باشگاه انقلاب تهران | مجهزترین مجموعه ورزشی در ایران

0

باشگاه انقلاب تهران یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی در تمام ایران محسوب می‌شود. اگر به ورزش در محیطی آرام و کار با تجهیزات پیشرفته علاقه‌مند هستید، باشگاه انقلاب برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. این باشگاه دارای بخش‌های متعددی است و شما می‌توانید با عضویت در این باشگاه، از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید. با ما در این مقاله نیز همراه باشید تا جزئیات باشگاه انقلاب تهران را بهتر بشناسید.

باشگاه انقلاب کجاست؟

باشگاه انقلاب در نزدیکی پارک ملت تهران و محدوده ولیعصر تا سئول در تهران قرار دارد. این مجموعه دارای ۴ درب ورودی است. درب جنوبی این مجموعه رو به بزرگراه نیایش، درب شمال در خیابان نمایشگاه بین‌المللی تهران، درب غربی در خیابان سئول و درب شرقی در کنار بوستان ملت باز می‌شود. پس شما می‌توانید از هر کدام این ۴ خیابان، به مجموعه انقلاب دسترسی پیدا کنید.

باشگاه انقلاب تهران را بهتر بشناسید

باشگاه‌های ورزشی متعددی در تمام ایران وجود دارند و مشغول به فعالیت هستند. از نظر دسته‌بندی، برخی باشگاه‌ها حرفه‌ای و برخی دیگر آماتور محسوب می‌شوند؛ اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه ورزشی در تمام ایران کدام باشگاه است؟ باشگاه انقلاب تهران مجهزترین، حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی در تمام ایران به شمار می‌آید. گفتنی است که مراحل ساخت این باشگاه، در دوران پهلوی دوم و سال 1337 انجام شده است و در آن زمان باشگاه را با نام «کلوپ شاهنشاهی» می‌شناختند. پس از انقلاب اسلامی، این باشگاه با همان کاربری، به نام باشگاه انقلاب تغییر نام پیدا کرد.

این باشگاه حدود یک‌میلیون متر مربع وسعت دارد و در یکی از خوش‌آب‌و‌هوا‌ترین مناطق استان تهران واقع شده است. مهندسان این پروژه، وسواس بسیاری در انتخاب مکان مناسب این باشگاه ورزشی از خود نشان دادند و هنوز پس از گذشت حدود نیم قرن، موقعیتی بهتری برای احداث این باشگاه وجود ندارد. نزدیکی به مناطق کوهستانی و همچنین پارک بزرگ ملت، باعث شده تا در محوطه این باشگاه اکسیژن خالص وجود داشته باشد و ورزشکاران بتوانند به‌دور از هر گونه آلودگی، به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند.

نمایی از ساختمان آکادمی ملی المپیک

در زمان احداث این باشگاه، تمام مجموعه فقط 130 هکتار وسعت داشت و در آن فقط چند زمین تنیس، زمین گلف و همچنین پیست اسب‌سواری تعبیه شده بود. همان طور که از نام آن پیداست، تنها اعضای خاندان سلطنتی و کسانی که مجوز از این خاندان را دریافت می‌کردند، قادر به استفاده از امکانات کلوپ بودند؛ اما در حال حاضر بیش از نیمی از وسعت این باشگاه به فضای سبز اختصاص داده شده و نیمی دیگر آن فضای مخصوص ورزشی است که به دو بخش روباز و سرپوشیده تقسیم می‌شود. لازم‌به‌ذکر است که ساختمان آکادمی ملی المپیک و همچنین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران نیز در همین مجموعه واقع شده است.

با بخش‌های مختلف باشگاه انقلاب تهران بیشتر آشنا شوید

تقریباً می‌توان گفت که تمام ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی قادر به استفاده از این باشگاه ورزشی هستند. در این باشگاه بخش‌های متعددی همانند زمین گلف، جاده تندرستی، استخر چهار فصل آقایان و بانوان و امکانات تمرینی رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد و جزو جاهای تفریحی تهران است. به همین خاطر در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را به صورت کامل با بخش‌های متعدد باشگاه انقلاب آشنا کنیم.

