رستوران های همدان | جایی که باب سلیقه همه غذا دارد

2

غذاخوردن یکی از بهترین قسمت‌های سفر است. در سفر تجربه‌های جدیدی از غذا به دست می‌آورید. غذایی را برای اولین‌بار امتحان می‌کنید یا همان غذای همیشگی را با مزه جدید میل می‌کنید. انگار بعضی افراد به دنیا آمده‌اند تا به غذاها مزه بدهند یا با شکل‌وشمایل غذاها بازی کنند. در استان همدان از این جور افراد زیاد پیدا می‌شود. سرآشپزهای همدانی می‌دانند چطور غذا بپزند که با دل شما بازی کند؛ البته رستوران‌رفتن فقط کار مسافران نیست. ممکن است شما همدانی باشید و دنبال رستورانی باب میلتان بگردید. در هر صورت به سایت خوبی سر زده‌اید. همراه با ره بال آسمان باشید تا با رستوران های همدان آشنا شوید.

بهترین رستوران های همدان

دیزی‌سرای آریاییان

دیزی‌سرای آریاییان رستوران های سنتی همدان

شهر همدان رستوران‌های خاص کم ندارد. دیزی سرای آریاییان یکی از همین رستوران‌های خاص است. در این رستوران فقط دیزی سرو می‌شود. فکرش را هم نکنید که این رستوران کسل‌کننده باشد. این رستوران با بهترین گوشت، دیزی می‌پزد. سبزیجات و دوغ هم دیزی را همراهی می‌کنند. برای دسترسی به انواع ترشی، ماست، ادویه‌ها و دیگر مختلفات باید به سلف‌سرویس مراجعه کنید. در این رستوران همه‌چیز شکل جدیدی دارد؛ خصوصاً فضای رستوران. میزها و ظروف سنتی رستوران جذاب است و چشم‌ها را خیره می‌کند. آریاییان یکی از معدود رستوران های همدان است که بعد از غذا به شما چای و نبات می‌دهد تا چربی دیزی را بشوید و ببرد. دیزی‌خورها حتماً به رستوران های سنتی همدان خصوصاً این رستوران آریایی سری بزنند.

آدرس: استان همدان، شهر همدان، خیابان بوعلی جنوبی

رستوران دلتا

رستوران دلتا از کافه رستوران های همدان

محیطی که برای غذاخوردن انتخاب می‌کنیم بسیار مهم است. صمیمی‌ترین چیدمان در میان رستوران های همدان را رستوران دلتا دارد. این رستوران سعی کرده محیطی آرام برای مشتریان خود فراهم کند. در این رستوران غذاهای ایرانی و غذاهای محلی سرو می‌شود. کباب کوبیده این رستوران و کباب ثریایی آن در کل شهر همدان شهرت دارند. شاید برایتان سؤال شود کباب ثریایی دیگر چیست؟ ثریایی کباب برگی است که با فلفل دلمه و سبزیجات مخصوص دلتا مزه‌دار شده است. دلتا یکی از رستوران های سنتی همدان است. در دلتا به شما حق انتخاب داده شده تا انتخاب کنید غذایتان را پشت میز میل می‌کنید یا روی تخت‌های سنتی. دیگر مزیت دلتا اقتصادی‌بودن آن است. قیمت‌ غذاهای این رستوران معقول انتخاب شده‌اند؛ پس با خیال راحت انتخاب کنید.

آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، روبه‌روی خیابان سعدیه

رستوران کاکتوس

رستوران کاکتوس از کافه رستوران های همدان

ممکن است با خواندن نام رستوران کاکتوس، محیطی خشن را تصور کنید؛ اما این تصور اشتباه است. کاکتوس یکی از مشهورترین رستوران‌های همدان است؛ اگر قصد تهیه لیست بهترین رستوران‌ های همدان را دارید قبل از خرید بلیط هواپیما همدان آن را تهیه کنید و نام رستوران کاکتوس را در آن بنویسید. در این رستوران انواع غذای ایرانی سرو می‌شود. گردشگران بیشترین امتیاز را به چلومرغ این رستوران داده‌اند. سلیقه آشپز رستوران این است که غذا باید چرب‌وچیل باشد تا خوشمزه شوند. ممکن است شما با آشپز هم‌عقیده نباشید و غذاهای چرب دلتان را بزند؛ پس حین سفارش غذا این گزینه را ذکر کنید؛ همین اندازه راحت و صمیمی.

