معرفی بهترین هتل های همدان از نظر مسافران

0

همدان، قدیمی‌‌‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. نام قدیم این شهر زیبا هگمتانه است که پیشینه آن به سده هشتم هجری می‌رسد. از این رو همدان، مملوء از آثار باستانی و مکان‌های تاریخی است که هرساله منجر به جذب گردشگران بسیاری می‌شود. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این گردشگران رزرو هتل مناسب در این شهر است؛ از این رو ما در این مطلب قصد داریم تا به رسم همیشه به یاری مسافران خوش ذوق بشتابیم و بهترین هتل های همدان را برایتان معرفی کنیم. اگر شما هم بلیط هواپیمایتان را تهیه کرده‌اید و یا خرید بلیط اتوبوس همدان یا قطارتان را انجام داده‌اید و آماده سفرید، در ادامه همراه ما باشید.

 هتل بین المللی امیران همدان

هتل ها همدان

هتل چهار ستاره امیران با 55 سوئیت اقامتی و در 5 طبقه، یکی از بهترین هتل‌ های همدان است. این هتل زیبا، همانند شهری که در آن واقع شده است، سازه‌ای تاریخی دارد و آجربه‌آجر آن یادآور ایران باستان است. از دیگر مزیت‌های این هتل این است که در بلندترین نقطه شهر قرار گرفته است و دو چشم‌انداز بی‌‌نظیر در اختیارتان می‌گذارد. از یک سو می‌توانید ارتفاعات کوه الوند را پیش چشم داشته باشید و از سوی دیگر شهر زیبای همدان را. این هتل نوساز دارای امکانات و تجهیزاتی مدرن و به‌روز است که آسایش و رفاه هر چه تمام‌تر شما را فراهم می‌کند. از تجهیزات آن می‌توان به تلویزیون، صبحانه سلف سرویس، یخچال، تخت خواب، مینی‌بار، صندوق امانات، کتری برقی، اینترنت رایگان، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی اشاره کرد.

هتل بین المللی امیران همدان

به‌علاوه سوئیت‌های لاکچری و فوق لوکس این هتل می‌توانند لذت شبی به‌یادماندنی را برایتان به ارمغان بیاورند. همین طور سالن‌های پذیرایی 800نفره آن بهترین گزینه برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم جشن و پایکوبی است. این هتل در بلوار بعثت شهر همدان واقع شده است.

 هتل بین المللی امیران 2 همدان

هتل بین المللی امیران 2 همدان

هتل امیران 2، درست یک سال بعد از هتل امیران یک، در سال 1397 ساخته شده است. این هتل 4چهارستاره، در ورودی شهرک فرهنگیان قرار دارد. هتل فوق در ۷ طبقه بنا شده است و دارای 59 اتاق است. اگر قصد رزرو این هتل را دارید، بهتر است بدانید که برای ورود به این هتل باید از تعدادی پله بالا بروید.

 هتل بوعلی همدان (هتل پارسیان بوعلی) هتل بوعلی همدان

این هتل زیبا قدمتی تاریخی دارد و تاریخ بنای آن به سال 1332 می‌رسد که البته در سال 1394 برای آخرین بار، مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. هتل بوعلی مشرف به دو باغ سرسبز و با صفاست که از دو طرف آن را احاطه کرده‌اند و چشم‌اندازی زیبا از پنجره اتاق‌های هتل برای مسافران به ارمغان آورده‌اند. هتل چهار ستاره بوعلی دارای 36 اتاق لوکس و فول امکانات است که رفاه مسافران را از هر لحاظ تأمین می‌کند. طراح داخلی این هتل با هوشمندی رنگ آبی را برای اتاق‌هایش انتخاب کرده است که آرامش خاطر و فضای دلنشینی برای مسافران بسازد. از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مراکز دیدنی همچون آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، بنای شیرسنگی و باغ موزه نظری، از زیباترین موزه های همدان اشاره کرد. این هتل بی‌نظیر در خیابان بوعلی سینا همدان واقع شده است.

 هتل کتیبه همدان

 هتل کتیبه همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های همدان، هتل کتیبه همدان است. این هتل در سال 1397 به بهره‌برداری رسیده است. و با مساحتی بالغ بر 5200 متر و در 4 طبقه بنا شده است و 31 واحد اقامتی لوکس و لاکچری با امکاناتی کامل و بی‌نظیر دارد. هتل کتیبه در بهترین نقطه آب‌ و هوایی همدان و در روبه‌روی ارتفاعات واقع شده است. از بهترین مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران ایتالیایی آن که از با کیفیت‌ترین رستوران های همدان است، اشاره کرد. این رستوران با مهمان‌کردن شما به خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایتالیایی، طعم سفرتان را ماندگارتر می‌کند. اگر این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردید، حتماً شبی را در روف گاردن سرسبز و رؤیایی آن با آب‌وهوای کم‌نظیرش سپری کنید و از منظره کو‌ه‌های روبه‌رویتان لذت ببرید.