  • زمین گلف باشگاه انقلاب

نمایی از زمین گلف باشگاه انقلاب

گلف یکی از رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود که طرفداران محدودی دارد. به همین خاطر امکانات ورزشی متنوعی برای این عزیزان تعبیه نمی‌شود؛ اما خوشبختانه در مجموعه انقلاب، زمین گلف بسیار مجهزی وجود دارد و به همین خاطر این بخش از مجموعه، یکی از پر‌طرفدارترین بخش‌های باشگاه محسوب می‌شود. زمین گلف انقلاب که در ضلع غربی باشگاه واقع شده است، 62‌هکتار وسعت دارد و تنها زمین چمن استاندارد گلف در تمام ایران محسوب می‌شود. این زمین در سال 1341 ایجاد شد؛ اما پس از سال 1372، مساحت آن را به 44هکتار تغییر دادند و در حال حاضر 13 میدان و یک زمین رنج دارد.

هزینه بلیت گلف باشگاه انقلاب

هزینه بلیت انفرادی بدون حق عضویت: ۳,۸۱۲,۰۰۰ تومان
هزینه بلیت گلف برای اعضای ایرانی نفری: ۶۳,۵۰۰ تومان
هزینه بلیت گلف برای اعضای خارجی نفری: ۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • جاده تندرستی باشگاه انقلاب

نمایی ازکفپوش های جاده تندرستی باشگاه انقلاب

پیاده‌روی یکی محبوب‌ترین و ساده‌ترین ورزش‌ها محسوب می‌شود که برای سلامتی انسان نیز بسیار لازم است. یکی از مسائل مهمی که در پیاده‌روی وجود دارد، انتخاب مسیر مناسب است. در باشگاه انقلاب تهران بخشی با نام جاده تندرستی تعبیه شده است که حدود دو هزار و 590 متر طول دارد. این زمین دارای کفپوش مناسب پیاده‌روی است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت کیفیت مسیر، از پیاده‌روی و دویدن لذت ببرند.

همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین عامل برای چربی‌سوزی، وجود اکسیژن کافی در ورزش‌های هوازی همانند پیاده‌روی است. خوشبختانه در محدوده باشگاه انقلاب به دلیل موقعیت قرارگیری، خبری از آلودگی هوا نیست و می‌توانید از استنشاق اکسیژن خالص لذت ببرید. این جاده در مجاورت زمین گلف قرار دارد و حین پیاده‌روی با دیدن مناظر زمین گلف، انرژی کافی برای ورزش و تندرستی را به دست خواهید آورد. البته لازم به ذکر است که برای دویدن با سرعت زیاد، دوچرخه‌سواری، اسکیت و موتورسیکلت، استفاده از جاده تندرستی ممنوع است.

طول یک دور کاملدو‌هزار و 590متر
اختلاف سطحاختلاف سطح این مسیر فقط۴۰متر
بیشترین ارتفاع از سطح دریاهزار و 615متر
کمترین ارتفاع از به سطح دریاهزار و 575متر
شیب مسیرفقط بخشی از مسیر دارای شیب 40متری است که استفاده از این قسمت مسیر به سالمندان و بیماران قلبی توصیه نمی‌شود
طول بخش مسطح۶۲۰متر، استفاده از این بخش برای سالمندان و بیماران قلبی مناسب است
  • زمین تنیس باشگاه انقلاب

نمایی از زمین تنیس باشگاه انقلاب

شاید برای شما جالب باشد که نه‌تنها بزرگ‌ترین مجموعه تنیس در ایران، بلکه بزرگ‌ترین مجموعه تنیس در خاورمیانه به باشگاه انقلاب تعلق دارد. تنیس یک ورزش گروهی و نسبتاً لوکس است که شاید تعداد محدودی ورزشکار به‌صورت حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کنند. به همین خاطر متأسفانه در حق این ورزشکاران اجحاف می‌شود و تجهیزات لازم برای تمرینات آن‌ها را مهیا نمی‌کنند.

