاً ارائه می‌دهد.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، پاسداران، بلوار محلاتی بین بلوار معلم و هفت تیر.
شماره تماس: ۳۲۳۳۵۵۶۶

رستوران پارس | گران‌ترین رستوران های شهر بیرجند

غذای رستوران پارس بیرجند

پارس، یکی دیگر از رستوران های بیرجند است که غذاهای سنتی ایرانی را سرو می‌کند. این رستوران، جزو گران‌ترین رستوران های شهر به حساب می‌آید. با رفتن به این رستوران، مزه واقعی چلوکباب‌های مختلف را احساس می‌کنید و در انتها از پولی که پرداخت کرده‌‌اید نیز راضی خواهید بود. برای یک وعده غذایی شاهانه و خوب که بخواهید هم خوش بگذرانید و هم از کیفیت غذای خود مطمئن باشید، رستوران پارس شاید بهترین انتخاب برای شما باشد.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان ارتش، بین معلم و بلوار غفاری.
شماره تماس: ۰۵۶۳۲۲۱۸۴۲۰

رستوران پدیده بیرجند | مکانی معمولی اما کوچک و مرتب

رستوران پدیده بیرجند، یکی از رستوران های بیرجند است که مکانی معمولی اما کوچک و مرتب دارد. این رستوران برای زمان‌هایی که وقت ندارید غذا درست کنید و در شهر گرسنه مانده‌اید،‌ مکان خوبی است. با توجه به نظرات مردم درباره این رستوران، می‌توان گفت که علیرغم دکوارسیون ساده و فضای کوچک رستوان، مکانی خوب و مطمئن برای غذا خوردن است.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، معلم، بین بن‌بست شقایق و معلم ۷
شماره تماس: ۰۵۶۳۲۲۲۱۲۳۷

رستوران حکیم | بهترین قرمه‌سبزی‌های شهر

رستوران سنتی حکیم

بعد از سینما رفتن، یک چلو خورشت خوشمزه و چرب و چیلی حسابی به آدم می‌چسبد. رستوران حکیم، یکی از رستوران‌های بیرجند است که در نزدیکی سینما بهمن قرار گرفته است. این رستوران، فضایی کوچک و صمیمی دارد که برای وعده‌های غذایی همراه با خانواده بسیار مناسب است. در این رستوران، غذاهای سنتی ایرانی و انواع چلو خورشت‌ها سرو می‌شوند. رستوران حکیم به خاطر قرمه‌سبزی‌های بسیار دل‌پذیرش میان مردم مشهور شده است؛ پس با رفتن به این مکان، از این غذا غافل نشوید.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان شهید منتظری، حکیم نزاری، بین حکیم نزاری ۱ و ۳.
شماره تماس: ۰۵۶۳۲۲۲۱۵۲۵

رستوران رونیکا | جایی برای تجربه غذاهای محلی

رستوران رونیکا

در میان رستوران‌های بیرجند، رونیکا جایگاه خاصی دارد. در این رستوران می‌توانید غذاهای محلی بیرجند و هم غذاهای سنتی و انواع چلوهای ایرانی را تجربه کنید. موقعیت این رستوران به گونه‌ای است که رسیدن به آن کار دشواری نیست. محیطی آرام و صمیمی و صد‌درصد پاکیزه دارد. وقتی به این رستوران می‌روید، نباید نگران کیفیت غذاهای آن باشید؛ چراکه مطابق نظرات مردم، جزو رستوران‌های خوب به شمار می‌آید.

آدرس: بیرجند، خیابان مدرس، مدرس ۲۷، انتهای پارک توحید
شماره تماس: ۳۲۴۴۹۷۸۹

رستوران زیتون | ارزان‌ترین رستوران‌های سطح شهر

رستوران سنتی زیتون

زیتون یکی از رستوران‌های بیرجند است که ظرفیت تعداد افراد فراوانی را دارد. فضایی مرتب با میز و صندلی‌های کلاسیک قدیمی دارد. غذای سروشده در این رستوران، غذاهای سنتی ایرانی و انواع چلو خورشت‌هاست. رستوران زیتون یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های سطح شهر است. این موضوع به معنی بی‌کفیت‌بودن غذای رستوران نیست؛ بلکه شما با خیال راحت می‌توانید هرچه بخواهید در این رستوران میل کنید و اصلاً نگران کیفیت آن نباشید.

