معرفی بهترین هتل های بوشهر | اقامتی دلنشین کنار دریا

0

بوشهر یکی از زیباترین شهرهای بندری ایران است و در سفر به این شهر هرکسی بیشترین زمانش را صرف بازدید از جاهای دیدنی بوشهر می‌کند. اما شرایط اقامت چطور؟ بهتر است در کدامیک از هتل های بوشهر اقامت کنیم تا به مهم‌ترین مکان‌های شهر دسترسی داشته باشیم و از اقامتمان نیز راضی باشیم؟ در این مطلب می‌خواهیم به معرفی هتل های بوشهر بپردازیم و به این سؤال‌ها و دغدغه‌های پیش از سفر پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا بهترین هتل یا مهمانسرا برای اقامت خود در استان بوشهر را انتخاب کنید.

هتل های سه ستاره و لوکس بوشهر

  • هتل ناکو بوشهر

هرکسی که به بوشهر سفر می‌کند، قطعا نظری به دریای زیبای خلیج فارس دارد و مایل است زمان زیادی را صرف تماشای سواحل آن کند. اگر در حین سفرتان، در هتل ناکو بوشهر اقامت کنید که درست روبه‌روی اسکله جلالی قرار دارد، می‌توانید ساعت‌ها محو دیدن غروب و طلوع خورشید در خلیج فارس شوید. هتل ناکو 3 ستاره از سال 1398 فعالیتش را در خیابان ساحلی بوشهر آغاز کرد. این هتل از به‌روزترین هتل های بوشهر است و امکانات خوبی را در اختیار میهمانان خود می‌گذارد. ناکو در سال 1400 به‌عنوان برترین هتل استان نیز انتخاب شد. فاصله هتل ناکو تا فرودگاه فقط ده دقیقه رانندگی است و با ساحل هم که چند قدمی فاصله دارد. با این توضیح اگر قصددارید با خرید بلیط هواپیما بوشهر به این شهر بیایید، به‌راحتی‌می‌توانید هتل ناکو را پیدا کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، روبه‌روی اسکله جلالی
  • هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار از دیگر هتل‌های خوب و ساحلی بوشهر است و چشم‌اندازی رؤیایی از آب‌های خلیج فارس را پیش روی میمهانان می‌گذارد. این هتل در سال 1372 افتتاح شده و یکی از قدیمی ترین هتل های بوشهر است. هتل جهانگردی با الهام از معماری بوشهری و ایرانی ساخته شده و نتیجه آن، ساختمانی زیبا و متفاوت با 5 طبقه بوده است. این هتل 3 ستاره در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر قرار گرفته است و با جاذبه‌هایی مانند آب انبار قوام، عمارت ملک، قبرستان انگلیسی‌ها تقریباً 15 دقیقه فاصله دارد؛ از طرفی این هتل در نزدیکی فرودگاه شهر است.

آدرس: بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیسعلی دلواری
  • هتل پلاس بوشهر

هتل پلاس یکی از زیباترین هتل های بوشهر است و ساختمانی نوساز و شیک دارد. این هتل 3 ستاره در سال 1395 کار خود را آغاز کرده است و در عرض 5 سال به یکی از بهترین هتل های بوشهر تبدیل شده است. فضای داخلی هتل پلاس بسیار تمیز است و حتی افرادی که نسبت به تمیزی محیط اطرافشان وسواس دارند را راضی نگه می‌دارد. هتل پلاس 5 طبقه دارد و شامل امکانات خوبی مانند اینترنت، صندوق امانات، فروشگاه، لاندری یا خشکشویی، سیستم اعلام حریق و … می‌شود. در ضمن اینجا از هتل های نزدیک به فرودگاه است و به‌راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل پلاس آمده و از اینجا به پروازتان برسید.

