بهترین کافه های بیرجند از نظر مخاطبان و مشتریان

0

کافه های بیرجند با نوشیدنی‌های گوارا خستگی را از تن گردشگران بیرون می‌کنند. خوراکی‌های این کافه‌ها به اندازه‌ای متنوع است که امکان ندارد سری به یکی از آن‌ها بزنید و دست خالی بیرون بیایید. کافه‌هایی که از آن صحبت می‌کنیم محیطی دلگشا و دکوراسیونی تماشایی دارند. در بعضی از این کافه‌ها نیز موسیقی زنده برگزار می‌شود. به لطف این شرایط کافه‌گردی در بیرجند به یکی از تفریح‌های مهم اهالی این منطقه تبدیل شده است. از آنجایی که رسم داریم بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه فهرستی کامل از بهترین کافه های بیرجند آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست تا انتها، کافه‌گردی خاطره‌انگیزی را در بیرجند تجربه کنید.

کافه پیانو

کافه پیانو

معرفی کافه های بیرجند را با کافه‌‌ای آغاز می‌کنیم که جای خود را در بین کافه‌گردها باز کرده است. اولین چیزی که در این کافه خودنمایی می‌کند، دکوراسیون خوش نقش‌و‌نگار آن است. کافه پیانو محیطی امروزی و مدرن دارد و به لطف این شرایط، به گزینه‌ای پرطرفداران در بین جوان‌ها تبدیل شده است. با نگاهی به منوی نوشیدنی‌های کافه پیانو متوجه خواهید شد که تعریف‌و‌تمجید از این کافه بی‌دلیل نیست. در این منو هر نوشیدنی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. انواع لاته‌های خوشمزه، گلاسه‌های خوش‌طعم و اسموتی‌های خنک در منو کافه پیانو خودنمایی می‌کند.

این کافه به لحاظ نوشیدنی‌های گرم نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی بیرجند شدید، حتماً‌ کاپوچینوهای این کافه را امتحان کنید. کافه پیانو به لحاظ مسافت نیز یکی از کافه‌های خوش‌مسیر بیرجند است. به لطف این شرایط اگر با خرید بلیط هواپیما بیرجند به این شهر رسیده‌اید، می‌توانید پس از پیاده‌شدن در فرودگاه، راه کافه پیانو را در پیش بگیرید. نوشیدن یک فنجان قهوه در این کافه خستگی راه را از تن شما بیرون می‌کند.

آدرسخیابان مفتح، مفتح ۷، داخل میلان، نرسیده به چهارراه اول.
شماره تماس۰۹۱۵۷۲۳۶۶۰۹
ساعات کارنامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامcoffe.piyanoo.birjand@

کافه لاویز

اگر در بین کافه های بیرجند، دنبال کافه‌ای همه‌چیز تمام می‌‌گردید، در انتخاب کافه لاویز شک نکنید. این کافه منظره‌ای بسیار تماشایی به شهر دارد. دلیل این منظره زیبا را می‌توان در قرارگیری کافه لاویز در یکی از مراکز اصلی بیرجند جستجو کرد. از منظره تماشایی که کافه لاویز که بگذریم، به نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه می‌رسیم که انصافاً به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در منوی کافه لاویز خودنمایی می‌کند. نوشیدنی‌های سنتی، شِیک‌های خوشمزه، کیک‌های خوش‌رنگ‌و‌لعاب، قهوه‌های دم‌کرده و دمنوش‌های گوارا در منوی کافه لاویز خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید در کنار نوشیدنی‌های گوارا، کافه لاویز پیتزاهای خوشمزه‌ای هم دارد. به خوراکی‌هایی که گفتیم صبحانه‌های پُروپیمان را هم اضافه کنید.

