فستیوال خرید دبی 2021 | فرصتی استثنایی برای خریدی رضایت‌بخش

0

دبی به تفریح‌های بی‌شمار و مدرنش شهرت دارد؛ اما شاید مهم‌ترین دلیل بازدید برای شما خرید کردن باشد. هیچ مکان و زمانی نیز مناسب‌تر از فستیوال خرید دبی 2021 وجود ندارد! این فستیوال همان طور که از نامش پیداست، دنیایی از کالاهای گوناگون و تخفیف‌های وسوسه‌برانگیز است که می‌تواند تمام نیازهای و آرزوهای شما را برآورده کند. البته فستیوال خرید دبی فقط به خرید کردن ختم نمی‌شود! این فستیوال مکان مناسبی برای تجربه تفریح‌های جذاب و سرگرم‌کننده نیز هست. از جمله تفریحات این فستیوال می‌توان تماشای کارناوال‌های جذاب دبی اشاره کرد. شما می‌توانید از جشنواره غذا نیز لذت ببرید و شانس خود را با شرکت در قرعه‌کشی امتحان کنید؛ اما پیش از هر چیز بهتر است بیشتر با این فستیوال خارق‌العاده آشنا شوید و پاسخ سؤال‌های احتمالی خود را بیابید. پس در این مطلب با ما همراه باشید تا به این فستیوال هیجان‌انگیز سفر کنیم.

فستیوال خرید دبی چیست؟

عکس فستیوال خرید در دبی

فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival) از بزرگ‌ترین فستیوال‌های خرید در جهان است که هر‌ساله در شهر پر‌آوازه و محبوب دبی برگزار می‌شود. این فستیوال برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط دولت دبی با هدف رونق تجارت در این دیار برگزار شد. امروزه پس از گذشت بیشتر از ۲۰ سال، این رویداد به‌قدری محبوب و معروف شده است که سالانه میلیون‌ها نفر برای شرکت در آن راهی دبی می‌شوند. گفتنی است که بسیاری این فستیوال را «بهشت خریداران» می‌نامند؛‌ چرا‌که فرصتی استثنایی برای خریدی ارزان، رضایت‌بخش و سرگرم‌کننده است. 

در این فستیوال هیجان‌انگیز، اغلب برند‌های محبوب و بنام در جهان، محصولات خود را با قیمت‌هایی بسیار ارزان و استثنایی، به خریداران عرضه می‌کنند. خوب است بدانید که این رویداد بزرگ فقط به خرید و فروش کالا‌ها ختم نمی‌شود و اجرای برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده در طول برگزاری آن، جذابیتی دو‌چندان به این فستیوال پر‌شور بخشیده است. گفتنی است که در این فستیوال محصولات اغلب برند‌های معروف و مطرح جهان با تخفیفاتی باور‌نکردنی عرضه می‌شوند. جذابیت خرید از این فستیوال زمانی به اوج خود می‌رسد که بدانید شرکت‌کنندگان آن به‌طور کامل از پرداخت مالیات معاف هستند. چه فرصتی بهتر از آنکه محصولات بهترین و مطرح‌ترین برند‌های دنیا را با تخفیف‌های استثنایی و بدون ارزش افزوده برای مالیات خریداری کنید؟‌  

انواع فستیوال‌های دبی 

حتماً می‌دانید که فستیوال خرید دبی 2021 تنها فستیوال یا فرصت شما برای خریدی ارزان و عالی از این شهر نیست. در‌واقع در شهر توریستی دبی همواره در طول سال فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شوند که در این فستیوال‌ها، اغلب فروشگاه‌ها و مراکز خرید، تخفیفات قابل‌توجهی را برای اجناس خود در‌نظر می‌گیرند. در ادامه دو تا از مهم‌ترین جشنواره‌های دبی را معرفی کرده‌ایم که هر‌‌ دو آن‌ها فرصتی عالی برای خرید هستند. 

  • فستیوال سورپرایز تابستانی 

فستیوال سورپرایز تابستانی دبی یا دبی سامر سورپرایزز (Dubai Summer Surprises) از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین جشنواره‌های این شهر است. در این فستیوال می‌توانید ضمن تجربه خرید کالاهای مختلف، با تخفیفات ویژه و قیمت‌های استثنایی، در برنامه‌های مفرح دیگر که در خلال این فستیوال خرید برگزار می‌شوند نیز شرکت کنید. در‌ نتیجه این فستیوال نیز همچون فستیوال خرید دبی 2021، فرصتی مناسب برای سفر به کشور امارات، گشت‌و‌گذار در آن و خرید کردن است. 