 هتل کتیبه از هتل های همدان

مراکز گردشگری نزدیک به هتل کتیبه: آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان، تپه باستانی، برج قربان، آرامگاه ابوعلی سینا هستند.
آدرس: این هتل در میدان قائم همدان، بلوار ارم واقع شده است.

 هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان

این بار شما را به هتلی پنج ستاره در قلب هگمتانه یا همدان خودمان فرا می‌خوانیم؛ هتلی در 4 طبقه با 130 اتاق فوق‌العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی. از جمله امکانات این هتل می‌توان به مرکز اسپا، سونا، استخر سرپوشیده و همچنین قهوه‌ساز، مینی‌بار، تلویزیون، میز آرایش، اینترنت و انواع رستوران‌های سنتی و جدید اشاره کرد. این هتل آخرین‌بار در سال 1394 بازسازی و مرمت شده است. همین طور تالار مجلل این هتل امکان برگزاری مراسمات مهم را برای مشتریانش فراهم می‌کند. ناگفته نماند این هتل نیز روف گاردنی زیبا و باصفا دارد که می‌تواند شما را به شبی به‌یادماندنی با آب‌وهوایی مطبوع مهمان کند.

هتل باباطاهر همدان

مراکز گردشگری نزدیک به هتل باباطاهر: آرامگاه باباطاهر، ابوعلی سینا، گنبد علویان، تپه باستانی، برج قربان، مراکز خرید همدان.
آدرس: ضلع شرقی آرامگاه بابا طاهر.

هتل آپارتمان سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر از هتل آپارتمان های همدان

هتل آپارتمان سفیر یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌ آپارتمان های همدان است. این هتل مدرن در سال 96 و در 8 طبقه بنا شده است و دارای 15 باب واحد اقامتی لوکس با امکاناتی کامل نظیر رستورانی با کیفیت همراه با طبخ غذاهای سنتی و فرنگی، امکانات صوتی و تصویری، تلفن، لاندری، صندوق امانات، آشپزخانه تمام امکانات، اینترنت و وای‌فای رایگان و روم سرویس 24 ساعته است. از دیگر مزیت‌های این هتل موقعیت جغرافیایی آن و نزدیکی‌اش به مراکز گردشگری است که منجر به راحتی و آسودگی هر چه بیشتر شما می‌شود. پرسنل مجرب و کاربلد این هتل به همراه معماری لوکس و مدرن آن سفری خوش را برایتان رقم خواهد زد.

هتل آپارتمان سفیر از هتل آپارتمان های همدان

مراکز گردشگری نزدیک به هتل سفیر همدان: آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان.
آدرس: همدان، بلوار جانبازان

 هتل خاتم همدان

 هتل خاتم از هتل های همدان

یکی دیگر از هتل های همدان، هتل سه ستاره خاتم است. این هتل با مساحت ۴هزار متر مربع در سال 1386 در میدان فلسطین همدان و در نزدیکی مراکز خرید همدان، بنا شده است. البته بهتر است بدانید که ساختمان این هتل در سال 1397 نوسازی و مرمت شد. این مجموعه دارای 7 طبقه و 35 واحد اقامتی است. این هتل نیز به مراکز گردشگری مختلف نزدیک است و به شما کمک می‌کند بدون صرف وقت و هزینه زیاد و طی مسیر طولانی در مناطق مختلف شهر به گشت‌وگذار بپردازید. همین طور می‌توانید شب که خسته از یک گشت حسابی به هتلتان برگشتید، خود را به یک غذای بی‌نظیر در رستوران این مجموعه دعوت کنید و خستگی روز را از تنتان بیرون کنید.

 هتل خاتم از هتل های همدان

مراکز گردشگری نزدیک به هتل خاتم همدان: برج قربان، آرامگاه باباطاهر، بوعلی سینا و گنبد علویان.
آدرس دقیق و اطلاعات رزرو هتل خاتم همدان: این هتل در میدان فلسطین همدان، جنب فروشگاه رفاه واقع شده است و همه روزه رأس ساعت14 تحویل اتاق و رأس ساعت 12 تخلیه اتاق در آن انجام می‌شود.

