ساحل درختان نارگیل کیش | تفرجگاهی با طعم نارگیل

0

ساحل درختان نارگیل مکانی معروف در بین کیش‌گردهاست. دلیل این شهرت را می‌توانید در درختان نارگیل این ساحل پیدا کنید. سرسبزی درختان نارگیل، این منطقه را به ساحلی تبدیل کرده که نظیر آن را در سواحل استوایی سراغ داریم. به لطف این شرایط گشت‌و‌گذار در ساحل  نارگیل، حس‌و‌حالِ خوشگذرانی در سواحل استوایی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از آنجایی که حیفمان می‌آید این حس‌و‌حال را با شما در میان نگذاریم، در ادامه با هم به ساحل نارگیل کیش نگاهی می‌اندازیم. به شما قول می‌دهیم اگر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، بازدید از ساحل درختان نارگیل را به برنامه کیش‌گردی خود اضافه خواهید کرد.

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

کیش‌گردها با ما هم عقیده‌اند که سواحل این جزیره یکی از دیگری تماشایی‌تر است. به همین دلیل برای اینکه در میان سواحل جزیره کیش، ساحل نارگیل را راحت‌تر پیدا کنید باید راه منطقه شرقی کیش را در پیش بگیرید. اگر می‌خواهید دقیق‌تر بدانید ساحل نارگیل کجاست، باید راهی خیابان فردوسی در کیش شوید. در سمت راست این خیابان چشم شما به جمال ساحل نارگیل روشن می‌شود. از بلوار ساحل در جزیره کیش نیز می‌توانید به تقاطع ساحل نارگیل برسید.

تصویری از ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل زیبای نارگیل با مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع در شرقی‌ترین کیش خودنمایی می‌کند. وجود حدود ۲۵ هزار اصله درخت نارگیل این ساحل را به نام ساحل درختان نارگیل کیش معروف کرده است. این تعداد درخت‌ را در هیچ‌کدام از سواحل ایران سراغ نداریم. ماسه‌های طلایی ساحل و سرسبزی درختان نارگیل در این منطقه جلوه‌ای تماشایی به آن داده است.

ساحل نارگیل دیدنی‌ترین ساحل کیش

کیش‌گردهایی که تمامی سواحل کیش را مانند کف دست می‌شناسند، حساب ساحل نارگیل را از دیگر سواحل کیش جدا می‌کنند. با این حساب به شما حق می‌دهیم این پرسش برای شما پیش بیاید چرا ساحل نارگیل کیش این همه طرفدار دارد. پاسخ این پرسش را باید در درختان نارگیل این ساحل جست‌وجو کنید. این درخت‌ها با برگ‌های پهن و سبزی که دارند سایه‌بانی زیبا روی سر گردشگران می‌گسترانند. نارگیل‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم در فصل پاییز حسابی رسیده می‌شوند. این نارگیل‌ها حسابی سنگین هستند. از آنجایی که سلامت وجود نازنینتان را خواستاریم، پیشنهاد می‌‌‌کنیم با احتیاط از زیر درختان نارگیل ساحل عبور کنید.

تصویری از ساحل نارگیل

گردشگران خوش‌سلیقه‌ای که با دستی پر از عکس‌های دیدنی از سفر باز می‌گردند، ساحل نارگیل را مکانی تماشایی برای عکس‌برداری می‌دانند. اگر اهل عکاسی هستید، حتماً گوشی هوشمند یا دوربین عکاسی را در گشت‌و‌گذار از این ساحل همراه داشته باشید. ساحل نارگیل غروب‌های عاشقانه‌ای دارد که جان می‌دهد برای عکس‌های دونفره. از زیبایی‌های بصری این ساحل که بگذریم به سرگرمی‌های آن می‌رسیم که مطمئن هستیم به‌راحتی نمی‌توانید از کنار آن‌ها گذر کنید. در ساحل درختان نارگیل بساط هر تفریحی که فکرش را بکنید برای گردشگران مهیاست. به لطف این شرایط، گشت‌و‌گذاری جانانه را در این ساحل تجربه خواهید کرد.