آدرسمیدان اول مدرس، حاشیه میدان، ساختمان رسانه هنر، طبقه دوم.
شماره تماس۰۵۶۳۲۳۵۵۳۶۸
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴بامداد

کافه دیپون

آوازه نوشیدنی‌های خوشمزه کافه دیپون در سرتاسر شمال شرق ایران پیچیده است. این کافه با نوشیدنی‌های گوارا و دکوراسیونی شیک به یکی از بهترین کافه های بیرجند تبدیل شده است. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم مکان مناسبی است تا گردشگران دمی در آن بنشینند و با خوردن نوشیدنی‌های گوارا، خستگی بگیرند. محیط این کافه نیز انصافاً دنج و خلوت است. در نتیجه جان می‌دهد برای قرارهای دونفره و مهمانی‌های خودمانی.

آدرسبلوار معلم، معلم ۲۷.
شماره تماس۰۹۳۶۵۵۶۲۶۸۷
ساعات کار۹ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ عصر تا ۲۳ شب
صفحه اینستاگرامcaffedipoon@

کافه تراس

به گردشگرانی که راهی استان خراسان جنوبی شده‌‌اند و اهل کافه‌گردی هستند، کافه تراس بیرجند را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه توانسته با نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه جای خود را در بین بهترین کافه های بیرجند پیدا کند. کافه تراس در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی بیرجند نزدیک است. کافه تراس به لحاظ دکوراسیون نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. اگر راهی این کافه شدید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ لاته‌های آن را امتحان کنید. طعم خوش نوشیدنی‌های کافه تراس تا مدت‌ها زیر دندان گردشگران باقی می‌ماند.

آدرسابتدای بلوار معلم، پلاک ۴، مجتمع PSS، طبقه ۵
شماره تماس۰۵۳۶۲۲۱۸۳۴۲
ساعات کار۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر، ۱۷ پس‌ازظهر تا ۲۳:۳۰
صفحه اینستاگرامcafe_terrace1@

کافه شکلات

اگر از طرفداران پروپاقرص شکلات‌های خوشمزه هستید، در انتخاب کافه شکلات بیرجند شک نکنید. این کافه که به آن نوتلابار هم گفته می‌شود، هر شکلاتی که فکرش را بکنید پیش روی شما قرار می‌دهد. انصافاً باید گفت کافه شکلات به لحاظ نوشیدنی‌های خوشمزه هم یک در گروه بهترین کافه های بیرجند قرار دارد. اگر راهی کافه شکلات بیرجند شدید، حتماً‌ اسپرسوهای این کافه را امتحان کنید. شکلات‌دوست‌ها نیز از خوردن وافل‌های کافه شکلات غافل نشوند. خوشبختانه کافه شکلات در منطقه‌ای خوش مسیر قرار دارد و به بسیاری از بهترین رستوران های بیرجند نزدیک است؛ در نتیجه برای میان‌وعده می‌‌توانید راهی کافه شکلات شوید، سپس گشت‌‌و‌گذاری جانانه در جاهای دیدنی شهر بیرجند داشته باشید و خودتان را در یکی از رستوران‌های درجه‌یک بیرجند مهمانی شامی شاهانه کنید.

آدرسبلوار محلاتی.
شماره تماس۰۵۶۳۲۴۴۵۰۴۹۸
ساعات کار۹ صبح تا ۱۴ و ۱۸ تا ۲۴

کافی شاپ پدرخوانده

پدرخوانده، از آن دسته کافه های بیرجند است که خاطره خوش حضور در آن را هرگز فراموش نمی‌کنید. این کافه مکان مناسبی برای علاقه‌مندان کتاب‌ها و فیلم‌های پدرخوانده است. به همین دلیل کافی شاپ پدرخوانده دکوراسیونی مافیایی و جذاب دارد. کافی شاپ پدرخوانده به لحاظ نوشیدنی نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. این کافی شاپ قهوه‌های بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارایی دارد. به ویژگی‌هایی که گفتیم، اینترنت رایگان، رزرو تلفنی، محیطی بزرگ و دلباز برای پذیرایی از ۵۰ نفر همزمان و پارکینگ رایگان را هم اضافه کنید. کافی شاپ پدرخوانده فاصله زیادی با بهترین مراکز خرید بیرجند ندارد. به لطف این شرایط می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در مراکز خرید و با دستی پر از سوغات بیرجند، راه کافی شاپ پدرخوانده را در پیش بگیرید و با خوردن نوشیدنی گوارا رفع خستگی کنید.