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی

رستوران ایتالیایی دلژین

رستوران ایتالیایی دلژین از رستوران های همدان

استیک و پیتزا چند سالی است در ایران به شهرت رسیده‌اند. شما می‌توانید این محبوبیت را در همه شهرهای ایران مشاهده کنید. در میان رستوران های همدان رستوران دلژین نماد این محبوبیت است. این رستوران ایتالیایی است. کیفیت غذا این رستوران خوب است به همین علت توانسته نام خود را در میان رستوران‌های مشهور همدان جا کند. فاکتور بعدی دلژین که گردشگران را به خود جذب کرده، سرویس‌دهی قوی آن است. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به خیلی از شهرهای شهر بیشتر است؛ اما در مقایسه با کیفیت غذایی که دریافت می‌کنید، معقول است.

آدرس: همدان، سیزده خانه، پایین‌تر از هتل بوعلی، روبه‌روی بانک تجارت

رستوران داریوش گنج نامه

رستوران داریوش گنج نامه از رستوران های سنتی همدان

گنج‌ نامه همدان مجموعه‌ تاریخی گردشگری بزرگی است که قسمت‌های زیادی دارد. این مجموعه یکی از جاهای دیدنی همدان است که شهرت بسیاری دارد. رستوران داریوش یکی از قسمت‌های این مجموعه است. مجموعه گنج نامه چند رستوران دارد که مشهورترین آن داریوش است. می‌توانیم در لیست رستوران های همدان، لقب لوکس را در کنار نام داریوش قرار دهیم. معماری این رستوران مدرن و لوکس است. داریوش در طقه سوم ساختمان قرار گرفته است. این فاصله چشم‌انداز خوبی به رستوران داده است. در روزهای تعطیل برنامه رستوران متفاوت می‌شود. مراسم‌های خاص و موسیقی زنده در روزهای تعطیل به برنامه رستوران اضافه می‌شود.

آدرس: همدان، جاده عباس‌آباد، مجموعه گنج‌ نامه

باغ رستوران نعل اشکنه

باغ رستوران نعل اشکنه از رستوران های همدان

نعل اشکنه نام رستورانی در طبیعت زیبای همدان است. بیایید قبل از معرفی رستوران، نام آن را معرفی کنیم. جاده‌ای که رستوران در آن قرار دارد منتهی به دریاچه عباس‌آباد است. در گذشته این مسیر سنگلاخی بوده است. اسب‌های بی‌نوا هنگام عبور از این جاده نعل‌هایشان می‌شکسته است. به همین علت نام این منطقه نعل اشکنه گذاشته شد و مردم تا امروز همین نام را تکرار می‌کنند.

باغ رستوران نعل اشکنه از رستوران های همدان

در توصیف این رستوران فقط می‌توانیم بگوییم خارق‌العاده است. نعل اشکنه یکی از سفره خانه های همدان نیست؛ اما نسبتاً سنتی است. تخت‌های سنتی و میزهای امروزی در این رستوران وجود دارند. اطراف نعل اشکنه پر از درخت است. هر کجا که درخت باشد سرزندگی هست. اگر شانس با شما یار باشد و بتوانید میزی کنار پنجره انتخاب کنید، شبتان کامل می‌شود. این رستوران یکی از مشهورترین رستوران های همدان است. بهترین کباب‌های همدان در نعل اشکنه پخته می‌شود. برای پخت کباب‌ها مرغوب‌ترین گوشت انتخاب می‌شود تا نام نعل اشکنه در ذهن ماندگار شود. ناگفته نماند که قیمت‌های این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های شهر بیشتر است. به نظر ما نعل اشکنه ارزشش را دارد.