امکانات رفاهی ساحل نارگیل

تصویری از امکانات رفاهی ساحل نارگیل کیش

ساحل نارگیل در همسایگی یکی از بزرگ‌ترین اسکله‌ها و پلاژ‌های تفریحی کیش قرار دارد. در امتداد این ساحل آلاچیق‌هایی برای استراحت گردشگران تعبیه‌ شده است. گردشگران عاشق‌پیشه‌ای که سفری دونفره به کیش ترتیب داده‌اند پس از قدم‌زدنی جانانه در ساحل، خستگی را در آلاچیق‌های کنار آن رفع می‌کنند. پلاژ تفریحی ساحل نارگیل مخصوص آقایان است. سرویس‌بهداشتی و دوش‌آب از امکانات خاص ساحل درختان نارگیل به حساب می‌آید. این امکانات به گردشگرانی که هوس آب‌‌بازی به سر آن‌ها زده اجازه می‌دهد با خیال راحت تنی به آب بزنند.

سرگرمی‌های ساحل نارگیل

محبوبیت ساحل نارگیل در نزد گردشگران، باعث شده تا شرایط برای انواع سرگرمی‌های آبی و خاکی مهیا شود. این سرگرمی‌ها به اندازه‌ای است که به راحتی چندین ساعت غرق خوشی و تفریح شوید. پیشنهاد می‌کنیم خودتان را برای سرگرمی‌های زیر آماده کنید.

  • جت‌اسکی هیجان‌انگیز در ساحل درختان کیش

تصویری از جت اسکی در ساحل دخت نارگیل

اگر اهل هیجان‌ هستید و می‌خواهید حسابی آدرنالین خوننتان افزایش یابد، جت‌اسکی‌های ساحل نارگیل را امتحان کنید. با ورود به ساحل نارگیل چشم‌ شما به جت‌اسکی‌هایی می‌افتد که پیش روی گردشگران صف کشیده‌اند. پیشنهاد می‌‌کنیم حتی اگر شنا بلد هستید، باز هم به خودتان غره نشوید و جلیقه‌ نجات به تن کنید.

  • قایق‌سواری روی امواج خروشان

تصویری از قایق سواری در ساحل کیش

قایق‌سواری در تمامی سواحل کیش مهیاست؛ اما هیچ‌کدام از این ساحل‌ها نمایی مانند ساحل درختان نارگیل ندارد. این شرایط بهانه‌ای شده تا قایق‌های متنوعی در ساحل نارگیل پهلو بگیرند. قایق‌های موتوری معمولی، قایق‌های تیزتک و قایق‌های شیشه‌ای در این ساحل از قایق‌سواری خاطره‌انگیز نوید می‌دهد.

  • رکاب‌زدن در امتداد ساحل نارگیلی

تصویری از دوچرخه سواری در ساحل کیش

اگر تاکنون سری به کیش زده باشید، حتماً با ما هم عقیده‌اید که سه‌چرخه‌سواری در سواحل این جزیره صفای خاصی دارد. در این بین هیچ‌ ساحلی را در کیش پیدا نمی‌کنید که در کنار دریا، نمایی به درختان سرسبز داشته باشید. اینجاست که سه‌چرخه‌سواری در ساحل نارگیل تفریحی خاص به حساب می‌آید. در کنار سه‌چرخه، دوچرخه‌های دونفره نیز در این ساحل وجود دارد. اگر به همراه دلدار خود راهی کیش شده‌اید، حرف ما را زمین نیندازید و با کرایه دوچرخه دونفره و دوچرخه سواری در کیش، ساحل درختان نارگیل را عاشقانه طی کنید.