نمایی دیگر زمین تنیس باشگاه انقلاب

خوشبختانه در باشگاه انقلاب، هر آنچه یک ورزشکار حرفه‌ای برای تمرینات خود نیاز دارد، می‌توان یافت. زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب تهران در ضلع شمالی مجموعه و جنب ساختمان اداری واقع شده است. مساحت مجموع زمین‌های تنیس به حدود 8‌هزار و 280متر مربع می‌رسد. این مجموعه 7 استادیوم تنیس و 30 زمین تنیس روباز خاکی دارد. زمین‌های نابرده به شکل زنجیره‌ای به یکدیگر متصل هستند و این مسئله به‌نوبه خود بسیار منحصر‌به‌فرد است.

سایر استادیوم‌های جهان به این شکل طراحی می‌شود که یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارند؛ اما استادیوم‌های این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با ایستادن در کوریدورهای آن، ۴مسابقه را می‌توان به‌صورت هم‌زمان تماشا کرد. البته لازم‌به‌ذکر است که این زمین‌ها با یک تونل به استادیوم مرکزی متصل می‌شوند.

  • استخر‌های باشگاه انقلاب

اگر حتی یک بار از باشگاه انقلاب تهران دیدن کرده باشید، قطعاً می‌دانید که این مجموعه دارای چندین استخر متعدد است. در این بخش قصد داریم تا شما را با استخر‌های متعدد این باشگاه بیشتر آشنا کنیم.

استخر آفتاب | استخر بانوان و آقایان

مجموعه بین‌المللی آفتاب، اولین باشگاه آبی در ایران محسوب می‌شود که دارای استخر‌های مجزا برای آب‌درمانی و همچنین تجهیزات مخصوص ورزش‌های آبی است. این مجموعه در سال‌1395، در زمینی به مساحت حدود یک‌هکتار با زیربنایی حدود 8‌هزار مترمربع احداث شد و یک پروژه بسیار جاه‌طلبانه محسوب می‌شود. این مجموعه دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است. قسمت سرپوشیده حدود 4‌هزار متر مربع وسعت دارد و یک استخر قهرمانی 33‌متری، استخر کودک، استخر مخصوص آب‌درمانی و همچنین استخر ورزشی‌های آبی را شامل می‌شود. بخش روباز نیز دارای مساحت 3هزار مترمربعی است که یک استخر 4 فصل، حوضچه آب سرد، سونای خشک و بخار و همچنین یک جکوزی 15نفره را شامل می‌شود. در مجموعه بین‌المللی آفتاب، بخشی مجهز برای بدنسازی، ماساژ و سالن مخصوص ورزشی‌های هوازی نیز به چشم می‌خورد. همچنین در حین لذت‌بردن از ورزش‌های آبی، می‌توانید سری به بخش رستوران و کافی‌شاپ آن نیز بزنید.

اطلاعات بازدید از مجموعه آفتاب
سانس بانوان: روزهای زوج از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب | جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر
سانس آقایان: روزهای فرد از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب | جمعه‌ها از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۱ شب

استخر سرپوشیده و روباز | مخصوص بانوان

استخر روباز

متأسفانه در بخش‌های مختلف دنیا، حق بانوان پایمال می‌شود و همواره به حقوق آقایان بهای بیشتری می‌دهند؛ اما خوشبختانه در مجموعه ورزشی انقلاب، خبری از پایمال‌شدن حق بانوان نیست. در  سال 1390، استخرهای سرپوشیده و حتی روباز مخصوص بانوان در این باشگاه افتتاح شد. این مجموعه شامل استخر سریز تعادلی، بار شناگر، سالن رختکن، جکوزی با دو دمای متفاوت، سالن بدنسازی، حمام ترکی سنتی، حمام سنتی ایرانی و هشتی، سالن ماساژ با اتاق‌های مجزا، سونا خشک، سونا بخار، استخر روباز 4 فصل و همچنین فضایی سبز به مساحت 7هزار متر مربع است. بانوان می‌توانند در این مجموعه با خیال آسوده همانند آقایان از تمام امکانات استخر بهره‌مند شوند.