آدرس: بیرجند، انتهای توحید، بلوار جماران، بین خیابان نیایش و ستایش
شماره تماس: ۳۲۴۴۱۲۲۲

رستوران سنتی مهتاب | لذت غذاخوردن به سبک سنتی

رستوران سنتی مهتاب

مهتاب از آن دسته از رستوران‌های بیرجند است که انتخابی فوق‌العاده برای عاشقان غذاهای سنتی است. این رستوران چند نقطه قوت مهم دارد. اولین و مهم‌ترین نکته این است که کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی هستند. دومین ویژگی رستوران، منوی متنوع آن است که هر نوع غذای ایرانی را در خود جای داده است. سومین نکته قیمت مناسب و فضای پاکیزه و مناسب آن است که باعث شده انتخابی خوب برای صرف غذا همراه با خانواده باشد.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار پاسداران، بین پاسداران ۲۷ و چهار راه محلاتی.
شماره تماس: ۳۲۴۴۹۰۹۲

رستوران شمس العماره | گران‌ترین‌ها و بهترین‌ها در رستوران‌های بیرجند

رستوران شمس العماره

در میان تمام رستوران‌های بیرجند که به شما غذای سنتی را پیشنهاد می‌دهند،‌ رستوران شمس العماره با همه فرق می‌کند. پیش از هر چیزی باید بگوییم که این رستوران هم فضای باز و یک حیاط سرسبز و زیبا دارد و هم می‌توانید داخل رستوران و در فضا سربسته بنشینید. شمس العماره جزو گران‌ترین رستوران‌های شهر است که البته خدمات و کیفیتی کاملاً مطابق با این هزینه نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.  برای زمانی که می‌خواهید هم یک وعده غذایی خوشمزه داشته باشید و هم از آب و هوای مطبوع شهر در کنار طبیعتی زیبا لذت ببرید، رستوران شمس العماره بهترین انتخاب برای شما است.

آدرس: بیرجند، میدان موزه، خیابان ۱۵ خرداد
شماره تماس: ۳۲۴۴۴۷۲۰

رستوران غذای آماده صدرا | فقط غذای بیرون‌بر

رستوران صدرا از جمله مکان‌هایی نیست که بتوایند در فضای آن بنشینید و غذای خود را میل کنید. همان طور که از نام این مجموعه مشخص است، صدرا یک رستوران تهیه غذا است. زمان‌هایی که حال‌وحوصله بیرون رفتن از خانه و هتل را ندارید، کافی است با صدرا تماس بگیرید تا هر غذایی می‌خواهید برایتان ارسال کند. مدت زمان ارسال به حضور پیک و فاصله محل هتل شما تا رستوران دارد. ممکن است به علت فاصله طولانی، رستوران نتواند تا هتل شما پیک ارسال کند.

آدرس: خرایان جنوبی، بیرجند، خیابان غفاری، بلوار زکریای رازی
شماه تماس: ۳۲۴۴۴۶۱۷

رستوران کسرا | رستورانی جمع‌وجور و کوچک

رستوران کسرا

کسرا یکی از رستوران‌های بیرجند است که در میان کوچه پس کوچه‌های شهر جا خوش کرده است. کسرا،‌ رستورانی جمع‌وجور و کوچک است که فضایی صمیمی و مرتب دارد. غذاهای ایرانی و چلو خورشت‌های گوناگون در این رستوران سرو می‌شوند. با توجه به نظرات مردم درباره این مکان، جزو رستوران‌های خوب است. زمانی که می‌خواهید یک وعده غذایی صمیمی در کنار دوستان خود داشته باشید، رستوران کسرا می‌تواند فضای خوبی برای شما باشد.

آدرس: خراسان جنوبی،‌ بیرجند، خیابان اقاقیا، خیابان صدف

رستوران هتل بزرگ کوهستان | چشم‌اندازهای ناب در رستوران‌های بیرجند

رستوران هتل بزرگ کوهستان

در میان تمام هتل های بیرجند، هتل بزرگ کوهستان جزو گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل ها محسوب می‌شود. این هتل، مجموعه‌ای بزرگ و لوکس است که در بهترین موقعیت جغرافیایی ساخته شده است. این هتل از امکانات متنوعی مانند زمین بازی و باشگاه، رستوران و کافی شاپ با منظره‌ای دیدنی و سالن بیلیارد برخوردار است. از آنجایی که این هتل در منطقه‌ای بکر و در میان کوه‌های بلند قرار گرفته است، رستوران آن منظره‌ای چشم‌نواز به سمت این طبیعت زیبا دارد. حالا که بهترین انتخاب برای محل اقامت خود را در بیرجند پیدا کردید،‌ در خرید بلیط اتوبوس بیرجند تعلل نکنید و همین الآن بار سفر را ببنید. در شهری مانند بیرجند که طبیعتی منحصربه‌فرد دارد، اقامت در هتلی که پنجره آن رو به کوه‌های استوار باز می‌شود،‌ بهترین انتخاب است.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار پیامبر اعظم، دهکده توریستی برادران ذوالفقاری.
شماره تماس: ۵۸۳۲۳۳۶۸