آدرس: بوشهر، چهارراه کشتیرانی، رو‌به‌روی اداره راهنمایی و رانندگی
  • هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

هتل آپارتمان پاسارگاد با وجود داشتن 3 ستاره، قیمت‌های خوبی را به مسافرانش عرضه می‌کند. پاسارگاد در سال 1388 افتتاح شده است و 6 طبقه و 45 باب اتاق دارد. این هتل کافه و رستورانی دارد که با غذا و نوشیدنی‌های دل‌چسبش خاطره‌ای به‌یادماندنی برای میهمانان می‌گذارد. نزدیکی این هتل زیبا به فرودگاه بوشهر، اسکله جفره  و مرکز شهر از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل است.

آدرس: بوشهر، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان قدس (شهربانی سابق)

هتل های مقرون به صرفه در بوشهر

  • هتل سیراف بوشهر

هتل سیراف هم از قدیمی‌ترین هتل های بوشهر است و سال ساختش به 1370 برمی‌گردد؛ البته این هتل در سال 1394 بازسازی شد تا از گردونه رقابت با دیگر هتل‌های خوب شهر عقب نماند. این هتل 2 ستاره، سه طبقه دارد و در خیابان سنگی بوشهر قرار گرفته است. اگر بخواهید از اینجا به سمت سواحل خلیج فارس بروید، باید 5 دقیقه ای رانندگی کنید. البته قدم زدن در شهر زیبای بوشهر خالی از لطف نیست و با پای پیاده، می‌توانید 20 دقیقه‌ای به یکی از سواحل زیبای شهر برسید و از وقت‌گذرانی در کنار خلیج فارس لذت ببرید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر هم 3 کیلومتر است و به ‌راحتی و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را بسته و به سمت فرودگاه حرکت کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، جنب انتقال خون
  • هتل آپارتمان هیرون بوشهر

هیرون یک هتل آپارتمان میان‌رده و 2 ستاره است و در خیابان ولیعصر بوشهر قرار دارد. اقامت در این هتل برای شما مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؛ اگر می‌خواهید اغلب زمان خود را به گردش در شهر صرف کنید و شب‌ها که به هتل خود باز می‌گردید در فضایی آرام و راحت استراحت کنید، هتل هیرون مکان مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل فاصله کمی تا بافت تاریخی و جاذبه‌های مهم شهر دارد و در فاصله چند دقیقه‌ای از دریا قرار دارد، پس با اقامت در آن دسترسی راحتی به اقصی نقاط شهر دارید.

آدرس: بوشهر، خیابان ولیعصر، چهار‌راه نادر، روبه‌روی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • هتل آپارتمان جزیره

هتل آپارتمان جزیره، هتلی ساده و صمیمی است که در بهترین قسمت شهر قرار دارد. در این هتل که اقامت کنید، نگران هزینه‌های خود نخواهید بود و با خیالی راحت، کوله‌بارتان را درون هتل گذاشته و به سیروسیاحت در شهر می‌پردازید. هتل آپارتمان جزیره در فاصله 2 کیلومتری از اسکله جفره قرار دارد و می‌توانید قدم‌زنان به‌سوی آن بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر هم حدود 3.5 کیلومتر است و با خودرو تنها 10 دقیقه زمان می‌برد که به فرودگاه برسید.

آدرس: بوشهر، بلوار رییسعلی دلواری، پشت اداره دارایی، کوچه سوم سمت چپ
  • هتل دریاکنار بوشهر

این هتل 2 ستاره در سه راه انقلاب قرار دارد و رو به دریا دارد. هتل دریاکنار در مهرماه 1399 فعالیتش را شروع کرده است و 4 طبقه و 17 باب اتاق دارد. درون این هتل می‌توانید به صدای امواج گوش بسپارید و از حال‌وهوای بندری بوشهر لذت دوچندان ببرید. از طرفی با چند دقیقه پیاده‌روی به جاذبه‌هایی مانند عمارت گلشن و عمارت دهدشتی بوشهر دسترسی پیدا کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، سه راه انقلاب، رو‌به‌روی دریا و پارک تی وی
  • مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بوشهر

بدون شک هرکسی که به بوشهر سفر می‌کند، مایل است اکثر زمانش را به تجربه و لمس زندگی بومی بوشهری‌ها بگذراند. اگر شما هم از مسافرانی هستید که به فضاهای سنتی بوشهر علاقه‌مندند، به مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بروید. اینجا از خاص ترین هتل های ایران در بوشهر است و در جنوب غربی این شهر بندری قرار دارد. این اقامتگاه مناسب گردشگران ساخته شده است و فضایی سیاحتی و اقامتی دارد. درون این مجموعه تنها 20 باب اقامتی وجود دارد که به سرعت پر می‌شوند، پس حتماً پیش از سفر از رزرو اتاق خود اطمینان پیدا کنید.