آدرس: همدان، بلوار کولاب، نرسیده به عباس‌آباد.

موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه

موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه از سفره خانه های همدان

این رستوران هم مانند داریوش قسمتی از یک مجموعه تاریخی گردشگری است. موزه حمام قلعه، یک موزه مردم شناسی در مجموعه موزه های همدان است که در سال 1387 افتتاح شد. مسئولان موزه برای راحتی گردشگران قسمتی از حمام قلعه را به رستوران تبدیل کردند. رستوران حمام قلعه در واقع یکی از سفره خانه های همدان است. در این رستوران غذاهای سنتی در ظروف سنتی برای مهمانان آماده می‌شوند. بازدید از این موزه و سفره‌خانه تجربه جالبی است.

آدرس: همدان خیابان شریعتی، کوچه مهر

رستوران ایتالیایی چوبین

رستوران ایتالیایی چوبین

چوبین دیگر رستوران ایتالیایی همدان است. برخلاف دلژین که در استیک مشهور است، چوبین پاستاهای خوبی می‌پزد. محیط رستوران برای گردشگران دوست‌داشتنی بوده و نظر آن‌ها را جلب کرده است. این گزینه آرام‌ترین محیط را در میان رستوران های همدان دارد. سرویس‌دهی رستوران هم قابل قبول است.

آدرس: همدان، بلوار اعتمادیه

رستوران ته چین

رستوران ته چین

اگر دلتان برای عطر و طعم برنج ایرانی تنگ‌ شده است، رستوران ته چین را انتخاب کنید. ته چین رستورانی است که انواع غذا را با بهترین مواد می‌پزد. این رستوران متنوع‌ترین منو را در میان رستوران‌ های همدان دارد. منوی رستوران برای هر سلیقه انتخابی دارد. غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، انواع کباب و انواع ته چین در این منو وجود دارند. در این رستوران سلف سرویس هم وجود دارد. بشقاب مخصوص رستوران بهترین انتخاب است. بشقاب شامل انواع کباب، ته‌چین و دورچین است. قیمت غذاها نسبت به کیفیت آن منصفانه است. پرسنل مودب و سرویس‌دهی خوب از دیگر مزیت‌های این رستوران است.

آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ از بنزین

رستوران میسان

رستوران میسان

رستوران میسان در یکی از معروف‌ترین قسمت‌های همدان یعنی تپه‌های عباس‌آباد واقع شده است. میسان یکی از شلوغ‌ترین رستوران های همدان است. اکثر افراد بعد از تفریح در طبیعت اطراف به میسان می‌آیند تا دلی از عزا دربیاورند. از این رستوران می‌توانید دریاچه و اطرافش و تمام شهر را ببینید و لذت ببرید. یکی از فاکتورهایی که غذا را دلچسب‌تر می‌کند منظره جایی است که در آن غذا می‌خورید که عباس‌آباد این امتیاز را دارد. در میسان خبری از فست‌وفود و خانواده‌اش نیست. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی، انواع کباب و خوراک سبزیجات است. ورزشکاران هم می‌توانند در این رستوران با خیال راحت غذا بخورند و نگران سلامتشان نباشند.

آدرس: همدان، مجموعه تفریحی گردشگری تپه‌های عباس‌آباد، رستوران‌ شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان

آشکده عبدی

آشکده عبدی از سفره خانه های همدان

آشکده عبدی را می‌توان به‌عنوان یکی از سفره خانه های همدان معرفی کرد. این آشکده محیط مدرنی ندارد؛ اما با همان سادگی ذاتی که دارد، نظر گردشگران را جلب کرده است. عبدی به خاطر آش‌های درجه یکش در میان رستوران های همدان به شهرت رسیده است. اکثر افرادی که به این آشکده سرزده‌اند از برخورد مناسب کادر و پروپیمان‌بودن آش رضایت داشته‌اند. فضای آشکده هم زیباست. آشکده به دو قسمت تقسیم شده است. حیاط آشکده چند آلاچیق دارد و دیوار آلاچیق‌ها از شیشه است. فضای داخل آشکده هم تمیز و آرام است و قیمت‌های آشکده از نظر گردشگران خوب است.