رستوران هتل جهانگردی بیرجند | رستورانی شیک و تمیز در شهر

رستوران هتل جهانگردی بیرجند

هتل جهانگردی بیرجند نیز یک مجموعه قدیمی و معتبر است که در نزدیکی جاهای دیدنی بیرجند ساخته شده است. این هتل، ‌قدمتی ۴۰ساله دارد که حالا جزو هتل‌های ۳ستاره و محبوب بیرجند محسوب می‌شود. مزیت اقامت در این هتل قیمت مناسب همراه با امکانات خوب و قابل‌قبول آن است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این هتل این است که شما فاصله چندانی تا موزه های بیرجند نخواهید داشت. اگر به دنبال یک محل اقامت خوب و زیبا در بیرجند می‌گردید، هتل جهانگردی بیرجند گزینه بسیار مناسبی است. رستوران این هتل نیز انواع غذاها را در سه وعده صبحانه، نهار و شام برای شما سرو می‌کند. رفتن به رستوران این هتل به این معنی نیست که شما حتماً باید در هتل ساکن باشید؛ چراکه حتی اگر مسافر این هتل نباشید هم می‌توانید از غذای خوشمزه رستوران بهره ببرید.

آدرس: خرسان جنوبی، بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبه‌روی بیمارستان بوعلی.
شماره تماس: ۳۲۲۱۸۰۶۱

رستوران هتل سپهر | رستورانی در هتلی خوب

رستوران هتل سپهر

حتماً شما هم موافق هستید که بهترین بازار برای خرید در هر شهری، بازار بزرگ و سنتی آن شهر است. چه چیزی بهتر از اینکه محل اقامت شما در هتلی باشد که درست در نزدیکی یکی از بهترین مراکز خرید بیرجند، یعنی بازار سنتی آن، است. هتل سه ستاره سپهر دقیقاً همان انتخاب رویایی شما برای اقامت است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. علیرغم سن کم هتل و اینکه عمر چندانی از آن نگذشته است، حالا به یکی از هتل‌های محبوب بیرجند تبدیل شده است. رستوران هتل سپهر نیز از بهترین رستوران های بیرجند است که درست مانند خود هتل، بهترین کیفیت و امکانات را دارد. حتی اگر شما در این هتل اقامت نداشته باشید، می‌توایند از خدمات رستوران آن استفاده کنید.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی ۴، پلاک ۷۷
شماره تماس: ۳۲۲۳۲۲۹۹

سفره‌خانه سنتی باغ سالار | غذا خوردن در دل طبیعت در رستوران های بیرجند

سفره‌خانه سنتی باغ سالار

باغ سالار، رستورانی سنتی و باصفاست. در میان تمام رستوران های بیرجند، شاید بتوان گفت که این رستوران فضایی دل‌نشین‌تر از تمام رستوران های دیگر دارد. در این رستوران می‌توانید به رسم خانه‌های قدیمی روی تخت‌هایی با فرش‌های قرمز و سنتی، چهار زانو بنشینید و منتظر سینی حاوی غذاهای خوشمزه بمانید. اینجا نزدک‌ترین مکان به باغ اکبریه بیرجند است.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان معلم، مجموعه باغ و عمارت اکبریه.
شماره تماس: ۳۲۴۳۷۹۷۹

سفره‌خانه سنتی باباحاجی | جایی برای کسب آرامش

سفره‌خانه سنتی باباحاجی

شهر بیرجند، پر است از سفره‌خانه‌های متنوع. از بین تمام این سفره‌خانه‌ها، بابا حاجی جایگاه ویژه‌ای دارد. سفره‌خانه باباحاجی فضایی زیبا و صمیمی دارد که در میان طبیعتی دل‌نشنین قرار گرفته است. باباحاجی علاوه بر اینکه بهترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد، بهترین مکان برای یک بعد از ظهر به‌یادماندنی همراه با خانواده است.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان شهید مطهری، مطهری ۱۳.
شماره تماس: ۳۲۲۲۹۶۱۰

فست فودهای بیرجند

خانه برگر | رستوران های بیرجند و برگرهای فراموش‌نشدنی

خانه برگر

اگر شما هم عاشق فست فود به خصوص برگر هستید، به شما خانه برگر بیرجند را پیشنهاد می‌کنیم. در این مکان بهترین برگرهای بیرجند را می‌چشید و دیگر تا آخر عمر فراموششان نخواهید کرد. فضای خانه برگر هم برای جمع‌ها خانوادگی و هم برای رفتن با دوستان مناسب است. خلاصه اینکه در میان رستوران های بیرجند، خانه برگر بهترین جا برای یک بعدازظهر خوش‌مزه و شاد است.