  • ماساژ با حال‌و‌هوای دریا

کیش‌گردی در کنار تمامی لذت‌‌هایی که دارد، گردشگران را خسته می‌کند. از طرف دیگر شما بهتر از ما می‌دانید که در سفر جایی برای خستگی نیست. با این حساب برای اینکه خستگی بر شما غلبه نکند، راه سکوی مخصوص ماساژ را در ساحل نارگیل در پیش بگیرید. ماساژ‌های حرفه‌ای که در این سکو انجام می‌شود کوفتگی را از تن گردشگران خسته بیرون می‌کند. لازم به ذکر است در این ساحل فقط برای آقایان خدمات ماساژ انجام می‌شود.

  • ورزش‌های ساحلی نشاط‌آور

تصویری از ورزش های ساحلی در ساحل کیش

ورزش در کنار ساحل صفای دیگری دارد. به‌خصوص اگر این ساحل در کنار درختان سرسبز نارگیل باشد. به همین دلیل زمین مخصوص والیبال و فوتبال ساحلی تعبیه شده است. هندبالیست‌ها هم زمین مخصوص خودشان را در این ساحل دارند.

  • ساحل درختان نارگیل جایی مناسب برای آب‌تنی

تصویری از ساحل درختان نارگیل جایی مناسب برای آب‌تنی

حتی اگر شنا هم بلد نباشید، باز هم امکان ندارد راهی کیش شوید و تنی به آب نزنید. کیش‌گردها راه ساحل نارگیل را چشم‌بسته بلد هستند. دلیل این امر را می‌توان در شرایط مناسب آن برای آب‌تنی دانست. عمق این ساحل برای شناگران معمولی مناسب است. شناگران حرفه‌ای نیز می‌توانند به دل دریا بزنند و در قسمت‌های عمیق آن شنا کنند. شناگران در این ساحل از صبح خروس‌خوان گرفته تا پاسی از نیمه‌شب مشغول شنای تکی و گروهی هستند. قسمتی از این ساحل به غواصی اختصاص دارد. در این قسمت با کمک مربیان مجرب به دنیای زیر آب پا می‌گذارید و زیبایی‌های خیلج‌فارس را از نگاهی دیگر می‌بینید.

ساحل نارگیل کیش، خوانی گسترده برای شکم‌گردها

برای شما گفتیم که ساحل نارگیل چیزی حدود ۲۰هزار مترمربع مساحت دارد. آب‌تنی و پیاده‌روی در ساحلی با چنین مساحت، گردشگران را حسابی گرسنه می‌کند. خوشبختانه بهترین رستوران‌ های کیش در ساحل نارگیل وجود دارد. سرآشپزهای این رستوران‌ها خوانی گسترده برای شکم‌گردها پهن کرده‌اند تا حسابی دلی از عزا درآورید. برای نمونه می‌توان به رستوران میرمهنا اشاره کرد. این رستوران در همسایگی ساحل درختان نارگیل قرار دارد. جالب است بدانید رستوران میرمهنا یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کیش است. انصافاً باید اعتراف کرد قیمت‌های رستوران میرمهنا نسبت به دیگر رستوران‌های کیش کمی گران است. این گرانی بی‌دلیل نیست و پس از صرف غذایی خوشمزه در این رستوران متوجه خواهید شد هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید ارزشش را دارد.

ساحل درختان نارگیل کیش با کافه‌هایی دنج و نوشیدنی‌های گوارا

تصویری از امکانات تفریحی ساحل درختان نارگیل کیش

در گوشه‌و‌کنار این ساحل کافه‌هایی با نوشیدنی‌های گوارا صف کشیده‌اند. اگر می‌خواهید در کنار اینکه گلویتان را تازه می‌کنید، اشرافی کامل به ساحل داشته باشید رهسپار کافی شاپ هتل داریوش شوید. این کافی شاپ نه‌تنها به ساحل نارگیل بسیار نزدیک است، بلکه نوشیدنی‌های آن هم نظیر ندارد.