تاریخ دقیق برگزاری فستیوال سورپرایز تابستانی دبی در سال ۲۰۲۲: این فستیوال در روز پنج‌شنبه، ۱۰ تیر سال ۱۴۰۰ (Thu, July 1, 2021) آغاز شده و تا روز شنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ (Sat, September 4, 2021) ادامه دارد. 
  • نمایشگاه جیتکس شاپر دبی

جیتکس شاپر، نام نمایشگاهی است که در آن کالاهای دیجیتال و لوازم الکترونیک ارائه و عرضه می‌شوند. گفتنی است که این نمایشگاه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم محصولات دیجیتال و الکترونیک و محصولات مربوط به فناوری اطلاعات در خاورمیانه است. در نتیجه جیتکس شاپر فرصتی فوق‌العاده برای افرادی است که در این زمینه فعالیت داشته یا به آن علاقه‌مند هستند. 

تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه جیتکس شاپر دبی در سال ۲۰۲۱: این نمایشگاه در روز سه‌شنبه، ۴ آبان سال ۱۴۰۰ (Tue, Oct 26, 2021) شروع می‌شود و تا روز شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۰ (Sat, Oct 30, 2021) ادامه دارد. 

زمان دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی 2021

عکس زمان دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی 2021

تاریخ دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی در سال‌های مختلف، متفاوت است؛ اما به‌طور کلی رویداد بزرگ و رؤیایی خرید دبی در هر سال، پیش از شروع سال نو میلادی برپا می‌شود. گفتنی است که این فستیوال از زمان شروع، تا حدود ۵ هفته برقرار است؛ از‌این‌رو خریداران می‌توانند با خیال راحت، از سایر برنامه‌های مفرح و پر‌‌نشاط این رویداد لذت برده و با گشت‌و‌گذاری مفصل و دقیق، بهترین محصولات را با بهترین قیمت‌ها، شکار کنند. 

اگر در‌خصوص زمان دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی 2021 بپرسید، باید بگوییم که رویداد پیش رو در روز چهارشنبه، ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ (Wed, Dec 15, 2021) آغاز شده و تا روز جمعه، ۸ بهمن سال ۱۴۰۰ (Sat, Jan 29, 2022) ادامه دارد. 

نکته: شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری فستیوال خرید دبی در سال‌های مختلف، به سایت www.visitdubai.com مراجعه کنید. 

برنامه‌های جانبی فستیوال خرید دبی

همان طور که گفتیم، فستیوال خرید دبی فقط به عرضه و خرید محصول در مراکز خرید و بازار‌ها محدود نمی‌شود. در طول این جشنواره بزرگ و پر‌شور، برنامه‌های مهیج، مفرح و سرگرم‌کننده دیگری نیز برای گردشگران برگزار می‌شوند. شرکت در این برنامه‌ها در کنار خریدی دل‌چسب، اوقات شاد و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه در‌خصوص برخی از این برنامه‌های جذاب، توضیح داده‌ایم:

  • شکم گردی

در طول این جشنواره بزرگ و پر‌طرفدار که خیابان‌ها و مراکز خرید مملوء از گردشگران می‌شوند، بساط غذا‌های خیابانی به راه است و رستوران‌ها و فست‌فود‌هایی که در مجتمع‌های تجاری قرار دارند، خوراک‌های لذیذی را برای مسافران سرو می‌کنند؛‌ از‌این‌رو فراموش نکنید که به‌هنگام گشت‌و‌گذار در خیابان‌ها و پاساژ‌ها برای خرید، از این فرصت استفاده کرده و حسابی شکم‌گردی کنید. 

  • بازدید از نمایشگاه

اگر به هنر و صنایع دستی علاقه‌مند هستید، باید بدانید که در طول برگزاری فستیوال خرید دبی، نمایشگاه‌های متعدد و جالب‌توجهی در گوشه‌وکنار مراکز خرید این شهر برپا می‌شوند که موضوع آن‌ها معمولاً صنایع دستی و هنر‌های تجسمی است. بدون شک تماشای این سازه‌های چشم‌نواز برای دوست‌داران هنر، لذت دیگری دارد. 