هتل وندیک همدان

هتل وندیک همدان

هتل سه ستاره وندیک همدان نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که نام آن همیشه در لیست بهترین هتل های همدان می‌درخشد. این هتل در سال 1385 تأسیس و در سال 1398 بازسازی و مرمت شده است. هتل وندیک دارای 4 طبقه و 27 اتاق برای اقامت مسافران است که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. همچنین این هتل زیبا دارای رستوران‌ها ‌و کافی‌شاپ‌هایی با کیفیت و زیباست که انواع غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی ونوشیدنی‌های بی‌نظیر مختلف در آن سرو می‌شود. از دیگر امکانات لوکس این هتل وجود سالن کنفرانسی با ظرفیت 200 نفر است که از بهترین و لوکس‌ترین سالن‌های کنفرانس استان همدان است.

 

مراکز گردشگری نزدیک به هتل وندیک همدان: این هتل زیبا تا آرامگاه بوعلی سینا حدود 3 کیلومتر، حمام تاریخی قلعه 4 کیلومتر، باغ ایرانی 5 کیلومتر و موزه هگمتانه نیز 5 کیلومتر فاصله دارد.
آدرس دقیق و اطلاعات رزرو هتل خاتم همدان: هتل فوق در خیابان سعدیه، کنار استادیوم ملت قرار دارد. ساعت تحویل اتاق‌های هتل 14 و ساعت تخلیه 12 ظهر است.

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان هتلی تاریخی در دل پایتخت فرهنگ و تمدن ایران است. پیشینه ساخت این هتل به سال 1372 می‌رسد؛ اما به دلیل بازسازی‌های مکرر و اصولی که در آن انجام شده است، این هتل زیبا همواره مثل نگینی در بین هتل های همدان می‌درخشد و در زمره بهترین هتل های همدان است. آخرین بازسازی که در آن انجام شده است در سال 1396 بوده است که طی این بازسازی خدمات و امکانات هتل با جدیدترین متدهای هتلداری دنیا مطابقت داده شده است. اگر این هتل را برای محل اقامت خود انتخاب کردید، می‌توانید هنگامی که روی کاناپه اتاق خود در حال استراحت هستید، از پنجره‌های بزرگ اتاقتان ارتفاعات زیبای الوند را نظار‌ه‌گر باشید و از تماشای این منظره نهایت لذت را ببرید. این هتل همواره با امکاناتی نظیر مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، تلویزیون، کمد، یخچال و… بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کند.

هتل پارسیان همدان

مراکز گردشگری نزدیک به هتل پارسیان همدان: هتل پارسیان یکی از بهترین هتل های همدان است که در نزدیکی بوستان ارم و زیباترین بلوار شهر قرار گرفته است و با بزرگ‌ترین شهربازی شهر همدان تنها یک دقیقه فاصله دارد. همچنین از این هتل تا تپه‌های دیدنی عباس آباد، آبشار و کتیبه‌های گنجنامه کم‌تر از 5 دقیقه فاصله است. از دیگر مراکز گردشگری نزدیک به این هتل، طولانی‌ترین و بلندترین تله کابین شهر و همچنین پیست اسکی تاریک دره است.

هتل پارسیان همدان

آدرس دقیق و اطلاعات رزرو هتل پارسیان همدان: این هتل تاریخی در میدان قائم همدان، بلوار ارم بنا شده است و ساعت تحویل اتاق‌های این هتل نیز همچون هتل‌های پیشین، ساعت 14 ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت 12 ظهر است.

دیگر اقامتگاه های شهر همدان

از هتل های همدان که بگذریم بهتر است سری به دیگر اقامتگاه های همدان نیز بزنیم و کمی بیشتر با آن‌ها آشنا شویم. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع اقامتی عباس آباد

مجتمع اقامتی عباس آباد از اقامتگاه های همدان

مجموعه اقامتی با صفا و زیبای عباس آباد یکی از اقامتگاه های همدان است که در بالای تپه‌های سرسبز عباس آباد و در سال 1394 تأسیس شده است. ویلاهای این مجموعه دوبلکس و دارای تجهیزات کامل هستند. این مجتمع زیبا فقط 5 کیلومتر با آبشار گنجنامه فاصله دارد. همین طور با دیگر مراکز گردشگری نظیر بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان نیز فقط 7 کیلومتر فاصله دارد.