آدرسخیابان پاسداران، حد فاصل پاسداران ۲۵ و ۲۷، طبقه سوم استودیو آتلیه جادوی دیجتال.
شماره تماس۰۵۳۶۲۴۴۷۲۰۵
ساعات کاری۱۷ تا ۲۴

کافه هنر

اگر دستی در هنر و ادب دارید و می‌خواهید در سفر به بیرجند فرصتی را در کنار هنرمندان این دیار بگذرانید، در انتخاب کافه هنر شک نکنید. این کافه پاتوق هنردوستان بیرجندی به حساب می‌آید. از آنجایی که با کافه‌ای هنری روبه‌رو هستیم، مدیران این کافه برای آن چیزی کم‌و‌کسر نگذاشته‌اند. به لطف این شرایط، کافه هنر دکوراسیونی شیک و محیطی آرام دارد. نوشیدنی‌های این کافه نیز زبانزد خاص‌و‌عام است. کافه هنر در کنار نوشیدنی‌های مدرن و امروزی، نوشیدنی‌های محلی و خوشمزه‌ای دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه هنر شدید، حتماً گلاسه‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسبلوار پیامبر اعظم، ابتدا جاده بندامیر شاه، شهرک رقویی.
شماره تماس۰۵۶۵۱۶۱۴۸۹۷
ساعات کار۱۹ عصر تا ۲۴ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcofe.honar@

کافه گالری

کافه های بیرجند یکی از دیگری خوش‌رنگ‌و‌لعاب‌تر هستند. برای نمونه می‌توان به کافه گالری اشاره کرد. در نگاه اول مجذوب دکوراسیون این کافه خواهید شد. از دکوراسیون شیک کافه گالری که بگذریم، به نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه می‌رسیم. انواع قهوه، لاته، هات چاکلیِت، کافه گلاسه و نوشیدنی‌های سنتی در منوی کافه گالری خودنمایی می‌کند. این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، غذاهای خوشمزه‌ای هم دارد. اگر اهل کافه‌گردی هستید، کافه گالری را به برنامه سفر خود به بیرجند اضافه کنید.

آدرسبلوار معلم، بالاتر از معلم ۱۲، پلاک ۱۴۹
شماره تماس۰۵۶۱۲۵۰۴۲۳۲
ساعت کارینامشخص

کافه گلاره

اگر به دنبال کافه‌‌ای خوش‌مسیر می‌‌گردید که به بسیاری از هتل های بیرجند نزدیک باشد، کافه گلاره انتخاب مناسبی برای شماست. کافه‌‌ای که از آن صحبت می‌‌کنیم محیطی گرم و صمیمی دارد. به همین دلیل مدت زمانی که در کافه گلاره حضور دارید از عمر شما حساب نمی‌شود و گذر زمان را متوجه نخواهید شد. هر نوشیدنی که انتظارش را داشته باشید در منوی کافه گلاره خودنمایی می‌کند. از طعم خوش خوراکی‌های کافه گلاره نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. کافه گلاره مکان مناسبی برای رفع خستگی است. این کافه برای گپ‌و‌گفت با اهالی باصفای بیرجند نیز مکان مناسبی به حساب می‌آید.