ساعت کاری استخر بانوان: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱:۳۰ بعدازظهر و ۲ بعدازظهر تا۵:۳۰ عصر

استخر چهار فصل | مخصوص آقایان

نمایی از استخر چهار فصل

بسیاری از زوج‌های ورزشکار در ایران حضور دارند که می‌خواهند به صورت هم‌زمان از استخر روباز استفاده کنند؛ اما تمام استخرهای تهران و ایران، دارای سانس‌های مجزا هستند؛ اما در باشگاه انقلاب تهران ۲ استخر روباز و چهار فصل کاملاً مجزا برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد که از نظر زمانی با یکدیگر یکسان هستند. از این رو زوج‌ها می‌توانند به‌صورت هم‌زمان به باشگاه بیایند و هر دو از استخر روباز لذت ببرند. در بخش استخر مخصوص آقایان، قسمت‌هایی همانند مرکز ماساژ، مرکز سلامت، بدنسازی، فروشگاه‌های ورزشی، کراس‌فیت، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، زمین والیبال ساحلی، زمین بسکتبال، سالن ورزشی‌های گروهی، رستوران و همچنین بوفه وجود دارد.

شماره تماس02126216378
ساعت کاریاز ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • بولینگ باشگاه انقلاب

بولینگ یک ورزش بسیار مفرح و جذاب است که بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج دارد. در برخی مراکز تفریحی ورزشی، به جهت سرگرمی، شاهد حضور سالن‌های کوچک بولینگ هستیم؛ اما سالن بولینگ باشگاه انقلاب تهران در میان باشگاه های بولینگ تهران یک سالن کاملاً مجهز به حساب می‌آید و دارای 24 خط بولینگ است. در این سالن از خطوط خودکار همراه با سیستم امتیازدهی اتوماتیک استفاده شده است. تمامی خطوط مجهز به مکانیزم توپ‌برگردان خودکار هستند و حدود 11 ثانیه زمان رفت‌وبرگشت هر توپ طول می‌کشد، به این ترتیب هر 12 ثانیه زمان تنظیم مجدد برای پرتاب بعدی سر می‌رسد.

جالب است بدانید که سالن بولینگ انقلاب از نوع سالن‌های بادی ساخت کشور ایتالیا است و ظاهری کاملاً مدرن و امروزی دارد. بخشی از این باشگاه به فروشگاه مخصوص لوازم و تجهیزات انفرادی اختصاص داده شده است و اگر تازه وارد این رشته ورزشی شده‌اید و به تجهیزات باکیفیت بولینگ احتیاج دارید، همه مایحتاج خود را می‌توانید از این فروشگاه‌‌ها تهیه کنید.

شماره تماس02126216378
ساعت کاریاز ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • سالن مخصوص بانوان

علاوه بر استخر چهار فصل مخصوص بانوان، در بخش دیگری از باشگاه انقلاب تهران شاهد سالن مخصوص بانوان نیز هستیم. این سالن ۲هزار و 500 متر مربع فضای داخلی و 700 متر فضای باز دارد و ۳ سالن ایروبیک، سالن بدنسازی و سالن بهداشتی را شامل می‌شود. در بخش‌های دیگر سالن مخصوص بانوان، اتاق ماساژ، درمان‌های مو، آب‌درمانی، درمان پوست و مشاوره رایگان به چشم می‌خورد. با این توضیح بانوان عزیز می‌توانند برای سلامت خود و حفظ زیبایی پوستشان، از این سالن استفاده کنند. از طرف دیگر بسیاری از بانوان مسئولیت مراقبت از فرزندان خود را نیز به عهده دارند، از این رو بخشی از سالن مخصوص بانوان به فضای بازی و سرگرمی مناسب کودکان 2 تا 12 سال اختصاص داده شده است. حتی کلاس‌هایی مخصوص کودکان همانند ژیمناستیک و نقاشی نیز در این بخش برگزار می‌شود.