  • اجرای برنامه کارناوال در فستیوال خرید دبی

عکس اجرای برنامه کارناوال در فستیوال خرید دبی

اگر بگوییم که برنامه‌های کارناوال که در فستیوال خرید دبی، توسط گروه‌های مختلف از کشورهای مختلف ژاپنی، چینی، عربی و روسی برگزار می‌شوند، جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین بخش این رویداد هستند، دروغ نگفته‌ایم. این کارناوال‌های به‌قدری زیبا و سرگرم‌کننده‌اند که ساعت‌ها شرکت‌کنندگان را به خود خیره می‌کنند و احساس شادی و نشاط به آن‌ها می‌بخشند. 

  • آتش بازی

توصیه می‌کنیم پس از تجربه خریدی ارزان، رضایت‌بخش و سرگرم‌کننده در فستیوال خرید دبی، شادی خود را با شرکت در جشن اختتامیه آن تکمیل کنید. این جشنواره هر‌ساله با برگزاری آتش بازی بزرگ و خیره‌کننده‌ای در خیابان السیف و ساحل لامر در ساعت ۲۱:۰۰ روز آخر، پایان می‌یابد.  

  • قرعه‌کشی و ارائه جوایز ارزشمند به شرکت‌کنندگان فستیوال خرید دبی

جذاب‌ترین بخش فستیوال خرید دبی برای شرکت‌کنندگان آن، قرعه‌کشی و ارائه جوایز بسیار ارزنده آن است. این قرعه‌کشی هر‌ساله در این رویداد برگزار می‌شود و جوایز آن به‌قدری هیجان‌انگیز است که فکر کردن به آن نیز هر‌کسی را به‌وجد می‌آورد. گفتنی است که برخی از جوایزی که برای قرعه‌کشی در این جشنواره در‌نظر گرفته شده است، شامل چند دستگاه خودرو لوکس و گران‌قیمت از بهترین برندهای جهان همچون بنز، آئودی و لکسوس، جوایز نقدی ۲۰۰هزار درهمی، شمش‌های طلا، انواع جواهرات ارزشمند و سکه‌های طلا، کوپن‌هایی باارزش برای خرید از فروشگاه‌ها و دریافت تخفیف‌های ویژه و… می‌شوند. 

از فستیوال خرید دبی چه چیزهایی بخریم؟

اگر به شهر دبی رفته و گشتی در مراکز خرید و فروشگاه‌های آن زده باشید، قطعاً می‌دانید که در مجتمع‌های تجاری و بازار‌های این شهر انواع کالا‌ها و محصولات به‌راحتی یافت می‌شوند. در فستیوال خرید دبی 2021 نیز هر کالایی که بخواهید و به آن نیاز داشته باشید را می‌توانید با تخفیف‌های بسیار خوبی بیابید؛‌ اما برخی از کالاها در این فستیوال با تخفیف‌ ویژه‌تری در این فستیوال عرضه می‌شوند و سود بیشتری برای خریداران خواهند داشت. در نتیجه توصیه می‌کنیم به‌هنگام شرکت در فستیوال دبی سعی کنید تا کالا‌هایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم را در لیست خرید خود قرار دهید.

  • انواع پوشاک و کیف و کفش برند‌های معتبر

 اغلب گردشگران، به‌خصوص ایرانیان، برای خرید انواع پوشاک و کیف و کفش از برند‌های معتبر، در فستیوال خرید دبی شرکت می‌کنند؛ چرا‌که در این رویداد، تقریباً تمام برند‌های بنام و مطرح جهان که در‌خصوص تولید پوشاک فعالیت دارند، شرکت داشته و محصولات خود را با قیمت‌هایی بی‌نظیر عرضه می‌کنند. 

  • لوازم الکترونیکی 

فستیوال خرید دبی از جمله بهترین فرصت‌ها برای خرید انواع کالای دیجیتال و لوازم الکترونیک است؛ چرا‌که این نوع کالا‌ها نیز جزء تجهیزاتی هستند که تخفیف‌های خوبی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. جالب است بدانید که بسیاری از کمپانی‌های فعال در این عرصه، محصولات جدید خود را در این جشنواره رونمایی می‌کنند تا شرکت‌کنندگان بی‌شماری که از سراسر دنیا در این فستیوال شرکت کرده‌اند، امکان تست، بررسی و خرید محصولات جدید آن‌ها را داشته باشند. 