آدرس: بیرجند، خیابان توحید، نبش توحید ۴۰
شماره تماس: ۳۲۴۳۷۰۹۵

رستوران ایتالیایی پای | آشتی با غذای فرنگی

رستوران ایتالیایی پای

به جز برگر، فست فودهای دیگری نیز در رستوران های بیرجند پیدا می‌شوند. رستوران ایتالیایی پای یکی از همان جاهایی است که می‌توانید با خیالی راحت، مزه یک پیتزای خوش‌مزه و به‌یادماندنی را امتحان کنید. فضای این رستوران، مدرن بوده و با غذاهایی که در آن سرو می‌شوند‌، همخوانی دارد. معماری زیبا و موقعیت مکانی خوب رستوران پای باعث شده که هر روز افراد فراوانی به این رستوران بیایند. اگر قرار است با خانواده به این رستوران بروید، اصلاً نگران نباشید؛ چراکه فضایی صمیمی و آرام دارد.

آدرس: بیرجند، رحیم آباد، بلوار پیامبر اعظم، خیابان مدرس.
شماره تماس: ۰۵۶۳۲۴۴۶۲۶۲

سلف سرویس تهرونیا | ساندویچ‌های نوستالوژیک در رستوران های بیرجند

سلف سرویس تهرونیا

در میان تمام رستوران های بیرجند با فضاهای شیک و غذهای اصیل ایرانی، سلف سرویس تهرونیا مکانی است برای تجربه مزه غذاهای نوستالژیک. در این رستوران که فضای آن شبیه یه یک ساندویچی کوچک و صمیمی است،‌ می‌توانید انواع غذاهای سنتی و مدرن را تجربه کنید. اگر از بین تمام غذاهای رنگارنگ و چلوکباب‌های محتلف، هوس یک ساندویچ فلافل داغ و یا سمبوسه تند و چیلی کرده‌اید، سلف سرویس دقیقاً بهترین انتخاب برای شما است.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند خیابان توحید، پایین‌تر از پارک گنجی، بین توحید ۲۸ و ۳۰
شماره تماس: ۳۲۴۲۰۰۲۸

ویل برگر | تجربه خوشمزه‌ترین برگرهای شهر

ویل برگر

ویل برگر، یکی از برگری‌های معروف بیرجند است. در این مکان که محیطی کوچک و صمیمی دارد، می‌توانید انواع برگرهای خوشمزه را سفارش دهید.

آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان غفاری، نبش خیابان نسرین
شماره تماس: ۳۲۴۴۱۱۰۰

کافه های بیرجند

کافه الف | شروعی برای کافه‌گردی

کافه الف

برای پناه‌بردن از شلوغی‌های شهر و تمام گشت‌وگذارها به یک مکان دنج و خلوت، کافه الف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه، فضایی ایدئال برای جمع‌های دوستانه است. در این کافه می‌توانید انواع غذاهای مدرن و انواع چای‌ها و قهوه‌های معروف و باکیفیت را تجربه کنید.

آدرس: بیرجند، محلاتی، بلوار پیامبر اعظم، خیابان مدرس
شماره تماس: ۰۹۳۶۳۳۵۱۲۸۸

کافه دیدار | بهترین جا برای جمع‌های دانشجویی

کافه دیدار

در میان لیست بلندبالای رستوران‌ها، فهرستی از کافه های بیرجند هم وجود دارند که هم امکانات و هم فضایی مناسب برای بازی کردن دارند. برای سپری‌کردن یک بعدازظهر شاد به همراه دوستان خود، به کافه دیدار سر بزنید. در روزهای گرم تابستان نیز می‌توانید خود را در این کافه مهمان یک ویتامینه خنک کنید.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار غفاری، یاس، بین نسترن و سمن
شماره تماس: ۰۹۳۰۶۰۷۸۰۲۸

کافه گپ | جایی برای گپ‌وگفت دوستانه

کافه گپ

کافه گپ، محیطی دوستانه و بسیار مناسب برای اهل هنر است. اگر طرفدار بحث‌های هنری همراه با یک قهوه داغ هستید، رفتن به کافه گپ را اصلاً فراموش  نکنید. در این کافه می‌توانید در کنار دوستانتان قهوه‌ای داغ بنوشید و با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازید.

آدرس: استان خراسان جنوبی، بیرجند، محلاتی، بین ۷ تیر و معلم
شماره تماس: ۰۹۳۹۱۰۵۲۹۱۵

خب باهم در شهر قدم زدیم و با تک‌تک رستوران های بیرجند آشنا شدیم. این شهر برای هر کسی با هر سلیقه‌ای، رستورانی دارد و هیچ‌کس را ناامید نمی‌کند. اگر شما نیز به بیرجند سفر کرده‌اید و به یکی از این رستوران‌ها رفته‌اید، تجربه خود را با ما در ره بال آسمان در میان بگذارید.

سفره‌خانه سنتی بابا حاجی بهترین سفره‌خانه سنتی شهر است.

بیرجند، کافه‌های محتلفی دارد. در میان تمام آن‌ها، کافه الف محبوبیت بیشتری دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.