آدرس: همدان، خیابان بوعلی

رستوران پارسه

رستوران پارسه

نزدیک‌ترین فاصله با هتل های همدان را پارسه دارد. در واقع رستوران پارسه، رستوران هتل پارسیان همدان است. این رستوران لوکس نیست؛ اما در لیست بهترین رستوران های همدان قرار دارد. تمیزی محیط در اولین برخورد، نظر شما را جذب خود می‌کند. این رستوران در طبقه همکف قرار دارد. اگر بعد از یک خرید جانانه در مراکز خرید همدان خسته هستید و دوست‌دارید هرچه سریع‌تر به غذا برسید، پارسه را انتخاب کنید. این رستوران در سریع آماده‌کردن غذا شهرت دارد. کیفیت غذا خوب است و کادر رستوران با تجربه هستند.

آدرس: همدان، عباس‌‌آباد، بلوار ارم، هتل پارسیان

رستوران شاندیز حاجی

رستوران شاندیز حاجی از رستوران های سنتی همدان

به جرئت می‌توان گفت شناخته‌شده‌ترین رستوران در میان رستوران های همدان، رستوران شاندیز حاجی است. شاندیز یکی از رستوران های سنتی همدان است. بنای رستوران متعلق به دوران قاجار است. در ابتدا این رستوران، حمامی قدیمی بوده است که تغییر کاربری داده است. فضای باز رستوران شما را به سمت خود فرا می‌خواند. صدای موسیقی سنتی و نوری که از سقف گنبدی خود را به داخل می‌رساند، افراد را سحر کرده و به سمت خود می‌کشد. غذاهای رستوران خیلی باکیفیت هستند.

رستوران شاندیز حاجی از رستوران های سنتی همدان

کادر رستوران مجرب هستند و تجربه برخورد با مشتری را دارند؛ پس به بهترین شکل خدمت‌رسانی می‌کنند. دیگر مزیت این رستوران خوش‌قولی آن است. افرادی که قصد دارند غذایشان را ببرند یا افرادی که قصد نشستن در آلاچیق‌ها را دارند، زیاد منتظر نمی‌مانند. خدمات‌رسانی به‌سرعت انجام می‌شود. شاندیز حاجی نامی است که باید قبل از خرید بلیط اتوبوس همدان با آن آشنا شوید. با کمک آدرس زیر می‌توانید‌ به‌راحتی به شاندیز حاجی برسید.

آدرس: همدان، منطقه دو شهرداری، کوچه آخوند

باغ رستوران ساحل

باغ رستوران ساحل

ساحل یکی از سرسبزترین رستوران های همدان است. در این رستوران سالن‌های سرپوشیده و حیاطی سرسبز وجود دارد که هر دو برای نشستن مناسب است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند در آلاچیق‌های حیاط غذایشان را میل کنند. غذای اصلی رستوران ساحل کباب است. کیفیت غذای این رستوران خوب است. بیشتر از کیفیت غذا رفتار کادر رستوران است که جلب توجه می‌کند. در نزدیکی این رستوران مجموعه بی‌نظیر گنج نامه قرار دارد.