شماره تماس02126216390
ساعت کاریشنبه تا چهارشنبه: ۷ صبح تا ۹:۳۰ شب | پنجشنبه‌ها: ۷ صبح تا ۶ عصر | جمعه‌ها ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر
  • زمین فوتبال باشگاه انقلاب

فوتبال را بی‌شک می‌توان پرطرفدارترین ورزش در تمام دنیا دانست. اصلاً مگر می‌شود در چنین مجموعه ورزشی بزرگی خبری از زمین فوتبال نباشد؟ در باشگاه انقلاب، زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی تعبیه شده است که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

زمین فوتبال چمن مصنوعی

نمایی از زمین فوتبال چمن مصنوعی

باشگاه انقلاب مجموعاً دو زمین چمن مصنوعی کوچک و بزرگ دارد. زمین بزرگ سایز استاندارد است و زمین کوچک برای تمرین نوجوانان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. هر دوی این زمین‌ها دارای امکاناتی خدماتی و رفاهی همانند سرویس بهداشتی، دوش آبگرم، رختکن و همچنین پرژکتور برای روشنایی زمین در طول شب هستند. همچنین لازم به ذکر است که کودکان بیشتر از ۵ سال می‌توانند در کلاس‌های آموزش فوتبال شرکت کنند.

ساعت کار: از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب | هر سانس دو ساعته است.

زمین فوتبال چمن طبیعی

نمایی از زمین فوتبال چمن طبیعی انقلاب

قطعاً دویدن روی چمن طبیعی حس بهتری دارد. حتی اگر بخواهید کسی را تکل کنید یا اینکه زمین بخورید، قطعاً چمن طبیعی آسیب کمتری به شما وارد می‌کند. از این رو بازی روی چمن طبیعی طرفداران بیشتری دارد. در بخش جنوبی مجموعه و دقیقاً در کنار استخر سرپوشیده آقایان، یک زمین فوتبال چمن طبیعی با ابعاد 120 در 85 متر به چشم می‌خورد. این زمین پس از انقلاب و در سال 1365 به وجود آمده است و امکانات کاملی از ‌جمله سرویس بهداشتی، پیست دو میدانی و  رختکن را دارد. در این بخش نیز انواع کلاس‌های آموزش فوتبال در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

ساعت کار: از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب | هر سانس دو ساعته است.
  • مینی گلف انقلاب

نمایی از مینی گلف انقلاب

مینی گلف نوعی بازی گلف در ابعاد کوچک است. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید و هنوز مهارت لازم را ندارید، می‌توانید با مینی گلف آغاز کنید. مینی گلف حتی برای کودکان نیز بازی مفرح محسوب می‌شود و آن‌ها را به‌تدریج با این رشته ورزشی آشنا می‌کند. زمین مینی گلف انقلاب مساحتی بالغ بر ۲هزار مترمربع دارد و 18 زمین بازی را شامل می‌شود. در این زمین‌ها به جای چمن، از موکت استفاده می‌شود و در طراحی آن از انواع درختان زینتی استفاده کرده‌اند. در این بخش می‌توانید از امکاناتی همچون رستوران و کافی‌شاپ نیز بهره‌مند شوید.

  • بیلیارد انقلاب

نمایی از بیلیارد

بیلیارد یکی از رشته‌های ورزشی بسیار محبوب در سطح جهانی است که جوانان به آن علاقه بسیاری دارند. انواع مختلفی از بازی بیلیارد وجود دارد که اسنکور و ایت بال بیش از همه طرفدار دارند. در بخش جنوب غربی مجموعه ورزشی انقلاب، باشگاه بیلیارد تعبیه شده است. در این باشگاه مجموعاً 12 میز ایت بال و 8 میز اسنوکر قرار دارد. نکته جالب توجه درباره باشگاه بیلیارد انقلاب، وجود بخش مخصوص بانوان است. در بخش بانوان چهار عدد میز ایت بال و اسنوکر تعبیه شده است تا بانوان عزیز نیز بتوانند بدون مزاحمت از این بازی مفرح لذت ببرند.

  • سالن اسکواش مخصوص آقایان

نمایی ازسالن اسکواش مخصوص آقایان

از نظر سختی، اسکواش یکی از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی در تمام دنیا محسوب می‌شود. جالب است بدانید که باشگاه اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب در سال 1373، زمانی که هنوز این ورزش شناخته شده نبود تأسیس شد. سالن اسکواش در بخش شمالی باشگاه انقلاب و کنار زمین چمن مصنوعی فوتبال واقع شده است. سالن اسکواش مجموعه یک و نیم طبقه دارد و در مساحتی بالغ بر 600 متر مربع واقع شده است. در طبقه همکف، ۵سالن اسکواش به چشم می‌خورد. حدود ۴ ردیف گردان تماشاچی، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ و بوفه جزء امکاناتی هستند که در این طبقه تعبیه شده‌اند.