  • انواع جواهرات 

اگر حسابی پولتان از پارو بالا می‌رود و اهل خرید جواهرات از برند‌های معتبر هستید، توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌وجه فستیوال خرید دبی 2021 را از دست ندهید؛ چرا‌که با خرید این نوع کالا با تخفیف، سود بسیار قابل‌توجهی نصیب شما می‌شود.

  • محصولات چرمی 

اگر به‌دنبال خریدی ارزان، اقتصادی و پر‌سود در فستیوال خرید دبی هستید، محصولات چرمی نیز می‌توانند گزینه‌ خوبی برای خرید باشند. جالب است بدانید که این رده محصولات در این رویداد بسیار پر‌طرفدارند؛ زیرا معمولاً برند‌های فعال در این زمینه، بهترین محصولات خود را با نازلترین قیمت‌ها برای فروش در این جشنواره ارائه می‌کنند. 

  • لوازم آرایشی و عطر و ادکلن

اغلب خانم‌ها عاشق خرید لوازم آرایش و عطر و ادکلن هستند؛ اما معمولاً برای خرید این نوع کالا‌ها، با قیمت‌هایی بسیار زیاد رو‌به‌رو می‌شوند. در نتیجه فستیوال خرید دبی، فرصتی عالی برای خرید انواع لوازم آرایش و عطر و ادکلن را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد؛‌ چرا‌که اغلب کمپانی‌های بزرگ و معتبر فعال در این زمینه، در این رویداد بزرگ و مهم شرکت داشته و محصولات خود را با قیمت‌هایی ویژه برای خریداران عرضه می‌کنند. 

مکان برگزاری فستیوال خرید دبی

شاید تصور کنید که این جشنواره در مکانی خاص برگزار می‌شود؛‌ اما باید بگوییم که فستیوال خرید دبی متعلق به سراسر شهر دبی بوده و تمامی مراکز خرید، پاساژ‌ها و بازار‌های این شهر در آن شرکت دارند. از‌این‌رو اگر در بازه زمانی برگزاری این رویداد بزرگ به این دیار سفر کنید، به هر‌کجای آن که قدم بگذارید، آثاری از این فستیوال پر‌سر‌و‌صدا خود‌نمایی می‌کنند. 

نکته: برای آشنایی با مراکز خرید دبی و بازار‌های این شهر و انتخاب بهترین مقاصد برای خرید، «مراکز خرید دبی»‌ را مطالعه کنید تا راهنمای شما در این خصوص باشد.

نکات مهم برای شرکت در فستیوال خرید دبی

  • خرید اول وقت

اغلب مراکز خرید دبی معمولاً حدود ساعت ۱۰ صبح باز می‌شوند. این ساعت، بهترین زمان برای مراجعه به مراکز خرید، گشت‌و‌گذار در آن‌ها و خرید است؛ چرا‌که مراکز خرید دبی در ساعات ابتدایی شروع فعالیت خود خلوت‌تر بوده و فروشندگان نیز پر‌انرژی‌تر از دیگر ساعات روز، آماده راهنمایی شما برای خرید هستند.

  • تهیه لیست اولویت‌ها برای خرید

دیدن تخفیف‌های ویژه روی اجناس مختلف، بسیار وسوسه‌کننده است. این امر باعث می‌شود تا شما از همان ابتدا بودجه خرید خود را صرف کالاهایی کنید که به آن‌ها نیازی ندارید. در‌نهایت نیز بودجه‌ای برای خرید کالاهایی که از ابتدا قصد خرید آن‌ها را داشتید، باقی نخواهد ماند. در‌نتیجه بهتر است پیش از گشت‌و‌گذار در مراکز خرید دبی، لیستی از نیاز‌ها و اولویت‌های خود تهیه کرده و بر‌اساس آن خرید کنید. این کار سبب می‌شود تا گشت‌و‌گذاری هدفمند داشته و خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید. 

  • بازدید از همه مراکز

سعی کنید به‌هنگام شرکت در فستیوال خرید دبی، علاوه‌بر مراکز خرید معروف و بزرگ این شهر، به دیگر مراکز خرید آن نیز سری بزنید. گفتنی است که مراکز خرید کمتر شناخته‌شده دبی و حتی فروشگاه‌ها و بوتیک‌های سطح شهر نیز اجناس با‌کیفیت و منحصر‌به‌فردی برای ارائه دارند و اغلب خلوت‌تر از مراکز خرید معروف دبی هستند. 