 مهمانسرای ورزش همدان

 مهمانسرای ورزش همدان از مهمانپذیر های همدان

این مهمانسرای زیبای سه ستاره در اصل برای ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ساخته شده است؛ اما استفاده از آن برای عموم نیز آزاد است. این مجموعه برای راحتی ورزشکاران در نزدیکی ورزشگاه حاجی بابایی بنا شده و دارای چندین سالن مختلف از قبیل سالن بدن‌سازی، زمین چمن و سالن‌هایی مخصوص دیگر رشته‌های ورزشی است. فضای این اقامتگاه بسیار دنج، آرام و راحت است و آسایش مسافرانش را از هر جهت تأمین می‌کند.

مهمانپذیر اردیبهشت

مهمانپذیر اردیبهشت از مهمانپذیر های همدان

مهمانپذیر اردیبهشت یکی از قدیمی‌ترین مهمانپذیر های همدان است که با قیمتی مناسب و پرسنلی با سابقه سعی در ارائه خدمات مطلوب به مهمانان خود دارد. این مهمانپذیر باسابقه، دارای 2 طبقه و 24 باب اتاق است و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز گردشگری و جاهای دیدنی مختلف شهر همدان است. مهمانپذیر اردیبهشت با بازار سنتی، آرامگاه بوعلی سینا، تپه هگمتانه و بقعه استر و مردخای فقط 4 کیلومتر فاصله دارد و با غار علیصدر 73 کیلومتر. اگر قصد رفتن به این مهمانپذیر را دارید، به خاطر داشته باشید که مهمانپذیر فاقد آسانسور است.

ویلاهای کوهستانی گنجنامه همدان

ویلاهای کوهستانی گنجنامه همدان از اقامتگاه های بومگردی همدان

این ویلاها از دنج‌ترین مراکز اقامتی همدان هستند که به دهکده گردشگری گنجنامه همدان تعلق دارند. این دهکده باصفا مهیج‌ترین و مفرح‌ترین امکانت تفریحی همدان را در دل خود دارد. از جمله این امکانات تله کابین، شهربازی و اماکن گردشگری مختلف است. این مجموعه فقط در یک طبقه ساخته شده است و دارای 14 واحد اقامتی است. از دیگر مزیت‌های این مجموعه موقعیت مکانی خوب آن و دسترسی آسانش به مراکز گردشگری نظیر آبشار و کتیبه گنجنامه است.

دیگر اقامتگاه های استان همدان:

در ادامه این مطلب با دیگر اقامتگاه های همدان که در خارج از شهر و دیگر نقاط این استان قرار دارند آشنا شوید.

    ۰ اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان

 ورکانه از اقامتگاه بومگردی همدان

این اقامتگاه که یکی از زیباترین اقامتگاه های بومگردی همدان است؛ وسعتی بالغ بر 252 متر دارد و در روستای ورکانه همدان واقع شده است و حدود 23 کیلومتر با همدان فاصله دارد. اقامتگاهی زیبا و سنتی به دور از هیاهو و امکانات شهری در دل روستایی تاریخی با بافت سنگی و بناهایی که قدمتشان به 400 سال پیش می‌رسد؛ فرصتی مناسب است برای عاشقان طبیعت که زندگی شهری آن‌ها را از مادر طبیعت دور کرده است.

    ۰ مهمانسرای جهانگردی غار علیصدر همدان

مهمانسرا جهانگردی غار علیصدر همدان

مهمانسرای جهانگردی غار علیصدر با دو ستاره در سال 1356، در روستای علیصدر و در نزدیکی زیباترین مرکز گردشگری همدان یعنی غار علیصدر به بهره‌برداری رسیده است. مهمانسرای علیصدر دارای 25 باب اتاق است و 75 کیلومتر با همدان فاصله دارد.

طبق رسم همیشه ره بال آسمان این بار نیز سفری کردیم بر فراز ایران پهناور و سری به شهر تاریخی همدان زدیم. ما در این راهنما سعی کردیم تا همه چیز را برای یک اقامت خوب در شهر همدان برایتان بازگو کنیم و شما را به طور کامل با هتل های همدان، اقامتگاه‌ها و مهمانپذیر های همدان آشنا کنیم. در آخر امیدوارم که این راهنما برایتان مفید بوده باشد و پس از گذراندن سفری به یادماندنی با دستی پر از خاطرات و سوغات همدان به شهر خود بازگردید.

هتل پارسیان، هتل وندیک، هتل کتیبه، هتل امیران 1 و2، هتل بوعلی

اقامتگاه علیصدر واقع در روستای علیصدر

مهمانپذیر اردیبهشت، مهمانسرای ورزش همدان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.