آدرسبلوار پاسداران، ابتدای خیابان فردوسی
شماره تماس۰۹۳۳۵۲۱۸۰۶۶
ساعات کارینامشخص

کافه انقلاب بیرجند

کافه انقلاب از آن دسته کافه های بیرجند است که مشتری‌های پروپاقرصی دارد. به همین دلیل این کافه عموماً‌ شلوغ است و در آن جای سوزن‌‌انداختن پیدا نمی‌شود. محبوبیت کافه انقلاب بی‌دلیل نیست. انصافاً باید به مشتریان این کافه حق داد؛ زیرا نظیر نوشیدنی‌های کافه انقلاب در کمتر کافه‌ای پیدا نمی‌شود. کافه‌ انقلاب به لحاظ موقعیت نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر بیرجند و در فاصله‌ای مناسب با ترمینال بیرجند قرار گرفته است؛ در نتیجه اگر با خرید بلیط اتوبوس بیرجند به این شهر رسیده‌اید، می‌‌توانید سری به کافه انقلاب بزنید و با خوردن فنجانی نوشیدنی گوارا، خستگی راه را از تن زدوده و گشت‌و‌گذار در این شهر را آغاز کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه انقلاب بیرجند شدید، گلاسه‌های این کافه را حتماً‌ امتحان کنید.

آدرسخیابان پاسداران، ابتدای باهنر غربی
شماره تماس۰۵۶۳۲۴۳۴۴۵۶
ساعات کاری۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳

کافه الف

کافه الف از آن دسته کافه‌های همه‌چیزتمام بیرجند به حساب می‌آید. این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، گلچینی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های ایرانی و فرنگی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی وعده‌های غذایی از صبحانه گرفته تا ناهار و شام در کافه الف مهیاست. سرآشپز این کافه رست‌ بیف‌هایی می‌پزد که نظیر آن‌ها را نخورده‌اید. انصافاً باید گفت این سرآشپز پیتزاهای خوشمزه‌ای طبخ می‌کند. اگر از آن دسته گردشگران سحرخیزی هستید که می‌خواهید گشت‌و‌گذار در بیرجند را با صبحانه‌ای جانانه آغاز کنید، کافه الف انتخاب مناسبی برای شماست. صبحانه‌های سنتی این کافه به اندازه‌ای خوشمزه است که باید حتماً مواظب انگشتان خود باشید.

آدرسخیابان مدرس، نبش مدرس ۵۹
شماره تماس۰۵۶۳۲۳۲۳۱۶۹
ساعات کاری۸ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳ 
آدرس صفحه اینستاگرامalefcafee@

کافه دیدار بیرجند

معرفی کافه های بیرجند را با کافه‌ای به پایان می‌رسانیم که حیف است سری به آن نزنید. کافه دیدار بیرجند یکی از کافه‌های معروف این شهر به حساب می‌آید. این کافه پاتوق کافه‌گردهای خوش‌ سلیقه است. ناگفته پیداست نوشیدنی‌های گوارا اولین دلیل محبوبیت کافه دیدار بیرجند به حساب می‌آید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم خودنمایی می‌کند. این کافه مکان مناسبی برای گردشگرانی است که پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در بیرجند به دنبال مکانی برای رفع خستگی می‌گردند. کافه دیدار بیرجند، کافه‌ای خوش‌مسیر است که کارمندان آن با روی گشاده چشم‌انتظار مشتریان هستند.

آدرسبلوار غفاری، بین غفاری ۴۴ و ۴۶، کوچه یاس، بعد از چهارراه اول، پلاک ۲۲
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامdidarcafe_birjand@

کافه های بیرجند گشت‌و‌گذار در این شهر را به خاطره‌ای شیرین تبدیل می‌کنند که هرگز از یاد گردشگران پاک نمی‌شود. امیدواریم اطلاعاتی که از کافه های بیرجند مطرح کردیم، سفر به بیرجند را به سفری فراموش‌نشدنی تبدیل کند. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به شمال شرق ایران دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

کافه گالری، کافه شکلات، کافه دیپون و کافه لاویز از بهترین کافه‌های بیرجند به حساب می‌آیند.

کافه لاویز و کافه الف صبحانه‌های بسیار خوشمزه‌ای دارند.

کافه الف، کافه گلاره و کافه دیدار از بهترین کافه‌های بیرجند برای طرفداران غذاهای فست‌فودی به حساب می‌آیند.

کافه دیپون بیرجند محیطی مناسب برای قرارهای دو نفره دارد.

کافی شاپ پدرخوانده بیرجند اینترنت و پارکینگ را به‌رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.