آدرس: همدان، عباس‌آباد، ابتدای جاده گنج نامه

رستوران نوری

رستوران نوری از رستوران های سنتی همدان

رستوران نوری یکی از مقاصدی است که توریست‌های غیرایرانی زیادی را به خود جذب می‌کند. جذب گردشگران خارجی باعث شده کیفیت این رستوران بیشتر و بهتر بشود. این رستوران یکی از رستوران های سنتی همدان است. تخت‌های این رستوران با فرش‌های یکدست و تمیز پوشیده شده تا گردشگران راحت باشند. در کنار ظاهر زیبا و تمیز این رستوران مزیت دیگری هم دارد. مزیت دیگر رستوران غذاهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. منوی این رستوران مانند دیگر رستوران‌ های همدان غذاهای سنتی را شامل می‌شود. در نزدیکی رستوران نوری، غار علیصدر یکی از عجایب طبیعی همدان قرار دارد. حتماً از این رستوران و جاذبه نزدیکش دیدن کنید.

آدرس: همدان، شهرستان کبودرآهنگ، بخش گل تپه

رستوران عطر سیب

رستوران عطر سیب

رستوران عطر سیب خوش‌بوترین رستوران از رستوران های همدان است. این رستوران در واقع باغ بزرگی است که به رستوران تبدیل شده است. در هر گوشه باغ تخت بزرگی قرار داده شده است. درختان روی تخت سایه انداخته‌اند. نور خورشید با شیطنت خود را از میان شاخ‌و‌برگ درخت روی تخت می‌کشاند. منظره باغ بسیار زیباست؛ اگر زمان سفرتان اردیبهشت باشد، از عطر پیچیده در باغ مست می‌شوید. البته افرادی که به گرده گل‌ حساسیت دارند، بهتر است فصل‌های دیگر را برای دیدن از این رستوران انتخاب کنند. در فصول گرم یا سرد سال می‌توانید از آلاچیق‌های شیشه‌ای یا میزهای داخل رستوران استفاده کنید. فضای این رستوران برای عکاس‌های خوش‌ذوق مناسب است. گذشته از طبیعت زیبای باغ، عطر سیب کیفیت خوبی هم دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذا ایرانی و غیرایرانی می‌شود. به نظر ما در چنین باغی کباب بیشتر می‌چسبد؛ اما مانند همیشه انتخاب با شماست.

آدرس: همدان، میدان گنج نامه، خیابان گنج نامه

رستوران علیصدر

رستوران علیصدر

رستوران علیصدر یکی از رستوران‌ های همدان است که قیمت بالایی دارد. اختلاف قیمت این رستوران با بقیه رستوران‌ها زیاد نیست. این رستوران در قبال مبلغی که دریافت می‌کند خدمات ارائه می‌دهد؛ پس شما از مبلغ پرداختی راضی خواهید بود. گردشگران به کیفیت غذا و برخورد مناسب کادر امتیاز داده‌اند. علیصدر از نظر گردشگران انتخابی متوسط است.

آدرس: همدان، شهرستان کبودرآهنگ، بخش گل تپه، روستای علیصدر

فست فودی های همدان

بریانکده پسر خوب

رستوران بریان پسر خوب از کافه رستوران های همدان

بریانکده پسر خوب یکی دیگر از رستوران های همدان است. نام این بریانکده حس خوبی به شنونده منتقل می‌کند. انگار اینجا هر کس را می‌بینید حالش خوب است. بهترین و لذیذترین سوخاری‌ها و پستزاها را در این رستوران پیدا می‌کنید. هر کدام از رستوران‌ های همدان در هنر خاصی تخصص دارند و تخصص پسران خوب‌ هم در جذب جوانان شهر است. برای پخت غذاها از بهترین مواد استفاده می‌شود تا مشتری راضی باشد؛ اگر این رستوران را پیدا نکردید به شامه خود اعتماد کنید، عطر بهترین فست‌فودی‌ها شما را به سمت رستوران هدایت می‌کند.