آدرس: بوشهر، بهمنی، بلوار شهید ماهینی، انتهای پارک شغاب، کنار ساحل
  • هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان 2 ستاره یاس بوشهر در سال 1390 افتتاح شده است و در خیابان عاشوری قرار دارد. درون این هتل 4 طبقه یک رستوران وجود دارد و لازم نیست نگران وعده‌های غذایی‌تان یا به دنبال سایر رستوران های بوشهر باشید. جالب آنکه اینجا از نزدیک‌ترین هتل ها به فرودگاه بوشهر است و با خودرو در عرض 3 دقیقه از این هتل به فرودگاه می‌رسید. پس اگر سفر هوایی دارید و از بابت رفت‌وآمد به فرودگاه نگران هستید، این هتل بهترین انتخابتان خواهد بود.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، کنار بانک حکمت ایرانیان
  • اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز بوشهر

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز نمونه‌ای جالب و دوست‌داشتنی از اقامتگاه‌های بومگردی است که در سواحل غربی شهر واقع شده است. این مکان زیبا در بافت تاریخی شهر قرار دارد و قدمتش به دوران قاجار باز می‌گردد. درون اقامتگاه مان همیشه سبز 2 اتاق با نام‌های هیرون و کهباد دارد که 5 نفر ظرفیت دارند. یک اتاق بزرگ‌تر هم در طبقه بالا قرار گرفته که ظرفیت 7 مسافر را دارد و منظره‌اش رو به دریاست.

آدرس:  بوشهر ، خیابان خلیج فارس- کوچه نسیم 7، پلاک 1، مجاور رستوران زیتون
  • هتل آپارتمان آسمان 1 بوشهر

هتل آسمان 1 یکی از دو شعبه هتل آپارتمان‌های آسمان بوشهر است و در خیابان حافظ جنوبی قرار دارد. این هتل در سال 1384 افتتاح شد و شاید قدیمی به نظر بیاید؛ اما با وجود بازسازی‌هایی که در سال 1395 به روی آن صورت گرفت، نمای داخلی خوب و به‌روزی دارد. این هتل 6 طبقه از هتل های ارزان بوشهر به شمار می‌رود و با 1 ستاره، خدمات اولیه خوبی را ارائه می‌دهد.

آدرس: بوشهر، خیابان حافظ جنوبی (عالی آباد)
  • اقامتگاه بوم گردی بهشت شور بوشهر

بهشت شور تنگستان از سال 1397 فعالیتش را آغاز کرده است و یک سوئیت، 4 اتاق و یک استخر سرپوشیده دارد. این اقامتگاه در حقیقت خارج از شهر بوشهر و در روستای پهلوان کشی قرار دارد و فاصله‌اش تا بوشهر حدود 20 کیلومتر است. دریای دلوار، آبگرم اهرم، کوه بیرمی و تنگه بنیون از جاهای دیدنی اطراف بوشهر هستند که در نزدیکی این این اقامتگاه واقع شده‌اند.

آدرس: 20 کیلومتری بوشهر، روستای پهلوان کشی شهرستان تنگستان، خیابان مطهری
  • هتل پلاس 2 بوشهر

هتل پلاس نیز مانند هتل آسمان دو شعبه در شهر بوشهر دارد. شعبه دوم این هتل 2 ستاره است و در خیابان انقلاب واقع شده است. این هتل در شهریور 1397 افتتاح شد و مانند شعبه اولش، تازه تأسیس است. اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید، هتل پلاس 2 گزینه خوبی برای شماست.