  • مقایسه قیمت ها قبل از خرید نهایی

در شهر مدرن و عظیم دبی، ده‌ها مرکز خرید و هزاران فروشگاه مختلف وجود دارند. میزان تخفیفی که این مراکز خرید و فروشگاه‌ها در فستیوال خرید دبی 2021 روی کالا‌های مختلف در‌نظر می‌گیرند نیز متفاوت است. در‌نتیجه عاقلانه‌ترین کار این است که برای خرید یک کالا، مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف را بگردید و قیمت‌های اعلام‌شده را باهم مقایسه کنید تا با پرداخت کمترین هزینه، خریدی مؤفق را تجربه کنید. 

  • خرید از مراکزی که بیشترین حراجی را دارند

با وجود اینکه اغلب مراکز خرید و فروشگاه‌های دبی در فستیوال خرید دبی شرکت دارند؛ اما برخی از آن‌ها تنها برای بخشی از کالاهای خود، که معمولاً کالاهای قدیمی، تک‌سایز و… هستن، تخفیف لحاظ می‌کنند. از‌این‌رو سعی کنید برای خرید در این رویداد، مراکز خرید و فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که علاوه‌بر داشتن اجناس متنوع و با‌کیفیت، اغلب کالاهایشان را آن‌ها با تخفیف‌های قابل‌توجهی عرضه می‌کنند. 

  • تخصیص چند روز برای شرکت در فستیوال خرید دبی

همان طور که گفتیم، فستیوال خرید دبی 2021 حدود ۵ هفته ادامه دارد. در نتیجه بهتر است برای شرکت در این فستیوال و خرید در آن، چند روزی را برای گشت‌و‌گذار در مجتمع‌های تجاری و بازار‌های این شهر اختصاص دهید. در این مدت حسابی بازار‌گردی کرده و از این فرصت استثنایی برای خرید بهترین استفاده را ببرید. 

  • شرکت در تفریحات مختلف کنار خرید

فستیوال خرید دبی رویدادی بزرگ در این شهر است که در آن، علاوه‌بر تخفیفات ویژه مراکز خرید و فروشگاه‌ها، برنامه‌های مهیج و سرگرم‌کننده دیگری نیز برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها، اوقات لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد. توصیه می‌کنیم اگر در زمان برگزاری این جشنواره، برای خرید به عروس امارات سفر کردید، در کنار خرید، در دیگر برنامه‌های این جشنواره نیز شرکت کرده، حسابی خوش‌گذرانی کنید و نهایت لذت را ببرید. 

در این مطلب با شما و دیگر همراهان همیشگی ره بال آسمان گشت‌وگذار در فستیوال خرید دبی 2021 را تجربه کردیم. اکنون وقت آن رسیده که با چمدانی خالی و کیفی پر پول به این فستیوال سفر کنید و با چمدانی پر و خاطره‌های زیبا برگردید. شما برای بازدید از کدام بخش فستیوال بیشتر هیجان دارید؟ حتماً نظر خود را برای ما در بخش کامنت‌ها بنویسید.

این رویداد پیش رو در روز چهارشنبه، ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ (Wed, Dec 15, 2021) آغاز شده و تا روز جمعه، ۸ بهمن سال ۱۴۰۰ (Sat, Jan 29, 2022) ادامه دارد.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید در این فستیوال، محصولاتی همچون انواع پوشاک و کیف و کفش برند‌های معتبر، لوازم الکترونیکی، انواع جواهرات، محصولات چرمی، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن را در نظر داشته باشید.

در فستیوال خرید دبی تقریباً تمام مراکز خرید و فروشگاه‌های این شهر شرکت دارند و به‌نوعی این جشنواره در سراسر شهر دبی بر‌قرار است.

در طول جشنواره خرید دبی برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده دیگری همچون قرعه‌کشی و ارائه جوایز ارزشمند به شرکت‌کنندگان فستیوال خرید دبی، آتش بازی و نمایش‌های خیابانی برگزار می‌شوند و علاوه‌بر آن‌ها شما می‌توانید در این فستیوال حسابی شکم‌گردی کرده و در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کنید.

اغلب مراکز خرید دبی معمولاً حدود ساعت ۱۰ صبح باز می‌شوند. این ساعت، بهترین زمان برای مراجعه به مراکز خرید، گشت‌و‌گذار در آن‌ها و خرید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.