آدرس: همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش‌نشانی

اسپی یاس

اسپی یاس

اسپی یاس این کافه رستوران همدان توانسته علاوه بر مردم بومی، نظر گردشگران را به خود جلب کند. مسافران بعد از گشت‌وگذاری طولانی به اسپی یاس می‌روند تا خستگی در کنند. قبل از ورود به این رستوران مشخص کنید که قصد دارید در کدام قسمت رستوران بنشینید، در قسمت کافه یا رستوران؟ منوی رستوران اسپی متنوع است. آشپزان این رستوران بیشتر در پخت فست‌فود مهارت دارند؛ اما این به معنای بدبودن باقی غذاهای این رستوران نیست. فضای رستوران صمیمانه است. فضای رستوران رنگارنگ و زیباست. فست‌فودی های همدان و رستوران های همدان بهترین غذا را برای مشتریان می‌آورند.

آدرس: همدان، خیابان مهدیه، روبه‌روی مخابرات

فست فود کلیز

فست فود کلیز

کلیز دیگر کافه رستوران همدان است. این فست‌فودی معماری و دیزاین بسیار جذابی دارد. تم تیره با نورپردازی زرد چشم را خیره می‌کند. کلیز سعی کرده تمام فاکتورهایی که برای مشتریان مهم است را رعایت کند. از برخورد با مشتری بگیر تا زیبایی ظاهر منو همه‌وهمه در کلیز رعایت شده‌اند. بیشتر افرادی که به کلیز می‌روند، از کیفیت غذاهای این فست‌فودی تعریف می‌کنند. فضای کافه دلباز و بزرگ است. همین موضوع چشم گردشگران را گرفته است. در این محیط می‌توانید راحت صحبت کنید چون حریمتان حفظ می‌شود.

آدرس: همدان، میدان جهاد، ابتدای خیابان میرزاده عشقی

کافه رستوران داره تا

کافه رستوران داره تا

کافه رستوران داره تا در مرکز شهر همدان واقع شده است. این کافه رستوران همدان یکی از متنوع‌ترین منوهای همدان را دارد. انواع فست‌فود در این رستوران پخته می‌شود. کافی است نام داره تا را جست‌وجو کنید تا با سیل نظرات مثبت مواجه شوید. بیشترین نظر درباره محیط بهداشتی، قیمت‌های منصفانه و غذاهای خوشمزه است.

آدرس: همدان، محله باباطاهر، میدان باباطاهر

فست فود ماه سبز

فست فود ماه سبز

از نام رستوران مشخص است که با کافه رستورانی بی‌نظیر مواجه هستید. قبل از ورود به کافه، ساختمان و تم آن جلب توجه می‌کند. ساختمانی با نور سبز که اطرافش پر از بوته و درخت است. بعد از ورود به ساختمان کافه متوجه می‌شوید که داخل کافه هم مانند بیرون آن زیباست. رستوران های همدان و کافه رستوران های همدان ساختمان‌های باسلیقه و زیبا دارند. فست فود ماه سبز هم وسایل سنتی دارد و هم مدرن. این ویژگی به جذابیت آن افزوده است. منوی کافه شامل انواع فست‌فود، نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع گلاسه و انواع سالاد است.

آدرس: همدان، بلوار ارم

همدان در غرب ایران قرار دارد. جایی که جاذبه‌های بسیاری در آن پیدا می‌شود. جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی همدان در کنار رستوران های همدان پیکج کاملی برا تفریح فراهم کرده است. امیدواریم از سفر یا گشت‌وگذار در همدان نهایت لذت را ببرید. با ثبت خاطرات خود در قسمت نظرات، ره بال آسمان را در لذت سفرتان شریک کنید.

رستوران شاندیز حاجی شناخته‌شده‌ترین رستوران همدان است.

رستوران‌های آریاییان و نوری.

رستوران ایتالیایی دلژین و چوبین.

سفره خانه سنتی حمام قلعه، شاندیز حاجی و نعل اشکنه.

2 نظرات
  1. Radmehr می گوید

    پیتزا نارون هم فست فود با کیفیت و قیمت مناسبیه واقعا

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز.
      ممنونیم که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.