سالن اسکواش مخصوص بانوان

نمایی از سالن اسکواش مخصوص خانمها

سالن اسکواش بانوان در سالن بدنسازی واقع شده است و ۳ سالن اسکواش همراه با رختکن و دوش آبگرم دارد.

شماره تماس: ۲۶۲۱۶۳۴۵، ۲۶۲۱۶۳۴۶، ۲۶۲۱۶۳۴۷
  • سالن ورزش‌های رزمی انقلاب

نمایی از سالن ورزش‌های رزمی انقلاب

در طبقه بالای سالن اسکواش، سالن ورزش‌های رزمی انقلاب را می‌توانید بیابید. در این سالن انواع رشته‌های ورزشی همچون کاراته، کیک‌بوکسینگ، دفاع‌شخصی و ژیمناستیک تدریس می‌شود. این سالن دارای سانس بانوان و آقایان است و در رده‌های مختلف تدریس را انجام می‌دهند.

شماره تماس: ۲۲۰۲۵۸۵۸
  • سالن اسکیت باشگاه انقلاب

اسکیت یکی از تفریحات بسیار جذاب برای کودکان و نوجوان محسوب می‌شود. البته ناگفته نماند بسیاری از بزرگسالان نیز در این رشته جذاب فعالیت دارند و اوج هیجان را تجربه می‌کنند. جالب است بدانید که آکادمی اسکیت باشگاه انقلاب تهران اولین سالن سرپوشیده اسکیت در ایران است که کفپوش مخصوص اسکیت یا همان Stilmat دارد. این آکادمی در ضلع جنوبی مجموعه و نبش خیابان اصلی واقع شده است و از سال 1381 فعالیت می‌کند. در این آکادمی می‌توانید از پیست اسکیت رو باز با ۵ رمپ استاندارد، اسکیت هاکی، سالن اسکیت‌بوردینگ و اسکیت سرعتی و نمایشی استفاده کنید. در این آکادمی فروشگاه لوازم ورزشی مرتبط با اسکیت نیز تعبیه شده است تا بتوانید وسایل اصل و مناسب را تهیه کنید.

شماره تماس02126216366
ساعت کاریاز ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • سالن تیراندازی

نمایی ازسالن تیراندازی

تیراندازی یکی از رشته‌های جذاب ورزشی است. در این رشته ورزشی شما باید هماهنگی بی‌نظیری از چشم و دست داشته باشید. در ضلع شمالی باشگاه انقلاب تهران و مجاور باشگاه بانوان، باشگاه تیراندازی تیگرا به چشم می‌خورد. در این باشگاه مجموعاً 9 لاین تیراندازی، اهداف ثابت و رستگاه فالینگ تارگت تعبیه شده است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند در یکی از رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی فعالیت خود را آغاز کنند. باشگاه تیگرا در ۲ سانس مخصوص بانوان و آقایان فعالیت می‌کند و استفاده از این باشگاه برای کودکان بالای شش سال مجاز است.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
  • سالن یادگار باشگاه انقلاب

سالن یادگار، یک سالن چندمنظوره است که در ضلع شمال شرقی باشگاه انقلاب به چشم می‌خورد. این سالن دارای 60 متر طول و 40 متر عرض است و در طبقه همکف واقع شده است. امکان استفاده از این سالن در رشته‌های متعدد ورزشی همانند بسکتبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تیر و کمان و غیره وجود دارد.

  • سالن خانوادگی باشگاه انقلاب

نمایی از سالن خانوادگی باشگاه انقلاب

سالن خانوادگی باشگاه انقلاب محیطی عالی برای تجربه ورزش به همراه اعضای خانواده است. این مجموعه به‌صورت کلی ۴ سالن در ابعاد 14 در 38 متر دارد و می‌توان از آن‌ها در رشته‌های متعدد ورزشی استفاده کرد. سالن خانوادگی در بخش شمالی باشگاه و در نزدیکی زمین چمن مصنوعی فوتبال واقع شده است.