آدرس: بوشهر خیابان انقلاب، خیابان فرعی بلادی
  • هتل آسمان2 بوشهر

هتل آسمان 2 از سال 1386 شروع به فعالیت کرده است. این هتل در نزدیکی دریا قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از مناظری ساحلی اطرافتان لذت ببرید. این هتل دو طبقه در فاصله کمی از اسکله صلح آباد، اسکله جفره و عمارت دهدشتی قرار دارد و اگر به دنبال نزدیک‌ترین مراکز خرید بوشهر هستید، می‌توانید مرکز خرید ملت و آزادگان را در فاصله کمی از این هتل پیدا کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی
  • متل ساحلی پرواز بوشهر

متل پرواز را می‌توانید در جاده ساحلی بوشهر پیدا کنید. مکانی ساده و بی‌آلایش که در چند قدمی دریا قرار گرفته و می‌تواند مکانی مناسب برای عاشقان دریا و سواحل زیبای خلیج فارس باشد.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، مقابل پارک مرجان

لیست مسافرخانه های بوشهر

  • مسافرخانه حافظ بوشهر

مسافرخانه حافظ از ارزان‌ترین اقامتگاه‌های بوشهر است و نزدیک به ساحل بندر بوشهر قرار گرفته است. در این مسافرخانه از امکاناتی مثل پارکینگ و خشکشویی، سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق و اینترنت بهره‌مند خواهید بود.

آدرس : بوشهر، خیابان حافظ
  • مسافرخانه پارس بوشهر

اگر مایلید سفری اقتصادی به بوشهر داشته باشید، مسافرخانه پارس هم می‌تواند از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. با اقامت در این مسافرخانه به‌راحتی به بازار بوشهر بروید و تا دریا پیاده‌روی کنید.

آدرس: بوشهر، میدان انقلاب
  • مسافرخانه شکوفه بهار

شکوفه بهار در خیابان حافظ و در دماغه بوشهر قرار دارد. اینجا از بهترین مسافرخانه‌های بوشهر است و در این مکان، به گرمی و با صمیمیت از شما پذیرایی می‌کنند.

آدرس: بوشهر، خیابان حافظ
  • مهمانسرای صدرا بوشهر

مهمانسرای صدرا در مکانی استراتژیک واقع شده است. این مهمانسرا تا بافت تاریخی و جاذبه‌های مهم شهر فاصله کمی دارد و در فاصله چند دقیقه‌ای از آن دریا واقع شده است. در نتیجه با اقامت در این مهمانسرا دسترسی راحتی به اقصی نقاط شهر خواهید داشت.

آدرس: بوشهر، خیابان ولیعصر

اگر مسافر جنوب ایران و استان بوشهر باشید حتماً پیش از سفر سؤال‌هایی برایتان پیش می‌آید. سؤال‌هایی مانند در کدام‌یک از هتل های بوشهر اقامت کنم؟ از چه طریقی اقدام به خرید بلیط اتوبوس بوشهر کنم؟ در این مطلب به یکی از اصلی‌ترین سؤال‌های شما پاسخ دادیم و با معرفی بهترین هتل های بوشهر، شما را برای انتخاب اقامتگاه‌تان یاری رساندیم. نظرتان درباره این مطلب چه بود؟ کدام‌یک از اقامتگاه‌های بالا را بیشتر پسندیدید؟ دیدگاه خود را در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

در بوشهر اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی با منظره رو به دریا وجود دارند؛ هتل ناکو، هتل جهانگردی دلوار و اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز از جمله این هتل‌ها هستند.

در بوشهر هتل‌های خیلی لوکس وجود ندارد و بهترین هتل‌های شهر سه ستاره هستند. در میان هتل‌های سه ستاره و خوب شهر باید از هتل ناکو، هتل جهانگردی دلوار، هتل پلاس 1 و هتل آپارتمان پاسارگاد یاد کرد.

هتل آپارتمان یاس نزدیکترین هتل به فرودگاه بین‌المللی بوشهر است و با 3 دقیقه رانندگی می‌توان به آن رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.