بهترین زمان بازدید از ساحل درختان نارگیل

تصویری از ساحل درخت نارگیل کیش

مطمئن هستیم با ما هم عقیده‌اید که دیدنی‌های کیش به گرمای این منطقه می‌ارزد. در این بین اگر تعریف‌و‌تمجید‌هایی که از ساحل نارگیل کردیم شما را به فکر کیش‌گردی انداخته، بهتر است زمانی را انتخاب کنید که بیشتر از همیشه در کیش به شما خوش بگذرد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید کیش آب‌و‌هوای گرم و شرجی دارد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم خنکای پاییز و زمستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. در این روزها ورزش‌های ساحلی در ساحل درختان نارگیل حسابی خوش می‌گذرد و گرمای هوا شما را اذیت نمی‌کند. این سکه روی دیگری نیز دارد و کیش‌گردی در این بازه زمانی گران‌تر از دیگر فصل‌هاست. به همین دلیل اگر به دنبال بلیط ارزان کیش می‌گردید، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه گرمای سوزان تابستان‌های کیش را به جان بخرید. از آنجایی که ساحل نارگیل غروب‌های تماشایی دارد، بهتر است برنامه ساحل‌گردی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که دم غروب در ساحل باشید.

اقامت در اطراف ساحل نارگیل

تصویری از هتل داریوش کیش

گشت‌و‌گذار در ساحل نارگیل زمانی حسابی کِیف می‌دهد که در یک چشم‌به‌هم‌زدن از هتل به این ساحل برسید. به همین دلیل هتل‌های داریوش کیش، پارسیان، آبادگران، ستاره کیش، ارم، آرامیس و هتل سارا را برای اقامت در کیش پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین جاهای دیدنی کیش نزدیک به ساحل درختان نارگیل

تصویری از ساختمان مرکز همایش های بین المللی کیش

ساحل نارگیل کیش فقط ۱۵ دقیقه از مرکز شهر دورتر است. به این ترتیب می‌توان گفت با حضور در این ساحل، فاصله چندانی از دیگر جاهای دیدنی کیش ندارید. پس از گشت‌و‌گذار در ساحل نارگیل می‌توانید سری به پارک هنگام نیز بزنید. ساختمان مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، مرکز خرید مریم ۲، مرکز تجاری کیش، بازار پردیس ۲ و مرکز خرید رویا از دیگر جاهای نزدیک به ساحل نارگیل به حساب می‌آیند.

مسیر دسترسی

هزینه ورودی رایگان
ساعت بازدید24 ساعته
آدرساستان هرمزگان، شرق جزیره کیش، خیابان فردوسی

ساحل درختان نارگیل چشم‌اندازی متفاوت به زیبایی‌های کیش است. خوشبختانه گردشگران به زیبایی‌های این ساحل پی‌برده‌اند و ساحل نارگیل را یکی از زیباترین سواحل استان هرمزگان می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راه جنوب ایران را در پیش گرفته‌اید و می‌خواهید از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید، حتماً به ساحل درختان نارگیل کیش سر بزنید. از سویی محبوبیت ساحل نارگیل کیش به اندازه‌ای است که بعید می‌دانیم اطلاعاتی از این ساحل نداشته باشید. چه بسا هم که تاکنون سفری به این ساحل داشته‌اید و خطره‌های خوش آن هنوز در ذهن شماست. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌های سومند و خاطره‌های شیرینی که از این جزیره دارید را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

ساحل درختان نارگیل در شرق جزیره کیش و خیابان فردوسی قرار دارد.

چیزی حدود ۲۵ هزار اصله درخت نارگیل در این ساحل کاشته شده است.

پلاژ مخصوص شنای آقایان و آلاچیق از امکانات رفاهی ساحل درختان نارگیل کیش به حساب می‌آیند.

زمین والیبال و فوتبال ساحلی به همراه غواصی، شنا، قایق‌سواری و جت‌اسکی به عنوان سرگرمی‌های اصلی ساحل درختان نارگیل شناخته می‌شوند.

هتل‌های داریوش کیش، پارسیان، آبادگران، ستاره کیش، ارم، آرامیس و هتل سارا فاصله کمی با ساحل درختان نارگیل کیش دارند.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.