  • بخش صخره نوردی باشگاه انقلاب

نمایی از صخره نوردی باشگاه انقلاب

صخره‌نوردی رشته ورزشی بسیار قدرتی و دشوار است. متأسفانه زمین‌های کمی برای تمرین در این رشته ورزشی وجود دارد. به همین خاطر در باشگاه انقلاب، باشگاه وی راک تأسیس شده و سلاک لاینی کاملاً تخصصی دارد. در این مجموعه مربیان بسیار خبره، مسئولیت آموزش هنرجویان را به عهده می‌گیرند.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۰ شب | پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

  • مجموعه پدل

نمایی از مجموعه پدل

پدل یک بازی شاد و هیجانی است که به‌عنوان ورزش قرن 21 آن را می‌شناسند. پدل ترکیبی از ورزش‌های تنیس و اسکواش به‌حساب می‌آید و فعالیت بدنی بسیاری دارد. اگر به این رشته ورزشی جدید علاقه‌مند هستید، می‌توانید از مجموعه پدل باشگاه انقلاب تهران استفاده کنید. در ضمن این مجموعه شامل امکانات رفاهی همانند کافه، رستوران، فروشگاه لوازم ورزشی، سالن رزمی و همچنین سالن بدنسازی است.

شماره تماس مجموعه پدل: ۲۲۶۶۴۶۰۳

ماهی‌گیری در باشگاه انقلاب

شاید کمی عجیب باشد؛ اما حتی بخشی برای ماهی‌گیری نیز در باشگاه انقلاب تهران تعبیه شده است. اگر به این تفریح جالب علاقه‌مند هستید، می‌توانید در استخری با عمق حدود ۵ متر و ابعاد 20 در 40 متر و مساحت ۲هزار متر که گنجایش ۶‌‎هزار قطعه ماهی قزل‌آلا و کپور را دارد، مشغول ماهی‌گیری شوید. نکته جالب توجه این است که پس از صید ماهی، می‌توانید از بوفه‌های اطراف بخواهید تا ماهی را برایتان به‌صورت دلخواه سرخ کنند و همانجا آن را میل کنید!

سایر رشته‌های ورزشی

علاوه بر رشته‌های ورزشی ذکر شده، شما می‌توانید در فعالیت‌های دیگر ورزشی نیز مشارکت داشته باشید:

  • تیروکمان: سالن خانوادگی و سالن یادگار امام؛

نمایی ازتیروکمان باشگاه انقلاب

  • والیبال: سالن 3، سالن خانوادگی، سالن ۱۱، سالن سی نگین، سالن یادگار امام؛

نمایی از والیبال باشگاه انقلاب

  • پینگ پنگ : آکادمی اسکیت؛

  • بسکتبال: سالن شماره 3 و سالن خانوادگی، سالن 30 نگین؛
  • فوتسال: سالن 3، سالن‌های خانوادگی و سالن چندمنظوره؛
  • بدمینتون: سالن خانوادگی و سالن یادگار امام.

امکانات باشگاه انقلاب

  • فودکورت: دو طبقه فودکورت با تنوع بسیار؛
  • کارزین: فضای سبز زیبا برای استراحت؛
  • خانه کودک: بخش نگهداری از کودکان؛
  • سالن همایش و سینمای راگادید: سینمای اختصاصی باشگاه؛
  • دهکده سبز باشگاه انقلاب: فضای فرهنگی‌هنری باشگاه انقلاب.

عضویت در باشگاه انقلاب

عضویت در باشگاه انقلاب تهران به‌صورت کاملاً اینترنتی امکان‌پذیر است. با مراجعه به این لینک می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت کامل انجام دهید. در ادامه نرخ حق عضویت را به شما معرفی خواهیم کرد:

نرخ حق عضویت سالانه به ازای هر نفر۹۸۵,۰۰۰ تومان
نرخ حق عضویت افراد بیشتر از ۶۵ سال۶۸۹,۵۰۰ تومان
نرخ حق عضویت خانواده درجه یک شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران (با معرفی نامه رسمی بنیاد)۳۹۴,۰۰۰ تومان
نرخ صدور کارت عضویت۲۰ هزار تومان
هزینه ورودی افراد غیر عضو۱۸,۷۰۰ تومان

شرایط عضویت در باشگاه انقلاب

با در دست داشتن کارت عضویت، فقط می‌توانید به‌صورت رایگان از جاده تندرستی استفاده کنید. برای استفاده از بخش‌های مختلف باشگاه انقلاب، باید نرخ آن را بپردازید. البته لازم‌به‌ذکر است که نرخ استفاده از آیتم‌های مختلف باشگاه برای اعضا به‌مراتب کمتر از افراد عادی است. جالب است بدانید که کارت عضویت باشگاه حتی به‌منزله استفاده رایگان از پارکینگ مجموعه هم نیست. شما باید برای استفاده از پارکینگ، از طریق وبسایت مجموعه، بلیت پارکینگ را تهیه می‌کنید و پیش از مراجعه به پارکینگ باید آن را شارژ کنید. در عین حال برای دریافت کارت پارکینگ، داشتن کارت عضویت اجباری است. فراموش نکنید که حیوانات خانگی تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به باشگاه را ندارند و این هیچ ارتباطی با در دست داشتن کارت عضویت ندارد.

دسترسی به باشگاه انقلاب تهران

  • دسترسی با وسیله نقلیه شخصی به باشگاه انقلاب

بهترین مسیر دسترسی به باشگاه انقلاب، از طریق خیابان ولیعصر است. ولیعصر شمال را تا پارک ملت ادامه دهید. پس از پارک ملت، به تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهید رسید. وارد این بلوار شوید و از اولین خروجی به سمت راست بپیچید. این مسیر شما را به سمت ورودی غربی باشگاه هدایت می‌کند.

تصویر ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی دوبی

  • دسترسی با وسیله نقلیه عمومی به باشگاه انقلاب

در خیابان ولیعصر امکان استفاده از خط اتوبوس تندرو یا همان بی آر تی میدان راه آهن – میدان تجریش وجود دارد. این خط اتوبوس دقیقاً رو‌به‌روی خیابان نیایش ایستگاه دارد. فقط کافی است در این ایستگاه از اتوبوس پیاده شوید و به سمت پارک ملت حرکت کنید. بعد از حدود 10 دقیقه پیاده‌روی در پارک ملت، به ورودی‌های باشگاه انقلاب خواهید رسید.

خب دوستان عزیز و همراهان گرامی ره بال آسمان، به‌صورت کامل با باشگاه انقلاب تهران آشنا شدید. به نظر شما چه آیتم‌هایی هنوز در این باشگاه تعبیه نشده‌اند؟ آیا دوست دارید که تغییراتی در این باشگاه ایجاد شود؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

باشگاه انقلاب در خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه نیایش (هاشمی رفسنجانی) قرار دارد.

هزینه سالانه افراد معمولی 985 هزار تومان در هر سال است.

همه افراد در صورت پرداخت هزینه سالانه، می‌توانند در باشگاه عضو شوند.

افراد عضو می‌توانند به‌صورت رایگان از جاده تندرستی استفاده کنند و هزینه کمتری را برای آیتم‌های مختلف بپردازند.

بله، باید مبلغ 18 هزار تومان به ازای ورودی بپردازید.

باشگاه انقلاب مجموعا چهار ورودی دارد. یکی در بخش جنوبی و در بزرگراه نیایش، دیگری در بخش شرقی و کنار بوستان ملت، درب غربی در خیابان سئول و درب شمالی در خیابان نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار دارد.

بهترین مسیر دسترسی از طریق خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش است. همچنین اتوبوس تندرو خط راه آهن – تجریش، رو به روی نیایش توقف دارد و می‌توانید از آنجا خودتان را به ورودی شرقی مجموعه برسانید.

بله، این مجموعه فرهنگی ورزشی دارای پارکینگ غیر رایگان است. برای استفاده از پارکینگ، ابتدا باید کارت پارکینگ دریافت کنید و آن را همانند کارت مترو شارژ نمایید. با هر بار استفاده از پارکینگ، مبلغ شارژ شما کاسته می‌شود.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.